Restaurant Brekers

Helmweg 9 1759 NE Callantsoog Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Brekers

Gevarieerd genieten in Callantsoog

Ongedwongen genieten van een romantische avond, bijkletsen met vrienden of een zakendiner. Bij restaurant Brekers komt iedereen samen. Kies een heerlijk gerecht van de uitgebreide kaart, hier eet je van alles. Van pannenkoeken tot tapas! Kinderen zijn natuurlijk van harte welkom om lekker te ravotten, of gewoon een lekker gerecht mee te smikkelen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Brekers

Zaterdag en Zondag vanaf 11:30
- Lunch

Marja G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Zondag 13 augustus jl met 3 volwassen en 1 kind pannenkoeken gegeten op het buitenterras. De speelgelegenheden voor kinderen zijn super, maar de bediening was ongeïnteresseerd en traag. De pannenkoeken waren koud, niet gaar en bij de pannenkoek met ijs en slagroom had je een brilletje nodig om het fruit en de slagroom te kunnen vinden. Na een klacht de boerenpannenkoek teruggegeven, de nieuwe was iets beter, maar misschien een "sorry" op z'n plaats?!?!?!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening.
Hadden ook de wat minder goede recenties gelezen, maar daar hebben wij niets van gemerkt.
Een echte aanrader wat ons betreft.
b.v.bree .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Was er meer geweest en deze keer met mijn verjaardag 77, wat de chef kok een ludiek idee maakte om op de rand van mijn bord met chocolade letters de felicitatie spoot!!!
GEWELDIG heb wederom genoten van de maaltijd.
Leuke gezellige ontspannen sfeer
Arend R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het eten was redelijk,en de bediening mocht iets vlotter.
De accommodatie was zeer mooi,ook voor de kinderen.
J O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Bij de bediening was het niet bekend dat wij via de ah aktie kwamen eten waardoor wij de kaart moesten omwisselen. Vooraf begonnen met de broodzak. Deze is naar verhouding stevig aan de prijs. Voorgerecht garnalen met tomatenmouse. Erg smaakvol. Carpaccio ruim voldoende in hoeveelheid en smaak. Ossenhaaspuntjes goed van smaak (Extra bijbetaald) en ook de varkenshaas lekker mals en van de grill. Chef''s platter viel tegen. Mogelijk alleen de hangop zelf gemaakt. Hiervoor extra bijbetaald maar was niet de moeite waard. Al met al twee voor de prijs van 1 zeker het geld waard. Persoon 5 had gamba's in olie (in verhouding stevig aan de prijs) en spareribs deze hadden malser gekund. Totaal met drinken € 180,= betaald
ellenvb64 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Mooie locatie, prachtig terras, zeer prettige bediening en fantastisch eten. Een perfecte afsluiting van een dag aan zee
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Reservering was op verschillende dagen alleen mogelijk om 19.30u
Heel ongezellig plekje was gereserveerd. Ruimte buiten in overvloed..Zijn aan een andere tafel gaan zitten
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Ik heb heerlijk gegeten , alleen vind dat honden verboden moeten worden in een restaurant,,vind het gewoon niet passen ,,,,,,,,,,, er kunnen nl ook mensen zitten die vreselijk allergisch voor honden kunnen zijn........Dus tip.laat geen honden toe
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
's Middags geboekt voor 4 personen met de ah spaarkaarten. Hadden na het lezen van de eerdere recensies weinig vertrouwen in het eten, maar dat viel 100% mee. Carpaccio als voorgerecht was heerlijk. Zalm als hoofdgerecht was een beetje flauw maar verder heerlijk. Ook de teriyakispies was heerlijk. Het nagerecht was ook lekker.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten was goed, puntje van aandacht friet was wel te eten, maar niet echt knapperig, de sla was niet om aan te zien! Kunnen ze beter niks geven. Maar al met al was het voorgerecht van beide lekker, en de spies als hoofdgerecht perfect. Nagerecht ook prima! Zou zo weer terug gaan!
mtebrunsvelt .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De reservering via Iens was niet doorgekomen, waardoor we een tafeltje in een donkere hoek kregen toegewezen.
Het eten was verder prima.
admas .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gegeten via de AH actie. Carpaccio was laf. De zalm niet smaakvol. Al met al geen hoogstaande kwaliteit. Teveel gerechten waarvoor moest worden bijbetaald. Je doet mee met een actie of niet. Maar niet op deze manier.
Personeel vriendelijk, maar alles duurde erg lang. Had meer van dit restaurant verwacht.
Carolina H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Zeer slecht service en eten!! Slechte evaring! De carpaccio was flauw, veeel witte saus heel zoutig erop, met bacon, sloeg nergens op. Daarna wacht je ander galf uur voor de gerecht, in de lawaai, niet prettig! Wij kozen een butcher piece, het duurste, wij dachten dat wij een lekker rund vlees zullen krijgen.. nee kregen varken vlees, met een hoop jus in de boord, met dorpjes.. leek een schotel van een snelweg.. anderhalf uur voor dat... wij zijn weg gelopen.. 30€ voor 2 carpaccios en thés, dure graap... de eigenaar was arrogant en zei dat piece van de butcher kan van alles zijn (ook kip dus!?? Voor een vaste en hoge prijs!). Echt niet waard! Het versbaast me niet dat ze deel maken van de albert heijn actie! Anders blijft de tent leeg!! Afrader!
N K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie. Lekker gegeten, wel jammer dat het restaurant ervoor kiest meerdere gerechten met bijbetaling in het menu op te nemen. Het dessert heeft bijvoorbeeld maar 2 keuzes waarvan een met €3,50 bijbetaling pp.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
zeer leuke bediening. Leuke sfeer. Gerechten waren heerlijk en leuk opgediend. We hebben het AH menu genomen en de variatie om te kiezen was zeer goed. Echt een aanrader . We hebben er ook gewoon gegeten a la carte en dat was ook heel lekker. Echt een aanrader.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gegeten met de kinderen en schoonzoon. Was allemaalprima totdat mijn zoon zijn hamburger ging opeten . zat een stuk plastic in van drie cm. !!! Excuus werd gegeven van de serveerster niet eens van de kok zelf ! Wij gaan er niet meer heen !!!
Karolina D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Sfeervol restaurant, hele vriendelijke bediening die je goed adviseert, interessant en smaakvol Valentijnsmenu (aanpassing was geen probleem) - we hebben er echt van genoten! De zalm (uit de Green Egg) smelt op je tong, de seizoensgroenten zijn vers, het wordt prachtig geserveerd en zelfs de frieten zijn knapperig en smaakvol. Dit is echt een pareltje in de kop van Noord-Holland, en de kok is pas 25!. Waarvoor ik zeker terugkom zijn de heerlijke wijnen die je ook per glas kan bestellen, overal past iets bij. Belangrijk te vermelden is dat je er zowel rustig en romantisch kunt zitten als met het hele gezin met kinderen omdat het restaurant meerdere gedeeltes (zaal/serre) heeft
Tetske S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bediening was wat langzaam. Je zou zeggen met zo'n. Kortingsactie.zorgen. je dat de glazen gevuld blijven maar we moesten steeds vragen of we nog wat wilde drinken. Ook waren we vroeg ivm kindje en uiteindelijk liepen we als 1 van de laatste het restaurant uit
Kelsey V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eten was weinig en duur. Soep smaakte naar peper. Rest was veel en veel te zout. Kinderen hadden wat uitgekozen van hun eigen kaart daar zou limonade bijzitten kregen ze niet, vraag je erom krijg je een opmerking wij zijn McDonald's niet. Wij zouden dit niet aanraden en wij gaan daar ook niet meer heen.
Ramona K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ben allert als je een voedingsallergie hebt. Bij mij ging het 2 keer fout helaas.

Verder een gezellige avond gehad en goed verwend.