Over het restaurant Restaurant C

Een nieuwe culinaire beleving C is koud tot warm, laagdrempelig en toegewijd, kwaliteit en service, maar het staat vooral voor Celsius. Bij dit restaurant ontdek je pas hoe belangrijk temperatuur is voor een gerecht. Één product kan veranderen van smaak en textuur bij bereiding op verschillende temperaturen. Met dit creatieve concept verdiept Michiel van der Eerde zich in een nieuwe culinaire beleving. Samen met zijn team keert Michiel van der Eerde terug naar het adres, waar het met BAUT ooit allemaal begon! Het restaurant biedt mogelijkheden om af te huren tot maximaal 200 personen. Elke vrijdag; BAR C. Bar C is dé plek om het weekend te beginnen. Vanaf 22h00 draait een van onze huis DJs groovy tunes & Shaken onze bartenders heerlijke cocktails. Sunday Brunch; elke derde zondag van de maand serveert C haar Sunday Brunch. Deze dag serveren wij uitsluitend ons brunch menu waarbij je kunt denken aan, oesters, ei bereiding, bloody mary's & Mimosa's. Voor meer informatie kijk je op onze Facebook pagina.

C is koud tot warm, laagdrempelig en toegewijd, kwaliteit en service, maar het staat vooral voor Celsius. Bij dit restaurant ontdek je pas hoe belangrijk temperatuur is voor een gerecht. Één product kan veranderen van smaak en textuur bij bereiding op verschillende temperaturen. Met dit creatieve concept verdiepen de broers Lucas en Michiel van der Eerde zich in een nieuwe culinaire beleving. Zij keren terug naar het adres, waar het met BAUT ooit allemaal begon!

Het restaurant biedt mogelijkheden om af te huren tot maximaal 200 personen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant C

Metro naast de deur, Amstel station op 10 minuten lopen.
  • : Betaald parkeren in de buurt, gedurende de lunch gratis parkeren naast de deur.

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

maria V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk tafelen met bijzondere gerechten en bereidingen. Ik zou voor een volledige maaltijd een 4-gangen menu aanbevelen, de porties zijn relatief klein.
Susan S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Weergaloze gerechten, heel bijzonder. Prachtig opgemaakt en verfijnd van smaak. Een enorme aanrader, hier komen we zeker terug.
Dorien N.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Héérlijk gegeten! Gek
Lisanne F.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Goede service, heel goed personeel en lekker eten
Christa N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, super service en fijne ambiance. We komen zeker nog eens terug. --------------------------------------
KIm L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Echt een avond uit! wat een mooie ongedwongen sfeer, fijne bediening, heerlijke cocktails met amuse, echt een aanrader, en heerlijk eten! Genieten.
Ellen-uit-adam R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijke plek met uitzicht op de open keuken. 4 gangen menu met fantastische wijnkeuze. Bijzondere smaken en structuren. Zeer soepele bediening en vooral aandacht in de keuken. Eigenaar en koks zijn echt aan het uitproberen met elkaar! Erg leuk om mee te maken!
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Jaaa, het was weer top. Het blijft een feest bij C; nu voor de 4e keer geweest en het blijft verrassend. Lekkere sfeer, personeel is professioneel EN erg leuk, ze maken echt contact met je. Gerechten zijn kunstwerkjes, smaken te over en bijzonder creatief. Mooie wijnen! We zaten weer aan chef's table (lekker aan de bar bij de keuken) en heel bijzonder om de keukenbrigade aan de slag te zien - ook leuk met de koks, wat niet overal zo is. Ik zie al weer uit naar de next C-visit!
lauren O.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Ik had gereserveerd voor Valentijnsdag met mijn partner. Althans dat dacht ik, want bij aankomst bleek dat we een reservatie hadden voor de 15de. Gelukkig was het personeel echt ontzettend begripvol en ondanks dat ze helemaal volgeboekt waren konden ze ons toch nog helpen aan een plekje aan de bar van de keuken.
Van wegen valentijnsdag hadden zij een verassingsmenu, waar wij dus niets van wisten aangezien we een dag later hadden gereserveerd. Ondanks dat alles dus heel last minute was hielden ze echt super rekening met allergieen en mijn vegetarische voorkeur! Wij hebben echt heerlijk gegeten en genoten van onze avond. Het personeel was erg professioneel en wist veel te vertellen over het eten en alles uit te leggen als er vragen waren, ook werd en regelmatig gevraagd (zonder dat het irritant was, omdat er iemand om de haverklap komt) of alles naar wens was.
De gerechten kwamen niet in een rap tempo achter elkaar waardoor we niet gelijk vol zaten en we echt een gehele avond heerlijk hebben kunnen dineren. Wij komen zeker terug!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Doe niet iets waar je niet goed in bent. Enige tijd geleden een reservering gemaakt voor 2 personen bij Restaurant C omdat het eten gewoon altijd goed is. Een paar dagen van tevoren werden we gebeld dat het Valentijnsdag was en dat er niet a la carte gedineerd kon worden, maar dat men een 5 of 6 gangen menu serveerde. Prijs werd er niet bij vermeld. Toen hadden bij mij de alarmbellen al moeten gaan rinkelen. Een vast menu voor zoveel mensen op zo'n locatie?? Waar ik al bang voor was gebeurde dus ook. Veel te lang wachten op de gerechtjes. Gasten die compleet over het hoofd gezien werden. Tafels die 2x een amuse kregen. Sommige wel een cocktail maar geen begeleidend hapje. Het duurde 1,5 uur voordat wij iets te eten kregen. Wat hier duidelijk miste was goed management/aansturing voor de keuken en de bediening. Voor ons leek het erop dat men maar wat deed. Er was geen coördinatie. Jammer, volgende keer graag weer a la carte.
geralda R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten en cocktails waren erg lekker. Wat beter kon was de wacht tijd tussen de gerechten. We hebben de amuse en vijf gangen verasingsmenu gehad. De gemiddelde wachttijd tussen de gangen was een uur! De service was goed.
Chatgirl .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Goede service met veel aandacht. Lekker eten. Moest even wennen aan het eten van een toch best prijzig diner op een barkruk
Janneke N.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijke lunch, kreeft met gnocci en vervolgens appeltaart met allerlei heerlijkheden er om heen. Een gastheer met passie voor wijn die met alle liefde uitlegde en adviseerde. Top!
ruben E.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Goede ontvangst, mooi eigentijds restaurant, borrel aan de leuke bar, prima bediening aan tafel. Mooie gerechten, prima avond gehad.
jelena T.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Ontvangst door personeel erg gastvrij en warm. Op zoek naar echt goede cocktails die in balans zijn (niet te zuur of te zoet of te bitter) dan moet je hier zijn! Personeel heeft passie voor hun werk en dat zie je. Grerechten zien en smaken verrukkelijk, geen grote porties, 3 gerechten is meer dan genoeg. Open keuken waar je aan de keukenbar kunt zitten en meekijken. Boven rookruimte met goede afzuig, top!
Kan beter: het licht op de wc is niet fijn voor mensen met epilepsie.
jelle A.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Internationale en hippe uitstraling op de Wibautstraat, het kan tegenwoordig. Beperkte kaart maar mooie gerechtjes. Eten is van kwaliteit, maar de kwantiteit is wat minder. Prijs is wat hoog, mijns inziens. Muziekvolume is, voor een restaurant, te hoogom relaxed te kunnen praten. Keuken is strak georganiseerd en timing is zeer goed.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Top restaurant, mooi eten en erg gezellig. Helemaal van deze tijd !
Uitstekende bediening, heerlijk muziek en fantastisch eten, wat wil Je nog meer....
Nina G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Weer een heerlijke avond! Ontzettend vriendelijke bediening en heerlijk eten. Enig minpunt is dat de muziek net iets te hard stond
Juul S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten.
Manon T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een prachtig plaatsje aan de keuken gekregen, zodat we mee konden kijken en genieten.
Smaaksensaties + service ten top!