Restaurant CHI

Amstelveenseweg 128 1075 XL Amsterdam Nederland Kaart
31-206392090

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

Over het restaurant Restaurant CHI

Chinese kunstwerkjes

De gebroeders Chi (betekenis: ultieme levensenergie) worden geprezen om hun experimentele sushi: absolute kunstwerkjes. Het concept van delen zorgt voor een gezellige en interactieve ervaring. 'Sharing Dinner' is een gebruikelijke manier van eten in Azië. De gerechtjes komen op tafel zodra deze klaar zijn. De CHInese gerechten en dim sum doen overigens zeker niet onder. Om je vingers bij af te likken!

Meer informatie over restaurant Restaurant CHI

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
NeelBaart .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben hier werkelijk heerlijk gegeten! Alle gerechten zijn met aandacht bereid en precies in balans. De bediening is uitzonderlijk goed. Na een etentje bij CHI stap je werkelijk met nieuwe levensenergie naar buiten!
Rebecca O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Leuk restaurant!! Kleine porties, maar wel lekker!! Top!! Dus zeker heen gaan als je van goed Chinees eten houd!! Heel vriendelijk personeel ook!!
Angeline W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Verfijnde, verse, heel smakelijke gerechtjes en goede bediening! Aanrader als je van Aziatisch en beetje pittig eten houdt!
J&A
Fleur O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Super avond gehad bij CHI en heerlijk gegeten en gedronken! Er is een gezellige inrichting en fijne relaxte sfeer door de bediening en gastheer/eigenaar Chi. Zeker voor herhaling vatbaar! :)
peter B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
gerechten bij Chi hebben echt SMAAK. Er is Groente aanwezig, iets wat ik bij veel restaurants mis. Je kunt verschillende gerechten makkelijk uitkiezen en delen aan tafel.
met 2 pers was het 50 euro incl 20% ienskorting. Dat is geen geld. Wat CHI daar voor doet is ongelooflijk!!!
Nina K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Hier via AH actie gegeten. Erg lekker menu, zeer vriendelijk personeel en er hangt een fijne sfeer. Zat goed vol voor de vrijdagavond. Wij komen zeker nog eens terug.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Geweldig gegeten!!!!
Alkes klopte wat we aten
Kan echt geen slecht iets verzinnen
De kok mag bij mij de hele week komen koken????????????????????????????????????????????
Zoooo jammer dat ze op zondag dicht zijn,dan had ik hier elke week gegeten!
Top bediening,lekker muziekje,echt een gezellige avond gehad
Yoka B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Het is heel verrassend dat zo dicht bij mijn woning zo'n prettig restaurant is. Ik ga er zeker nog eens eten met vrienden. Alleen kan het ook.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Nog nooit zo slecht Chinees gegeten terwijl ik geen echte fijnproever ben. Volgens mij waren de gerechten niet vers bereid maar uit de diepvries gehaald en in de magnetron gestopt. Echt heel teleurstellend.
Odile D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Een van mijn favoriete restaurants: heerlijke combinatie van smaken en een in Amsterdam zeldzaam goede service. Een aanrader voor iedereen die van de verfijnde aziatische keuken houdt!
Dit was ons 4e bezoek en deze keer hebben we het 3 gangen verrassingsmenu via de AH actie gehad. Eerst 3 soorten sushi, niet de doorsnee combinaties maar met kip en garnalen, echte smaaksensaties.
Daarna de dimsum waarbij de coquilles zelfs mijn niet van schelpdieren houdend gezelschap liet genieten.
Tot slot een heerlijk pittig kip gerecht en goed bereide zalm met rijst.
Zowel het eten als de service waren weer top, en werd totaal niet beinvloed doordat we nu via de restaurantactie kwamen (sommige restaurants geven je het gevoel dat je de mindere keuzes krijgt).
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Super aardige ontvangst en goede uitleg over de kaart! Ook de bediening was heel vriendelijke en spontaan. Net te formeel, maar wel goed. De witte wijn die we hadden besteld was erg lekker en er werden behoorlijke glazen geschonken. Ik ga zeker nog een keer terug!
irenevanbussel .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Ik heb hier met vrienden een gezellige avond doorgebracht. Prima sfeer, gastvrije bediening en het eten is van zeer goede kwaliteit. Elke gerecht was verrassend en werd mooi gepresenteerd.
C. S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Aangenaam achtergrondmuziek, niet te hard en niet te zacht. Zeer comfortabele stoelen en een strakke smaakvolle inrichting. Het eten zag er zeer vers uit bij alle gangen en we kregen bij elk gerecht een korte uitleg van wat het inhield. Wat prijzig voor de hoeveelheid eten die geserveerd wordt, dus met de AH actie was dat net te overzien, maar elk gerecht was erg vers en lekker.
Luc W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten van de Albert Hein restaurantactie was goed berijd, maar de hoeveelheid was een aan de weinige kant. De bediening was aardig en attent.
H G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk exclusief eten. met een correcte vriendelijke bediening. Echt een aanrader om in een goede sfeer uit eten te gaan.
Douglas H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
we zijn voor de eerste keer bij Chi geweest op aanraden van een vriend. En we zijn zeker niet teleurgesteld. Het was niet druk, maar dat ligt zeker niet aan Chi, maar waarschijnlijk aan het warme weer. De sushi was zeer vers en erg lekker bereid. verder hadden we eendflensjes, coquilles, krokante kip salade, pittige kip met knoflook en een super grote gamba. Alles prima op smaak en qua presentatie ook perfect!.
Enige is dat Chi een beetje donker is als restaurant, maar misschien mis ik hier wel een trend die ik niet begrijp (bv Red Sun..)
Ook helaas geen terrasje buiten.
Maar voor het eten komen we heel graag naar binnen.
Tot snel
Douglas
Rutger H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het is nu de zesde keer dat ik bij Chi heb gegeten., telkens met nieuwe gasten. Consequent zijn mijn gasten enthousiast. Lekker eten, aardige bediening. Diezelfde ervaring had ik de eerste paar keren ook. Inmiddels merk ik wel dat het verrassingsmenu weinig verrassingen meer biedt: dezelfde sushi, dezelfde tempura (garnaal, st jacobsschelp, sowieso moeizaam in een verrassingsmenu). Vernieuwing is echt een vereiste als je clienten wilt laten terugkeren, zeker omdat Ik elke keer de rekening net te hoog vind.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We waren, ondanks aanbevelingen, nog niet eerder gegaan. Ten onrechte! Want het was in alle opzichten een aangename avond: culinair, qua ambiance en qua bediening. Aziatische fusion-gerechtjes, vijf in totaal, waarvan vier van goed tot hoog niveau en één (coquilles) licht teleurstellend. Maar dat laatste mocht de pret niet drukken. Bediening hartelijk, vlot en efficiënt. Wijn (per glas) ok, met name de witte Spaanse. Komen zeker terug.
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk eten, mooi opgemaakt en smaakvol. De bediening is super! Vrolijk en voorkomend, echt top. We komen zeker terug.
Charlotte J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Super goede service en heel lekker eten. De verlichting (en in samenhang daarmee ook een beetje de inrichting) is enige minpuntje, het is namelijk wat aan de donkere kant maar het raam bij de ingang laat dan weer te veel licht door in contrast.