Restaurant & Brasserie De Kleine Wereld

Stationsplein 208 2312 Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant & Brasserie De Kleine Wereld

Ontdek de wereld

Schuin tegenover het Centraal Station van Leiden vind je restaurant en brasserie ‘De kleine wereld’. Een toepasselijke naam, want je bestelt à la carte wereldse gerechten uit de meest exotische plaatsen. Of kies voor All You Can Eat en stel met allerlei gerechten je eigen proeverij samen. Of je nu de trein hebt gemist, even wilt bijkomen of een afspraak hebt, onder het genot van een heerlijke maaltijd vliegt de tijd voorbij.

Meer informatie over restaurant Restaurant & Brasserie De Kleine Wereld

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Els V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Een overvloed van gerechten naar keuze.
Zeer vriendelijke en behulpzame bediening.
Desgevraagd uitleg over de gerechten.
Aangegeven wat kleine gerechtjes waren.
jpeerhart .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Blij verrast met het aanbod van dit restaurant al komen de gerechten niet altijd echt overeen met de plaatjes.
Alleen jammer dat je al gauw voorgerechten en hoofdgerechten door elkaar zit te eten. Zeker voordelig en goede bediening. Als we weer in de buurt zijn gaan wij hier zeker weer eten. Ook uitgebreid toetjes!
RA G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
2 personen personeel hadden het zo druk dat ze langs je tafeltje holde, ( ja echt, gewoon lopen was er niet bij)
Championsoep, lauw en waterig, carpaccio waterig en geen smaak, lamskotelet niet helemaal gaar, wokgerecht dreef in de saus, en geen nagerecht meer besteld omdat we al 3 uur !! hadden gezeten en we zelf bijna gestrest waren door het personeel. Verder stond de bar vol met lege en vuile glazen, die , als ze een glas nodig hadden, er 1 werd uitgezocht, gespoeld en opnieuw werd gebruikt. Kortom eens maar nooit meer.
Gert H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker gegeten zeer afwisselend veel keuze in specialiteiten, kortom een gezellig avondje uit eten en zeker voor herhaling vatbaar wij komen daarom graag terug.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Via de AH actie gebruik gemaakt van het 'all you can eat' concept inclusief drankjes, een goede keus.
Prima kwaliteit van gerechten en voldoende keuze, porties zijn aan de grote kant dus wij hebben niet alle rondjes gehaald ;-). Bediening was niet scheutig met serveren van drankjes en deed haar best iedereen zo goed als mogelijk te helpen. Vriendelijke eigenaar met verstand van zaken!
De tafel van theo M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Lekker en goed gegeten.
Riet M.
Wij, als groep van 10, werden zeer vlot en vriendelijk geholpen. Het eten was meer dan genoeg en afwisselend. Ik miste allen wat verse groente, bijv. Salade. Verder niets dan lof.
Elly E.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Erg goede prijs kwaliteit verhouding. 57 euro onbeperkt eten en drinken met vier personen dankzij ah actie. Gaan echt nog een keer terug.
benbol .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij begonnen om 18.00 uur. Eerste ronde ging prima daarna erg lang wachten. Kregen wel steeds onze wijn maar eten duurde erg lang. 3e ronde kwam pas om 21.00 uur. Wij hadden de 4e ronde al wel doorgegeven (op advies van de serveerster) maar daar hebben wij niet op gewacht want om 21.30 uur was het er nog niet. Er was ook maar 1 toilet beschikbaar (voor dames en heren) en naast het toilet stond de afwas gewoon op de grond. Volgens een medewerker was dat nog de afwas van de vorige avond. Een heel raar en vies gezicht.
Marjorie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Uitstekend gegeten en genoten van een zeer goede bediening. Drank was ook inbegrepen bij de AH-restaurantbon.

En dat alles voor 26 euro voor twee personen!
Emmy L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Samen met een vriendin gegeten. Het eten was heerlijk, de bedieninig vriendelijk. Ondanks dat het drinken inclusief was, werd ons regelmatig gevraagd of we nog iets wilde drinken. We komen zeker terug.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Vanavond met ons vieren naar dit restaurant gegaan. Was voor ons de eerste keer. Wij hebben heerlijk gegeten. Alles was supervers, heerlijke rustige bediening waardoor wij geweldig lang konden tafelen. Werkelijk iedereen in de bediening was top. Ook leuk dat de kok aan tafel nog een gerecht uit kwam leggen. Zeker een aanrader hier heen te gaan. De all you can eat formule inclusief drank is werkelijk grandioos en elk gerecht is top. Wij komen zeker vaker terug
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Joyce E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hadden een reservering met een AH actiebon. Het eten was voortreffelijk, vers, mals en grotere portie's dan bij een reguliere all you can eat concept . Na 2,5 ronde zaten we al vol en begonnen we aan ons toetje. We mochten kiezen uit ijsjes, fruit , crème brule en veel meer. Ook daarvan mocht je meer bestellen.
We komen zeker terug, vooral voor de Peking eend flensjes , sushi's en de Koreaanse Bibob ? (Klinkt als )
Wat beter zou kunnen was de bediening. Bleek later dat hij net nieuw was en het vak nog moest leren. Het voortreffelijk eten maakte alles goed. Complimenten aan de koks.
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
het was al moeilijk om bij de tafel te komen zo gig.plakt de vloer overal. DE drankjes waren oké
. maar ik heb nog NOOIT ZO VIES GEGETEN!! EENS EN NOOIT MEER. Zo vies en niet hoe het hoor. jammer.
Bartina V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk eten. Echter wij hadden inclusief drankjes en moesten dus steeds naar de bar lopen om ons spa watertje te vragen. Wij hoorden ook andere mensen klagen over de trage bediening. Wij waren al aan het dessert toen er nog een groenteschotel kwam.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Nooit meer! Ik had gereserveerd voor een groep van 15 mensen. Na anderhalf uur hadden we nog niet veel meer gekregen dan onsmakelijke carpaccio, een bakje mierzoete tomatensoep en een paar schalen miniloempia's. Na gereclameerd te hebben kwamen enkele schalen pangavis, biefstukken en saté, maar onvoldoende voor vijftien personen. Drankjes moeten enkele malen worden besteld voor ze worden gebracht. Aan een wijnglas zat nog de lipstick van de vorige gast. In sommige gerechten zaten zwarte haren. Tussen de gerechten zit zoveel tijd dat je (ook bij een begintijd van tegen zeven uur niet snel aan de beloofde vijf gangen zult komen. Kortom: een teleurstelling!
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Prima avond gehad bij de Kleine Wereld. Vriendelijke service en goed concept. Erg lekkere gerechten en ook een aantal erg verrassende (de kipsaté met Koreaanse saus is een aanrader!)
Désirée V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Volop keuze, alles was superlekker! Correcte en bijzonder vriendelijke bediening.
Met de AH actie ook nog zeer aantrekkelijk in prijs...voor herhaling vatbaar.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben Goed gegeten .prima bediening, zeker Voor herhaling vatbaar !! De albert hein actie maakte het goed betaalbaar met 8 personen.