restaurant café AanEen

Tinweg 14 8304BP Emmeloord Nederland Kaart
31-527205793

Meer informatie over restaurant restaurant café AanEen

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant restaurant café AanEen

Nina N.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Begin februari met familie de verjaardag van moeder met een etentje gevierd. Interieur leuk, service oké maar niet echt attent. De vleesgerechten zijn goed geweest en een visgerecht zelfs heel goed - wat ik hoorde. Alleen mijn vegetarische fantasie schotel van de chef was een ramp. Fantasie ziet er anders uit! Een blijkbaar kant-en-klaar paddenstoeltaartje en daarbij pasta met een vette saus, niet lekker en lag als een steen in de buik de hele rest van de avond. Dat is dus niet aan te bevelen. Gelukkig was het voorgerecht oké. Ik hoop dat vegetarische gerechten, zoals in vele anderen eetgelegenheden, ook in dit restaurant binnenkort serieus genomen worden.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Enthousiast, beleefd ontvangst. Goede service. Mooi interieur. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. De kwaliteit en de smaak van het eten (zeker gerelateerd aan de prijs) waren ok. Geen hoogstandjes maar gewoon ok. We hadden bbq menu voor € 15 gekozen. Dat was meer dan genoeg. We komen zeker terug! Bedankt voor de gastvrijheid!????
jan01 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Nu al drie keer gegeten, de eerste keer de Aaneen specialiteit was lekker en grappig is de wokkel van een aardappel, de tweede keer de tournedos, alsof Hennie hem zelf gebakken had, super en de derde keer heerlijke Zeeuwse mosselen. De bediening was alle keren geen knipmes gedoe maar netjes en gezellig. Als je aankomt rijden denk je misschien "is het hier naast de Wok" maar als je binnen komt voel je je meteen thuis, van mij een dikke pluim.
Mrjolein .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Ik heb hier een heerlijke lunch gegeten vandaag.

Voor de klassieker gegaan: een broodje carpaccio. In sommige restaurants krijg je dan nog weleens een broodje waar voornamelijk sla op ligt met bovenop één plakje carpaccio, waardoor het nog wat lijkt. Hier gelukkig niet: een royale hoeveelheid carpaccio, samen met lekkere garnituur.

Verder was de bediening top: vriendelijk en alert. De zaak is nog vrij nieuw, maar de inrichting en afwerking ziet er mooi uit. Al met al een echte aanrader!
Jorinde B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Nieuwe restaurant dat sinds enkele weken open is. Decor is prachtig, gezellig en origineel. De service is super vriendelijk en gezellig. En de gerechten zijn met passie voor lekker eten klaargemaakt. Borden zijn mooi opgemaakt. Less is more! Prijs/kwaliteit top!
Absoluut een aanrader en een aanwinst voor Emmeloord.