Restaurant Chiparus (Fletcher Hotel)

Weigelia 22 2262 AB Leidschendam Nederland Kaart
31-703209280

Over het restaurant Restaurant Chiparus (Fletcher Hotel)

Culinaire magie

In de open keuken zie je chef Rob van der Salm en zijn brigade culinaire magie bedrijven. Geniet van verfijnde, wonderschone gerechten met een internationale touch in een sfeervolle ambiance. De voortreffelijke bediening zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Zin in een glas wijn? Het personeel adviseert je graag in de perfecte match!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Chiparus (Fletcher Hotel)

Maandag t/m zondag 09.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Chiparus (Fletcher Hotel)

Marinus1405 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben deze gelegenheid al eerder bezocht. We vonden vooral het eten minder dan vorige keer. Karige porties, vergeten groentes, kaasplateau met minimale stukjes kaas. Kortom niet compleetvtevreden.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten was prima maar aan de koude kant wat jammer was. De inrichting netjes en het geluidsniveau was prima. Al met al een prima keus als je zoals wij ook in het hotel overnacht.
Annekrista B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten. We zijn al diverse keren geweest maar nog nooit teleurgesteld. Het eten is heerlijk, de bediening erg klientvriendelijk.
Jeannet V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gegeten met 3 personen. Alleen de menu keuze met de AH restaurant actie was erg beperkt, wat jammer is. Want het was niet mogelijk te combineren met gerechten uit de kaart. We waren bereid om bij te betalen, maar hierover was geen discussie mogelijk. Dus we waren genoodzaakt alle 3 hetzelfde te nemen.
Flip321 H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We aten van de kaart. Met uitzondering dat mijn partner groentesoep wilde, buiten de kaart. Dat kon. De groentesoep werd geleverd: veel te zout. Zij kreeg een verbeterde versie van de groentesoep, het leek erop dat deze was verdund.
Ikzelf at de bouillabaisse: waar waren de stukken vis?
Vervolgens aten wij tarbot en kabeljauw. De tarbot was erg zout en droog. Zo ook de bijbehorende garnituur. Wat doet overigens taugé bij een tarotgerecht met paddenstoelen en truffel? De paddenstoelen waren champignons. De truffel in het gerecht was truffelolie door de aardappelpuree.
De kabeljauw: diepvriesbestendig. Daarmee is alles gezegd.
De wijn werd niet bijgeschonken, de karaf water was snel vergeten.
Hier gaan we nooit meer heen.
J B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Bediening was gezellig en zorgde voor leuke interactie tijdens serveren. Lekker voorgerecht met gerookte zalm, hoofdgerecht met 3 vissoorten, waarvan er een helaas voor me afviel. Al het andere was wel erg smaakvol.
Tessy D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd met de ah. Restaurant bon en hadden het menu reeds bekeken, tegen meer prijs was het mogelijk iets uit de gewone kaart te kiezen, aldus de website.
Eenmaal aan tafel bleek dit niet het geval te zijn omdat ze daar slechte ervaringen mee hadden aldus de serveerster. Ook bleek het menu veranderd te zijn.
Het ah actie menu sprak ons grotendeels niet aan dus waren we alsnog genoodzaakt van de kaart iets te kiezen.
We hebben heerlijk gegeten in een leuke sfeer en ambiance.
We waren nu alleen iets duurder uit ????
petrakuijpers .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
De ontvangst/bediening was vriendelijk/accuraat en snel, het diner perfect (8 personen).Het restaurant was goed gevuld met gasten. De sfeer opgeruimd en rustig.We komen zeker terug.
gwthemmen .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Na een glaasje vooraf werden we om 18:00 uur naar onze gereserveerde tafel geleid. We kregen een menu met de voor de IENS reservering mogelijke keuzes, enkele met een meer prijs. Als voorgerecht kozen we een smakelijke salade met tonijn, als hoofdgerecht een heerlijk vleesgerecht met meerprijs van € 5,00 per couvert. Als nagerecht koos mijn partner iets lekker zoets, en ikzelf het voortreffelijke kaasplankje met een meerprrijs van € 3,00. We hebben genoten van een heerlijke maaltijd en een perfecte, vriendelijke bediening.
patricia R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het eten was in een woord heerlijk. De bediening heel erg vriendelijk. Al met al top. Echt aan te bevelen om daar te gaan eten.
Dilek D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Voor en nagerecht was goed. Hoofdgerecht beetje smaakloos. Rauwe en gewokte groenten door elkaar. In peperpot zat geen peper meer. Kindvriendelijk.
Arne M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We aten dit keer via de AH Restaurantactie. In het verleden kwamen we hier vaker en altijd heel blij de deur uit. Nu was op 7 juni de bediening zeer teleurstellend. Vergaten het bestek en servetten moesten we ook reclameren. De bediening was in de oude setting altijd top en het viel ons nu echt op in negatieve zin. Heel jammer want de keukenbrigade kookt goed, maar de slechte en onattente bediening kan het niet goed maken.
piw .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Tijdens een hotelverblijf hier gegeten met AH restaurantbon. Hiervoor gold een aangepaste menukaart met keus uit twee gerechten of een derde met bijbetaling.
De carpaccio was goed. Het hoofdgerecht rib-eye medium doorbakken: groot verschil in kwaliteit, de ene was zeer taai, de ander kon er net mee door. Dessert van de kaart was er niet meer. hiervoor een mangobavarois met ijs. dit had weinig smaak en het ijs was zeer waterig.
Al met al geen aanrader.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Ontvangst prima. Menu AH. Voorgerecht ging direct fout, 3 wilde de zalm en na tien minuten kwam de dame terug, dat ze had vergeten te zeggen dat er geen zalm was, vervanging was soep, vind ik totaal niet in verhouding staan. Dus allemaal maar buikspek genomen. De "nieuwe" inrichting van het restaurant doet koud aan, niet in verhouding met wat het was. Rest van het eten redelijk maar voor de normale kaart is de prijs/kwaliteit verhouding niet in balans.
Komen hier niet meer terug.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We zijn heel tevreden goede service erg behulpzaam en klantvriendelijk
Vriendelijk geen klachten. Kamer goed. Receptie vriendelijk
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
het restaurant was top en goed te combineren met een overnachting
heerlijke verse asperge,s gegeten een seizoensgerecht,het toetje was verassend!!
bedankt voor de goede service
groetjes
m.jansen uit breda
Viavia .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Hier is sprake van vergane glorie.
De grandeur van het voorhene Restaurant Chiparus is totaal verdwenen.
Hier kom je in een eetcafe terecht waar ze ongelooflijk hoge prijzen hanteren voor matige gerechten, matige sfeer en matige service.

Enige pluspunt is het terras aan de vijver, gezellig voor een drankje of een kop koffie.
JMA V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het is een hotel restaurant en dat is merkbaar; overigens de kaart/menu is prima. de wijnkeus ook, doch we bestelden een witte wijn en die was niet gekoeld dus moesten we daar nog al lang op wachten
19531956 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gebruik gemaakt an de AH actie. De keuze was beperkt, maar voor ons voldoende. Genoten van o.a. carpaccio en
een stukje heerlijke boerderijkip. Hoeveelheid was wel wat karig, daarom maar een partie friet erbij besteld.
Garnituur bestond enkel uit wat gewokte stukjes courgette en een hééél klein stukje aardappeltaart. Mijn man had ook de courgette en een lepel aardappelpuree, dus de frietjes gingen schoon op. Stonden overigens wel op de rekening (€ 3,50)
Hermine S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was GEWELDIG!!! Enorm genoten! Zelden zulk vriendelijk personeel meegemaakt. Gerechten waren goed warm, heel mooi opgediend en super lekker. (nog net niet de borden afgelikt)
Erg blij hier gegeten te hebben. Wordt zeer zeker vervolgd.