Restaurant Brekers

Helmweg 9 1759 NE Callantsoog Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Brekers

Gevarieerd genieten in Callantsoog

Ongedwongen genieten van een romantische avond, bijkletsen met vrienden of een zakendiner. Bij restaurant Brekers komt iedereen samen. Kies een heerlijk gerecht van de uitgebreide kaart, hier eet je van alles. Van pannenkoeken tot tapas! Kinderen zijn natuurlijk van harte welkom om lekker te ravotten, of gewoon een lekker gerecht mee te smikkelen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Brekers

Zaterdag en Zondag vanaf 11:30
- Lunch

Laura G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten!
De kerriesoep, rib eye en crème brulee was super van smaak!
De service was ook erg goed! Heel attent en spontaan!
Wij komen zeker terug!
Ilona S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
wij hebben heerlijk gegeten en wij hadden een mooie plek in het restaurant. zoals nu voor herraling vatbaar. was nu veel beter dan vorig jaar met de AH bonnen. vorig jaar zaten we op tuinstoelen bijna in de keuken onder tl verlichting, nu dus niet! gewoon top????????
Anick D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker eten voor een goede prijs, bediening uiterst vriendelijk en de sfeer in het restaurant is heel huiselijk en gezellig.
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
In verband met slechte bediening (erg lang wachten) zijn wij een hele tijd niet geweest. Toch maar weer een keer geprobeerd en nu was het super. Erg vriendelijk en snel geholpen!!! Wij zijn heerlijk uit eten geweest!! Voor herhaling vatbaar.
Kramerstucwerk .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De spinaziesoep met zalmsnippers was zonder zalmsnippers. We konden geen contact krijgen met de bediening want ze kijken niet om zich heen tijdens bedienen. Dan had ik achter ze aan moeten lopen en dat gaat wat ver vind ik. Dus bij de vraag of het voorgerecht naar wens was geweest vertelden we van het ontbreken van de zalm en als antwoord kregen we dat ze ze nog wel even wilde halen, terwijl de soep al op was. Vind ik geen goede oplossing van zo'n 'klacht'. De gevulde varkenshaasjes waren ook niet of nauwelijks gevuld met kaas. Er zat ook een smaakje aan alsof het een beetje bedorven was. Aan het eind van de maaltijd toch weer even gezegd dat de 'oplossing' van de ontbrekende zalmsnippers niet toereikend was in onze ogen, waarop ze zei dat ze het even zou bespreken, maar niks werd er aan gedaan. Geen eens een kleine korting of een kopje koffie bijvoorbeeld voor de 2 personen. Erg jammer! Dit was dus onze laatste keer uit eten bij Brekers.
Gré H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben alle zes heerlijk en goed gegeten, de keuze van de gerechten was ruim genoeg en ook de bediening was perfect.
Kortom voor herhaling vatbaar.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
mooi restaurant en gezellige inrichting
vriendelijke bediening en zalig gegeten
viel alleen tegen dat we bij de ah actie voor b.v. de steak nog 5 euro bij moesten betalen
zeker een aanrader
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Goed restaurant. Komen hier zeker nog een keer. De ontvangst was goed. Goede en vriendelijke bediening. Mooie creatie van de gerechten. Alles wat zeer smaakvol. De wijn was een toppertje. We bevelen dit restaurant aan.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het eten , bediening waren goed het menu is dit jaar beter dan vorig jaar alleen vreemd dat je voor sommige gerechten extra moet betalen.
Willemenyvon .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Goede service. Ruime keuze qua voor, hoofd en nagerecht. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gebruik gemaakt van de ah dinerbon, leuk menu, vooral het toetje, de platter met verschillende toetjes was een heerlijke afsluiter!
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Hier gegeten op 28/10/16 met een HEMA lekker weg bon. Dit gaf recht op een 3 gangen verrassingsmenu voor twee personen. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de bediening. We waren wat te vroeg. Dit was geen enkel probleem.

We konden voor het 3 gangen menu een keuze maken uit vis, vlees of vegetarisch. Beide kozen we voor het vlees. Met voorafgaand nog een stokbroodje. Dit is echt een aanrader. Als voorgerecht kregen we de carpaccio, gevolgd door varkenshaas medaillons met truffelroomkaas en tot slot de crème brulée. Iedere gang was lekker. We vonden het echt een leuk verrassingsmenu!

De bediening was de hele avond zeer vriendelijk. Enige minpunt vonden wij dat het wachten tussen het hoofdgerecht en het dessert te lang was. Te noemen valt dat het wel heel druk was in het restaurant.
Willemenyvon .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance met vriendelijk personeel.
Ruime keuze aan gerechten. Ook de service was goed...met andere worden een aanrader.
Nat2402 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prachtige plek om te eten, we zaten in de mooie serre en hebben erg genoten van ons etentje bij Brekers. Personeel is ontzettend leuk en vriendelijk in de omgang, alsof je er al jaren komt. Het eten was gewoon goed! De carpacio, de zalm en het nagerecht de crème brulee, echt heerlijk op smaak. Ze hebben er 2 nieuwe klanten bij, we komen hier graag terug!
bosman.h .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een goede ontvangst in een gezellige eetgelegenheid waarbij de bediening vlot en accuraat de drankjes presenteerde met de AH menu kaart. Het voorgerecht carpatsio was een aanrader en het hoofd menu ,de varkens haas medaljons met gepaste groente was een beleving en het toetje van crème brulle met ijs en slagroom maakte het compleet. Dit alles was is goed om nogmaals heen te gaan.
Corine E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
eten was perfect de bediening en de service waren erg goed personeel was heel vriendelijk dit is zeker voor herhaling vatbaar zal het restaurant ook zeker aanbevelen
Gbrokling .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Ontvangst was goed en vriendelijk, lekker gegeten en kwaliteit was goed.
Supplement prijzen eigenlijk te hoog naar onze mening.
Krielen-Bense E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben lekker gegeten. We hadden een mooie en zo rustig mogelijke plek (in een hoek bij het raam) wat belangrijk is i.v.m. de gehoorapparaatdrager in ons gezelschap. Het personeel zeer vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Echt gastvrij!
Evelienvstraten .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten, het AH menu was prima en ruim voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar. Alleen die papegaai geluiden stoorden helaas wel.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Op een warme woensdagavond na een uurtje op het strand te zijn geweest hier gaan dineren. Voor het eerst hier geweest. Het is een pracht van een restaurant, erg sfeervol en mooi in elkaar gezet. We hadden hier gereserveerd en bij binnenkomst dan ook een serveerste opgezocht om ons te melden. Ze kon ons niet vinden in het boek... (we hadden ongeveer een uur van te voren gebeld). En plots kon ze zich nog iets herinneren dat zij ons aan de telefoon heeft gehad. Plaats genomen op het terras. Aan het terras grenst een prachtige speel plek voor kinderen van alle leeftijden. Erg vermakelijk hoe al die kinderen zich zo vermaken. Het duurde even voodat ons drinken opgenomen werd en uitgeserveerd. Na even te hebben gewacht toch maar eens iemand gevraagd of we misschien nog een kaart kregen. Na ruim een half uur maar weer eens iemand gevraagd of ze misschien onze bestelling op wilden nemen. Ondertussen zat ik ook al een half uur met een leeg glas en een erg lege maag. Als ik honger heb en alles duurt nog eens zo ontzettend lang in de bediening...wordt ik nogal chagrijnig. Als het zo moet...zullen jullie ook niks verdienen aan mij met drinken... Dus meteen met het opgeven van de bestelling een karaf kraanwater besteld, en ook meteen maar het dessert want anders moeten we daar ook weer idioot lang op wachten. Ondertussen met al dat wachten op de bediening zagen wij dat andere tafels om ons heen ook problemen hadden met de bediening. Sommige waren duidelijk ook chagrijnig dat het lang duurde voordat ze überhaupt opgenomen werden voor een drankje. Andere waarbij het eten werd uitgeserveerd zonder dat ze een onderlegger en bestek hadden gekregen. Weer andere die wel drie keer naar iemand van de bediening zijn toegelopen omdat ze anders hun aandacht niet kregen. Nog een andere tafel die met het doorgeven van hun dessert meteen de rekening vroegen omdat het ze anders te lang ging duren... Het contrast is idioot groot tussen de bedieding en de keuken. Voor de keuken echt alleen maar lof. We kregen met 20 minuten ons hoofdgerecht. (Nog maar weer eens gevraagd waar het water bleef...) Het eten was watertandend smakelijk! Echt ongelooflijk lekker. Geurig, smaakvol, vers en erg leuk op gemaakt. Het dessert was ook voortreffelijk. Ik heb mijn complimenten nog maar even persoonlijk doorgegeven aan de keuken. Voor de keuken een 10, voor de bediening een 1. Toch zou ik voor het eten wel nog een keer terug komen. Maar dan voorbereid. Meteen een menu (welke in krant vorm bij de ingang ligt) meenemen. En als we weten wat we willen hebben alles in 1 keer bestellen...meteen maar meerdere drankjes. Zodat je verder niks meer van de bediening hoeft te vragen. Laat de rest aan de keuken over en je kan genieten van een voortreffelijke maaltijd.