Restaurant C'est Ça

Bollenhofsestraat 142 3572 VT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant C'est Ça

Een avond vol verrassingen!

Verstopt middenin wijk Wittevrouwen is het Franse table d’Hôte restaurant gevestigd. Ze koken 7 dagen per week vanuit de Franse keuken met zoveel mogelijk biologisch. Een lekker bourgondisch avond met een Franse chanson op de achtergrond en een mooie wijn in je glas. A Bientôt!

Menuprijzen

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant C'est Ça

Bahram A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Leuke sfeer, verassend lekker eten, heerlijke wijn en zeer vriendelijk personeel. Bij elke ronde komt het personeel netjes uitleggen wat er precies op je bord ligt en wat voor wijn ingeschonken wordt. Normaal luister ik hier half naar, maar sinds het een verassing was allemaal waren wij erg benieuwd naar elke nieuwe ronde en bracht de gegeven uitleg een gezellig sfeer.
Mick B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Eerste keer table d'hote gegeten. Erg bevallen. Lekkere gerechten (gebruik gemaakt van het 4-gangen diner.
Goede service. Aanrader :)
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Merkte weinig verschil met1 sterrenzaak maar de prijs/kwaliteit was stukken beter, vooral het hoofdgerecht, patrijs maakte indruk
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijke avond gehad met vrienden, Op ons gemak kunnen praten, lachen en heerlijk gegeten. Niet gestoord aan andere bezoekers om ons heen qua geluid. Sfeer is erg prettig en bediening zeer vriendelijk. Het eten was verrassend en lekker. Wij hebben een top avond gehad. C'est ca is echt een aanrader op een verrassende lokatie
Impke B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige setting. Niks op aan te merken!
S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Prima avond gehad. Vegetarisch menu dik in orde met de juiste prijs kwaliteitverhouding. Bediening zeer gastvrij en efficiënt. Enige puntjes: tafeltjes stonden wel heel dicht op elkaar en het was opmerkelijk dat twee keer dezelfde wijn werd geschonken in het arrangement. Waarbij gezegd dient te worden dat de Bob-porties voor ons beiden meer dan genoeg waren.
Romy K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Bedankt voor de fijne en culinaire avond, we hadden wat te vieren en dat is bij jullie zeker gelukt! Eten was echt verrukkelijk en met liefde bereid, dit was echt in ieder gerecht te proeven!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Echt onverwacht midden in een woonwijk zo'n sfeer, super bediening en bovenal top gegeten. Absoluut een aanrader
Hidde D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk eten, goede service, maar een beetje oudbollig interieur. Allemaal lekkere gerechten in een verassingsmenu gepaard met heerlijke goed bijpassende wijnen
Wilhelm S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
In relaxte sfeer met vriendelijke bediening komt er naar keuze 3,4 of 5 gangen verrassingsmenu voorbij. Alles kan, niets hoeft en heel lekker gegeten.
Gretha D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We hebben een heerlijke verwen-avond gehad. Gerechten waren heerlijk. De bediening correct. We komen zeker terug!
JohannaR-A R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Gezellig restaurant met bistro-achtig eten. Leuk verrassingsmenu, goede porties. Zeer correcte bediening, lekker gegeten.
Colin V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Een van de beste restaurants in Utrecht! Mooi decor. Ontvangst en vriendelijkheid van service is erg goed. Eten was simpelweg fantastisch!
Verrassingsconcept is heel erg leuk.
Grit K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Voortreffelijk eten en sfeer!
Onze nieuwe favoriet in Utrecht!
De wijnen zijn ook zeker aan te bevelen!
We komen snel terug!
sandra R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijke gerechten met bijpassende wijnen en fijne bediening. Een 5 gangen verassingsdiner met heerlijke bijpassende wijnen. Zo wil je wel eten “wat de pot schaft”. Het was volle bak op zaterdagavond dus wel (gezellig) lawaaierig. Het was al wel onze 10de keer eten hier, maar het blijft een feestje. Sandra
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Dit sfeervolle knusse restaurant zit een beetje verstopt in een wijk, maar het is het ontdekken meer dan waard. Heerlijk 5-gangenmenu gegeten waarbij van te voren nog de dieetwensen werden gecheckt. Vriendelijk en attent personeel. Kortom: echt een aanrader. Ik ga hier zeker vaker heen.
joël M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Een van de beste restaurants van Utrecht. Kom hier eens in de zoveel tijd terug. Eten is altijd lekker en verrassend. Bediening vriendelijk en ontspannen. Hier kan je heerlijk een hele avond eten en dineren en je hoeft (als je wilt) nergens over na te denken.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Prima gegeten. De porties zijn gelukkig niet zo groot dat een meergangen-menu niet is op te krijgen.
De bediening is erg vriendelijk wat het eten des te beter liet smaken.
Sabita B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wij hadden het zomermenu en hebben genoten van vis, paprikasoep, kaasjes en een chocoladetaartje met bijpassende dranken. Personeel is vriendelijk en wij hadden zicht op de kok die op z'n gemak en vakkundig bezig was. Een aanrader!
rinke O.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Zoals altijd is het bij c'est ca lekker eten en goede wijn: een culinair avondje uit! Het is in het begin altijd even wennen om zo dicht op andere gasten te zitten, zeker als je met z'n tweeën bent, maar het draagt wel bij aan de huiskamersfeer. Een fijne avond gehad.