Over het restaurant Restaurant C'est Ça

Een avond vol verrassingen!

Verstopt middenin wijk Wittevrouwen is het Franse table d’Hôte restaurant gevestigd. Ze koken 7 dagen per week vanuit de Franse keuken met zoveel mogelijk biologisch. Een lekker bourgondisch avond met een Franse chanson op de achtergrond en een mooie wijn in je glas. A Bientôt!

Menuprijzen

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant C'est Ça

Nienke K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Sinds lange tijd weer geweest en nog even lekker en fijn als vroeger. Goed concept; precies genoeg eten en goed op elkaar afgestemd. Een gezellige sfeer. Goede bediening.
Kyra D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was kundig, vriendelijk en enthousiast en schonk heerlijke bijpassende wijnen. De enige opmerking die ik kan bedenken, is dat het geluid in de smalle ruimte wat hard was en onze tafel voor twee vrij dicht op de tafel naast ons stond. Verder fantastische avond gehad, komen graag weer!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heel gezellig etentje bij dit uitmuntend restaurant. Het is een table d’hote, dus je eet wat de chef je voorzet. Een verrassende amuse, daarna langzaam gegaard buikspek van het Veluws varken, met perfecte garnering, een mooie vissoep, sublieme heilbot, met saffraansaus, rosevalaardappeltjes, sjalotten en witlof, een mooi kaasplankje en een zalig zoet dessert. Vriendelijk en gemoedelijke bediening, een aangename en ongedwongen ambiance. Aan te raden.
hgw B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Uitstekend eten met voortreffelijke bijpassende wijnen. Alleen jammer dat om 19.00 uur de verlichting gedimd werd, zodat het oog niet kon meegenieten.
Marjolijn W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Leuk klein restaurant met een goede keuken & prima service. Het concept van een dagmenu is een gegeven waarmee je bent moet zijn als je hier gaat dineren.
marcwg .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We hadden meer verwacht, op basis van de verhalen en recensies. Voorgerecht met oa frituur lag zwaar op de maag en wakkerde geen appetijt aan. De soep voegde weinig toe. Het hoofdgerecht met tong was prima, maar tegelijkertijd weinig verrassend. Het wijnarrangement werd nauwelijks toegelicht en bevatte bij twee gangen dezelfde wijn.
Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met vrienden hier gegeten. Zeer vriendelijk personeel; terzake kundig. Aanrader!
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Jammer dat een Frans restaurant een Italiaanse en Spaanse wijn serveert in het wijnarrangement en Spaanse muziek draait. Verder lekker gegeten.
roderik V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
enige minpuntje is dat er soms een zweem van rioollucht door het restaurant trekt. dit is bekend en men probeert het op te lossen
Marielle M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij, 6 vriendinnen, hebben een heerlijk vijf gangen verrassingsdiner gehad. Ideaal om eens iets te eten, wat je anders niet zo snel zou uitkiezen. De ambiance was erg leuk en bediening wat prima in orde! We komen graag nog een keer terug!
Alie L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Na vijf gangen was de maag goed gevuld, maar de porties waren zeker niet te groot. Bijzondere sfeer in zo'n relatief klein restaurant, weg uit het drukke centrum van de stad Utrecht. Ideaal voor een bijzondere gelegenheid!
N. B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Voor herhaling vatbaar.
Jenny N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Altijd goed!
Sita Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten bij C’est Ca was een aangename verrassing. Wij gingen voor het 5-gangen verrassingsmenu. Met intoleranties wordt goed rekening gehouden. Wij hebben genoten van o.a. zeeduivel (mijn tafelgenoot had garnalen), fazantbouillon met knolselderij in een soepkom (zelf opscheppen, erg leuk), geconfijte fazant met ratatouille, een kaasplankje en kastanjechocoladetaart. Heerlijk. Het personeel is vriendelijk en niet te formeel. Enig minpunt is de akoestiek. De tafels waren maximaal bezet en vrij dicht op elkaar, waardoor ik andere gasten beter kon verstaan dan mijn tafelgenoot. Ook duurde het ruim een uur na de 3e gang voordat we ons gerecht kregen. Desondanks een culinaire aanrader.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer goede prijs kwaliteit verhouding!
M.M. V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Als je open staat voor een verrassings-menu i.p.v. à la carte dan kun je hier een heerlijke avond beleven. Ook als je vegetariër bent of andere dieet-wensen hebt krijg je heerlijke gerechten geserveerd. Het wijn-arrangement is een aanrader evt. als BOB-arrangement; mooie wijnen die uitstekend combineren met de gerechten.
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Altijd lekker en huiselijke sfeer. Echt uit en toch gemoedelijk
Joris H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuke plek, verrassend menu en heerlijke wijn!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening! Akoestiek is ietsje minder.
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een hele gezellige sfeer.