Restaurant & Bowling Erica

Wanroijseweg 95 5454 GZ Sint Hubert Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant & Bowling Erica

Oneindig veel mogelijkheden

Restaurant Erica is de ideale plek om een leuk dagje uit te combineren met een heerlijk diner. Een afsluiting van een boswandeling, fietstocht of skeelertraject of als begin van een gezellig avondje bowlen. Buiten op het terras met mooi weer, of heerlijk binnen met een eigentijds interieur. Genoeg keuze tussen vlees- vis- of vegetarische gerechten. Deze internationale keuken biedt voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant Restaurant & Bowling Erica

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant & Bowling Erica

A. R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker gegeten (ah restaurantactie) We konden kiezen uit de hele kaart.
Voorgerecht was prima. Hoofdgerecht koppies en biefstuk waren lekker gegrild. Nagerecht, appeltaart met ijs en complete smaakte ook erg lekker.
Rudielly N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
prachtig schoon terras, vriendelijk personeel eten was lekker.
Helma H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Het eten was lekker en ze zijn vriendelijk maar t duurde voor ons te lang voordat ze het servies weer ophaalde en de volgende gang serveerde maar zeker waard om nog ns terug te komen
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Kan niet anders zeggen.
Siebe R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Door dat het zo warm was kregen we bij elke consumptie een glaasje kraanwater. Super.
Adie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wij vonden het eten erg lekker en de bediening perfect. Echt een aanbeveling!!
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gewoon echt lekker gegeten. Geen heel bijzondere gerechten, maar wel gewoon goed. Aanrader, ook als je met kinderen gaat eten. Daar is, voor een sympathiek prijsje, op de kaart ook zeker rekening mee gehouden.
Een klein minpuntje, ik vond het er wat aan de koele kant. De verwarming had ietsjes hoger gemogen. Maar verder prima. Een ook een zeer vriendelijke bediening.
Mvr J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heel veel goede recensies heb ik gelezen en vanuit de omgeving gehoord dat het allemaal erg goed is.
Helaas vond ik het veel te duur voor wat je krijgt... Vleesschotel voor 2 pers. (€18 pp) dat was het niet waard. Alles was doorgebakken en droog en zag er niet lekker uit op de schaal. Je deelt 250 gram vlees met z’n tweeën.
Ik vraag me af wat de mensen hebben gegeten die zulke hoge cijfers geven. Ook mosselen gehad, zat veel zand tussen helaas. Dit wel gekocht via social deal en dus niet duur dus dan verwacht ik er ook niet veel van. Maar van een vleesgerecht van €18 pp toch wel... Daarom geen aanrader!
Personeel is wel vriendelijk maar ik denk dat het restaurant in het totaal is blijven hangen in ‘vroeger’.
In totaal 3 uur gezeten.. Duurde al ruim een uur voor het voorgerecht kwam (we hebben maar 2 gangen gehad). Dit kan niet eens gebeuren bij een overvol restaurant!! Ik raad het iedereen af.
lucia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
voor de 2x met de AH kaart bij Erica gegeten. Het was weer voortreffelijk "super lekker."
bediening was ook weer geweldig en heel gastvrij.
Ik raad een ieder dit restaurant aan.
Wij komen er zeker nog vaker
lucia V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben genoten van 't 3 gangenmenu, het eten is vers en er wordt aandacht aan besteed, we hadden de AH kaart gebruikt en mochten kiezen uit de gehele menu kaart oftewel "a la carte" en gratis amuse werkelijk fantastisch.
De bediening was zeer vriendelijk , niet opdringerig.
Voor herhaling vatbaar
R A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voor de derde keer bij Erica gegeten en net als eerdere keren heerlijk.
Het eten is vers er wordt veel aandacht aan besteed de porties zijn zeer toereikend.
Er heerst een ontspannen sfeer de bediening is prettig en niet opdringerig.
Misschien geen Michelin ster maar zeker zo gezellig en het eten doet er niet voor onder op de rare dingen na die je bij de Michelin restaurants voor geschoteld krijgt.
We gaan hier zeker vaker naar toe.
Feliene .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten, de porties zijn ruim, de bediening was erg vriendelijk en qua tempo prima.
Voor herhaling vatbaar!
G P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst. Bediening was attent.
Je kunt kiezen uit de gehele menukaart met de AH restaurantactie, Gerechten waren lekker en de portie voldoende groot.
Omdat er groepen aanwezig waren was geluidniveau even iets hoger anders was de beoordeling rustig geweest.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het was voor ons een echte tegenvaller! Vooraf aan de bediening gevraagd hoe de Iens actie werkte, of ze een aparte kaart hadden. Nee dat hadden ze niet, je kon bestellen wat je wilde van de kaart. Daar hadden ze dan bij moeten zeggen dat de goedkoopste gerechten in mindering worden gebracht. Ik heb er tenslotte naar gevraagd! Wij waren met 2 kinderen die een broodje besteld hadden van € 8,95 en wij de Erica vleesschotel voor € 17,- p.p. waar we dus de korting van 2x de korting van € 8,95 op kregen. Niet zo erg als het lekker was maar de vleesschotel zag er al niet lekker uit, gekookt vlees. Alles droog en doorbakken, niet te eten. Bij een gewone frietkraam is het lekkerder. Dit ook aangegeven maar daar zeggen ze gewoon niets op. De bazin, denk ik, niet klantvriendelijk daar! Broodje carpaccio was wel goed en het nagerecht gelukkig ook. Maar voor ons nooit meer! Verschillende restaurants bezocht met deze actie en alleen deze hebben wij ervaren als waardeloos.
Harrie M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben geen commentaar : De bediening was vriendelijk. De ruimte zou misschien iets meer uitstraling kunnen hebben . Als je iets te lang moet wachten wordt er vriendelijk iets tussen door geserveerd . Is een pluimpje waard.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteravond samen met mijn man heerlijk gegeten. Hadden vooraf gereserveerd. Online, maar daar ging iets mis mee. Toen gebeld en dat werd keurig opgelost. We hadden een gezellig plekje en ontvangst en bediening was keurig.Nette (warme) borden etc. mooi opgemaakt en het personeel erg vriendelijk.Dat straalde ze ook uit. Leuke vlotte meiden en eigenaresse.(?)We kenden dit restaurant, maar waren er al lang niet meer geweest. We komen er zeker binnenkort nog terug.Het was top! (We hebben gebruik gemaakt van de AH zegelkaarten.)
OlgaAb .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We werden hartelijk ontvangen. Kregen een gezellig tafeltje voor ons zessen. Advies voor witte wijn prima.
Hebben heerlijk gegeten, het was erg druk, maar het personeel deed enorm hun best iedereen op tijd te bedienen. We hadden bijna allemaal andere gerechten, de borden waren mooi opgemaakt en alles smaakte voortreffelijk. We hebben ontzettend genoten van de sfeer, de perfecte bediening en het driegangenmenu. We hebben de AH kaart gebruikt en we zijn bijzonder tevreden met de gerechten a la carte.
Iedereen bedankt voor zorg voor onze gezellige avond.
Ron244 S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een simpele inrichting, deels vloerbedekking, deel houten planken.
Ingang toiletten direkt naast tafels waar de gasten eten, dus niet via een gangetje.
De amuse was erg lekker, De uiensoep en de tomatensoep gewoontjes.
De "mixed grill" was daar in tegen erg lekker, met gebakken groenten, salade en 2 warme sausen.
Beetje jammer dat men 50 cent rekent voor een klein bakje mayonaise voor bij de friet.
Het desert in een weckpotje was 2 soorten ijs met stoofpeertjes, pruimen en ander seizoensfruit, De smaak hiervan was prima.
Enige kennis van de rode wijn was erg magertjes te noemen. Als antwoord kregen we te horen dat het een net nieuwe wijn was die zij hadden.
B.R.C.J.R.S L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk en behulpzaam bediening. Een Á la carte menu voor de AH actie, dus keuze genoeg.
We komen hier zeker wel een keertje terug.