Restaurant Carte Blanche

Meer informatie over restaurant Restaurant Carte Blanche

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Heelijk gegeten bij Carte Blanche.Het voorgerecht, de mosterdsoep opgediend in een vers gebakken broodbol was heerlijk en de hoofdgerechten waren erg lekker !! Daar rijden we graag een stukje voor om.
Baldhead .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Nu de 3e keer bij Carte Blanche gegeten, helaas was het erg rustig in het sfeervolle restaurant waarschijnlijk omdat er die avond geen theatervoorstelling was, erg vriendelijke bediening, en het eten was voortreffelijk, de lekkerste mosterdsoep die ik ooit gegeten heb, ook de tournedos was zeer zacht en mals, het dessert was het grand dessert, allemaal kleine desserts op een plaat, ook heel erg lekker, al met al een zeer geslaagde avond, volgende keer zeker weer Carte Blance !!
Lue .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Voor mijn 65e verjaardag wilde ik een vegetarisch diner. Na overleg kreeg ik een menu voorstel dat fantastisch uitpakte. Het werd een culinaire ontdekkingsreis door verschillende werelddelen op een feestelijke wijze gepresenteerd. Zelfs de ferventste vleeseters hebben genoten. Hulde aan de creativiteit, presentatie en gastvrijheid.
Buickdanser .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
afgelopen vrijdag, voorafgaand aan de voorstelling gegeten. Het was een blind date. Het theater Geert Teis had een in de programering een voorstelling aangekondigd als blind date. Erg leuk waar restaurant Carte Blanche een extra positive duit in het zakje deed. Lekker gegeten en goed verzorgd.
Kanaalwatcher .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Meerdere keren bij Carte Blanche gegeten. Leuk restaurant om voorafgaand een voorstelling van Theater Geert Teis even te eten. Het niveau varieert sterk. Ik heb er wel 'ns buitengewoon slecht getafeld, maar ook een heerlijk dinertje genuttigd. De tapas vallen mij over het algemeen te zwaar op de maag. De visgerechten zijn goed. Service is ook wisselvallig. Het decor is prettig wanneer meerdere tafeltjes bezet zijn.
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Theaterrestaurant waar buiten seizoen weing mensen zitten. Het bedienend personeel is uiters vriendelijk. De kaart is zeer gevarieerd en de tapa's interessant. We hebben wat tapas gegeten en de kwaliteit van verschillende zaken liep extreem uiteen, de 5 gerechten varieerden echt van zeer slecht tot zeer goed. Echter op de kaart stond "huisgemaakte albondigas"" spaanse gehaktballetjes. Deze waren (gaf men ook toe) niet huisgemaakt maar gewoon uit een pakje en niet te eten. Dit had bij de bestelling dus gewoon gezegd moeten worden. Ook stonden ze gewoon op de rekening. Als men dit netter had aangepakt had men voor service een 10 gekregen, maar het telt voor mij toch zwaar mee. Gezellig restaurant met goede prijs/kwaliteit vehouding.