Over het restaurant Restaurant C'est Ça

Een avond vol verrassingen!

Verstopt middenin wijk Wittevrouwen is het Franse table d’Hôte restaurant gevestigd. Ze koken 7 dagen per week vanuit de Franse keuken met zoveel mogelijk biologisch. Een lekker bourgondisch avond met een Franse chanson op de achtergrond en een mooie wijn in je glas. A Bientôt!

Menuprijzen

Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Een vast menu met mooie gerechten. Goede wijn en zeer vriendelijke bediening. Wij wisten niet wat er op tafel zou komen en hadden hierdoor een leuke verrassing bij iedere gang.

Zeker een aanrander! Wij komen terug.
Janine M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Mooi en smaakvol eten! Lekkere wijnen.Aardige bediening die ook wat wist te vertellen .Eetcafé sfeer.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Geweldige sfeer, ook door het vriendelijke personeel dat rustig de tijd voor je neemt, hoe druk het ook is. Geen menukaart, dus het eten was een verrassing - en een bijzonder smakelijke bovendien. Wat een heerlijke wijntjes erbij, trouwens. Hier zijn mensen aan het werk die plezier hebben in hun vak, dat merk je aan alles.
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
heel gezellig restaurant met écht vriendelijke bediening en een leuk concept: 1 menu en tenzij je iets echt niet wil of mag eten is dat gewoon wat je krijgt.
prima wijnen en een hele bijzondere selectie frisdranken voor de Bob.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hadden een 4 gangen verrassingsmenu. Bijzonder dingen en een uitgebalanceerd diner. Niet teveel en niet te zwaar. Had hier jaren geleden keer gegeten maar was niet heel erg onder de indruk toen. Nu wel. Persoonlijk, goede sfeer en heerlijke spijs en drank.
marian D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Dit is echt een restaurant waar je gast bent!De gastheer is zeer zakenkundig,bij elk gerecht uitleg en de kennis van
de wijn is optimaal.Er werd prima rekening gehouden met de twee dingen die we liever niet aten.
Kortom een heerlijke avond uit,we komen zeker weer terug.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
De gangen waren klein en niet erg bijzonder van smaak. Ik had na 4 gangen nog steeds honger. Het wijnarrangement had 2 keer dezelfde wijn bij de 2 voorgerechten, wat ik gewoonweg lui vind. Verder waren de wijnen niet erg bijzonder en de uitleg erover was zeer karig. Ik begrijp niet dat dit restaurant zo'n hoog cijfer krijgt.
1984Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We dineren al jaren bij C'est Ca en het niveau is altijd top! Dit keer ben ik echt teleurgesteld. Ook omdat we mensen mee hebben genomen tegen wie we enorm hadden opgeschept over C'est Ca.
We hadden 4x het Zomermenu gereserveerd (zelfs 's middags bevestigt per telefoon). Maar bij binnenkomst moesten we ruim 20 minuten wachten tot ik uiteindelijk zelf iemand ben gaan halen om ons te woord te staan.
Vervolgens hebben we elke gang enorm lang moeten wachten (we houden van lang tafelen maar onze wijn was elke keer allang op tegen de tijd dat het eten geserveerd werd).
Bij de kaasplank kreeg ik kritiek dat ik niet helemaal aan het begin van de avond had gezegd dat ik niet van te sterke kazen houd (terwijl het personeel normaal gesproken vaak genoeg langs komt om dit soort dingen tussendoor nog te kunnen zeggen). Ik kreeg in elk geval geen ander alternatief meer aangeboden.
En bij de rekening bleek dat het zomermenu niet doorberekend of geserveerd is geweest. Dus toen ik naar het zomermenu vroeg, is de bon gecorrigeerd (zeker niet met de hartelijkheid waar normaal gesproken een fout mee zou worden aangepast maar dat terzijde). Vervolgens was de koffie en thee op de bon laten staan terwijl dat ook bij het zomermenu hoorde. Toen ik daar iets van zei, werd er gezegd dat "we toch ook betere wijnen hadden gekregen buiten het zomermenu om, maar het kon er wel af". Toen kreeg ik de 2e bon nog met een opmerking "zo.. heb je toch een goede deal gehad". Alsof ik geprofiteerd heb van de situatie, waarin jullie een fout hebben gemaakt. Maar als ik had geweten wat het zomermenu was, dan had ik echt wel een seintje gegeven. Ook de fooi is niet in dankbaarheid ontvangen.
Kortom; een hele avond teleurstellende service van ons lievelings restaurant waar we normaliter niks merken van drukte en we altijd even hartelijk en met aandacht behandeld worden. Voorlopig kies ik even iets anders.
Demelza C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wat een heerlijke avond hebben wij gehad. Wat een heerlijk verrassing menu op 1 augustus 2017. Wat een helden! Super bedankt! Echte aanrader!!!
Else B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Een leuke, rustige plek in de wijk. Het restaurant is knus, en zat op een doordeweekse avond midden in de zomervakantie bijna vol, dat zegt wel wat! Fijne, professionele bediening, en echt heerlijk gegeten. Met al onze voorkeuren en wensen werd op een heel prettige manier rekening gehouden. We komen zeker nog 'ns terug!
Marir F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zo als vaker weer heerlijk gegeten. Ondanks dat we niet vooraf hadden aangegeven dat we gebruik wilde maken van de zomer actie was dit geen probleem. Leuke en toegangelijke uitleg over de wijnen. Jammer dat we twee keer dezelfde wijn kregen bij het wijnarrangement.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Fantastisch gegeten voor een goede prijs. Erg leuk en lekker
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Superfijne plek. Echt aandacht voor de gasten. Heerlijke gerechten tot in de puntjes verzorgd. Een preltje verscholen op een rustige plek van Utrecht.
hgw .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
De keuze was: " 3 gangen -, 4 gangen of 5 gangen diner. Ik was alleen bekend met het 5 gangen diner en herinnerde mij dat ik dat als grote eter ook wel nodig had en dus zijn we voor de 5 gangen gegaan. Daar hadden we geen spijt van, het was als vanouds voortreffelijk. En hoe prettig vind ik het, dat je de gerechten niet hoeft te kiezen, dat je je kunt laten verrassen. Deze formule was dit keer ook heel geschikt omdat ik een gast had uitgenodigd, geen gedoe dus over prijzen. Van te voren gezegd, dat we twee keer een glas wijn zouden nemen, welke aanbevolen werd door het huis. Zowel de witte als de rode wijn waren uitzonderlijk goed!
Jacqueline A.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Top restaurant! Meer dan genoten van alle overheerlijke gerechten inclusief amuse. Leuke wijnkaart met originele uitleg over de wijnen. Naast het overheerlijke eten (op verwarmde borden) was de wijn ook super. Hele aardige en vakkundige bediening. Relaxte sfeer. We hadden zicht op de keuken en daar werd alles op een hele nette en professionele manier bereid. Nogmaals een toppertje!
Paulmed .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een gezellige avond lang tafelen met heerlijke , creatieve gerechten en uitstekend smakende wijnen, goed passend bij de gerechten. Erg vriendelijke, gastvrije bediening . We komen zeer zeker terug!
Kcmvandermeulen V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zoals altijd een prettige persoonlijke ontvangst. Het eten was heerlijk en een top bediening. De wijnkeuze kun je zonder twijfel aan de sommelier overlaten. We komen snel weer terug.
Marlies T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer en vrolijke bediening die duidelijk weet wat je op je bord hebt liggen, wel zo handig bij een verassingsmenu :)