Restaurant by steef

Boompjesstraat 5 3291 AA Strijen Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant by steef

By Steef is de naam van het gemoedelijke restaurant aan de Boompjesstraat in Strijen. Eigenaar Stefan van der Linden staat trots achter zijn stoere bar waar je lekker kunt bomen met andere gasten. Vanuit de serre heb je een mooi uitzicht over de oude haven Het Spui. Laat je niet teveel afleiden anders mis je de heerlijke gerechten op de kaart. Je kunt hier ook terecht met je vrienden, familie of collega’s voor een high tea, high beer of high wine.

Meer informatie over restaurant Restaurant by steef

Maandag 16.00 - 00.00
Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 16.00 - 00.00

• Bar
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vooral toetje verrassend met zoveel verschillende smaken.
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten en leuk personeel voor herhaling vatbaar
Dirk J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Bediening was goed de spare ribs zouden iets pittiger mogen zijn
Dagjesmensen .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We gingen een dagje naar de 'Hoekse Waard' en hadden vooraf 'bij Steef' uitgekozen voor de lunch. We werden hartelijk ontvangen, maar helaas serveren ze geen lunch meer. Wel kregen we een heerlijk kopje koffie van Steef aangeboden en was er tijd voor een gezellig praatje. Er wordt nog druk gewerkt aan de 'aankleding' (nog andere, gezelligere tafeltjes?), maar dat komt vast goed.
Veel succes!
Ihvleier .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Met zijn 3en naar Bij Steef. Het was er druk en de juffrouw van de bediening had het zweet op haar rug staan. Maar wel uiterst vriendelijk. Het door ons gereserveerde tafeltje vonden wij niet passen en een tafel die ons wel beviel werd direct in orde gemaakt. Goede service dus. Het eten was, prijs/kwaliteit-technisch hardstikke goed. In een tent als dit kan je geen sterren niveau verwachten maar wat zij brachten, en voor die prijs was heel goed. Naar mijn idee kan je ook een 9 geven als blijkt dat zij deze gerechten serveren voor de lage prijs. Wij hebben allemaal goed gegeten. De Iberico-procureur was lekker, de saus verrassend, de bijgerechten ook. En het zag er goed uit. De gesmoorde garnalen ook goed. Iets te dunne saus wellicht. Maar misschie n was het zo bedoeld. De Vitello, onze eigen gast wilde alleen een voorgerecht, was ruim voldoende. En de smaak ok. Dit, samen met de aardige bediening maakt dat je er nog eens terug komt.
1 tip. Iemand extra in de bediening als het zo druk is maakt het allemaal iets rustiger. En, er vlijft geen omzet liggen.
Demi1994 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Genoten van een High Wine ! Wijnen en hapjes waren heerlijk, zeker een aanrader. Personeel denkt ook mee met de gasten.Kan water werd er aangeboden.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Ik heb heerlijk gegeten.Voorgerecht van champignon crème soep was uitstekend en lekker veel champignons.Weiderund als hoofdgerecht gehad en wederom heerlijk en leuk gepresenteerd. Mijn nagerecht van dame blanche was zeer mooi en heel apart gepresenteerd en natuurlijk erg lekker. Zou het aanbevelen om hier te gaan eten.
Willbutter56 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Jonge enthousiaste ondernemer en sinds 6-2-2016 open.
Verrassingsvoorgerecht (Vitello Tonato) was super en werd geserveerd als een schilderij.
Hoofdgerechten (Weiderund en varkenshaasmedaillon) waren van prima kwaliteit en zeer smakelijk bereid. Dessert prima en de koffie/cappucino perfect. Prijs kwaliteit verhouding is derhalve zeer goed. Leuke gevarieerde kaart, aardige bediening en gezellige ambiance al is de "aankleding" nog niet helemaal af. Zeker een aanrader.