Restaurant Bøg

Uitmuntend
9,3
RobertGrossnickel .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Geweldig gedineerd. Smaaksensaties uit de Nordic Kitchen die ook nog eens een lust voor het oog zijn en tenslotte een zeer gastvrije bediening!
C.B. .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Geweldig restaurant met verrukkelijk eten wat er ook nog eens prachtig uitziet en zeer liefdevol gepresenteerd wordt. Fantastische kaart, verrassende combinaties, rijke smaken, zeer goede bediening, heerlijke wijnen, schilderijtjes op je bord. Een super avond uit!
Arwin P.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wat een geweldig restaurant! Fantastisch eten met tot de mogelijkheid tot een arrangement van bijpassende wijnen (aanrader!!) Het enthousiasme van al het personeel maakt het avondje erg leuk! De koks komen het zelf brengen met de uitleg wat ze gemaakt hebben. Uiteindelijk mochten we zelfs nog even een kijkje in de keuken komen nemen wat getuigt van een oprecht enthousiasme voor hun vak! We hebben enorm genoten en komen zeker nog eens terug!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Bog is een feestje. Een gastheer die je enorm thuis laat voelen en heerlijke wijnen schenkt. Koks brengen de hapjes, wat echt heel leuk is. de gerookte kwark vond ik geweldig, maar het absolute hoogtepunt is het vers zelf gebakken brood. ik droom er nu nog van. ik kom gauw weer terug!
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Helemaal top.
Rita L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant! De sfeer is heel gemoedelijk, super vriendelijk personeel, rustige inrichting. Prijs, kwaliteit is prima.
Iedere gang weer benieuwd wat het gaat worden. Heerlijk wijntje erbij en smullen maar......Een hele dikke aanrader!! En een dikke pluim voor de kok!
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Onwaarschijnlijk goede service (perfect tempo en bijzonder vriendelijk) en fantastische gerechten, die mooi spelen met contrasten. Sterk vooral dat ze dit aan deze prijs gedaan krijgen.
ellen O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heel bijzonder en heerlijk gegeten ieder gerecht die we geserveerd kregen van het vriendelijk personeel
was een verassing om te zien en te eten.
Een top avond gehad alles ook heel gemoedelijk en sfeervol.
Een echte aanrader als je zeer lekker wilt eten , een eerbetoon aan de keuken
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Dit restaurant klopt aan alle kanten. Fantastisch eten, mooie wijnen, vriendelijk personeel. De gerechten zijn bereid met heerlijke, verse producten. Bijzondere combinaties. Prijs kwaliteit is echt heel goed.
Marius W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima avond. Verrassende, gevarieerde en zeer smakelijke gerechten. Uitstekend wijnarrangement. Prettige ambiance. Ontspannen zonder gedoe.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Eindelijk weer is super gegeten! Verrassend en veel verschillende kooktechnieken. Leuke en proffesionele bediening. Chef met passie! Beste restaurant van den Haag tot nu toe. Wijn arrangement had iets mooier gemogen. Benieuwd hoe vaak ze van menu wisselen om dat dan weer snel uit te proberen.
arianesnijders .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Echt bijzonder. Ik ben een liefhebber van Scandinavië. Het interieur is smaakvol ingericht. Heel speciale gerechten die met veel zorg zijn bereid, en allemaal heel lekker zijn. De wijn was bijzonder. De bediening is vriendelijk, alert en gastvrij!
eddy V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij genoten van een heerlijke maaltijd,met verrassende gerechten,zeer mooi gepresenteerd!
Wat vooral leuk is dat je hier een hele avond geniet,voldoende tijd tussen de gerechten .
Zeer vriendelijke bediening,die duidelijk kennis heeft van wat er op je bord komt.
Prijs van de wijn wel vrij hoog voor de kwaliteit.
Oest .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Mooie, smaak- en stijlvolle gerechten. Correcte en deskundige bediening. Rustige inrichting en geen muziek! Niet goedkoop, maar wel goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Haico I.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijke kleine gerechten, echte smaaksensaties, met mooie wijncombinaties, verrassend tot het einde met mooie bonbons bij de koffie.
Arnaut D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. Leuke gerechten met veel originele, Deense producten. Bijzonder vriendelijke bediening, wel wat lastig te verstaan af en toe, maar dat krijg je met Denen :-). Er staat geen kaasplankje op de kaart maar dankzij een flexibele instelling hiervan wel kunnen genieten van Deense kazen. Geweldig! Aanrader en ik kom er zeker weer eens terug.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Avond vullend feestje met fantastisch eten en perfect gekozen wijnen. Leuke en kundige bediening. Hoe lang nog tot een ster?
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Fantastische avond. Heerlijk uitgebalanceerd vegetarisch menu met verrassende, frisse smaken. Daarbij goede wijnen en prettige bediening. Wij komen terug!
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijke en verrassende gerechten. Erg genoten. Prettige bediening. Alleen de wijn is relatief duur. Rustige inrichting
Izabella H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Ronduit goed. Nieuwe culinaire ervaring.
De liefde en passie waarmee de gerechten worden geseveerd is inspererend en harmonieus
Een aanrader!