Restaurant Chiparus (by Fletcher)

Weigelia 22 2262 AB Leidschendam Nederland Kaart
31-703209280

Over het restaurant Restaurant Chiparus (by Fletcher)

In het Zuid-Hollandse Leidschendam, naast winkelcentrum Leidschenhage, ligt Restaurant Chiparus. Het restaurant is vernoemd naar een van de beroemdste beeldhouwers van de art deco, Demetre Chiparus, die vooral kleinschalige beelden van brons en ivoor maakte. Een aantal van zijn beelden is ook terug te vinden in het restaurant. Te midden van deze kunstwerken ben je verzekerd van een bijzonder diner, dat speciaal wordt bereid door de chef-kok en zijn keukenbrigade. Bij mooi weer is het tevens heerlijk vertoeven op het terras, waar je direct aan het water zit. Volop genieten dus!

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Chiparus (by Fletcher)

Tram 2 of tram 6 richting Den Haag Centraal

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur
De bar is dagelijks geopend tot 23.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Chiparus (by Fletcher)

David B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Een rustige lunch met een oude vriend, handig omdat zijn gehoor niet meer zo goed is. Service is attent en vriendelijk.
Hij neemt een jenevertje (€3,50), ik een groene thee (€2,75).
Hij bestelt het 'Fletcher 12-uurtje' (kommetje soep, kroket, kleine uitsmijter, frisse garnering) (€9,50) en ik de vegetarische versie van de boerenomelet met friet in plaats van brood (€9,50).
We ronden af met een espresso (€2,75) en een cappuccino (€3,00).
We zijn blij met de ruimte en rust van deze plek en ervaren de maaltijd als 'waar voor het geld'.
Her en der merken we kleine 'schoonheidsfoutjes', zoals een stuk steel aan de tomaat of dat de omelet wordt geserveerd en niets wordt gezegd in de geest van "De friet komt eraan!".
Geachte heer Bloch, hartelijk dank voor uw recensie. Ik heb uw feedback m.b.t. de kleine schoonheidsfoutjes doorgegeven aan de manager van de afdeling F&B zodat zij dit kan oppakken met haar team. Wij zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Romy Heijser, Banqueting & Sales
Gon V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst en goede uitleg over het verloop. Starten met een rose met gefrituurde hapjes, daarna carpaccio met de keus uit een Sauvignon blanc of een Chardonnay. En als laatste gang een kaasplateau met keus uit een Merlot of een Cabernet. Na de 2e gang wisseling van bediening, nog steeds vriendelijk. Maar de laatste gang, het kaasplateau, viel nogal tegen. Deze bestond uit 4 blokjes belegen kaas per persoon met een schaaltje mosterd en een glas Merlot, die de dame toevallig bij haar had. Al met al waren we blij dat we met 50% korting van deze aanbieding gebruik hebben kunnen maken.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Ik had gereserveerd voor 3 personen maar kwam met 2 in het restaurant-gedeelte. Daar kon je echter niet zitten vanwege de schittering van de zon in het naastgelegen water; je zag vrij weinig dan. Het was blijkbaar drukker dan verwacht, alhoewel voor zover wij konden zien slechts 2 of 3 tafels van de 40 bezet waren. Het was dus erg (te) stil. Bediening was vriendelijk, maar we moesten erg lang wachten, en op een gegeven moment toen we koffie/thee wilden bestellen was de bediening helemaal weg. Ook na lange zoektocht niet te vinden. De geitenkaassalade was lekker, het 12-uurtje ging wel... de kaas op het eis was uitgedroogd. Al met al een tegenvaller bij een restaurant dat vroeger toch echt heel goed bekend stond...
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We zijn totaal niet tevreden, we vinden de prijs-kwaliteitsverhouding totaal niet kloppen. Nu hadden we een bon voor € 15,- per persoon, maar zelfs dat vinden we veel te duur met wat we hebben gekregen. Tevens hebben we ontzettend lang op alle gerechtjes moeten wachten, terwijl er maar twee andere tafels bezet waren in het restaurant, dus dat begrepen we ook al niet. We hebben onze klachten kenbaar gemaakt en er word nog contact met ons hierover opgenomen. Onze mening is dat we daar nooit meer naar toe gaan, onze gezellige dag was direct totaal verpest erg zonde als je er de hele dag op zit te verheugen.
anenleo D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijke klaar gemaakte maaltijden en zeer vriendelijke bediening voor herhaling vatbaar ook met kortingsbonnen
heb alweer voor een volgende keer besteld zeker de moeite waard.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wijntjes prima, bijlage wel erg basaal, met name de kaas (geen verschillende soorten, maar een aantal blokjes gewone Hollandse jonge kaas)
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
2 minislibtongetjes in te hete donkere boter gebakken. 4 obers en gerechten niet compleet en tegelijk uitgeserveerd. Prijs absoluut niet waard. Zelfs met dinerjarkart en 25% korting niet.
carbonneke .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Goede kwaliteit en heel vriendelijke bediening! We zaten gezellig aan het raam met leuk uitzicht op de vijver.
De ober wist nog precies wat we de vorige keer hadden gekozen,fantastisch.Hij is gezellig en heeft gevoel voor humor.
kunavanderwulp W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
We hadden via social deal een voucer voor een ‘verrassingsmenu’. Waarbij we ook nog 5 euro pp moesten bijbetalen omdat het ging om een 4 sterren fletcherhotel. We zijn inderdaad verrast, maar dan in negatieve zin. Een menuutje in een eetcafe stak er gunstig tegen af. Soepje, kipfilet en toetje dat was het. Als je ziet wat er verder op het menu staat, was dit ronduit een teleurstelling. Nu snap ik dat je niet de duurste gerechten krijgt, maar dit was wel het andere uiterste. Erg jammer.
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Bij binnenkomst moesten we best lang wachten voordat onze jassen werden aangenomen. We hadden gereserveerd via Social Deal. Daardoor was keuze vooraf beperkt tot soep. Prima soep verder maar niet prettig om niet meer keuze te hebben. Hoofdgerecht was keuze tussen snoekbaars of kipfilet. Vond ik heel vervelend. Ik lust geen snoekbaars en kipfilet vind ik voor een etentje niet echt passend. Kwaliteit was trouwens goed. De mevrouw die ons bediende was aardig. Nagerecht was ook geen keuze. Totale kosten inclusief fooi was € 72,-. Dit was inclusief 4 glazen wijn. Geen reclame voor Fletcher door het op deze manier aan te pakken. De achtergrondmuziek was ook niet echt prettig.
liesje1512 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk verse gerechten en mooi op het bord gebracht. Prijs/kwaliteit uitstekend. Ondanks drukte prima geholpen. Zeker aanrader.
Beste Liesje1512, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Romy Heijser, Banqueting & Sales
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Zijn hier met AH uitjes geweest,was teleurstellend klopte niet met beschrijving,niet genoten. Na nog geen uurtje buiten.
Geachte mevrouw Meulenbroek,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wat vervelend dat uw bezoek aan restaurant Chiparus niet naar wens is geweest. Zou u uw feedback en verhaal m.b.t. uw bezoek kunnen sturen naar sales@fletcherhoteldenhaag.nl zodat ik uw feedback intern kan opnemen met de afdeling F&B?

Met vriendelijke groet,

Romy Heijser
Banqueting & Sales medewerker
gerdaebbers .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Super. We hebben heerlijk gegeten en het personeel was uitermate vriendelijk en correct. Het was voor herhaling vatbaar. En zijn dan ook zeker van plan nog eens terug te komen.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We werden goed geholpen en de aanbevelingen van het personeel met betrekking tot wat wij hadden besteld, sloten goed aan op wat wij wilden.
Debby G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening, sfeervol ingericht. Bediening is zeer attent. Mooie locatie met uitzicht over het water.
Marinus1405 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben deze gelegenheid al eerder bezocht. We vonden vooral het eten minder dan vorige keer. Karige porties, vergeten groentes, kaasplateau met minimale stukjes kaas. Kortom niet compleetvtevreden.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten was prima maar aan de koude kant wat jammer was. De inrichting netjes en het geluidsniveau was prima. Al met al een prima keus als je zoals wij ook in het hotel overnacht.
Annekrista B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten. We zijn al diverse keren geweest maar nog nooit teleurgesteld. Het eten is heerlijk, de bediening erg klientvriendelijk.
Jeannet V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gegeten met 3 personen. Alleen de menu keuze met de AH restaurant actie was erg beperkt, wat jammer is. Want het was niet mogelijk te combineren met gerechten uit de kaart. We waren bereid om bij te betalen, maar hierover was geen discussie mogelijk. Dus we waren genoodzaakt alle 3 hetzelfde te nemen.
Philippine H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We aten van de kaart. Met uitzondering dat mijn partner groentesoep wilde, buiten de kaart. Dat kon. De groentesoep werd geleverd: veel te zout. Zij kreeg een verbeterde versie van de groentesoep, het leek erop dat deze was verdund.
Ikzelf at de bouillabaisse: waar waren de stukken vis?
Vervolgens aten wij tarbot en kabeljauw. De tarbot was erg zout en droog. Zo ook de bijbehorende garnituur. Wat doet overigens taugé bij een tarotgerecht met paddenstoelen en truffel? De paddenstoelen waren champignons. De truffel in het gerecht was truffelolie door de aardappelpuree.
De kabeljauw: diepvriesbestendig. Daarmee is alles gezegd.
De wijn werd niet bijgeschonken, de karaf water was snel vergeten.
Hier gaan we nooit meer heen.