Restaurant Chiparus (Fletcher Hotel)

Weigelia 22 2262 AB Leidschendam Nederland Kaart
31-703209280

Over het restaurant Restaurant Chiparus (Fletcher Hotel)

Culinaire magie

In de open keuken zie je chef Rob van der Salm en zijn brigade culinaire magie bedrijven. Geniet van verfijnde, wonderschone gerechten met een internationale touch in een sfeervolle ambiance. De voortreffelijke bediening zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Zin in een glas wijn? Het personeel adviseert je graag in de perfecte match!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Chiparus (Fletcher Hotel)

Maandag t/m zondag 09.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Chiparus (Fletcher Hotel)

patricia R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het eten was in een woord heerlijk. De bediening heel erg vriendelijk. Al met al top. Echt aan te bevelen om daar te gaan eten.
Dilek D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Voor en nagerecht was goed. Hoofdgerecht beetje smaakloos. Rauwe en gewokte groenten door elkaar. In peperpot zat geen peper meer. Kindvriendelijk.
Arne M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We aten dit keer via de AH Restaurantactie. In het verleden kwamen we hier vaker en altijd heel blij de deur uit. Nu was op 7 juni de bediening zeer teleurstellend. Vergaten het bestek en servetten moesten we ook reclameren. De bediening was in de oude setting altijd top en het viel ons nu echt op in negatieve zin. Heel jammer want de keukenbrigade kookt goed, maar de slechte en onattente bediening kan het niet goed maken.
piw .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Tijdens een hotelverblijf hier gegeten met AH restaurantbon. Hiervoor gold een aangepaste menukaart met keus uit twee gerechten of een derde met bijbetaling.
De carpaccio was goed. Het hoofdgerecht rib-eye medium doorbakken: groot verschil in kwaliteit, de ene was zeer taai, de ander kon er net mee door. Dessert van de kaart was er niet meer. hiervoor een mangobavarois met ijs. dit had weinig smaak en het ijs was zeer waterig.
Al met al geen aanrader.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Ontvangst prima. Menu AH. Voorgerecht ging direct fout, 3 wilde de zalm en na tien minuten kwam de dame terug, dat ze had vergeten te zeggen dat er geen zalm was, vervanging was soep, vind ik totaal niet in verhouding staan. Dus allemaal maar buikspek genomen. De "nieuwe" inrichting van het restaurant doet koud aan, niet in verhouding met wat het was. Rest van het eten redelijk maar voor de normale kaart is de prijs/kwaliteit verhouding niet in balans.
Komen hier niet meer terug.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We zijn heel tevreden goede service erg behulpzaam en klantvriendelijk
Vriendelijk geen klachten. Kamer goed. Receptie vriendelijk
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
het restaurant was top en goed te combineren met een overnachting
heerlijke verse asperge,s gegeten een seizoensgerecht,het toetje was verassend!!
bedankt voor de goede service
groetjes
m.jansen uit breda
Viavia .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Hier is sprake van vergane glorie.
De grandeur van het voorhene Restaurant Chiparus is totaal verdwenen.
Hier kom je in een eetcafe terecht waar ze ongelooflijk hoge prijzen hanteren voor matige gerechten, matige sfeer en matige service.

Enige pluspunt is het terras aan de vijver, gezellig voor een drankje of een kop koffie.
JMA V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het is een hotel restaurant en dat is merkbaar; overigens de kaart/menu is prima. de wijnkeus ook, doch we bestelden een witte wijn en die was niet gekoeld dus moesten we daar nog al lang op wachten
19531956 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gebruik gemaakt an de AH actie. De keuze was beperkt, maar voor ons voldoende. Genoten van o.a. carpaccio en
een stukje heerlijke boerderijkip. Hoeveelheid was wel wat karig, daarom maar een partie friet erbij besteld.
Garnituur bestond enkel uit wat gewokte stukjes courgette en een hééél klein stukje aardappeltaart. Mijn man had ook de courgette en een lepel aardappelpuree, dus de frietjes gingen schoon op. Stonden overigens wel op de rekening (€ 3,50)
Hermine S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was GEWELDIG!!! Enorm genoten! Zelden zulk vriendelijk personeel meegemaakt. Gerechten waren goed warm, heel mooi opgediend en super lekker. (nog net niet de borden afgelikt)
Erg blij hier gegeten te hebben. Wordt zeer zeker vervolgd.
1janinep .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg lekkere maaltijden, voor mij een prima hoeveelheid, mijn partner vond het wat krap.
Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
bries .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
prima 3 gangenkeuzemenu nav ah actie - juiste proporties - smaak was prima - ontvangst goed - gezellige ligging van de locatie aan het water- geen op of aanmerkingen alles was naar wens.
M D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De keuze was zeer beperkt. Je kon maar kiezen uit 2 menu's, terwijl er op de website staat dat je a la carte mag eten. Toen wij het vroegen werd er gezegd dat ze verlies hadden aan de AH actie als klanten a la carte eten. Wel zo netjes om dat dan eerlijk op de website te plaatsen!
MenAD .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met 4 personen via AH-actie gegeten. Geen keus uit hele kaart, zoals op website stond. Zeer beperkte keus. 1 van de 2 te kiezen voorgerechten: paar plakjes ham met beetje sla. Hoofdgerecht eend was goed vlees, maar smaakte niet naar eend. Geen groente, beetje aardappelpuree. Kaasplateau was minimaal. Gemeld werd: geen brood daarbij, was nog bevroren. Toetje cheese cake was niet bijzonder. Rekening klopte niet, er stond eerst 34.50 i.p.v. 27.50 voor de menu's. Voor 2 karaf water, bij een fles wijn, is 7.50 gerekend. We hadden hier zomer 2016 kort na de opening van Fletcher gegeten en dat was goed. Dit was zeer teleurstellend. De bediening was goed en je zit er rustig.
Susannne M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik heb samen met mijn moeder heerlijk gegeten van de AH restaurant actie. De bediening was zeer goed en de heer in de bediening uiterst vriendelijk!. Het eten was heerlijk. Zeker een aanrader!
Anemiek V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima diner en vriendelijk personeel. Alleen jammer dat de wachttijd tussen de gerechten te lang was en dat het seizoensdiner (incl. prosecco) voordeliger was dan het aangeboden AH diner.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op eerste kerstdag was het restaurant vol.Voor het personeel was het een logistieke uitdaging om alle gasten ongeveer op hetzelfde moment het kerstdiner uit te serveren.Toch werd iedereen vriendelijk bediend.
Voor ons was het zeker een gezellige avond in kerstsfeer met bijbehorend smaakvol kerstdiner.
Annekrista B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Uitstekende bediening en service. We komen terug.
wimsaapkegmailcom Z.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij ( 2 pers.) hebben bij restaurant Chiparus gedineerd met een voucher. We konden wel van de gehele kaart kiezen. De gerechten ( voorgerecht/hoofdgerecht/nagerecht ) waren zeer goed. Toelichting op "ontvangst en service": Het personeel was erg vriendelijk, maar de wachttijd tussen de gerechten was erg lang. ( We hoorden daar meer gasten over "fluisteren" ). Wij verbleven in het Fletcher hotel, en dat was erg goed, ook de receptie-dames. Daarom bij een volgend verblijf in het hotel, weten we nog niet of we wel in dit restaurant dineren.