Restaurant Bøg

Boudewijn D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Q M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
WoW wat een ongelofelijk fijn restaurant!
Het eten is voortreffelijk, de bediening gastvrij , kok weet ondanks mijn lijst met allergieën iets bijzonders te creëeren en de locatie is sfeervol. Voor ons de verassing van Den Haag en wij komen zeker terug.
Liselotte V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Dennis G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Fantastische culinaire reis, mooie gerechten die goed op elkaar aansluiten. Verrassende tussengerechten die niet op de kaart staan en bij elk gerecht tekst & uitleg. Wat een fijne avond!
Honore B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Erg mooie creaties van gerechten met bijpassende wijnen.
Sterwaardig.
Patricia Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Een dikke tien. Fantastisch mooie gerechten. Bijpassende wijnen. Verassende elementen en een perfecte niet te aanwezige bediening. Koks serveren de gerechten, heel tof.
Daanrdejong D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Dit was ons tweede bezoek en we werden weer verrast ondanks de hoge verwachtingen. En we komen nog eens terug. Veldig godt!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Een eerste kennismaking bij deze Scandinavische keuken en dat is erg goed bevallen. Er heerst een hele prettige, aardse sfeer. Dat geldt ook voor de gerechten. Favorieten: Rund met o.a. aardpeer en bleekselderij met witte chocolade. Wijnarrangement met goed gekozen wijnen. Bediening is prima maar wel formeel. Bijzonder om deze keuken te leren kennen. Ik kom zeker terug.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het was weer een feest om te kunnen aanschuiven bij Bøg. We hadden geopteerd voor het volledige groentemenu en werden keer op keer verrast door de smaakcombinaties, balans en presentatie van de gerechten en ook het wijnarrangement was uitstekend gekozen. Wat een aanwinst voor Den Haag! Wat ik vooral bewonderenswaardig vind is dat ze er al Jaren in slagen het hoge niveau te handhaven: eten op sterrenniveau, maar zonder allures en andere vervelende bijverschijnselen. De bediening is juist voorkomend, persoonlijk en hartelijk. Chapeau!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Zalm met mierikswortel, skrei met een saus van kalfswang, rund met aardpeer en een sorbet van bleekselderij met witte chocolade. Het was allemaal even lekker en zag er prachtig uit. En dan smaakten de wijn (helaas maar twee glazen omdat ik nog moest rijden) en het brood ook nog eens heerlijk. ''Schandalig duur'', vond mijn moeder (die van de week nog zo zalig Indisch had gegeten in Lage Vuursche) de rekening van dik 150 euro. Maar ik betaalde en neem van mij: het was het dubbel en dwars waard.
Maurine V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Eten, was heerlijk, heel origineel en zag er prachtig uit, heerlijke wijn en , heel vriendelijke bediening. Leuke lokatie in dd stad. Houten stoelen worden wel heel hard in de loop van de avond..Nordic kussentje?
Claudia O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
SUPERLEKKER gegeten, echt een aanrader!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie bijpassende wijnen, goede bediening, kortom kon niet beter.
De Swaef A.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Originele gerechten die correct bereid waren. De vis was steeds perfect gegaard. Het dessert met selder was origineel en bijzonder van smaak.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Fantastische gerechten, prachtige gepresenteerd. De vegetarische optie is uitstekend, en doet niet onder voor. Heerlijk avondje gehad, ik kom zeker terug.
Tu T.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
We zijn erheen gegaan op basis van andere lovende reviews en het is niet tegengevallen. Ik ben normaal een vleeseter maar had gisteren de vegatarische menu genomen. Ik vond het heerlijk en had het vlees niet eens gemist. Het eten was heerlijk en de opmaak van de borden waren als kunstwerkjes. Ik zou het aan iedereen aanbevelen. Personeel was heel aardig en antwoordeel rustig alles als je vragen had. Prima.
sloterdyk .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Genoten van aparte gerechten en bijzondere smaakcombinaties. Prima wijnen passend bij de gerechten. Geweldige avond gehad.
RobertGrossnickel .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Geweldig gedineerd. Smaaksensaties uit de Nordic Kitchen die ook nog eens een lust voor het oog zijn en tenslotte een zeer gastvrije bediening!
C.B. .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Geweldig restaurant met verrukkelijk eten wat er ook nog eens prachtig uitziet en zeer liefdevol gepresenteerd wordt. Fantastische kaart, verrassende combinaties, rijke smaken, zeer goede bediening, heerlijke wijnen, schilderijtjes op je bord. Een super avond uit!
Arwin P.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wat een geweldig restaurant! Fantastisch eten met tot de mogelijkheid tot een arrangement van bijpassende wijnen (aanrader!!) Het enthousiasme van al het personeel maakt het avondje erg leuk! De koks komen het zelf brengen met de uitleg wat ze gemaakt hebben. Uiteindelijk mochten we zelfs nog even een kijkje in de keuken komen nemen wat getuigt van een oprecht enthousiasme voor hun vak! We hebben enorm genoten en komen zeker nog eens terug!