Restaurant Brekers

Helmweg 9 1759 NE Callantsoog Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Brekers

Gevarieerd genieten in Callantsoog

Ongedwongen genieten van een romantische avond, bijkletsen met vrienden of een zakendiner. Bij restaurant Brekers komt iedereen samen. Kies een heerlijk gerecht van de uitgebreide kaart, hier eet je van alles. Van pannenkoeken tot tapas! Kinderen zijn natuurlijk van harte welkom om lekker te ravotten, of gewoon een lekker gerecht mee te smikkelen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Brekers

- High Tea 12:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11:30
- Lunch

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
's Middags geboekt voor 4 personen met de ah spaarkaarten. Hadden na het lezen van de eerdere recensies weinig vertrouwen in het eten, maar dat viel 100% mee. Carpaccio als voorgerecht was heerlijk. Zalm als hoofdgerecht was een beetje flauw maar verder heerlijk. Ook de teriyakispies was heerlijk. Het nagerecht was ook lekker.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten was goed, puntje van aandacht friet was wel te eten, maar niet echt knapperig, de sla was niet om aan te zien! Kunnen ze beter niks geven. Maar al met al was het voorgerecht van beide lekker, en de spies als hoofdgerecht perfect. Nagerecht ook prima! Zou zo weer terug gaan!
mtebrunsvelt .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De reservering via Iens was niet doorgekomen, waardoor we een tafeltje in een donkere hoek kregen toegewezen.
Het eten was verder prima.
admas .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gegeten via de AH actie. Carpaccio was laf. De zalm niet smaakvol. Al met al geen hoogstaande kwaliteit. Teveel gerechten waarvoor moest worden bijbetaald. Je doet mee met een actie of niet. Maar niet op deze manier.
Personeel vriendelijk, maar alles duurde erg lang. Had meer van dit restaurant verwacht.
Carolina H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Zeer slecht service en eten!! Slechte evaring! De carpaccio was flauw, veeel witte saus heel zoutig erop, met bacon, sloeg nergens op. Daarna wacht je ander galf uur voor de gerecht, in de lawaai, niet prettig! Wij kozen een butcher piece, het duurste, wij dachten dat wij een lekker rund vlees zullen krijgen.. nee kregen varken vlees, met een hoop jus in de boord, met dorpjes.. leek een schotel van een snelweg.. anderhalf uur voor dat... wij zijn weg gelopen.. 30€ voor 2 carpaccios en thés, dure graap... de eigenaar was arrogant en zei dat piece van de butcher kan van alles zijn (ook kip dus!?? Voor een vaste en hoge prijs!). Echt niet waard! Het versbaast me niet dat ze deel maken van de albert heijn actie! Anders blijft de tent leeg!! Afrader!
N K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie. Lekker gegeten, wel jammer dat het restaurant ervoor kiest meerdere gerechten met bijbetaling in het menu op te nemen. Het dessert heeft bijvoorbeeld maar 2 keuzes waarvan een met €3,50 bijbetaling pp.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
zeer leuke bediening. Leuke sfeer. Gerechten waren heerlijk en leuk opgediend. We hebben het AH menu genomen en de variatie om te kiezen was zeer goed. Echt een aanrader . We hebben er ook gewoon gegeten a la carte en dat was ook heel lekker. Echt een aanrader.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gegeten met de kinderen en schoonzoon. Was allemaalprima totdat mijn zoon zijn hamburger ging opeten . zat een stuk plastic in van drie cm. !!! Excuus werd gegeven van de serveerster niet eens van de kok zelf ! Wij gaan er niet meer heen !!!
Karolina D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Sfeervol restaurant, hele vriendelijke bediening die je goed adviseert, interessant en smaakvol Valentijnsmenu (aanpassing was geen probleem) - we hebben er echt van genoten! De zalm (uit de Green Egg) smelt op je tong, de seizoensgroenten zijn vers, het wordt prachtig geserveerd en zelfs de frieten zijn knapperig en smaakvol. Dit is echt een pareltje in de kop van Noord-Holland, en de kok is pas 25!. Waarvoor ik zeker terugkom zijn de heerlijke wijnen die je ook per glas kan bestellen, overal past iets bij. Belangrijk te vermelden is dat je er zowel rustig en romantisch kunt zitten als met het hele gezin met kinderen omdat het restaurant meerdere gedeeltes (zaal/serre) heeft
Tetske S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bediening was wat langzaam. Je zou zeggen met zo'n. Kortingsactie.zorgen. je dat de glazen gevuld blijven maar we moesten steeds vragen of we nog wat wilde drinken. Ook waren we vroeg ivm kindje en uiteindelijk liepen we als 1 van de laatste het restaurant uit
Kelsey V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eten was weinig en duur. Soep smaakte naar peper. Rest was veel en veel te zout. Kinderen hadden wat uitgekozen van hun eigen kaart daar zou limonade bijzitten kregen ze niet, vraag je erom krijg je een opmerking wij zijn McDonald's niet. Wij zouden dit niet aanraden en wij gaan daar ook niet meer heen.
Ramona K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ben allert als je een voedingsallergie hebt. Bij mij ging het 2 keer fout helaas.

Verder een gezellige avond gehad en goed verwend.
Heidi K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met de Ah Spaarkaarten met zn zessen,
Het restaurant was vol maar geen last van gehad.Heerlijk gegeten het personeel was vriendelijk legden dingen uit vroeg steeds of wij het naar ons zin hadden, Een van ons vond de uiensoep te zout maar smaken verschillen .
Leuke lokatie Het menu was in een aparte deur gemaakt ereg leuk.
Heerlijke avond gehad!
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig sfeervol restaurant. Was erg druk, desondanks niet lang op het heerlijke eten hoeven te wachten.
Restaurant heeft de actie een maand verlengd.
dickleguit .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijke uiensoep en daarna puntjes ossenhaas met stroganoff saus en lekker toetje.
Wel wat bij betalen voor ossenhaas en dessert echtgenote( AH menu)
Vriendelijke bediening.
Henk J H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
de ontvangt was en de accommendatie was en lag op een goed punt.de bediening was goed de serveersters waren vriendelijk. het eten smaakte goed en zag er mooi uit.
nadeel was de geur. het blijkt dat de afzuiging van de riolering niet goed werkt das met flagen kwam er een geur bij ons lang die afstoot.moet wat aan gedaan worden
Shanice V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Top restaurant met vriendelijk en vrolijk personeel wat je lang niet overal hebt. Wij hebben heerlijk gegeten. Vlees was lekker mals. En de kinderen hebben zich echt super vermaakt! Ik had hier nooit terecht gekomen zonder de AH actie maar ben zeker van plan om nu vaker te gaan buiten de AH actie om!
Wietse W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten en op ons verzoek een uitstekende (rustige) plek gekregen.
Vriendelijk personeel wij komen zeker terug.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
LPerfect, een aanrader, heerlijk gegeten. Warm en gezellig! Prima drie gangen diner! Personeel zeer vriendelijk.
Mieke Kuipers
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij zijn met z'n 3-en wezen eten met kaarten van de Albert Heijn Restaurantactie. Als je dan € 155,00 moet afrekenen, dan vind ik dit erg duur. Verder hadden wij ossenhaaspuntjes in stroganoffsaus. Deze werden geserveerd in een koekenpannetje. De salade en patat kon je ook alleen in dit pannetje scheppen waarin nog veel stroganoffsaus zat, niet erg handig.