Restaurant Bøg

• Af te huren , Wi-Fi
9,2
Haico I.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijke kleine gerechten, echte smaaksensaties, met mooie wijncombinaties, verrassend tot het einde met mooie bonbons bij de koffie.
Arnaut D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. Leuke gerechten met veel originele, Deense producten. Bijzonder vriendelijke bediening, wel wat lastig te verstaan af en toe, maar dat krijg je met Denen :-). Er staat geen kaasplankje op de kaart maar dankzij een flexibele instelling hiervan wel kunnen genieten van Deense kazen. Geweldig! Aanrader en ik kom er zeker weer eens terug.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Avond vullend feestje met fantastisch eten en perfect gekozen wijnen. Leuke en kundige bediening. Hoe lang nog tot een ster?
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Fantastische avond. Heerlijk uitgebalanceerd vegetarisch menu met verrassende, frisse smaken. Daarbij goede wijnen en prettige bediening. Wij komen terug!
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijke en verrassende gerechten. Erg genoten. Prettige bediening. Alleen de wijn is relatief duur. Rustige inrichting
Izabella H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Ronduit goed. Nieuwe culinaire ervaring.
De liefde en passie waarmee de gerechten worden geseveerd is inspererend en harmonieus
Een aanrader!
Pjotr V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Avontuur in je mond bij het nog relatief nieuwe, Nordic restaurant Bøg. In de eerste plaats: hoge kwaliteit en verfijning. Wie bij Nordic nog aan robuust, rogge en regenjassen denkt... we praten hier over uitgekiend technisch koken in een prettige no-nonsense sfeer. Je kunt kiezen tussen vijf gangen vlees en vis en vijf gangen rond groenten. Ik deed dat laatste en viel van de ene sensatie in de andere. Gepicklede cantharellen, verschillende bereidingen van venkel met wild geplukte bloemen en kruiden (met je ogen dicht sta je ineens in een wuivend koolzaadveld in Denemarken) en een stevige herfstschotel van aardpeer. Alles spannend gemaakt met een feest van schuimpjes, koekjes en krokantjes. En wie in zo'n restaurant vijf gangen bestelt, weet dat het er met de snacks tussendoor zo tien zijn. Vlees/vis was minstens even feestelijk. Aanrader. Je bent niet de enige: op tijd reserveren.
Wilfred B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Menu met bijpassend wijn was erg goed. Zou zeker sterwaaardig zijn. Originele gerechten met een moderne twist. Bediening was erg goed men spreekt uitstekend Engels en de heer komt precies op de juiste momenten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een enorme aanrader, bijzonder lekker eten, zeer creatief! Leuke bediening ook, doe zo verder!
Vele complimenten aan de chef.
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, hebben ons laten verrassen wat het menu zou brengen. Bediening erg vriendelijk en duidelijke uitleg van de gerechten vanuit de keuken. Prima !
Mgeloven .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Bijzonder eten, mooi om te zien, heerlijk om te proeven. Leuk concept met keuze uit twee menu's en verder niks. Zelfs de doorgewinterde vleeseter van ons gezelschap werd blij van de vega-variant. Ongedwongen sfeer, soepele bediening en precies het goede tempo. We blijven het wat ongemakkelijk vinden om in eigen land in het Engels met de bediening te moeten communiceren, maar ja ons Deens is ook niet meer wat het geweest is. Om nog eens terug te komen!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Kleinere gangen en amuses met veel heerlijke smaken. Gevarieerd en puur. Misschien wat te veel smaken per bordje. En helaas in moeilijk verstaanbaar engels uitgelegd, waardoor het vaak gissen werd wat we aten. Lekkere wijnen. Rustige ambiance.
Luuk S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heel goed gegeten. Hapje met krokant kipvel was te zoet, rest van de gerechten waren mooi gebalanceerd.
Predessert met dragon was heel clever.
Bediening excellent.
Michelin staat voor de deur.
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijke avond uit gehad met ons gezin. Mooie knusse basic zaak, waar we aan een mooie ronde tafel zaten. Erg vriendelijk en kundig personeel. Het heerlijke eten stond centraal, en waren aalemaal kunst werkjes. Gewoon genoten!
Bettybluegouda .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wat een fantastische gerechten!!! Erg onder de indruk van de smaken en de presentatie.
Prachtig ingericht restaurant, helemaal in de stijl. Zeer kundig en erg vriendelijk personeel.
Dit restaurant komt met stip binnen in ons lijstje met favoriete restaurants.
Johannadekker .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Toprestaurant in De Haag. Hier eet je verrassende en originele combinaties. Vers, subtiel, mooi in balans en met durf en aandacht gekookt. Veel groente, mooie wijnen zoals de bijna vergete klassieke Vouvray. Vriendelijke en attente bediening. Kortom een feestje en een kado ineen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Uitstekend eten. De wijn-spijs combinaties verdienen hier en daar nog wat aandacht. Dat geldt ook voor het smaakgehalte van de friandises bij de koffie.
Diederik .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Oester als 'snack' en de makreel was verrukkelijk! Leuke gerechten, mooi puur van smaak. Wijnarrangement paste er tevens goed bij al wordt hier wel veel boor gevraagd. Bediening heel vriendelijk maar op deze volle zaterdagavond niet geheel foutloos.
Cameron.heins .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Zo fijn om verfrissende vegetarische gerechten te krijgen. Ook de vlees / vis variant was zeer goed volgens mijn tafelgenoot. Een aanrader.
RobertGrossnickel .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Eigentijds, Scandinavische school in optima forma. Hier is nagedacht over hoe je anno 2016 op niveau wilt dineren. Perfecte bediening maakt het af.