Meer informatie over restaurant Restaurant Bøg

9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bøg

Paul G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ik ben verbluft door Bøg, alles klopt, het eten is zeer goed, creatif en bovenal verschrikkelijk lekker. De bediening is erg goed en iedereen is vriendelijk. Wij kommen zeker terug!
Julia S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ik ga veel uit eten en ken een aantal restaurants in Den Haag, maar nergens zijn de gerechten zo geraffineerd en mooi en bijzonder als bij bog.
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hier op basis van de goede beoordelingen heen geweest en niet teleurgesteld, festijn aan lekkere smaken! Hier gaan we vaker heen!
Mickey V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijke gerechten. Nordic style met een paar super combinaties. 6 gangen was met de amuses meer dan voldoende. Sinds lang dat ik zo ben verrast in Den Haag; hele goede prijs/kwaliteit
Lorenzo H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lang naar uitgekeken, en het was het dubbel en dwars waard. Met 3 personen naar Bøg geweest en het was een perfecte avond uit. We werden vriendelijk ontvangen en al snel zaten we aan het aperitief met een amuse. Gerechten waren precies goed qua hoeveelheid (wij hadden het 6 gangen menu). Smaak was perfect en zeer verrassend, en bij elke gang kwam 1 van de koks uitleg geven over het gerecht. Zeer uitgebreide wijn kaart, maar als je geen wijn wilt dan is de keus vrij beperkt. Zo hebben ze geen frisdrank, enkel druivensap. En als je als afsluiter koffie/thee wilt is er alleen 1 soort koffie en 2 soorten thee, dus geen latte of cappuccino maar dat zou dan ook het enige verbeterpunt zijn. Kortom heerlijke avond gehad, en we gaan zeker nog een keer terug.
Hergen D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Verrassende gerechten en smaken. Erg lekker gegeten. Komen we nog een keer terug!
R. K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten met zeer vriendelijke bediening!
Mooie gerechten met bijzondere smaken. Wij komen zeker terug in deze sfeervol restaurant!
M B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten! De bediening was attent en vriendelijk. Ook hadden ze heel aardig iets extras geregeld voor de jarige, wat ik bij de reservering via iens had aangegeven.
K82807g .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Fantastische ervaring om het 8 gangen tasting menu te mogen eten, de smaken zijn zeer verassend en stuk voor stuk zijn de gerechten ware kunstwerkjes.
Remy kookt de sterren van de hemel,het was een geweldige avond met heerlijke wijnen.
Bernadette C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prettige sfeer, hoewel vrijwel alle tafeltjes bezet waren heerste er een rustige sfeer, goede akoestiek, prettige vlotte bediening, puur eten , bijzondere smaken, verrassende combinaties. Aanrader!
R. K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Geweldig restaurant met mooie gerechten en smaken, een ruimhartige uitgifte van amuses (zelf een verrassende pre dessert met zuring!) en vlekkeloze bediening. Sterwaardig!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk eten en een unieke smaak. Eten bij Bøg is een bijzondere belevenis.
Het nagerecht met duindoorn sorbet, beurre noisette en chocolade is hemels!!
Toin N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben met drie personen het vegetarische vijfgangen menu gegeten. De start met amuses en de eerste twee gangen was leuk en lekker. Het tussengerecht met linzen en aardappelschuim was niet bijzonder. Het hoofdgerecht was gegaarde kool in een blad spitskool met nootjes en besjes. Dat vonden we geen van drieën lekker: zurig-bitter van smaak. Een van heeft het niet eens opgegeten. De ober stond gelukkig open voor onze kritiek en zou het aan de keuken doorgeven. Het dessert was weer prima. Maar al met al was het eten bij Bøg een toch licht teleurstellende ervaring. Ook als je de prijs daar tegenover stelt
Koen S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten met mooie gerechten en bijpassende wijnen. De porties zijn goed, wellicht soms wat te groot. De gerechten zijn uniek en hebben smaken die je niet snel ergens anders tegen komt.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Top avond gehad bij Bøg!
Heerlijk gegeten, bijzondere gerechten en zeer creatief omgegaan met de producten.Personeel zeer vriendelijk.
Wij komen zeker nog eens terug!
Myrthe V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Mijn man en ik hebben het vegetarische 6-gangen menu gehad, en vonden het heerlijk! Het eten is zacht, zeer smakelijk bereid, en met fijne smaakexplosies. Absoluut een aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe ervaring, en als je echt goed wilt tafelen. Bijna elke gang wordt door een nieuw gezicht geserveerd, waardoor je het gevoel krijgt de kok achter het gerecht te leren kennen. Fijn is dat je ze daardoor ook zelf de complimenten kan maken. De porties zijn goed, waardoor je met een prima gevulde maag en comfortabel het pand verlaat. De broeksknoop hoeft niet open. ;)
Naast het mooie interieur is ook het personeel heel vriendelijk. Zeker een grote aanrader!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Samengevat was het eten kwalitatief zeer goed, de wijn die erbij geschonken werd was zeer passend, de bediening erg persoonlijk en vriendelijk. Het opvallendste is uiteraard het eten, elk gerecht was opgemaakt als een elegant en subliem kunstwerk en smaakte zowel bijzonder als genuanceerd met contrasten van zoet, zout, zuur en bitter. Eten bij Bøg is heerlijk verassend en een erg leuke ervaring.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Michelin sterren eten maar dan anders.
Gilbert S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Ik vind de keuken eigenlijk het sterkst met de vegetarische gerechten. De makreel verwerkt in eerste gerecht was veel te sterk van smaak. Het varkensvlees in gerecht met oa linzen was slechts een tiental gram en door dit gerecht nauwelijks of niet te kruiden, de enige manier om nog iets van het vlees te proeven, werd dit gerecht een smakeloos hapje. Het rundvlees in het hoofdgerecht(je) was veel te vet en taai. Maar de vegetarische gerechten, de amuses en de nagerechten waren van hoge kwaliteit. Zou dit restaurant eer aan doen zich helemaal op top-vegetarisch te richten. Zou een wonderschone aanwinst zijn voor het culinaire gebeuren, want blijkbaar moet er links of rechtsom toch vlees worden geserveerd. Jammer.
Thierry L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het enige minpuntje was dat de eerste hap van de ree, vrij zout was. De rest van het stukje was hoog op smaak, maar acceptabel. (Anders hadden we hem teruggestuurd). De bediening pakte het prima op toen we het als feedback gaven. Hier komen we zeker terug. Alles is super uitgebalanceerd op alle vlakken. Het zou ons niet verbazen als dit restaurant op weg is naar een ster in de toekomst.