Restaurant & Bowling Erica

Wanroijseweg 95 5454 GZ Sint Hubert Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant & Bowling Erica

Oneindig veel mogelijkheden

Restaurant Erica is de ideale plek om een leuk dagje uit te combineren met een heerlijk diner. Een afsluiting van een boswandeling, fietstocht of skeelertraject of als begin van een gezellig avondje bowlen. Buiten op het terras met mooi weer, of heerlijk binnen met een eigentijds interieur. Genoeg keuze tussen vlees- vis- of vegetarische gerechten. Deze internationale keuken biedt voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant Restaurant & Bowling Erica

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag 12:00 - 21:00
rjenrmp .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voor de derde keer bij Erica gegeten en net als eerdere keren heerlijk.
Het eten is vers er wordt veel aandacht aan besteed de porties zijn zeer toereikend.
Er heerst een ontspannen sfeer de bediening is prettig en niet opdringerig.
Misschien geen Michelin ster maar zeker zo gezellig en het eten doet er niet voor onder op de rare dingen na die je bij de Michelin restaurants voor geschoteld krijgt.
We gaan hier zeker vaker naar toe.
Feliene .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten, de porties zijn ruim, de bediening was erg vriendelijk en qua tempo prima.
Voor herhaling vatbaar!
G P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst. Bediening was attent.
Je kunt kiezen uit de gehele menukaart met de AH restaurantactie, Gerechten waren lekker en de portie voldoende groot.
Omdat er groepen aanwezig waren was geluidniveau even iets hoger anders was de beoordeling rustig geweest.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het was voor ons een echte tegenvaller! Vooraf aan de bediening gevraagd hoe de Iens actie werkte, of ze een aparte kaart hadden. Nee dat hadden ze niet, je kon bestellen wat je wilde van de kaart. Daar hadden ze dan bij moeten zeggen dat de goedkoopste gerechten in mindering worden gebracht. Ik heb er tenslotte naar gevraagd! Wij waren met 2 kinderen die een broodje besteld hadden van € 8,95 en wij de Erica vleesschotel voor € 17,- p.p. waar we dus de korting van 2x de korting van € 8,95 op kregen. Niet zo erg als het lekker was maar de vleesschotel zag er al niet lekker uit, gekookt vlees. Alles droog en doorbakken, niet te eten. Bij een gewone frietkraam is het lekkerder. Dit ook aangegeven maar daar zeggen ze gewoon niets op. De bazin, denk ik, niet klantvriendelijk daar! Broodje carpaccio was wel goed en het nagerecht gelukkig ook. Maar voor ons nooit meer! Verschillende restaurants bezocht met deze actie en alleen deze hebben wij ervaren als waardeloos.
H.meulepas .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben geen commentaar : De bediening was vriendelijk. De ruimte zou misschien iets meer uitstraling kunnen hebben . Als je iets te lang moet wachten wordt er vriendelijk iets tussen door geserveerd . Is een pluimpje waard.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteravond samen met mijn man heerlijk gegeten. Hadden vooraf gereserveerd. Online, maar daar ging iets mis mee. Toen gebeld en dat werd keurig opgelost. We hadden een gezellig plekje en ontvangst en bediening was keurig.Nette (warme) borden etc. mooi opgemaakt en het personeel erg vriendelijk.Dat straalde ze ook uit. Leuke vlotte meiden en eigenaresse.(?)We kenden dit restaurant, maar waren er al lang niet meer geweest. We komen er zeker binnenkort nog terug.Het was top! (We hebben gebruik gemaakt van de AH zegelkaarten.)
OlgaAb .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We werden hartelijk ontvangen. Kregen een gezellig tafeltje voor ons zessen. Advies voor witte wijn prima.
Hebben heerlijk gegeten, het was erg druk, maar het personeel deed enorm hun best iedereen op tijd te bedienen. We hadden bijna allemaal andere gerechten, de borden waren mooi opgemaakt en alles smaakte voortreffelijk. We hebben ontzettend genoten van de sfeer, de perfecte bediening en het driegangenmenu. We hebben de AH kaart gebruikt en we zijn bijzonder tevreden met de gerechten a la carte.
Iedereen bedankt voor zorg voor onze gezellige avond.
Ron244 S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een simpele inrichting, deels vloerbedekking, deel houten planken.
Ingang toiletten direkt naast tafels waar de gasten eten, dus niet via een gangetje.
De amuse was erg lekker, De uiensoep en de tomatensoep gewoontjes.
De "mixed grill" was daar in tegen erg lekker, met gebakken groenten, salade en 2 warme sausen.
Beetje jammer dat men 50 cent rekent voor een klein bakje mayonaise voor bij de friet.
Het desert in een weckpotje was 2 soorten ijs met stoofpeertjes, pruimen en ander seizoensfruit, De smaak hiervan was prima.
Enige kennis van de rode wijn was erg magertjes te noemen. Als antwoord kregen we te horen dat het een net nieuwe wijn was die zij hadden.
B.R.C.J.R.S L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk en behulpzaam bediening. Een Á la carte menu voor de AH actie, dus keuze genoeg.
We komen hier zeker wel een keertje terug.
rjenrmp .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Erica is een simpel restaurant, velen zouden het oubollig noemen maar wij vinden het heerlijk om in een rustige wat gedateerde ruimte te verblijven, geen bling bling maar simpel ruim en schoon.
Het eten was zeer goed, veel verse ingrediënten biefstuk zoals gevraagd medium en rare en ook zo gekregen verse salade enz.
De bediening was prima, geen gedraai om je tafel maar daar wanneer nodig en erg vriendelijk.
De prijzen zijn voor wat je krijgt erg redelijk en de porties prima, er wordt duidelijk veel aandacht aan het eten besteed.
De muziek zou wat minder luid mogen , het was nog net niet hinderlijk.
Voor de liefhebber is er een bowling, leuk als familie uitje met een etentje erna of ervoor.
Erica is zeker de moeite waard, we gaan zeker nog weer terug.
rooy0478 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Erica. Lekker buiten op het terras, bediening was super, eten erg lekker. Komen zeker nog terug.
Dorien en Bert
FuchtenenCo .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het was een prima avond en het personeel deed erg haar best om het goed te laten lopen.
Door de onderbezetting duurde het allemaal erg lang voordat je een volgend gerecht geserveerd kreeg.
Mogelijk kwam het doordat het onverwachts druk werd.
Ondanks dat toch een prima avond gehad.
willeke98 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Prima, maar bediening had wat actiever gemogen! Lekker gegeten en niet duur! We zaten lekker buiten. Het restaurant is volledig separaat van de bowlingbaan.
blaricum .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Aan rotonde gelegen restaurant/bowling met verrassend zeer goede keuken. Lekkere amuse (dikke fruitsap met likeur), romige carpaccio met sla, malse biefstuk, originele zalm in pannetje en royale ijsdesserts. Attente en vriendelijke medewerksters. Kortom een aangename verrassing. De AH actie zegeltjes maakten het helemaal top!
m.ermers4 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
wij hebben samen de schotel erica voor 2 personen gegeten was heerlijk en een lekker klein toetje toe en natuurlijk een soepje vooraf alles was echt lekker hebben dan ook genoten een echte aanrader Groetjes
hansniemeyer49 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Lekker weer dus op het terras. Goed voorgerecht, carpaccio was op kamertemperatuur en niet zo als vaak uit de koelkast.
Gamba's waren prima, smaakvol en juiste hoeveelheid.
Nagerecht met marracuja ijs heerlijk
info845 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Echt een aanrader, we hebben super lekker gegeten en de bediening is erg vriendelijk. Mooi en gezellig ingericht en fijne stoelen om op te zitten, dat vind ik ook altijd heel belangrijk. We gaan zeker nog een keertje terug!
henriettepeters1967 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Zeer smakelijk gegeten. De geitenkaas in filodeeg had een combinatie met rode bietjes en abrikoos war een verrassend heerlijke combinatie bleek. De bediening was prima, allert en gastvrij. Omdat we gewandeld hadden had ik vooraf gevraagd of mn hond ( die ook wel restaurant-proof is) mee mocht komen, wat geen bezwaar was. Erica was door ons geselecteerd vanuit de lijst v deelnemers aan de Albert Heijn restaurantactie. We hadden vrije menu keuze zonder beperkingen. Het was voor ons en onze vrienden een fijne, smakelijke en avondvullende avond.
fredfredenmarion .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Brabantse gemoedelijkheid in out-datet inrichting.
Lunch met groentesoep ,zalm in een pannetje en "death by chocolate". Gewoon goed. Keuze vanaf de lunchkaart,geen speciaal ahrestaurantactielunch! Prima.
bghvanstiphout .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het duurde n uur voordat we het eerste gerecht kregen de sla was ook niet alles als ik vantevore had geweten was ik ergens anders naar toe gegaan het enige plus punt dat je alles van de kaart kon bestellen