Restaurant Cafe Het Hof van Holland

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Frenzel .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Op zaterdag 9 juli gegeten bij Hof van Holland, daar de recensies nogal goed waren wilde wij dit zelf ook wel eens ervaren.
Onze verwachtingen waren dus hoog gespannen, maar op een paar kleine dingen na waren we inderdaad positief verrast.
Bediening was super vriendelijk en we kwamen niets te kort.
Gerechten waren goed en lekker, prijs kwaliteit was erg goed.
Het enige wat er even fout ging was dat het hoofdgerecht niet klopte met onze bestelling, echter wij wilden het gewoon zo op eten, maar daar ging de bediening niet mee akkoord, er werd meteen een nieuw bord eten voor ons klaar gemaakt en er werd ook meteen een gratis drankje aangeboden.
Ook dat hoefde voor ons niet, wat we drinken willen we ook gewoon betalen, maar op de rekening stond toch "van het huis" met 0 euro.
Zeer zeker aan te bevelen dit restaurant en zullen ook zeker hier terug komen als we weer in de buurt zijn op vakantie of een weekend weg.

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Tijdens een weekje vakantie dit restaurant bezocht. Enthousiaste nieuwe eigenaars. Mooi weer dus op het ruime terras gedineerd. Kleine kaart waar flexibel mee wordt omgegaan. Voorgerecht een Oldemarkt plankje voor 2 personen, ruim voldoende. Als hoofdgerechten een saté en het tot hoofdgerecht gepromoveerde voorgerecht knoflookgarnalen. Prima frites erbij en een teleurstellend klein schaaltje Cesar salade. Teveel garnalen en te weinig groenten passen niet in de moderne versie van de schaal van vijf. Maar wel waar voor je geld. Verder nog een tip. Introduceer een weekmenu als aanvulling op de kaart.
Atelier D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Je voelt je direct enorm welkom in het restaurant !!!! Heerlijke asperges gegeten en niet te vergeten de rabarber uit eigen tuin ! Echt top !
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Op uitnodiging van vrienden dit restaurant bezocht.
De entourage en de kaart zijn in lijn met de verwachtingen van een café restaurant. Functioneel en gezellig ingerichte combinatie van café en restaurant met een verwachte keuze aan gerechten en schappelijke prijzen.
Als je echter vervolgens de maaltijd geserveerd krijgt is het echter van een andere orde. Met veel zorg bereid, heerlijke smaken. Zeker een klasse beter dan verwacht.
Dit, aangevuld met eigenaars die met hart voor hun zaak en gasten werken maakt het tot een complete avond. Zeker de moeite waard om het plaatsje oldemarkt eens op te zoeken.
A.c. V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Geweldig stoofpotje en een zeer goede schnitzel. Alles prima verzorgd. Alles vers en een prima prijs - kwaliteit verhouding. Het gasten potentieel komt allang niet meer alleen uit het dorp maar heeft duidelijk al een streekkarakter. Ga zo door!!
Mo B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Goede malse biefstuk. Bijgerechten lekker en verzorgd. Doorsnee menukaart, redelijk geprijsd. Nette bediening. Prima zaak!
Ansjovis1974 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Prima kaart, ook met streekgerechten.
Vis is een aanrader.
Heerlijke desserts, heel bijzondere combinaties.
Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Uitstekende bediening, veel mogelijk in overleg.
Mooi gelegen nabij Nationaal Park de Weerribben.
MirandaDamhuis .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Super geslaagde tapas avond gehad afgelopen vrijdagavond in het hof van Holland. Heerlijk gesmuld van de vele verschillende tapas die er werden geserveerd. Vlees, vis, salades, aardappeltjes echt teveel om op te noemen en echt lekker allemaal ! Maar de gamba's vond ik wel helemaal top ! Ik kom dan ook graag nog eens terug!