Restaurant C'est Ça

Bollenhofsestraat 142 3572 VT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant C'est Ça

Een avond vol verrassingen!

Verstopt middenin wijk Wittevrouwen is het Franse table d’Hôte restaurant gevestigd. Ze koken 7 dagen per week vanuit de Franse keuken met zoveel mogelijk biologisch. Een lekker bourgondisch avond met een Franse chanson op de achtergrond en een mooie wijn in je glas. A Bientôt!

Menuprijzen

M. C.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
M. H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Het was een heerlijk diner. Ik heb zelden zó lekker gegeten. 4 gangendiner, waarvan iedere gang een feestje was. Zo’n kok is goud waard!
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Super gezellig, super bediening, lekker eten, redelijke prijs !
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
We hebben heerlijk met 8 personen gegeten. De bediening was goed, het eten was heerlijk, wijn was lekker en de timing was perfect. Bovendien prima rekening gehouden met dieetwensen. Fijn dat we aan de stamtafel konden zitten. Ga zo door!
Bahram A.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Een zeer verassend smakelijke ervaring met de wijn arrangement
S. M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Was een heel gastvrij en gezellig restaurant met goede bediening en lekker eten.
Zeker voor herhaling vatbaar. En ook lekkere wijnen, kortom een prachtige manier om je verjaardag een mooi accent te geven.
A D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
jammer dat de akoestiek zodanig is, dat het voor mij moeilijk was mijn tafelgenoten te verstaan, bij een volledige bezetting van alle tafels.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Super restaurant, heerlijk eten , vriendelijk personeel . Gewoon echt een aanrader lekker avondje uit waarbij je verwend word ☺
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Kookkunst op topniveau
Fijne sfeer
Jele mooie avond gehad
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Hoofdgerecht was dit keer wat eenvoudig. Bediening en ambiance goed. Gezellig druk op een donderdagavond. We komen zeker vaker.
ob .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Heerlijk verrassend 5-gangendiner met bijpassend wijnarrangement, subliem! Mooie gerechten weer. De bediening is prima en heel gastvrij. Al met al een echte aanrader voor een sfëervol eetavondje
Els B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Kwaliteit, porties en presentatie prima. Smaken allemaal beetje vlak naar onze beleving.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Wij waren met 4 broers en zussen en mijn moeder van 78 jaar. Alles was prima geregeld, de bediening was attent, vriendelijk en niet te stijfjes. Het eten was voortreffelijk, origineel en bescheiden porties. De sfeer en entourage was ook prima. Mijn moeder wilde meteen een volgende afspraak maken. Een aanrader
Dagmar T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Wij hebben een heerlijke avond bij C'est Ca gehad. We werden hartelijk welkom geheten, kregen snel een tafel toegewezen en de rest van de avond hebben we de bediening niet één keer hoeven wenken. Alles liep soepel in elkaar over, het eten was voortreffelijk en combineerde heel goed met de bijpassende wijnen. De sfeer was erg prettig, muziek niet te hard, sfeervolle verlichting en mooie klassieke inrichting. Een absolute aanrader!
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten, als het drukker is wel wat rumoerig.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Gerechten allemaal prima bereid hoor, maar niet speciaal. Er werd wel goed rekening gehouden met onze dieet wensen. Helaas waren de wijnen niet allemaal onze smaak, wat vlakjes. Nagerecht overigens, wat mij betreft, wel verassend en erg lekker, hoewel ik niet zo van de zoete desserts ben. Een kaasplank delen met je tafelgenoten vonden mijn partner en ik nogal apart en niet fijn/lekker. Ik ben geen brood/cracker liefhebber en het was de bedoeling dat je de kaas ook daadwerkelijk òp het brood consumeert. Vandaar, waarschijnlijk, dat je er alleen een mesje bij krijgt i.p.v. volledig bestek. Indien je alleen met eigen partner dineert, zou ik het delen geen probleem vinden overigens, ook dan zou ik er weer een vorkje bij vragen. Bijzonder vriendelijke dames in de bediening, alleen wat onderbezet, naar onze mening. ze deden in ieder geval wel hun uiterste best. Groot pluspunt is de prijs-kwaliteitsverhouding, deze is precies goed. De entourage en sfeer zijn goed, helaas wel wat rumoerig. Zouden wij hier nogmaals heen gaan....? Niet regelmatig, maar zeker nog een keer.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Wat een verrassing , heerlijk gegeten. Fijne bediening. Wij namen een 5 gangen menu. De prijs staat op de site. Mooie gerechten . Prijs kwaliteit dik in orde
Iris Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Heerlijk en gezellig gegeten met familie aan de stamtafel bij de keuken! Dat was erg fijn want daardoor konden we elkaar allemaal goed verstaan. Enige opmerking, porties houden wat ons betreft iets groter gemogen. Verder echt geweldig!
Aron V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Geen ingewikkelde borden en super verassende smaken, maar wel eerlijk en puur eten.
N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
We staan versteld van de bediening die onze (milde) dieetwensen geweldig invulde. Een prestatie van formaat hoe goed dat ging. We roken soms een nare, muffe geur. Dat haalt de totale beoordeling wel wat onderuit. Probeer er wat aan te doen, al is het ingewikkeld.