restaurant Bureau

Johan Huizingalaan 763A 1066 VH Amsterdam Nederland Kaart
31-207238492

Over restaurant restaurant Bureau

In de voormalige installatieruimte op de 5e verdieping van B. Amsterdam is restaurant Bureau geopend. Met een steeds wisselend menu kan je van maandag tot vrijdag terecht voor lunch en avondeten.

Geschikt voor borrels en grote gezelschappen, informeer naar de mogelijkheden. het is bijvoorbeeld mogelijk om te dineren in afgesloten ruimtes, oa geschikt voor meetings en mensen die moeite hebben met omgevingsgeluid.

Meer informatie over restaurant restaurant Bureau

restaurant Bureau is prima bereikbaar per openbaar vervoer. Tram: halte aletta jacobslaan, lijn 2 Metro: lijn 50, halte henk sneevlietweg bus: halte henk sneevlietweg, lijn 302, 398 halte aletta jacobslaan, lijn 18, 62, 145, 247, 758
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag Gesloten

Restaurant is geschikt voor borrels en groepen. Informeer naar de mogelijkheden.

9,2
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
De omgeving is niet heel inspirerend, maar dat ben je snel vergeten als je Bureau binnenstapt: een prachtige grote ruimte, met een zo mogelijk nog mooier dakterras.
Het eten was top en de bediening super aardig en adviseerde waar nodig.
Het is niet heel goedkoop, maar je wordt dan wel een hele avond in de watten gelegd.
Zeker een plek (en vooral in de zomer) om nog een keer naar terug te keren.
GerYurt .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Met vier mensen hier gisterenavond gegeten. Heerlijk gegeten!! Creatieve gerechten die niet te groot zijn en bijzonder smakelijk zijn. Zo creatief dat je soms aan de, immer aardige en behulpzame, bediening moet vragen wat het precies is. Verder is de locatie top. Mooi en stijlvol ingericht en een prachtig uitzicht. Tenslotte: zeer redelijk geprijsd. Aanrader.
JacobStijnGerritsen .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
De lokatie is op zijn minst bijzonder te noemen; in wat voor veel mensen the middle of nowhere zal zijn staat een grote zwarte doos - niet per se een gebouw waar je direct een geweldig restaurant verwacht. Niets blijkt echter minder waar: een topavond gehad.

Na een zeer hartelijk welkom (hartelijkheid die de rest van de avond zal blijven - ook als het druk wordt) eerst het geweldige dakterras verkend - een belevenis op zich. Binnen is het al net zo mooi: wat geloof ik tegenwoordig 'nouveau ruig' heet maar het is orgineler en mooier dan dat: een bijzondere mix van chic en industrieel.

Maar we komen uiteindelijk voor het eten en ook dat is uitstekend: de kaart is klein maar maakt zeer nieuwsgierig. Originele en spannende gerechten waar de behalve hartelijke ook deskundige bediening met passie over vertelt. Het voorgerecht, ook voor vegetariers valt er genoeg te genieten, staat vlot op tafel en is licht, elegant en zeer smaakvol: het gepocheerde ei met doperwten is een must. Vervolgens wordt keurig gevraagd wanneer het hoofdgerecht mag komen. Mijn vis (ik ben geen kenner) en mijn tafelgenote's vegetarische schotel maken al net zo gelukkig. Het nagerecht van chocolade en karnemelk-ijs is er een om voor om te rijden.

Twee uur later luidt de conclusie dat men hier maar heel weinig fout doet: dit is werkelijk een pareltje - een aanwinst voor niet alleen Amsterdam Nieuw-West (dat is iets al snel en ik kan het weten want wij wonen tegenover Bureau...) maar ook voor Amsterdam.

Overigens klopte de rekening niet helemaal: de 3 gangen werden aanvankelijk apart in rekening gebracht i.p.v. de, overigens zeer schappelijke, prijs van een 3-gangen menu (EUR 32,50). Dit werd geheel in stijl zeer charmant en correct opgelost - het is hen meer dan vergeven. Wij hebben er een huiskamer bij...
Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wat een geweldig restaurant op echt een super locatie!! Mooi weer dus kunnen eten op t mooiste (en hoogste? ) terras van Amsterdam met prachtige zonsondergang! Toen t wat frisser werd naar binnen gegaan, ook prachtig! Super bediening! Toen we vroegen om ijsklontjes omdat de witte wijn niet koud genoeg was kregen we ipv ijsklontjes ongevraagd een nieuw glas wél koude witte wijn! Heerlijk en origineel eten! Enige commentaar is misschien dat de porties aan kleine kant waren maar ja, dat krijg je als t zo lekker is. Echt een aanwinst dit restaurant (met eerste 2 uur ook nog eens gratis parkeren op t parkeerdek!)!
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijke lunch met een super uitzicht ! Alleen laat de bediening (nog) te wensen over. Meermaals de bediening moeten herinneren aan onze bestelling en lang moet wachten op onze drankjes. Ook vond ik de bediening nogal onvriendelijk overkomen, misde een beetje de interesse en de gastvrijheid. Heb wel een lekkere kalfstartaar gegeten welke zeer goed te combineren was met de huiswijn.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Een pareltje net buiten de ring. Fantastisch dakterras met kruiden, groente kippen en water. Zonsondergang en volle maan. Zeer vriendelijke en goede bediening. Eten was erg lekker! De prijsstelling is prima! Kortom echt een aanrader en aanwinst voor Nieuw-Sloten.