Restaurant-Café Bullewijck

Hogehilweg 20 1101 CD Amsterdam Nederland Kaart
31-208207520

Over restaurant Restaurant-Café Bullewijck

Nooit meer te druk voor een gezonde, lekkere maaltijd

Bij Restaurant BullewijCk is het lekker thuiskomen voor, tijdens of na een drukke dag op het werk. Je kunt hier drie keer per dag terecht voor een pure, gezonde maaltijd, maar ook voor een welverdiende borrel. Alles wordt zoveel mogelijk bereid met lokale producten. Veel van deze producten kun je bij Restaurant BullewijCk kopen om cadeau te doen of voor jezelf. Bestellen kan ook van de uitgebreide ‘to-go’ kaart of laat je maaltijd bezorgen.

Meer informatie over restaurant Restaurant-Café Bullewijck

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 08:30 - 17:30
Zaterdag en Zondag Gesloten

Pietnelemans .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Prima bediening, hamburger was niet zoveel bijzonders.
Al met al leuke lunchroom/borrelgelegenheid in een kantoor-/bedrijvengebied.
De benaming 'restaurant' wekt wat verkeerde associaties op.
Estersmets .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Ze hebben nu alleen een lunchkaart, maar hebben het voornemen om ook diner te gaan serveren. Leuke ambiance en zeer goede service!
Zakelijkelunch .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Ik heb een aantal keer bij restaurant Bullewijck gegeten. Opzich een leuke tent met potentie alleen de uitvoering is momenteel nog onder de maat. Broodjes zijn keer op keer droog, saai en weinig belegd. Ook de bediening is niet écht persoonlijk aangezien ik beide keren dat ik er at tweemaal door dezelfde dame ben aangesproken of ik al iets te eten had besteld(uhhh... ja, 1 minuut geleden, bij jou).

Het is goed dat er meer eetgelegenheden komen in Zuid-Oost. Ik hoop op nog meer!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
In het kader van 24 uur Zuidoost kwam ik hier terecht. Ik heb 25 jaar in dit kantorengebied gewerkt en was dus aangenaam verrast dit leuke restaurant aan te treffen. Ik kon met een klein groepje genieten van een wijn/spijs presentatie. De eigenaresse gaf ons veel informatie over de lekkere wijnen en bijpassende gerechtjes.
Mieknouw .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Goede locatie op een plek waar je het niet verwacht, leuke inrichting (die oosterse tapijten op de grond maken t gezellig!), lekkere maaltijden, goede bediening, parkeren om de hoek. Ik vind t top!
Miepimuis .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Ideaal als je in Zuid-Oost een zakelijke afspraak hebt, of daar gewoon elke dag werkt. Mooie hippe ruime inrichting en heerlijke broodjes salades en soepjes!
leuke plek om af te spreken voor de lunch!