Restaurant CHI

Amstelveenseweg 128 1075 XL Amsterdam Nederland Kaart
31-206392090

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant CHI

Chinese kunstwerkjes

De gebroeders Chi (betekenis: ultieme levensenergie) worden geprezen om hun experimentele sushi: absolute kunstwerkjes. Het concept van delen zorgt voor een gezellige en interactieve ervaring. 'Sharing Dinner' is een gebruikelijke manier van eten in Azië. De gerechtjes komen op tafel zodra deze klaar zijn. De CHInese gerechten en dim sum doen overigens zeker niet onder. Om je vingers bij af te likken!

Meer informatie over restaurant Restaurant CHI

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
Albert R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen en uiterst vriendelijke sfeer. Een echte aanrader.
rjdverbeek .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Dit is de tweede keer dat we bij Chi hebben gegeten. Als je een keer iets anders wil op Aziatisch gebied dan is dit zeker een aanrader.
pan_p .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Naar aanleiding van de positieve reviews hadden we hoge verwachtingen maar het viel helaas tegen. Het eten was best oké maar echt te duur voor wat men krijgt. Met name de porties waren aan de kleine kant. Verder was te bediening prima.
vissje .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben met de AH-restaurantactie lekker gegeten bij CHI. Goede sushi, dimsum en vis/vleesgerechtjes. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar en een aardige serveerster. Gelukkig was gratis kraanwater bij onze wijn geen probleem (dat is het nog wel eens bij Aziatische restaurants). Ze hielden ook goed rekening met dieetwensen (geen vlees). Het is logischerwijs redelijk druk en gehorig, maar wel een hele gezellige zaak met genoeg personeel aan het werk. Prima dus. Uiteindelijk moesten we 70 euro betalen voor drie gangen en twee glazen wijn pp en een gedeeld toetje. Met de restaurantactie prima prijs-kwaliteitverhouding, zonder zou ik het duur vinden.
Dhr A K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vrolijke, vriendelijke en adequate bediening. Tip: vraag om kip met huisgemaakte kerrie. Staat niet op de kaart maar de bediening verzekerde ons dat de kok het graag voor je maakt
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was weer een super gezellige avond bij Chi.
Gerechten waren overheerlijk en precies goed qua portionering . Kregen,ondanks dat het druk was meteen een andere tafel ,een ronde , zodat we omdat met zijn vijven waren het gesprek centraal konden houden.
Bob_1011 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We wilden toch nog even onze laatste AH actiebon verzilveren en we hadden geen betere plek kunnen kiezen. Prima service, heerlijk eten en een mooie witte wijn. Na het menu nog even een dessert met koffie genomen om het menu goed af te sluiten.
Henny C.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Op 24 januari hier met vriend gegeten. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom, aardige bediening, verrukkelijk eten, goedzittende sierlijke stoelen, op de wand staat in Chinese tekens Geluk geschreven. Wat wil je nog meer, een heerlijke, gezellige avond. Chi is een aanrader.
Shelly M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Vriendelijke en goede bediening en het eten was top. De gerechten zagen er mooi uit en waren wat smaak betreft erg goed in balans. Ik kom zeker terug.
mkersten1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
prima kwaliteit. Misschien een idee om buiten de stokjes er ook nog bestek bij te leggen. Niet iedereen is er erg handig mee. Het personeel was vriendelijk en gaven goede uitleg van de gerechten.
Payamm .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier gegeten met de AH actie. Vriendelijke deskundige bediening met heerlijke maaltijden. Prijs kwaliteitsverhouding was dik in orde (€45 voor 3 gangen met 1 drankje pp). Voor herhaling vatbaar.
Rdbregistratie D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier gegeten net na de opening. Toen erg onder de indruk van de kwaliteit van het eten en de vriendelijke service. Gisteravond zat het restaurant vol agv de AH actie. Desondanks nog steeds professionele en vriendelijke service van zowel de eigenaar als het overige personeel. De kwaliteit van het eten onverminderd goed. We komen zeker terug.
Pamela T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten, Chi is een echte aanrader, en de kok is super goed.
agaatha .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten van de AH actie, leuke verrassende gerechten die in een goed tempo doorkwamen. We hebben de menukaart niet gezien. Wel erg druk en lawaaierig en jammer dat we onze jas niet ergens konden ophangen althans, dit is ons niet aangeboden.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben ons heerlijk laten verwennen met een verrassingsmenu met zeer goede bediening en komen zeker terug. Een aanrader.
Melissa W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We waren met z'n 3en en tevens onze 14 jaar huwelijk bestaan gevierd.
Goed eten ,er werd rekening gehouden met wensen en allergieen.
Sigyn W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Vijf gerechten, twee gangen voor € 29,50. Maar dit is volstrekt onvoldoende als avondeten. Daarom een gang (twee gerechten) erbij besteld voor een tientje extra. Dat is voldoende.
Het eten is lekker, de bediening niet professioneel (men komt tot twee keer toe met slechts één menukaart aan als we opnieuw iets willen kiezen), en voor € 39,95 zijn de porties wat karig.
Robbie N.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Een uitstekend restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Ze serveren kleine gerechten van hoge kwaliteit. Perfect uitgebalanceerde smaken. Hartelijk ontvangst door de eigenaar. Dit is zeker geen Chinees restaurant als alle anderen. Een aanrader.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant! We waren met z'n vieren en maakten gebruik van de AH actie. Je krijgt dan drie gangen met daarin verwerkt een selectie van de kaart. Van te voren had ik aangegeven dat er één persoon bij zou zijn met een glutenintolerantie en daar werd echt perfect op ingespeeld. Het enige was wellicht dat zij geen sushi kreeg met zalm en de rest wel. (Zalm is gewoon glutenvrij).
Beschouwend echt een aanrader!
Elwin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijke, prachtig opgemaakte gerechten. Super heerlijk gegeten met erbij een lekker chinees biertje bij Chi. Goede, vriendelijke bediening. Mooie zaak.