Restaurant C'est Ça

Bollenhofsestraat 142 3572 VT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant C'est Ça

Een avond vol verrassingen!

Verstopt middenin wijk Wittevrouwen is het Franse table d’Hôte restaurant gevestigd. Ze koken 7 dagen per week vanuit de Franse keuken met zoveel mogelijk biologisch. Een lekker bourgondisch avond met een Franse chanson op de achtergrond en een mooie wijn in je glas. A Bientôt!

Menuprijzen

JessicaMaybury .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
WouterUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Hier gegeten ter gelegenheid van een verjaardag en dat was wederom een goede keuze. Mijn favoriete restaurantje in Utrecht!
Marc1603 B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Als je kinderen niet van de kipnuggets zijn: neem ze mee !
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Als altijd heerlijke gerechten, fijne sfeer en enthousiaste mensen ! Een van mijn tafelgenoten verklaarde "nog nooit zo'n lekker toetje te hebben gegeten". Aanrader !!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Vegetarisch menu besteld, was erg goed.
Viola V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het 5 gangen menu schrikt in eerste instantie af (qua hoeveelheid), maar de porties zijn niet groot waardoor je niet 'vol' zit. De soep (gevogeltebouillon) was wat aan de zoute kant, maar de rest van de gerechten (kalfswang en vis als hoofdgerecht) was origineel en heerlijk bereid. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen. Het restaurant is makkelijk aan te rijden en er is voldoende parkeergelegenheid.
Ester69 B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
och, wat hebben we weer heerlijk gegeten bij ons favoriete restaurant!
we komen hier 1x per jaar om iets te vieren, en het is altijd goed, maar gister vond ik het uitzonderlijk lekker.
voor: wat kleine hapjes maar zo lekker! dan: een gevogelte-bouillon waar we eigenlijk op dat moment de derde gang voor wilden inleveren: doe nog maar zo'n terrine...
dan witvis met kruidenkorst, scheermesjes, vervolgens de altijd goedgevulde kaasplank en daarna een van de lekkerste toetjes ooit: pannacotta met allerlei kruiden zoals kardemom, echt heel bijzonder, met bloedsinaasappel
je betaalt wel wat: 140 euro voor twee, met een flesje witte wijn (die is er wel te duur naar onze smaak, en al helemaal niet vergelijkbaar met de franse restaurantwijnprijzen), en nog twee glaasjes rood pp.
maar dan heb je ook wat en volgend jaar komen we weer!
Wolf H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Wat een fijne plek om te zijn! Echt huiskamergevoel, lekker eten en zeer attent personeel. Ga zo door!
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
We hebben een heel leuke avond gehad, met goede service, heerlijk eten en lekkere wijn.
Boudewijn W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Elke keer weer een feest om bij C'est ca te eten. Goede en leuke bediening in combinatie met heerlijk eten met bijpassende wijnen.
Irene R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuk restaurant. Het rook alleen wel wat naar riool. Verder was de sfeer goed. Heerlijke wijn, vriendelijke bediening en ook de gerechten waren over het algemeen heerlijk. Het vlees gerecht (kalfswang) vond ik persoonlijk wat te veel vet hebben.
Daarnaast was het ons niet duidelijk dat je in het weekend (vrij-zon) geen 3 of 4 gangen diner kunnen krijgen. Dat bleek op de site te staan.
Rosa R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezellige en intieme sfeer. Vriendelijke en persoonlijke bediening die veel kon vertellen over wijn en eten. Ons laten verassen qua eten en wijn, heel goed bevallen!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Voor ons trouwen hebben we hier met ons 13 koppig gezelschap op 23 december gegeten. Naast dat de geweldige mensen van C'est Ca heel constructief met ons meedachten in de planning vooraf, was de 4-gangen lunch eenvoudigweg fantastisch! Verrassende en mooi opgemaakte borden, enthousiaste uitleg en goed gekozen wijnen. Het was echt een feest van het ontvangst tot de laatste hap met deze vrolijke en kundige bediening in sfeervol Franse ambiance. Alle mensen van ons gezelschap zijn nu ook fan geworden :-).
Zucht, we zouden deze middag nog graag 10 x over willen doen: het klopte helemaal, ontzettend bedankt! Tot snel maar weer!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Prima eten prettige bediening, goede sfeer!
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten, aardige bediening, prijs-kwaliteit prima
Michaël N.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk 5-gangendiner gegeten op 12 december 2016. Inmiddels de 4e keer en iedere keer weer een van hele hoge kwaliteit. Fijne ongedwongen sfeer.
MireilleLauret .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
C'est ca heeft 2 meisjes heel blij gemaakt gisteravond; we mochten genieten van een geweldig 5 gangen menu, verrassende en mooi opgemaakte bordjes lekkers, goed gekozen wijnen, vrolijke en kundige bediening in sfeervol Franse ambiance; en ... Eigen gestookte superzachte Rabarberlikeur met limoengras als knipoog van kok Raoul! Dank en tot snel ziens !!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Allereerste keer dineren bij C'est ca. Leuke ligging, eens iets anders dan de geeikte restaurants in het centrum. Het begin neigde voor mij een beetje naar een valse start. De zoute chipjes (die overigens heerlijk waren) kregen van de bediening de titel 'amuse'. Vervolgens vroegen we om een pastis als aperitief, maar dat was onbekend bij de serveerster. Men bleek het toch in huis te hebben. Daarna kwam het helemaal goed: prima gangen en heerlijke wijnen. Het eten was goed op smaak, de vis knapperig op de huid gebakken en de kazen waren zeker niet alledaags. Vooral oma's soepterrine (en de inhoud ervan) werd erg gewaardeerd. Qua wijnen kun je je hier prima overgeven aan het restaurant. Zeker als je eens iets anders wilt, zoals bijvoorbeeld een rode wijn uit de Limoux. Het pleit ook voor hen dat ze vrij veel wijnen uit de Languedoc schenkt, waar de prijs-/kwaliteitsverhouding erg goed is. Het restaurant is vrij rumoerig, maar aan dat rumoer hebben we onszelf ook schuldig gemaakt, eerlijk gezegd.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Op zondag in de keuken gegeten met 10 personen. Het was niet slecht, maar alles viel toch wat tegen. Een 5 gangen menu tamelijk fantasieloos. En gezien het feit dat iedereen hetzelfde eet is het eigenlijk ook aan de dure kant. Als tussengerecht komt er een terrine soep op tafel. De eerste keer vind je dat leuk, maar wanneer je hier vaker eet krijg je iets van lekker makkelijk voor de keuken. Dat geldt eigenlijk voor het hele menu. Daarmee niet gezegd dat het kwalitatief niet goed is, maar toch.
Josefien B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
C'est Ca, verrast je met een menu.
Eten was heerlijk. decor is gezellig en knus, wat je zou kunnen verwarren met gedateerd...
bij het decor verwacht je minder goed eten, maar eten was heerlijk.
personeel was vriendelijk aan de tafel, maar na het lezen van de recensies hadden we het wat hartelijker enthousiaster verwacht, maar dit kan natuurlijk een uitzondering zijn geweest op deze avond. Geen afrader, maar zou er zelf niet snel nog een keer gaan eten.