Restaurant & Bowling Erica

Wanroijseweg 95 5454 GZ Sint Hubert Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant & Bowling Erica

Oneindig veel mogelijkheden

Restaurant Erica is de ideale plek om een leuk dagje uit te combineren met een heerlijk diner. Een afsluiting van een boswandeling, fietstocht of skeelertraject of als begin van een gezellig avondje bowlen. Buiten op het terras met mooi weer, of heerlijk binnen met een eigentijds interieur. Genoeg keuze tussen vlees- vis- of vegetarische gerechten. Deze internationale keuken biedt voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant Restaurant & Bowling Erica

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag 12:00 - 21:00
7,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant & Bowling Erica

Mario H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We werden netjes ontvangen, hadden een leuk en gezellig tafeltje, sfeer was gezellig. De bediening was goed, en we hebben lekker gegeten. Is voor herhaling vatbaar.
Arend B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Goed eten voor een goede prijs! En met uitmuntend personeel.
De biefstuk was precies zo gebakken als gevraagd en de voorgerechten (een broodplankje en carpaccio) zagen er goed uit En smaakte prima. Zeker een aanrader!
Resibosman M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wat een gezellig restaurant,
Je zit lekker ruim, en rustig.
We hebben heerlijk gegeten.
En de gerechten zagen er heerlijk uit. We komen zeker nog een keer terug!
Simone J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker eten, aardige bediening, alleen jammer dat we er alleen zaten!
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Alles was goed tot perfekt, het zou fijn zijn als de mensen die willen tafelgrillen apart konden zitten met een goede afzuiginstallatie.
Diny E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
heb lekker gegeten en de bediening was ook zeer vriendelijk
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Was goed
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Uur moeten wachten op het voorgerecht,het hoofdgerecht kwam wel redelijk snel. Het was erg druk werdt gezegd. Het zalmpannetje was niet lekker en erg droog,de sla was zonder dressing. Verder werden we belaagd door vliegen waar volgens hun ze niets aan konden doen
A. R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker gegeten (ah restaurantactie) We konden kiezen uit de hele kaart.
Voorgerecht was prima. Hoofdgerecht koppies en biefstuk waren lekker gegrild. Nagerecht, appeltaart met ijs en complete smaakte ook erg lekker.
Rudielly N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
prachtig schoon terras, vriendelijk personeel eten was lekker.
Helma H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Het eten was lekker en ze zijn vriendelijk maar t duurde voor ons te lang voordat ze het servies weer ophaalde en de volgende gang serveerde maar zeker waard om nog ns terug te komen
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Kan niet anders zeggen.
Siebe R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Door dat het zo warm was kregen we bij elke consumptie een glaasje kraanwater. Super.
Adie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wij vonden het eten erg lekker en de bediening perfect. Echt een aanbeveling!!
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gewoon echt lekker gegeten. Geen heel bijzondere gerechten, maar wel gewoon goed. Aanrader, ook als je met kinderen gaat eten. Daar is, voor een sympathiek prijsje, op de kaart ook zeker rekening mee gehouden.
Een klein minpuntje, ik vond het er wat aan de koele kant. De verwarming had ietsjes hoger gemogen. Maar verder prima. Een ook een zeer vriendelijke bediening.
Mvr J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heel veel goede recensies heb ik gelezen en vanuit de omgeving gehoord dat het allemaal erg goed is.
Helaas vond ik het veel te duur voor wat je krijgt... Vleesschotel voor 2 pers. (€18 pp) dat was het niet waard. Alles was doorgebakken en droog en zag er niet lekker uit op de schaal. Je deelt 250 gram vlees met z’n tweeën.
Ik vraag me af wat de mensen hebben gegeten die zulke hoge cijfers geven. Ook mosselen gehad, zat veel zand tussen helaas. Dit wel gekocht via social deal en dus niet duur dus dan verwacht ik er ook niet veel van. Maar van een vleesgerecht van €18 pp toch wel... Daarom geen aanrader!
Personeel is wel vriendelijk maar ik denk dat het restaurant in het totaal is blijven hangen in ‘vroeger’.
In totaal 3 uur gezeten.. Duurde al ruim een uur voor het voorgerecht kwam (we hebben maar 2 gangen gehad). Dit kan niet eens gebeuren bij een overvol restaurant!! Ik raad het iedereen af.
lucia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
voor de 2x met de AH kaart bij Erica gegeten. Het was weer voortreffelijk "super lekker."
bediening was ook weer geweldig en heel gastvrij.
Ik raad een ieder dit restaurant aan.
Wij komen er zeker nog vaker
lucia V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben genoten van 't 3 gangenmenu, het eten is vers en er wordt aandacht aan besteed, we hadden de AH kaart gebruikt en mochten kiezen uit de gehele menu kaart oftewel "a la carte" en gratis amuse werkelijk fantastisch.
De bediening was zeer vriendelijk , niet opdringerig.
Voor herhaling vatbaar
R A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voor de derde keer bij Erica gegeten en net als eerdere keren heerlijk.
Het eten is vers er wordt veel aandacht aan besteed de porties zijn zeer toereikend.
Er heerst een ontspannen sfeer de bediening is prettig en niet opdringerig.
Misschien geen Michelin ster maar zeker zo gezellig en het eten doet er niet voor onder op de rare dingen na die je bij de Michelin restaurants voor geschoteld krijgt.
We gaan hier zeker vaker naar toe.