Over het restaurant Restaurant C'est Ça

Een avond vol verrassingen!

Verstopt middenin wijk Wittevrouwen is het Franse table d’Hôte restaurant gevestigd. Ze koken 7 dagen per week vanuit de Franse keuken met zoveel mogelijk biologisch. Een lekker bourgondisch avond met een Franse chanson op de achtergrond en een mooie wijn in je glas. A Bientôt!

Menuprijzen

Marije S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Ineke Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het concept verrassingsmenu vind ik erg leuk, dus dan ben je hier aan het juiste adres. We kozen voor 4 gangen. Goed bereide gerechten, verrassende smaken, bijvoorbeeld gele bietensoep met venkel, basilicum en kaneelcroutons een geslaagde combinatie.
Het restaurant is niet groot, de tafeltjes staan erg dicht op elkaar en het is er redelijk rumoerig. Verder een knus huiskamergevoel.
Lauwelie .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heel goed gegeten en een gezellige ambiance!!
De Prijs kwaliteit verhouding is ook dik in orde. Ik kom hier zeker nog eens!!
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Goed gegeten, goede bediening. Alleen hoofdgerecht viel erg tegen: witvis, weinig smaak en droog.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Veel lof voor dit restaurant. Heerlijk gegeten en gedronken.
Op vrijdag en zaterdag kan je hier alleen maar 5 gangen krijgen. Leuk concept maar prijzig.
Een restaurant voor speciale gelegenheden. Absoluut een aanrader.
Tjerk K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuk restaurant maar het eten was niet erg bijzonder
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Leuk concept, inrichting niet helemaal mijn smaak maar hele vriendelijke service met alle flexibiliteit in dieet wensen. Hele fijne avond gehad. Met zeer smakelijke gerechten.
kave V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Onze Iens boeking werd geannuleerd, gelukkig niet onze tafel. Gezelschap van 5 aan tafel van 6 is alleen maar aangenaam als er eentje aan de kop kan zitten ipv 2 om 3. Voor en hoofdgerecht uitstekend, het taartje van het dessert was mierzoet. Heel jammer. En op de bon 2 euro meerprijs vragen voor kaasplankje ipv dessert is niet sjiek aangezien het 4 gangen diner (dus kaas en dessert) maar 3 euro duurder is dan ons 3 gangen diner. Maar verder een fijne locatie, goede service, aanrader voor een mooie avond uit.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
zeer prettige 1e ervaring bij Cést Ca. Vriendelijke ontvangst en bediening. Het verrassingsmenu was een echte verrassing met tongstrelende gerechten. Ik kom zeker terug voor een 2e bezoek (y)
theo F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Omdat we in de "keuken" zaten hadden we geen last van rumoer, denk dat andere tafels daar misschien geen last van hadden!
Vincent M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Erg gezellig, huiselijke ingericht in een mooie wijk van Utrecht. Schappelijk geprijsd. Prijs/kwaliteit prima.
jwbijnagte .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het is elke keer weer een genot om bij C`est ca te eten. Van de ontvangst tot het vertrek, je wordt continue behandeld als een vorst. Het eten is altijd goed, het bijpassend wijnarrangement ook. Voor ons is het kaasplankje en dessert het hoogtepunt van eten bij C`est ca. Aanrader voor iedereen die lekker wil eten & drinken in een toegankelijke ambiance.
Phi-Yen P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Lekker gegeten en fijne service!
Marietta K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Bedank voor attente reactie bij ontdekken vergeten leesbril!
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Twee keer dezelfde wijn vind ik niet helemaal passen. Voor de rest lekker gegeten. Tafeltjes wel wat dicht op elkaar.
Mireille L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Echt zalig gegeten bij Cestca, een heel fijne bediening, goed eten en smakelijke wijnkeuzes bij de gerechten. Verrassende combinaties, echt geweldig
Marek N.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Op een maandagavond hier heerlijk gegeten! Gekozen voor het vijf gangen diner met bijpassende wijn(en). Ieder gerecht was werd met aandacht geserveerd en smaakte heerlijk. Bediening was goed op de hoogte van de gerechten en welke wijn er bij paste. Sfeer, decor en geluidsniveau waren allemaal prima. Onwijs genoten, zeker een aanrader!
Annemarie U.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeer goed eten, heel aardige bediening en gezellige Utrechtse locatie. Top dus!!
jorine D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en ons laten verrassen door het 5 gangenmenu. Alles werd heel goed uitgelegd.
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wat n gezellige leuke plek! Top gegeten en erg leule bediening. Beetje gehorig maar verder alles helemaal goed! Aanrader dus...