Restaurant Buytenhout

7,1
CEROS .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Onprofessioneel restaurant.
Bestelling wordt onzorgvuldig opgenomen en/of mee omgegaan.
Wisselende bediening aan tafel die niet van elkaar op de hoogte is.
Hoofdgerechten werden tot drie maal toe opgediend/aangeboden terwijl voorgerecht nog niet op tafel stond.
Toen daar opnieuw bezwaar tegen werd gemaakt, werd daar door een serveerster ongepast op gereageerd.
Daarna: tweede voorgerecht wordt vergeten (niet meer gehad).
Besteld dessert is er wel, dan niet, dan weer wel.
Wachttijden tussen de gangen zijn te lang.
Restaurantmanager geeft in gesprek aan dat het nog niet eerder zo fout is gegaan maar doet geen uitspraak over het wangedrag van de serveerster. Heeft wel een korting op de eindafrekening gegeven.
Samengevat was het een vervelende ervaring met het gezin uit.
Mooie plek met een gunstige prijs/kwaliteit verhouding maar met een onprofessionele bediening.
Toch jammer, want bij lekker weer is het een aantrekkelijke locatie om buiten te eten.
Sabine-Dennis .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Nog nooit zo vies gegeten!
Wij waren hier voor de lunch en kozen allebei hey twaalf uurtje: soep, kleine salade en broodje kroket. De soep was niet zoals op de kaart vermeld en miste de finishing touch van chorizo en kervel, wat overbleef was een laf smakende wortelsoep. De smakeloze/vieze salade bestond uit een bruin blad sla, geraspte wortel uit een potje en heel veel croutons. Het geroosterde brood (?) bij de kroket smaakte het beste. De kroket zelf was keihard, droog van binnen en smaakte zuur. Ik heb de bediening hierop aangesproken. Hij gaf aan dat hij fe keuken nieuwe kroketten zou laten bakken. Hij kwam later vertellen dat alle kroketten over de datum waren! Wij hebben dus een bedorven kroket voorgeschoteld gekregen! Ik zou bijna de Smaakpolitie bellen omdat de voedselveiligheid in dit restaurant weleens in het geding zou kunnen zijn! Als compensatie hebben we cappuccino en appelgebak aangeboden gekregen. Ik ben blij dat ik het appelgebak heb afgeslagen, want deze was deels aangebrand en heel droog, ook de appel. Uiteindelijk hebben we onze lunch gewoon afgerekend (28 euro, incl 2 consumpties). In dit restaurant wordt niet gewerkt met verse producten. Wij komen hier nooit meer terug. Als klanten kregen wij ook nog een discussie tussen de bediening mee over waarom er geen cremelaag meer op de koffie zat. Het antwoord: de pistons worden niet goed schoongemaakt en koeken aan. Dat wil je als klant toch niet horen? Wel zonde van een restaurant op deze locatie en een leuke sfeer binnen...
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Met ons team hebben we hier vanavond gegeten. Menukaart was beknopt, 4 keuzes voor/hoofd/na. Voorgerecht hadden we o.a. De halve avocado met zalm. Deze was bruin (!) en combi met cocktailsaus was vies. Ter compensatie kregen we een glaasje met opgeklopt vanille ijs (?)
Hoofdgerechten: alles met veel teveel saus:
-kalfsburger (diepvries ding) met teveel barbecue saus, te groot broodje en teveel friet.
-mixed grill had doorbakken droge varkenshaas, kipfilet met veel teveel saus
-kabeljauwfilet smaakloos.
-alle sauzen waren uit potjes niks vers gemaakt.
Desserts: choco crème brulee: was niks crème brulee aan, gewoon compacte chocolade mousse.
We hebben nog bonnen voor gratis diners maar die durven we niet meer te gebruiken! Kansloos. Personeel geeft geen uitleg heeft geen kennis van de producten.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Eten was wat matig maar wel voldoende. De bediening was niet best. Bestellingen werden vergeten en de hoofdober vroeg ons op een gegeven moment onze kinderen bij ons te houden. Dat is op zich geen ongewone vraag, maar voor kinderen duurde het wel erg lang voordat de gangen op tafel kwamen . Dat houden kinderen niet vol, dus ze riepen het een beetje op zichzelf af. De hoofdober kwam ook niet echt over alsof hij er zin in had. Beetje chagrijnig. Ik hoef hier niet meer naartoe.
wendyvdb .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wij komen regelmatig bij Buytenhout en zijn meestal best tevreden. Maar nu was de bediening echt duidelijk minder. Kon sowieso een stuk hartelijker en gastvrijer. Broodplankje van voorgerecht stond bij vertrek nog steeds op tafel, terwijl de bediening toch vaak genoeg langs is gelopen. Lege drankjes niet opgeruimd. En ruim en half uur wachten op een nagerecht, terwijl we met 2 peuters zaten. En dat terwijl 3 man personeel niks stond te doen achter de bar. Erg jammer.
Ander minpuntje is dat rokers midden in het restaurant naar buiten gaan. Wij zaten vlak bij die deur en daardoor steeds in de kou en rooklucht als de deur open ging.
René M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wat een vreselijke tent op een mooie locatie. Vorig jaar was het al niet veel maar nu is het helemaal drama, geen keuze mogelijkheid op de kaart. 4 menu's waarvan 3 met vis, ervan afwijken is niet mogelijk.
Nee deze tent met z'n arrogantie gaat hopelijk 2018 niet halen. Vreselijk!!!
Cisco B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Het Geheim van Nootdorp...

Op 8 januari 2017 hebben wij als straat - samen met 29 ouders en kinderen - onze jaarlijkse nieuwjaarsreceptie en diner gehouden bij Restaurant Buytenhout. Parkeren is prima geregeld, de ambiance, het
gastheerschap, de hapjes en het eten zijn van uitzonderlijk niveau. Hulde voor Wim en zijn brigade en tot volgende keer!
Loves F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Op een vrijdagavond bij restaurant Buytenhout gegeten met een vriendin. We namen een broodje vooraf en allebei de spies met ossenhaas en gamba's. We vroegen of de gamba's voor ons gepeld konden worden en dat was geen enkel probleem, heel fijn! Bij de spies kregen we ook nog friet en salade, alles was heerlijk. Als dessert namen we allebei de crêpes en ook die waren super lekker. Het personeel was vriendelijk en professioneel. Wij komen hier zeker terug!
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Weer een slechte ervaring. Dan is er geen fatsoenlijke tosti te krijgen, dan is de service en de bediening slecht, dan is het eten slecht en nu vergeten ze gewoon even je hele bestelling in de computer te zetten! Zit je daar met je kids zonder eten! Nooit meer hierheen!!
Gene172 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Dit restaurant blijft mij als ex horecaondernemer elke keer in negatieve zin verbazen. Nu zijn midden in de zomer weer alle ramen aan vervanging toe en zitten de gasten op het terras in de volle wind. Gastheerschap is, ondanks de inzet van enkele serveerster, ver te zoeken. Ik noem het zelfs minachting voor de klant. Ramen vervangen dien je te plannen in het vroege voorjaar of het late najaar. Ze doen maar wat en horeca ervaring is ver te zoeken. Naar suggesties (zie andere reacties) wordt door uitbater niet geluisterd en je kan nog een sneer op de koop toe krijgen. Faillissement of verkoop is m.i. aanstaande want op deze manier is deze tent een bleeder. Ik kom er alleen om de locatie en bij een kop koffie of een biertje kan men niet zoveel fout doen. Toen ik een keer een clubsandwich bestelde had men zonder overleg het brood vervangen voor een pitah-broodje omdat het brood op was, hoe verzin je het! Iemand met inzicht maakt hier met een minimale investering binnen 3 maanden een goed lopend restaurant van. Groet E. Spetter
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Zolang als dit restaurant bestaat kom ik hier enkele keten p. jaar. Totnutoe was ik wel tevreden: prijs/kwaliteit was meestal in orde; zeker als je het Buytenhoutmenu of het aanbiedingsmenu neemt.
Maar vrijdag jl. viel t erg tegen. Bediening lette niet op, dus elke keer moesten we aandacht trekken om service te krijgen. We aten à la carte en dan mag je wat verwachten. Mijn "daddy's steak" zou 225 gram wegen: mals was-ie wel, maar als er anderhalf ons vlees op mn plank lag, dan was t veel. Daarbij een minuscuul bakje saus en totaal ongeïnspireerd 2 blaadjes sla en een beetje aangemaakte rauwkostsalafe (wortel en witte kool). De frieten zouden snel volgen....... Enfin, die kwamen toen de biefstuk reeds in rustig tempo soldaat gemaakt was.
Maar t ergste was dat er een groot en luidruchtig gezelschap kwam eten. De zaal is groot met "harde wanden, vloer en plafond" dus t geluid komt van alle kanten terug. We konden elkaar niet meer goed berstaan en zagen ook andere gasten spoedig verdwijnen. Toen ik daar iets over zei bij t afrekenen reageerde de "bazin" zeer onprofessioneel: " we kunnen gezelschappen toch niet weigeren?" En "anders moet u voortaan bij reservering eerst vragen of er een gezelschap komt"....... De tip om een aparte ruimte te creëren (desnoods met verplaatsbare wand) werd weggewuifd. Geen inleving, geen excuus..........erg jammer en geen motivatie om gauw weer terug te gaan.....
Jeanette84 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Vorige week met mijn man en ouders gegeten bij Restaurant Buytenhout op aanraden van vrienden van ons. Eten smaakte zeer goed, de bediening was kundig en vriendelijk en de locatie is prachtig zo aan het water! Wij hebben echt genoten en komen op korte termijn zeker terug!
Jan Willem K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Schitterende ligging aan de rand van de Dobbeplas met een prachtig terras en heerlijke loungesets. Dit maal onverwacht op een woensdagavond geen 'kaart' maar een 3- gangen menu voor 15 euro. Alles, van begin tot eind, smaakte prima. En dan zou je denken, voor die prijs, kleine porties? Maar dat is verrassend genoeg, niet het geval. Met de gezellige enthousiaste bediening is de avond compleet. Zeer plezierig dus. Compliment!
John V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Op uitnodiging voor het afscheid van een collega een diner gehad in dit restaurant.
Het restaurant is groot en ruim en de inrichting is eenvoudig. Bij mooi weer kun je buiten op het grote terras rustig genieten van de zon en heb je uitzicht op de Dobbeplas.
We waren aanwezig met 20 mensen en konden kiezen uit een vooraf besproken menu.
Ik koos voor het voorgerecht van een salade met gamba’s. Deze was lekker pittig en smaakte heerlijk. Als hoofdgerecht had ik gekozen voor een tournedos met pommes gratin, zomergroenten en truffeljus. Het vlees was erg mals en perfect bereid. Groenten was beetgaar en smaakte goed.
In schalen werd extra patat, mayonaise en gemengde salade op de tafels gezet.
Als nagerecht had ik gekozen voor de Chef’s surprise. Ik kreeg een mooi opgemaakt bord met o.a. frambozenijs met amandelsnippers en diverse andere lekkernijen en alles smaakte prima.
Alhoewel ons gezelschap groot was, werd alles netjes tegelijkertijd geserveerd en volgden de diverse gerechten ook vlot achter elkaar.
De bediening was erg vriendelijk en correct.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Na een vriendelijk ontvangst, mochten wij zelf een tafeltje uit zoeken. Het restaurant is heerlijk ruim ingedeeld. Terras met uitzichg op het water. Personeel is vriendelijk en attent. Wij hadden geen voorgerechten genomen. Als hoofdgerechten hadden wij: Catch of the day, deze bestond uit een stuk kabeljauw en een stuk zalm; De Espetada de Madeira werd geserveerd aan een spies; Tournedos grilles. De borden waren allemaal mooi opgemaakt en de hangende spies was een leukd twist. Al onze gerechten waren heerlijk op smaak en vers. Alle hoofdgerechten werden geserveerd met aardappelen met schil en heerlijk gebakken groenten. Niet heel veel keuze qua eten, maar de kwaliteit is prima. Zeker een aanrader.
Vivianevanderkooij .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Hier vanmiddag wezen lunchen. Mooie plek, eten was prima maar niet heel bijzonder. Bediening was vriendelijk, decor buiten dient wel opgeknapt te worden. Schrootjes van de tafelbladen laten los en daarnaast dienen de tafels gesteld te worden want ze wiebelen nogal.
Wel apart dat je zelf naar binnen moet om af te rekenen, verder prima zaak.
Delft1998 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Mooie plek, jammer van de grote brandnetels in de bakken op het terras. Afrekenen binnen aan de bar is een no go, eten is prima
Jet-1 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Toen we kwamen ging men er al van uit dat we het menu zouden nemen. Dat is heel verstandig want zo kan de keuken snel werken. En dat gebeurde ook. Het voorgerecht liet een beetje op zich wachten maar daarna ging alles heel vlot. Ook de bediening is vlot.
Het menu kost € 15 voor 3 gangen en dat is werkelijk een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Waar kun je zo voordelig eten. Ik kan geen cijfer geven voor prijs-kwaliteit verhouding maar dat zou een 10 zijn. De portionering is niet te groot maar voor ons voldoende. Er is keuze tussen vlees en vis en de kwaliteit van het eten is goed. Leuke sfeer. We zijn al eerder geweest en je kan ook zalig buiten zitten. Wij vinden het heel fijn dat er bij ons in de buurt een restaurant zit waar je nog eens terug kan komen. Met deze prijsstelling kom je vaker en hoeft het ook geen avondvullend programma te zijn. Complimenten!
JeroenR .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
27-12-14 hebben mijn vrouw en ik gegeten bij Buytenhout. De buitenkant van het pand doet geen recht aan het restaurant. Eenmaal binnen een sfeervolle ambiance en een erg prettige en correcte bediening. De bediening was de hele avond door een verademing; attent, correct en plezier in haar vak.
Interessante kaart, met geen-alledaagse gerechten. wij hebben genoten van de antipasti, de sashimi van tonijn en van rund waren heerlijk. Het hoofdgerecht 'catch of the day' met garnalen, schelvis, zalm en coquilles was heerlijk en overdadig. Het stoofpannetje wat mij vrouw nam, de Alantejana, werd ook enthousiast ontvangen.

Alles bij elkaar: top en we komen zeker terug.

Een tip voor de 10: maak iets meer werk van de presentatie van de menukaart en investeer in een goede wijncollectie/wijnkaart.

Heel erg bedankt.

Fam. Rolvink
Familie_Veenstra .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Komen al een aantal keren eten en elke keer gewoon helemaal top.
Goed vlees en gezellige sfeer... Als we geen zin hebben om te koken gaan we gewoon hier naar toe... Bediening altijd vriendelijk en behulpzaam ook voor de kids een uitje...

Ze maken er elke keer een feestje van....

Fam. Veenstra