Restaurant Chiparus (Fletcher Hotel)

Weigelia 22 2262 AB Leidschendam Nederland Kaart
31-703209280

Over het restaurant Restaurant Chiparus (Fletcher Hotel)

Culinaire magie

In de open keuken zie je chef Rob van der Salm en zijn brigade culinaire magie bedrijven. Geniet van verfijnde, wonderschone gerechten met een internationale touch in een sfeervolle ambiance. De voortreffelijke bediening zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Zin in een glas wijn? Het personeel adviseert je graag in de perfecte match!

Meer informatie over restaurant Restaurant Chiparus (Fletcher Hotel)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
M D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De keuze was zeer beperkt. Je kon maar kiezen uit 2 menu's, terwijl er op de website staat dat je a la carte mag eten. Toen wij het vroegen werd er gezegd dat ze verlies hadden aan de AH actie als klanten a la carte eten. Wel zo netjes om dat dan eerlijk op de website te plaatsen!
MenAD .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met 4 personen via AH-actie gegeten. Geen keus uit hele kaart, zoals op website stond. Zeer beperkte keus. 1 van de 2 te kiezen voorgerechten: paar plakjes ham met beetje sla. Hoofdgerecht eend was goed vlees, maar smaakte niet naar eend. Geen groente, beetje aardappelpuree. Kaasplateau was minimaal. Gemeld werd: geen brood daarbij, was nog bevroren. Toetje cheese cake was niet bijzonder. Rekening klopte niet, er stond eerst 34.50 i.p.v. 27.50 voor de menu's. Voor 2 karaf water, bij een fles wijn, is 7.50 gerekend. We hadden hier zomer 2016 kort na de opening van Fletcher gegeten en dat was goed. Dit was zeer teleurstellend. De bediening was goed en je zit er rustig.
Susannne M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik heb samen met mijn moeder heerlijk gegeten van de AH restaurant actie. De bediening was zeer goed en de heer in de bediening uiterst vriendelijk!. Het eten was heerlijk. Zeker een aanrader!
Anemiek V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima diner en vriendelijk personeel. Alleen jammer dat de wachttijd tussen de gerechten te lang was en dat het seizoensdiner (incl. prosecco) voordeliger was dan het aangeboden AH diner.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op eerste kerstdag was het restaurant vol.Voor het personeel was het een logistieke uitdaging om alle gasten ongeveer op hetzelfde moment het kerstdiner uit te serveren.Toch werd iedereen vriendelijk bediend.
Voor ons was het zeker een gezellige avond in kerstsfeer met bijbehorend smaakvol kerstdiner.
Annekrista B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Uitstekende bediening en service. We komen terug.
wimsaapkegmailcom .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij ( 2 pers.) hebben bij restaurant Chiparus gedineerd met een voucher. We konden wel van de gehele kaart kiezen. De gerechten ( voorgerecht/hoofdgerecht/nagerecht ) waren zeer goed. Toelichting op "ontvangst en service": Het personeel was erg vriendelijk, maar de wachttijd tussen de gerechten was erg lang. ( We hoorden daar meer gasten over "fluisteren" ). Wij verbleven in het Fletcher hotel, en dat was erg goed, ook de receptie-dames. Daarom bij een volgend verblijf in het hotel, weten we nog niet of we wel in dit restaurant dineren.
Annick L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben hier met de AH-bonnen gegeten. We hadden het surprise-menu gekozen en waren allebei zeer positief verrast! Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening! Prima restaurant!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Chiparus is een restaurant waar het personeel heel gastvriendelijk is en de keuze is goed en niet overdadig. Ook al kom je via een kortingsactie dan laat men hier niets van merken. Dit alles zorgt er voor dat wij hier reeds verschillende keren hebben gedineerd.
Marina S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was lekker, maar niet zodanig dat ik volgende week nog weet wat het was. Porties lijken aan de kleine kant, maar zijn voldoende. Vrouwelijke medewerker deed het leuk. Een mannelijke medewerker heeft bij zowel voor als hoofdgerecht de gerechten verwisseld. En bij beide keren navragen of het wel het juiste gerecht was, niet gecorrigeerd. Zijn vest was mogelijk niet van hemzelf want aan de grote kant. Misschien is invliegen ivm drukte de reden van tekort komende productkennis.
Ambiance is aangekleed, maar helaas bleef het gevoel van in hotel ontbijtzaal te zitten bestaan.
Marinus1405 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Soms, ja soms, heb je van die gelegenheden waar je met een volstrekte tevreden gevoel vertrekt. Deze keer was dit bij Chiparus. Alleen maar positief. De bediening, de gerechten, de entourage. In één woord "fantastisch". Het aangeboden assortiment biedt voor elk wat wils. Ik heb vaak bedenkingen tegen hotelrestaurants, maar zij hebben deze bedenkingen een positieve boost gegeven. En, natuurlijk was de AH kortingsactie een perfecte stimulans om dit restaurant te bezoeken.
lynnram .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Prima gegeten, attente service. Puntjes kunnen wel nog op de i gezet worden. Lamsrack was te gaar en de gnocci doorgekookt, voor de rest lekker gegeten
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
3-gangen menu via AH actie hier gegeten. We mochten alles van de kaart kiezen. Maar 3 van de 4 kozen voor het seizoensmenu. Voor eend, makreel, Hoofd vis, vlees en Dessert kaas en de ananas/brownie/witte chocolade mousse. Voor en zoete dessert was erg smaakvol. Hoofdgerecht vonden we niet bijzonder, meer een beetje Hollandse prak. De kaas was erg karig. Omdat we erg lang op het dessert moesten wachten kregen we wel een gratis refill van het dessertwijntje.
Normaliter zou ik voor dit restaurant € 37,50 per menu het niet waard vinden, nu met de actie 2e gratis wel.
Het is een grote ruimte, doch niet gehorig. Bij licht zit je leuk aan het water.
De service was half om half, ontvangst wel heel netjes, maar daarna werden we af en toe beetje aan ons lot overgelaten, omdat niet één specifiek iemand verantwoordelijk leek voor onze tafel. Terwijl we in de doorloop naar de keuken zaten, was het af en toe moeilijk de aandacht te trekken. Proactief was beter geweest voor de drankomzet.
nataschafrank74 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
leuk restaurant, vriendelijke bediening. Het was erg druk, maar we hebben niet heel erg lang hoeven wachten op ons eten en/of drinken.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Weer eens bij Chiparus wezen eten. Op zich was het eten prima. Alleen hadden wij wel wat meer tijd tussen de gerechten moeten hebben. We waren nog niet eens klaar met ons voorgerecht en toen werd het hoofdgerecht al uit geserveerd. Voor een restaurant (zeker in deze prijskkasse) zou dit absoluut niet mogen.. Erg jammer, want verder hebben we goed zitten eten.
Tiny1202 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wat steeds weer een persoonlijk ontvangst door de restaurantmanager. Was wederom heerlijk om daar te eten. Komen weer terug!
Annekrista B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten, aardige bediening. Goede prijs/kwaliteitverhouding. We komen zeker terug.
Het uitzicht over het water is ook erg leuk. Vond wel dat het restaurant de uitstraling heeft van een hotel-restaurant maar dat namen we graag op de koop toe omdat het lekkere eten dit ruimschoots vergoedt.
Tiny1202 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Uitstekende keuken en bediening. De keuken van Chiparus is onveranderd van hoge kwaliteit gebleven. Leuk tafeltje aan het raam gekregen. Kortom, een heerlijk avondje uit geworden.
Geke V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
We gingen met de ah kaart en konden gewoon a la carte eten. Het eten was zeer smakelijk en de bediening zeer vriendelijk. Een aanrader en we komen zeker terug
Petronella H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Het eten was goed en lekker; de herinrichting door Fletcher is minder gezellig dan het vroeger was, kale tafeltjes, rechte stoelen.
Een duidelijk minpunt vond ik dat mijn reservering, gemaakt een week voor de bezoekdatum, blijkbaar niet was doorgekomen, om 18.30 uur, het tijdstip van mijn reservering, bleek er geen tafel speciaal voor mij te zijn gereserveerd, van de tafels aan het raam met uitzicht op de vijver bleken er 2 tafels reeds gereserveerd voor anderen , de overige tafels waren reeds bezet door andere bezoekers. "Dan kon ik zelf kiezen". werd mij als aanbeveling meegegeven.