Restaurant CHI

Amstelveenseweg 128 1075 XL Amsterdam Nederland Kaart
31-206392090

Over het restaurant Restaurant CHI

Chinese kunstwerkjes

De gebroeders Chi (betekenis: ultieme levensenergie) worden geprezen om hun experimentele sushi: absolute kunstwerkjes. Het concept van delen zorgt voor een gezellige en interactieve ervaring. 'Sharing Dinner' is een gebruikelijke manier van eten in Azië. De gerechtjes komen op tafel zodra deze klaar zijn. De CHInese gerechten en dim sum doen overigens zeker niet onder. Om je vingers bij af te likken!

Meer informatie over restaurant Restaurant CHI

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
Payamm .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Pamela T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten, Chi is een echte aanrader, en de kok is super goed.
agaatha .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten van de AH actie, leuke verrassende gerechten die in een goed tempo doorkwamen. We hebben de menukaart niet gezien. Wel erg druk en lawaaierig en jammer dat we onze jas niet ergens konden ophangen althans, dit is ons niet aangeboden.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben ons heerlijk laten verwennen met een verrassingsmenu met zeer goede bediening en komen zeker terug. Een aanrader.
Melissa W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We waren met z'n 3en en tevens onze 14 jaar huwelijk bestaan gevierd.
Goed eten ,er werd rekening gehouden met wensen en allergieen.
Robbie N.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Een uitstekend restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Ze serveren kleine gerechten van hoge kwaliteit. Perfect uitgebalanceerde smaken. Hartelijk ontvangst door de eigenaar. Dit is zeker geen Chinees restaurant als alle anderen. Een aanrader.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant! We waren met z'n vieren en maakten gebruik van de AH actie. Je krijgt dan drie gangen met daarin verwerkt een selectie van de kaart. Van te voren had ik aangegeven dat er één persoon bij zou zijn met een glutenintolerantie en daar werd echt perfect op ingespeeld. Het enige was wellicht dat zij geen sushi kreeg met zalm en de rest wel. (Zalm is gewoon glutenvrij).
Beschouwend echt een aanrader!
Elwin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijke, prachtig opgemaakte gerechten. Super heerlijk gegeten met erbij een lekker chinees biertje bij Chi. Goede, vriendelijke bediening. Mooie zaak.
Max O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Chi is een gezellig restaurant, het personeel is kundig en vriendelijk. Het eten smaakt heerlijk! De porties zijn net wat aan de kleine kant, maar misschien hadden wij ook gewoon wel een erg grote eetlust door het heerlijke eten.
Elise E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Chi! Vriendelijke ontvangst door meneer Chi zelf en er was kundige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gladz B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Knus en gezellig. Hartelijk ontvangen en vriendelijke bedienden. Zelf de grote baas kwam ons even groeten en ons serveren. De restaurant heeft erg goed rekening gehouden met speciale dieetwensen en zo konden we allemaal erg lekker eten. Top! Echte aanrader!
margot de V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wat een mooie gerechten serveert CHI. Was daar met 10 personen vanwege mijn verjaardag. Allen waren zeer onder de indruk van het heerlijke eten. Complimenten en ik kom zeker terug.
Michelle W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijke gegeten! Leuke, lekkere en verrassende gerechten. En ook erg aardige bediening en mr Chi die je verwelkomt.
Praktisch dingetje: Bij de sushi zat een soja bakje, maar dat is eigenlijk te klein om je sushi in te dopen. Gepriegel en gerommel met stokjes wordt hierdoor nog net een slagje moeilijker, iets groter bakje? :)
annettehelmes .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gedineerd met de kinderen. Deze 11 en 6 jaar hebben ook gesmuld van het lekkere eten. Alles was prima, alleen miste ik het toetje op het laatst.
e.ruitenbeek .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De bediening was allervriendelijkst. Het eten was lekker en verrassend en er werd op het laatste moment nog met dieetwensen rekening gehouden. Geen probleem dus omdat op het allerlaatste moment te laten aanpassen. En ook de alternatieven gerechten waren zeer smaakvol.
Erin W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
1 Heel goed eaten ! lekker ! en goed service!
2 Heel goed eaten ! lekker ! en goed service!
3 Heel goed eaten ! lekker ! en goed service!
4 Heel goed eaten ! lekker ! en goed service!
HTP .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuk om met dit driegangenverrassingsmenu kennis te maken met de verschillende keukens van Chi. We gaan er zeker nog eens eten!
suzannedewit .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekkere gevarieerde sushi's gegeten . mooie , nette restaurant. vriendelijke bediening.
Ik kom met mijn gezin nog hier terug
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Leuke locatie, personeel is vriendelijk en de sfeer prima. Ik moet wel zeggen dat ik voor een menu van €60,00 iets meer verwacht had, de prijs was geen goede afspiegeling van de kwaliteit of bijzonderheid van het eten. Ook een minpuntje was dat de serveester vaak niet wist wat we voor ons hadden, wat bij een verrassingsmenu toch wel van enige waarde is. Verder een leuke avond gehad, een prima voldoende waard, alleen niet per se iets waarvoor je terugkomt.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Verfijnde keuken gebruikt kakelverse ingrediënten! Afwisselende en gedurfde combinaties. Geschikt voor fijnproevers en niet voor degene die wil bunkeren.