Over het restaurant Restaurant C'est Ça

Een avond vol verrassingen!

Verstopt middenin wijk Wittevrouwen is het Franse table d’Hôte restaurant gevestigd. Ze koken 7 dagen per week vanuit de Franse keuken met zoveel mogelijk biologisch. Een lekker bourgondisch avond met een Franse chanson op de achtergrond en een mooie wijn in je glas. A Bientôt!

Menuprijzen

9,2
9,1
Fleur B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gister heerlijk gegeten bij C'est ca. We hadden wat allergieën doorgegeven en daar is perfect op ingespeeld. De gerechten hadden iets sneller mogen komen, vooral het voorgerecht na de amuse. Het personeel is erg vriendelijk en spontaan. Het enige minpuntje was voor mij dat het geluidsniveau erg hoog was. Verder was het een hele fijne ervaring en zal ik vaker terugkomen.
Gwendolyn K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten was heerlijk en de service goed. Mijn verzoek om mijn partner in het zonnetje te zetten, omdat hij jarig was werd ook ingewilligd. Dank daarvoor!
Wij komen zeker nog een keer terug.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Prettige,vriendelijke bediening. Leuk concept met verrassingsmenu dat maakt dat de wachttijd kort . Een ontspannen en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten.
Wouter E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijke gegeten: tegen het klassiek aan, maar altijd met een bijzondere twist. Geweldige service: zeer oplettend, maar niet te aanwezig.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heel lekker en gezellig gegeten in dit leuke restaurant. Ook vegetarisch kwamen er mooie gerechten op tafel . Een aanrader.
Stephan H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Excellent
Doeve .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Goed eten in een gezellige ambiance, waarbij de bediening niet te zakelijk of te vrij, maar voor ons precies op de juiste wijze de sfeer meebepaald. We hebben een heerlijke avond gehad.
Wat ons betreft een aanrader.
Roos H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heel goed verzorgd. Leuke bediening met humor! Heerlijke avond gehad.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten. De chef had rekening gehouden met het weer (30+ graden). Verrassende combinaties. Leuk opgemaakt. Recensies op tripadvisor zij waarheid!
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Erg huiselijke sfeer met gezellige en zeer aardige bediening/personeel. Geweldig concept dat er geen menukaart is maar dat je 'table d'hote' geniet van het lekkers wat de kok op tafel zet. Begeleidende wijnen waren top!
Sfeer, bediening, eten, wijnen...Alles was super goed!
SamanthaW .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het is altijd een feestje om hier te eten! Het eten en de wijnen zijn heerlijk en het personeel heel vakkundig. Elke gang wordt je verrast en hang je bijna aan hun lippen als de wijn van de volgende gang wordt toegelicht.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Prima vijfgangendiner gedaan. Leuke formule: geef op wat je vooral NIET wenst en dan laat je je vervolgens verrassen!
Prettige sympathieke bediening, correct zonder stijfjes te zijn, maar zeker niet jolig.
Gerechten stuk voor stuk lekker, vergezeld van goed bijpassende wijnen.
Gelukkig was het op onze maandagavond vrij rustig qua bezetting, anders zou het wel een lawaaierig kunnen zijn.
Kortom: aanrader.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Altijd weer een ontzettend feestje om hier een avondje te mogen eten! Onbezorgd uit eten, want keuzes hoeven niet gemaakt te worden... behalve of je 4- of 5-gangen wilt en of je wijnarrangement wilt (ik zeg: altijd doen). Wat mij betreft één van de beste restaurants van Utrecht qua eten, sfeer en prijs-kwaliteitverhouding.
Jurren A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Altijd heerlijk en verrassend (evt. vegetarisch) eten. Persoonlijke en vriendelijke bediening. Altijd net wat meer aandacht: enthousiaste uitleg over het eten en de bijpassende wijn. Gezellige ambiance. Goede prijs - kwaliteit. Aanrader!!
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fantastisch enthousiast en correct personeel. Dit maakt de avond. Het eten was erg smakelijk en het is luxe dat je niet hoeft te kiezen. Wijnen waren super lekker. Wel een rumoerige ruimte, daarom fijn dat de muziek niet aan stond. Een aanrader voor iedereen die lekker en romantisch wil genieten!
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuke huiskamersfeer waarbij de kwaliteit van het eten en de presentatie ervan op het bord van hoog niveau zijn. Presentatie van de gerechten door de bediening is ongedwongen, maar ze komen tevens een beetje onzeker over. Mag met iets meer bravoure gebracht worden. Is echter een miniem minpuntje en dient meer als constructieve feedback. Ik zou het zeker aanbevelen binnen mijn vrienden en zaken-relaties.
Raf V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Een culinair feest!
Tinka D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijke avond gehad met zalig eten en lekkere bijpassende wijn.
Ook de gang met de keuze uit port, sherry en cognac (geen van allen mijn favorieten) pakte bijzonder goed uit!
Het enige " min" puntje was de aspergesoep. Die was opzich smaakvol maar erg "dun". Had wel iets romiger gemogen. Dit is ook doorgegeven aan de keuken.
Ook onze kinderen (15 en 12) hebben heerlijk gegeten. Een fantastische avond!
Rachel W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wat een geweldige service en improvisatiesucces! Een paar weken terug samen met 3 vriendinnen het vetrassingsmenu gegeten bij C'est Ça. Een uur van tevoren geïnformeerd of dat geschikt was voor zwangere vrouwen. Dat bleek het niet helemaal te zijn. Binnen het uur bedacht de kok een geschikt alternatief. Aan alle details was gedacht en het personeel was heel discreet. Mijn tafelgenoten hebben geen flauw benul gehad dat onze gehele tafel een aangepast menu kreeg (want zij mochten het nog niet weten). Het eten was echt heerlijk en de hele avond extra leuk door deze bijzondere service. Zeker een aanrader dus!!
Boy V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs!