Over het restaurant Restaurant C'est Ça

Een avond vol verrassingen!

Verstopt middenin wijk Wittevrouwen is het Franse table d’Hôte restaurant gevestigd. Ze koken 7 dagen per week vanuit de Franse keuken met zoveel mogelijk biologisch. Een lekker bourgondisch avond met een Franse chanson op de achtergrond en een mooie wijn in je glas. A Bientôt!

Menuprijzen

Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goede gerechten en bediening vriendelijk en correct aan tafel. Sfeer in restaurant goed doorgevoerd met o.a. Pastis, maccarons, bestek, e.d. Heerlijk gegeten met bijpassend wijnarrangement!
Keuze zou genaakt nog kunnen worden om te gaan werken met 100% Franse wijnen, de wijnen waren zeker passend bij de gerechten. Het was volle bak en dat was aan het eind te zien in de toiletten.
nicole J.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Geweldige service en lekker eten.
Marjon O.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
geen poespas, gewoon heerlijk eten, zo te zien met aandacht en liefde bereid.
Bediening aardig, denkt mee: prima.
We hadden een heerlijke en gezellige avond!
Margot L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Lekker gegeten, leuk concept. Het duurde even voordat we het hoofdgerecht hadden, maar het was er niet minder lekker om. Zeker een aanrader om naar toe te gaan.
Leontien A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
zeer goed eten en voor een betaalbare prijs!!!
Matilde N.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We hebben een gezellige avond gehad bij C'est Ca. Bediening was accuraat en vriendelijk maar niet erg in voor een grapje of wat vrolijkheid. Wel legden ze de gerechten goed uit.
Voor het bedrag wat we betaalden (40 voor 5 kleine gangen) had ik iets meer kwaliteit verwacht. Er was een amuse - erg goed van smaak -, een entree met rauwe kabeljauw in filodeeg en wat salade. Ik vind het niet veel bijzonder en vrij flets.
De soep van schorseneren en scheermessen was romig en smakelijk.
Het hoofdgerecht - ossestaart, een gefrituurde aardappelvariant - luchtig van binnen en crunchy van buiten - met wat geblancheerde spinazie was smakelijk maar niet overweldigend. Het vlees was sappig. Ik vond te weinig aardappel, teveel vlees en een te klein portie.
Het kaasplankje vonden we een succes alhoewel de huisgemaakte compote van abrikoos flets en flauw was.
En dan het meest teleurstellend: het dessert. Een taartje van mango met huisgemaakt deeg en vulling, iets met mango er bovenop en een bittere chocoladeijs. Het ijs overstemde alles en de taart had alle mangosmaak verloren, net als de sliertjes inmiddels transparant geworden mango bovenop. Er zat nog een wit schuim bij maar door de dominate chocoladesmaak van het ijs heb ik geen idee waar dat naar had moeten smaken.
Al met al een matige ervaring. Ik had iets meer echt Franse stoere volle smaken verwacht en minder verfijning die de smaken afvlakten. Doe mij maar gewoon een mooie Bouef Bourguignon met tarte tartin in perfectie!
S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Het is moeilijk om een gesprek te voeren, er zou wat aan de akoestiek gedaan moeten worden.
Heb het daar ook aangegeven en het schijnt een vaak gehoorde opmerking te zijn, waar ze mee aan de gang gaan.
Dat zou fijn zijn.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten, zeer gastvrij ontvangst en bediening.
De inrichting was iets aan de krappe kant, geweldige kok, gerechten passen bij elkaar.
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Top restaurant. Concept van 5-gangen verrassingsmenu is altijd creatief en lekker. Gezellige relaxte sfeer. Kortom top restaurant!
S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Bourgondisch geraffineerd en bewust bereid vergezeld met een goed advies van bijpassende mooie wijnen.
Een beetje wachten op de verschillende gangen als je een haastige eter bent.
ME van B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Leuke Franse ambience. Lekker gegeten. Kom hier nog wel eens terug.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Goede entourage, prettig personeel en prima eten. Uitgebalanceerde gerechten, geen 'te moeilijke' dingen die over de top zijn maar gewoon goed. Prettige bediening.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Opereert ver boven capaciteit; 2,5 uur na aan tafel gaan pas aan het hoofdgerecht en nog steeds dezelfde lege waterfles. Wijnarrangement word ingeschonken 5 minuten nadat het eten op tafel staat (dus te laat). Zelf naar de kassa lopen om te betalen is ook erg vreemd. Eten mist inspiratie, geen uitgesproken smaken. De plek zelf is wel leuk en levendig maar verwacht een lange zit, weinig aandacht en niet bijzonder eten. Ik zou het graag nog eens willen proberen op een rustiger moment, wellicht dat het dan een stuk beter gaat.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Lekker gegeten en vooral heel goed ontvangen en bediend. De wijnen waren wel aan de prijs, erg lekker maar daardoor viel de rekening wat tegen
Govert B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
passende inrichting maar beetje oudbollig
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk vegetarisch gegeten, verrassend menu! Uitstekende service, een aanrader!
boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het eten viel dit keer een beetje tegen. De wachttijd was veel te lang. We zijn voor het nagerecht vertrokken. Maar zaten ook al uren
Gul P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De bediening was top. Knusse inrichting. Het diner; hoofdgerecht van vis was doorgekookt en de andere 4 gangen waren naar verwachting.
E. B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prima restaurant, fijne mensen en heerlijke gerechten. Is er iets te verbeteren? Jawel, de temperatuur van de Amuse was te laag (koud brrr) waardoor de smaakelementen niet helemaal tot hun recht kwamen. Niets om je druk over te maken maar wel een punt van aandacht waarmee je gasten nog meer vreugde laat beleven.