Restaurant Buytenhout

7,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Buytenhout

Els J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Lunch bij restaurant Buytenhout aan de Dobbeplas in Nootdorp, 3 personen, 3 glazen wijn. Vragen om karafje kraanwater erbij, maar dat mocht alleen als je een FLES wijn bestelde. Alternatief Spa Blauw. Na wat protest konden we dan wel p.p. 1 glas water krijgen, dat bleek een BORRELGLAASJE te zijn.
Bedankt restaurant Buytenhout, en niet tot ziens!
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Top restaurant op een geweldige locatie.Het 3 gangen menu was super en de bediening is vriendelijk en erg klantgericht.Kortom een aanrader. Hier komen wij zeker terug. Gonny en Jos.
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
top restaurant op een geweldige locatie.Het 3 gangen menu was heerlijk en prima kwaliteit en dat voor weinig geld.De bediening is erg vriendelijk en klantgericht.Een echte aanrader . hier komen wij zeker terug .
Gonny en Jos.
Kor K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prettige bediening, mooie wisselelende menu's, creatieve keuken.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Mooie lokatie aan het water, je kunt zowel binnen als buiten eten.
Margherita V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
De bediening was en gezellig en goed op de 13 augustus!! Ook het drie gangen menu was prima !!! Dus ook ern prima keuken. Echt de moeite waard aard!!
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Bediening oké, service oké , prijs kwaliteit verhouding oké .
Leuk restaurant voor een gezellig etentje of drankje. Een aanrader
mothog .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Super locatie, gezellige sfeer en leuke bediening. Het nieuwe concept voor €15 diner is ook goed in prijs en kwaliteitverhouding. Een echte aanrader!
Sia V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Ik heb hier de Tuna Melt gegeten en ik zou de kok graag willen leren hoe hij dit wel heel lekker kan maken. Het huidig broodje echt niet lekker. Tuna melt maak je niet met een tonijnmayonaise... zoals hij nu geserveerd wordt.
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
In een hele ongedwongen sfeer heerlijk gegeten en gedronken tegen een hele acceptabele prijs!
Vlotte en hele vriendelijke bediening, leuke kaart met verrassende gerechten.
Komen zeker terug!
CEROS .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Onprofessioneel restaurant.
Bestelling wordt onzorgvuldig opgenomen en/of mee omgegaan.
Wisselende bediening aan tafel die niet van elkaar op de hoogte is.
Hoofdgerechten werden tot drie maal toe opgediend/aangeboden terwijl voorgerecht nog niet op tafel stond.
Toen daar opnieuw bezwaar tegen werd gemaakt, werd daar door een serveerster ongepast op gereageerd.
Daarna: tweede voorgerecht wordt vergeten (niet meer gehad).
Besteld dessert is er wel, dan niet, dan weer wel.
Wachttijden tussen de gangen zijn te lang.
Restaurantmanager geeft in gesprek aan dat het nog niet eerder zo fout is gegaan maar doet geen uitspraak over het wangedrag van de serveerster. Heeft wel een korting op de eindafrekening gegeven.
Samengevat was het een vervelende ervaring met het gezin uit.
Mooie plek met een gunstige prijs/kwaliteit verhouding maar met een onprofessionele bediening.
Toch jammer, want bij lekker weer is het een aantrekkelijke locatie om buiten te eten.
Sabine-Dennis .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Nog nooit zo vies gegeten!
Wij waren hier voor de lunch en kozen allebei hey twaalf uurtje: soep, kleine salade en broodje kroket. De soep was niet zoals op de kaart vermeld en miste de finishing touch van chorizo en kervel, wat overbleef was een laf smakende wortelsoep. De smakeloze/vieze salade bestond uit een bruin blad sla, geraspte wortel uit een potje en heel veel croutons. Het geroosterde brood (?) bij de kroket smaakte het beste. De kroket zelf was keihard, droog van binnen en smaakte zuur. Ik heb de bediening hierop aangesproken. Hij gaf aan dat hij fe keuken nieuwe kroketten zou laten bakken. Hij kwam later vertellen dat alle kroketten over de datum waren! Wij hebben dus een bedorven kroket voorgeschoteld gekregen! Ik zou bijna de Smaakpolitie bellen omdat de voedselveiligheid in dit restaurant weleens in het geding zou kunnen zijn! Als compensatie hebben we cappuccino en appelgebak aangeboden gekregen. Ik ben blij dat ik het appelgebak heb afgeslagen, want deze was deels aangebrand en heel droog, ook de appel. Uiteindelijk hebben we onze lunch gewoon afgerekend (28 euro, incl 2 consumpties). In dit restaurant wordt niet gewerkt met verse producten. Wij komen hier nooit meer terug. Als klanten kregen wij ook nog een discussie tussen de bediening mee over waarom er geen cremelaag meer op de koffie zat. Het antwoord: de pistons worden niet goed schoongemaakt en koeken aan. Dat wil je als klant toch niet horen? Wel zonde van een restaurant op deze locatie en een leuke sfeer binnen...
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Met ons team hebben we hier vanavond gegeten. Menukaart was beknopt, 4 keuzes voor/hoofd/na. Voorgerecht hadden we o.a. De halve avocado met zalm. Deze was bruin (!) en combi met cocktailsaus was vies. Ter compensatie kregen we een glaasje met opgeklopt vanille ijs (?)
Hoofdgerechten: alles met veel teveel saus:
-kalfsburger (diepvries ding) met teveel barbecue saus, te groot broodje en teveel friet.
-mixed grill had doorbakken droge varkenshaas, kipfilet met veel teveel saus
-kabeljauwfilet smaakloos.
-alle sauzen waren uit potjes niks vers gemaakt.
Desserts: choco crème brulee: was niks crème brulee aan, gewoon compacte chocolade mousse.
We hebben nog bonnen voor gratis diners maar die durven we niet meer te gebruiken! Kansloos. Personeel geeft geen uitleg heeft geen kennis van de producten.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Eten was wat matig maar wel voldoende. De bediening was niet best. Bestellingen werden vergeten en de hoofdober vroeg ons op een gegeven moment onze kinderen bij ons te houden. Dat is op zich geen ongewone vraag, maar voor kinderen duurde het wel erg lang voordat de gangen op tafel kwamen . Dat houden kinderen niet vol, dus ze riepen het een beetje op zichzelf af. De hoofdober kwam ook niet echt over alsof hij er zin in had. Beetje chagrijnig. Ik hoef hier niet meer naartoe.
wendyvdb .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wij komen regelmatig bij Buytenhout en zijn meestal best tevreden. Maar nu was de bediening echt duidelijk minder. Kon sowieso een stuk hartelijker en gastvrijer. Broodplankje van voorgerecht stond bij vertrek nog steeds op tafel, terwijl de bediening toch vaak genoeg langs is gelopen. Lege drankjes niet opgeruimd. En ruim en half uur wachten op een nagerecht, terwijl we met 2 peuters zaten. En dat terwijl 3 man personeel niks stond te doen achter de bar. Erg jammer.
Ander minpuntje is dat rokers midden in het restaurant naar buiten gaan. Wij zaten vlak bij die deur en daardoor steeds in de kou en rooklucht als de deur open ging.
René M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wat een vreselijke tent op een mooie locatie. Vorig jaar was het al niet veel maar nu is het helemaal drama, geen keuze mogelijkheid op de kaart. 4 menu's waarvan 3 met vis, ervan afwijken is niet mogelijk.
Nee deze tent met z'n arrogantie gaat hopelijk 2018 niet halen. Vreselijk!!!
Cisco B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Het Geheim van Nootdorp...

Op 8 januari 2017 hebben wij als straat - samen met 29 ouders en kinderen - onze jaarlijkse nieuwjaarsreceptie en diner gehouden bij Restaurant Buytenhout. Parkeren is prima geregeld, de ambiance, het
gastheerschap, de hapjes en het eten zijn van uitzonderlijk niveau. Hulde voor Wim en zijn brigade en tot volgende keer!
Loves F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Op een vrijdagavond bij restaurant Buytenhout gegeten met een vriendin. We namen een broodje vooraf en allebei de spies met ossenhaas en gamba's. We vroegen of de gamba's voor ons gepeld konden worden en dat was geen enkel probleem, heel fijn! Bij de spies kregen we ook nog friet en salade, alles was heerlijk. Als dessert namen we allebei de crêpes en ook die waren super lekker. Het personeel was vriendelijk en professioneel. Wij komen hier zeker terug!
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Weer een slechte ervaring. Dan is er geen fatsoenlijke tosti te krijgen, dan is de service en de bediening slecht, dan is het eten slecht en nu vergeten ze gewoon even je hele bestelling in de computer te zetten! Zit je daar met je kids zonder eten! Nooit meer hierheen!!
Gene172 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Dit restaurant blijft mij als ex horecaondernemer elke keer in negatieve zin verbazen. Nu zijn midden in de zomer weer alle ramen aan vervanging toe en zitten de gasten op het terras in de volle wind. Gastheerschap is, ondanks de inzet van enkele serveerster, ver te zoeken. Ik noem het zelfs minachting voor de klant. Ramen vervangen dien je te plannen in het vroege voorjaar of het late najaar. Ze doen maar wat en horeca ervaring is ver te zoeken. Naar suggesties (zie andere reacties) wordt door uitbater niet geluisterd en je kan nog een sneer op de koop toe krijgen. Faillissement of verkoop is m.i. aanstaande want op deze manier is deze tent een bleeder. Ik kom er alleen om de locatie en bij een kop koffie of een biertje kan men niet zoveel fout doen. Toen ik een keer een clubsandwich bestelde had men zonder overleg het brood vervangen voor een pitah-broodje omdat het brood op was, hoe verzin je het! Iemand met inzicht maakt hier met een minimale investering binnen 3 maanden een goed lopend restaurant van. Groet E. Spetter
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Zolang als dit restaurant bestaat kom ik hier enkele keten p. jaar. Totnutoe was ik wel tevreden: prijs/kwaliteit was meestal in orde; zeker als je het Buytenhoutmenu of het aanbiedingsmenu neemt.
Maar vrijdag jl. viel t erg tegen. Bediening lette niet op, dus elke keer moesten we aandacht trekken om service te krijgen. We aten à la carte en dan mag je wat verwachten. Mijn "daddy's steak" zou 225 gram wegen: mals was-ie wel, maar als er anderhalf ons vlees op mn plank lag, dan was t veel. Daarbij een minuscuul bakje saus en totaal ongeïnspireerd 2 blaadjes sla en een beetje aangemaakte rauwkostsalafe (wortel en witte kool). De frieten zouden snel volgen....... Enfin, die kwamen toen de biefstuk reeds in rustig tempo soldaat gemaakt was.
Maar t ergste was dat er een groot en luidruchtig gezelschap kwam eten. De zaal is groot met "harde wanden, vloer en plafond" dus t geluid komt van alle kanten terug. We konden elkaar niet meer goed berstaan en zagen ook andere gasten spoedig verdwijnen. Toen ik daar iets over zei bij t afrekenen reageerde de "bazin" zeer onprofessioneel: " we kunnen gezelschappen toch niet weigeren?" En "anders moet u voortaan bij reservering eerst vragen of er een gezelschap komt"....... De tip om een aparte ruimte te creëren (desnoods met verplaatsbare wand) werd weggewuifd. Geen inleving, geen excuus..........erg jammer en geen motivatie om gauw weer terug te gaan.....