Restaurant Brekers

Helmweg 9 1759 NE Callantsoog Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Brekers

Gevarieerd genieten in Callantsoog

Ongedwongen genieten van een romantische avond, bijkletsen met vrienden of een zakendiner. Bij restaurant Brekers komt iedereen samen. Kies een heerlijk gerecht van de uitgebreide kaart, hier eet je van alles. Van pannenkoeken tot tapas! Kinderen zijn natuurlijk van harte welkom om lekker te ravotten, of gewoon een lekker gerecht mee te smikkelen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Brekers

- Lunch vanaf 12:00
- High Tea 12:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11:30
- Lunch

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
zeer leuke bediening. Leuke sfeer. Gerechten waren heerlijk en leuk opgediend. We hebben het AH menu genomen en de variatie om te kiezen was zeer goed. Echt een aanrader . We hebben er ook gewoon gegeten a la carte en dat was ook heel lekker. Echt een aanrader.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gegeten met de kinderen en schoonzoon. Was allemaalprima totdat mijn zoon zijn hamburger ging opeten . zat een stuk plastic in van drie cm. !!! Excuus werd gegeven van de serveerster niet eens van de kok zelf ! Wij gaan er niet meer heen !!!
Karolina D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Sfeervol restaurant, hele vriendelijke bediening die je goed adviseert, interessant en smaakvol Valentijnsmenu (aanpassing was geen probleem) - we hebben er echt van genoten! De zalm (uit de Green Egg) smelt op je tong, de seizoensgroenten zijn vers, het wordt prachtig geserveerd en zelfs de frieten zijn knapperig en smaakvol. Dit is echt een pareltje in de kop van Noord-Holland, en de kok is pas 25!. Waarvoor ik zeker terugkom zijn de heerlijke wijnen die je ook per glas kan bestellen, overal past iets bij. Belangrijk te vermelden is dat je er zowel rustig en romantisch kunt zitten als met het hele gezin met kinderen omdat het restaurant meerdere gedeeltes (zaal/serre) heeft
Tetske S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bediening was wat langzaam. Je zou zeggen met zo'n. Kortingsactie.zorgen. je dat de glazen gevuld blijven maar we moesten steeds vragen of we nog wat wilde drinken. Ook waren we vroeg ivm kindje en uiteindelijk liepen we als 1 van de laatste het restaurant uit
Kelsey V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eten was weinig en duur. Soep smaakte naar peper. Rest was veel en veel te zout. Kinderen hadden wat uitgekozen van hun eigen kaart daar zou limonade bijzitten kregen ze niet, vraag je erom krijg je een opmerking wij zijn McDonald's niet. Wij zouden dit niet aanraden en wij gaan daar ook niet meer heen.
Ramona K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ben allert als je een voedingsallergie hebt. Bij mij ging het 2 keer fout helaas.

Verder een gezellige avond gehad en goed verwend.
Heidi K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met de Ah Spaarkaarten met zn zessen,
Het restaurant was vol maar geen last van gehad.Heerlijk gegeten het personeel was vriendelijk legden dingen uit vroeg steeds of wij het naar ons zin hadden, Een van ons vond de uiensoep te zout maar smaken verschillen .
Leuke lokatie Het menu was in een aparte deur gemaakt ereg leuk.
Heerlijke avond gehad!
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig sfeervol restaurant. Was erg druk, desondanks niet lang op het heerlijke eten hoeven te wachten.
Restaurant heeft de actie een maand verlengd.
dickleguit .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijke uiensoep en daarna puntjes ossenhaas met stroganoff saus en lekker toetje.
Wel wat bij betalen voor ossenhaas en dessert echtgenote( AH menu)
Vriendelijke bediening.
Henk J H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
de ontvangt was en de accommendatie was en lag op een goed punt.de bediening was goed de serveersters waren vriendelijk. het eten smaakte goed en zag er mooi uit.
nadeel was de geur. het blijkt dat de afzuiging van de riolering niet goed werkt das met flagen kwam er een geur bij ons lang die afstoot.moet wat aan gedaan worden
Shanice V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Top restaurant met vriendelijk en vrolijk personeel wat je lang niet overal hebt. Wij hebben heerlijk gegeten. Vlees was lekker mals. En de kinderen hebben zich echt super vermaakt! Ik had hier nooit terecht gekomen zonder de AH actie maar ben zeker van plan om nu vaker te gaan buiten de AH actie om!
Wietse W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten en op ons verzoek een uitstekende (rustige) plek gekregen.
Vriendelijk personeel wij komen zeker terug.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
LPerfect, een aanrader, heerlijk gegeten. Warm en gezellig! Prima drie gangen diner! Personeel zeer vriendelijk.
Mieke Kuipers
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij zijn met z'n 3-en wezen eten met kaarten van de Albert Heijn Restaurantactie. Als je dan € 155,00 moet afrekenen, dan vind ik dit erg duur. Verder hadden wij ossenhaaspuntjes in stroganoffsaus. Deze werden geserveerd in een koekenpannetje. De salade en patat kon je ook alleen in dit pannetje scheppen waarin nog veel stroganoffsaus zat, niet erg handig.
Paulauiteten .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Jammer dat het AH menu zo beperkt was. Daarom hadden we al snel besloten om een gerecht met 5 euro bijbetaling te nemen (waar men natuurlijk ook op rekende). Ik weet niet wat het brood vooraf kostte, maar een totaalbedrag van 60 euro voor een AH actie van 35 euro voor een driegangenmenu vond ik toch wel een heel groot verschil. Twee personen, drie appelsap in totaal, twee keer 5 euro extra voor een hoofdgerecht en een broodplankje vooraf. 60-35=25 euro. Jammer dat een restaurant als Brekers dan toch nog extra aan je wil verdienen. Doe dan niet mee met zo'n actie, Dit veroorzaakt negatieve reclame. Het eten was overigens ook niet van hoogstaande kwaliteit. Je kunt daar beter een pannenkoek nemen.
Ruudbets .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie, echt een avondje uit met de familie.
ideaal met kinderen, leuke gerechten, en verzorgd, met iets leuks voor de kinderen, goede bediening en service.
Een aanrader voor een familie feestje.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wederom is het goed bevallen, eten, personeel, inrichting.
Wel jammer is dat de menu kaart niet overeen kwam met de werkelijke menukaart in het restaurant.
Er staat wel geschreven dat wij geen rechten kunnen ontlenen, dat er een ander menu geserveerd wordt, maar toch. Thuis verheugen wij ons op de keuze die wij kunnen maken.
Tip van mij; eerst het restaurant bellen of de menukaart nog overeenkomt, om teleurstellingen te voorkomen.
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Sfeervol restaurant, heerlijk eten, voor meerprijs enkele gerechten te verkrijgen. Voor herhaling vatbaar.
Service is vlot en er werkt vriendelijk personeel.
D2016 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hadden keuze uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten voor €25. Het was meer avondeten dan een lunch. Vooraf carpaccio of een soepje, daarna een dorade of een varkenshaasspies. Ivm een allergie kreeg ik een ander soepje en hier werd niet moeilijk over gedaan. Bij de spies kreeg ik verschillende soorten groenten ipv een soort bami. Erbij kwam ook nog een kleine salade, puntzak friet en mayo. De bediening was erg vriendelijk!
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij zijn 27 december in Restaurant Brekers geweest. We kwamen daar goede vrienden tegen en konden een tafeltje aanschuiven. Het personeel deed daar niet moeilijk over, ondanks dat het druk was.
Het eten was verrukkelijk. Vorig jaar zijn wij hier ook geweest en kunnen het iedereen aanraden.