Restaurant-Brasserie Binnenmaas

Vrouwe Huisjesweg 1A 3271 LX Mijnsheerenland Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant-Brasserie Binnenmaas

Spannende smaaksensaties

In het recreatieoord Binnenmaas vind je dit fijne restaurant. Laat je in de watten leggen door het professionele team. Het menu biedt voortreffelijke en spannende gerechten aan. Wat dacht je van dorade op venkelcouscous of eendenborst met Szechuan pepers? De koks zorgen er voor dat elke hap een ware smaaksensatie is!

Meer informatie over restaurant Restaurant-Brasserie Binnenmaas

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Corrie1948 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Doortje E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was goed voor de prijs van 2 voor 1. Als het normale prijs geweest was zou het wel een beetje te duur zijn.
Maar al met al prima!
Barry T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Sfeervol rest. met goede, attente bediening en lekker eten met verse ingrediënten. Het roodbaars-hoofdgerecht was voortreffelijk!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Aangename ontvangst. Vriendelijke en professionele bediening. Eten was heel smakelijk. We aten er met zijn zessen en hadden het Ah menu. Aanbevolen!
Ceesvanwezel .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ontvangst en bediening prima. Gezellige sfeer .Zowel voor-, hoofd - als nagerecht was van goede kwaliteit en leuk opgediend. Dit restaurant is aan te bevelen . Prijs - kwaliteitverhouding goed. Voor herhaling vatbaar !
A24 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het was rustig in het restaurant tijdens ons verblijf. De gerechten zagen er netjes uit en smaakten goed.
Er werd door bediening geconstateerd dat ons tafeltje niet helemaal goed stond, onmiddellijk verholpen.
Vriendelijke bediening. Wij waren zeer tevreden over de AH-actie.
J.verheul15 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer goede en vriendelijke bediening, inrichting van restaurant is wat gedateerd maar dit vinden wij niet storend.
Eten was goed bereid, misten alleen groenten bij het hoofd gerecht.
D.(Dick) S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
1. prachtige locatie
2. prima parkeergelegenheid
3. gemoedelijke sfeer met leuke open haard, lekker eten tegen een redelijk tarief
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij vonden het drie gangen menu teleurstellend, het voorgerecht met de zalm en witvis vonden wij niet lekker qua smaak, het hoofdgerecht de parelhoen was droog, en de gebakken aardappelen slap en te kort gebakken, het dessert was oke, wij hebben heel lang moeten wachten op de drie gangen, terwijl het absoluut niet druk was in het restaurant, maar wij vonden het heel jammer en teleurstellend in restaurant Binnenmaas.
Jadegeus .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Dit restaurant heeft veel van zij oude allure verloren. Gerechten waren eenvoudig, met goedkope details zoals diepvries groenten van Horeca Select, slappe gebakken aardappelen, aardappel puree die te lang warm was gehouden. Alleen de prijs, entourage en bediening hadden de allure van vroeger. Is te hopen dat het team van de Gouden Pollepel hier niet binnenstapt. Zou een vernietigende recensie opleveren. Directie, laat je adviseren en zet het restaurant weer op de lijst. De locatie, die mooi is gelegen, verdient beter dan wat nu op het bord werd gepresenteerd. Dat kan iedere beginnende leerling kok ook.
Jdeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten. AH-aanbieding. Voortreffelijk gegeten. Roodbaars zoals hier van zeldzame kwaliteit. Het is ook aangenaam vertoeven bij deze restaurateur. Vriendelijk, correct. En een heel goed driegangenmenu. Voor ons een reden om zeker terug te komen. Dit restaurant heeft de AH-aanbieding aangegrepen om zich e promoten.
Jdeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Nelie B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Vriendelijke ontvangst Een zorgvuldig samengesteld keuzemenu voor de ah actie. Vriendelijke bediening volgens de regels van het beroep. Heerlijk gegeten. Een aanrader.
Sanberg001 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De kwaliteit van het eten was voortreffelijk. Dit geldt voor voor-, hoofd- en nagerecht. Het in het kader van de AH-restaurantactie geboden menu was beperkt (daar hebben wij alle begrip voor) maar liet voldoende keus. De bediening was uitmuntend (vriendelijk en professioneel). Het restaurant ziet er van binnen en van buiten goed uit, maar vooral de locatie (aan het water van de Binnenmaas) spreekt ons erg aan.

Wij hebben hier dit jaar al vijfmaal gedineerd. Dat zegt genoeg.
Marcuskoolmees .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Fijn eten op een geweldige locatie langs het water. Zou hier zeker nog een keer vaker langskomen. Wachttijd op het eten is precies goed.
Aphrodite.greta .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was super, de bediening zeer vriendelijk. Het uitzicht fantastisch.Kortom: een aanrader. Ons zien ze snel weer!
Miavangemert .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Smaken waren wat vlak.
Bediening had het druk en daardoor moesten we heel lang wachten.
We hebben gebruikt gemaakt van ah restaurant aanbieding.
Lg.deurloo .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben met 4 pers. het ah menu genomen. We hebben lekker gegeten als extra kregen we een amuse en een spoon,attente bediening. Het was een perfecte avond.
Andalusie .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
3 gangenmenu gegeten met de AH actie.
Vorig jaar ook met deze actie ook hier gegeten, toen vond ik de keuze uitgebreider en de porties groter.
Het eten was prima, alleen jammer dat een doodgewone huiswijn 5 euro moet kosten.

Geachte gast, Dank voor uw positieve reactie. Dit waarderen wij zeer. Een glas huiswijn kost bij ons 4,25 per glas van 15 cl. Wij serveren meerdere wijnen per glas welke wel een andere prijs hebben dan onze huiswijn.
Jawbeljaars .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Mooi terras met uitzicht op de Binnenmaas. Diner was goed verzorgd maar sober. Viel iets tegen. Misschien waren de verwachtingen te hoog gespannen. Service was erg goed.