Restaurant CHI

Amstelveenseweg 128 1075 XL Amsterdam Nederland Kaart
31-206392090

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant CHI

Chinese kunstwerkjes

De gebroeders Chi (betekenis: ultieme levensenergie) worden geprezen om hun experimentele sushi: absolute kunstwerkjes. Het concept van delen zorgt voor een gezellige en interactieve ervaring. 'Sharing Dinner' is een gebruikelijke manier van eten in Azië. De gerechtjes komen op tafel zodra deze klaar zijn. De CHInese gerechten en dim sum doen overigens zeker niet onder. Om je vingers bij af te likken!

Meer informatie over restaurant Restaurant CHI

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
A P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, fijne en vriendelijke bediening. Met AH heel goed te doen. Zonder AH wellicht wat aan de dure kant. Komen zeker nog een keer terug.
ows0 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Echte lekker en mooie gepresenteerde gerechten, vriendelijke relaxed bediening maar toch attent, Relaxed sfeer. Aanrader
Els K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heel lekker gegeten en leuke kleine hapjes zodat je van alles kan proeven. Bijzonder vriendelijke eigenaar die ook bediende. De kaart had iets uitgebreider gemogen
Remco W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We waren hier met de AH actie en kregen een beetje de indruk dat we daarom minder voorrang hadden dan gasten die het volle pond betaalden. We moesten erg, erg lang wachten op de gangen en dat verpestte het etentje wel een beetje.
Het eten was zeker niet slecht; crispy en spicy doen ze heel goed, subtielere smaken zijn niet hun sterkste punt, de gestoomde coquilles waren mat, op het smakeloze af. Het punt is dat er genoeg Amsterdamse restaurants zijn die Aziatisch eten beter en spannender doen en die je niet zo lang laten wachten. Ongeacht of je een stickervel van Albert Heijn bij je hebt.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten met mooie gerechten en goede, vlotte bediening! Tip: neem ook een toetje, zijn apart, maar echt superlekker!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Het was weer heerlijk. Allemaal hapjes gedeeld. Alles helemaal goed met fijne bediening!
Jennifer C.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Eerste keer hier gegeten met een Albert Heijn bon, vond het zo geweldig dat ik hier een surprise dinner voor mijn vriend zijn verjaardag. Deed dit vooral vanwege het enorme enthousiasme waarmee de zeebaars in wasabisaus met gepocheerd ei werd gepresenteerd. We begonnen met sushi en champagne, prachtig! Superverse sushi met verassende smaakcombinaties. Daarna had ik een ramen soep en mjn vriend de befaamde zeebaars, wederom geweldig. Soep was heerlijk en mijn vriend heeft met volle teugen genoten van zijn zeebaars. Personeel is super vriendelijk en attent, eigenaar is heel enthousiast en kortom: iedereen is heel gastvrij en er wordt goed rekening gehouden met eventuele dieeteisen. Echt een toprestaiurant!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We komen graag weer terug waren met 12 familieleden aan een tafel hebben ons laten verrassen
BerriSciarone .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ik had paar maanden geleden iets gelezen over dit restaurant. In de Trouw. Ik dacht, hier moet ik echt naar toe. Met de AH actie was het betaalbaar. Ik ben met mijn partner daar gisteren gaan eten. Voorgerecht o.a. Jacobs Schelpen!!! Favoriete kost voor mijn partner. Ik kan mij niet goed meer herinneren hoe elk gerecht heette. Iets met kip, de J. schelpen, sumi en sushi met tonijn en zalm etc. De twee voorgerechten waren echt uitzonderlijk goed. Het hoofdgerecht vonden we beiden heerlijk, maar mijn partner vond het vergeleken met de hoofdgerechten iets minder. Ik niet.
Megzor C.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
vanavond gegeten bij chi, enorme teleurstelling. inrichting rommelig eten erg saai. moest ook ruim 40 min wachten tussen de gerechten door terwijl het rustig was. bediening ongeïnteresseerd. geen aanrader!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Verrassingsmenu van 3 gangen had voor de bijbehorende prijs magere porties en ook was de prijs-kwaliteit niet in balans. Eten bestond uit oa een paar sushi's, jacobsschelp, roergebakken kipstukjes en een stukje zeebaarsfilet. We hebben heel erg lang moeten wachten tussen de gangen door, mede vanwege het feit dat er een groep van ca 20 personen in het restaurant zat te eten. Keuken kon dit kennelijk niet aan. In totaal, zonder overdrijven 3 uur in het restaurant gezeten wat neerkomt op 50 (!) minuten wachttijd tussen de gerechten.
Afshin .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Met liefde gemaakte gerechten! Hoge kwaliteit producten, de bediening is vriendelijk en professioneel. Heel fijn dat er een restaurant is waar je persoonlijk benaderd wordt door de gastheer en personeel. Ik kom terug!
Odile D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk eten in een hele ontspannen sfeer. Favoriet zijn de dumplings, ossenhaas tsa tsa en de groentemix.
De service heel professioneel, bij twijfel van mijn zijde of het aperitiefje wat ik wilde bestellen te zoet was liet ze ons eerst wat proeven en was het geen probleem toen we daarna voor iets anders kozen.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Na alle goede reviews een beetje teleurstellend. De gerechten missen pit. Iets meer peper of kruiden kan geen kwaad.
Alexander E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk en relaxed gegeten!
Cartry V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heel attente bediening. Vragen werden zorgvuldig beantwoord. Leuke gerechten, genoeg keus. Komen zeker terug.
wendy H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het eten wad weer super! !! Nooit meer ergens anders sushi eten. CHI is echt super lekker.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Elke keer zeer tevreden over de kwaliteit van het eten, ook de inrichting en de admosfeer is zeer goed
tmalesevic M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Leuk restaurant en vriendelijke bediening. Gerechten zijn zeer goed. Soep was lekker pittig. Dim Sum zeer goed gestoomd en de eend was ronduit heerlijk. Het concept is eenvoudigIn het begin duurde het wel wat lang voordat wij aandacht kregen om eten te bestellen. Eerste gang die wij kregen bleek voor tafel naast ons (oeps) maar daarna verliep verder alles soepel. Wij zijn hartstikke tevreden en komen zeker terug.
Fine C.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017