Meer informatie over restaurant Restaurant Bøg

Dinsdag t/m Vrijdag 18:30 - 23:30
Zaterdag 19:00 - 23:30
Zondag Gesloten

Gesloten voor vakantie tussen 22/12 en 04/01 beide dagen incl.

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bøg

Loes R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Bijzondere producten die op tafel gezet werden. Met veel aandacht voor detail. De smaak goed van de 6 gangen die voorgeschoteld werden. Een restaurant die wij onthouden om nogmaals te gaan
Lodewijk E.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Originele gerechten met allemaal een skandinavische touch, het 6 gangen menu liet niets te wensen over. We hebben superlekker gegeten.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Een fijn restaurant met originele en verrassende gerechten, een genot! De service was prima en het personeel was vriendelijk en kundig
S. B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
................................................................................................
Merle G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Vijf van de zes gangen waren heerlijk en zeer verrassend. Daarbij een vriendelijke bediening, lekkere dranken en lekkere hapjes vooraf. Zitcomfort is niet al te comfortabel voor een lange avond.
Yann P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Het is moeilijk een perfecte oordeel te geven, doordat wij twee verschillende ervaringen hebben nadat wij hier twee maal geweest zijn.

Eerste keer meer dan een jaar geleden, fantastisch lekker, maar traag en tog een beetje honger aan het einde.

Dit keer, een maand of twee geleden: Zeker genoeg te eten, en tot het helfte was het fantastisch eten. Maar de tweede helft was voor ons minder: de smaak van de zout overheerste de soep, en de brisket was veel te droog.

Service was wel goed.

Dus goed om te proberen, niet zeker dat wij weer komen.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Voor ons een nieuw restaurant en met de hoog scorende recensies zagen wij er erg naar uit.
Helaas bleef het Wow effect achterwege. We kozen beiden voor het 6 gangen menu. Mooi opgemaakte borden, echter zeer kleine porties. De bediening was attent en deed hun best, maar wilde kennelijk op tijd naar huis. Tot 3x toe werden onze borden dusdanig snel weggehaald (we waren nog aan het kauwen) met 1 uitschieter dat mijn partner haar bord werd weggehaald terwijl ik niet eens op de helft was met het gerecht.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Bij binnenkomst wist ik: hier wil ik zijn & bij vertrek wist ik: hier wil ik terugkomen:
smaakvolle inrichting, plezierige en correcte bejegening, onmiddellijk aandacht, en tijdens het eten geniet je van de kleuren, geuren en smaken van de gerechten en van de kunstzinnige wijze waarop deze geserveerd worden.
S-Taal T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heel erg lekker gegeten gisteravond. Ook de service was uitstekend. Bij ieder gerecht een duidelijke uitleg van zowel het eten als de wijn. Vooraf al vier amuses (snacks while you wait, zoals zij het noemen) gekregen en toen moesten we nog beginnen met het menu. Wij hadden een keer het vlees/vis menu en een keer het groenten menu besteld en allebei waren ze even lekker met goed uitgebalanceerde smaken. Na het eten niet eens meer koffie gedronken want we waren zo vol van het eten. Zeker een aanrader. De twee enige minpunten waren de stoelen die een beetje te hoog voor de tafels zijn naar onze mening en het nagerecht was iets te zuur naar onze smaak.
Dieter O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het is een lekkere, weliswaar speciale keuken en ervaring, zeker de moeite om eens uit te proberen. Het eten gaat goed vooruit en er is een lekkere wijnkaart beschikbaar.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Mooi gepresenteerde gerechten, uitdagende smaakcombinaties, leuke beleving.
Persoonlijk iets te zout en te hoge marge op aperitief, wijnen en koffie/thee.
Bediening is hulpvaardig edoch vrij lastig te verstaan.
Oest .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Super! Vaker geweest en verheug mij al op volgende keer. Mooie, steeds wisselende kaart, kundige medewerkers, zeer plezierige atmosfeer. Kost wat geld maar is niet duur.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Werkelijk heerlijk eten.... en buiten dat wordt ieder gerecht oogstrelend geserveerd, zeer vriendelijke bediening en het tempo van uitserveren is precies goed. Aanrader!
Anne J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Uitstekende gerechten met gebalanceerde en innovatief smaak combinaties. In mijn gevoel, een van het mooiste eten in den Haag. Bediening is zeer professioneel met goede uitleg van alle gerechten en wijnen.
in een woord: Geweldig!
Tu T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Dit was mijn tweede keer bij bøg en het was lekker. Maar persoonlijk vond ik de vorige keer het eten lekkerder. Combinatie was lekkerder met meer afwisseling. Maar nog steeds heel lekker hoor.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Met hoge verwachtingen gingen wij ruim een week geleden richting Bog. Helaas werden deze verwachtingen niet helemaal waargemaakt. Menu was naar onze mening onvoldoende in balans: de opbouw (zowel porties, als smaak) niet in orde. Sommige gerechten te zout, laatste dessert (deconstructed carrot cake) gewoon niet lekker... Jammer, want wijn en aantal gerechten (oester, langoustine, zachte eitje met spelt) waren uitstekend. Gezien de prijs had t echter over hele linie mogen overtuigen. Wie weet komen we nog eens terug voor herkansing, want service buitengewoon sympathiek!
anneliesmaas .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Rustige sfeer, goede bediening. Verrassende smaak combinaties. Echt heel erg goed. Dessert vonden wij wat minder.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
prettig restaurant goede bediening en welkom sfeer.
Ymeke G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben heel verrassend en lekker gegeten. Vriendelijke ontvangst en goede pauzes tussen de gangen.
Casper W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Veel verhalen gehoord, eindelijk zelf een keer gaan eten, echt een aanrader! 6 gangen menu genomen. 3 verschillende brood geserveerd (waarvan een heerlijk huisgemaakt knäckebröd!) En zelf gekarnd boter. Zoveel smaken echt genoten. Prijs kwaliteit klopt helemaal.