Restaurant Bruis

M D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Een ontzettend leuk gelegen en uiterst kindvriendelijk restaurant. de kaart al even aantrekkelijk als het open interieur, maar helaas faalde het restaurant vandaag (en niet voor het eerst) in de bediening.

Weinig personeel, slecht ingezet of een gebrek aan overzicht: wat de oorzaak ook is, je kan behoorlijk lang wachten vóór je kunt bestellen en tot je bestelling er is. En kijk niet vreemd op als het dan snel geconsumeerd moet worden omdat het te veel is afgekoeld. Wellicht ook verkeerde balans in ervaren versus nog onervaren krachten (als ik gauw telde kwam het op 1 ervaren ten opzichte van 3-5 jonge krachten). Bezint eer je begint: wel kindvriendelijk, maar niet snel (wat weer kindonvriendelijk is)...
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlijk! Wat een verademing om heerlijk te kunnen eten met het hele gezin. De kinderen kunnen spelen (onze zijn 8 en 10) en wilden niet naar huis. Enige nadeel is dat ze weinig hebben gegeten van het lekkere eten, ze hadden het veel te druk met spelen :-) Voor volwassenen is het eten ook erg lekker en goed! Leuke bediening ook!!
Hanna M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Het is een kinderparadijs! Leuk als je kinderen hebt! Wij hebben hier geluncht en hadden allebei de carpaccio op bruin brood, het brood was nogal hard, leeg net of het de hele dag al lag.. De bedrijfsleider Rick doet erg zijn best om de service in pijl te houden, de blonde jongen die vrij gestresst rondliep, lette geen moment op... Terwijl wij en andere tafels nog een drankje wilde bestellen... ze hebben een leuke, creatieve kaart, we gaan er ook nog een keer dineren!
Frederik L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De presentatie (site/facebook) en prijzen doen heel wat vermoeden. De smaak is prima, de porties klein. Er is een hippe inrichting, maar door de indeling en tafeltjes doet het toch op een vreetschuur lijken. Een leuk plaatje aan de muur of een zitje rondom een open haart met leuke houtblokken lost dat niet op. En daardoor zijn de prijzen dan gewoon té hoog! De bediening is vriendelijk maar toch slecht/onervaren. Al met al dus geen enkele reden om nog eens te gaan.
jurjend .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gezellig en druk familie restaurant met prima terras en speeltuin. Kinderen lijken meer dan welkom. Heerlijke appeltaart, koffie is druk op de knop, naar onvermijdelijk bij zo'n drukke zaak. Net open dus de keuken moeten we nog proberen.