Restaurant CHI

Amstelveenseweg 128 1075 XL Amsterdam Nederland Kaart
31-206392090

Over het restaurant Restaurant CHI

Chinese kunstwerkjes

De gebroeders Chi (betekenis: ultieme levensenergie) worden geprezen om hun experimentele sushi: absolute kunstwerkjes. Het concept van delen zorgt voor een gezellige en interactieve ervaring. 'Sharing Dinner' is een gebruikelijke manier van eten in Azië. De gerechtjes komen op tafel zodra deze klaar zijn. De CHInese gerechten en dim sum doen overigens zeker niet onder. Om je vingers bij af te likken!

Meer informatie over restaurant Restaurant CHI

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
Odile D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Na alle goede reviews een beetje teleurstellend. De gerechten missen pit. Iets meer peper of kruiden kan geen kwaad.
Alexander E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk en relaxed gegeten!
Cartry V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heel attente bediening. Vragen werden zorgvuldig beantwoord. Leuke gerechten, genoeg keus. Komen zeker terug.
wendy H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het eten wad weer super! !! Nooit meer ergens anders sushi eten. CHI is echt super lekker.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Elke keer zeer tevreden over de kwaliteit van het eten, ook de inrichting en de admosfeer is zeer goed
tmalesevic M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Leuk restaurant en vriendelijke bediening. Gerechten zijn zeer goed. Soep was lekker pittig. Dim Sum zeer goed gestoomd en de eend was ronduit heerlijk. Het concept is eenvoudigIn het begin duurde het wel wat lang voordat wij aandacht kregen om eten te bestellen. Eerste gang die wij kregen bleek voor tafel naast ons (oeps) maar daarna verliep verder alles soepel. Wij zijn hartstikke tevreden en komen zeker terug.
Fine C.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Super lekker gegeten
Ontspannend sfeertje
Niets is tegen gevallen
Helemaal top
Ivonne D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Voor de eerste keer gegeten . Het geheel viel tegen. Eerste gerecht was de zalm en tonijn veel te dik gesneden. Tweede gerecht coquilles ondefinieerbaar. Derde gerecht zalm te zout. Ook vond ik het erg onfris dat iedereen zijn jas over zijn stoel hangt. Gelukkig. Regende het niet..
Het gehele menu was absoluut geen smaak sensatie wat wij wel verwacht hadden.
Albert R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen en uiterst vriendelijke sfeer. Een echte aanrader.
René V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Dit is de tweede keer dat we bij Chi hebben gegeten. Als je een keer iets anders wil op Aziatisch gebied dan is dit zeker een aanrader.
pan_p .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Naar aanleiding van de positieve reviews hadden we hoge verwachtingen maar het viel helaas tegen. Het eten was best oké maar echt te duur voor wat men krijgt. Met name de porties waren aan de kleine kant. Verder was te bediening prima.
vissje .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben met de AH-restaurantactie lekker gegeten bij CHI. Goede sushi, dimsum en vis/vleesgerechtjes. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar en een aardige serveerster. Gelukkig was gratis kraanwater bij onze wijn geen probleem (dat is het nog wel eens bij Aziatische restaurants). Ze hielden ook goed rekening met dieetwensen (geen vlees). Het is logischerwijs redelijk druk en gehorig, maar wel een hele gezellige zaak met genoeg personeel aan het werk. Prima dus. Uiteindelijk moesten we 70 euro betalen voor drie gangen en twee glazen wijn pp en een gedeeld toetje. Met de restaurantactie prima prijs-kwaliteitverhouding, zonder zou ik het duur vinden.
Dhr A K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vrolijke, vriendelijke en adequate bediening. Tip: vraag om kip met huisgemaakte kerrie. Staat niet op de kaart maar de bediening verzekerde ons dat de kok het graag voor je maakt
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was weer een super gezellige avond bij Chi.
Gerechten waren overheerlijk en precies goed qua portionering . Kregen,ondanks dat het druk was meteen een andere tafel ,een ronde , zodat we omdat met zijn vijven waren het gesprek centraal konden houden.
Bob_1011 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We wilden toch nog even onze laatste AH actiebon verzilveren en we hadden geen betere plek kunnen kiezen. Prima service, heerlijk eten en een mooie witte wijn. Na het menu nog even een dessert met koffie genomen om het menu goed af te sluiten.
Henny C.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Op 24 januari hier met vriend gegeten. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom, aardige bediening, verrukkelijk eten, goedzittende sierlijke stoelen, op de wand staat in Chinese tekens Geluk geschreven. Wat wil je nog meer, een heerlijke, gezellige avond. Chi is een aanrader.
Shelly M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Vriendelijke en goede bediening en het eten was top. De gerechten zagen er mooi uit en waren wat smaak betreft erg goed in balans. Ik kom zeker terug.
mkersten1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
prima kwaliteit. Misschien een idee om buiten de stokjes er ook nog bestek bij te leggen. Niet iedereen is er erg handig mee. Het personeel was vriendelijk en gaven goede uitleg van de gerechten.
Payamm .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier gegeten met de AH actie. Vriendelijke deskundige bediening met heerlijke maaltijden. Prijs kwaliteitsverhouding was dik in orde (€45 voor 3 gangen met 1 drankje pp). Voor herhaling vatbaar.