Restaurant Boshuis Drie & De Buurtjes

Meer informatie over restaurant Restaurant Boshuis Drie & De Buurtjes

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Gerie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Hele leuke locatie waar je leuk kan zitten zowel binnen als buiten eerste keer koffie gedronken met een zelfgemaakte appelpunt echt heerlijk het regende toen buiten dus binnen gezeten.
Hierna tijdens onze vakantie nog 2 keer geweest eten was echt heerlijk zalm echt vers dat proef je meteen vriendelijk personeel
J R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Jaren geleden hebben we hier een keer gezeten en dat was dermate goed bevallen dat we nu op herhaling gingen. Het Boshuis is een sfeervolle pleisterplaats, authentiek ingericht waarbij een opgezette keiler je vanaf de wand woest aankijkt. Na een heerlijke wandeling door het bos met de dansende bomen ploften we neer voor een ijskoude Weizen bier en wat kan dat lekker smaken!
Het aanpalende restaurant “de Buurtjes” bleek gesloten vanwege een besloten feestje dus daardoor zat het bij het Boshuis zowel binnen als op het terras bomvol maar gelukkig konden we voor later op de avond nog een tafel reserveren.
Het was nog lekker warm dus kozen we voor een plekje op het terras en kregen een fraai gedekt tafeltje met boerenzakdoeken als servetten. Leuk!
Er wordt hier uitsluitend met dagverse producten gewerkt maar alleen de “visvangst van de dag” bleek niet meer voorradig. Wel zo fijn dat je dit van te voren al weet, niets zo teleurstellend als iets gekozen te hebben dat vervolgens op is…
De stoofschotel van ree is al 45 jaar huisspecialiteit dus dat wilden we wel eens proberen. Daarnaast ook varkenshaas met champignonroomsaus besteld en tot onze verbazing stond alles binnen luttele minuten op tafel. De ree kwam met aardappelpuree en rabarber en voorts kwamen er frietjes, gebakken aardappelen, warme groente en salade bij. De hele tafel stond vol!
Zowel de varkenshaas als de stoofschotel was heerlijk, fijn van smaak en met prima saus. Niet alles is op gegaan, het was echt veel maar we begrijpen nu dat ree al zo lang op de kaart staat. Als toetje genoten we van een Koffie “Solsche Gat” (koffie met Tia Maria en Amaretto); een plekje in de buurt waar we de volgende dag nog langs zouden komen. Mede ook door de uitstekende bediening werd het voor ons een heerlijk avondje. Waarvoor dank!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Altijd goed toeven bij Boshuis Drie met - bij goed weer - een heerlijk terras aan de achterzijde. Heerlijke pannenkoeken (een ruime sortering is beschikbaar), dit keer gecombineerd met een goed glas rosé.
Altijd vriendelijke en adequate bediening, en redelijke prijzen.
Sandervdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Op 1e Pinksterdag hier geluncht met een grote groep; vanzelfsprekend hadden we dat ruim tevoren gereserveerd. We zaten apart in de jachtkamer en dat kon nét met het aantal personen. Bij de volwassenen was de saté populair en onder de kinderen pannenkoeken. De bediening was vlot en vriendelijk en ik heb zelf prima gegeten en gedronken. Ik kom hier zeker weer!
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Knus maar ook wat donker restaurant met veel leuke details, bijvoorbeeld teksten op de deuren en brandende kaarsen op tafel. Lunch met bol carpaccio was goed maar uitsmijter kaas proefde erg naar ham. Weinig prettig voor een vegetariër. Omgevig is schitterend, midden in het bos.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
prima club, goed georganiseerd, heerlijke snacks en bijzonder gastvrij. een verademing in dit donkere bos . ook de snelheid waarmee de hapjes en drankjes werden gebracht was bijzonder goed. geen lange wachttijden maar op je wenken bedient worden, dat kunnen ze daar prima
Willem Jan K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gisteren bij Boshuis Drie geweest. Het restaurant ligt op een mooie plek en ademt de sfeer van vroeger. De inrichting is wat ouderwets maar daarom wel gezellig. Het was wel druk en met de hoeveelheid tafeltjes ook nogal rumoerig.
De menukaart is goed gevuld en er is voor ieder wat wils. Vooraf hadden we een rilette van fazant en een korstdeeg, beide zeer smaakvol. Het hoofdgerecht hebben we 'wild' gedaan. Zowel de hazebout als de herten biefstuk waren heerlijk. De bijgerechten waren eenvoudig maar lekker en voldoende. Het dessert van boerenijs met warme bosvruchten en de stoofperenparfait was lekker en een goede afsluiting.
De bediening is hier prima en denkt mee met de klant waardoor het gewoon lekker ontspannen is. Een gewoon goed restaurant met een solide menukaart.
Wiebe L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Je moet ervan houden, maar echt een lekker " kneuterige" locatie om een wandeling te beginnen of te eindigen.
Door het bos met de dansende bomen, nooit geweten dat het zo heet.
De chef's salade was een prima maaltijd en voldoende voor een middag lunch.
Twee minpuntjes een dubbele espresso welke smaakte als een gewone koffie. bij navraag bleek dat de "oude" koffie leverancier er niet meer was. Helaas :-(
Tweede punt, op een pracht manier wordt hier een kannetje thee geserveerd. Maar doe dan geen Pickwick thee, dat drink ik zelfs thuis niet eens. We kunnen op alle slakken zout leggen, maar als je iets doet ga dan voor de details en die extra meerwaarde.
De bediening een 10 plus.
Sophiavw .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
We komen hier regelmatig en graag.
Toppers zijn wel de champignons in een jasje (voor), de biefstuk met champignons (hoofd) en boeren roomijs met warme bosvruchten (na).
Bediening is vriendelijk en behulpzaam en vriendelijk.
Het kan wat druk zijn, zodat je dicht op een andere tafel zit, maar dat is het enige minpuntje.
Verder is het sfeervol.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Na een tip van onze zwager in Boshuis Drie de lunch gebruikt. Het was gezellig druk en de bediening was vlot en goed. De patat met saté was heerlijk en de maaltijdsalade was goed gevuld. We gaan graag nog eens terug naar dit sfeervolle restaurant op een historische plek.
HJS63 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Zondag hier halverwege de middag iets gegeten. De pannenkoeken waren niet echt geweldig, vrij droog en de appel was hard. Het eten komt vrij snel, maar de drankjes duurt uren. Er loopt voldoende bediening rond, maar blijkbaar klopt de aanvoer van de drank niet. Het zat helemaal vol.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Heerlijk kop koffie met heerlijke huisgemaakt appelgebak op een mooi terras onder de dakplatanen. Ook de salade van de chef was top. Zeker een aanrader!
Lekkerproeven87 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Wat een gezellig restaurant! Een gebouw met rijke historie (niet teveel veranderen!) Ontzettend goede, snelle service en dan een beetje extra aandacht! Hier denken ze met je mee.
Ook het eten is van zeer goede kwaliteit, geen eenheidsworst, maar pure smaken, ik hou ervan!
Ik kom snel weer op het terras zitten om van jullie ambacht te genieten! Dank en veel succes!
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Wat een slechte keuken vis die volgens mij bevroren is geweest vlees dat geprikt leek bah hier komen wij nooit meer. De saus van de Hollandse garnalen cocktail leek uit een flesje te komen erg jammer dat je voor alles ook nog eens de hoofdprijs moet betalen.
M-fijnproever-3 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Afgelopen zaterdag met mijn vriendin bij Boshuis 3 gegeten en het was weer super! We komen hier gewoon heel graag!

De bediening is echt enorm vriendelijk! Ze staan klaar voor een praatje en weten wanneer ze de gasten met rust moeten laten. Het eten was afgelopen zaterdag ook weer super! De zalm met die heerlijke rokerige smaak, echt vers gerookt! Biefstukje meer dan prima gebakken en dan dat heerlijke ijs met warme bosvruchten!! Echt een topper!!

Wat ons betreft is Boshuis 3 echt een aanrader voor een romantisch avondje uit met heerlijk eten!

Ga zo door en wij komen graag snel terug!
Thon W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Het duurde een uur voordat het voorgerecht kwam. De eendenborst was doorgegaard en iedereen moest wachten totdat à dit klaar was. De eendenborst was niet te snijden en te eten.
Het hoofdgerecht kwam na twee uur: De saus van de zalm was ingedroogd en de biefstuk, medium besteld was gaar. Ja, middenin was het een beetje rood maar was niet medium. Teruggegeven, dessert laten zitten en weggegaan.
Jammer, want we hadden goede herinneringen aan Boshuis Drie.
JodeKok .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Ter afsluiting van de verjaardag van een schoonzus met 7 man naar het Boshuis. Zij was een dag eerder persoonlijk langs gegaan om te reserveren voor een bittergarnituur met drankje. Dat was niet nodig ‘want u kunt altijd aanschuiven’. Niet dus, de oplossing was een verwijzing naar het terras. Met 16 graden niet echt aanlokkelijk, maar de terrasverwarming werd voor ons aangezet…..
Met 2 borden met voor ieder de keuze uit één bitterbal òf vlammetje resp. een zelfgemaakte toastje met keuze uit gerookte zalm of rosbief. Vlees en vis zo uit de koeling, dus de smaak was ver weg, sterker nog werd overheerst door de te ver doorbakken toast. Prima was het lokale biertje de Veluwse schavuyt. Na enig aandringen, werd de situatie gered door de bediening, er werden nog 2 maar nu goed gevulde borden gebracht. Storend was wel dat enkele gasten uit het restaurant achter ons kwamen staan en de sigaret opstaken. De prachtige omgeving en ligging van het Boshuis maakte het een beetje goed.
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Vandaag een heerlijke lunch genoten!
Wat vooral opvalt zijn de ongelofelijke leuke mensen is de bediening, vrouw van middelbare leeftijd en mannen van in de dertig, deskundig en spontaan! Kortom wij komen hier vaker!
Groet, Anita en Martin uit Lunteren p.s. je paard kan gewoon in de wei terwijl je eet, echt toppie!
Ankr .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Heerlijk geluncht hier met salade van de chef. Uitermate vriendelijk en vrolijk personeel.
Leuke locatie, zowel het terras als binnen heeft een gezellige uitstraling.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Na een stevige boswandeling aangekomen bij Boshuis Drie, een oude boerderij midden in het bos. Rond half 3 binnengelopen voor de lunch en de tent was propvol. Achter de bar bleek nog een kleine kamer te zijn waar ze gasten en personeel konden laten aanschuiven. Dat deed voor ons een beetje af aan de sfeer. Leuke lunchkaart, niet teveel poespas. Wij hadden beiden een pannenkoek besteld en die was ok. Verse muntthee erbij was genieten. Personeel was vriendelijk en hielp ons met tips voor restaurants in de buurt. Leuke ervaring daar!