Restaurant Chatillon (Palace hotel)

Pickeplein 8 2202 CL Noordwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Chatillon (Palace hotel)

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Tijdens een overnachting in het Radisson Blu hier een 3-gangen menu du chef gegeten. Voor gerookte zalm (weinig speciaal 7-/10), als hoofd een voortreffelijke rode mul met mooie groentjes en een lekkere puree (10/10). Beide gastheren hebben ons een leuke avond bezorgd, puntje van kritiek is wel dat er bijpassende wij werd ingeschonken maar niet verteld werd wat exact de prijs was ;), wij hadden daardaar een pittige drankrekening maar dat mag de pret niet drukken. De Nederlandse jonge sommelier was een gastheer pur sang en zijn buitenlandse collega heeft ons menig glimlach bezorgd. Bij een Art-Deco Hotel als dit verwacht je een mooier restaurant, het is te gedateerd. Met een simpele make-over zou het ook voor buitenstaanders een gezellig adres kunnen worden.
Zeeschelp .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heerlijk weekend geboekt in het hotel met verrassingsdiner.
En verrast zijn we zeker, het eten was geweldig, heerlijk klaargemaakt, met zorg en aandacht bereid, prima team in de keuken.
Daarbij een super vriendelijke gastheer/vrouw.
We hebben twee dagen heerlijk genoten en zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Zeeschelp,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om ons restaurant te beoordelen en ook nog met zulke mooie woorden! Hier zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn dat u zo heeft genoten van het diner en onze gastvrijheid. We zien u graag snel weer terug in het hotel om wederom te genieten van een heerlijk verblijf!

Warme groet,
Milou Driebergen
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Via hotels.nl een deal geboekt voor het Palace Hotel, inclusief een driegangen-diner in restaurant Chatillon. De bediening in het restaurant is zeer vriendelijk, en het eten is van goede kwaliteit. Vooraf hadden we een risotto van inktvis met zalm, als hoofdgerecht een stukje diamanthaas en na heerlijk ijs. Bij alle gangen werd een bijpassende wijn geserveerd, van de dessert-wijn hebben we zelfs een extra glaasje gekregen toen we aangaven dat deze zo goed smaakte.
Prijs-kwaliteit kan ik alleen beoordelen op de totale prijs, inclusief de hotelovernachting, en dat was werkelijk zeer goed. Ik kom hier graag nog een keer terug voor of alleen een diner, of wellicht weer in combinatie met een overnachting. Het is een absolute aanrader!
Bas-Leon V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Gisteren het verrassingsmenu gegeten. Lekker en goed bereid. Wel een 2e broodje gehad ;-) en een prima wijn voor een verrassend lage prijs.
Mm_5398 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Hier gisteren het 2for1 verrassingsmenu gegeten. Lekker eten, erg lekkere royale glazen huiswijn, heel vriendelijke bediening en een redelijke prijs door de 2for1 aanbieding. Ik was toch een beetje teleurgesteld. In een redelijk chique hotel als dit zou ik eigenlijk een wat minder gedateerd decor verwachten, iets ambitieuzere gerechten en minstens één amuse. Ik was ook een beetje verbaasd dat er geen tweede broodje werd aangeboden. Wellicht dat een en ander met die 2for1 formule te maken had?