Restaurant C'est Ça

Bollenhofsestraat 142 3572 VT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant C'est Ça

Een avond vol verrassingen!

Verstopt middenin wijk Wittevrouwen is het Franse table d’Hôte restaurant gevestigd. Ze koken 7 dagen per week vanuit de Franse keuken met zoveel mogelijk biologisch. Een lekker bourgondisch avond met een Franse chanson op de achtergrond en een mooie wijn in je glas. A Bientôt!

Menuprijzen

Kirsten P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Meghan T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten met fantastisch service van de bediening! Hebben zeer variërende gerechten gegeten, waar we zelf nooit bij zouden komen. Een echte aanrader!
Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Eten van kwaliteit, goede combinaties dat resulteerde in smaaksensaties met begeleidende wijnen. Niets op aan te merken.

De gastvrouw was daarintegen slordig en klunzig. Er vloeide kaarsvet over een bord, waar eten op lag, en ze gaf een onprofessioneel gilletje toen ze een schoteltje bijna liet vallen. Verder was de muziek niet consistent; zodra er een paar nummers waren geweest, was het een tijd stil. Na om en nabij een halfuur ging plots de muziek weer aan. Dit gebeurde een paar keer.

Tip: een bordje ophangen bij de zijdeur dat verwijst naar de ingang. Bezoekers trekken stuk voor stuk aan een dichte deur.

Desalniettemin een voortreffelijk diner dat vaker bezocht zal worden.
Magdaleen C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
We hadden een heerlijk vijf gangen menu, goed verzorgd, verrassend qua smaak en ingedriënten.
Als je zoals wij iets te vieren hebt is dit een perfecte locatie.
Lisette C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten, eigenlijk beste in Utrecht. Heel sfeervol ook.
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Viel me tegen. Ik kon niet kiezen uit een gerecht. Ook niet tussen een vlees- of visgerecht. Ze serveerden er maar één (je mocht wel vantevoren aangeven wat je niet lekker vond. Dat klinkt allemaal exclusief maar het is vooral goedkoop inkopen voor de kok, denk ik wel eens. Als het exclusief is en zo prijzig als het was behoord het eten van extra kwaliteit te zijn vind ik. Ik vind het echter teleurstellend. het duurde ook lang voordat je een ander gerecht kreeg en daarom bleef ik trek houden. De bediening was wisselend. De wijn was prima. Ik was zo teleurgesteld dat we eerder zijn weggegaan en de rekening vond ik echt veel te hoog. Ik zie dat ik veel lager zit dan gemiddeld met mijn recensie maar meer kan ik er niet van maken. Ik kom uit op een 5,5 maar zou er eigenlijk een 5 van willen maken.
Allard K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Prima eten voor een goede prijs. De gerechten waren goed klaargemaakt en erg smakelijk. Volgens mij is dit een van de beste restaurants van Utrecht.
Alice P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Delicious!
N.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Wij zijn voor 4 gangen gegaan. Was allemaal heerlijk. Top wijnen. Goede service en bediening. Tafels staan alleen erg dicht bij elkaar waardoor het wel heel rumoerig was.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Lekkere confit de canard als hoofdgerecht. Heerlijke drie kazen na met zelfgebakken pruimen-noten brood dat net uit de oven kwam.
Joeri T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Erg lekker gegeten, het 5-gangen verrassingsmenu was weer top en het wijn arrangement is zeker een aanrader. Tevens erg goed service en het nieuwe interieur is een grote verbetering.
Rens G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijke en afwisselende gerechten. Je eet een keer wat anders dan de standaard gerechten op een menukaart. De wijnen die erbij werden aanbevolen smaakten erg goed.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Heerlijk gegeten! Ze konden ook goed omgaan met mijn vegan leefstijl en ik kreeg een heerlijk voor- en hoofdgerecht terwijl mijn vriendin vis en vlees voorgeschoteld kreeg. Vooral de artisjok was super! Ook enorm lekker alcoholvrij bier! Echt een aanrader voor iemand die bewust probeert te leven en ook lekker uit eten wil!
Rick J.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk gegeten, prima personeel en mooie locatie. De overgang van diner naar club kan beter..... In deze periode is er geen tot weinig personeel beschikbaar.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Porties erg klein, bij het hoofdgerecht geen salade of aardappel , vrije saaie amuse vooraf, geen brood vooraf. Kaas plankje ook minimale kwaliteit. Wijnen uit het wijnarrangement niet erg speciaal, ik koop dezelfde wijn onder de 10 euro.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
De formule van een verrassingsmenu waarbij je het aantal gangen kunt kiezen werkt prima. De gerechten zijn zeker verrassend. Het personeel is behulpzaam en nam onze vraag naar een rustige tafel heel serieus. Vriendelijk sfeer.
Martien M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Prijs-kwaliteit verhouding zeer goed
Eten 5 gangenmenu, voor iedereen hetzelfde, was echt lekker, lekkere bijpassende wijnen.
Toiletinrichting achterhaald, niet van deze tijd, wel netjes.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Klein knus restaurantje aan de rand van Utrecht. Erg lekker fixed menu. ook de wijn spijs combinaties waren goed doordacht. Service was perfect. Als je dan toch minpunten moet opnoemen, stoeltjes zitten wat hard, en het menu was niet heel gevarieerd, 2x achter elkaar asperges is wel wat veel.
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het restaurant werkt zonder menukaart, maar met een verrassingsmenu waarbij je kunt kiezen uit 3, 4 of 5 gangen. Dus we aten wat de pot schaft. En dat was prima. De keuze van de gerechten en de combinatie met de wijnen van het wijnarrangement waren zonder meer geslaagd. Verder een prettige ambiance en een plezierige bediening. Kortom, een aanrader.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goede gerechten en bediening vriendelijk en correct aan tafel. Sfeer in restaurant goed doorgevoerd met o.a. Pastis, maccarons, bestek, e.d. Heerlijk gegeten met bijpassend wijnarrangement!
Keuze zou genaakt nog kunnen worden om te gaan werken met 100% Franse wijnen, de wijnen waren zeker passend bij de gerechten. Het was volle bak en dat was aan het eind te zien in de toiletten.