Restaurant Broeq

Bijlestaal 64 1721 PW Broek op Langedijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Broeq

Lekker eten in een ongedwongen sfeer.

Hier werken ze in de keuken uitsluitend met natuurlijke en dagverse producten. De bediening vertelt je graag meer over alle dranken en gerechten op de kaart! Daag je tafelgenoten uit en kies ervoor om voor of na het eten een uurtje te bowlen op onze moderne bowlingbanen. Ben jij klaar voor een ontspannen avondje uit?

Meer informatie over restaurant Restaurant Broeq

• Kom je met de auto?
    Restaurant Broeq zit op bedrijventrein Zuiderdel vlak bij de Broekerveiling en naast sportcentrum De Geus Langedijk.
  • : Gratis parkeren voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Broeq

Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
We hadden al gelezen dat het rustig was en hadden op vrijdagavond het hele restaurant voor ons alleen. De bediening is heel erg vriendelijk, het eten is goed, maar het is denk ik meer geschikt voor groepen dan voor een diner voor 2.
DIRK P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zeer vriendelijke bediening, lekker gegeten. Enig minpuntje de zalm was niet genoeg gebakken. De serveerster heeft t wel opgelost en de pepersaus was matig .
Marga J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het was echt geslaagde avond,kwam met AH bon maar daar deden ze niet aan . Toch mochten webinnenkomen en waren wij zeer welkom . We hebben echt heerlijk gegeten en werden zeer lief geholpen waren erg gezellig en eten was uitstekend
Yolanda B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We Hebben Heerlijk gegeten bij het Restaurant Broeq heet goed ontvangst en we gaan zeker weer terug .
met vriendelijke groet Yolanda en Peter
Lousette B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Goed en gezellig tafelen daar. Goed betaalbaar en vriendelijk personeel
Lousette B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Zeer goed eten, goede prijs kwaliteits verhouding, vriendelijk personeel. Fijne stoelen die uitnodigen om lekker lang te tafelen. Mooie aankleding van het restaurant. Mooie kijk op het klimparcours vanuit het restaurant.

Enige wat ik iets minder vind is dat het er erg warm kan zijn in de zomer omdat je helemaal boven zit.

Veel pluspunten en zeker een aanrader!
Riet L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten een goede en vriendelijke bediening en fantastische muziek. We hebben genoten.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Erg lekker gegeten. Prijs kwaliteit verhouding was super, zeker een aanrader. Personeel erg vriendelijk.
Alma K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met partner gedineerd met de AH actie 2de diner gratis. Wij konden van de menukaart bestellen en het eten was fantastisch lekker, vriendelijk personeel je word zeker als gast ontvangen, komen zeker terug!
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en was ook genoeg, we hadden allemaal sate, daar had wel iets meer satesaus bij gekund, maar verder was het helemaal goed. Dit was de tweede keer dat we hier hadden gegeten.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor de 2e keer hier te eten geweest, maar nu met ons gezin, op de AH restaurantzegels, en het was weer goed voor mekaar!!!!
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk met ze vieren gegeten met de AH spaarkaarten.
Genoeg keuze en vriendelijke bediening komen zeker een keer terug.
Jarno P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg leuke ervaring. Ingang belooft niet veel goeds, maar het interieur is erg leuk en het eten is super. Steak was een van de beteren. Wel zat er iets teveel tijd tussen de gerechten, maar het was ook erg druk.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten. Het personeel is heel vriendelijk. Wel vinden wij het heel rumoerig in de eetzaal. De saladebar zag er heel goed uit, veel variatie. De prijs voor een 3-gangen menu is wel hoog.
Ria J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten! Goed verzorgd saladebuffet. Vriendelijk personeel. Gezellige inrichting. Wellicht een optie voor een volgende keer.
Talitha W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hebben heerlijk genoten bij restaurant Broeq. Goede ontvangst. Het eten was ontzettend lekker, het voorgerecht en hoofdgerecht waren prima op tijd. Het toetje liet even op zich wachten, maar dit werd heel netjes aangegeven, we hebben in de tussentijd een kopje koffie gedaan. We vonden de inrichting mooi en het personeel professioneel en vriendelijk.
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Leuk gezellig restaurant. wij hebben heel lekker gegeten,alleen de patat viel deze keer iets tegen.De bediening was deze keer ook iets minder. Ze vergaten te zegen dat we salade mochten halen en op de opmerking dat de patat minder was kwam geen echte reactie.Later heb ik dat wel besproken met iemand anders maar toen was het al te laat.
S N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Goed gegeten in een locatie wat je in eerste instantie niet verwacht, vriendelijke bediening en waar we zeker nog een keer gaan eten.
Frits W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De bediening is vriendelijk en speciale wensen waren geen probleem. De doorlooptijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was wat lang. Dat had korter gekund. ook het uitserveren van de bijgerechten en saus bij het hoofdgerecht had vlotter gekund. Maar dit werd gecompenseerd door een prima ambiance en prima eten. Goede kwaliteit en biefstukken waren prima gebakken naar onze wensen. Mooi dat de voortreffelijke kipsaté er ook in een kindermenu uitvoering was. Dat mag best op het kindermenu staan. Restaurant Broeq is een aanrader.
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijke proeverij voorgerechten, heerlijk dessert. Hoofdgerecht: qua groente op het bord minimaal, maar ruime keuze bij het saladebuffet. Frieten hadden wat krokanter gekund. Vriendelijke bediening. Komen vast nog wel eens terug!