Restaurant Bruis

Deltazijde 1261 Blaricum Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Bruis

LET OP: VUL BIJ EEN RESERVERING OOK HET TOTAAL AANTAL GASTEN IN (DUS VOLWASSENEN EN KINDEREN BIJ ELKAAR). TAFELS IN DE KINDERHOEK KUNNEN NIET ONLINE WORDEN GERESERVEERD. NEEM TELEFONISCH CONTACT OP MET HET RESTAURANT.

Koffie, eten, werken, spelen en genieten. Bruis in Blaricum is alles-in-1. Dit gloednieuwe restaurant is de ideale plek om te ontspannen. Met of zonder kids, maar met is beter, want ze hebben bij Bruis ook een speeltuin, ontdekhoek en funfloor!

Voor zowel grote monden als kleine fijnproevers staan er allemaal heerlijke dingen op de menukaart. Alles vers en gezond, want van gezond eten word je vrolijk! Bovendien helpt het je concentratie, als je nog even wat moet werken. Ook dat kan prima bij Bruis, er zijn relacte flexplekken en er is zelfs een mooie vergaderzaal.

Ben je benieuwd naar dit leuke familierestaurant in Blaricum? Reserveer dan nu een plek voor jou én je kids bij Bruis!

Meer informatie over restaurant Restaurant Bruis

7,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bruis

Feike C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Bruis bruist wel. Het is er zeer rumoerig, maar dat is niet vreemd voor een plek waar het voor kinderen super leuk toeven is. Lunch is ok. Groot nadeel vind ik is dat de luchten uit de keuken ook bij de tafels komt en dat je pak gelijk naar de stomerij kan.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
De kinderen vermaken zich prima bij Bruis. Leuke atmosfeer en de kaart biedt veel keus. Onze broodjes waren royaal belegd en dat tegen een prima prijs. De poffertjes van de kinderen werden vergezeld van klonten boter waarmee we thuis twee hele broden zouden kunnen besmeren... redelijk absurd. Ronduit onbeschoft dat ons ongevraagd de rekening onder de neus werd geschoven nadat onze tafel net was afgeruimd. Zo jaag je je gasten weg...
Marel- .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken, dat is top geregeld. Verder is de bediening traag. Duurt lang voordat er eten of drinken opgenomen wordt. Daarnaast ook best lang wachten op het eten en dat is best onhandig met 2 kleine kinderen. Uiteindelijk 2,5 uur gezeten. Het eten was niet bijzonder lekker. Voor het eten zou ik hier zeker niet terug komen, maar wel voor een borrelhapje en drankje terwijl de kids spelen.
HelenaJoselyn .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Afgelopen zondag hier geweest voor het eerst. De kinderen vonden het fantastisch! Eindelijk iets waar ik & mijn man ons ook heerlijk kunnen ontspannen. Verder ook niet duur voor wat je krijgt! de kinderen hebben heerlijk pannenkoeken gegeten en wij heerlijk asperges!
Jorrit V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Magnetron pannenkoeken en een uitsmijter die volledig droog is gebakken. Weet niet wat er is gebeurd, maar in korte tijd van bijzonder naar heel slecht! Zonde
M.doeven D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijke middag/avond gehad met (klein) kinderen. Geen kind aan de kinderen, die vermaakten zich prima. Gezellig bij gekletst onder het genot van koekje,hapje, drankje en eten. Uiteraard ook voor de kinderen.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Pannenkoeken vind ik te dik. Daardoor wat melig. Zou zeker voor kinderen dunnere bakken. Geeft meer smaak en kunnen ze beter op.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Bediening heel vriendelijk, maar niet professioneel mbt zaken zoals opruimen tafel, kaars aansteken en lange wachttijden. Totale duur van diner daardoor 2,5 uur hetgeen te lang voor kleine kinderen.
Lgt D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gezellig kinder restaurant, goede service!
Het buffet zag er zowel voor de “ groot” ouders en kindertjes heel uitnodigend uit, prima begeleiding tijdens het lopend buffet.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Tafel was gereserveerd voor het kerstbuffet. Was prima geregeld. Service vriendelijk. Buffet met veel variatie voor zowel de kinderen als de vegetariërs.
J.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Wij komen er regelmatig,met of zonder kinderen,het verblijf is altijd prettig,en de consumpties zijn oke !,pas nog een klein/kinderpartijtje gevierd,dit was prima verzorgd !
Lucinda K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De kinderen kunnen zeg uitstekend vermaken. De bediening daarin tegen is vriendelijk, maar onervaren. Langs lopen met lege handen, of een bestelling opnemen en geen lege glazen of borden meenemen. Het eten is goed.
Nienke N.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Leuk restaurant om met de kids te gaan eten! Genoeg speelplezier. Ze hadden voor ons zoontje die jarig was zelfs balonnen bij ons eigen tafeltje geregeld, attent. Een van de weinigen restaurants in Nederland waar gewoon voor de kids ook echt iets te doen is, zodat je zelf lekker rustig kan borrelen en eten.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuk restaurant om met kinderen te eten. Ben je met kleine kinderen vraag dan om een tafel bij de speelhoek beneden! Speelgoed mag wel een keer worden schoongemaakt! Eten is lekker, sfeer is goed en aardige bediening.
Marit Q.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Onverwacht tijdens een fietstocht hier ‘binnengewaaid’ voor een broodje. Ik nam die met pittige aardappelhummus. Dat was heerlijk van smaak en gelukkig ook niet te groot. Gewoon helemaal GOED! Hier ga ik vaker komen!
E. K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke high tea, lekker vers en verrassend! Vriendelijke en vlotte bediening.
Echt een aanrader dit restaurant, zeker ook met kinderen.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heel leuke locatie om met kinderen naartoe te gaan. Kids spelen, terwijl ouders borrelen/ eten. Maakt het wel wat rumoerig/ levendig, waardoor ik er niet zo snel heen zou gaan zonder kinderen. Ietwat warrige communicatie af en toe doordat meerdere medewerkers ons bedienden. Jammer dat de high tea duidelijk al klaar stond voor onze aankomst. Heel efficient voor Bruis, minder aantrekkelijk voor ons: bruine banaan en de broodjes ietwat uitgedroogd.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met onze familie, drie generaties afgesproken voor lunch. Prima locatie, aangezien de (klein)kinderen lekker kunnen spelen en de (groot)ouders prima met elkaar kunnen bijkletsen.
M D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Aangezien mijn reactie op hun eigen facebook website is verwijderd, dan maar hier. Vol verwachting wat niet werd beantwoord. Vieze tafels, die niet werden afgehaald. Anderhalf uur op het broodje moeten wachten. Deze stond een uur lang te wachten onder een warme lamp. Heb uiteindelijk geen nieuwe gekregen. Broodje stelt weinig voor. Kinderen kunnen heerlijk spelen, echter galmt het enorm. Leuk om een kopje koffie te drinken , meer niet.
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Een ontzettend leuk gelegen en uiterst kindvriendelijk restaurant. de kaart al even aantrekkelijk als het open interieur, maar helaas faalde het restaurant vandaag (en niet voor het eerst) in de bediening.

Weinig personeel, slecht ingezet of een gebrek aan overzicht: wat de oorzaak ook is, je kan behoorlijk lang wachten vóór je kunt bestellen en tot je bestelling er is. En kijk niet vreemd op als het dan snel geconsumeerd moet worden omdat het te veel is afgekoeld. Wellicht ook verkeerde balans in ervaren versus nog onervaren krachten (als ik gauw telde kwam het op 1 ervaren ten opzichte van 3-5 jonge krachten). Bezint eer je begint: wel kindvriendelijk, maar niet snel (wat weer kindonvriendelijk is)...