Restaurant Broeq

Bijlestaal 64 1721 PW Broek op Langedijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Broeq

Lekker eten in een ongedwongen sfeer.

Hier werken ze in de keuken uitsluitend met natuurlijke en dagverse producten. De bediening vertelt je graag meer over alle dranken en gerechten op de kaart! Daag je tafelgenoten uit en kies ervoor om voor of na het eten een uurtje te bowlen op onze moderne bowlingbanen. Ben jij klaar voor een ontspannen avondje uit?

Meer informatie over restaurant Restaurant Broeq

• Kom je met de auto?
    Restaurant Broeq zit op bedrijventrein Zuiderdel vlak bij de Broekerveiling en naast sportcentrum Fitland xl de Geus
  • : Gratis parkeren voor de deur

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Broeq

Vanezz K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima entourage. Helaas de omgeving wat minder (industrieterrein), maar daar merk je binnen niks van. Prima service en zeer aardige bediening. Geluidsniveau rumoerig, wij hadden hier geen last van, maar er waren grote groepen aanwezig, dus dan heb je dat. Eten was lekker, prijs kwaliteit absoluut in verhouding! Dank jullie wel voor een fijne avond!
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Beide super enthousiast na ons etentje bij Broeq, we hebben het inmiddels al vele malen aangeraden.
Nog bedankt voor het heerlijke eten en de super vriendelijke bediening, tot snel!
wappy112 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en goed verzorgd. Ook goed om te zien dat ze de entree hebben opgeknapt met nieuwe vloeren en geschilderde muren. Dit geeft je een beter gevoel bij het totaalplaatje.

Zalm was heerlijk!
wmarohn .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Als je aankomt zie je alleen een partycentrum en denk je even dat je op het verkeerde adres bent. Eenmaal binnen zie je de receptie en vanaf dat moment wordt je vriendelijk begeleid naar het restaurant op de 4e etage (met lift). De bediening is vriendelijk en legt het menu (kleine kaart) goed uit.
Wij hebben er gezellig gezeten en lekker gegeten van een heel betaalbare menu.
Nel M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker gegeten!!!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zeer goed eten in een fijne sfeer. Je hoeft niet lang te wachten en bediening was goed. Prettige sfeer om te eten alleen een beetje rustig voor een zaterdagavond.
vanveen.111 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het eten en bediening was top. De sfeer is apart. Zicht op klimwand bowlingbaan en tokkelbaan was heel apart. In verband met lichtjesavond was het super rustig. Jammer want ze moeten toch het personeel betalen.
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben heel erg lekker gegeten.We hebben hier vaker gegeten maar toen had het restaurant een andere naam en inrichting. Het is heel erg mooi geworden en de service is nog even goed.Zeker een aanrader
Margriet Z.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Een wat vreemde locatie een sportcentrum maar heerlijk gegeten op de AH zegels.
Voor en nagerecht allemaal kleine hapjes daar ben ik altijd dol op. Veel keuze en bij hoofdgerecht lekkere patatjes en sla. De bediening was aller vriendelijkst, prima dus!
n.karte .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten was goed , bediening kan efficiënter werken komt rommelig over. Lokatie was apart maar wel sfeervol en het uitzicht op de klimwanden vonden wij leuk
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten ik vind de menukaart ook erg uitgebreid. Daarna nog even gebowld dat was hier ook mogelijk. Kortom super jammer dat het niet in de buurt is had er anders vaker heen gegaan.
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het eten was erg goed en lekker, en vriendelijk personeel. We hebben er lekker gegeten en gezeten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima etentje gehad via de AH actie, helaas was de zalm die ik kreeg half rauw en hebben zij die later opnieuw op het vuur gegooid. Voorderest was het eten prima maar niet heel bijzonder. Service en ontvangst was goed maar locatie is wat minder. Door de locatie vonden wij het etentje ook niet heel goedkoop ondanks de 2e persoon gratis was.
Lydia G.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het eten was verrukkelijk. De porties waren (voor gemiddelde eter) ruim, dus voldoende. De service was prima, regelmatig kwam de serveerster langs om te vragen of alles naar wens was. Kortom een goede avond gehad.
ed.cramer.nl .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We waren hier met de AH-actie en het eten was werkelijk fantastisch! Er werd ook goed rekening gehouden met een gluten-allergie. Daarnaast was de bediening erg vriendelijk. Wij zijn super enthousiast!
HA V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten allemaal verse producten, de bediening was top heel vriendelijk en behulpzaam.
De entourage is heel verrassend. Restaurant is afgesloten met glas zodat je naar beneden kan kijken en voor eventueel geluid boven een activiteiten centrum die los te boeken is met een buffet of etentje. Activiteitencentrum houd in Klimmuren, bowlingbaan, touwbruggen en ladders en boogschieten. De aanrader om met kinderen die een goede conditie hebben voor met name de klimmuren en touwbruggen/ladders. TOP RESTAURANT!
peter R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De Ambiance nodigt je niet direct uit om in een industriegebied sfeervol te gaan eten.
Dit restaurant is een onderdeel van een scala aan sportieve activiteiten en in combinatie is dat niet verkeerd.
Ondanks op eerste gezicht een beetje sfeerloos, maakt de bediening en het voortreffelijke eten, (zelden zo goed gegeten) alles meer dan goed.
De bediening is zeer beleefd, niet opdringerig, maar heel sereen.
Eigenlijk gewoon in een woord TOP!!
C.N. B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima service, lekker eten, voldoende keus, voldoende gratis parkeerruimte. Locatie ietwar vreemd maar dat mag de pret niet drukken,
Remy M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het eten was erg lekker en de bediening was goed en erg vriendelijk.
Zeer kind vriendelijk personeel en de locatie is makkelijk berijdbaar.
nataliapinto17 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het dinner met de actie van AH was lekker, de service was prima en de inricthing en de sfeer was zeer goed. Dit is een restaurant waar je kan terug gaan.