Restaurant Bougainville

Dam 27 1012 JS Amsterdam Nederland Kaart
31-202182182

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Bougainville

Restaurant Bougainville is een bestemming op zich, met de mooiste, unieke en zintuiglijke gastronomische experience mogelijk – en deze beleving begint met persoonlijke aandacht, een elegante setting en een oogverblindend, panoramisch uitzicht op het centrum van Amsterdam. Met het à la carte menu wordt je voorzien van een fine dining experience.

Het menu is gebaseerd op de traditionele Europese keuken, en beïnvloed door de Latijns-Amerikaanse, Midden - en Verre Oosterse keuken.

Meer informatie over restaurant Restaurant Bougainville

• : Hotel Valet parking beschikbaar, reserveren is wel noodzakelijk. (3 uur parkeren €30)

Dagelijks Dinner: 18:30-22:00

• Amex , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Valet parking , Wi-Fi
Uitmuntend
9,6
9,8
9,6

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bougainville

Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Uitstekende eerste ervaring hier. Nette ontvangst, fijne, losse, bediening met kennis van zaken. Uitstekend diner met verrassende smaken, met mooi passende wijnen (en eveneens verrassende combinaties). Kortom: een echte aanrader. We hebben dan ook meteen een nieuwe reservering gemaakt.
Erna S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Plezierige sfeer en vlotte bediening maakt dat de gerechten nog lekkerder zijn dan ze al zijn. Een uitstekend restaurant.
Wij komen nog eens terug!!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Beter dan dit gaat het dit jaar misschien niet meer worden. We hebben dit jaat op veel plekken subliem gegeten maar Bougainville is tot nu tot het meest compleet. Fantastisch mooie zaak, relaxte setting. Zeer verrassende, perfecte gerechten, strakke professionele bediening die zijn vak echt verstaat en dat ook laat zien. Strak maar met een twist! Sublieme wijnkaart. Wij kozen voor het arrangement met het menu. Elke wijn voegde daadwerkelijk wat toe, erg knap en zeer orgineel gepresenteerd. Nog niet lang open en al zo een niveau. Ga zo door.
Liesbet Z.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Gewoonweg subliem! Wat een mooie avond hebben wij hier genoten. Eigenlijk klopt alles! Ontvangst tot en met vertrek. Het eten is verrassend, verfijnd en goed op smaak, de bediening onovertroffen. Vakmanschap, gastvrijheid op een buitengewoon hoog niveau, maar met een knipoog. De bediening had genoeg te doen maar liet zich geen enkel moment verleiden om fouten te maken of gehaast over te komen, ze hadden zelfs tijd voor een grapje aan tafel, grote klasse, echt subliem op elkaar ingespeeld. De mooie gerechten worden perfect begeleidt door wijnen die zijn geselecteerd door s'lands beste Sommelier, met recht. Zijn aanpak is verfrissend, zeer vernieuwend en doeltreffend. 1 in woord, Wauw! Wij komen graag terug.
Margot P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Personeel van ontvangst tot bij vertrek aller vriendelijkst. Het restaurant ademt een warme en rustige sfeer uit (en dat bij de oh zo drukke Dam). Daarbij het overheerlijke eten met een goed glas wijn en je beleefd er een onvergetelijke avond. Een aanwinst voor Amsterdam!
Han V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Een super leuke, fijne nieuwe plek in Amsterdam! Elegante keuken, waanzinnige wijnen, top service. Dit noem ik nou oprecht echte top gastronomie! Dit is een plek waar je echt jezelf kunt zijn en jezelf heerlijk een avond kan laten verwennen door het zeer jonge maar zeer professionele, goed geoliede, gedreven team!
FoodonFood .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Gewoonweg waanzinnig! Locatie, is top maar vooral de gerechten, de begeleidende wijnen en de bediening springen er uit! Mooie balans in het menu, een wijnkaart om van te smullen! Wat een feest om hier te mogen eten en drinken!
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Een restaurant waar alles perfect samenkomt. Tim is een geweldige chef die uitstekend zijn team aan stuurt en ook de zwarte brigade onder leiding van oa Lendl is uitmuntend. Meerdere malen mogen genieten van van de kunsten van dit team!
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Persoonlijke benadering en aandacht van het personeel. Mooie en heerlijke gerechtigd met fijne bijpassende wijnen. Tempo lag in het begin wel aan de hoge kant, maar toen we een wat rustiger tempo vroegen, was dat geen probleem
Jordany S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Indrukwekkend. Zo kort open maar al zo goed op elkaar ‘ingespeeld’. De wijn en het eten komen super moot tot zijn recht. Aanrader!

Super somm Lendl Mijnhijmer!
Jasper S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Fantastische avond!

Moest wel even knipperen met Mn ogen toen de rekening kwam...maar was het waard!!
Lotte N.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Het geweldig creatieve eten met de prachtige en spannende wijncombinaties maakten de avond een echt feestje, dat we niet snel vergeten.
Goede prijs:kwaliteitverhouding en de gastvrijheid was hartverwarmend. We komen terug om de vegetarische versie van het 5 gangendiner ook te proberen!
Lotte en Harry
JD V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wij hadden een vijf-gangen diner met bijpassende wijnen. De sfeer, de smaken, de wijnen en het personeel was fenomenaal. Wij komen zeker terug en zullen Bougainville aan iedereen aanbevelen!
C V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Eigenlijk een ander restaurant gereserveerd, maar ik wilde de 8- van het Parool zelf testen, dus snel geboekt. Ik vond de avond een ware belevenis : de ambiance, de meesterlijke bediening, het eten, de wijn, het uitzicht!, TwenySeven made my day of beter gezegd my evening! Het is uit eten zoals je het wenst! En dat vind ik nog maar op weinig plekken. TwentySeven i will be back again. again and again!
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Wat een feest. Van amuses tot nagerecht, verwennerij en verrassingen. De met veel zorg samengestelde gerechten en combinaties overtroffen al mijn verwachtingen. Vond alles heerlijk en de smaken zijn goed uitgebalanceerd. De rettich, ceviche met appel, ossenworst met heilbot stuk voor stuk fantastisch. De finale uitsmijter, afgeleid van de gelijknamige prijswinnende cocktail Carino, was een architectonisch hoogstandje met smaakexplosies. Ik ben super onder de indruk. Wakker geworden vandaag en wil nog niks eten om de smaken langer vast te houden. De wijnen passen perfect en ideaal dat je met BoB-arrangement je ze allemaal kan proeven. Personeel is mega vriendelijk en interieur en omgeving exceptioneel. Aanrader
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Waanzinnige plek met zeer attente en vooral leuke spontane bediening. Verrassende smaakcombinaties pakken goed uit. Heerlijke wijnen, fijne plek om te zitten.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat een top avond! Geweldige ambiance begint al bij de entree en geeft een prettig gevoel van beheerste luxe. Fijne, uiterst correcte bediening. Eten zeker op sterren niveau, met uitdagende blind geserveerde perfect bijpassende wijn. Uitstekend, Lendl!

Dit is niet goedkoop, maar absoluut in juiste verhouding met het gebodene. Ik kom zeker terug!
John D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Wat een fantastische ontdekking op een prachtige plek!
Alles klopt aan dit mooie restaurant met een zeer goede prijs/ kwaliteit.
Wij hebben heerlijk genoten van deze fijne beleving, en gaan zeker terug.
Carolina V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Bougainville Amsterdam is een absolute aanwinst voor Amsterdam. De bediening is fabelachtig, het eten is waanzinnig goed (smaakexplosies om van te juichen) en de ambiance is bijzonder fijn. Een unieke plek (starten in de bar is een feest) waar we graag nog vele jaren van mogen genieten. Iedereen van het team Bougainville snapt wat oprechte gastvrijheid behelst. Complimenten!
SMP ..
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wat een aanwinst voor Amsterdam!!! Met vrienden een avond aan CHEF'S TABLE mogen GENIETEN en afgesloten met een cocktail in de bar!!!