Restaurant C'est Ça

Bollenhofsestraat 142 3572 VT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant C'est Ça

Een avond vol verrassingen!

Verstopt middenin wijk Wittevrouwen is het Franse table d’Hôte restaurant gevestigd. Ze koken 7 dagen per week vanuit de Franse keuken met zoveel mogelijk biologisch. Een lekker bourgondisch avond met een Franse chanson op de achtergrond en een mooie wijn in je glas. A Bientôt!

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Restaurant C'est Ça

Maandag t/m zondag 18:00 - 23:30

9,1
SamanthaW .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het is altijd een feestje om hier te eten! Het eten en de wijnen zijn heerlijk en het personeel heel vakkundig. Elke gang wordt je verrast en hang je bijna aan hun lippen als de wijn van de volgende gang wordt toegelicht.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Prima vijfgangendiner gedaan. Leuke formule: geef op wat je vooral NIET wenst en dan laat je je vervolgens verrassen!
Prettige sympathieke bediening, correct zonder stijfjes te zijn, maar zeker niet jolig.
Gerechten stuk voor stuk lekker, vergezeld van goed bijpassende wijnen.
Gelukkig was het op onze maandagavond vrij rustig qua bezetting, anders zou het wel een lawaaierig kunnen zijn.
Kortom: aanrader.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Altijd weer een ontzettend feestje om hier een avondje te mogen eten! Onbezorgd uit eten, want keuzes hoeven niet gemaakt te worden... behalve of je 4- of 5-gangen wilt en of je wijnarrangement wilt (ik zeg: altijd doen). Wat mij betreft één van de beste restaurants van Utrecht qua eten, sfeer en prijs-kwaliteitverhouding.
Jurren A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Altijd heerlijk en verrassend (evt. vegetarisch) eten. Persoonlijke en vriendelijke bediening. Altijd net wat meer aandacht: enthousiaste uitleg over het eten en de bijpassende wijn. Gezellige ambiance. Goede prijs - kwaliteit. Aanrader!!
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fantastisch enthousiast en correct personeel. Dit maakt de avond. Het eten was erg smakelijk en het is luxe dat je niet hoeft te kiezen. Wijnen waren super lekker. Wel een rumoerige ruimte, daarom fijn dat de muziek niet aan stond. Een aanrader voor iedereen die lekker en romantisch wil genieten!
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuke huiskamersfeer waarbij de kwaliteit van het eten en de presentatie ervan op het bord van hoog niveau zijn. Presentatie van de gerechten door de bediening is ongedwongen, maar ze komen tevens een beetje onzeker over. Mag met iets meer bravoure gebracht worden. Is echter een miniem minpuntje en dient meer als constructieve feedback. Ik zou het zeker aanbevelen binnen mijn vrienden en zaken-relaties.
Raf V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Een culinair feest!
Tinka D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijke avond gehad met zalig eten en lekkere bijpassende wijn.
Ook de gang met de keuze uit port, sherry en cognac (geen van allen mijn favorieten) pakte bijzonder goed uit!
Het enige " min" puntje was de aspergesoep. Die was opzich smaakvol maar erg "dun". Had wel iets romiger gemogen. Dit is ook doorgegeven aan de keuken.
Ook onze kinderen (15 en 12) hebben heerlijk gegeten. Een fantastische avond!
Rachel W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wat een geweldige service en improvisatiesucces! Een paar weken terug samen met 3 vriendinnen het vetrassingsmenu gegeten bij C'est Ça. Een uur van tevoren geïnformeerd of dat geschikt was voor zwangere vrouwen. Dat bleek het niet helemaal te zijn. Binnen het uur bedacht de kok een geschikt alternatief. Aan alle details was gedacht en het personeel was heel discreet. Mijn tafelgenoten hebben geen flauw benul gehad dat onze gehele tafel een aangepast menu kreeg (want zij mochten het nog niet weten). Het eten was echt heerlijk en de hele avond extra leuk door deze bijzondere service. Zeker een aanrader dus!!
Boy V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs!
SuzanneA .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten, een verrassings 4 gangen diner met passende wijnen. Vooral de asperge soep met rivierkreeftjes vond ik zalig. Erg aardig personeel. Zeer leuk restaurant zomaar in een woonwijk. Ga ik zeker nog eens heen!
NellekeBoth .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten met het hele gezin. Prettige locatie. Zeer plezierige bediening. Hier gaan we wel een keer terugkomen.
Marloes N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en kundige bediening en gezellige inrichting. Super avond gehad dus! Een verbeterpuntje: de stoelen zitten niet heel lekker.
Frederico M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
A very cozy restaurant with great staff and delicious food. There is no menu, but the 4 course dinner is wonderful in its variety of flavours.
Leonard121 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Prima wijnadvies. Goed ingespeeld op dieetwensen.
Lekker gegeten. Echt uit !xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Decroix W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Wauw, een super beleving! Interieur, personeel en de kok
Jessi D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Een heerlijke avond onder vriendinnen gehad. Vriendelijke bediening en ontvangst, rechttoe en rechtaan zonder teveel poeha. Het eten was lekker, voldoende in hoeveelheid, mooi en vlot geserveerd. Vooral het zelfbereide noten- en krentenbrood bij de kaas was een absolute voltreffer. Alleen de aanbeveling van een witte wijn bij de soep vond ik maar vreemd.
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Leuk concept, lekker eten, goede wijnen en gastvrije bediening. Tafels staan wat dicht op elkaar, maar wij kregen met zijn tweeën een vierpersoonstafel.
WouterUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Hier gegeten ter gelegenheid van een verjaardag en dat was wederom een goede keuze. Mijn favoriete restaurantje in Utrecht!
Marc1603 B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Als je kinderen niet van de kipnuggets zijn: neem ze mee !