Restaurant & Bowling Erica

Wanroijseweg 95 5454 GZ Sint Hubert Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant & Bowling Erica

Oneindig veel mogelijkheden

Restaurant Erica is de ideale plek om een leuk dagje uit te combineren met een heerlijk diner. Een afsluiting van een boswandeling, fietstocht of skeelertraject of als begin van een gezellig avondje bowlen. Buiten op het terras met mooi weer, of heerlijk binnen met een eigentijds interieur. Genoeg keuze tussen vlees- vis- of vegetarische gerechten. Deze internationale keuken biedt voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant Restaurant & Bowling Erica

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant & Bowling Erica

Francien L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Wij hebben heerlijk gegeten.
En komen er zeker nog eens terug.
Thea C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Weinig keuzes in hoofd maaltijd.
Leny B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Aardige gastvrouw. Aanrader
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
We hebben goed en gezellig gegeten. Mede door de goede en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Corry C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Eten geweldig ook de bediening was voor trefelijk.
Aan het restorant kan nog wel het een en ander gebeuren .
Lammie R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heel lekker gegeten
Else V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
De bedienende dame was werkelijk zeer prettig en attent. De avond dat wij er waren waren en weinig andere gasten, dus was het er rustig.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
De bediening is echt superslecht. Wij moesten echt opstaan en zwaaien voor iemand met een chagarijnig gezicht naar ons toe kwam. Vervolgens waren er dingen vergeten, en moesten we daar 3! keer om vragen voor ze het kwamen brengen.

Onbeperkt steelgrillen was leuk en genoeg keuze (groente, verschillende soorten vlees en sausjes, garnalen, brood, friet), maar wat hen betreft alleen onbeperkt aan zetmeelproducten. Friet en brood vulden ze vanzelf bij, vlees en garnalen moesten we vragen. Toen we voor de derde keer vroegen of ze ons vlees wilden bijvullen (we hadden inmiddels al het vlees al op), vroegen ze wat we specifiek dan wilden hebben en kregen we een bordje met alleen hetgeen we specifiek hadden gevraagd.

Het bowlen was erg leuk. Een paar ballen hadden flinke deuken en rolden daardoor niet recht, maar de banen zijn goed, en de schoenen stinken niet.
Diny E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
heerlijk gegeten je kunt er lekker en rustig eten wat wij dus als fijn ervaren
Yolanda C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten.We begonnen met een broodplankje(zeg maar gerust broodplank)ziceel verschillend vers gebakken brood met heerlijke smeersels.Daarna de Groentesoep en de carpaccio ook weer een groot portie.Daarna de Black Diamond en de Erica snitsel xl.Met een heerlijk ijsje hebben we afgesloten.We hebben echt lekker gegeten voor een mooi prijsje.We gaan zeer zeker nog een keertje terug.Complimenten voor Erica
Mario H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We werden netjes ontvangen, hadden een leuk en gezellig tafeltje, sfeer was gezellig. De bediening was goed, en we hebben lekker gegeten. Is voor herhaling vatbaar.
Arend B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Goed eten voor een goede prijs! En met uitmuntend personeel.
De biefstuk was precies zo gebakken als gevraagd en de voorgerechten (een broodplankje en carpaccio) zagen er goed uit En smaakte prima. Zeker een aanrader!
Resibosman M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wat een gezellig restaurant,
Je zit lekker ruim, en rustig.
We hebben heerlijk gegeten.
En de gerechten zagen er heerlijk uit. We komen zeker nog een keer terug!
Simone J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker eten, aardige bediening, alleen jammer dat we er alleen zaten!
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Alles was goed tot perfekt, het zou fijn zijn als de mensen die willen tafelgrillen apart konden zitten met een goede afzuiginstallatie.
Diny E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
heb lekker gegeten en de bediening was ook zeer vriendelijk
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Was goed
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Uur moeten wachten op het voorgerecht,het hoofdgerecht kwam wel redelijk snel. Het was erg druk werdt gezegd. Het zalmpannetje was niet lekker en erg droog,de sla was zonder dressing. Verder werden we belaagd door vliegen waar volgens hun ze niets aan konden doen
A. R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker gegeten (ah restaurantactie) We konden kiezen uit de hele kaart.
Voorgerecht was prima. Hoofdgerecht koppies en biefstuk waren lekker gegrild. Nagerecht, appeltaart met ijs en complete smaakte ook erg lekker.
Rudielly N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
prachtig schoon terras, vriendelijk personeel eten was lekker.