Over het restaurant Restaurant Broeq

Lekker eten in een ongedwongen sfeer.

Hier werken ze in de keuken uitsluitend met natuurlijke en dagverse producten. De bediening vertelt je graag meer over alle dranken en gerechten op de kaart! Daag je tafelgenoten uit en kies ervoor om voor of na het eten een uurtje te bowlen op onze moderne bowlingbanen. Ben jij klaar voor een ontspannen avondje uit?

Meer informatie over restaurant Restaurant Broeq

• Kom je met de auto?
    Restaurant Broeq zit op bedrijventrein Zuiderdel vlak bij de Broekerveiling en naast sportcentrum Fitland xl de Geus
  • : Gratis parkeren voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Broeq

Alma K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met partner gedineerd met de AH actie 2de diner gratis. Wij konden van de menukaart bestellen en het eten was fantastisch lekker, vriendelijk personeel je word zeker als gast ontvangen, komen zeker terug!
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en was ook genoeg, we hadden allemaal sate, daar had wel iets meer satesaus bij gekund, maar verder was het helemaal goed. Dit was de tweede keer dat we hier hadden gegeten.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor de 2e keer hier te eten geweest, maar nu met ons gezin, op de AH restaurantzegels, en het was weer goed voor mekaar!!!!
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk met ze vieren gegeten met de AH spaarkaarten.
Genoeg keuze en vriendelijke bediening komen zeker een keer terug.
Jarno P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg leuke ervaring. Ingang belooft niet veel goeds, maar het interieur is erg leuk en het eten is super. Steak was een van de beteren. Wel zat er iets teveel tijd tussen de gerechten, maar het was ook erg druk.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten. Het personeel is heel vriendelijk. Wel vinden wij het heel rumoerig in de eetzaal. De saladebar zag er heel goed uit, veel variatie. De prijs voor een 3-gangen menu is wel hoog.
Ria J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten! Goed verzorgd saladebuffet. Vriendelijk personeel. Gezellige inrichting. Wellicht een optie voor een volgende keer.
Talitha W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hebben heerlijk genoten bij restaurant Broeq. Goede ontvangst. Het eten was ontzettend lekker, het voorgerecht en hoofdgerecht waren prima op tijd. Het toetje liet even op zich wachten, maar dit werd heel netjes aangegeven, we hebben in de tussentijd een kopje koffie gedaan. We vonden de inrichting mooi en het personeel professioneel en vriendelijk.
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Leuk gezellig restaurant. wij hebben heel lekker gegeten,alleen de patat viel deze keer iets tegen.De bediening was deze keer ook iets minder. Ze vergaten te zegen dat we salade mochten halen en op de opmerking dat de patat minder was kwam geen echte reactie.Later heb ik dat wel besproken met iemand anders maar toen was het al te laat.
s N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Goed gegeten in een locatie wat je in eerste instantie niet verwacht, vriendelijke bediening en waar we zeker nog een keer gaan eten.
Frits W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De bediening is vriendelijk en speciale wensen waren geen probleem. De doorlooptijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was wat lang. Dat had korter gekund. ook het uitserveren van de bijgerechten en saus bij het hoofdgerecht had vlotter gekund. Maar dit werd gecompenseerd door een prima ambiance en prima eten. Goede kwaliteit en biefstukken waren prima gebakken naar onze wensen. Mooi dat de voortreffelijke kipsaté er ook in een kindermenu uitvoering was. Dat mag best op het kindermenu staan. Restaurant Broeq is een aanrader.
Bea C.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gisteravond met manlief van de AH restaurantactie gegeten bij Broec .heel lekker rustig gezeten .
Erg sfeervol, ongedwongen en echt super lekker eten . Wij komen zeker nog eens terug en zullen dit restaurant aan diegene die wij kennen zeker aanbevelen .
Een aanrader !!!! Bea en Paul
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijke proeverij voorgerechten, heerlijk dessert. Hoofdgerecht: qua groente op het bord minimaal, maar ruime keuze bij het saladebuffet. Frieten hadden wat krokanter gekund. Vriendelijke bediening. Komen vast nog wel eens terug!
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellig, prima eten ,leuke bediening en zeker voor herhaling vatbaar!
Nu we dit restaurant otdekt hebben gaan we zeker vaker uit eten!
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Was goed, maar gaat niet snel terug! Lokale niet sfeervol! Kijk naar bowlingbanen en klimaatdebat! Niet om erg enthousiast van te worden. Weinig sfeer.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We kende dit restaurant niet, dankzij de AH actie leren kennen en het is zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijke gerechten en veel uit de omgeving klasse!
annemiek C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
restaurant op een industrieterrein in een sporthal. Eten was prima, bediening was ook attent en goed. wij aten met AH restaurant actiebon. Heerlijk gegeten voor weinig geld
B. B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, bij de open haard, het verbaasd me dat het zo rustig is, prima restaurant, heerliji eten, en goeie bediening. We hebben genoten
EdwardBaas .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij waren met 10 personen en hebben prima gegeten bij restaurant Broeq. De keuze en de kwaliteit van het eten is erg goed. Het duurde wel even voordat het voorgerecht op tafel stond maar daarna ging het vlot. Persoonlijk zou ik het restaurant wel wat meer aankleden waardoor het geluid wat meer gedempt wordt.
Komen zeker weer een keertje terug.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
we werden weer heel hartelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten we gaan er zeker nog een keertje heen.
De bediening was top