Restaurant Bravoure

Diner 18:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bravoure

carla D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
er zijn vele eetgelegenheden in de dorpsstraat op Vlieland maar dit is zeker een aanrader. Uitstekend diner in sfeervolle accomodatie
Lucienne F.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Oesters waren perfect. De bediening met name de Zuid-Afrikaanse jongeman was excellent.
Diny L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Xxx
Wil N.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
De visschotel de Bruin was excellent. Garing van de verschillende vissoorten perfect. Niet doorgegaard.
De limoensorbetijs met wodka was een frisse overheerlijke afsluiting. Topavond.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk restaurant met professionele bediening en ster-gerechten. Mooie en rustige setting. Niks voor patatliefhebbers, wel voor gourmands.
Hjalmar J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Lekker gegeten, verse producten en dat proef je terug
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Prina keuken en erg goede bediening. Uitleg over samenstellng van de gerechten. Helemaal top.
Sfeervol ingericht restaurant
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
kwaliteit eten voor een mooie prijs, vriendelijke bediening, mooie locatie, 2 keer gegeten in een week, opvallend beide keren werd een bijgerecht vergeten ,aardappeltjes of extra groenten bij het hoofdgerecht terwijl het wel op de kaart stond dat het erbij hoorde. Werd keurig ter plekke opgelost.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Lekkere combinaties en zeer goed klaargemaakt. Ober licht op leuke wijze toe en heeft zelfs als toegift humor. Prettige wijnen maken de goede avond compleet.
Welle G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Op het eten is niks aan te merken: mooi opgemaakt, goed op smaak en mooie combinaties van ingrediënten. De bediening daarentegen is een ander verhaal: onpersoonlijk, ongeïnteresseerd, ongestructureerd en het komt op ons over alsof er geen kennis van de gerechten, de wijn en de combinatie van beiden aanwezig is. Wat het restaurant uitstraald maken ze niet waar en daarom moeten wij concluderen dat de prijs-kwaliteit verhouding niet in orde is; ondanks dat het eten super lekker is.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Het verrassingsmenu is weinig creatief voor vegetarische gasten
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Erg teleurgesteld. Kregen plankje droog brood, moesten vragen of we er nog wat bij kregen. Fles witte wijn zonder koeler. Geen gare kip in de ceasar salad. Het voorgerecht van het drie gangen menu was in drie happen weg. Na twee uur kregen we te horen dat de keuken nu echt aan de gang ging met ons hoofdgerecht, we bebben ervoor bedankt en zijn weg gegaan.
Anne-Marije D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het eten zag er perfect uit op het bord. Wij hadden gevraagd of van het voorgerecht een hoofdgerecht gemaakt kon worden. Dit kon alleen deze portie was enorm klein en absoluut niet voldoende als hoofdgerecht en er moest wel €32 voor afgerekend worden terwijl voor het gehele 3 gangen diner €37 berekend werd dus de verhouding was erg ver te zoeken en slechte prijs-kwaliteit verhouding.
Inrichting was erg mooi en gezellig en bediening was ok.
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Genoeg bravour
Het restaurant is in een hotel gevestigd. We worden vrolijk ontvangen. De uitstraling is netjes en wat saai: een zijde van het restaurant heeft een gecapitonneerde wand waaraan een bank is gemaakt. Van het tafeltje is niet de korte, maar de lange kant tussen ons geplaatst.
Als iemand van de bediening met de kaart komt begint zij over een verrassingsmenu. Wat je kunt aangeven is of je vlees of vis wilt. Het lijkt ons wel leuk. Ik twijfel wat over vlees of vis voor het hoofdgerecht, maar kies dan toch voor twee maal vis. Even later wordt het bestek gewisseld. Ik krijg een vleesmes. Als ik aangeef dat dit niet klopt zegt de bediening op een nogal bazig toontje: "Nee hoor ik dacht dan eet u alletwee lekker hetzelfde." Heel apart. Ik zei gekozen te hebben voor twee keer vis en dat dus ook te willen krijgen. En zo geschiedde. Vervolgens ging het verder prima.
Het voorgerecht bestond uit paling met een saus en knapperige groenten. het hoofdgerecht uit ossenhaas met een madeirasaus en schelvis met een smaakvolle heldere saus en atisjokken. Die laatste bevatten nog wat scherpe blaadjes, maar voor het overige waren het heerlijke gerechten.
Ons was aangegeven dat we aan het einde zouden kunnen beslissen over wel,of geen toetje. Maar ook hier was de bediening voortvarend, we kregen dessertbestek, gelukkig kozen wij er toen ook voor om het te gebruiken! Wat was dat mooi én lekker! Een goddelijke combinatie van verschillende bewerkingen van vijg! Iemand zei ooit "een mens eet voor het toetje". Nou dat zou hier wel van toepassing zijn. Overigens hadden we bij dit eten ook nog een heel prettig kruidige viognier gedronken. Les Borries blanques 2015. Een aanrader, zeker als ik later de inkoopprijs opzoek.
Anne-Marie G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een fantastische ervaring: een vijfgangendiner met bijpassend wijnarrangement op het sfeervolle terras van Badhotel Bruin/Restaurant Bravoure. Chefkok Raymond Venmans maakt niet enkel heerlijke gerechten, geïnspireerd door de beste keukens ter wereld, maar creëert ook nog eens verfijnde kunstwerken. De bediening is accuraat, vriendelijk en op een prettige manier informeel. Bezoekt u Vlieland, dan mag u restaurant Bravoure niet missen.
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Weekje Vlieland en we gaan onze vaste adresjes langs. Zo ook Bravoure in Badhotel Bruin op 9 mei. Nieuw management, nieuwe brigade, nieuwe kaart maar zelfde chef. De kaart oogt fris en vol klassiekers, maar minder pretentieus als eerder. Eerlijker en basic. De kwaliteit van het eten is zondermeer goed. De entrecote met chimchurri is top. Mooie voorgerechten ook. Bediening moet nog wat wennen. Ondanks dat het niet druk is, zijn de intervallen tussen de gerechten vrij lang. Kortom, beter dan voorheen en waard om terug te komen.
Marian P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Kwaliteit van het eten was goed. Prijs/ kwaliteit verhouding is echter niet in orde. Prijzen veel te hoog zeker in relatie met extra te betalen voor bijgerechten. Verder veel te veel personeel, maar liefst 6 personenbelasting voor hooguit tien tafeltjes... de helft staat zich te vervelen achter de bar????... dat kan veel beter eigenaars !
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ontzettend lekker gegeten! De presentatie is prachtig en de kwaliteit laat niets te wensen over. Neem daarbij de heerlijke wijn en de warme sferen in het hotel/restaurant en mijn avond was compleet! Zeker een aanrader!
Fien J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De tonijn op verschillende wijze fraai gepresenteerd en goed op smaak lekker afgewisseld met krokante komkommer structuren. Het gerecht komt samen met een heerlijke wasabi saus. Hierna op de huid gebakken kabeljauw. Uitstekend gegaard. De quinoa is verrassend lekker. Nagerecht top! Wij maakte het de bediening met een grote groep niet makkelijk. Hiervoor begrip.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Restaurants net onder Michelin ster niveau zijn mijn favoriet en Bravoure heeft bevestigd waarom. Zeer goed verzorgde gerechten in het 5 gangen menu met verrassende en naadloos passende smaakcombinaties en ook nog een gecombineerd met een vlekkeloze wijn pairing met het wijnarrangement. Ook is de service vlekkeloos. Je vraagt je af of dit geen ster waard is.

Van de komkommervariaties en het kabeljauw filet op een bedje van citroen gemarineerde quinoa (met een schijfje granny Smith!) tot de super zachte kalfswangen op een mousse van sinaasappel, het was een feest voor het oog en de tong.

Dikke aanrader dus.