Restaurant by steef

Boompjesstraat 5 3291 AA Strijen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant by steef

By Steef is de naam van het gemoedelijke restaurant aan de Boompjesstraat in Strijen. Eigenaar Stefan van der Linden staat trots achter zijn stoere bar waar je lekker kunt bomen met andere gasten. Vanuit de serre heb je een mooi uitzicht over de oude haven Het Spui. Laat je niet teveel afleiden anders mis je de heerlijke gerechten op de kaart. Je kunt hier ook terecht met je vrienden, familie of collega’s voor een high tea, high beer of high wine.

Meer informatie over restaurant Restaurant by steef

Maandag 16.00 - 00.00
Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 16.00 - 00.00

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Restaurant by steef

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Een aangename verrassing !
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Eerlijk en lekker eten. Geweldige gastheer.
Kitty E.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Nvt
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Super goed gegeten Bij steef! gastvrij, vriendelijk, en alles is mogelijk. Steef maakt het persoonlijk en kan daarnaast echt heerlijk koken. Ik vind het echt een aanrader!!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Op het eten en bediening is niets op aan te merken. Lekker eten en vriendelijke mevrouw. Alleen wat meer interesse wat je serveer. Bij een kaasplankje hoort een uitleg. Werd nu achteraf vanaf een papiertje voorgelezen. Het schijnt modern te zijn oude materialen te verwerken in het interieur. Men is hier een beetje doorgeslagen door gebruik van sloophout. Inrichtingskosten maken deel uit van de prijs van het menu. Op deze manier wordt de winstmarge wel erg groot. Inrichting is ruim opgezet. Alleen de lekker zittende stoelen nemen wel erg veel plaats in met het verplaatsen. Is niet goed over nagedacht. Per saldo een fijne avond gehad. Opmerkingen zijn als aandacht c.q. verbeter punten bedoeld.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Vandaag 2e Paasdag na een heerlijk voorgerecht met een goed glas (witte) wijn, genoten van werkelijk fantastische spare ribs, terwijl mijn vrouw genoten heeft van het “Kip tante Door” gerecht, waarbij een heerlijke kommer salade en zelf gemaakte frites werden geserveerd. Kortom een heerlijk diner met als besluit heerlijke koffie.
Lely S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij waren met 5 personen en zaten in het achterste (aanbouw) gedeelte. Het was niet druk op deze avond maar toch was het heel rumoerig. De bediening was prima en heeft er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. maar de aanbevolen spare ribs vielen heel erg tegen. Nadat wij dit hebben aangegeven is dit ook met ons gecompenseerd dus netjes afgehandeld.
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Bediening kan beter
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, 1 dame in de bediening die het best druk had. Voor ons geen probleem want we nemen graag de tijd om rustig te eten en lekker te kletsen.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eten en bediening zeer goed.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Supervriemdelijk en flexibel personeel!
lian E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gezellig zitten, flexibele kok, past menu aan door van voorgerecht hoofdgerecht te maken, lekker en leuk opgediend eten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Met familie heerlijk gegeten. Kwaliteit van vooral het vlees was uitstekend.
Sarah H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij hebben lekker gegeten. Vriendelijke serveerster. De service was ook goed. Het duurde alleen lang voordat we geholpen werden maar dat komt waarschijnlijk mede doordat de serveerster alleen was.
Kor K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Helemaal perfect!!!
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Super gastvrouw!! Heeerlijk gegeten .. verassingsmenu van de kok ...aanrader en niet duur...
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Conversatie met tafelgenoot was soms wat moeilijk vanwege rumoer!
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten.
Opvallend is de vriendelijke bediening en de hartelijke professionele ontvangst.
Buiten de kaart om zijn er nog een aantal leuke gerechten en daarnaast tracht men speciale wensen te vervullen.
Wij komen zeker en vast graag terug.
E.J.Mattheus M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden het verrassingsmenu gekozen. Alles was mooi opgemaakt en smaakte fantastisch. De service was ook heel goed. Niets op aan te merken. voor herhaling vatbaar.
danjaenwimco .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Fantastisch gegeten by Steef met z'n 4-en. Kok Tom heeft ons verrast met heerlijke gerechtjes. 4 verschillende voorgerechtjes van vlees en vis, zeebaars, kalfslende, kroketje met kaas, aardappelsalade. Het begin was al superlekker. Het hoofdgerecht zag er ook fantastisch uit en smaakte super. Skreid of zwerver is een heerlijk vis die Tom heerlijk gebakken had en op het bord opgemaakt heeft met courgette, aubergine, in boter en knoflook gekookte aardappelen,champignons. Een plaatje op het bord. Daarbij lekkere verse frites en asperges. Het toetje was ook niet te versmaden, witte chocoladeijs, cheesecake, frambozenmousse, creme brulee, 43gel, hmmmmm. Heerlijke wijntjes erbij, lekkere koffie toe. Al met al echt super, alles vers bereid, goede ingrediënten, goede smaak. #blijdatwezonrestaurantinstrijenhebbenennietmeerpersenaarrotterdamhoevenomgoedteeten.
Echt een aanrader!!!!
Wimco en Danja