Restaurant Boven de Babbel

Hoofdstraat 190 7311 BD Apeldoorn Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Boven de Babbel

All inclusive restaurant Boven de Babbel is gevestigd in Apeldoorn. Binnen dit concept wordt een driegangendiner en een twee uur durend drank arrangement aangeboden. De gerechten worden met veel zorg bereid en er worden bijpassende dranken uitgekozen. Het menu wordt ook nog eens elke drie tot vier maanden vernieuwd dus je raakt niet snel uitgekeken op dit restaurant. Regelmatig heerlijk uit eten voor een betaalbare prijs.

Meer informatie over restaurant Restaurant Boven de Babbel

• Af te huren
6,9
6,8
N-vd-meer .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. De keuze was wat beperkt, maar de gerechten waren erg smaakvol! De bediening was erg vriendelijk, wij komen zeker nog een keer terug!
Maria22-7 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Via AH-restaurantactie. Mosterdsoep had een wat zurige nasmaak. Pangafiletrolletjes waren niet bijzonder. Mijn disgenote vond de vleesspies lekker. Groente bestond alleen uit een klein schoteltje groene salade voor beide.
Bediening vriendelijk.
Regelmatigebezoeker .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Prima gegeten, goed prijs kwaliteit verhouding. Gezellige bediening, niets is te veel. Een locatie om zeker nog eens terug te komen.
Josburgers2 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Zeer minimaal van smaak en gerechten. mosterdsoep prima, salade kip, veel salade nauwelijks dressing. Vleesspies redelijk, pangasius weinig smaak. Gebakken aard. eigen recept; wat was er anders? Frietjes goed. Sperziebonen uit diepvries met ui en kruiden( ?) Sausjes extra bestellen voor 1.- euro, matig. Boerenjongens ijs goed, niets bijzonders. Extra koffie toe v.h. huis als goedmakertje voor de boontjes.
Mnyst .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Ook hier zijn we met een ah restaurantkaart heen geweest. Het was heel erg rustig wat niet bijdraagt aan de sfeer. Daarnaast stond ons tafeltje onder de afzuiger, niet de meest ideale plek. Het eten is lekker, passend voor de prijs, geen uitschieter. De bediening is vriendelijk.
Triverbeek .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. We hebben het via de AH actie gedaan, en het was goed. Keuze uit drie verschillende menu's voor elk wat wils.
Heleenvanree1987 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Vriendelijke bediening. Sfeer is er goed. Eten goed maar niet heel bijzonder. Zou nog wel keer hier naar toe gaan. Interieur donker past bij een cafe alleen stoelen wel erg hard na een tijdje zitten.
Jet1993 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Toen we binnen kwamen, kwam ons een muffe en bedompte lucht ons tegemoet. Het interieur is erg oud en niet erg comfortabel.
Het voorgerecht was tomatensoep, deze was lekker. Het stokbroodje daarentegen was droog en te hard afgebakken.
Het hoofdgerecht bestond uit een duo spies, er werd ons niet gevraagd hoe we het vlees wilden. We kregen het heel erg rauw wat niet onze smaak is. Daarnaast was de varkenshaas die we erbij kregen doorbakken. En totaal geen kruiden op het vlees waardoor het flauw was, alleen een beetje zout zat er overheen.
Het toetje bestond uit vanille ijs met karamelsaus en onderin gedroogde banaan en noten. Het ijs was prima maar de banaan was te hard en zat geen smaak aan. De combinatie met noten was apart, maar vonden wij niet lekker.
Kortom, niet lekker gegeten en wij komen hier niet meer terug.
Marlous17 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Er was heel goed nagedacht en gerekend over/met mijn glutenvrije dieet, dat is voor mij
erg belangrijk, ik heb dan ook totaal geen last gehad na het etentje, heerlijk !
Wij hadden nu een actiemenu , maar een volgende keer willen we graag van de kaart eten, zodat we een grotere keuze hebben. Dank aan de kok !
Jannievanzeist .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
wij waren er met een AH kaart. De keuze was erg klein, 1 vleesgerecht, 1 vis en 1 vegetarisch. Erg weinig! Het personeel was super en het eten wel lekker maar voor grote eters een beetje weinig.
Mecc .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Het eten was wel lekker, maar erg zout, vooral de mosterdsoep. En de porties mogen wel iets groter. Al zijn we niet meteen naar de snackbar gegaan, echt vol zaten we ook niet.
Jolindaservetje B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Smakeloze hap! In het kader van de AH-restaurantactie gegeten bij restaurant Boven.
In de mosterdsoep was te veel bindmiddel gebruikt waardoor deze te 'papperig' was. De pangafiletrolletjes waren volstrekt smakeloos en de bijgeleverde saus was evenmin lekker. De patatjes waren slap. Het boerenjongensijs was lekker. De bediening was aardig. Toen ik er donderdagavond at waren er nog twee andere gasten........
Roel A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Bij binnenkomst viel meteen de bier en rooklucht op. En die bleef ook hangen. De hele avond het gevoel gehad in een rokerige kroeg te zitten. Het eten was matig. De groenten (sperziebonen en rode uien) waren zelfs nog net niet beetgaar. Bij de vleesspies zat niet eens een saus en de vis was flauw en droog.
De bediening daarentegen was prima en attent.
Hillie V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
De bediening was echt goed.vriendelijke en gezellig. Voorgerecht, top. Hoofdgerecht, zeer matig, erg veel spercibonen die niet gaar waren ( bijna rauw) weinig vlees maar wel erg lekker. Toetje was top.
C.koller2 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Bediening prima! wij, 4 vriendinnen, maakten gebruik van de AH diner actie, dus 2e menu gratis. Aangepast menu van de babbel, maar erg lekker!
|Goede prijs kwaliteit verhouding. reden om ook het all inclusive menu eens te "doen"
Msvm .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Het eten was lekker. Porties net toereikend, extra frietjes hadden we wel nodig.
De bediening was aardig maar we moesten erg lang wachten op ons eten
Het restaurant is gezellig ingericht
Apeldoorntje .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Ze waren onze bestelling vergeten.
Hoofdmenu was slecht, droog vlees.
Akoestiek erg slecht je kan elkaar niet verstaan.
Slechte tafel, veel te laag.
Te weinig bedienend personeel.
We gaan er nooit meer heen.....
Fam.g.pothoven .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
een voortreffelijke mosterd soep gevolgd door een heerlijke duo spies met als afsluiting een lekker ijsje. waard om een tweede keer heen te gaan.
Martinevdb .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Prijs kwaliteit verhouding was goed!
We werden aardig ontvangen. Vriendelijke bediening en hoefden niet lang te wachten op het eten!
Anitadenhollander .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Het eten van mijn partner was heerlijk. Mijn vóór en ná gerecht waren prima.
Maar mijn vis tilapiafilet was heel droog en niet te pruimen, heb niet alles op gegeten en het doorgegeven aan de serveerster en zij zou het aan de kok doorgeven. Heb helaas niet gehoord hoe dat is afgelopen. Normaal wordt bij 'n klacht een kopje koffie aangeboden, maar dat is helaas niet gebeurd