Over het restaurant Restaurant C

Een nieuwe culinaire beleving

C is koud tot warm, laagdrempelig en toegewijd, kwaliteit en service, maar het staat vooral voor Celsius. Bij dit restaurant ontdek je pas hoe belangrijk temperatuur is voor een gerecht. Één product kan veranderen van smaak en textuur bij bereiding op verschillende temperaturen. Met dit creatieve concept verdiept Michiel van der Eerde zich in een nieuwe culinaire beleving. Samen met zijn team keert Michiel van der Eerde terug naar het adres, waar het met BAUT ooit allemaal begon!

Het restaurant biedt mogelijkheden om af te huren tot maximaal 200 personen.

Elke vrijdag; BAR C. Bar C is dé plek om het weekend te beginnen. Vanaf 22h00 draait een van onze huis DJs groovy tunes & Shaken onze bartenders heerlijke cocktails.

Sunday Brunch; elke derde zondag van de maand serveert C haar Sunday Brunch. Deze dag serveren wij uitsluitend ons brunch menu waarbij je kunt denken aan, oesters, ei bereiding, bloody mary's & Mimosa's. Voor meer informatie kijk je op onze Facebook pagina.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant C

Metro naast de deur, Amstel station op 10 minuten lopen.
  • : Betaald parkeren in de buurt, gedurende de lunch gratis parkeren naast de deur.

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant C

Hans C.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het was onverwacht druk op de dinsdagavond, het hele restaurant zal vol. Dus in het begin moesten we wel wat langer wachten, maar dat werd naderhand weer ruimschoots goed gemaakt door de fantastische gerechten & wijnen (!!) en de zeer vriendelijke bediening, die ook echt leuk contact maakt.
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Tecla B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
fijne locatie, leuk ingericht maar veel te rumoerig. Wij konden elkaar bijna niet verstaan en ik verstond de vrouw van de bediening ook niet goed. Eten was heel smaakvol maar de porties zijn klein en daardoor ook wel duur. We waren 50 euro per persoon kwijt en hadden nog wel trek. Maar wie kleine fraaie gerechtjes leuk vind en het geld er voor over heeft is in dit restaurant op zijn plek.
louis P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
kwaliteit van eten, bediening en accomodatie is zeer goed.
Jammer dat het zo rumoerig is, stenen vloeren, stoelen zonder viltjes waardoor verschuiven lawaaiig is. Normale conversatie is moeilijk, ook door lawaai van bovenburen (mogelijk eenmalig). Voor het overige alleen maar lof.
sentauer .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Wat leuk om eens deskundig personeel te ervaren in een ongedwongen sfeer met uitzonderlijk goed eten èn een goede wijnkaart. De bediening drong zich nooit op en was er steeds op het goede moment en slaat precies de juiste toon aan. Het enthousiasme en kennis van zaken zien wij zelden terug. De keuken is verfijnd en zoekt bijzondere combinaties. Dat was niet in alle gevallen precies mijn smaak maar dat hoeft ook helemaal niet. Wij hebben bijzonder genoten. De pleziering inrichting en relaxte muziek deden de rest.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer lekker gegeten, sfeervolle ambiance! En prijs/kwaliteit is goed! Culinair!
Vooraf drankje aan de bar ook altijd handig.
Lizet S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten! We moesten alleen wel 20 min. op ons tafeltje wachten. Dat was een beetje jammer. Verder een hele leuke avond gehad!
Eelko V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
fijn en kundig geholpen dor personeel. lekker aan de bar, zicht op de keuken en in contact met de kok. smaak sensatie die ook weer niet te overdreven is.
Anne Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heeerlijk eten en drinken, en bijzonder onder de indruk van de ultieme controle die heerst in de keuken, waar we goed zicht op hadden vanaf onze plek aan de bar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Na de vorige keer was ik vol verwachting opnieuw naar C gegaan. Qua ambiance viel het tegen, restaurant was deels afgesloten van weer het geringe aantal mensen. Daarnaast was het eten goed maar niet verassend. Wel duur en met deze prijzen van de menu's ook nog apart voor broodje rekenen vind ik too much. Kortom, het zakt wat in kwaliteit terwijl de prijs stijgt.
Marjorie M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Restaurant C is voor mij een soort thuis van huis. De sfeer en ambiance is daar zo relaxed en het eten en de bediening zijn voortreffelijk. De prijzen zijn ook goed. Als het aan mij lag begon ik elke vrijdagavond mijn weekend bij C!
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten maar beetje 'gekunstelde' menukaart. Er worden kleine porties geserveerd waardoor je vaak weer wat duurder uit bent. Ambiance en service top!

Er is veel parkeergelegenheid maar helaas niet een korting of vast bedrag voor bezoekers van het restaurant. Dan is 13€ bovenop de rekening (pp. want beiden uit verschillende richtingen) een beetje jammer...
René D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Voor de tweede keer bezochten wij C. Ook deze keer voor een verjaardag. Het is opvallend dat ze je verzoeken lezen en onthouden. Een heerlijk aperatief vooraf en dan aan de keukenrand eten. Starten met een bijzondere rode kool cocktail en dan een heerlijk 6 gangen diner. Samen met een lekker flesje (2) wijn. Het is een genot om daar te eten en ook te zien hoe de brigade het eten bereid met passie en vaardigheid. Een aanrader om hier te gaan eten en zeker, als je van het kookvak houdt, aan de keuken rand gaat zitten.
emmavd .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij hebben een fijne, uitgebreide lunch bij C gehad. Erg genoten van het eten en het vriendelijke personeel. Absoluut een aanrader.
Jaron L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Eten was heerlijk, wijn arrangement was zeer passend. We werden bediend door 4 verschillende mensen, wat een beetje onrustig was. Onze speciale eet wensen werden in eerste instantie niet goed begrepen, dus het eerste gerecht met Gamba's was verkeerd maar werd snel gecorrigeerd, we kregen ook meteen een nieuwe zeer capabele serveerster. Betalen voor brood vonden we een beetje vreemd. Het geluid van de bar gedeelte was veel te hoog en storend. Het zeer goede eten, wijn en een zeer aardige serveerster compenseerden de minpunten.
Rudolf V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Uitstekende bediening. Zonder lange wachttijden, gelet op de omvang van het restaurant. Heel verrassende kaart. We hebben ons laten verrassen en dat was naar volle te revredenheid. Mooi opgemaakte gerechten. Bijzonder smakelijk en verrassend. Prachtig bijpassend wijnarrangement. Zeer aanbevolen!
Vivian S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heel lekker gegeten, lekkere wijn erbij allemaal tegen goede prijs. Bediening ook erg vriendelijk en behulpzaam. Zouden er zeker terug komen.
Marijn E.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Waanzinnig eten en uitzonderlijke service. Waren erg onder de indruk van de bediening die op een losse en prettige manier bediende, zonder onnodig aanwezig te zijn. Op alle momenten waren ze alert en we kregen zelfs een gratis toetje aan het eind. We gaan vaak uit eten maar deze hele ervaring staat in ieder geval in Amsterdam bovenaan bij ons! Het eten was ook van grote klasse. Vooral de witte gazpacho met garnalentartaar!
HCM1 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Mooi restaurant met uitstekende gerechten. Leuk om aan de bar van de keuken te zitten. Attente bediening.
Het eten is goed geportioneerd en geweldig lekker bereid. Verassingsmenu is een aanrader!
toon W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Kozen voor 4 gangen verrassing menu, er wordt door 'C" veel gepretendeerd maar absoluut niet waar gemaakt. Een niet in smaak te onderscheiden garnaal in ajo-melk met verbrand-smakende vette toast, langzaam gegaard buikspek bleef toch gewoon een kruidig vet speklapje, de lam was prima, het dessert een klassiek hoopje ijs & fruit. Vooraf brood met kruidenboter-olie was dermate heftig van smaak dat die smaak de hele avond mee-deed ( en m.i. ook terug kwam in eerste twee gerechten..) Tot slot; de hoeveelheden waren dermate klein dat ik met nog stevige trek naar huis ging ( terwijl ik geen grote eter ben!). Pluspunt :vriendelijk personeel