Restaurant Brasserie The Globe (WTC Hotel)

Heliconweg 52 8914 AT Leeuwarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Brasserie The Globe (WTC Hotel)

Roweco .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Zakelijk met een team hier de lunch gebruikt. Prima verzorgd met voldoende aandacht voor de gasten. Ruime keus in belegde broodjes, prima soep vooraf en een paar goede salades.
Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Op zondag 14 lunchten wij in dit restaurant. Wij waren daar in verband met Boot Holland. Het restaurant is strak ingericht en ruim van opzet. Je kunt er heerlijk zitten. Wij kozen voor respectievelijk een zalmsalade en een uitsmijter. De salade was ruim voorzien van gerookte zalm. De hele salade was trouwens goed gevuld. Heerlijk! We dronken er een chardonnay bij. De gerechten werden mooi opgediend. Het geheel sloten we af met een smakelijke cappuccino.
FishingnicoS .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Super plek om te lunchen. Je verwacht het niet, maar eenmaal geweest blijf je terugkomen.
Wat je ook kiest het is allemaal smakelijk en verzorgd. Aanrader de erwtensoep, volgens de bediening dagelijks vers gemaakt. Een topper.
J' us d' organge heerlijk.
Bediening is top, niet opdringerig, klantgericht en zorgzaam. Zuinig op zijn.
Wil je laten verrassen met een goede lunch, zeker een aanrader.