Over het restaurant Restaurant C'est Ça

Een avond vol verrassingen!

Verstopt middenin wijk Wittevrouwen is het Franse table d’Hôte restaurant gevestigd. Ze koken 7 dagen per week vanuit de Franse keuken met zoveel mogelijk biologisch. Een lekker bourgondisch avond met een Franse chanson op de achtergrond en een mooie wijn in je glas. A Bientôt!

Menuprijzen

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant C'est Ça

Chris W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Dit is een verborgen parel!
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Altijd fijn... heerlijk, knus, gastvrij en betaalbaar!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijke en verrassende gerechten, fijne bediening die weten waar ze het over hebben, knus en gezellig restaurant. Verrukkelijk gegeten!

5 Gangen was wat veel dus had graag de mogelijkheid gehoord van minder gangen. Het was helaas wel wat rumoerig door de akoestiek. .
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Op een woensdagavond met jarige partner wezen eten en daar hield de bediening op zeer subtiele manier rekening mee, dus zonder dat de rest van het restaurant daar last van had. Erg leuk. Eten was goed en verrassend.
Jorne D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk eten, goede service en goed ingericht.
Minke D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
knoflooksoep was slap, vlees was nie mals mooi taai. Heb de helf terug gegev
Kaasplankje en desserr was heerlijk.
F.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
fijne plek, lekker eten, aardige bediening, goede sfeer, we gaan zeker weer!fijne plek, lekker eten, aardige bediening, goede sfeer, we gaan zeker weer!
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede service en een knusse/romantische ambiance. Zeker aan te raden! Leuke gastvrouw die ons de wijnen eerst liet proeven, zeer attent. Alsof je Frankrijk binnenstapt, erg leuk!
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellig restaurant, lekker eten, behalve de patrijs, die was wat taai en weinig bijzonder. Maar rest was heerlijk.
Leuk om met vrienden te eten.
Bediening was attent en vriendelijk. Lekker wijnarrangement met toelichting op de wijnkeuze.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Sfeervol frans huiskamer restaurant ( let op de details; wc, behang). 5 gangen menu was uitstekend bereid en zeer smaakvol. Gekoppeld aan de zakelijke (maar wel vriendelijke) bediening maakt dit restaurant een aanrader.
V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Erg prettige sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Erg goede wijn in het wijnarrangement. Echt een toprestaurant!
Annelies N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten met een wijnaragement wat een aangenaam verraste . Mooie kazen, water werd ongevraagd bijgevuld.
De geluiden aan de tafels rondom ,zorgden er oor dat we aan tafel ook hard moesten gaan praten.
Misschien kan er wat aan het geluids akoestiek gedaan worden.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Top avond
Margot R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Enkele vergeten groente passeerden de revue (cantharellen bevatten nog een beetje zand), daarnaast was de bloemkoolsoep met truffel een leuke verrassing en de frangipane met vijgen verrukkelijk. Betrokken mensen in de bediening die er goed in slagen je een fijne avond te bezorgen!
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Het voorgerecht met oa inktvis was heerlijk, alleen wel erg kleine portie. De vissoep was smaakvol echter smaakte niet naar vis, geen kabrljauw of rode poon te bekennen Het hoofdgerecht met patrijs was lekker en het toetje ook!
Vega-essie .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Ik had een etentje met 2 collega's en we hadden gekozen voor 3 x een veganistisch 5 gangen menu. HEERLIJK! Ik heb nog nooit zoveel verschillende groenten in 1 menu gehad! We begonnen met een voorgerechtje met aardpeer en geroosterde bietjes, toen een soep met eekhoorntjesbrood, als hoofdgerecht artisjok omringd door wortel, spruitjes, portobello en nog meer lekkere dingen, toen een veganistisch "kaasplankje", heerlijk brood met bleekselderij, dadels, druiven, radijsjes en tot slot een bolletje sorbetijs met gekarameliseerde appelpartjes. Hele attente zorgzame bediening en een gezellige entourage met gezellige Franse muziek op de achtergrond. De eerste keer dat ik er was maar zeker niet de laatste keer!
Wineke J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken in sfeervol restaurant met vriendelijke medewerkers!
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Knus restaurant. Het is wel aan te raden wensen van te voren concreet op te geven. Ik kreeg namelijk (ongewenst) rood vlees hetgeen niet van te voren werd gecheckt. Ruime bierkeuze uit regio! Goede wijn.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Een 5 gangen verrassingsmenu in dit restaurant d'hôte genaamd Cést Ca oftewel het is wat het is. En dat kan smakelijk genoemd worden, gevarieerd met veel groenten, knapperig en bijzonder. Heerlijk notenbrood bij het kaasplankje dat zelf qua kaaskeuzes veilig was. Het hoofdgerecht met zonnevis op de huid gebakken was een feestelijk middelpunt. Voila (Oh neen die zit in Groningen) een mooi recept voor een heerlijke avond eten en drinken in goed gezelschap in een huiselijke warme ambiance. Compliment.
Adelet D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Meerdere keren hier geweest en elke keer heerlijk en verrassend gegeten ! Goed wijnadvies en top wijn arrangementen ! Erg gezellig restaurant !