Restaurant Burgerz

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
6,9
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ik heb in verschillende burgerzaken gegeten in Nederland. Deze zaak kenmerkt zich door de uitgebreide menukaart en de bediening aan tafel, dat heb je niet in alle burgerzaken. Daarvoor betaal je ook een meer dan in de gemiddelde burgerzaak. De prijzen liggen op restaurant niveau, geen prijsniveau dat tussen een restaurant en Amerikaanse fastfoodketen restaurant ligt.

Het strakke design is een kwestie van smaak, maar ik kreeg er geen warm gevoel van, eerder een koud gevoel, niet knus en warm was het. Minder geschikt voor een romantisch onderonsje.

Gezien het aantal burgers vond ik de keuze tussen de broodjes (zacht-volkoren-spelt) te klein. Eerder zouden een harderItaliaanse bol broodje er bij moeten doen. Het zachte broodje dat ik had kwam een beetje klef over.
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Vanwege monumentendag naar Den Haag gekomen, tevens omdat ik s'avonds nog naar een concert zou gaan. Rondlopend naar iets simpels om te gaan eten kwam ik bij Burgerz.

Bij binnenkomst werd ik vriendelijk welkom geheten. Ik wilde graag aan een lage tafel eten achterin maar dat mocht niet, want misschien dat er nog wel groepen zouden komen. Dit was voor mij teleurstellend, maar de trek won het van het verder willen doorzoeken.

Aan de hoge tafel voorin werd me gevraagd wat ik wilde drinken en ik vroeg welk pils er was. Er werden speciaalbieren opgenoemd, maar niet wat ik vroeg. Ik heb hier op gereageerd en de medewerker nadat hij er om vroeg uitgelegd wat het verschil was.

De burger was goed gebakken en de friet van zoete aardappel was heerlijk. De manager kwam nog excuses maken vanwege de tafel en zowel hij als de medewerker die mij hielp kwamen geregeld vragen of alles naar wens was.

Als desert een brownie met ijs genomen. Deze was lekker. Er zou meer keuze aan desserts mogen komen op de kaart...

Als je voor weinig geld goed wilt eten kan ik deze zaak zeker aanbevelen.
Manisah A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Afgelopen donderdag trek in een burger, dus op naar Burgerz in Den Haag. Ligt net achter de stad, vriendelijke binnenkomst. Bediening vraagt met hoeveel mensen je bent en je krijgt een plekje toegewezen. Het decor is mooi, modern , strak in een 21e kunst en kitsch jasje. Het menu bestaat uit verschillende soorten burgers, koos voor de pikante burger heerlijk. Volgende keer de weed burger uitproberen.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Fantastische Wagyu burger gegeten bij Burgerz. Heerlijke combinatie met bacon en portobello gebakken in truffelolie - alleen jammer van de ijskoude plak tomaat die erg afstak tegen de andere ingrediënten. Goed broodje. De zoete aardappelfrietjes hadden iets knapperiger gemogen - jammer, want ze waren wel erg lekker gekruid. Er stond gelukkig een blauwe kaasdip op de kaart die er lekker bij past.

Bediening was wisselend; vriendelijk te woord gestaan bij binnenkomst maar de collega was redelijk bot bij het opnemen bij de bestelling. Sfeer in de zaak is leuk, en de tafeltjes aan het raam bieden een leuk gezicht op de straat. Ook de open keuken voegt iets toe.
Alessiomelis .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Erg lekker gegeten! Bij binnenkomst leuk onthaald door de enthousiaste bediening! Het was druk maar alsnog snel geholpen. Vooraf een portie nacho's besteld. Heerlijk! Hoofdgerecht had ik met mijn vriendin een burger medium-rare. Perfect gegaard op mn bord gekregen!
Wij hebben in ieder geval genoten en komen zeker nog eens terug!
Shirley H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Er hangt een gezellige sfeer, goede bediening( zijn goed op elkaar ingespeeld) en eten was heerlijk.
Ik kom zeker terug een andere keer.!
Nm .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Gister hier met mijn vriend de Halloweenburger (met pompoenchutney en gekarameliseerde bacon) en The Godfather gegeten. Was erg lekker, precies wat je verwacht van een 'hamburger plus'. Ook erg positief was de gastvrouw: super vriendelijk en welkom. Het decor vond ik persoonlijk niet heel gezellig maar het eten en de bediening maakt veel goed.

Tom070 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Na in de stad te zijn geweest besloten we om naar Burgerz te gaan.
Toen we binnenkwamen was het erg lawaaierig maar de bediening vertelde ons dat we maar een minuutje op onze tafel hoefde te wachten. Dit werd vijf en toen we eenmaal zaten duurde het vrij lang voor dat de bediening kwam, wellicht hadden ze iemand te weinig deze avond.
De muziek stond hard waardoor men hard praatte, dit was na enige tijd erg hinderlijk.
Het eten was goed, de prijs ook.
Jelle M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Lekkere dikke spicy chili burger met dirty nachos gegeten. Buikje lekker vol en 10 x beter dan een hamburger van een fastfoodrestaurants.
Clairekalf .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Wij hebben hier heerlijke hamburgers gegeten. Dit was de eerste keer in de stad (wij zijn al 2x in Scheveningen geweest) en viel niet tegen. Zelf vinden wij Scheveningen toch iets leuker, meer 'restaurant' idee qua sfeer. Maar je komt hier natuurlijk voor het eten, en ja wij vonden het Top. Bediening was leuk en attend en het restaurant zag er verzorgt uit. leuk.
Chantallen .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Vandeweek heerlijk met me vriend uit eten geweest bij burgerz in den haag centrum. Bij binnenkomst wordt je vriendelijk begroet, krijg je netjes een tafeltje toegewezen en krijg je de kaart. Ik vind de sfeer die er hangt en het samenspel tussen onderlinge collega's erg sociaal overkomen, je hoort niet "dit is niet mijn wijk dus wacht maar even" je wordt gewoon netjes geholpen bij je bestelling/rekening gehouden met allergieën en ze hebben verstand van het product en zijn bereid je meer informatie te verlenen als je vragen heb over het vlees of de herkomst ervan. Ik had zelf een funky cheese alleen vond ik de blauwe kaas niet zo lekker idee.. die werd netjes vervangen door chedderkaas. Mijn vriend nam de Simply grilled maar houd niet zo van tomaten/basilicum salsa en daarbij kregen we de optie of we misschien een andere salsa erop wilde of een andere saus. qua sfeer vind ik de gezelligheid van de tafeltjes die knus op elkaar staan wel geslaagd daardoor kun je wel de sfeer proeven van je medemens en je kunt nog een praatje maken met de mensen naast je als daar behoefte aan is.. Ik zeg een top tent en kom er snel nog eens eten..
Renee K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Gister avond weer superlekker gegeten bij Burgerz!
Mijn vriend had de crispy jamaican Burger met nachos en ik had de spicy chili met parmezaanse frietjes besteld. Deze waren allebei een groot succes, zelden zo'n lekkere burger gegeten.
De bediening was zoals altijd vriendelijk en op goed tempo.
We zaten bij het raam want we vonden de tafeltjes in het restaurant net te dicht op elkaar staan om er tussen te schuiven, wat achteraf gezien ook prima was.
Wij komen zeker weer terug!!
RobbinO .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Erg lekkere hamburgers, veel keuze en veel combinatie mogelijkheden! Vooral de zoete aardappel frites waren erg lekker. Goede bediening ondanks de drukte. De bediening gaf aan dat de bestelling langer kon duren ivm de drukte, maar hier heb ik eigenlijk weinig van gemerkt. Wat betreft de aankleding van het restaurant: niet erg gezellig (veel grijs) en de tafeltjes staan (te) dicht naast elkaar waardoor je de buren letterlijk kan verstaan. Maar het eten maakte het helemaal goed!
Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Voor de 2e keer gegeten bij BurgerZ. En wat fijn... Waar de vorige keer de muziek vervelend hard stond, was het volume nu echt aangenaam. Wellicht bijzaak maar vorige keer hebben we ons zitten ergeren en dat bederft de sfeer. Nu dus niet zodat we optimaal konden genieten van ons eten. Kindlief had een gewone hamburger, lekker gegrilld en goed van smaak. Manlief koos een vegetarische burger van bonen. Echt goed pittig. T ding viel wel uit elkaar maar daar hadden we geen last van. Ik had een lamsvlees burger met truffelmayonaise, parmezaanse kaas en Parmaham. Zoete aardappels uit de oven erbij. Heerlijk. Lekker veel verse ui, zalig. Echt een goede plek voor de beste hamburger!! Aanrader, ook met kinderen dus.
Veere1984 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
We wilden hier al zo lang heen, een keer niet een 'standaard' burger eten. We hadden de Stackup Veggie en Spicy Chilly. Heerlijk! Goede service, leuk décor en een goede prijs voor wat je krijgt. De knoflook frietjes zijn ook echt een aanrader!
Covorca .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Ik was hier samen met mijn vrouw een weekje geleden gaan eten, voor het eerst en keek er erg naar uit. We zijn tegen 18:00 geweest om er te dineren. We arriveerden in een "rustige" restaurant ongeveer 5 klanten. We wilde graag boven zitten in zo'n hokje maar dat mocht niet omdat dat was alleen voor grote groepen. Dus zijn we beneden gaan zitten waar we naast elkaar gingen zitten maar werden verzocht om tegen overelkaar te zitten omdat dat zo "hoort"... Het tafeltje wankelde wat dat werd verholpen met een bierviltje. Na eten besteld te hebben (sliders en lamsburger met salade) werden 2 studenten naast ons gezet zodat we elleboog aan elleboog naast elkaar zaten hoewel er overal genoeg plek was werden ze pal naast ons gezet.... Hierop schuifde ik mijn tafeltje 10cm naar links zodat onze ellebogen in ieder geval niet elkaar aanraken en zodat mijn vrouw en ik wat privacy hadden tijdens het eten, ik vind het niet fijn als mensen meeluisteren of als ik andere gesprekken kan meeluisteren. 1 minuut later kwam de ober en verplaatste ons tafel weer tegen de andere tafel zonder hier iets van te zeggen: "ik moet andere tafels kunnen bedienen en zo kan ik er niet bij" ik zei hem dat ik het nogal overdreven vond omdat hij er immers bij kon en ik het niet fijn vindt om zo dicht tegen vreemde mensen aan te zitten. Hij had hier geen gehoor naar en verschoof ons tafel alsnog. Hierop besloten we het eten maar mee te nemen waarop de serveerster hier moeilijk over deed omdat het al op een bord lag en zij was van mening dat we prima aan de raam konden zitten ik was al klaar met deze tent..., de kok was niet zo moeilijk en pakte alles netjes in.
Thuis viel het eten toch tegen van een burgertent verwacht je super-burgers, deze waren oke, niet slecht maar ook zeker niet bijzonder.
Al met al de service was echt niet naar wens, mijn vrouw en ik hebben ons zelden zo onwelkom gevoeld in een eetgelegenheid. Personeel was passief agressief ongeintreseerd en arrogant dit gedrag kun je je alleen veroorloven als je eten uitzonderlijk lekker is....
SonnyV .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Meerdere keren gegeten en telkens was de bediening BAGGER. Na meerdere keren (7) heb ik nog geen één keer een prettige ervaring mogen beleven. De bediening is zeer onvriendelijk en vergeten je bestelling of komen met het verkeerde terug. De burger zelf is wel 'okay' maar niet denderend. Nooit meer..
Karinvdvelde .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Heerlijk gegeten bij de Burgerz. Ik ben vegetariër en nooit eerder kon ik in een burgerrestaurant uit zoveel mogelijkheden kiezen. Ik had de The Dutch Weed Burger, erg lekker, de saus in het bijzonder. Samen met een vriendin de zoete aardappel frieten en knoflookfrieten geprobeerd, beiden een aanrader maar vooral de zoete aardappel frieten waren heerlijk. De witte wijn was ook erg lekker. De bediening was snel, aardig en behulpzaam. Wij vonden zelf het restaurant niet fijn ingedeeld, we zaten praktisch aan dezelfde tafel als onze buren dus je luistert erg makkelijk met elkaar mee. Ook was er wat mis met de afzuigkappen waardoor het hele restaurant blauw stond, dit schijnt een nieuw probleem te zijn wat hopelijk snel wordt opgelost want het was erg vervelend (we roken de rest van de avond naar hamburgers).
Alessiomelis .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
De lekkerste Burgerz in town! Meerdere keren heerlijk gegeten en al een aantal Burgerz uitgeprobeerd. De sfeer in het restaurant is ook altijd erg goed, vooral door de vlotte bedienin
Jennifer B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Als burgerliefhebber enkele keren hier gegeten. Prima burgers, helaas wel aan de dure kant, de frietjes ook. De burgers zijn wel lekker groot en de keuze voor the bun is zeker een pluspunt. Vriendelijke bediening alleen niet altijd even oplettend. Op zich geen punt, als je ergens buiten de deur gaat eten moet je dat in alle rust doen, vind ik. Toetjes zijn heerlijk! Het decor is niet mijn smaak. Het oogt wat kil en de twee persoons tafeltjes staan heel erg dicht tegen elkaar aan. De open keuken is wel erg leuk!