Over het restaurant Restaurant C

Een nieuwe culinaire beleving

C is koud tot warm, laagdrempelig en toegewijd, kwaliteit en service, maar het staat vooral voor Celsius. Bij dit restaurant ontdek je pas hoe belangrijk temperatuur is voor een gerecht. Één product kan veranderen van smaak en textuur bij bereiding op verschillende temperaturen. Met dit creatieve concept verdiept Michiel van der Eerde zich in een nieuwe culinaire beleving. Samen met zijn team keert Michiel van der Eerde terug naar het adres, waar het met BAUT ooit allemaal begon!

Het restaurant biedt mogelijkheden om af te huren tot maximaal 200 personen.

Elke vrijdag; BAR C. Bar C is dé plek om het weekend te beginnen. Vanaf 22h00 draait een van onze huis DJs groovy tunes & Shaken onze bartenders heerlijke cocktails.

Sunday Brunch; elke derde zondag van de maand serveert C haar Sunday Brunch. Deze dag serveren wij uitsluitend ons brunch menu waarbij je kunt denken aan, oesters, ei bereiding, bloody mary's & Mimosa's. Voor meer informatie kijk je op onze Facebook pagina.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant C

Metro naast de deur, Amstel station op 10 minuten lopen.
  • : Betaald parkeren in de buurt, gedurende de lunch gratis parkeren naast de deur.

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

w.konijn1 K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Een heel goed restaurant om met vrienden (of anderen) te eten. Het viergangenmenu was heel lekker en de wijn die bij elk gerecht werd geschonken paste er telkens uitstekend bij. Niet goedkoop maar wel de moeite waard!
Elisabeth W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Erg gezellig sfeervol restaurant met top bediening. Heerlijk gegeten, goed geadviseerd kortom erg bekwaam personeel. Wij zaten met zijn tweeën aan de hoge "chef" tafel erg aan te raden. Goede prijs/kwaliteitverhouding.Kortom heerlijk avondje uit
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Kwaliteit moet een goede prijs hebben. Over de kwaliteit van de gerechten niets dan goeds. Maar kwaliteit is meer dan smaakbeleving alleen. De porties waren werkelijk bespottelijk klein. Ook al waren we van tevoren door de bediening gewaarschuwd, dit viel toch echt heel erg tegen. De uitleg die we bij ieder gerecht kregen nam meer tijd in beslag dan het consumeren van de hapjes zelf. Dan worden de prijzen op de menukaart nogal misleidend.... Het werkte bij ons zo, dat we maar hebben afgezien van een toetje uit angst dat we weer teleurgesteld zouden worden door de minuscule hapjes. Jammer van een overigens gezellige avond!
Roeland H.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Het 4 gangen menu was zeer uitgebalanceerd en van uitmuntende kwaliteit. 1. Coquille. 2 Buikspek. 3. Lamsvlees. 4. Desert. De bediening is heel plezierig. Mooie wijkaart. Ook de voordeliger geprijsde wijnen zijn van zeer goede kwaliteit. Er hangt een plezierige sfeer. Het enige negatieve punt is slechte akoestiek in combinatie met de harde muziek waardoor een goed gesprek nauwelijks mogelijk is.
R O.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
heerlijke brunch! aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
de sfeer was goed met leuke DJ en heerlijke brunch-type gerechten.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Eindelijk weer een plek waar alles klopt. Heerlijke, perfect op elkaar afgestemde gerechtjes, echt allemaal kunstwerkjes. Wij hadden het 4 gangenmenu, voor ons prima maar als je een grote eter bent moet je echt naar de 5 of 6. Hele vriendelijke maar vooral oplettende bediening. Zodra je iets nodig hebt, gelijk contact, heel prettig. En een ontzettende lekkere DJ. Mooi opgebouwd, eerst wat rustiger en naarmate de avond vorderde wat ritmischer.
Nelleke A.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, comfortabele tafel met ons vijven.
Hoi Nelleke,
Prettig om te horen dat jullie heerlijk gegeten hebben, bedankt voor jullie bezoek. Hopelijk tot snel.
Marjorie M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Voortreffelijk....punt @Nick
Hey Marjorie,
Kort en bondig, dankjewel voor je berichtje!
Vanessa E.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
1 woord ; overheerlijk :-) Thanks Nick voor de gezellige heerlijke avond. Het was puur genieten je bezig te zien in de keuken. Zitten aan de bar (open keuken) is een aanrader!
Hi Vanessa,
Wat leuk om te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad en met name door Nick!
Hopelijk tot snel.
Aura T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijke lunch, leuke sfeer, uitstekende bediening, een aanrader!
Hey Aura,
Goed om te horen dat jullie een geslaagde lunch hebben gehad!
Donald B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Wat een heerlijkheid, dit is hogeschool culinair! De gerechten benaderen perfectie met hun uitgebalanceerde smaken en bijbehorende wijnen. Geweldig vriendelijke en zeer geïnformeerde bediening. Dit is topniveau op alle vlakken!
Hey Donald,
Vanuit onze kant ook iedere keer weer leuk om je te mogen ontvangen, we kijken uit naar de volgende keer!
Xeanette D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Ik vond het eten heerlijk en de service echt super vriendelijk. De akoestiek is wat moeizaam, maar dat mocht de pret niet drukken. Absoluut een aanrader!
Hey Xeanette,
Prettig om te horen dat jullie al met al toch een fijne avond hebben gehad, bedankt voor je reactie en graag tot de volgende keer!
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken aan de Chef's table met leuke bediening en goede uitleg over de wijn en de gerechten. Top avond!
Hi Rachel,
Leuk om te horen dat jullie zo lekker gezeten hebben aan onze Chef's table, graag tot snel!
Fenna K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Bij binnenkomst werden onze jassen direct aangepakt en elders opgehangen. Prima. Na bestelling van een glas wijn (een heerlijke Malbec) en water kregen we de menukaart. Helaas waren zowel de krab als de pulpo (bbq) op. Was de visboer die dag niet geweest? Want het was pas 19 uur en dat twee visgerechten op waren vond ik vreemd. Als vervanger werd een dorade voorgesteld. Hoe lekker dat ook is, het lijkt niet op krab noch op pulpo. Dus: omschakelen.
Voor het eten hadden we brood met een overheerlijke dip erbij. Oppassen geblazen dus. Als voorgerecht hadden we de Eringi paddestoel (met truffel en eidooier) en de gemarineerde aubergine. Beide erg lekker. Een goede start van de avond. Als hoofdgerecht kozen we voor de buikspek Hoisin (met curry, paksoi en pinda) en de lam (bagna cauda, bottarga en bimi). Het omschakelen van pulpo naar lam was even wennen maar pakte goed uit.
Aan het dessert zijn we niet toegekomen, hoe verleidelijk het ook was. Met beiden een goede espresso hebben we een culinair heerlijke avond afgesloten.
Hey Fenna,
Bedankt voor je uitgebreide recensie en fijn om te horen dat het al met al toch een geslaagd avond is geweest. Graag zien we jullie de volgende keer weer.
maria V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk tafelen met bijzondere gerechten en bereidingen. Ik zou voor een volledige maaltijd een 4-gangen menu aanbevelen, de porties zijn relatief klein.
Hey Maria,
Prettig om te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad bij ons. Groet, Team C
Susan S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Weergaloze gerechten, heel bijzonder. Prachtig opgemaakt en verfijnd van smaak. Een enorme aanrader, hier komen we zeker terug.
Hi Susan,
Wat een mooie woorden, dankjewel! Graag tot ziens.
Dorien N.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Héérlijk gegeten! Gek
Hey Dorien,
Fijn om te horen, dankjewel!
Lisanne F.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Goede service, heel goed personeel en lekker eten
Hi Lisanne,
Dankjewel voor je recensie en fijn om te horen dat alles naar wens was.
Christa N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, super service en fijne ambiance. We komen zeker nog eens terug. --------------------------------------
Hey Christa,
Leuk om te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad en nog een keertje terug komen, tot snel!
KIm L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Echt een avond uit! wat een mooie ongedwongen sfeer, fijne bediening, heerlijke cocktails met amuse, echt een aanrader, en heerlijk eten! Genieten.
Hey KIm,
Fijn om te horen dat jullie een leuke avond hebben gehad. Kom je snel weer onze nieuwe 'Cocktail connection' uitproberen? Groet, Team C