Restaurant & Brasserie Dunnik

- Lunch vanaf 10:30
- Diner vanaf 17:00

Lars D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Vorige week hebben we hier heerlijk gegeten met ons voetbal team. We zaten aan een mooie grote tafel waar iedereen gemakkelijk aan kon zitten en waarbij iedereen genoeg ruimte had om te eten. We hadden keuze uit Spareribs, varkenshaas of kipsaté, als je de ene keer spareribs wilde dan mocht je de volgende ronde ook weer uit de andere twee kiezen. De specialiteit spareribs maakt Dunnik zeker waar!! Tijdens het etentje hadden we een vaste serveerster, zij kwam vaak genoeg langs om het eten op te nemen of de groentes, frietjes/aardappels en sla aan te vullen. Wij als team komen hier zeker weer terug!
Arinda B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Hier de onbeperkt spare ribs en varkenshaas genomen, varkenshaas viel wat tegen. Maar de spare ribs waren echt super lekker, daar bleef je van eten. Dunnik is zoiezo 1 van mijn favoriete tentjes, ook om er heerlijke koffie te drinken. Dit was de eerste keer voor het diner, maar echt de spare ribs zijn een aanrader. Ook het drankje DLS is een echte aanrader en heerlijk verfrissend. De bediening kwam geregeld vragen of we nog een stukje spare ribs wilde en genoeg groente en friet/aardappeltjes wat je erbij kreeg. Wij komen zeker nog is terug, zoiezo voor de zwolsche bol.
Leo26 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Voor een lunch in Zwolle kies ik graag Dunnink: ik kom er al bijna veertig jaar, sinds m'n studententijd. Ook nu weer een positieve ervaring. Vlotte bediening, professioneel en efficiënt. Een goede kop koffie, een prima broodje beenham. Lekker hoor, met die barbecue-saus! Collega bestelde twee kroketten met friet: de hoeveelheid friet was wat karig. Mooi weer, gezellig op het terras: dat kon minder! Wel vraag ik me af waarom er bij Dunnink altijd zo'n soort supervisor de boel in de gaten staat te houden. Dat was veertig jaar geleden al zo, en het is nog steeds het geval. 't Komt een beetje feodaal over, eerlijk gezegd. Maar het eten smaakt er niet minder om.
Noflik2015 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Zo dat was lekker eten bij Dunnik. Echt niks op aan te merken.
Snelle en correcte bediening. Er wordt ook netjes aan je gevraagd of het eten smaakt.
Ga zo door !
Pebaatje .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Een gezellig restaurant waar je hond welkom is en waar het personeel het helemaal afmaakt door haar service en zelfs brokjes en water voor de hond te geven.
De borrel begon al goed doordat er Tripple leffe zowaar was.
Lekkere keuze uit wijnen, veel keuze uit vleesgerechten (vleesspies) en visgerechten (sliptongetjes).
Het decor is gezellig en niet te druk met mooie robuste eettafels.
Het personeel doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je je op je gemak voelt en dat je alles hebt wat je wil. De sfeer onder het personeel is goed en dat stralen ze ook uit.
P.R. G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Schnitseltje met prachtig garnituur; overheerlijk zalmmootje, lekker glaasje wijn en heel vriendelijke bediening.
Qurrie .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Het eten was heerlijk, de Zwolse bol als dessert zeer lekker, de bediening aardig en gezellig en niet wars van humor. We gaan hier zeker weer eten als we weer in Zwolle komen!
Sietze E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Onze zwerftocht door Zwolle hebben wij onderbroken op het terras van Brasserie Dunnik. Het personeel is lekker relaxed en in voor een lolletje. De tapas was prima, de bitterballen zoals ze horen te zijn. Wij hadden elders gereserveerd voor diner, anders waren we blijven zitten!
Christa W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk gegeten van voor, hoofd en nagerecht. Lang geleden dat ik zo hebben kunnen genieten van ALLES wat geserveerd werd. Kan niets opnoemen wat niet gesmaakt heeft, wij waren met 10 personen en hebben allemaal niets te klagen gehad. Ook de vegetarische schotel zou heerlijk hebben gesmaakt. De bediening was top en de " eigenaar" maakte het compleet door zijn persoonlijke aandacht......kortom een aanrader en komen zeker terug
Annewiek G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Twee weken geleden hebben wij hier met een groep van 90 mensen gegeten. De eigenaar is zeer enthousiast, het personeel is behulpzaam, netjes en aardig. We hebben genoten van een, speciaal voor ons gemaakte, cocktail. Vervolgens kregen we een driegangendiner en na afloop koffie of thee na. Zeer goed gegeten! Daarbij een ontzettend mooi en gezellig interieur.
Extra complimenten voor de keuken en de bediening: alle gerechten kwamen vlot, zodat alle gasten ongeveer tegelijk konden eten.
Zeker een aanrader om met een groep te komen eten!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Onbeperkt spare ribs en varkenshaas gegeten.
Ene bord was leeg en er werd direct gevraagd of we een nieuwe portie wilden.
Enorm mals vlees en dat voor een hele betaalbare prijs; super!
Harco W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Ongezellig terras met aan de ene kant allemaal rokende gasten en aan de andere kant uitlaatgassen van passerende vrachtwagens. En als dan de Apfelstrudl klef is en overgoten met een zurige kaneelsaus, was dit een teleurstellende ervaring.
Jpvdmeer .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Ondanks de gigantische drukte was het eten verrassend snel geserveerd. De spareribs smaakten goed, mooi geserveerd en het personeel was vriendelijk. Hier komen we zeker nog eens terug.
Zoestishet .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
zeer vriendelijke bediening die er alles aan doet om een leuke avond te beleven. Stokbrood vooraf was niet echt spannend, maar soep, hoofdgerecht van sliptong, dessert van chocoladetaart met ijs en koffie waren heerlijk.
Celine1981 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Gisteren gegeten bij restaurant Dunnik. Op internet de reviews over de spareribs gelezen, dus dat moesten we proberen. De spareribs zijn inderdaad zo goed als beloofd! Ook de andere gerechten op de kaart zijn fantastisch een dat voor een goede prijs. De bediening was top, vooral Jarno heeft ons echt in de watten gelegd. Een geweldig restaurant, we komen zeker nog eens terug!
Klaas M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Lekker gezellig uit eten geweest met 10 personen . Hele aardige bediening en gezellige mensen. Goede service en eten. Zelf een afwijkend menu Lactose en tarwe vrij was geen enkel probleem. We werden zelf s 'morgens gebeld door restaurant om het afwijkende menu door te nemen. Gewoon top. Prijs kwaliteit verhouding ook goed. Zeker aan te bevelen.
Piet55 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Gezellig terras waar je lekker koffie kunt drinken tijdens het winkelen. Afgelopen week dachten we om daar even lekker te lunchen. Dit viel ons vies tegen. Voor het geld wat je betaalt voor een pistoletje met salami en brie kan je net zo goed naar de supermarkt gaan. 6.95 euro voor zo'n klein broodje dat op een oversized bord wordt geserveerd vind ik nogal prijzig. Als je bij een restaurant gaat lunchen dan verwacht je dat je een luxe broodje krijgt ipv een pistoletje.
Qua bediening prima alleen een jonge dame en een wat oudere heer liepen uitgebreid te kauwen op een stuk kauwgom als een stel koeien, niet echt netjes als je gasten helpt. Volgende keer ga ik alleen voor een bak koffie met gebak ipv lunchen.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Afgelopen zomer hier met een groep van 16 personen gegeten. Er was een apart gedeelte gereserveerd, de keus wat eten betreft was goed, alles was heel erg lekker, overal was voldoende van en werd zo nodig aangevuld. Over afwijkende menukeuzes werd niet moeilijk gedaan en het personeel is hier zeer vriendelijk en correct. De spareribs zijn zo gaar dat ze bijna van het bot af vallen, heerlijk :-P Onbeperkt is hier ook echt onbeperkt, maar na twee rondes de aangeboden derde ronde maar afgeslagen. Wij komen zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn, dit is echt een aanrader!
FloorQ .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Op het terras zit je hier prima, hoe het binnen is heb ik niet kunnen beoordelen. Over de service geen klachten: vriendelijk en oplettend.

Ik probeerde een van de specialiteiten van het huis, de tomatensoep. Deze was te zout en het vlees dat erin zat paste niet bij de soep. Een tegenvaller. Als dessert nam ik 'Dunnik´s godenspijs', een huisgemaakte chocolade slagroommousse met bolletje roomijs
en een vleugje kersensaus. Te zoet, te overheersende room, teveel kersensaus. Helaas. Nog een tegenvaller.
Lars25 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
onlangs vrijgezellen party bij brasserie Dunnik gehad,
Top geregeld, fantastisch lekkere spare ribs!! Voldoende garnituur!
We kregen een grote bloktafel van 16 personen in een apart gedeelte. De inrichting ziet er gezellig uit! Kortom een top avond! Voor herhaling vatbaar!