Restaurant & Brasserie De Kleine Wereld

Stationsplein 208 2312 Leiden Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 25
|
31-715327211
7,7 /10
69 recensies

Over het restaurant Restaurant & Brasserie De Kleine Wereld

Ontdek de wereld

Schuin tegenover het Centraal Station van Leiden vind je restaurant en brasserie ‘De kleine wereld’. Een toepasselijke naam, want je bestelt à la carte wereldse gerechten uit de meest exotische plaatsen. Of kies voor All You Can Eat en stel met allerlei gerechten je eigen proeverij samen. Of je nu de trein hebt gemist, even wilt bijkomen of een afspraak hebt, onder het genot van een heerlijke maaltijd vliegt de tijd voorbij.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 25
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Restaurant & Brasserie De Kleine Wereld

Hoe kom je er?

  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m Zondag 08:00 - 22:00

Services

  • Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Restaurant is af te huren (60 maximum aantal personen.)
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,7 /10
  • 10
    5
  • 9
    16
  • 8
    21
  • 7
    11
  • < 7
    16
Eten
7,9
Service
7,4
Decor
7,6
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
69/69 recensies
albertheijn .
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Paul V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Zeer vriendelijk ontvangst van gastheer, die overduidelijk uit Ierland komt en geen Nederlands praat. Voor ons overigens geen enkel probleem.
We hadden een brasserie verwacht, hadden niet al te veel tijd en bestelden daarom van de kaart. Gezien de hoge recenties gaan andere voor het all you can eat concept??
Wij bestelde twee hoofdgerechten en twee drankjes. Eerste hoofdgerecht kwam na zo'n 15 minuten. Serveerder had geen idee hoe je dit moest presenteren, (kennelijk alleen ervaring met het 25 gangen all you can eat...). Mijn vrouw had slibtongetjes besteld als hoofdgerecht en dit kwam zo'n 20 minuten later... 1 slibtong in plaats van 3 en nog veel te lang gebakken waardoor gortdroog.


Chef kwam wel nog persoonlijk excuses brengen. Hij had de bestelling niet goed begrepen. Voor ons was het leed al geschied.


Hoofdgerechten niet gelijk brengen is voor ons erg onprofessioneel, en als de kwaliteit dan ook nog eens slecht is dan vragen wij gewoon de rekening en gaan elders heen.
Robert H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Na een uur maar weggegaan....niets gegeten....zo weinig personeel dat ze het niet aan kunnen....je kan blijven bestellen en vragen....het komt niet
Olga T.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
  • Online gereserveerd
Dit restaurant biedt geen All you can eat, maar All you can wait. Service, Eten en wachttijd=slecht!!! Komen niet terug!
Leonie D.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
4
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
  • Online gereserveerd
De kwaliteit van de hapjes was wisselend, maar over het algemeen niet zo goed en het duurde heel heel lang. De hapjes kwamen niet als hele gang tegelijk, zodat ik bijvoorbeeld al een 4e hapje kreeg en mijn kinderen nog niets hadden gekregen.
saskiaschoon .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
  • Online gereserveerd
Zeer goed gegeten en gastvrij ontvangen, Leuke gelegenheid om heen te gaan met je vrienden en familie. Gerechtjes werden om de beurt gebracht en niet te snel achter elkaar. Keuken is open dus je kan zien wat er gebeurd en ik kreeg het idee dat alles netjes vers gemaakt werd
forel .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
8
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
  • Online gereserveerd
Eten lekker,maar kwam om half6 binnen en ging om half10 weg moest om eten vragen waar. het bleef ALL YOU CAN EAT maar om 8uur was de bestelkaart weg JAMMER VAN DAT LEKKER ETEN ,GEENUITLEG VAN BEDIENING ALLEEN BIJ HET AFREKENEN WERD NA KLAGEN SORRY GEZEGD.
Florentine H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten en gedronken :) vriendelijke service! Soms kan het even duren voor eten er aan komt maar dan heeft het eten tijd om te zakken. Zeker aan te raden !
Lekkerman J.
Meesterproever
(41 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
  • Online gereserveerd
Ontzettend lekker gegeten. Ruime keus. De wachttijd tussen de gerechten is niet kort, maar dat vinden wij prima. Want we hebben een heerlijke avond en dus tijd om gezellig te kletsen tussen de happen door en te genieten van de wijn.
tjve .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
  • Online gereserveerd
Het is een leuk concept, je kan in 5 gangen kiezen uit maximaal 5 gerechten echter de bezorging van de is wat chaotisch. Heb je niet de hele avond tijd dan kan je dat het beste aangeven, dan gaat het wat beter. De prijs kwaliteitsverhouding was goed.
Jan G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
  • Online gereserveerd
Prima gegeten, goede bediening en ook nog een prima uitleg over de gerechtjes. Aanrader. Komen zeker nog eens terug., ook al is het niet op de mooiste plek van Leiden gesitueerd.
olav S.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
4
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Duurt veels te lang voordat de gerechten per ronde verschijnen. Bediening is vriendelijk maar ergens hebben ze te weinig personeel. De 4e ronde haal je nooit. Makkelijk verdienen voor de eigenaar. Je haalt nooit je geld uit het eten.
Roos V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
  • Online gereserveerd
Lekker gegeten, vooral de Koreaanse gerechtjes bevielen erg goed!
Miranda D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
6
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
  • Online gereserveerd
Voor de prijs is het goed eten en drinken
hans B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Zeer lekker gegeten. Al het eten was vers, de sfeer was goed, en de bediening was erg aardig. Naar mate het drukker werd duurde het wachten inderdaad wat langer, maar dat was niet zo'n groot probleem. Hier komen wij zeker weer terug!
hans B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Zeer lekker gegeten, alles was vers. Aardige bediening & er hing een fijne sfeer. Naar mate het drukke werd, duurde het wachten inderdaad wat langer. Maar dit was geen probleem. Hier komen wij zeker terug!
manon1993 .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
2
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Wat een ontzettend teleurstellende ervaring was dit. Mijn vriend en ik kwamen van Schiphol en besloten om hier lekker te gaan eten, all you can eat incl. drank. Het was heel erg rustig in het restaurant dus dan zou dat binnen 2 uur ongeveer toch wel een heel eind moeten lukken dachten wij. Helaas niet. Na twee uur hadden we slechts twee rondes eten gehad, waarbij we een aantal gerechten niet hadden gekregen. Een paar gerechten waren ook echt niet vers en niet goed warm. Ook waren de gerechten erg klein, niet zo erg als je 5 rondes hebt, maar wel als het na twee rondes stopt. De keuken was telkens leeg en dan roken we een sterke sigarettenlucht in het restaurant. Onze derde ronde kwam gewoon niet opdagen. Op den duur naar de eigenaar gevraagd, want het meisje in de bediening was erg aardig en deed enorm haar best, maar dit was haar tweede werkdag en zij wist ook niet zoveel. Uiteindelijk kreeg zij helaas wel de schuld en was het een communicatiefout naar de keuken. Wat de eigenaar dan kon doen was de we maar voor 1 pers hoefden te betalen. Dit hebben we maar gedaan, maar het neemt niet weg dat we dus na ruimt twee uur nog hongerig en met 26 euro minder weer op straat stonden. Voor ons absoluut nooit meer!
Henne P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
  • Online gereserveerd
De laatste gang duurde erg lang 1uur wachten op een soepje
Annemiek S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was lekker. Toen het drukker werd (restaurant zat VOL) merkte je inderdaad wel dat de bediening wat langer op zich liet wachten. Maar als je je daar op instelt, is er niks aan de hand. Ook de kinderen hebben lekker gegeten (niet eens het kindermenu). Om te voorkomen dat de een al eet en de ander lang wacht, kun je gerechten delen of een beetje hetzelfde bestellen. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Komen zeker nog een x terug
Anne V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
2,5 /10
Eten
2
Service
4
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Weinig personeel, waardoor een hele lange wachttijd.
Sommige gerechtjes waren niet vers
Jammer!
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.