Restaurant CHI

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant CHI

Chinese kunstwerkjes

De gebroeders Chi (betekenis: ultieme levensenergie) worden geprezen om hun experimentele sushi: absolute kunstwerkjes. Het concept van delen zorgt voor een gezellige en interactieve ervaring. 'Sharing Dinner' is een gebruikelijke manier van eten in Azië. De gerechtjes komen op tafel zodra deze klaar zijn. De CHInese gerechten en dim sum doen overigens zeker niet onder. Om je vingers bij af te likken!

Meer informatie over restaurant Restaurant CHI

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant CHI

Nico G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Verrassend voortreffelijk! Waren er op 16-10-2017 met zijn vieren met de AH-actie.
Alles klopte. Ontvangst en bediening gastvrij, opmerkzaam en echt vriendelijk, waardoor we veel meer het idee hadden dat we 'op visite' waren en speciaal voor ons allerlei heerlijkheden werden klaargemaakt, dan dat we -zoals helaas bij de meeste andere "actierestaurants"- de duidelijke impressie kregen 'we zien hen hierna toch niet meer terug dus zijn ze niet zo interessant en hoeven we ook niet echt ons best te doen'.
Bij Chi was van dat laatste geen sprake.
Treffend: Mijn partner bestelde een glas droge witte wijn en de bedienende jongedame vroeg eigener beweging of zij er een glas leidingwater bij wilde. Op zich weliswaar een kleinigheid maar o zo belangrijk want die alertheid maken wij zelden mee.
Over de maaltijden kan ik kort zijn: Qua variatie, kwaliteit, schotelopmaak en grootte zonder meer voortreffelijk.
Vooral van de gestoomde Jacobsschelpen hebben we genoten maar ook de overige gerechten waren heerlijk.
Hier komen we heel graag terug, ook zonder maaltijdactie.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Fijne locatie bij ingang van het Vondelpark. heel fijne en rustig zithoek. Het eten en de wijn waren heerlijk.
Service uitstekend. De prijs van het 3 gangenmenu was goed.
Werner R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Zoals aangegeven is de kwaliteit van de gerechten uitstekend. Onze menukeuze betrof de zeven kleine gerechten die echter in het verleden (ca. twee jaren) de kwalificaties bijzonder en tongstrelend verdienden. Deze gerechten vallen nu helaas in de categorie normaal en smaakvol.
Leo C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Groenten waren goed, beetje weinig voor 7,50 en ietsje te zout. Mini loempia's waren ok. Eendenflens teleurstellend, 2 droge stukjes eend, hoort knapperig, vet en zacht te zijn, misschien te lang in de koelkast bewaard en snel opgewarmd, dit hoort vers gegaard te worden.Gegrilde zalm was hard en droog, smaak wel goed maar niet zacht en sappig. Ha kau, garnalen dim sum, waren niet zelf gemaakt, bij elke goedkope chinees voor de helft van de prijs te krijgen. Ook ontkende de eigenaar dat de reservering via Iens gemaakt was met 10 euro korting. Hebben deze dus ook niet gehad. Bediening was wel goed en ondanks dat het meisje de baas verdedigde gaf ze ons wel gelijk.
jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
verrassend lekker en apart gegeten met een uitstekende bediening. Ik ga zeer zeker nog eens terug en kan deze oosterse eetervaring incl.stokjes (maar bestek mag ook)iedereen van harte aanbevelen!
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Super leuke gastheer!! Alles verliep op de juiste tempo. Het eten was overheerlijk!
Ik kom hier graag weer. Ga vooral zo door.
Reinier K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gerechten waren heerlijk en de ontvangst was goed. De eigenaar en serveerders waren allen enthousiast en zette speciaal voor ons een aantal nummers op van Chef's Special omdat we aangaven naar het concert van ze te gaan na het etentje. Aanrader. Enige verbeterpunt zou kunnen zijn dat de serveerder/ster vraagt hoe pittig we het eten willen hebben.
Wildfire .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Afgaande op de goede recensies hier hebben we na een reservering via IENS hier gegeten. Gastheer/eigenaar heeft onze jassen niet aangenomen. Gewoon over onze stoelen gehangen. Prima. Fles wijn besteld. Staat meters van onze tafel. Nooit meegemaakt. Het eten....wauw. Sorry, mensen die het heerlijk vinden. Ik heb beter gehad verderop in de straat. Het beste was de groente voor 7,50 euro. Het minste de twee al vooraf opgerolde rijstflensjes met droge eend en de gegrilde zalm dat ook heel droog was. Hadden we dikke pech of is deze pretensieuse Chinees gewoon niet zo goed.
betty-eelkje .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Al eerder had ik gebruik gemaakt van dit restaurant en ik heb ook nu weer genoten Bovendien hou ik erg van vis
Het was een vriendelijke bediening en een goede sfeer
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben daar nu diverse malen gegeten en de ontvangst is altijd even hartelijk. Het eten is een feestje, want dat is zo heerlijk, verzorgd en leuk opgediend. Dit restaurant houden we erin. De wijnen welke je ook neemt zijn allemaal even goed. ????
edithdenhartog .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Zoals gastheerschap bedoeld is en de restaurantactie ook. Echt een vlucht door de menukaart. Super leuk en lekker! Goede sfeer en ook de toiletten zagen er uit zoals het moet zijn. Echt een aanrader
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten, uitermate vriendelijk personeel en warme sfeer. Het eten is prijzig, maar wel de prijs waard. Vers en mooi opgemaakte sushi! Wij kregen korting via IENS, welke niet werd berekend. Na een telefoontje werd de korting keurig direct teruggestort! We komen zeker nog eens terug.
Timo V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Goed eten, niet hele grote porties. Maar zeker kwaliteit over kwantiteit. Vriendelijke bediening en inrichting is stylish. Zeker de moeite waard!
Didi W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Lekker gegeten, gedronken en gezeten (voor een concert in het Concertgebouw). Het AH-menu was een beetje aan de karige kant, maar we zaten om 6 uur aan tafel dus heel gek is het niet als je dan 's avonds laat zin in iets lekkers hebt.
carolienvanheijst .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Super fijne avond uit gehad bij CHI. Zeer attente en vriendelijke service en heerlijk eten! Bijzondere desserts: rijstballetjes = aanrader!
Lan A.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Weinig klanten op de maandagavond, hierdoor rustig en niet lang wachten.
Het was lekker, maar voor de normale prijs van bijna 40 euro was het niet waard, te weinig voor grotere eters.
popoeet .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Hoewel het menu kennelijk niet was als anders, zo werd ons verteld ( reden sushi chef stond op festival), hebben we zeer goed gegeten. Een variatie aan oosterse hapjes , allen vers en goed bereid. Het personeel was uitzonderlijk goed , zeer dienstverlenend, attent, voelde de sfeer goed aan, eigenlijk zoals het hoort te zijn, maar dat vind je toch niet overal meer. Zeker zaak om keer terug te gaan. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH actie. Hierdoor was het financieel ook een geslaagde avond. Als we er hadden gegeten zonder de Ah actie zouden we het wel wat duur vinden.
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ontspannen sfeer met fijne tunes en lekkere gerechten
NeelBaart .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben hier werkelijk heerlijk gegeten! Alle gerechten zijn met aandacht bereid en precies in balans. De bediening is uitzonderlijk goed. Na een etentje bij CHI stap je werkelijk met nieuwe levensenergie naar buiten!