Over het restaurant Restaurant C

Een nieuwe culinaire beleving

C is koud tot warm, laagdrempelig en toegewijd, kwaliteit en service, maar het staat vooral voor Celsius. Bij dit restaurant ontdek je pas hoe belangrijk temperatuur is voor een gerecht. Één product kan veranderen van smaak en textuur bij bereiding op verschillende temperaturen. Met dit creatieve concept verdiepen de broers Lucas en Michiel van der Eerde zich in een nieuwe culinaire beleving. Zij keren terug naar het adres, waar het met BAUT ooit allemaal begon!

Het restaurant biedt mogelijkheden om af te huren tot maximaal 200 personen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant C

Metro naast de deur, Amstel station op 10 minuten lopen.
  • : Betaald parkeren in de buurt, gedurende de lunch gratis parkeren naast de deur.

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Coen V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Katja S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Mooie tent, sympathieke en attente bediening, er wordt werk gemaakt van de gerechten, dat is af en toe een beetje theatraal, maar alles beter dan het niet waarmaken, en hier wordt de belofte zeker waargemaakt.
Dingetje: je kunt een grote tas niet kwijt op de tweezits-plaatsen aan de bar (daar is wel een haakje voor een schattige clutch, maar dat werkt niet voor een flinke werktas, laat staan 2) en de barstoelen zitten prima, maar zijn wat lastig aan te schuiven.
theo V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Hippe plek, eten goed, net als de wijn. Je wordt wel gestuurd richting menu. Vier gangen genomen. Dan moet je wel apart brood bij bestellen, want de gangen zijn niet heel groot of vullend. Maar de kwaliteit van de gerechten is hoog. Ook wel prijzig als je alles bij elkaar neemt.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Fantastisch gegeten met goede en frisse service. Een bijpassende wijn werd geadviseerd en viel in de smaak. 4 gangen gegeten. Wel aan de prijs maar het is dat geld zeker waard
Mladen C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zeer lekker gegeten mede namens de expertise van de bediening!
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten van de kleine kunstwerkjes uit de keuken. Mooi gepresenteerd en geserveerd in n gezellige entourage...Spectaculaire afsluiting met n smokey dessert-:)....fantastisch. Mn disgenoot had wel nog wat honger aan t einde van n 4 gangen diner dus volgende x een 5-gangen diner. Hoedanook, uitmuntend.
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gewoonweg heerlijk in alle opzichten. Snel weer
vivianharbers .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Gekozen voor het 4 gangen menu met 4 bijpassende wijnen. Daarbij goede service, een erg mooie inrichting en een prettige sfeer.
Rodney I.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een van mijn favoriete restaurants in amsterdam! Mooie gerechtjes, goede service, en een goede sfeer!!
De steak tartare is zooo goed!!!!
Stefan_H .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Weer bij C en weer een echt leuke avond! Eeten: smaak en qualitait uitstekend! Service: vriendelijk en sympatisch. Omgeving: gewoon heel relaxt en leuk om naar de jongens
van de keuken te kijken hoe ze jouw eten toveren. ;) Prijs: gewelig voor wat je krijgt! Ik kom weer!
Mike H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Op 6 januari 2017 hebben we hier met zn drieën gegeten. Eerst geacclimatiseerd bij de bar met cocktails en bijzondere bieren en daarna gedineerd. We kozen voor de 6 gangen menu en hebben ons laten verrassen door de chef. Elke gang was een streling voor de tong, mooi opgediend op het bord en geserveerd door correct en vriendelijk bedienend personeel. We komen een paar keer per jaar hier dineren en ervaren dit telkens als verrassend en smakelijk. Goed werk van de chef en zn brigade evenals van het personeel zowel achter de bar als in het restaurant. Houden zo!!
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Originele benadering van hoe je een aantrekkelijk menu aanbiedt. Bediening goed en kundig. Menu een aanrader. Dat men open staat voor voorkeuren is een pre. Wijnarrangement paste fantastisch bij het 4 gangen menu.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Bediening was super
Eten was ook perfect
Juist dessert was een beetje teveel smaken
Ik heb liever een dessert puur
Maar al de rest subliemmmmmmmmmmm
boerke77 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Prima gegeten, goede sfeer en bediening alleen verwacht ik niet bij een rekening van bijna 700,00 euro met 6 personen (waar onder 2 kinderen) een bedrag van 9 euro tegen te komen voor het brood bij het voorgerecht. Penny wise, pound foolish...
Donald B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het was tomeloos genieten bij restaurant C. Ondank de gezellig drukte was het personeel hartelijk en volledig bij de les. Over het eten kunnen we kort zijn: superieur! Buikspek, coquilles, eniri paddestoelen, steak tartare of zeeduivel... alle gerechten zijn van een verfijning waar je je vingers bij aflikt. Over-heer-lijk!
erikvanstrien .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Een avond met prachtig gepresenteerde erg smaakvolle inventieve gerechtjes dat doet denken aan de Librije. Complimenten aan Chef en equipe
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Fantastisch gegeten EN gedronken in heerlijke ambiance! TOP!
Dgriep G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heel prettig restaurant dat goede toelichting geeft bij het geserveerde eten. Zoals beloofd niet te grote gang dus neem er minimaal drie. Prima tempo!
Al met al een goede plek voor een geslaagde avond
Boris L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Al met al een heerlijke avond gehad. Het eten was van een hele hoge kwaliteit en de uitleg bij elk gerecht was zeer gedetailleerd en interessant. Enkel puntje van aandacht was dat we 20 minuten hebben moeten wachten op het menu aan het begin van de avond en vervolgens weer 20 min op de dessertkaart na het hoofdgerecht. Verder was de service erg attent en behulpzaam. Wij komen zeker terug.