Restaurant Buytenhout

- Ontbijt 10:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Buytenhout

Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
wederom prima gegeten, ditmaal geen kerstdiner maar een drie gangen keuze menu. Wederom overvloedig en prima kwaliteit en met een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Tot de volgende keer
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Het kerstdiner was weer geweldig!!!!! Ongelooflijk hoe ze zulke mooie gerechten kúnnen neerzetten voor zo'n kleine prijs.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
We hadden gereserveerd maar werden door kennissen getipt dat ze er een zeer slechte ervaring hadden. Toch het kerstdiner daar gegeten en dat was voortreffelijk. Drie dagen later nogmaals gegaan voor het drie gangen keuze menu en wederom prima. Met name de prijs/kwaliteit is hoog. Kortom wat ons betreft een aanrader!
Lenneke L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Het is in dit restaurant verboden om kraanwater te drinken als je komt lunchen. Ik vulde een leeg glas met water uit de kraan en dat mocht ik een volgende keer niet meer doen! Die volgende keer komt er dus niet. Zo Bijzonder ongastvrij. Het eten was redelijk maar niet heel bijzonder.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Met drie personen een lunch gebruikt. Was erg teleustellend over het algemeen.
Een drankje vooraf en daarbij de vraag of er een karaf water bij kon, kregen we te horen dat dit niet kon, alleen tegen betaling ! Mijn vriendin bestelde een uitsmijter, deze was erg slecht. De eieren waren van binnen bijna koud, de binnenkant wat zacht zou moeten zijn was hard. Ik ben terug gegaan en het er melding van gemaakt, de reactie was niet wat ik er van verwachtte, enigszins kil.
Bij bestelling van melk hoorde wij ook dat het nietvoorradig was.
Het geheel was teleurstellend en het personeel speelde er niet goed op in.

Voor ons geen herhaling!
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Na diverse keren heerlijk te hebben gegeten voor een bijzonder schappelijk prijsje, vroegen wij restaurant Buytenhout de catering te verzorgen voor een tuinfeestje bij ons thuis (ca 25 pers.). Wat was dat TOP. Wij kunnen dit iedereen aanbevelen. Het was niet alleen kwalitatief van zeer hoog niveau (de varkenshaassaté was om te zuigen), maar ook de ruime hoeveelheden en de extra's die dit restaurant bij ons precies op de afgesproken tijdstippen bezorgde. Onze gasten waren alom enthousiast en vonden het een voor 100% geslaagd tuinfeestje.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Mooie plek aan de Dobbeplas. Heerlijk terras buiten met voldoende tafels en wat banken, en als het afkoelt, is er rekening gehouden met een tafeltje dat binnen beschikbaar is. Heerlijk gegeten en - voor een keuzemenu - genoeg keuze om lekker te eten. Elke 2 weken weer andere dingen oo het menu. Het voor-, hoofd- en nagerecht voor een vaste prijs. Dan komen alleen je drankjes en de koffie aan het eind nog bij de prijs, dus heel schappelijk. . Bedienend personeel is vriendelijk, behulpzaam, en ziet er verzorgd en representatief uit.
De andere dag s’middags terug geweest voor een Buytenhout plateau; dit zag er echt top uit.
EEN AANRADER !
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Leuk restaurant bediening wisselend eten was goed zeker voor de prijs kwaliteit ( 15.00 Euro ) bij passende wijn was heel lekker zeker een aanrader om even langs te gaan .
Els J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Lunch bij restaurant Buytenhout aan de Dobbeplas in Nootdorp, 3 personen, 3 glazen wijn. Vragen om karafje kraanwater erbij, maar dat mocht alleen als je een FLES wijn bestelde. Alternatief Spa Blauw. Na wat protest konden we dan wel p.p. 1 glas water krijgen, dat bleek een BORRELGLAASJE te zijn.
Bedankt restaurant Buytenhout, en niet tot ziens!
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Top restaurant op een geweldige locatie.Het 3 gangen menu was super en de bediening is vriendelijk en erg klantgericht.Kortom een aanrader. Hier komen wij zeker terug. Gonny en Jos.
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
top restaurant op een geweldige locatie.Het 3 gangen menu was heerlijk en prima kwaliteit en dat voor weinig geld.De bediening is erg vriendelijk en klantgericht.Een echte aanrader . hier komen wij zeker terug .
Gonny en Jos.
Kor K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prettige bediening, mooie wisselelende menu's, creatieve keuken.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Mooie lokatie aan het water, je kunt zowel binnen als buiten eten.
Margherita V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
De bediening was en gezellig en goed op de 13 augustus!! Ook het drie gangen menu was prima !!! Dus ook ern prima keuken. Echt de moeite waard aard!!
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Bediening oké, service oké , prijs kwaliteit verhouding oké .
Leuk restaurant voor een gezellig etentje of drankje. Een aanrader
mothog .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Super locatie, gezellige sfeer en leuke bediening. Het nieuwe concept voor €15 diner is ook goed in prijs en kwaliteitverhouding. Een echte aanrader!
Sia V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Ik heb hier de Tuna Melt gegeten en ik zou de kok graag willen leren hoe hij dit wel heel lekker kan maken. Het huidig broodje echt niet lekker. Tuna melt maak je niet met een tonijnmayonaise... zoals hij nu geserveerd wordt.
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
In een hele ongedwongen sfeer heerlijk gegeten en gedronken tegen een hele acceptabele prijs!
Vlotte en hele vriendelijke bediening, leuke kaart met verrassende gerechten.
Komen zeker terug!
CEROS .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Onprofessioneel restaurant.
Bestelling wordt onzorgvuldig opgenomen en/of mee omgegaan.
Wisselende bediening aan tafel die niet van elkaar op de hoogte is.
Hoofdgerechten werden tot drie maal toe opgediend/aangeboden terwijl voorgerecht nog niet op tafel stond.
Toen daar opnieuw bezwaar tegen werd gemaakt, werd daar door een serveerster ongepast op gereageerd.
Daarna: tweede voorgerecht wordt vergeten (niet meer gehad).
Besteld dessert is er wel, dan niet, dan weer wel.
Wachttijden tussen de gangen zijn te lang.
Restaurantmanager geeft in gesprek aan dat het nog niet eerder zo fout is gegaan maar doet geen uitspraak over het wangedrag van de serveerster. Heeft wel een korting op de eindafrekening gegeven.
Samengevat was het een vervelende ervaring met het gezin uit.
Mooie plek met een gunstige prijs/kwaliteit verhouding maar met een onprofessionele bediening.
Toch jammer, want bij lekker weer is het een aantrekkelijke locatie om buiten te eten.
Sabine-Dennis .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Nog nooit zo vies gegeten!
Wij waren hier voor de lunch en kozen allebei hey twaalf uurtje: soep, kleine salade en broodje kroket. De soep was niet zoals op de kaart vermeld en miste de finishing touch van chorizo en kervel, wat overbleef was een laf smakende wortelsoep. De smakeloze/vieze salade bestond uit een bruin blad sla, geraspte wortel uit een potje en heel veel croutons. Het geroosterde brood (?) bij de kroket smaakte het beste. De kroket zelf was keihard, droog van binnen en smaakte zuur. Ik heb de bediening hierop aangesproken. Hij gaf aan dat hij fe keuken nieuwe kroketten zou laten bakken. Hij kwam later vertellen dat alle kroketten over de datum waren! Wij hebben dus een bedorven kroket voorgeschoteld gekregen! Ik zou bijna de Smaakpolitie bellen omdat de voedselveiligheid in dit restaurant weleens in het geding zou kunnen zijn! Als compensatie hebben we cappuccino en appelgebak aangeboden gekregen. Ik ben blij dat ik het appelgebak heb afgeslagen, want deze was deels aangebrand en heel droog, ook de appel. Uiteindelijk hebben we onze lunch gewoon afgerekend (28 euro, incl 2 consumpties). In dit restaurant wordt niet gewerkt met verse producten. Wij komen hier nooit meer terug. Als klanten kregen wij ook nog een discussie tussen de bediening mee over waarom er geen cremelaag meer op de koffie zat. Het antwoord: de pistons worden niet goed schoongemaakt en koeken aan. Dat wil je als klant toch niet horen? Wel zonde van een restaurant op deze locatie en een leuke sfeer binnen...