Restaurant & Bowling Erica

Wanroijseweg 95 5454 GZ Sint Hubert Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant & Bowling Erica

Oneindig veel mogelijkheden

Restaurant Erica is de ideale plek om een leuk dagje uit te combineren met een heerlijk diner. Een afsluiting van een boswandeling, fietstocht of skeelertraject of als begin van een gezellig avondje bowlen. Buiten op het terras met mooi weer, of heerlijk binnen met een eigentijds interieur. Genoeg keuze tussen vlees- vis- of vegetarische gerechten. Deze internationale keuken biedt voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant Restaurant & Bowling Erica

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag 12:00 - 21:00
H.meulepas .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben geen commentaar : De bediening was vriendelijk. De ruimte zou misschien iets meer uitstraling kunnen hebben . Als je iets te lang moet wachten wordt er vriendelijk iets tussen door geserveerd . Is een pluimpje waard.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteravond samen met mijn man heerlijk gegeten. Hadden vooraf gereserveerd. Online, maar daar ging iets mis mee. Toen gebeld en dat werd keurig opgelost. We hadden een gezellig plekje en ontvangst en bediening was keurig.Nette (warme) borden etc. mooi opgemaakt en het personeel erg vriendelijk.Dat straalde ze ook uit. Leuke vlotte meiden en eigenaresse.(?)We kenden dit restaurant, maar waren er al lang niet meer geweest. We komen er zeker binnenkort nog terug.Het was top! (We hebben gebruik gemaakt van de AH zegelkaarten.)
OlgaAb .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We werden hartelijk ontvangen. Kregen een gezellig tafeltje voor ons zessen. Advies voor witte wijn prima.
Hebben heerlijk gegeten, het was erg druk, maar het personeel deed enorm hun best iedereen op tijd te bedienen. We hadden bijna allemaal andere gerechten, de borden waren mooi opgemaakt en alles smaakte voortreffelijk. We hebben ontzettend genoten van de sfeer, de perfecte bediening en het driegangenmenu. We hebben de AH kaart gebruikt en we zijn bijzonder tevreden met de gerechten a la carte.
Iedereen bedankt voor zorg voor onze gezellige avond.
Ron244 S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een simpele inrichting, deels vloerbedekking, deel houten planken.
Ingang toiletten direkt naast tafels waar de gasten eten, dus niet via een gangetje.
De amuse was erg lekker, De uiensoep en de tomatensoep gewoontjes.
De "mixed grill" was daar in tegen erg lekker, met gebakken groenten, salade en 2 warme sausen.
Beetje jammer dat men 50 cent rekent voor een klein bakje mayonaise voor bij de friet.
Het desert in een weckpotje was 2 soorten ijs met stoofpeertjes, pruimen en ander seizoensfruit, De smaak hiervan was prima.
Enige kennis van de rode wijn was erg magertjes te noemen. Als antwoord kregen we te horen dat het een net nieuwe wijn was die zij hadden.
B.R.C.J.R.S L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk en behulpzaam bediening. Een Á la carte menu voor de AH actie, dus keuze genoeg.
We komen hier zeker wel een keertje terug.
Rjenrmp .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Erica is een simpel restaurant, velen zouden het oubollig noemen maar wij vinden het heerlijk om in een rustige wat gedateerde ruimte te verblijven, geen bling bling maar simpel ruim en schoon.
Het eten was zeer goed, veel verse ingrediënten biefstuk zoals gevraagd medium en rare en ook zo gekregen verse salade enz.
De bediening was prima, geen gedraai om je tafel maar daar wanneer nodig en erg vriendelijk.
De prijzen zijn voor wat je krijgt erg redelijk en de porties prima, er wordt duidelijk veel aandacht aan het eten besteed.
De muziek zou wat minder luid mogen , het was nog net niet hinderlijk.
Voor de liefhebber is er een bowling, leuk als familie uitje met een etentje erna of ervoor.
Erica is zeker de moeite waard, we gaan zeker nog weer terug.
Rooy0478 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Erica. Lekker buiten op het terras, bediening was super, eten erg lekker. Komen zeker nog terug.
Dorien en Bert
FuchtenenCo .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het was een prima avond en het personeel deed erg haar best om het goed te laten lopen.
Door de onderbezetting duurde het allemaal erg lang voordat je een volgend gerecht geserveerd kreeg.
Mogelijk kwam het doordat het onverwachts druk werd.
Ondanks dat toch een prima avond gehad.
Willeke98 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Prima, maar bediening had wat actiever gemogen! Lekker gegeten en niet duur! We zaten lekker buiten. Het restaurant is volledig separaat van de bowlingbaan.
Blaricum .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Aan rotonde gelegen restaurant/bowling met verrassend zeer goede keuken. Lekkere amuse (dikke fruitsap met likeur), romige carpaccio met sla, malse biefstuk, originele zalm in pannetje en royale ijsdesserts. Attente en vriendelijke medewerksters. Kortom een aangename verrassing. De AH actie zegeltjes maakten het helemaal top!
M.ermers4 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
wij hebben samen de schotel erica voor 2 personen gegeten was heerlijk en een lekker klein toetje toe en natuurlijk een soepje vooraf alles was echt lekker hebben dan ook genoten een echte aanrader Groetjes
Hansniemeyer49 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Lekker weer dus op het terras. Goed voorgerecht, carpaccio was op kamertemperatuur en niet zo als vaak uit de koelkast.
Gamba's waren prima, smaakvol en juiste hoeveelheid.
Nagerecht met marracuja ijs heerlijk
Info845 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Echt een aanrader, we hebben super lekker gegeten en de bediening is erg vriendelijk. Mooi en gezellig ingericht en fijne stoelen om op te zitten, dat vind ik ook altijd heel belangrijk. We gaan zeker nog een keertje terug!
Henriettepeters1967 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Zeer smakelijk gegeten. De geitenkaas in filodeeg had een combinatie met rode bietjes en abrikoos war een verrassend heerlijke combinatie bleek. De bediening was prima, allert en gastvrij. Omdat we gewandeld hadden had ik vooraf gevraagd of mn hond ( die ook wel restaurant-proof is) mee mocht komen, wat geen bezwaar was. Erica was door ons geselecteerd vanuit de lijst v deelnemers aan de Albert Heijn restaurantactie. We hadden vrije menu keuze zonder beperkingen. Het was voor ons en onze vrienden een fijne, smakelijke en avondvullende avond.
Fredfredenmarion .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Brabantse gemoedelijkheid in out-datet inrichting.
Lunch met groentesoep ,zalm in een pannetje en "death by chocolate". Gewoon goed. Keuze vanaf de lunchkaart,geen speciaal ahrestaurantactielunch! Prima.
Bghvanstiphout .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het duurde n uur voordat we het eerste gerecht kregen de sla was ook niet alles als ik vantevore had geweten was ik ergens anders naar toe gegaan het enige plus punt dat je alles van de kaart kon bestellen
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Veel té DUUR voor wat je krijgt. Als voorgerecht de carpaccio door die zak sla die erop lag kon ik het vlees niet zien. Mag beter gedoseerd worden! Als hoofdgerecht de mixed grill genomen. Nou dit was verschrikkelijk! Het leken wel stukjes gourmetvlees. Kregen ieder 6 stukjes ofzo en of daar even 34 euro voor betaald wou worden. De service was niet bijzonder. De locatie is mooi vlak bij het bos, maar je moet de hele vliegenzwerm wel voor lief nemen. Nee nooit meer voor ons. Voor hetzelfde geld kun je veel lekkerder eten!
J-i .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH korting. Er was geen aparte kaart en konden kiezen uit alle gerechten van de kaart. Het goedkoopste gerecht was hierbij gratis. Als dessert kon ook gekozen worden uit de diverse koffievariaties. Wij werden verrast met een lekker preisoepje vooraf.
Als voorgerecht een heerlijke sjalot-uiensoep, en als hoofdgerecht een stoofpotje met lekkere salade en Frites, nagerecht lauwwarme stoofpeertjes met ijs en slagroom. De droge witte huiswijn was een goede keuze. De gerechten waren ruim voldoende en goed van smaak. Het vlees was mooi van gaarte en heerlijk van smaak, de frites erg fijn gebakken.
De bediening was erg attent en verzorgd.
De sfeer was gezellig en warm. Kortom een goede keus en voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Erica. De inrichting is deels modern, deels ouderwets een beetje kaal. Alles is echter prima schoon. We zijn ontzettend hartelijk en gastvrij ontvangen. We voelden ons op ons gemak. Als starter kregen we een glaasje preisoep welk erg smakelijk was.
We kozen vooraf uiensoep en daarna een grillschotel voor twee personen. Soepje lekker en de grillschotel was uitgebreid, diverse vleessoorten, frietjes en gewokte groenten, alles was vers bereid en goed op smaak. Verder nog een paar sausjes en een salade. We hadden meer dan voldoende er werd ook steeds gevraagd of alles naar wens en voldoende aanwezig was. Ter afronding dessert met ijs en stoofpeertjes wat ook lekker was.
Kortom een geslaagde avond, we hebben heerlijk gegeten, de rekening was ook verrassend en we komen zeer zeker weer langs. Prijs kwaliteit verhouding prima.
Gerritroefs .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
alle gerechten smaakten prima de bediening was vriendelijk. zie bovenstaande cijfers geen lange wachttijd. voor herhaling vatbaar.