Restaurant Buenos Aires

Padjedijk 15 1441 AX Purmerend Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Buenos Aires

Een stukje Zuid Amerika in Purmerend...

Heerlijke malse stukken vlees uit Zuid Amerika worden hier bereid op de open houtskoolgrill. And that’s the way we like it! Het team van Buenos Aires streeft ernaar om je met volle teugen te laten genieten van hun passie voor cultuur, lekker eten, wijn, muziek en gastvrijheid. Vlakbij de bekende Kaasmarkt en verscholen in een van de oudste straatjes van Purmerend vind je deze culinaire topper. Tijd om je tanden in een goed stuk vlees te zetten en te genieten van de Argentijnse cultuur!

Meer informatie over restaurant Restaurant Buenos Aires

Dinsdag vanaf 17:00
Woensdag en Donderdag 17:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 00:00

• Af te huren
Sannere .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Mijn man en ik zijn twee dagen geleden bij Buenos Aires wezen eten. Heerlijk gegeten! Ikzelf had de ossenhaas, die perfect gebraden was, en mijn man had de spareribs, ook deze waren heerlijk. Aardige meiden in de bediening. Het drinken kwam snel en ze regelden alles goed.
Het interieur van het restaurant is warm, gezellig en door de Spaanse muziek voel je je al snel thuis.
Zeker een aanrader, wij komen vaker terug!
Daan555 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Voor tweede keer op Valentijnsdag met mijn vriendien. Super lekker eten. Het restaurant was totaal vol maar alles loopt lekker op tijd. Ik denk iedereen waren tevreden. Succes en tot ziens weer.
Miro- .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Wij hebben heerlijk ,mals en goed kwaliteit Argentijnse stuken vlees en de sausen en wijnen waren ook lekker
Het sfeer was super gezellig met zuid Amerikaanse muziek. Alleen de nagerechten is Italiaanse afkomst.
Maar we komen zeker terug.
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Met z'n tweeën hier gegeten. Lekkere biefstuk helaas rauwer dan gevraagd. Bijgerechten zoals bij ieder Argentijns restaurant. Vrij weinig klanten. Om kwart voor acht bleven wij als enige tafel over. De serveerster vroeg of wij de koffie gelijk met het dessert wilden. Dat vonden we een beetje vreemd. Bij onze laatste hap ijs kwam ze al vragen voor de koffie. Meteen toen ons kopje leeg was, werd hrt weggehaald. En toen werd er gevraagd of we de rekening wilden. Dat was om kwart over 8. Ik had het wel eens meegemaakt toen we om 12 uur met een groep bleven hangen in een restaurant, maar zo'n vraag om kwart over 8 vond ik wel erg klantonvriendelijk.
De-Gastronoom ..
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Ik begrijp dat het lastig is om een betaalbare Argentijnse huiswijn op tafel te krijgen maar schenk dan een prima wijn in een karaf die past bij het concept ipv de bocht die nu geschonken wordt en laat dat depot in de fles! "mijn baas zegt dat je daar goede wijn aan kan herkennen"??.
gastheer niet betrokken, serveerster erg enthousiast maar on ervaren. Vlees echt supper! Maar wat moet ik met zakjes mayonaise op tafel....ik zit niet bij de Febo.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Restaurant is recentelijk geopend. We waren met z'n tweeën en houden beide van goed vlees. Hadden een entrecote (rood) van 300 gram met feta salade en frites besteld. Houd over het algemeen niet zo van negatieve kritiek maar in dit geval leek het me toch wel nuttig. En waarom dan de laagste waardering voor het eten zult u zich afvragen. Nu, dat is simpel, het vlees bestond voor veel meer dan de helft uit zenen en was daardoor letterlijk niet te eten. Drie keer kwam er iemand vragen of alles naar wens was terwijl duidelijk zichtbaar was dat op beide borden een hoeveelheid zenen lag die qua hoeveelheid gelijk was aan de eerder geleverde stukken vlees. Op de vraag hebben we daarom maar niet gereageerd, soms kun je beter je mond houden. Kortom, onze ervaringen waren heel slecht.
AndreJ .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Met z'n vijfen na Koningsdag hier gegeten. Restaurant onlangs geopend, vandaag heel druk, hele jonge maar best goede bediening. In de keuken ging het fout: een van ons kreeg zijn hoofdgerecht wel tien minuten later. Excuus van de eigenaar en een gratis glas rode wijn. Vlees was prima, patat vond ik flauw en niet stevig genoeg (de andere gasten waren dat niet met me eens), sausjes best lekker, groente deels vers, deels uit blik (mais). Ik vond het eten over het algemeen middelmatig, maar eerlijk is eerlijk mijn ossenhaas was wel van heel goede kwaliteit, mals en conform wens gegaard. Daarom toch een zeven.