Restaurant Chill

Langestraat 227 2691 BG 's-Gravenzande Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Chill

Wereldse gerechten

Bij Chill geniet je van internationale gerechtjes, geserveerd als kleine of grote portie. Ideaal voor als je moeite hebt met kiezen, want zo kun je lekker veel proeven. De vriendelijke bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Wat een heerlijke plek!

Meer informatie over restaurant Restaurant Chill

6,9
7,1
7,2
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Verschillende keren tot volle tevredenheid geweest. Vorige week vrijdag (29-04-'16) weer met vrienden geweest. Uitermate teleurgesteld. Drie gangen verrassingsmenu. Voorgerecht: Carpaccio kan je gelukkig niet veel aan versjiteren. Hoofdgerecht vis: lauw en smakeloos; vlees: lauw, taai en weinig smaak. Dessert cheescake: melige hap. Bediening was weinig professioneel. Jammer, gaan niet snel meer naar Chill.
Sandratel .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben wel eerder bij Chill gegeten, toen was het wel oke maar de laatste keer niet.
Bediening matig
Eten niet goed. Meerdere van ons hadden hadden carpaccio
Erg dik gesneden, veel balsamico dus het werd zoet vlees, garnalen die niet besteld waren, veel knoflook erin
Later werd dit gecorrigeerd doordat de bestelde garnalen alsnog kwam.
Bestelde brood werd vegeten
Hoofd gerechten ook wisselind van echt matig naar voldoende
Ik had bv vis, verschillende soorten
Gerecht was niet super warm
Saus onder de maat; zalvige dikachtige bloemkool saus, gelukkig had ik t apart gevraagd
Boven op de vis veel kruiden, erg gaar, geen passie ih eten
Eend was goed. TJa jammer dat t zo was. Ik weet niet of ik zo gauw weer terug ga
Ewout L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Wij hebben met zes personen gegeten bij Chill. Wij hadden het vier-gangen verrassingsmenu. Gerechten vielen stuk voor stuk goed in de smaak en waren erg mooi opgemaakt. Vooral het hoofdgerecht, (hert) en nagerecht waren bijzonder goed.
De (onervaren) bediening liet hier en daar wel wat steekjes vallen. Niet onoverkomelijk, maar wel een klein minpuntje.
Gehele ervaring was zeker positief genoeg om nog eens terug te komen.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Met 3 personen het menu van de jubileum actie genomen, € 39,50 pp en de 2e persoon gratis. het is dat de 2e persoon gratis is waardoor het € 26,35 pp werd. Maar ook dat vond ik nog een te hoog bedrag voor hetgeen wij gegeten hebben. Vooraf een aantal garnalen krokketjes, bij een garnalenkroket verwacht ik een normale garnalen kroket maar deze kroketten smaakte zoetig met een indisch tintje. het leek meer op Surimi dan op garnalen. Het hoofdgerecht bestond uit 3 verschillende soorten vlees. Eenvoudig en zonder passie klaargemaakt, naar mijn idee hadden de drie soorten even lang in de pan gelegen terwijl kip en biefstuk toch een andere bak/gaar tijd nodig hebben. Het dessert, pudding, was ook te eenvoudig en je moet er maar van houden. Al met al was het eten dus matig. bediening niets op aan te merken en de sfeer was aangenaam behalve de hele grote ramen, het was alsof je in de etalage zat.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Zaterdag naar Chill in ‘s—Gravenzande geweest en hadden we er met 13 personen zin in. Iedereen was goedgeluimd en zag het restaurant er gezellig uit, Niet te groot en knus ingericht. Behalve de akoestiek is Chill helemaal in orde. Toch is zo’n akoestiek wel belangrijk en vermoeiend met communiceren wanneer deze nogal hol klinkt. Je komt immers niet alleen om te eten maar is het een avondvullend programma met gelijkgestemden. Wellicht kunnen Johan en Yvon er nog wat aan doen om die akoestiek te verbeteren, er zijn immers specialisten in te huren. Na een 2-tal Amuses gingen we over naar een Tartaar van Tonijn met een gebakken Coquille. Alhoewel ik zelf helemaal niet van het rauwe vis ben was het een voorgerecht een 7 plus waard en had ik de kenners de cuisine de hele avond aan mijn zijde en waren de huis-koks onder ons. Ondertussen werden verschillende wijnen geserveerd en werd een en ander keurig uitgelegd ondanks dat ook hier de akoestiek parten speelde. Maar na een paar wijntjes ben je een kniesoor als je daar op let. Gevolgd door gebakken kabeljauw in een soepje van Franse Mosterd viel erg goed in de smaak en kon een cijfer 8 meepakken. Daar viel de Tarbot risotto met een schuim van vanille te zoet uit en haalde net aan een voldoende. De hertenfilet met een winters garnituur en een verrukkelijke saus van peperkoek bracht ons in vervoering en zaten we ondanks het hert op het bord allemaal te knorren als een varken van genot. Dit laatste hoofdgerecht kon de 8,5 wegpakken en zag ik alleen maar tevreden gezichten. Het kaasbordje was voortreffelijk hoorde ik naast mij maar is niet aan mij besteed en viel ik voor het grand dessert met stukjes Zweedse amandeltaart waarvan ik een liefhebber ben. De avond kon dus niet meer stuk en moet ik de gastheer complimenten maken, hij was uitermate vakkundig en gastvrij. Chill heeft potentie voor de toekomst en zal indien men wil aanpassen nog ver komen. Zeker zo’n etablissement in het breeje durp is een aanwinst voor de plaats waar ik 8 jaar gewoond
Mendelvdberg .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
AH menu op zaterdag 26 juli
We namen opa en oma mee uit eten voor een gezellig avondje uit. Het was zeker gezellig maar stonden na 1,5 uur al weer buiten. Na het aanhoren van het menu en een keuze gemaakt te hebben, stond het 1e gerecht na 5 minuten op tafel. Bij het hoofdgerecht moest ik zelf om een tweede glas wijn vragen en mijn schoonmoeder kreeg later ook niets meer aangeboden.
We hebben besloten de avond bij ons thuis voort te zetten en daar koffie te drinken.
Nadat we om de rekening vroegen, stond ook het pinapparaat gelijk op tafel.
Wij hadden het gevoel 'weg geserveerd' te worden, wellicht vanwege onze AH kaart.
Erg jammer, het eten was niet slecht! Vergeleken met de 'gewone kaart' waren de gerechten aan de eenvoudige kant, maar wel goed bereid.
Bediening was redelijk: gastheer goed, maar gastvrouw kwam soms wat chagrijnig over, alsof ze liever niet had willen werken die avond.
Al met al een gemiste kans voor dit restaurant!
Maja Van De P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Ons AH diner:
Voorgerecht matig, Hoofdgerecht vlees top, hoofdgerecht vis te weinig.
Groenten erbij 2 sperziebonen(slecht) frieten goed. nagerecht goed.
Bediening slecht en schaf eens zout en peper aan !!
ÉÉN stel voor de hele zaak is erg vervelend, vooral als ze beloven het te brengen en dat je dan weer moet wachten, vragen enz.
Dus geen Hoera stemming na dit etentje.
Daan7 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Voor het eerst een restaurant bezocht binnen de dorpskern 's-Gravenzande. Deze eetgelegenheid zou ik willen beoordelen als een middenmoter. Het koude voorgerecht van meloen en ham werd overdonderd qua smaak door een gesnipperde rode ui. De parmaham was uitstekend. idem de rib eye van het hoofdgerecht. Kwaliteit was goed, echter wel een erg koud bord waardoor het vlees snel afkoelde. De peper saus had te weinig pit. Het nagerecht bestaande uit mint ijs met warme kersen viel wat tegen. De kersen leken niet vers. De koffie toe prima. Helaas werden onze jassen niet aangenomen en moesten we deze noodgedwongen meenemen naar onze tafel.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer. Prettige bediening met deskundig advies zonder te hoog van de toren te blazen met teveel blabla. We kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu en werden inderdaad aangenaam verrast. Het was een gezellig avondje uit. Ongelooflijk dat we hier niet eerder zijn beland, zo dichtbij huis! We komen snel terug!
VaVa .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Op donderdagavond voor het eerst bij Chill gegeten. Heel erg lekker! Coquilles stonden op de kaart, maar waren er helaas niet. Heerlijke tonijn, kabeljauw, zalm en eendenborst gegeten. Bediening was goed. Jammer dat er maar twee tafeltjes bezet waren. Verder was alles dik in orde.
Margje .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Op donderdagavond (2 wk terug) voor het eerst gegeten bij Chill: het maand(keuze)menu van 18,50 euro. De carpaccio was verrassend van smaak, weer eens wat anders dan anders en de vleesspies was goddelijk lekker. Partner was ook uitermate tevreden over zijn gebakken vis. De porties waren ruim voldoende en met lekker veel knapperige groenten ipv de anderhalve sperzieboon die je vaak elders krijgt. De wijnen rood, rose en wit smaakten prima.
De nagerechtjes waren simpel, maar so what voor een menu van 18,50
De aankleding, -servies, bestek, interieur - oogden modern en warm. Hier komen we zeker gauw nog eens terug.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Op een zaterdagavond gegeten bij Chill en dat is prima bevallen. We hadden een verrassingsmenu gekozen, gerechten waren erg smaakvol. Ook het hoofdgerecht van Kalfsvlees was erg lekker. De wijnen zijn redelijk betaalbaar en vrij simpel, de Spaanse wijn die ons was geadviseerd was van redelijke kwaliteit, maar niets bijzonders. De wijn zou zeven prijzen hebben gewonnen, volgens mij was dat een beetje marketing verhaal. De bediening was informeer, en soms net iets te, waardoor het wat slordig werd. Verder staan de tafels voor twee personen erg dicht op elkaar waardoor je bijna aan tafel zit met de andere gasten. Maar overall zou ik het zeker aanbevelen om een keer te gaan eten.
FloraHolland .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2012
Onze culinaire ontdekkingstocht hebben we omgezet naar gepaste cijfers.
We hebben heerlijk gegeten en we zijn erg verwend door Johan en Roy! Het eten was fantastisch en werd super 'begeleid' door heerlijke passende wijnen.
De inrichting van Chill voelt als een warme deken, en om de puntjes op de i te zetten ... kleine handdoekjes bij de fontein in het toilet is een hygiënisch pluspuntje.
Kortom, een aanrader!
Mocht je de voordeur in de Langestraat niet zien ... dat klopt, die zit in het steegje aan de zijkant. ;-)