Restaurant Broeq

Bijlestaal 64 1721 PW Broek op Langedijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Broeq

Lekker eten in een ongedwongen sfeer.

Hier werken ze in de keuken uitsluitend met natuurlijke en dagverse producten. De bediening vertelt je graag meer over alle dranken en gerechten op de kaart! Daag je tafelgenoten uit en kies ervoor om voor of na het eten een uurtje te bowlen op onze moderne bowlingbanen. Ben jij klaar voor een ontspannen avondje uit?

Meer informatie over restaurant Restaurant Broeq

• Kom je met de auto?
    Restaurant Broeq zit op bedrijventrein Zuiderdel vlak bij de Broekerveiling en naast sportcentrum Fitland xl de Geus
  • : Gratis parkeren voor de deur

Cor H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We kende dit restaurant niet, dankzij de AH actie leren kennen en het is zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijke gerechten en veel uit de omgeving klasse!
annemiek C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
B. B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
EdwardBaas .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij waren met 10 personen en hebben prima gegeten bij restaurant Broeq. De keuze en de kwaliteit van het eten is erg goed. Het duurde wel even voordat het voorgerecht op tafel stond maar daarna ging het vlot. Persoonlijk zou ik het restaurant wel wat meer aankleden waardoor het geluid wat meer gedempt wordt.
Komen zeker weer een keertje terug.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
we werden weer heel hartelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten we gaan er zeker nog een keertje heen.
De bediening was top
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Restaurant Broeq is gevestigd in een evenementenhal op een industrie terrein. Je komt er dus niet zo snel zelf, maar zodra je binnen bent, begint de ervaring. Vriendelijk personeel wijzen je de weg, toffe inrichting met zicht op de klimmuur, bowlingbaan en apenkooi. Eten was goed en bediening was uiterst vriendelijk.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Rare locatie, boven sportcentrum. Ene kant uitzicht op platte dak, andere kant op klimwand en touwbrug. Eten was echter heerlijk. Van toetje tot dessert niets te klagen.
Ine M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima avond gehad. Zeker om nog een keertje te doen. We konden met de AH restaurantbon uit de hele kaart kiezen. Dit was voor mij en mijn dochter zeker ook een reden om dit restaurant te kiezen.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
we hadden een leuk uitzicht op de bowlingbaan en stormbaan ofzo. Het eten was heerlijk en de bediening was snel en goed.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We waren hier met vrienden op de AH zegels. Ruime keuze!! Het was allemaal heel goed voor elkaar en lekker, we hebben genoten!!!! En een hele fijne sfeer daar!!!
tejoraven .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Vriendelijk personeel. Gezellige gelegenheid, leuk om achter het glas naar de mensen te kijken die aan het bowlen of klimmen zijn.
Rebecca B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Super lekker gegeten. Er wordt veel aandacht aan de presentatie geschonken ( vrouwelijke chef kok???). Gerechten zien er uit als een plaatje. En het smaakte ook nog heerlijk. Bediening ook prima. Niet te langzaam en niet te snel.
Echt een aanrader.
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wat is het opgeknapt zeg!, interieur is fris strak modern in combinatie met sfeervolle elementen.

Erg leuk ook, om zelf je salade te maken, keuze uit heerlijke verse groentes om hier wat van samen te stellen.
De gerechten waren zalig, en goed verzorgd.

Bediening was vriendelijk, rustig en oplettend.
Zeker voor herhaling vatbaar!
johan-sofia .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lekker eten, en voor waar het is een mooi interieur, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel al met al we gaan zeker een keer terug
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Hele vriendelijke bediening en lekker eten. Wij werden netjes ontvangen bij de receptie en naar het restaurant op een andere etage verwezen. Het zag er gezellig en netjes uit
Vanezz K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima entourage. Helaas de omgeving wat minder (industrieterrein), maar daar merk je binnen niks van. Prima service en zeer aardige bediening. Geluidsniveau rumoerig, wij hadden hier geen last van, maar er waren grote groepen aanwezig, dus dan heb je dat. Eten was lekker, prijs kwaliteit absoluut in verhouding! Dank jullie wel voor een fijne avond!
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Beide super enthousiast na ons etentje bij Broeq, we hebben het inmiddels al vele malen aangeraden.
Nog bedankt voor het heerlijke eten en de super vriendelijke bediening, tot snel!
wappy112 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en goed verzorgd. Ook goed om te zien dat ze de entree hebben opgeknapt met nieuwe vloeren en geschilderde muren. Dit geeft je een beter gevoel bij het totaalplaatje.

Zalm was heerlijk!