Restaurant Brekers

Helmweg 9 1759 NE Callantsoog Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Brekers

Gevarieerd genieten in Callantsoog

Ongedwongen genieten van een romantische avond, bijkletsen met vrienden of een zakendiner. Bij restaurant Brekers komt iedereen samen. Kies een heerlijk gerecht van de uitgebreide kaart, hier eet je van alles. Van pannenkoeken tot tapas! Kinderen zijn natuurlijk van harte welkom om lekker te ravotten, of gewoon een lekker gerecht mee te smikkelen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Brekers

- Lunch

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Brekers

Neelam P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Mooie prijs kwaliteit verhouding. Service echt bijzonder goed en setting ook bijzonder plezierig.
D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Nog steeds een fijn restaurant om met vrienden of familie te eten.
Leuke staf en goed eten, geen haastige vreetschuur maar relaxed genieten.
JC V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Het restaurant ligt in Groote Keeten, een paar kilometer ten Noorden van Callantsoog, op 10 minuten loopafstand van het strand.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Goede plek om even met vrienden / kinderen een terrasje te pakken. Voor kinderen een goede plek met ruime speeltuin. Zelf kun je dan op het ruime terras lekker van een glaasje genieten en een hapje eten.
nataljakolesnikova .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Goedendag. Ik heb mijn klacht via Facebook persoonlijke bericht vermeld . De dame of heer dacht dat het feedback was . Als 213.50 afrekent. En met zn 4 krijgt 1 patat en wordt vermeld dat het weinig is dan jullie zetten 2 op fe rekening . Terwijl we waren ook met zn 2 geweest en kregen ook 1 zak patatjes. Het verschil in service kunnen jullie helaas niet maken .
Ank H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk gegeten
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Ik miste wat sla bij het voorgerecht, dat was het eigenlijk. Zeker voor herhaling vatbaar om Brekers weer eens te bezoeken en zeker met kinderen!
peter O.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijke gegeten kippetje en de zalm deze was heerlijk borden mooi opgemaakt. Rumoerig doordat er een aantal gezinnen met kleine kinderen zaten en door het warme weer zaten we buiten bij de speeltoestellen, maar geen probleem voor ons.
S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Uit eten met een bon, dus hoofdgerecht was een verrassing. Stelde zeker niet teleur. Erg lekker en meer dan voldoende. Komen hier vast nog eens terug.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten was erg goed. Bij het opdienen was het eten op temperatuur. Een pluim voor de kok.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Vriendelijk ontvangen. Goede voorstellen van de speciale aanbiedingen. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren heerlijk en zeer leuk opgediend. Bediening is correct en vriendelijk. Op vragen komt ook een duidelijk antwoord. Perfect
H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Via een GiftForYou bon hier terecht gekomen. Verrassingsdiner Vlees of Vis 3 gangen, beide gekozen. Prima gesmaakt en uitstekende bediening.
John H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Bij het vooraf plankje voor twee personen was beide loempia's met krab van binnen nog bevroren.
De rest was lekker. Als je naar de prijs kijkt voor zo'n plankje denk je dat het geheel €14,95 kost, op de rekening kwam ik er achter dat het €29.00 kostte dat vindt ik erg veel voor zo'n plankje.
De gerechtjes op de plank waren op de loempia na dan erg lekker vooral de mosterdsoep was verrukkelijk.
Het hoofdgerecht was perfect mooi zacht vlees en heerlijke groente en genoeg patat.
E.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hadden een verrassingsbon en konden die gebruiken omdat het rustig was. Aardige bediening. Het drie gangen verrassings diner was echt goed. Elke gang was erg smaak vol en goed. Komen zeker nog eens terug hier.
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Menukaart met voldoende aanbod, er is keuze voor iedereen. Altijd heerlijk eten, vriendelijke bediening. Ook speelgelegenheid aanwezig voor kinderen (binnen en buiten). Wij komen hier erg graag!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Vooraf tonijntrio, hoofd langzaam gegaarde procureur met bijpassende smakelijke groente en dessert drie soorten chocolade met rode vruchten. Alles prachtig op temperatuur en smaak.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Van de kinderen een bonnetje gekregen. Omdat we in Callantsoog waren bij Brekers gereserveerd. Een drie gangen verrassingsmenu geserveerd. Mooi voorgerecht tonijn op 3 verschillende manieren bereid. hoofdgerecht van procureur. Mooi gegaard en op smaak met heerlijke groenten.Ga zo door Yannick!
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Allereerst de complimenten voor de bediening. Wanneer we iets anders wilde eten dan op de menukaart stond werd dit geregeld en was het geen probleem. Het eten was echt heerlijk, dus ook de complimenten voor de kok! De kinderen hebben zich prima vermaakt en voelde zich de koning. Onze jongste kreeg een heerlijk stukje varkenshaas bij zijn kindermenu want daar is hij dol op. Enige verbeterpuntje misschien wat vaker langs de tafels lopen om te vragen of iemand nog wat te drinken wil. We komen zeker weer langs voor een hapje!
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Prima en smakelijk eten. Vriendelijke bediening en een gezellige kerstsfeer.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Gisteravond samen met mijn lief, haar verjaardag gevierd...
En zijn via een cadeaubon bij Brekers terecht gekomen...
Wat een mooie locatie...
En de verassing van gisteravond 21 december 2107 was een geweldig optreden tussen de zeer smakelijke 4 gangen diner door....
Een daverend optreden van Rob en Emiel, illusionisten and mind fuckers ;-).
Wat veen geweldige show, gewoon zelf zien...
Let op de agenda van Brekers en ervaar zelf deze show op deze geweldige locatie in Groote Keeten.
Betaalbaar, smaakvolle en gezellige inrichting en voldoende en goed eten tegen een goede prijs kwaliteit ratio.
Wij bevelen het niet alleen aan, maar komen zeker nog eens terug, zelfs met vrienden...