Restaurant Bolyari

Raamstraat 11 2512 BX Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Bolyari

Laat je zintuigen prikkelen

In Restaurant Bulyari maak je een reis terug in de tijd. Tafels met handgeweven kleedjes, wagenwielen omgetoverd tot interieurverlichting en de Bulgaarse Folkloremuziek, geven de typisch Bulgaarse ambiance. Zowel voor lunch als diner kun je hier terecht om te genieten van de lekkerste gerechten. Alles is vers en zelfgemaakt, dus kom snel langs en laat je zintuigen prikkelen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Bolyari

Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:30

Voordelig
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Leuke sfeer en lekker eten. Eten is niet heel verrassend of heel bijzonder, jammer genoeg. Eten was ook niet echt warm meer. (nadeel van met een groep eten?) Leuk decor met Bulgaarse muziek op de achterkant. Volle glazen wijn. We moesten wel redelijk lang wachten op de gerechten. Verder werd er ergens binnen gerookt wat niet heel smakelijk was.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer charmante ontvangst, lekkere volle glazen wijn. Goed eten, maar niet verrassend. Taart toe erg lekker, onhollandse sfeer.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het was een beetje rumoerig waarschijnlijk omdat het een klein zaakje betreft en het wel vol zat,de gastvrouw was super vriendelijk en het eten was goed warm opgediend en lekker hoewel er ook een stukje bij de mixed grill zat wat iets minder lekker was qua kruiden je moet er van houden denk ik.
Toch nog maar een keer terug voor het kippetje die werd toch al aan bevolen
Berthine B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Lekker eten voor een goede prijs. Vooral het dessert was erg lekker. Een aanrader. We gaan er bij ons volgende bezoek aan den haag zeker nogmaals eten
Patrice K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening door de gastheer. Met de AH restaurantactie konden wij verschillende dingen van de kaart proeven. Het eten was op een huiselijke manier klaargemaakt, licht gekruid en smaakte prima. Vooral de kip sach (op hete stenen plaat geserveerd) en het taartje met biscotti waren smakelijk. Prijs/kwaliteit van de 'normale' kaart zag er goed uit, dus wij komen zeker terug om wat andere gerechten te proberen. Rode wijn (mavrud) was lekker kruidig, sfeer in het restaurant redelijk basic en huiselijk.
Marcel120981 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Echt een toprestaurant, in het verleden al vaker geweest en nu een tijdje geleden alweer. Maar we kwamen tot de conclusie dat we hier echt vaker moeten gaan eten! Heerlijke gerechten, goede kwaliteit, ruime porties en heerlijke bulgaarse wijn! Echt een aanrader
Milena B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vorige week met de AH eetactie met zijn tweetjes voor het eerst in Bolyari gegeten en we waren positief verrast. Niet alleen was de gastvrouw bijzonder vriendelijk, het eten was heerlijk. Als voorgerecht hadden we de kippensoep en Sobska salad, beide heel smaakvol. Als hoofdgerecht kozen we voor de mixed grill en de varkenskuit. De gastvrouw vroeg ons of we het midden op tafel wilde met aparte bordjes erbij zodat we van alles wat konden proeven. Beide gerechten smaakten heerlijk, de varkenskuit was mals en goed gekruid. ook de mixed grill was heerlijk en de Bulgaarse kruiden waren duidelijk te proeven. De aardappeltjes die we erbij kregen verrasten ons ook, zo smaakvol en in combinatie met dille, zo krijg je ze thuis nooit! Eigenlijk waren we zo vol dat we geen toetje meer wilden, maar onze lieve gastvrouw overtuigde ons om het typisch Bulgaarse toetje te nemen, een soort puddingachtige taart met bastonje koekjes en hij smaakte goed, we kregen er allebei een glaasje ' grappa' bij van het huis. Al met al een heerlijke avond begeleid door goede Bulgaarse wijn en bier en een heel prettige bediening! Wij hebben het aangeraden aan onze omgeving en komen zeker nog eens terug!

Bedankt team Bolyari!
Milena B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016

Bedankt team Bolyari!
Jenny P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten en wat een vrolijke dame die de 7 tafeltjes bedient. Gezellig en warm, informeel en met goed advies over de gerechten. De rundertong in boter is heerlijk, die hadden we buiten ons AH-actie erbij genomen. Lamsvlees ook supermals en bij alle gerechten heerlijk gekruid, subtieler en smaskvoller dan bijvoorbeeld Grieks eten, waar het menu wel wat op lijkt. Decor is simpel, maar past bij de knusse sfeer.
Ayesha K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij hebben hier gisteren gegeten via de ah actie. We konden kiezen uit een beperkt menu, salade of kippensoep vooraf, mixed grill, kipschotel, lamsschotel of varkenskuit als hoofdgerecht en het toetje was een Bulgaarse biscuittaart.
Wij kozen allebei voor salade vooraf, deze bestond uit tomaat, komkommer, paprika en ui met olie en kaas en daarnaast werd Bulgaars brood geserveerd. De salade was lekker, maar simpel en veel
Te veel. Het brood was heerlijk.
Ik had de mixed grill gekozen en mijn vriend de varkenskuit. Voor beide gerechten geldt dat het vlees heel mals bereid was, maar niet op smaak. De aardappels die erbij geserveerd werden waren eigenlijk het lekkerste van het gerecht. Omdat we al erg vol zaten van het voorgerecht en het hoofdgerecht tegenviel, hebben wij het verder niet op kunnen eten. Sommige gerechten zijn het waard om met buikpijn naar huis te gaan, deze waren dat niet. Ook het toetje hebben wij gelaten voor wat het is.
De serveerster was vriendelijk, maar er was wel een andere service voor ah actie klanten. De tafel die vlak na ons binnenkwam werd begroet met een borrel van het huis, deze was ons niet aangeboden. Toen even later bleek dat zij ook via de ah actie kwamen, werd er gezegd dat ze dat wel even wat eerder hadden moeten melden en was er wat irritatie op de gezicht te zien. Ik hou niet van 2 verschillende behandelingen.
Stijnvandecasteele .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Helaas niet hadden ik en mijn vriendin niet zo'n goede ervaring bij Bolyari en zouden we op basis van deze ervaring andere mensen niet aanraden om hier te gaan uiteten. De dame die ons ontving was erg vriendelijk en somde bij het zien van onze AH-bon op wat onze mogelijke opties waren. Ze voegde er bij elk gerecht aan toe dat dit bijzonder lekker was en de specialiteit van het huis. Uiteindelijk kozen zowel ik als m'n vriendin voor de kippensoep en de mixed grill, beiden bijzonder lekker en de specialiteit van het huis, zo werd ons nogmaals toevertrouwd.
De kippensoep was niet bijzonder en zelfs een beetje smaakloos. Bij de mixed grill lag er vooral heel er veel kip, die net als zijn soep-variant weinig bijzonder was en eveneens wel wat smaak had kunnen gebruiken. Een klein rond worstje was dan weer wel verrassend lekker, jammer dat de twee overige stukken vlees (beide gehakt) op het gebied van bijzonderheid en smaakloosheid zeer gelijkaardig waren aan de kip. Over de groeten en de gefrituurde aardappel kan ik weinig slecht zeggen, helaas ook weinig goeds. De balans kwantiteit/kwaliteit mocht ook hier wat anders afgesteld worden.
Ook driemaal op Spa Rood gevraagd, waarop we telkens getrakteerd werden op een glas niet-bruisend water.

Een niet-bijzonder, smaakloos en dus niet aan te raden bezoek. Hoewel de grote groep vriendinnen aan een andere tafel wel heel veel plezier en smaak leken te hebben. Toegegeven waren we ook een tikkeltje jaloers op wat er allemaal op de schotels lag die hen geserveerd werd. Misschien waren dat wel de echte specialiteiten die je krijgt als je zonder AH-bon komt.
SteentjeRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Na een restaurant te hebben gegoogled ben ik met collega's medio 2015 bij Bolyari terecht gekomen. De hartelijkheid van de serveerster en de kwaliteit van het eten bevielen ons zeer goed. We waren aangenaam verrast en hebben een super avond gehad.

Hierna heb ik met mijn man het restaurant verschillende keren bezocht en inmiddels behoort dit tot onze vaste restaurants als wij in Den Haag zijn. We hebben al van verschillende gerechten genoten, de heerlijke Pileshka Supa, een heerlijke vegetarische soep, de parlenka, Chushka Burek, Kartofeni Kioftenca, Pileshki Sach, Lams Georgeovski, Bulgaarse Musaka, Varkenskuit, Sach Pikanto...we hebben zo'n beetje alles al geprobeerd en zijn nog geen enkele keer teleurgesteld. Het eten is heerlijk, de bediening is hartelijk en wij zitten er op ons gemak. Het is zeker een aanrader en wij komen graag weer terug.
Wouterr82 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We waren wel nieuwsgierig naar dit kleine Bulgaarse restaurant en we werden aangenaam verrast. Uitgebreide keus, smakelijke en goed bereide gerechten. Serveerster zeer vriendelijk en attent maar komt soms ook iets te amicaal over of wat ongemakkelijk uit de hoek, wat ook wel weer vermakelijk was. Eenvoudige maar sfeervolle inrichting. Wij zaten aan het grote raam en dat doen we geen tweede keer, je kijkt uit op een blinde muur en je zit nogal in de etalage. Qua eten zeker een aanrader!
Epklarenbeek .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Heel vriendelijke bediening. Gezellig en persoonlijk.
Prijs/kwaliteit is prima.
Kreeg een glaasje wijn te proeven van de wijn die ik wilde bestellen om te zien of ik inderdaad voor die wijn zou gaan. Helaas had de wijn al een tijdje open gestaan waardoor de geur niet meer aantrekkelijk was. Toch voor die wijn gekozen en vers onder de kurk vandaan was die heel goed.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Het eten was gewoon. Niet slecht maar ook niet bijzonder. Het restaurant was vol en was maar eén person in de bediening. Te wrinig aandacht voie se gasten. Het decor kaal echte bulgaarse sfeer was niet te proeven. Al met al hadden we hogere verwachtingen maar helaas viel een beetje tegen.
Ramonnez .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Ik wil voorop stellen dat ik meerdere keren met genoegen bij dit restaurant heb gegeten. De kwaliteit van het eten wisselde altijd wel een beetje, maar was eigenlijk over het geheel genomen goed. Deze keer viel het iets tegen, vandaar de 6 voor eten.
Wij waren met drie personen en twee van de drie hadden hetzelfde besteld. De smaak van de gerechten was zeker in orde, alleen werden twee van de drie gerechten te koud geserveerd - de randen waren een beetje warm. Na dit aangegeven te hebben werden onze borden direct meegenomen naar de keuken en kregen wij van het huis iets ter overbrugging. Jammer genoeg was het eten, nadat het voor de tweede keer uit de keuken kwam, nog steeds niet goed op temperatuur. Daarnaast vond ik de hoeveelheid salade/groente in vergelijking tot voorgaande keren een beetje aan de kleine kant. Het leek er zelfs op dat men de portiegrootte iets had aangepast, dit restaurant staat/stond er om bekend grotere porties te serveren - mogelijk had men in de keuken een wat mindere avond.
Al met al is dit een restaurant waar een ongedwongen sfeer hangt en is de service persoonlijk en dik in orde. Het eten viel alleen wat tegen deze keer.
W S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Na een dagje winkelen weer een keer het Bulgaarse restaurant in het centrum van Den Haag bezocht. Een klein maar knus restaurant. Je waant je gewoon in Bulgarije, tafeltjes met de typische Bulgaars kleedjes erop. Een warm en gastvrij ontvangst bij binnenkomst. We waren wat vroeg dus ook de eerste. Geen probleem konden rustig de menukaart doorlopen en kregen ook de mogelijkheid een gerecht buiten de kaart te proberen. We kozen voor de met Bulgaarse kaas gevulde paprika als voorgerecht. Uiteraard een lekkere volle Bulgaarse wijn er bij. Na dit smakelijke voorgerecht werd gekozen voor een shaslick van lamsvlees (staat nog niet op de kaart) en een shaslick met kip. Wat een mooie presentatie van de gerechten. Een levensgrote shaslick aan een BBQ-spies met daarbij heerlijke aardappeltjes uit de oven en witte bonen salade. Heerlijke sauzen erbij om het compleet te maken. Als dessert (ook nog niet op de kaart) heerlijk Bulgaars appelgebak met slagroom en vanille ijs. Smullen. Gelukkig werd het ook wat drukker in het restaurant. Ook Bulgaarse gasten....waar eigen landgenoten gaan eten moet het goed zijn. Weer is het bezoek aan dit restaurant ons goed bevallen. Prijs-kwaliteit is prima in orde. We komen er zeker weer terug.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Gisteravond hier voor het eerst geweest. Omdat ze heel goed scoren op iens. Het eten is zonder meer goed te noemen, ook al waren ze de sausjes vergeten bij de mixed grill en vond ik het bijzonder dat bij mijn stoofpotje met kip geen friet of rijst werd geserveerd. De gastvrouw is super aardig. Alleen de ambiance van de zaak zal de reden zijn dat ok hier niet meer zal terugkomen. Het is er donker en te luid, en er missen teveel gloeilampen in de lampenkappen. Ik kan mn vinger er niet op leggen maar ik vind het een beetje unheimisch.
Dominyka S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
ik was voor het eerst in het restaurant geweest samen met mijn moeder. en ik zal jullie het eerslijk vertellen het was geweldig. het eten is super en de gastvrijheid die je krijgt is niet te beschijven. het decoratie en de sfeer is super gezellig. ik zou zeker nog een keer langskomen. echt een aanrader !!
Veenendaal621 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Sfeervol buglers concept. Een grote keuze aan gerechten, gekozen voor een mix vlees die net iets te doorbakken was naar mijn smaak maar goed gekruid dus het ging nog wel. Ruime porties en de prijzen zijn netjes. Een restaurant waar geleefd word en het niet stilletjes is, ook gezellig.