Restaurant Café Cirkus

Duur
Lang
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Best goed allemaal. Waar voor je geld. Eenvoudige kaart en keuken, maar wat ze maken is prima. Weinig knus voor tafeltje voor 2, maar met groter gezelschap prima stek. Goede sfeer, bediening oplettend en snel.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Slecht, fish en chips, de fish droog en te lang gebakken, de chips krijg je niet omdat de kok dat niet mooi vindt met serveren. Dus maar de betaalde friet van tafelgenoten gegeten (dit was toch wel voldoende volgens bediening) nooit meer
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Na een eerdere teleurstellende avond, hebben we deze week een andere beleving ondervonden.
Er werd geluisterd en de bestellingen waren voortreffelijk.
Kortom zeker voor herhaling vatbaar.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Voor de 2e keer geprobeerd. Wederom een teleurstelling. 1e keer gebeld. Ja hoor we hebben asperges. Gaan we bestellen, nee die hebben we niet. 2e keer kip saté besteld. Krijgen we varkenssate. Portie biefstuk haalde de 200 gram absoluut niet.
Lotte1984 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Gegeten bij restaurant Cirkus, verkeerde drinken werd geserveerd.
Maar zo gelaten, eten was heel slecht, we hebben hier over geklaagd.
Als geste werd voor gesteld om dessert van het huis uit te zoeken, wij hebben echter besloten om ons dessert elders te eten, aangezien we nog iets bestellen niet aandurfde.
Verder vonden wij de bediening veel te amicaal.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Bij binnenkomst werd er gevraagd of we een mandje met stokbrood wilden. Lekker vers wit en bruin brood. Ook bestelden we een liter Sangria die even later met allemaal vers fruit geserveerd werd. Heerlijk!! De spareribs waren zo van het bot af te trekken. Helaas hadden ze qua smaak wel wat meer mogen hebben. Het leek ook wel of ze na het grillen in de frituur waren gegaan. Heb dit nog nagevraagd maar de serveerster is hier niet op teruggekomen. Frites en salade moeten overigens apart besteld worden. Pluspunt was ongevraagd werd er een kan water neergezet.
SandraBdlv .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Het restaurant maakt een vriendlijke indruk als je
binnen komt. Dit bleek ook zo te zijn.
De gerechten zijn standaard, maar voor iedereen zit er wel iets lekkers bij.
Als voorgerecht hebben wij voor de proeverij voor twee persoen gekozen en dit bleek een goede keuze. Heerlijke olijven, broodjes, tortillachips en meer.
Het vlees was naar mijn smaak iets te rauw, maar dat werd goed opgelost. De smaak van mijn spies was wel goed. We moesten voor onze aardappelwedges appart betalen.
Er is ook een mooi terras waar je lekker kan zitten als het zonnetje schijnt. gaan we zeker een keer doen met een wijntje erbij.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
vanavond wezen eten, kon kiezen van de menu kaart, maar hadden ook een weekmenu. wij zijn voor het weekmenu gegaan, was echt super!! bediening erg vriendelijk en zeer vrolijk, vlot ook. enige minpuntje was dat het tafelblad wiebelde, maar dat was dan ook echt het enige. het leukste was de jarige een tafel naast ons. lang zal ze leven klonk door de speakers, personeel in polonaise, met voorop een ijscoupe met sterretjes-racket!! geweldig!! was een top avond en prijs-kwaliteit meer dan de moeite waard. een aanrader!! (lunch is daar trouwens ook geweldig!!)
Zandery .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
een erg teleurstellende avond.
eerst kregen we een mandje brood aangeboden(dachten we), dit moesten we later toch betalen.
toen we ons hoofdgerecht besteld hadden werd ons verteld dat er geen patat bij de gerechten zat.
ook dat moest nog apart betaald.
bij de sate zou vers fruit zitten, dit bleek een schijfje meloen.
en bij de kabeljauw zouden garnalen zitten , nou er lagen toch wel 5 garnaaltjes op het bord.
kortom erg teleurstellend
Manuel V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Lekker gegeten en prima prijs/kwaliteit. Kinderen mee en vervelen zich zeker niet om hier te eten. Leuke ambiance en je kunt er lekker aan zitten.
Carreau B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Gereserveerd voor 6 personen.
Bleek dat er 2 groepen waren die een verjaardag vierden. Er speelde ook een bandje. Daar was niets over gezegd bij het reserveren. Voor ons een drama. Heel veel herrie en het idee dat we bij het verkeerde feestje waren.
Het vlees was prima. De groente matig. Het toetje prima. Bediening netjes.
A.J. S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Afgelopen zondag weer eens gedineerd bij Cirkus en wederom een zeer geslaagde avond gehad qua eten, drinken en gezelligheid.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Het bedienend personeel is uitstekend. Dit is onze favoriete plek voor gezelligheid zoals het bedoeld is!
JodeKok .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Bijna alle tafels waren op een gezellige zondagavond met een hoog familiegehalte bezet. De dame die ons ontving zei wijzend: ‘daar in het midden is uw tafeltje’. Na exact 12 minuten wachten, terwijl 8x een bezige gastvrouw langs was gelopen (!) werd gevraagd of ‘ze ons kon helpen’. Kort en goed het eten voldeed aan onze verwachtingen, een puike geitensalade, mooi mals vlees en een fijn dessert. Er is een keuze uit 2 soorten rode en 2 soorten witte wijn, de kwaliteit vonden wij van kruideniersniveau. Jammer is dat brood, aardappel en groeten apart worden berekend. Toen de eerste gasten vertrokken liep de bediening op rolletjes, zozeer zelfs dat diverse dames vroegen of onze lege glazen weer gevuld moesten worden. Dat we tijdens de maaltijd gezamenlijk 4 fruitvliegjes (hygiëne?) hebben overmeesterd gaf extra bezigheid aan tafel. Toch hebben we lekker gegeten, maar met de gegeven prijsstelling mocht dat ook wel.
Arjan J.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Vananavond wezen eten bij Cirkus , wat viel dat tegen .Normaal is het als je binnen komt word je welkom geheten maar we werden 2 minuten genegeerd .Daarna mochten we een tafeltje uitkiezen op de verhoging . Na bijna 10 minuten werd er gevraagd wat we wilden drinken .
We bestelden gelijk een bakje brood erbij omdat we aardig trek hadden .
Waar ze ineens vandaan kwamen , geen idee maar het krioelde van de fruitvliegjes rond ons tafeltje .
Na 2 tafeltjes te zijn opgeschoven en achtervolgt door de vliegjes kregen we een nieuw tafeltje beneden bij de deur .
Op het eten is niet echt veel aan te merken , beetje simpel maar wel goed , de bediening is gewoon slecht en zeer onervaren te noemen .
Als er een serveerster was geweest om een drankje te bestellen kamen er binnen 2 minuten nog 2 vragen of alles naar wens was
Mij Texelse biertje werd is nooit gearriveerd.
De koffie hebben we maar thuis genuttigd , omdat 2 jonge dames een tafetje naast on ook het verkeerde dessert kregen ,ik had er geen vertrouwen in .
Helaas , ons zie je hier niet meer terug .....
Lenneke81 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Lekker gegeten (broodje vooraf en daarna sliptong + vleesspies) en leuke bediening! Na het eten aan de bar gezeten voor een borrel na. Locatie is goed bereikbaar met de fiets + auto en kinderen kunnen aan de overkant spelen.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Met 8 personen gegeten bij cirkus op een zaterdagavond. Hele zaak zat vol. Leuk voor grotere groepen, niet voor een gezellig diner voor 2. Het was er erg warm. Jong personeel, waarvan de een iets handiger dan de ander. Er werd wel erg vaak gevraagd of je nog wat wilde drinken. Het eten was lekker, brood vooraf. Ik nam carpaccio, smakelijk. De vis van de dag was zeewolf met parmaham, prima combinatie. Als toetje een dame blanche, de rode besjes hadden niet gehoeven. Wat ik jammer vond was hoe het ging met de bijgerechten. Ten eerste moet je die bijbestellen. Er werd gevraagd: willen jullie friet of aardappels erbij? Een stuk of 5 personen riepen enthousiast friet! 1 of 2 aardappels, de conclusie van de serveerster was: oh ik zet wel van alles wat neer... Hmm, nou komt vast wel goed dacht ik. Toen het gebracht werd, zei ze, als er meer nodig is dan hoor ik het wel. We vroegen inderdaad al snel meer friet.. Want dat wilden de meesten in eerste instantie al... Werd echter allemaal pietluttig berekend... Zonde. Ook moeten vragen of er iets gedaan kon worden aan de temperatuur, mijn zwager viel bijna flauw van de hitte. Al met al nog wat verbeterpunten! Maar wat er uit de keuken komt is erg lekker!
Mariek V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Goede bediening, gezellig, goede cola, zeer goede koffiesmaak, uitstekende kwaliteit schuim op de cappuccino, mooie presentatie op de borden, verrassend en heerlijk vegetarisch gerecht; voor mij een flapje teveel.
De audiosituatie en decoratie buiten kunnen beter.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Op aanraden zijn wij hier eens gaan eten. Deze zaak heeft dezelfde eigenaar als Babylon, dus dat geeft vertrouwen. De naam suggereert een kleurige tent gericht op kinderen, maar het is een keurig aangekleed sfeervol restaurant met een mooie centrale bar en prima zitplekjes. De bediening maakt soms een wat onervaren indruk, maar de service is prima en de gerechten die uit de keuken komen zijn uitstekend. Het 2 persoons voorgerecht "proeverij" wordt mooi gepresenteerd en is van prima kwaliteit en ruim voldoende voor 2 personen. De Tortelini van mijn vrouw smaakt uitstekend en mijn haasbiefstuk is wat roder dan ik van "medium" verwacht, maar is zo heerlijk van smaak en boterzacht dat dit me niet stoort en ik zelfs de saus nauwelijks gebruik, echt heerlijk. Wanneer het wijnaanbod iets breder wordt en de bediening daar iets meer kennis van krijgt kan dit restaurant nog een extra stapje maken...richting niveau Babylon. We komen zeker nog vaker.