Restaurant C

Wibautstraat 125 1091 GL Amsterdam Nederland Kaart
31-202103011

Over het restaurant Restaurant C

Een nieuwe culinaire beleving

C is koud tot warm, laagdrempelig en toegewijd, kwaliteit en service, maar het staat vooral voor Celsius. Bij dit restaurant ontdek je pas hoe belangrijk temperatuur is voor een gerecht. Één product kan veranderen van smaak en textuur bij bereiding op verschillende temperaturen. Met dit creatieve concept verdiept Michiel van der Eerde zich in een nieuwe culinaire beleving. Samen met zijn team keert Michiel van der Eerde terug naar het adres, waar het met BAUT ooit allemaal begon!

Het restaurant biedt mogelijkheden om af te huren tot maximaal 200 personen.

Elke vrijdag; BAR C. Bar C is dé plek om het weekend te beginnen. Vanaf 22h00 draait een van onze huis DJs groovy tunes & Shaken onze bartenders heerlijke cocktails.

Sunday Brunch; elke derde zondag van de maand serveert C haar Sunday Brunch. Deze dag serveren wij uitsluitend ons brunch menu waarbij je kunt denken aan, oesters, ei bereiding, bloody mary's & Mimosa's. Voor meer informatie kijk je op onze Facebook pagina.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant C

Metro naast de deur, Amstel station op 10 minuten lopen.
  • : Betaald parkeren in de buurt, gedurende de lunch gratis parkeren naast de deur.

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Eric V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Zondag avond, het was mooi weer eerst gezellig op terras gezeten daarna aan tafel. Lekker gegeten, was gezeliig, leuke bediening. Aanrader
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Uitstekende lunch met goede tips en voorstellen van het personeel. Zeer de moeite waard.
Hey Ron,
Bedankt voor je recensie. Wie weet mogen we je in de toekomst ook een keer ontvangen tijdens ons Diner?
Frédérique D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten en goede bediening, stuk voor stuk van alles op de hoogte: top! Vanwege het hoge aantal tafels erg rumoerig, maar het eten en de bediening maken het echt goed.
Hey Frédérique,
Wat goed om te horen dat je al met al een prettige avond bij ons gehad hebt!
Marjorie M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ik was al eens geweest voor diner maar ook voor lunch kun je hier goed terecht. Ik was alleen en werd hartelijk ontvangen. De lunchkaart is fantastich. Voortreffelijk gegeten en gezellige bediening in een relaxte ambiance. Ik kom snel terug!
Hey Marjorie,
Wat fijn dat je zo´n goede ervaring hebt met ons restaurant, hopelijk tot snel!
Gaëlle H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was heerlijk, het meekijken hoe de chefs al het lekkers klaarmaakten was top. Het hele gebeuren was een super ervaring. Een echte aanrader!
Hi Gaëlle,
Bedankt voor je positieve recensie, hopelijk tot snel!
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Goed eten met een gezellige sfeer en later op de avond lekker een dj.

Hey Maurice,
Fijn om te horen dat jullie goed gegeten hebben, kom je snel nog een keer terug?
scubadiver71 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wat een goed en leuk restaurant! We hebben ons laten verrassen door de kok door het 360-menu te nemen. En dat was heerlijk!! Mooi geserveerd en erg lekker. Een heerlijke fles Chardonnay erbij plus zeer goede en vriendelijke bediening maakte het compleet!

Hey scubadiver,
Bedankt voor je vriendelijke woorden! fijn dat alles zo naar wens was en we hopen je in de toekomst nog een keer terug te zien.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
4 gangen gehad, heerlijk maar te weinig voor de prijs die je betaald. Porties mogen gerust wat groter.

Hey Alexander,
Fijn om te horen dat onze verfijnde gerechten naar wens waren!
Ben T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gekozen voor het 6 gangen menu, heerlijk en gevarieerd . Van begin tot het zoete einde een aanrader kom hier zeker een keer terug

Hey Ben,
Bedankt voor de vriendelijke woorden. Ook top dat onze 'Full experience' de 6 gangen zo'n ervaring was voor jullie. Hopelijk tot snel.
Anneloes S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Ik heb hier heerlijk gegeten, sfeer was goed, gerechten verrukkelijk, leuk om bij de keuken te zitten. Goede uitleg van de wijnen.

Hey Anneloes,
Leuk om te horen dat jullie aan onze Chef's Table hebben gezeten en dat het een succes was!
Emilie V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Wat ontzettend lekker en hoe toegewijd. Een verkneukeling!

Hoi Emilie,
Wat prettig om te horen! Bedankt voor je bericht. Graag tot de volgende keer.
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
5 gangen verrassingsmenu was zeer goed afgestemd op bijpassende wijnarrangement. Leuke bediening door Marloes. Wordt goed rekening gehouden met eventuele allergie en eet wensen.
Hey Marc,
Leuk om te lezen dat jullie avond zo'n succes was en dat Marloes daar mede voor gezorgd heeft.
Graag tot snel, Groet, Team C
Joëlle S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Ik hier heerlijk gegeten! De service is ontzettend hartelijk en de sfeer gezellig. Ik heb nooit lekkerder lamsvlees gegeten, en alle gangen waren op hun eigen manier bijzonder. Zeker een aanrader!

Hoi Joëlle,
Bedankt voor je mooie woorden. Fijn ook om te horen dat alles zo naar wens is geweest. Lam staat nog eventjes bij ons op de kaart dus wie weet tot snel?
ange V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
super gezellig en heerlijk eten

Hey Ange,
Fijn om te horen, kort en bondig. Bedankt voor je berichtje!
Jan Hendrik K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Erg leuk concept om de kooktemperaturen leidend te laten zijn. Leuke warme inrichting, akoestiek kan iets beter, prima persoonlijke service. De gerechten volgen elkaar in hoog tempo op en zijn uitstekend en verassend bereid. Porties wel aan de krappe kant, ondanks 4 gangen. Bijpassend wijnarrangement heeft redelijke wijnen maar kunnen nog wel van een iets beter niveau zijn.
Beste Jan Hendrik,
Prettig om te lezen dat jullie een fijne avond hebben gehad bij C, natuurlijk zijn wij altijd bezig met ontwikkelingen en zien we je graag in de toekomst nog een keer terug.
Mare A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ongedwongen trendy sfeer. Grote open keuken waar je kunt zien wat er gebeurt.
Wij hebben ons voor de lunch laten verrassen door twee gangen keuze van de chef. Het was het waard. Niet alleen de gerechten zagen er prachtig uit op het bord, maar ook de smaken. Man wat een smaak explosies waren dat.
Wij komen hier zeker terug voor een diner.
Hey Mare,
Fijn om te lezen dat de lunch zo'n succes was, onze avond kaart is een stuk uitgebreider dus hopelijk zien we jullie voor meer smaak explosies een keer terug!
Emile B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Wat een prachtige gerechten. Wat een prettige service en wat een heerlijke bijpassende wijnen. Gewoon een feest om hier te eten. Klein punt van aandacht: wij hadden twee keer duidelijk aangegeven dat we een theaterbezoek aansluitend hadden en moesten op het einde toch haasten om op tijd te komen.

Hey Emile,
Vervelend om te horen dat jullie na het diner bij ons gehaast zijn vertrokken om de voorstelling te halen, dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn geweest. Verder was alles zo te horen naar wens en hopen we dat we jullie nog een keer mogen ontvangen bij C.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Eindelijk een restaurant waar de bediening weet waar ze het over hebben. Zeer goede kennis van de gerechten en van de wijnen. Het eten is verbluffend goed!
Groot gevaar voor herhaling aanwezig...

Hey Wouter,
Wat een mooie woorden, bedankt voor je bezoek en hopelijk tot snel!
b S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Op 2e paasdag een lunch genoten. Een drie gangen menu. Kwaliteit van de gerechten erg goed. Uitleg over hetgeen er in het gerecht zit schept een verwachting gezien alle genoemde ingrediënten. De teleurstelling was dan ook groot dat deze goede kwaliteit, in het 3 gangen menu op tafel kwam in een hoeveelheid die ook voor een amuse hadden kunnen doorgaan. Het is een lunch, maar ook dan wil men wel iets in de maag hebben. Gezien de prijs (prijzig) een tegenvaller.

Beste B,
Fijn om te horen dat de kwaliteit van onze gerechten naar wens was. Wellicht zien we je volgende keer terug tijdens het diner?
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Eerste bezoek aan Restaurant C. Waren hier voor de paas brunch. Absoluut een aanrader.
Hi Vincent,
Leuk om te horen dat onze speciale paas editie zo goed is bevallen, graag zien we jullie een ander keertje terug bij C, Groet, Team C