Restaurant CHI

Amstelveenseweg 128 1075 XL Amsterdam Nederland Kaart
31-206392090

Over restaurant Restaurant CHI

Chinese kunstwerkjes

De gebroeders Chi (betekenis: ultieme levensenergie) worden geprezen om hun experimentele sushi: absolute kunstwerkjes. Het concept van delen zorgt voor een gezellige en interactieve ervaring. 'Sharing Dinner' is een gebruikelijke manier van eten in Azië. De gerechtjes komen op tafel zodra deze klaar zijn. De CHInese gerechten en dim sum doen overigens zeker niet onder. Om je vingers bij af te likken!

Meer informatie over restaurant Restaurant CHI

Elma K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Edeb .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Veel betaald voor relatief weinig. Coquilles smakeloos, verder alles redelijk op smaak. Slechte service; bediening vergat continu wat te brengen en ook een duidelijk genoemde dieetwens werd elke gang vergeten. Voor ons niet meer.
Aukje H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst, de bediening was ook goed. Fijn!
Er werd verteld dat we een drie gangenmenu met zeven hapjes kregen. Ergens had ik kunnen weten dat die zeven hapjes dus verdeeld zijn over die drie gangen. Maar mijn tafelgenoot en ik waren een beetje verbaasd toen na de derde gang de vraag kwam: wilt u de dessert kaart zien?
Huh?? Ik had net het gevoel alleen door de voorgerechten heen te zijn. Dessert was dus ook voor eigen rekening.

Zonde! Ben al twee keer met een Albert Heijn bon uit eten geweest, waar ik terug ga keren omdat de ervaring geweldig was. Hier kom ik, ondanks de fijne sfeer, niet meer terug.
Het eten was veel te weinig en ben het eens met een recensie, dat het lijkt dat ze van 1 menu, twee menu's hebben gemaakt.

Jammer! Zo'n actie van Albert Heijn kan zorgen voor meer klantenwerving. Jullie zorgen voor een averechts effect is mijn mening.
Emile K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Attente ontvangst. Gezellige sfeer in het restaurant, leuk en modern ingericht. Verrassingsmenu genomen.
Eten is werkelijk van zeer goede kwaliteit, en zeer betaalbaar. Complimenten aan de brigade in de keuken en bediening. Mijn zakenrelatie is een zeer bereist man, met een voorkeur voor de Aziatische keuken....hij was onder indruk van de kwaliteit. Top avond gehad.
Sha V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Eten was erg lekker. Helaas krijg je HÉÉL weinig voor het bedrag wat je neerteld.
Wij waren €40 kwijt voor 7 kleine gerechtjes. En dát was ook nog eens met de AH restaurant actie. Hadden wij de actie niet gebruikt, dan waren wij dus €80 kwijt. De cocktails hier zijn óók erg prijzig en óók hiervoor geldt: VÉÉL te weinig. Conclusie: Wil je lekker eten om te proeven, dan zeker een aanrader. Heb je honger dan kan je beter óf eerst ergens gaan "vooreten" óf niét bij Chi eten.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Na een hartelijk welkom heerlijk gegeten en niet de 'gewone chinese hap'. Verschillende kleine gerechtjes die je hetzij in een menu dan wel apart kan bestellen. Elke gerechtje had zijn eigen specifieke smaak. Wij hadden een menu met verschillende bereidingswijzen : gestoomd, gebakken, gekookt en rauw. Zeer smaakvol. Hier komen we zeker terug.
Aacdejong .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor tweede keer gegeten. Voortreffelijk menu, zeer attente en alerte bediening en fantastische gastheer, die eerder ook voor onze groep van 10 speciale faciliteiten regelde. Heerlijke airco in de zomer en lekker warm in de herfst,
Veel dank
Anja de Jong
Srvd .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Bij binnenkomst werd gelijk gemeld dat ze op de hoogte waren van mijn allergie. Dat gaf een gerust gevoel. Maar.. bij de eerste gang zag ik al dat ze er geen rekening mee hadden gehouden. De serveerster was vriendelijk en bracht mij een nieuw bord. Foutje kan gebeuren natuurlijk. Bij de tweede gang ging het wederom mis, toch wel erg jammer. De bediening bleef vriendelijk en zorgde voor het juiste gerecht. Pas bij gang drie, de laatste, ging het goed. Nu tijd voor positiviteit: elke gang was heerlijk. Zelden zo goed Aziatisch gegeten. Ook de bediening was vriendelijk, al moest mijn tafelgenote zelf vragen om een nieuw glas drinken terwijl haar glas al een uur leeg was. Verder was de prijs €39,95 met z'n tweeën met bon prima. Voor het
volledige bedrag is het wel wat weinig. Zou Chi zeker nog een kans geven, want het eten was érg goed.
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Als je voor 40 euro 7 hapjes krijgt en daarna nog een zak chips moet kopen om toch het gevoel te hebben dat er iets in je maag zit dan denk ik dat dit menu speciaal gemaakt om toch 1 menu gratis weg te kunnen geven zonder dat het geld kost.
De 7 hapjes die we hebben gehad waren wel erg lekker, maar meer als 1 voorgerecht was het niet.
Wel jammer want anders waren we beslist vaker naar dit restaurant gegaan, nu voelen we ons een beetje bekocht.
Ook jammer is dat als je om 18:00 binnen komt je al weer na 40 minuten buiten staat. De 7 hapjes stonden al gereed en konden in hoog tempo doorgegeven worden, het opdrinken van de fles wijn duurde nog het langst.
Marleen124 K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Leuke gerechten van goede kwaliteit, prima menu met de AH actie van drie gangen. Bediening vriendelijk en correct. Wij komen vast nog eens terug!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten tot aan hoofdgerecht een 10, hoofdgerecht een 7. Sausje bij de zalm en zoetzure kip paste niet bij elkaar. Wijn van de kaart niet aanwezig. Beetje jammer. Gingen redelijk wat dingen mis. Prijs kwaliteit verhouding; duur voor wat we kregen.
Marlyae .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Overheerlijk eten, erg vers en gevarieerd! Gastheer en overig personeel echt top. Super avond gehad. Zeker een aanrader voor iedereen.
AmbervdW .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij hebben met zes personen met de AH restaurantactie bij Chi gegeten en waren aangenaam verrast. Wij kregen zeven heerlijke hapjes (geserveerd in drie gangen) en zaten daarna goed vol. Toch hebben we nog een toetje besteld (dat zat niet inclusief in het menu) en dat was ook heerlijk. Wij hebben vaker met de AH restaurantactie gegeten en hebben vaak toch het idee dat er op die menu's een beetje bezuinigd wordt, maar dat was hier zeker niet het geval. Het enige minpunt vonden wij, maar dat is meer persoonlijke voorkeur, dat wij niet zelf ons drinken (wijn en water) in mochten schenken en dat het of het heel lang duurde voordat ze bij kwamen schenken of te kort erop. Toen iemand aangaf nog niet wijn bij geschonken te willen krijgen werd meteen haar glas weggehaald. Vier keer is een glas weggehaald waar nog een slok in zat. Blijkbaar het beleid om zo snel mogelijk glazen op te ruimen, maar wij vonden dit niet zo prettig. Absoluut geen reden om er niet te gaan eten, meer iets voor Chi om zich bewust van te zijn.
Pidermider .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, heerlijke gerechten, goede bediening. Ligt wat ver van het centrum, maar het is de moeite waard daar door het vondelpark naartoe te wandelen
M. B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk eten alleen met de ah actie krijg je een 3gangen menu dit staat voor 7gerechtjes geen dessert. De gerechten zijn klein..
Voorgerecht zijn 6sushi..3verschillende sushi. En dit staat al voor 3 gerechtjes. Nog 4 gerechtjes over ook hier staan 2 coquilles voor 1 gerecht. Het eten is echt heerlijk. Alleen te weinig. Je betaald 39,95,voor 2 p. Dus €20.voor 1p. Je kunt m.i.beter hun 5gangen menu nemen voor €29,95 pp.
Al met al zullen wij zeker terugkomen alleen niet met de ahactie.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Tweede keer bij Chi gegeten. Als we in amsterdam gaan shoppen proberen we bij Chi te eten. Makkelijk parkeren voor de deur. Mooie gerechtjes, heerlijke smaken en niet te veel. Leuk interieur en de rode huiswijn is erg lekker.

Kijk nu al uit naar de volgende keer
Tim R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben hier met zijn vieren gegeten en waren allemaal zeer tevreden over de smakelijke gerechten. Zeer goed! Fijne bediening en eerlijke prijzen. Aanrader dit restaurant.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening, mooi opgemaakte borden, heerlijke gerechtjes, schappelijke prijs. Een aanrader!
Spaulissen .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij hebben genoten van een heerlijk 3 gangen menu via de AH actie. Mooie sfeer en gezellig, bediening was erg vriendelijk maar zouden iets meer op drankjes kunnen letten wanneer op.. heerlijk eten!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Mooi modern restaurant. Uitstekende ontvangst en zeer vriendelijke bediening. Het 3 gangendiner was van goede kwaliteit alleen de hoeveelheid was niet voldoende mocht je heel veel trek hebben. Een grote eter zou nog een extra gerecht moeten bestellen.
Vond het overigens wel vreemd dat de helft van de gerechten Japans was terwijl ik dacht naar een Chinees restaurant te gaan. Voor de echte Chinese keuken kun je dus beter ergens anders naartoe