Restaurant CC

Meer informatie over restaurant Restaurant CC

Maandag t/m Zondag

Yk1951 . Gastronoom (10 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Lunch met twee. Jammer dat er weinig Turkse gerechten meer op de lunchkaart staan.
Maar:
Geitenkaas met honing zoals het hoort; lauwwarm en ook de korst is lekker. Bediening springt er uit: attent maar niet opdringerig. In december nog buiten onder de warmtestralers: ook een plus. In de zomer kan je hier prima buiten aan de kade lunchen. Aanrader.
Mabel A. Gastronoom (28 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
We hadden lunch: gebakken mosselen en een Ceasar salade met een paar drankjes. Ik kan niet anders zeggen dat de bediening echt TOP was. Super vriendelijk en zeer snel en prettig. De salade was prima, prima voor die prijs wat je aan de Rijnkade kan verwachten. De mosselen waren volgens mijn eet-partner ook erg lekker. Het bord was in ieder geval super mooi en netjes opgemaakt. Ik heb er helaas ivm een schelpdieren intolerantie, niet van kunnen proeven :(
Kim T. Bourgondiër (2 recensies) 3,3 /10
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Werkelijk nergens op de Rijnkade ooit ergens zulk slecht eten geserveerd gekregen. Voor de prijs mag je ook absoluut meer verwachten. Bij aanschuiven vlot een menukaart ontvangen en een drankje besteld maar dat laatste kwam pas na twee keer vragen. Lamskoteletten doorbakken, gehakt té veel zout en te lang gegrild. Er was een kipspies van de gril die behalve een rode kleur geen smaak en taai is. In de herdersalade zat teveel vocht van de maïs die smaakte alsof die uit blik kwam (wat doet die er überhaupt in vraag ik me af) de tomaten kwamen uit de koelkast, de feta was ver te zoeken en de komkommer werkelijk afgeslacht i.p.v gesneden. Ze hebben er een prima f rietdekker en de dames! van de bediening zijn vriendelijk maar helaas niet voldoende om deze avond te zorgen dat wij hier ooit nog eens terugkomen. Sla CC maar over er is genoeg op de Arnhemse Rijnkade ...of elders in de stad. Groeten Kim
Gijsje30 V. Gastronoom (68 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Op Koningsdag (26-4-2014) wat genuttigd op het terras van restaurant CC aan de Rijnkade te Arnhem. Vanwege deze feestdag was er een aangepast menukaartje met overigens voldoende keus.
We begonnen (natuurlijk) met een drankje en dit betekende voor mijn partner een primeur: port in plastic! Dit vanwege de festiviteiten; dus alle begrip. Hij koos vervolgens voor de linzensoep. Deze bleek nogal flauw, maar na flink strooien met peper en zout smaakte het toch wel aardig. Daarnaast was gekozen voor een broodje Turkse worst met gebakken ei. Deze had wel ietsje royaler belegd mogen worden, maar de smaak was raak! Ikzelf ging voor de CC-salade: gemixte sla, gerookte zalm, tonijnsalade, iets feta, paar olijven, tomaat en wat komkommer. Deze was zacht van smaak. Hierbij een reep knapperig Turks brood met daarop een streepje pesto. Naast de salade had ik ook nog heerlijk Turks brood met CC-saus besteld en dit laatste bleek een lekkere knoflooksaus te zijn. En dit alles voor een redelijke prijs. Het personeel was vriendelijk; kwam wel wat vaak langs om te informeren of we nog iets te drinken wilden bestellen. Aan de kade is het (zeker op zo'n gezellige dag) goed toeven, hoewel ons tafeltje wel heel erg schuin stond. We plaatsten deze tegen een paaltje, zodat hij wel scheef bleef staan maar niet meer wiebelde. Opgelost!
Alles bij elkaar: een prima plek om te lunchen en de kaart maakt nieuwsgierig naar meer.
Selma412 . Bourgondiër (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Heerlijk op het terras in de zon met een goed en perfect geserveerd glas witte wijn. De geitenkaas met honing en pijnboompitten wordt ( zoals het hoort ! ) lauw-warm geserveerd. Kan niet beter. Bediening perfect. Kom graag weer terug.
Rudolf55 . 1e beoordeling (1 recensie) 3,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Een totale flop, mooie locatie maar service en gerechten een flop.
Met 3 personen gegeten, twee maal lamskoteletten en één maal tongrolletjes met zalm en spinazie met frites, de lamskoteletten waren zo groot dat dit schaapkoteletten zijn met gebakken schijfjes aardappel, 1x medium en 1x doorgebakken besteld, beide doorgebakken ontvangen, bij de tongrolletjes frites, het hoofdgerecht ontvangen maar de frites niet, na 10 minuten navraag gedaan waar de rest bleef, de frituuroven / pan had het begeven, na 15 minuten een vette klomp met aardappelschijfjes en salade ontvangen. Niet om te eten.
Het voorgerecht was al niet beter,2x carpaccio deze komt uit de vriezer, zeik en zeik nat van het water.
Dan de bediening, deze weet niet eens hoe je het bestek moet neerleggen voor en hoofdgerecht.
Geen enkel excuses, alles moeten afrekenen, geen koffie of wijntje ter compensatie.
Jammer leuke locatie, vriendelijke bediening, maar weinig verstand van service geven.
Een foutje kan, maar regel het zo dat de klant het gevoel heeft dat hij een klant is, en dan nog eens terug komt
Monique D. Fijnproever (5 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Super locatie aan de Rijn met schitterend terras. Eigenaar en personeel bijzonder vriendelijk. Schoon. Het eten is zonder liflafjes en prima. Persoonlijk vind ik de klassiek Turkse gerechtjes het lekkerst. Met name de voorgerechtjes met o.a. tzatziki. En het toetje met een nieuwe, net ontworpen en zelfs nog warme en smeltende 'chocoladetaart' (sorry weet de turkse naam niet), maakten het compleet.
Steven D. Fijnproever (9 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2013
De eigenaar en z'n personeel is heel vriendelijk en gastvrij voor z'n gasten. Topservice! Mooi uitzicht op de Rijn en een mooi restaurant op zich al. Eten is lekker en redelijke keuze. Zal zeker niet m'n laatste keer zijn daar.