Restaurant by steef

Boompjesstraat 5 3291 AA Strijen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant by steef

By Steef is de naam van het gemoedelijke restaurant aan de Boompjesstraat in Strijen. Eigenaar Stefan van der Linden staat trots achter zijn stoere bar waar je lekker kunt bomen met andere gasten. Vanuit de serre heb je een mooi uitzicht over de oude haven Het Spui. Laat je niet teveel afleiden anders mis je de heerlijke gerechten op de kaart. Je kunt hier ook terecht met je vrienden, familie of collega’s voor een high tea, high beer of high wine.

Meer informatie over restaurant Restaurant by steef

Maandag 16.00 - 00.00
Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 16.00 - 00.00

• Bar
lian E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gezellig zitten, flexibele kok, past menu aan door van voorgerecht hoofdgerecht te maken, lekker en leuk opgediend eten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Met familie heerlijk gegeten. Kwaliteit van vooral het vlees was uitstekend.
Sarah H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij hebben lekker gegeten. Vriendelijke serveerster. De service was ook goed. Het duurde alleen lang voordat we geholpen werden maar dat komt waarschijnlijk mede doordat de serveerster alleen was.
Kor K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Helemaal perfect!!!
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Super gastvrouw!! Heeerlijk gegeten .. verassingsmenu van de kok ...aanrader en niet duur...
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Conversatie met tafelgenoot was soms wat moeilijk vanwege rumoer!
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten.
Opvallend is de vriendelijke bediening en de hartelijke professionele ontvangst.
Buiten de kaart om zijn er nog een aantal leuke gerechten en daarnaast tracht men speciale wensen te vervullen.
Wij komen zeker en vast graag terug.
E.J.Mattheus M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden het verrassingsmenu gekozen. Alles was mooi opgemaakt en smaakte fantastisch. De service was ook heel goed. Niets op aan te merken. voor herhaling vatbaar.
danjaenwimco .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Fantastisch gegeten by Steef met z'n 4-en. Kok Tom heeft ons verrast met heerlijke gerechtjes. 4 verschillende voorgerechtjes van vlees en vis, zeebaars, kalfslende, kroketje met kaas, aardappelsalade. Het begin was al superlekker. Het hoofdgerecht zag er ook fantastisch uit en smaakte super. Skreid of zwerver is een heerlijk vis die Tom heerlijk gebakken had en op het bord opgemaakt heeft met courgette, aubergine, in boter en knoflook gekookte aardappelen,champignons. Een plaatje op het bord. Daarbij lekkere verse frites en asperges. Het toetje was ook niet te versmaden, witte chocoladeijs, cheesecake, frambozenmousse, creme brulee, 43gel, hmmmmm. Heerlijke wijntjes erbij, lekkere koffie toe. Al met al echt super, alles vers bereid, goede ingrediënten, goede smaak. #blijdatwezonrestaurantinstrijenhebbenennietmeerpersenaarrotterdamhoevenomgoedteeten.
Echt een aanrader!!!!
Wimco en Danja
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Prima zitten in de serre. Echt een aanrader.
Annette ..
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Gisteravond bij bySteef gegeten. Een team van horecamensen die met passie koken en zorgdragen voor gezelligheid & gastvrijheid. Een uitstekende entrecote met lekkere verse groente en heerlijke frieten voor € 19,95 zegt iets over de prijs/kwaliteitsverhouding! Voor een goed en gezellig restaurant hoef je dus niet naar de stad. Strijen en de Hoeksche Waard mogen trots zijn op een restaurant als bySteef!
Nico C.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Gisteravond t.g.v. het 1-jarig bestaan BY STEEF wezen eten. Voorgerecht Gravad Lax (Schmidt Zeevis?) was voortreffelijk. Hoofdgerechten: Zwarte pasta en Kip van Tantre Toos waren goed. Wij vroegen om doorgebakken frieten en kregen die ook. Kaasplank als toetje was overdadig. Sfeer en bediening waren uitstekend. De serre blijft- ook met 2 extra stralers- lastig warm te krijgen.
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
De ontvangst was prima en hartelijk, nadat we aan tafel waren gegaan kregen we een fles wijn van het huis vanwege het eenjarige bestaan van de zaak. Leuk! De voorgerechten (kwartel en steak tartare) waren heerlijk. De hoofdgerechten (vis verrassing en kip van tante toos) konden beter, met name het visgerecht. De grote gamba die werd geserveerd was naar mijn smaak iets te lang gebakken waardoor hij erg droog was. Verder vonden wij de wachttijd tot het voorgerecht erg lang (één uur).
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Op een vrijdagavond met 14 personen by Steef gegeten en helaas is dat tegengevallen. Er was voor ons gezelschap een lange tafel gereserveerd achter in de zaak. In het gedeelte wat voorheen ( of misschien nog steeds in de zomer) het terras was. Het was dus koud, echt heel koud, je voelde de tocht langs je benen gaan. Er hing aan 1 kant een terraswarmer, maar die kon bij lange na niet alles verwarmen. De eerste drankjes kwamen vrij vlot, maar daarna bleef het een lange tijd stil. Op zich niet gek, want de dame in de bediening (uiterst vriendelijk overigens) stond er alleen voor. Uiteindelijk werd wat brood, boter olie op tafel gezet en al vlug daarna volgende het voorgerecht. Omdat we met een grote groep waren, was er door het restaurant voorgesteld om een "shared diner" te kiezen; goed plan leek ons! In mijn idee krijg je dan een plank waar kleine porties van verschillende gerehten op liggen. Echter had Steef ervoor gekozen om grote planken op te maken, maar op elk plank wat verschillend te doen, dus eigenlijk moest je de planken ook nog doorschuiven, maarja dat is niet heel handig / niet te doen. Dus het gevolg was dat je of het gerechtje op de andere plank moest overslaan of over tafel moest roepen "mag ik een stukje van.." Jammer... De gerechtjes waren op het soepje na smakeloos en te koud.
Na weer echt wel wachten kwam het hoofdgerecht. Eerst werden de ijskoude borden uitgedeeld en vervolgens kwamen dezelfde planken met daarop vlees en vis. Ook hier weer verschillende gerechten op verschillende planken. De gerechten waren al niet warm en als je het dan vervolgens op een ijskoud bord legt...Netals bij het voorgerecht was de kwaliteit van het vlees en vis niet optimaal. Mosselen waren te lang gekookt en het draadjesvlees was droog. De frietjes die waren wel lekker en warm ;) Ik miste zelf nog een salade of wat groentes.
Ook het toetje werd op planken geserveerd...wat ijs slagroom en wat koekjes, niet slecht, ook niet speciaal. Jammer wel dat het op dezelfde planken werd geserveerd als waar het vlees/vis op had gelegen..
Wellicht als je met zn tweeen gaat eten is bovenstaande allemaal niet van toepassing, maar voor grote groepen is Restaurant by Steef nog niet klaar.
Ynse K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een knus restarant met goed eten en een leuke kaart voor elk wat wils
Aanwinst voor ons dorp
Aad N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten, alles was perfect. Heel erg vriendelijk en je kon op je gemak van alles genieten. Uitmuntend!
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten by steef, voor en hoofdgerecht was ruim voldoende. Geen ruimte meer voor dessert. Zeker een aanrader.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vooral toetje verrassend met zoveel verschillende smaken.
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten en leuk personeel voor herhaling vatbaar
Dirk J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Bediening was goed de spare ribs zouden iets pittiger mogen zijn