Restaurant Bøg

Mark V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Maurine V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Eten, was heerlijk, heel origineel en zag er prachtig uit, heerlijke wijn en , heel vriendelijke bediening. Leuke lokatie in dd stad. Houten stoelen worden wel heel hard in de loop van de avond..Nordic kussentje?
Claudia O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
SUPERLEKKER gegeten, echt een aanrader!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie bijpassende wijnen, goede bediening, kortom kon niet beter.
De Swaef A.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Originele gerechten die correct bereid waren. De vis was steeds perfect gegaard. Het dessert met selder was origineel en bijzonder van smaak.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Fantastische gerechten, prachtige gepresenteerd. De vegetarische optie is uitstekend, en doet niet onder voor. Heerlijk avondje gehad, ik kom zeker terug.
Tu T.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
We zijn erheen gegaan op basis van andere lovende reviews en het is niet tegengevallen. Ik ben normaal een vleeseter maar had gisteren de vegatarische menu genomen. Ik vond het heerlijk en had het vlees niet eens gemist. Het eten was heerlijk en de opmaak van de borden waren als kunstwerkjes. Ik zou het aan iedereen aanbevelen. Personeel was heel aardig en antwoordeel rustig alles als je vragen had. Prima.
sloterdyk .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Genoten van aparte gerechten en bijzondere smaakcombinaties. Prima wijnen passend bij de gerechten. Geweldige avond gehad.
RobertGrossnickel .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Geweldig gedineerd. Smaaksensaties uit de Nordic Kitchen die ook nog eens een lust voor het oog zijn en tenslotte een zeer gastvrije bediening!
C.B. .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Geweldig restaurant met verrukkelijk eten wat er ook nog eens prachtig uitziet en zeer liefdevol gepresenteerd wordt. Fantastische kaart, verrassende combinaties, rijke smaken, zeer goede bediening, heerlijke wijnen, schilderijtjes op je bord. Een super avond uit!
Arwin P.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wat een geweldig restaurant! Fantastisch eten met tot de mogelijkheid tot een arrangement van bijpassende wijnen (aanrader!!) Het enthousiasme van al het personeel maakt het avondje erg leuk! De koks komen het zelf brengen met de uitleg wat ze gemaakt hebben. Uiteindelijk mochten we zelfs nog even een kijkje in de keuken komen nemen wat getuigt van een oprecht enthousiasme voor hun vak! We hebben enorm genoten en komen zeker nog eens terug!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Bog is een feestje. Een gastheer die je enorm thuis laat voelen en heerlijke wijnen schenkt. Koks brengen de hapjes, wat echt heel leuk is. de gerookte kwark vond ik geweldig, maar het absolute hoogtepunt is het vers zelf gebakken brood. ik droom er nu nog van. ik kom gauw weer terug!
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Helemaal top.
Rita L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant! De sfeer is heel gemoedelijk, super vriendelijk personeel, rustige inrichting. Prijs, kwaliteit is prima.
Iedere gang weer benieuwd wat het gaat worden. Heerlijk wijntje erbij en smullen maar......Een hele dikke aanrader!! En een dikke pluim voor de kok!
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Onwaarschijnlijk goede service (perfect tempo en bijzonder vriendelijk) en fantastische gerechten, die mooi spelen met contrasten. Sterk vooral dat ze dit aan deze prijs gedaan krijgen.
ellen O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heel bijzonder en heerlijk gegeten ieder gerecht die we geserveerd kregen van het vriendelijk personeel
was een verassing om te zien en te eten.
Een top avond gehad alles ook heel gemoedelijk en sfeervol.
Een echte aanrader als je zeer lekker wilt eten , een eerbetoon aan de keuken
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Dit restaurant klopt aan alle kanten. Fantastisch eten, mooie wijnen, vriendelijk personeel. De gerechten zijn bereid met heerlijke, verse producten. Bijzondere combinaties. Prijs kwaliteit is echt heel goed.
Marius W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima avond. Verrassende, gevarieerde en zeer smakelijke gerechten. Uitstekend wijnarrangement. Prettige ambiance. Ontspannen zonder gedoe.