Restaurant-Brasserie Binnenmaas

Vrouwe Huisjesweg 1A 3271 LX Mijnsheerenland Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant-Brasserie Binnenmaas

Spannende smaaksensaties

In het recreatieoord Binnenmaas vind je dit fijne restaurant. Laat je in de watten leggen door het professionele team. Het menu biedt voortreffelijke en spannende gerechten aan. Wat dacht je van dorade op venkelcouscous of eendenborst met Szechuan pepers? De koks zorgen er voor dat elke hap een ware smaaksensatie is!

Meer informatie over restaurant Restaurant-Brasserie Binnenmaas

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
aphrodite.greta .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten is voortreffelijk, een aanrader is de bisque, wat een heerlijke kreeftensoep. Alles was heerlijk en wat een vriendelijk personeel.
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
De Binnenmaas is een klassiek restaurant waar het tafellinnen keurig ligt te wachten op een klant die op correcte wijze bediend wil worden door een ober die al meer dan 25 jaar zijn beste benen voor zet in deze zaak. De bediening is uiterst correct.
Daar we hier via de Albert Heijn kortingsactie binnen kwamen was er een kleine kaart met een beperkte maar voor ons ruim voldoende keuze. De gerechten zijn van een hoge kwaliteit en worden in voldoende hoeveelheden geserveerd. Wij namen vooraf een heerlijke visterrine en entrecote. Als hoofdgerecht Parelhoen en een Roodbaars die heel goed waren klaargemaakt. Als dessert warme kersen met ijs. De (witte) wijnkeuze (van de ober) was prima: Graine de Grangeneuve (2014) prijs €33,95. Het drinkwater uit de karaf kostte €2,50 en zo kwamen we met koffie achteraf dankzij de korting uit op een totaalbedrag van €80,95. Dit was een prima prijs-kwaliteitsverhouding in onze ogen.
Het restaurant is ruim opgezet en doet door de open haard een beetje denken aan een wat ouderwetse huiskamer. De stoelen -met geweven stof en kunststof, zitten prima, maar doen wat goedkoop aan. Deze zou ik persoonlijk vervangen door een wat meer bij de tijd en interieur passend exemplaar.
tijsterman.bv .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Van de AH actie vinden wij dit het beste restaurant van de restaurants die wij bezocht hebben.
Een broodmandje vooraf en een amuse van het huis en nog een surprise tussendoor. Mijn man vroeg om zoutarm en ook dit werd keurig geregeld. Een aanrader voor iedereen.
hligthart .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gegeten met de AH-actie. Hoofdgerecht vond ik zelf iets flauw (parelhoen), maar dat is een kwestie van smaak: kwaliteit was goed. Service van de bediening erg goed. Daar kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen. Waren hier al eerder geweest en zeker voor herhaling vatbaar.
Paula G.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Sfeervol ingericht.
Bediening was zeer vriendelijk en goed.
Het eten was ook zeer goed en ruim voldoende.
De tijden tussen de gerechten door waren ook prima.
Dus....een aanrader
Bea010 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De datum was best lastig, 1 dag voor kerstavond zou men zomaar minder scherp kunnen zijn. Het tegendeel was waar, geen enkele aanmerking! Het brood wat vooraf geserveerd werd was vergezeld van tapenade en gezouten roomboter, geen extra voor gerekend terwijl zelfs nog een keer werd aangevuld De tong was ronduit perfect! De verse frites die erbij werd geserveerd heerlijk. Een goede, aparte amuse. Vervolgens een koude , dus goed geserveerde rundcarpaccio. We gaven aan dat we niet ruim in onze tijd zaten, hier werd goed op ingespeeld. Van ontvangst tot en met vertrek was men allerhartelijkst! hier wordt zowel in de keuken als in de bediening met passie gewerkt. Het uitzicht over de plas is prachtig, een aanrader voor de zomer.
wilvanbeurden .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zaten in de serre, duidelijk veel minder sfeer dan in het restaurant jammer !!!! eten en bediening zoals altijd prima in orde.
Tineke Z.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, 3 gangen keuzemenu 39,95 euro, keus uit vlees, vis of vegetarisch!
Incl. amuse en spoon, stokbrood en boter.
Alles van uitstekende kwaliteit, we hebben genoten met onze vrienden.
Nu was alles ook nog in kerstsfeer, heel gezellig!
Een aanrader...
corrie1948 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten,alles prima en vriendelijk personeel.Ook leuke actie met AH bonnen.Ook leuke locatie in de zomer met uitzicht op het water.
Doortje E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was goed voor de prijs van 2 voor 1. Als het normale prijs geweest was zou het wel een beetje te duur zijn.
Maar al met al prima!
Barry T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Sfeervol rest. met goede, attente bediening en lekker eten met verse ingrediënten. Het roodbaars-hoofdgerecht was voortreffelijk!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Aangename ontvangst. Vriendelijke en professionele bediening. Eten was heel smakelijk. We aten er met zijn zessen en hadden het Ah menu. Aanbevolen!
ceesvanwezel .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ontvangst en bediening prima. Gezellige sfeer .Zowel voor-, hoofd - als nagerecht was van goede kwaliteit en leuk opgediend. Dit restaurant is aan te bevelen . Prijs - kwaliteitverhouding goed. Voor herhaling vatbaar !
A24 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het was rustig in het restaurant tijdens ons verblijf. De gerechten zagen er netjes uit en smaakten goed.
Er werd door bediening geconstateerd dat ons tafeltje niet helemaal goed stond, onmiddellijk verholpen.
Vriendelijke bediening. Wij waren zeer tevreden over de AH-actie.
j.verheul15 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer goede en vriendelijke bediening, inrichting van restaurant is wat gedateerd maar dit vinden wij niet storend.
Eten was goed bereid, misten alleen groenten bij het hoofd gerecht.
D.(Dick) S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
1. prachtige locatie
2. prima parkeergelegenheid
3. gemoedelijke sfeer met leuke open haard, lekker eten tegen een redelijk tarief
francis V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij vonden het drie gangen menu teleurstellend, het voorgerecht met de zalm en witvis vonden wij niet lekker qua smaak, het hoofdgerecht de parelhoen was droog, en de gebakken aardappelen slap en te kort gebakken, het dessert was oke, wij hebben heel lang moeten wachten op de drie gangen, terwijl het absoluut niet druk was in het restaurant, maar wij vonden het heel jammer en teleurstellend in restaurant Binnenmaas.
jadegeus .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Dit restaurant heeft veel van zij oude allure verloren. Gerechten waren eenvoudig, met goedkope details zoals diepvries groenten van Horeca Select, slappe gebakken aardappelen, aardappel puree die te lang warm was gehouden. Alleen de prijs, entourage en bediening hadden de allure van vroeger. Is te hopen dat het team van de Gouden Pollepel hier niet binnenstapt. Zou een vernietigende recensie opleveren. Directie, laat je adviseren en zet het restaurant weer op de lijst. De locatie, die mooi is gelegen, verdient beter dan wat nu op het bord werd gepresenteerd. Dat kan iedere beginnende leerling kok ook.
jdeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten. AH-aanbieding. Voortreffelijk gegeten. Roodbaars zoals hier van zeldzame kwaliteit. Het is ook aangenaam vertoeven bij deze restaurateur. Vriendelijk, correct. En een heel goed driegangenmenu. Voor ons een reden om zeker terug te komen. Dit restaurant heeft de AH-aanbieding aangegrepen om zich e promoten.
jdeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016