Restaurant Buitenzorg

Amsterdamseweg 19 6712 GG Ede Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten

• Mastercard

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Buitenzorg

Brigitte P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Reserveren is een crime ! Restaurant klantvriendelijk , netjes en rustig . Prima voor ons !
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten was lekker voor herhaling vatbaar
W.A. D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Gezellig en goed eten. Smaakvol
Een aanrader
Annelinde P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We hebben prima gegeten met de AH actie. Het restaurant oogt wat gedateerd qua inrichting (met wat spinnenwebben hier en daar), maar het eten was goed. Precies voldoende, niet teveel of te weinig. Er mag wel meer aandacht geschonken worden aan de garnering van het voorgerecht (wat peterselie op de soep of een broodje erbij)
Robby K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk eten in een nostalgisch restaurant met een vriendelijke bediening. Ga zo door.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Was AH restaurantactie. Restaurant was gedateerd. Eten was goed. Konden alleen maar kiezen uit vlees of vis. Geen menukaart. Waren erg benieuwd wat ons voorgezet werd. Ober kwam na eerste keer niet meer vragen of we nog wat wilden drinken. We vroegen om water. Werd er een literfles Sourcy op tafel gezet. Niet ingeschonken.. Bediening matig.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het 3-gangenmenu dat ons werd geserveerd was bij lange na niet de € 30 waard. Aardappelsoep als voorgerecht (was heel schraal (totaal niet romig)), bij het hoofdgerecht weinig vlees en weer aardappel (rolletje van geprakte aardappel met rucula), tevens een minibakje sla en patatjes. Als nagerecht een bakje (zo uit de koelkast) met een crème. Het nagerecht was nog het beste van smaak. Verder was het om 18.00 uur voor de helft gevulde restaurant rond 20.15 geheel leeg.
Als het de bedoeling is om via de AH-actie meer klandizie te trekken, dan is deze poging wat ons betreft, geheel mislukt.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Het gebodene had de korting al ingebouwd
Angela K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Bijzondere groentes zoals paarse wortel en gegrilde pompoen.Zoete bataat.Keus uit vis /vlees of veg.Als visgerecht heerlijke garnalen in saus.Als vleesgerecht had mijn man kalfsoester.Ruime porties.Prima!
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
We waren erg vroeg en daardoor was het rustig. Het interieur is Jugenstil. Daar moet je van houden, wij wel. We hadden een baby bij ons van acht maanden. We zaten in een hoek. Dat was prettig met de baby. We hadden zo veel privacy. De bediening was behulpzaam, correct en prettig. Het eten was prima. Aan het eind duurde het wat lang met de thee en koffie, maar toen was het ook een stuk drukker.
Cindy Z.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Bediening is erg vriendelijk, eten was goed op smaak en sfeer was goed
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We gaan daar nog eens heen
Diny Van Der Heiden H.
Heerlijk gegeten
Desiree K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Jammer dat er weer zo weinig mensen waren en mogelijk daardoor beperktere keuzemogelijkheden voor de ah-restaurantactie.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Miste wat sfeer/warme uitstraling in de eetzaal.
Geeke V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
In bijzondere ambiance lekker gegeten. Vriendelijk personeel.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Het is een prachtige, bijna historische gelegenheid. Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening, niks op aan te merken!
Hildadommershuijzen D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Prima. De prijs is goed. Alleen wanneer je voor de volle pond moet betalen kies ik iets anders.
Willem N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
In 1 woord alles een tien. Wij gaan regelmatig uit eten met en zonder de AH restaurant bon. In dit restaurant klopt alles, ontvangst, het eten zowel vis als vlees als vega, sfeer, personeel, bediening, EERSTE klas kwaliteitskok. Hier geen snelle jongens die gaan voor middelmatig eten en t snelle geld. Hier gewoon kwaliteit en creativiteit zoals het hoort bij een goed restaurant. Ruim parkeer gelegenheid, geheel gerenoveerde moderne toiletten alles spic en span. Ga zo door BUITENZORG. TOP !!!!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het eten was voortreffelijk. De bediening was erg vriendelijk en zeer attent.