Restaurant Brink 15

Brink 15 9301 JK Roden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Brink 15

Eline J.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Perfect lekkere twee gangen, niet duur, heel perfect lekker gegeten. heerlijk ontspanning sfeer en heel goede bediening. Later komen we zeker terug.
Als jullie langs roden gaan, beter naar deze restaurant. Vast zeker veel genieten met lekkers eten.

Axel W. B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Wij wilden op onze eerste vakantiedag weer eens een poging wagen om een basic gerechtje voor niet al te veel geld te eten. Dat is zeer goed gelukt bij Brink 15. We gingen met een goed gevoel en een tevreden buikje weer weg.

De ontvangst en de bediening waren zeer correct en vriendelijk. Dat versterkt het vakantiegevoel enorm. We aten beiden een schnitzel en dat was een van de beste ooit.

We zaten op het terras en dat beviel ons prima.

Houd vol en tot de volgende keer!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Hier een verse review van mij over restaurant Brink 15 in Roden. Het restaurant spreekt mij nog net zo goed aan als vorig jaar. Het is een restaurant zonder onnodige franje en poeha, maar serveert vers en eerlijk eten, van een eenvoudige kaart, voor een aangename prijs. Waren er maar veel meer van dit soort restaurants in Nederland! Lekkere gebakken zalm met knisperige, leuk aangeklede salade en friet, gebakken in verse olie, was deze keer mijn keuze. We zaten lekker buiten op het terras in de schaduw. (Het was een warme, zomerse dag.) Het bier was koud, de bediening beleefd en toegewijd en het toetje, roomijs met walnoten en amaretto, ging erin als koek. Ik moet niet vergeten, dat het gezellig toeven is aan de Brink in Roden. Dus, Iens vrienden, ga naar Roden en probeer restaurant Brink 15 zelf eens uit.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
In een oorspronkelijk pand op de hoek van de historische Brink en de Heerenstraat in Roden is "Restaurant Brink 15"gevestigd. Op het eerste gezicht is het niets meer dan een friettent met tafels, maar hier heeft u het mis. In de ruimte, waar de ingang van het restaurant is, staan inderdaad de frietjes in de olie te pruttelen, maar er is ook een open keuken, waar een medewerker werkt, die duidelijk plezier heeft in zijn functie als chef-kok. Ga zitten in de aangrenzende kamer van het restaurant, maak een keuze uit het compacte gevarieerde menu, er is keuze voor elke smaak. Wanneer de bestelde gerechten worden geserveerd, is het meteen duidelijk dat de kok de borden met zorg heeft samengesteld. Nadat u hebt gesmuld van uw maaltijd en misschien een ijsje heeft verorberd als dessert, is de rekening een aangename verrassing, zeker in vergelijking met de hoge Nederlandse restaurantprijzen. De bediening is keurig en beleefd. Iens-vrienden, bent u in Roden, probeer dit restaurant.