Restaurant C

Wibautstraat 125 1091 GL Amsterdam Nederland Kaart
31-202103011

Over het restaurant Restaurant C

Een nieuwe culinaire beleving

C is koud tot warm, laagdrempelig en toegewijd, kwaliteit en service, maar het staat vooral voor Celsius. Bij dit restaurant ontdek je pas hoe belangrijk temperatuur is voor een gerecht. Één product kan veranderen van smaak en textuur bij bereiding op verschillende temperaturen. Met dit creatieve concept verdiept Michiel van der Eerde zich in een nieuwe culinaire beleving. Samen met zijn team keert Michiel van der Eerde terug naar het adres, waar het met BAUT ooit allemaal begon!

Het restaurant biedt mogelijkheden om af te huren tot maximaal 200 personen.

Elke vrijdag; BAR C. Bar C is dé plek om het weekend te beginnen. Vanaf 22h00 draait een van onze huis DJs groovy tunes & Shaken onze bartenders heerlijke cocktails.

Sunday Brunch; elke derde zondag van de maand serveert C haar Sunday Brunch. Deze dag serveren wij uitsluitend ons brunch menu waarbij je kunt denken aan, oesters, ei bereiding, bloody mary's & Mimosa's. Voor meer informatie kijk je op onze Facebook pagina.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant C

Metro naast de deur, Amstel station op 10 minuten lopen.
  • : Betaald parkeren in de buurt, gedurende de lunch gratis parkeren naast de deur.

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk was het! Tongstrelende gerechten. Goede sfeer, vriendelijke bediening die goed oplet en timed! Echt uit!
desi73 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ondanks dat het van de buitenkant een sfeerloos pand betreft hebben ze binnen een prima sfeer weten neer te zetten. Enige nadeel zijn de stoel poten die dat genadeloze geluid maken bij het aanschuiven of verschuiven op de betonnen vloer.... Maar hé, dat maakt het niet minder leuk of lekker! Als aperitief begonnen met een cocktail die mooi paste bij de amuse... Voor mij een alcohol vrije variant, er moet toch iemand de BOB zijn en ze hebben een mooie wijn arrangement met ook een BOB formaat geschonken glazen. Dan kies je natuurlijk daar voor... De gerechten zagen er stuk voor stuk mooi uit en werden met een mooi verhaal geserveerd door het bedienend personeel zoals je deze graag ziet in een restaurant. Alleen bij het het overigens heerlijke stukje vlees werd het lammetje met de zilte smaak omdat het heerlijk in de wei aan de kust ergens in Ierland had rond gehuppeld iets te vaak benoemd waardoor ik het beestje iets te visueel voor mij had... Dat werd dus een klein grapje aan tafel. Nu ben ik geen vegetariër al eten wij thuis wel bewust minder vlees was het achteraf fijn om te horen dat het lammetje in de wei heeft rond gedarteld. ;) Er is niet een gerecht dat is tegen gevallen alles klopte... Het was een fijne avond en wij hebben het restaurant voldaan verlaten.
Hanneke C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Erg lekker gegeten. Mooie gerechten! Plezierig bediening.
Annemarijn V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben hier gegeten ter gelegenheid van mijn verjaardag. We werden ontzettend vriendelijk ontvangen en elk gerecht was weer een feestje. De hele ervaring was een enerverende belevenis. Er werd super goed voor ons gezorgd!
R&M D.
Heerlijke creatieve gerechten!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Geweldige lunch gehad, heerlijke smaken en texturen en mooie presentatie!
Michelle J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prachtige samenstelling van menu en gerechten. Bijpassende wijnen meestal superlekker. Goede adequate bediening. Snel, oplettend en vrolijk. Genoten!
Heidilate .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Wij hebben van de heerlijk cocktails, de vriendelijke bediening en de heerlijke sfeer genoten! De gerechten zijn allemaal van hetzelfde hoeveelheid en zijn allemaal kleine kunstwerken en heel erg lekker! Je kan zelf één- of meerdere gangen kiezen of jezelf laten verrassen met een verrassingsmenu van één of meerdere gangen. De persoonlijke benadering en de gezellige sfeer maken het geheel af.
Een echte aanrader, maar je moet wel even sparen!
Eatony .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Na een tip voor het eerst gegeten bij restaurant C. Dat bleek een gouden tip te zijn! Perfecte bediening, heerlijke wijnen en geweldige smaaksensaties bij elke menugang. En wij hadden er 5. Geen steaks die over de rand van je bord vallen, daar moet je ergens anders voor zijn. Maar subtiele, zeer mooi en afgewogen samengestelde menu's. Absoluut een aanrader.
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk! Vooral de kalfswang met ganzenlever... Mmm! Gezellige sfeer, relaxte bediening en goede wijn voor een prima prijs.
Cecile M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Aanrader!
Elk nieuw gerecht(je) was weer een mooie smaakbelevenis. Heerlijke wijn ook.
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gezellig restaurant, heerlijk eten! Zeker een aanrader. Tip: vraag aperitief op tijd want anders krijg je het eerste gerecht al samen met je drankje. De presentatie en de smaak van de gerechten maakten dit meer dan goed!
Fouk T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We aten hier met mijn verjaardag. We waren blijkbaar vroeg want toen we kwamen was het restaurant nog vrijwel leeg. We lieten ons de eerste keer verrassen met een 5 gangen diner. Stuk voor stuk mooie gerechtjes hoewel soms ik de combinaties niet helemaal snapte. Nootmuskaat bij de asperges had voor mij niet gehoeven, maar smaken verschillen. Het enige raadsel wat overbleef is waarom we geen amuse kregen, is op dit niveau toch gewoon en volgens mij kregen de andere gasten het wel.
siang-lan G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Was heel erg goed, maar hoewel de gerechten vragen om veel uitleg, is het ook wel een beetje vermoeiend soms om zoveel uitleg te krijgen bij elk bordje. Je vergeet bijna dat het gewoon lekker moet zijn.
Maar verder erg leuk en goed restaurant.
Beste Siang-lan,
Wij geven inderdaad best wel wat uitleg bij onze gerechten om ons concept goed over te laten komen. Natuurlijk erg fijn om te horen dat het jullie allemaal zo goed heeft gesmaakt.
Joely K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijke lunch met zus en broer. Leuke gerechten op de kaart. Hele aardige bediening. Aanrader.
Beste Joely.
Fijn om te horen dat jullie een lekkere lunch gehad hebben, graag tot snel!
Lilian K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Mijn man en ik hebben een 5 gangen verrassingsmenu gegeten en het was een ware culinaire belevenis voor de smaak papillen. Wij kregen "chefs table" en zaten zo eerste rang en werden alle ware heerlijkheden voor onze ogen bereidt. De gerechten waren subliem op elkaar afgesteld zowel in smaak als in compositie. Gedurfde combinaties van smaken en texturen. Bediening was erg vriendelijk en vakkundig. Inrichting gedurfd, gezellig en zeker niet stijfjes met als achtergrond muziek lekkere lounge.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten! Verassende gerechten met een hoop ingrediënten zonder dat het teveel gedoe of liflafjes worden.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Zondag avond, het was mooi weer eerst gezellig op terras gezeten daarna aan tafel. Lekker gegeten, was gezeliig, leuke bediening. Aanrader
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Uitstekende lunch met goede tips en voorstellen van het personeel. Zeer de moeite waard.
Hey Ron,
Bedankt voor je recensie. Wie weet mogen we je in de toekomst ook een keer ontvangen tijdens ons Diner?
Frédérique D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten en goede bediening, stuk voor stuk van alles op de hoogte: top! Vanwege het hoge aantal tafels erg rumoerig, maar het eten en de bediening maken het echt goed.
Hey Frédérique,
Wat goed om te horen dat je al met al een prettige avond bij ons gehad hebt!