Restaurant C

Wibautstraat 125 1091 GL Amsterdam Nederland Kaart
31-202103011

Over het restaurant Restaurant C

Een nieuwe culinaire beleving

C is koud tot warm, laagdrempelig en toegewijd, kwaliteit en service, maar het staat vooral voor Celsius. Bij dit restaurant ontdek je pas hoe belangrijk temperatuur is voor een gerecht. Één product kan veranderen van smaak en textuur bij bereiding op verschillende temperaturen. Met dit creatieve concept verdiept Michiel van der Eerde zich in een nieuwe culinaire beleving. Samen met zijn team keert Michiel van der Eerde terug naar het adres, waar het met BAUT ooit allemaal begon!

Het restaurant biedt mogelijkheden om af te huren tot maximaal 200 personen.

Elke vrijdag; BAR C. Bar C is dé plek om het weekend te beginnen. Vanaf 22h00 draait een van onze huis DJs groovy tunes & Shaken onze bartenders heerlijke cocktails.

Sunday Brunch; elke derde zondag van de maand serveert C haar Sunday Brunch. Deze dag serveren wij uitsluitend ons brunch menu waarbij je kunt denken aan, oesters, ei bereiding, bloody mary's & Mimosa's. Voor meer informatie kijk je op onze Facebook pagina.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant C

Metro naast de deur, Amstel station op 10 minuten lopen.
  • : Betaald parkeren in de buurt, gedurende de lunch gratis parkeren naast de deur.

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant C

Noel S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Een van de weinige restaurants met goede bediening en subliem eten. Hele lekkere combinaties bij elkaar en erg mooi opgemaakte borden.
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Op een maandag avond met een collega. Sfeervolle zaak, genoten van een heerlijk 5 gangen verrassingsmenu. Mooie opbouw van de gerechten, lekkere wijn en leuk contact met de koks aan de keuken tafels. Zeker voor herhaling vatbaar!
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Geweldige keuken en bediening. Je merkt echt dat mensen hier met plezier werken en het fijn vinden om gasten het naar de zin te maken.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Plaats van diner bij de keuken voelt een beetje als een overflow plek, je kunt elkaar niet aankijken. Dit was dan ook het enige minpuntje.
Elsbeth O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Vorige week mijn verjaardag gevierd bij C met 40 mensen in de zaal boven. Het was een top avond! Alles was perfect georganiseerd. Geweldig gegeten en perfecte service! Gezellige locatie en sfeer. Verrassende gerechten waar iedereen van genoten heeft! Kortom een avond om nooit te vergeten!
Roger L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het te hoge volume van de achtergrondmuziek maakt het moeilijk om een goed gesprek te hebben. De gemaakte keuze -zielloze muzak beats - maakt het er niet beter op. Jammer want het eten vond ik heerlijk en verrassend. Waarom dan dat geluidsbehang? Nergens voor nodig.
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
op deze maandagavond had ik iets te vieren en wilde graag mijn mantelzorger op een bijzonder etentje trakteren, vooraf hadden we de website gecheckt op een eventuele maandag sluiting en op de openingstijden, na een wandeling van bijna een uur met een rolstoel kwamen we om 09:30 het restaurant binnen, dat op dat moment nog redelijk vol was, de ober ging voor ons op zoek naar een tafeltje.. en toen kwam een kok uit de keuken naar ons toe met de mededeling dat de keuken(zonder enige opgaaf van reden) dicht ging! wij waren nogal verbaasd en uiteraard onaangenaam verrast hierdoor.. en ook de ober was nogal verrast omdat hij van niets wist.. zoiets communiceer je toch minstens vooraf met de bediening.. zonder enig excuus werd ons de uitgang gewezen, gelukkig konden we nog wel terecht aan de overkant in het restaurant van het Volkshotel aan de overkant waar we wel gastvrij werden ontvangen en lekker hebben gegeten! een dergelijke behandeling verwacht je niet van een restaurant van het kaliber als dat van restaurant C. geef je klanten in ieder geval een meer gastvrije en meer klantvriendelijke behandeling we leven in 2017 of biedt ze wat te drinken van het huis aan als er om een of andere reden problemen zijn in de keuken.. dit was restaurant C onwaardig. en ik denk dat dit ook wel consequenties zal hebben voor een eventueel vervolgbezoek van ons en die van onze vrienden
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Echt super lekker gegeten. Zag er allemaal ook prachtig uit . Hele leuke gezellige bediening. Kom zeker nog een keer terug
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
De bediening liet te veel steken vallen. Soms erg lang wachten, twee keer om nieuw water moeten vragen en we kregen iets wat we niet besteld hadden.
Phine A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heel lekker gegeten, gezellige sfeer en aardige bediening. Enige minpuntje vond ik dat je niet gewoon een karaf water krijgt (zonder te vragen), maar een fles water moet bestellen/kopen.
Caspar B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
We hadden het viergangen verassings menu. Sommige keuzes waren te gewaagd of te overheersend. Met name de kerry bij het hoofd gerecht
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Bijzondere ervaring. Onvergetelijk lekker... C laat je anders kijken naar koken. Fijne bediening, en rustige ambiance. De avond was helemaal ‘af’. We komen zeker nog eens terug.
A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben een topavond gehad. Hadden al gehoord dat het eten goed was, maar het overtrof onze verwachtingen. Heel speciaal. Ook de bediening top, profesioneel en gezellig. Wij gaan zeker snel en vaker komen.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De kwaliteit van het eten was voortreffelijk maar de kwantiteit viel wat tegen zeker gezien de prijs. Ik had 3 gerechtjes a 15 euro en ging niet voldaan naar huis terwijl ik geen grote eter ben. De sfeer is er wel uitstekend.
Babette B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Top sfeer, echt een avondje uit, leuk om de keuken van zo dichtbij te zien, aardige bediening! Zeer aan te raden als je een bijzondere avond wilt beleven met z'n tweeen, of juist meerderen.
Marlo W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, we hebben gekozen voor het 5 gangen menu is was goed op elkaar afgestemd en ontzettend leuke bediening, goede ambiance! Kom graag terug.
pieter A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het was onze eerste ervaring bij Restaurant C, het eten was erg goed en zeer smaakvol. De bediening zeer goed. Heerlijke ambiance, alleen de muziek vonden we wat te hard staan.
Arne V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een van mijn favoriete restaurants van Amsterdam. Heerlijke bar, prachtige open keuken en vriendelijk personeel. En.... heerlijk eten en wijnen!
Janneke M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fijne ambiance. Jammer dat één van de bestelde bijgerechten pas na drie keer vragen en toen de borden leeg waren arriveerde. Had wel een koffie van de zaak tegenover mogen staan :-(
Hey Janneke,
Bedankt voor de recensie. Fijn om te horen dat jullie uiteindelijk toch een fijne avond hebben gehad.
De tafel van jj B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gerechten zijn zeer goed van smaak. Bediening is top.
Sylvia D.
Erg vriendelijk geïnteresseerd en gemotiveerd personeel, gecombineerd met verrassend eten. Tafeltjes iets te dicht op elkaar. Begrijp dat wel, iedereen wil daar lekker eten, maar iets meer privacy zou lekker zijn. Uiteindelijk samen toch een dikke 9 !