Restaurant Brekers

Helmweg 9 1759 NE Callantsoog Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Brekers

Gevarieerd genieten in Callantsoog

Ongedwongen genieten van een romantische avond, bijkletsen met vrienden of een zakendiner. Bij restaurant Brekers komt iedereen samen. Kies een heerlijk gerecht van de uitgebreide kaart, hier eet je van alles. Van pannenkoeken tot tapas! Kinderen zijn natuurlijk van harte welkom om lekker te ravotten, of gewoon een lekker gerecht mee te smikkelen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Brekers

- Lunch vanaf 12:00
- High Tea 12:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11:30
- Lunch

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ruudbets .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie, echt een avondje uit met de familie.
ideaal met kinderen, leuke gerechten, en verzorgd, met iets leuks voor de kinderen, goede bediening en service.
Een aanrader voor een familie feestje.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wederom is het goed bevallen, eten, personeel, inrichting.
Wel jammer is dat de menu kaart niet overeen kwam met de werkelijke menukaart in het restaurant.
Er staat wel geschreven dat wij geen rechten kunnen ontlenen, dat er een ander menu geserveerd wordt, maar toch. Thuis verheugen wij ons op de keuze die wij kunnen maken.
Tip van mij; eerst het restaurant bellen of de menukaart nog overeenkomt, om teleurstellingen te voorkomen.
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Sfeervol restaurant, heerlijk eten, voor meerprijs enkele gerechten te verkrijgen. Voor herhaling vatbaar.
Service is vlot en er werkt vriendelijk personeel.
D2016 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hadden keuze uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten voor €25. Het was meer avondeten dan een lunch. Vooraf carpaccio of een soepje, daarna een dorade of een varkenshaasspies. Ivm een allergie kreeg ik een ander soepje en hier werd niet moeilijk over gedaan. Bij de spies kreeg ik verschillende soorten groenten ipv een soort bami. Erbij kwam ook nog een kleine salade, puntzak friet en mayo. De bediening was erg vriendelijk!
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij zijn 27 december in Restaurant Brekers geweest. We kwamen daar goede vrienden tegen en konden een tafeltje aanschuiven. Het personeel deed daar niet moeilijk over, ondanks dat het druk was.
Het eten was verrukkelijk. Vorig jaar zijn wij hier ook geweest en kunnen het iedereen aanraden.
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Reservering Brekers. Kerstavond 2016; derhalve hebben wij daarbij passende verwachtingen. Bij binnenkomst is een succesvol gebruik van de toiletgroepen duidelijk te ruiken in de entree. De jassen hangen wij daarin op: Geen goed begin, maar: Ontvangst hartelijk. Bediening goed. Ongedwongen en gastvrij. Wijn (/dranken)kaart wordt niet standaard aangeboden. Ook niet na het kenbaar maken dat bij-de-gerechten-passende wijnen gedronken zullen worden. Het gevraagde wijn-keuze-overzicht bestaat uit het mondeling aanbieden van "een Cabernet Sauvignon". Desgevraagd maar een (overigens uitstekend smakende) Merlot laten openen. Het bevraagde -niet standaard aangeboden- stokbrood met botertje en tappenade is prima. Voorgerecht (spinazie- en paddenstoelen-)soep goed, presentatie erg cafetaria-achtig. Witte kom, klaar. Niet feestelijk. Hoofdgerecht entrecote (2x) goed rosé gebakken echter verre van mals. Taai, met moeite zaagbaar en nauwelijks te kauwen. Aan één enorm stuk geserveerd. Ook tafelgenoten met andere hoofdgerechten hebben stukjes entrecote uitgeprobeerd met de conclusie 'inderdaad: niet te doen'. Gemeld aan de bediening die dit heeft doorgegeven aan de chef. Bediening werd teruggezonden naar onze tafel met de mededeling 'onmogelijk'. Op het dan toch uitnodigen van de chef aan de tafel is verder geen gevolg gegeven. Direct werd wel aangegeven dat één entrecote van de prijs zou worden afgehaald en dat de koffie van het huis zou zijn. Er is geen alternatief voor de entrecote aangeboden. De geserveerde vis bestond uit relatief kleine porties. De verhouding tussen de porties vis en de enorme entrecotes was volledig uit balans. De borden van de hoofdgerechten waren zonder gevoel opgemaakt. Geen palet, geen compositie, groenten 'opgeschept'. Dit gold voor bij zowel de vlees- als de visgerechten. Een papieren puntzak (?) frites voor 4 personen is absoluut ontoereikend. Eén verdrietig uitziend schoteltje krulsla, ontoereikend voor 1 persoon, geserveerd als gezamenlijke salade voor 4, onderstreept de naderende conclusie dat het de keuken van Brekers volledig ontbreekt aan gastronomisch gevoel en culinaire passie heeft laten vervliegen tot een schamel residu. Waar we inmiddels bang voor zijn op deze mooie kerstavond gebeurt: Het dessert stelt teleur. Het appeltaartje is inderdaad voorzien van hetgeen is beloofd: Vanille-ijs. Een willekeurig geplaatste fantasieloze klodder naast het kale appeltaartje op een schoteltje met vorkje. Klaar. Zonde, want goed van smaak. Weinig feestelijke aanblik wederom. De ijsdesserts van de tafelgenoten roepen eveneens geen emotie op. De koffie blijkt, niettegelóven, lauw en bij het afrekenen "van het huis" 1 kopje voor 1 persoon (klager) te zijn. Om aan te geven dat het niet om geld gaat hebben wij wel de bediening gewaardeerd met een normale fooi - zij hebben meer dan hun best gedaan. Naar ons gevoel tegen een heersende stroom in die ons heeft weggejaagd van een reeds jarenlang bestaande gewoonte om Brekers zo nu en dan eens te bezoeken, ook met grotere gezelschappen. Dát is geweest.
Laura G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten!
De kerriesoep, rib eye en crème brulee was super van smaak!
De service was ook erg goed! Heel attent en spontaan!
Wij komen zeker terug!
Ilona S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
wij hebben heerlijk gegeten en wij hadden een mooie plek in het restaurant. zoals nu voor herraling vatbaar. was nu veel beter dan vorig jaar met de AH bonnen. vorig jaar zaten we op tuinstoelen bijna in de keuken onder tl verlichting, nu dus niet! gewoon top????????
Anick D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker eten voor een goede prijs, bediening uiterst vriendelijk en de sfeer in het restaurant is heel huiselijk en gezellig.
Tantetam .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Hoewel we eerder wel eens hebben gegeten bij Brekers, was het diner nu echt niet zo best. Helemaal niet bijzonder en een van de hoofdgerechten was zelfs niet smakelijk.
Na een glas rode wijn te hebben besteld, bleek zonder doorvragen een glas ingeschonken van €8 per glas. Op de wijnkaart staat dat er wel degelijk keus is. En hij was niet eens lekker...!
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
In verband met slechte bediening (erg lang wachten) zijn wij een hele tijd niet geweest. Toch maar weer een keer geprobeerd en nu was het super. Erg vriendelijk en snel geholpen!!! Wij zijn heerlijk uit eten geweest!! Voor herhaling vatbaar.
Kramerstucwerk .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De spinaziesoep met zalmsnippers was zonder zalmsnippers. We konden geen contact krijgen met de bediening want ze kijken niet om zich heen tijdens bedienen. Dan had ik achter ze aan moeten lopen en dat gaat wat ver vind ik. Dus bij de vraag of het voorgerecht naar wens was geweest vertelden we van het ontbreken van de zalm en als antwoord kregen we dat ze ze nog wel even wilde halen, terwijl de soep al op was. Vind ik geen goede oplossing van zo'n 'klacht'. De gevulde varkenshaasjes waren ook niet of nauwelijks gevuld met kaas. Er zat ook een smaakje aan alsof het een beetje bedorven was. Aan het eind van de maaltijd toch weer even gezegd dat de 'oplossing' van de ontbrekende zalmsnippers niet toereikend was in onze ogen, waarop ze zei dat ze het even zou bespreken, maar niks werd er aan gedaan. Geen eens een kleine korting of een kopje koffie bijvoorbeeld voor de 2 personen. Erg jammer! Dit was dus onze laatste keer uit eten bij Brekers.
Gré H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben alle zes heerlijk en goed gegeten, de keuze van de gerechten was ruim genoeg en ook de bediening was perfect.
Kortom voor herhaling vatbaar.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
mooi restaurant en gezellige inrichting
vriendelijke bediening en zalig gegeten
viel alleen tegen dat we bij de ah actie voor b.v. de steak nog 5 euro bij moesten betalen
zeker een aanrader
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Goed restaurant. Komen hier zeker nog een keer. De ontvangst was goed. Goede en vriendelijke bediening. Mooie creatie van de gerechten. Alles wat zeer smaakvol. De wijn was een toppertje. We bevelen dit restaurant aan.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het eten , bediening waren goed het menu is dit jaar beter dan vorig jaar alleen vreemd dat je voor sommige gerechten extra moet betalen.
willemenyvon .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Goede service. Ruime keuze qua voor, hoofd en nagerecht. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gebruik gemaakt van de ah dinerbon, leuk menu, vooral het toetje, de platter met verschillende toetjes was een heerlijke afsluiter!
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Hier gegeten op 28/10/16 met een HEMA lekker weg bon. Dit gaf recht op een 3 gangen verrassingsmenu voor twee personen. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de bediening. We waren wat te vroeg. Dit was geen enkel probleem.

We konden voor het 3 gangen menu een keuze maken uit vis, vlees of vegetarisch. Beide kozen we voor het vlees. Met voorafgaand nog een stokbroodje. Dit is echt een aanrader. Als voorgerecht kregen we de carpaccio, gevolgd door varkenshaas medaillons met truffelroomkaas en tot slot de crème brulée. Iedere gang was lekker. We vonden het echt een leuk verrassingsmenu!

De bediening was de hele avond zeer vriendelijk. Enige minpunt vonden wij dat het wachten tussen het hoofdgerecht en het dessert te lang was. Te noemen valt dat het wel heel druk was in het restaurant.
willemenyvon .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance met vriendelijk personeel.
Ruime keuze aan gerechten. Ook de service was goed...met andere worden een aanrader.