Restaurant Boschbeek

Meer informatie over restaurant Restaurant Boschbeek

Voordelig
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
een benefietdiner bijgewoond met mooie gerechten, zeer vriendelijke bediening, goed verzorgd en mooie ambiance. We komen snel terug,
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Met een groep van 10 volwassen gegeten in het restaurant. We werden snel en vriendelijk geholpen. We aten a la Carte. Het was heerlijk, de uiensoep en carpacho waren heerlijk. De biefstuk en entrecote waren heerlijk mals. Ook het nagerecht was heerlijk. Dit alles samen met de prachtige locatie maakte de avond onvergetelijk. Wij komen zeker nog eens terug.
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Een zomerse middag, een lunch in de tuin van restaurant Boschbeek. Fraaie locatie, een terras met keuze uit zon en schaduw (parasol). Een aangename rosé (Tariquet), mandje brood met aioli/tapenade. Het loopt hier snel vol met gasten, allemaal liefhebbers van deze locatie en/of de keuken. Vast een combinatie van beide. We kiezen voor de salade biefstukreepjes met gamba's (teriyaki-stijl) en de salade met 5 soorten vis; beide mooi gepresenteerd en smaakvol. Attente bediening. Fraaie kaart. Fijn zo op loopafstand.
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Vanmiddag wezen lunchen met een vriend bij Boschbeek. We werden zeer vriendelijk ontvangen en de bediening kwam vlot drankjes opnemen.

Ik ging voor het vis 12 uurtje welke bestond uit een snee brood met gerookte zalm, een snee brood met garnalen kroket en een kleine mosterdsoep. Desert koos ik de tarte tin.

Alles was van goede kwaliteit en smaakte zeer lekker. De zalm had een mooie dikte en was vol van smaak. De mostersoep romig en niet te stevig van smaak.

Desert was om te smullen, bediening kwam geregeld kijken of alles in orde was, maar zeker niet te vaak. Wij zijn zeer tevreden de deur uit gegaan. Ik ga hier binnenkort ook eens de avond kaart proberen!
Noekert87 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heb met een klein gezelschap (+/- 10 man) gekozen voor het walking dinner bij Boschbeek. Vooraf aangegeven dat er een zwangere vrouw aanwezig was en dus aangepaste dieetwensen. Bij drie van de zeven gerechten werd er echter rood en rauw vlees geserveerd. Een keer kan gebeuren, maar drie maal is niet acceptabel. Het restaurant was al een week op de hoogte, maar de keuken toonde zich weinig creatief. Porties waren zeer minimaal, geen bijgerechten terwijl dit wel op de kaart stond. Gemiste kans, zonde van het geld. Heb mijn beklag gedaan bij het personeel, werd weinig mee gedaan. Erg jammer!
Haarlem16 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Met z'n tweeën gelunchd, prima lunchkaart met voldoende variatie. Beide een "twaalfuurtje" geprobeerd, soepje, kroketje en broodje, keuze uit varianten vis, vlees en vega. Eten was gewoon lekker, prima kleine soepjes. Fijn keuze uit wit en bruinbrood. Aardige en flexibele bediening. Wel jammer dat als je aangeeft echt geen noten of pitten te lusten (en het was erg rustig verder), er dan in eerste instantie bij de koffie/thee een notenkoekje wordt geserveerd. In het voorjaar is het vast lekker op Het terras achter in de natuur, ga dan terugkomen en een lunchsalade proberen.
Noor W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gister bij de Boschbeek gegeten. We waren met een grote groep van +/- 20 man. We konden kiezen uit drie verschillende voorgerechten en hoofdgerechten. Bij binnenkomst, voor we aan tafel zaten werden de drankjes opgenomen. Mijn gekozen voorgerecht, wildzwijnham was lekker. Mijn vegetarische tafelgenoot die de papadum koos vond het een erg vreemde combinatie met de mozzarella. Ik twijfelde voor het hoofdgerecht dus koos voor de ' altijd goed' biefstuk met wijnsaus en champignons. Een andere keuze was de hertenbiefstuk met pastinaakcreme die er op het bord bijna identiek uit zag. De hoeveelheid groenten bij beide gerechten was erg weinig. Misschien wel geteld 6 sperziebonen. Ook waren de champignons erg beperkt en de saus smaakte eerlijk gezegd vrijwel nergens naar. Bij beiden biefstukken kwamen ovenaardappels en bij de vis kwam couscous. Beetje vreed om hier dan ook nog is friet bij te serveren. Het hoofdgerecht was voor mij teleurstellend. Voor de tafel was het duidelijk dat er te weinig personeel was want pas toen het eten koud was en zo goed als op kwam de bestelde wijn en andere drankjes. Een minuut later werd de tafel alweer leeggehaald. Het chocolade dessert met passievrucht was lekker, de creme brullee wel heel erg uit verhouding hiernaast, niemand kreeg hem op. De bediening was vriendelijk maar duidelijk met te weinig man. De sfeer in het restaurant was prettig en het decor was wel oke. Jammer dat de kwaliteit van het eten na het voorgerecht afliep.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Plotseling op het idee gekomen toch maar even te gaan lunchen zijn we bij Boschbeek terechtgekomen voor een lunch van alleen een hoofdgerecht van vis. Voor de tafelgenoot de slibtongetjes en voor mij de kabeljauw. Beide gerechten prima bereid, waarbij de forse moot kabeljauw een extra compliment verdient; precies goed en dat is bij die omvang niet voor iedere kok weggelegd. Uitstekende garnituur en heerlijke frietjes. Kortom een aanrader
Geertje27 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Wij hadden het wildmenu met eend, duif, hert en chocolade toe. Het beste van het menu was het vlees: sappig, mals, precies goed gebakken. Alles bij elkaar waren de porties ruim, sterker nog, we kregen het chocoladedessert (ijs, cake, mousse, pindakaaschocorolletje) bijna niet op. De kok combineert niet teveel ingrediënten met elkaar en daardoor komt het vlees goed naar voren. Misschien dat hij de duif met iets spannenders had kunnen combineren dan bospeentjes, maar de smaak was prima. Nu iets kleins om te zeuren: zowel bij het voor- als tussengerecht was het bord gegarneerd met balsamicostroop, dat is niet zo fantasierijk.
De service was prima, vandaar een 7, maar ook niet hemelbestormend: het is moeilijk om oogcontact te maken en er werd niet even uitgelegd wat ook al weer op ons bord lag. Zeker bij het dessert jammer. Water komt wel gewoon op tafel.
Het decor: het pand is natuurlijk fantastisch (en het terras ook) en er is genoeg sfeer met kaarsjes, bloemetjes, en tafels die ver van elkaar af staan. De schilderijen aan de muur lijken goedkoop, die zou ik vervangen door iets klassiekers, en ook mogen ze de playlist wel iets langer maken, want nu hoorden we 3 x dezelfde liedjes voorbij komen.
Bij elkaar waren we (met z'n tweeën) 100 euro kwijt voor een avondje heerlijk eten en drinken. Wij komen zeker een keer terug om andere gerechten te proberen.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Gisteren heerlijk geluncht bij Boschbeek. Bediening is snel, vriendelijk en attent, eten is gewoon top. Verse salade en broodjes rijkelijk belegd. Binnenkort maar eens dineren bij Boschbeek.
RuudenEllis .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Voor ons een geweldig adres om heerlijk te lunchen, dineren of gewoon een lekker wijntje te drinken. Prachtige authentieke locatie in een bosrijke omgeving, waar het met mooi weer goed toeven is op het gezellige terras. Aantrekkelijke kaart met een grote keus aan heerlijke gerechten die prachtig opgemaakt en qua smaak helemaal voldoen aan de belofte. Vlotte, vriendelijke bediening. Ook het vieren van een feestje – groot of klein – is hier echt aan te raden en wordt tot in de puntjes verzorgd.
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Op terras aan het water in de zon op de eerste warme dag van het jaar genoten van het 'twaalfuurtje vlees', een prima bospaddenstoelensoep met lekker soort zuurdesembrood met knapperige korst met parmaham kappertjes pijnboompitten zongedroogde tomaten olijven en truffelmayonaise en eenzelfde snee brood met heerlijke kroket voor 10 euro met thee voor 1,80, hoe betaalbaar en lekker allemaal. Vlotte en vriendelijke bediening ondanks de grote drukte. De ambiance op dit terras is heerlijk maar je hoort wel de weg. Afgesloten met een wandelingetje van een kilometer door het aangrenzende parkje. Zeer aangenaam allemaal.
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Samen met familie uit Amerika wilden wij ergens gezellig gaan uit eten voor hun laatste avond hier in Nederland. Begin van dit jaar waren wij bij Restaurant Boschbeek geweest na een wandeling met vrienden, wat wij als positief hebben ervaren. Wij hebben donderdagavond met z'n vieren genoten van onze maaltijd, de bediening en ook de entourage. De diverse gerechten waren smaakvol en vers en elegant gepresenteerd. In de loop van de avond werd het drukker, maar de sfeer bleef aangenaam en de bediening kon het feilloos aan. Wij komen zeker terug want er zijn nog diverse gerechten die we graag willen proeven.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Met vriendinnen van een heerlijke lunch genoten.
Ik nam het vistwaalfuurtje; een romige mosterdsoep, en een broodje met op de ene helft twee garnalenkroketjes en de andere helft royaal belegd met gerookte zalm en hollandse garnaaltjes.

Als ik een tip mag geven; doe de garnalenkroketjes er los bij, niet op het brood, dat neemt veel van de suptiele smaak weg. Beleg beide helften van het broodje met de zalm en garnaaltjes, het was royaal genoeg en laat het augurkje weg, dat combineert niet met zalm en garnalen.
Knoestertje .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Heerlijk gegeten in prachtige zaak! Vooraf gebakken kalfszwezerik met bloedworst, daarna tamme eendenborst perfect gaar met heerlijk gesmoorde zuurkool en jus van five spices kruiden.
Heerlijke Californische pinot noir erbij gedronken, Top!
Jvandermeij .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Wij hebben met zeven personen, eerste kerstdag een fantastisch kerstdiner gehad bij restaurant Boschbeek! Eten was tot in de details perfect verzorgd, vijf gangen menu.
Groot compliment aan de kok! Ook de bediening is erg correct en vriendelijk.
Kortom, voor herhaling vatbaar! Heel veel dank! Het was een fantastische kerstbeleving met ons gezin!

Ina D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
met z'n vieren genoten van een heerlijke avond. Bediening erg leuk en spontaan zonder irritant te zijn; niet te amicaal, hield alles in de gaten en zeer attent, topper!! Voldoende ruimte tussen de tafels zodat je geen 'last' had van overige gasten. In ons gezelschap kozen er 3 voor het maandmenu met wild én een extra tussengerecht en dat beviel erg goed, het was een tijdje stil aan tafel. Vlees erg mals, heerlijke garnituren en ruime porties. Mijn man nam er een wijnarrangement bij en de geschonken wijnen vielen in goede aarde. Ik koos van de kaart 3 gangen en kreeg bij hun tussengerecht een mooi kopje pompoensoep. Zeer attent van de keuken en heel erg lekker, had er veel meer van kunnen eten! Ook ik nam een wijnarrangement en de wijnen waren heerlijk; een goede aanvulling op de gerechten. Dit restaurant is zeker een aanbeveling!!
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Wij zijn in November 2013 zijn met een groep van 120 man bij Boschbeek geweest. Vanwege de aanleiding (een condoleance), moesten we snel beslissingen maken en zijn daar goed bij geholpen. Luxe borrel en een mooi buffet. De service en flexibiliteit van zowel de eigenaren als het team bij Boschbeek is een verademing. Ze hadden echt hun huiswerk gedaan en hebben ons echt netjes behandeld. Dank!
Sphinkxs .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
In oktober 2013 wegens ons huwelijksjubileum in Boschbeek een feest met buffet gegeven voor zo'n 45 personen. Dit was heel goed van kwaliteit, goed verzorgd en de bediening vriendelijk en adequaat. Beslist een aanrader, ook gezien de bijzondere omgeving en entourage van het restaurant. Wel is aan te bevelen vooraf goede en heldere afspraken te maken wat betreft de verwachtingen, maar dan komt het ook allemaal prima in orde. Ook de (totaal-)prijs viel ons alleszins mee, dus ook “value-for-money”.
Nena K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Op een heerlijke zwoele avond hadden wij een mooi plekje op het terras aan de vijver. Dankzij de prima stoelen en ruime zitplaats konden we lekker lang tafelen. Ontspannen sfeer, rustig publiek. Vlotte bediening, jong maar correct. Echt lekker gegeten en goede wijn. Dit alles voor een redelijke prijs. Mooi gelegen in een rustieke ambiance.