Meer informatie over restaurant Restaurant Bøg

• Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Excellent!!! Unforgettable!!!
Helen -.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker eten, mijn favorite was de honing ijs,heerlijk!
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Goede gemoedelijke sfeer, heerlijk eten (met een aantal verrassende elementen erin) en wát een aardige gastheer. Bøg is løg!
Alex N.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Fantastische avond gehad, werkelijk elk gerecht was spot on en goed gebalanceerd. Bob-wijnarrengement ook een aanrader. Met afatand beste restaurant van Den Haag.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
vijfgangen menu met een aantal verrassende tussendoortjes
Zeer attente bediening.Goed advies qua wijnen,super dessert .
Bij de koffie werden huisgemaakte zoetigheden geserveerd.
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Zeer goed gegeten en erg vriendelijke bediening. Bijzondere gerechten. Scandinavisch kende ik niet. Maar zeer de moeite waard een keer te proberen.
Janneke M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het was leuk om dit een keer mee te maken! lekker eten en bijzonder. Geen eten wat je dagelijks te eten krijgt. Heel fijn dat er ook iemand was die alles uitlegde wat voor gerecht het was. Leuk om te horen wat er allemaal in zat en hoe het is gemaakt.
Shelley O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Relatief veel geld voor weinig verrassende bereidingen, die overigens stuk voor stuk wel prima smaakten. Op een avond bediend worden door 6 verschillende mensen die daarnaast steeds wisselend Nederlands of Engels spreekt, wat in de meeste gevallen niet de moedertaal was van de betreffende persoon, was ook een nieuwe ervaring. Omdat de akoestiek in de ruimte niet al te best is, en er nogal wat luidruchtig damesvolk aanwezig was, kregen we niet al te veel mee van de toelichting bij de gerechten. Echt aansprekende wijn-spijscombinaties hebben we niet ontdekt, zo was de aquavit een leuke gimmick maar naar onze smaak te sterk bij een maaltijd. Samenvattend, leuk restaurant,maar eigenlijk te duur.
Quinten B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker, beetje weinig soms, dessert dan weer overmaat. Redelijk prijzig wijnarrangement
barbara B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten met prachtige wijn. Tijd tussen de gerechten precies goed. Het was een geweldig avondje uit.
Jodi L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Bøg is een ontzettend mooi ingericht restaurant. Je ziet dat er over elk detail is nagedacht. Enerzijds voelt het strak, maar toch ook warm en open. De bediening is heel bescheiden, beetje ingetogen - waardoor wij het soms wat ongemakkelijk vonden. De gerechten zijn goed, ze koken heel erg minimalistisch. Alle ingrediënten zijn nog herkenbaar op je bord (mooi servies!), dat vinden we fijn. Doordat je in totaal 9 gerechtjes krijgt, kan natuurlijk niet álles lekker zijn. Sommige gerechten zijn echt super, sommige vallen gewoon echt tegen. De wijnen (ook niet-wijnen trouwens), die erbij werden geschonken, hadden beter uitgekozen kunnen worden. De combinaties waren niet heel goed. Soms overheerste het gerecht, of andersom. We betaalden € 100 per persoon. Ik vind dat best veel, maar het kan het waard zijn natuurlijk. Hier vond ik dat niet zo. Daarvoor zouden de gerechten nog iets beter moeten zijn (misschien iets minder gerechten met meer aandacht maken?) en de wijn-spijs combinaties hebben echt nog een verbeterslag nodig. Daarnaast zou het ook leuk zijn als de bediening wat opgewekter is en je iets persoonlijker aanspreekt. Ik ben dus bang dat we hier voorlopig niet terug komen, ook al was het prima.
Boudewijn D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Bøg is een volstrekt origineel restaurant. Je hebt een beperkte keuze, maar wat geserveerd wordt is voortreffelijk. de keus bestaat tussen een vis/vlees menu en een vegetarisch menu. De gerechten zijn heel bijzonder, heerlijk van smaak en fraai opgemaakt. Het wijnarrangement bestaat uit bijzondere wijnen die voortreffelijk bij de gerechten passen. Wij kwamen er bijzonder enthousiast vandaan!
Q M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
WoW wat een ongelofelijk fijn restaurant!
Het eten is voortreffelijk, de bediening gastvrij , kok weet ondanks mijn lijst met allergieën iets bijzonders te creëeren en de locatie is sfeervol. Voor ons de verassing van Den Haag en wij komen zeker terug.
Liselotte V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een leuk en gezellig restaurant! Echt een van de betere restaurants van Den Haag. Wijnarrangement is wel wat prijzig, maar 5-gangen menu was boven verwachting!! Zeker een aanrader voor een avond heerlijk eten!
Dennis G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Fantastische culinaire reis, mooie gerechten die goed op elkaar aansluiten. Verrassende tussengerechten die niet op de kaart staan en bij elk gerecht tekst & uitleg. Wat een fijne avond!
Honore B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Erg mooie creaties van gerechten met bijpassende wijnen.
Sterwaardig.
Patricia Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Een dikke tien. Fantastisch mooie gerechten. Bijpassende wijnen. Verassende elementen en een perfecte niet te aanwezige bediening. Koks serveren de gerechten, heel tof.
Daanrdejong D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Dit was ons tweede bezoek en we werden weer verrast ondanks de hoge verwachtingen. En we komen nog eens terug. Veldig godt!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Een eerste kennismaking bij deze Scandinavische keuken en dat is erg goed bevallen. Er heerst een hele prettige, aardse sfeer. Dat geldt ook voor de gerechten. Favorieten: Rund met o.a. aardpeer en bleekselderij met witte chocolade. Wijnarrangement met goed gekozen wijnen. Bediening is prima maar wel formeel. Bijzonder om deze keuken te leren kennen. Ik kom zeker terug.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het was weer een feest om te kunnen aanschuiven bij Bøg. We hadden geopteerd voor het volledige groentemenu en werden keer op keer verrast door de smaakcombinaties, balans en presentatie van de gerechten en ook het wijnarrangement was uitstekend gekozen. Wat een aanwinst voor Den Haag! Wat ik vooral bewonderenswaardig vind is dat ze er al Jaren in slagen het hoge niveau te handhaven: eten op sterrenniveau, maar zonder allures en andere vervelende bijverschijnselen. De bediening is juist voorkomend, persoonlijk en hartelijk. Chapeau!