Restaurant CAERT

Vuldersbrink 65 3841 AS Harderwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant CAERT

Dineren in Mediterrane sferen waar je zómaar in de keuken kunt meekijken. Uiteraard comfortabel vanuit je stoel. In dit sfeervolle restaurant staat alles in het teken van genieten in een ongedwongen sfeer. Ook een heel prima ambiance voor een gezellige borrel. Ruim terras waar je met mooi weer dubbel geniet van een goed glas wijn. En lekker eten; met zorg en liefde voor je klaargemaakt!

Glas champagne

9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant CAERT

Corbin B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Verrassingsmenu was heerlijk! Echt een aanrader voor een gezellige avond.
Lennerd K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Verrassingsmenu van de chef: was inderdaad een zeer aangename verassing!! Bijzondere gerechten van een zeer hoog niveau! zeker voor dit geld.

Aanrader!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het verrassingsmenu van de chef was écht een grote, aangename, verrassing! Voor herhaling vatbaar. Mooie verrassende gerechten met mooi gebalanceerde smaken en structuren. Mooie prestatie van zo’n jong team in de keuken.
Lois A.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Caert is een TOP-restaurant! De gerechten zijn heerlijk, worden goed uitgelegd en met bijpassende wijnen is je avond echt een feestje. Ik gun het een ieder hier een keertje te eten.
Carmen T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Fantastisch eten. Leuke atmosfeer. Goede uitleg bij het verrassingsmenu. Hier vindt je bijzondere gerechten. Wij zouden zeker nog terug komen.
Gerben N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heel leuk restaurant. Moeite waard om te proberen. Jonge keuken en bediening die met verrassende gerechten komen. De prijs is heel redelijk. De setting is modern, comfort kan wel iets beter maar dat is vooral een stijl keuze. Bediening verschilt behoorlijk per individu en was fantastisch tot ok. Overall een hele leuke avond gehad.
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Hier terecht gekomen na het lezen van diverse recensies. Gerechten zijn zeer smaakvol en met aandacht bereid.
De zeer hulpvaardige uitbater moet zijn klanten om 8 uur niet meer naar bushalte "Centrum" sturen als naar halte "Dolfinarium" wordt gevraagd. Bij eerstgenoemde komt dan namelijk geen enkele bus meer. Gevolg: half uur lopen naar station en trein gemist. Verder: TOP!
Cherida T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Fantastisch lekker!
Innovatieve combinaties en smaken, verfijnd, geweldige presentatie, top bediening; haute cuisine. Duidelijk gepassioneerd bezig met kwaliteitsvol eten.
Een niet te missen ervaring!
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Al 2 keer het verrassingsmenu genomen. Heerlijk gegeten en goede aanbevolen wijnkeuze. Hele vriendelijke bediening. Top!
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wij hebben gekozen voor het 5 gangen verassingsmenu en het was echt voortreffelijk.
Bediening is goed zijn goed op de hoogte van wat elk gerecht is.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
Jolien L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
We hebben hier met zijn vijven heerlijk gegeten op het terras. Wij hadden het 4-gangen verrassingsmenu en dat was echt voortreffelijk. De bediening was kundig en amicaal. De gangen kwamen niet te snel na elkaar, waardoor we rustig konden eten zonder haast. De gerechten zagen er prachtig uit en waren heerlijk. We konden per gang beslissen om een bijpassende wijn te bestellen en ook die waren er heerlijk bij. De porties waren precies goed: klein genoeg om niet met buikpijn weg te gaan, maar niet zo klein dat je met honger naar huis gaat. Ik zou hier zeker nog een keer heen gaan.
Boris S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij hebben ons laten verrassen met een 4 gangen menu incl wijnarrangement, dat was zeer smakelijk en bovendien wist de kok en de bediening rekening te houden met dieetwensen.
Halvewege de avond kregen wij het wat fris, ondanks de uitgedeelde dekentjes. Zonder bezwaar werd de tafel binnen opnieuw ingedekt.

Flexibele en vriendelijke bediening, de moeite waard om nog eens terug te komen!
Ga zo door Caert!,
Groeten, Renate
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Echt heerlijk gegeten. Ziet er allemaal ook prachtig uit. Vriendelijke attente bediening. Een aanrader.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu met lekkere bijpassende wijnen. Echt een aanrader.
Pauline A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Een beetje kil
oosterlaan6 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wat hebben wij goed gegeten bij Caert. Eerste pinksterdag met uitstekend weer buiten gedineerd.
Visspecial met bijpassende wijnen. Onze vrienden waren heel enthousiast over het concept.
Jammer dat opgeschoten jeugd en pizzabezorgers zich niets aantrekken van rust en regels op deze mooie dag.
Maar Carmen en Sjoert compenseerden dat onnodig gedrag volledig met uitstekend smakende
gerechten en dranken. Voor herhaling vatbaar ook binnen in het restaurant.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten. Prima service. Komem zeker nog een keer terug.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Erg lekker gegeten. Creatieve keuken. Zeer goede prijs/kwaliteit.
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het is erg gehorig. Als het vol zit, moet je moeite doen elkaar aan tafel te verstaan.