Restaurant Boca

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Ramon Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Fantastisch gegeten! Formidabele service met een glimlach van een jonge dame die echt plezier toont in haar werk. Al met al een absolute aanrader!!
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Hoog vakantie gevoel bij dit restaurant. Ontzettend aardige bediening (eigenaresse zelf???) die ondanks de drukte alle tijd voor ons nam. Goed spijs/wijn advies. Wij hadden de Picanha en de Bacalau. De laatste was erg zout, maar daar waren we voor gewaarschuwd bij bestelling. Ik miste de gegrilde sardientjes op de kaart, Portugezer kan niet.
AJWILMS .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Afgelopen weekend hebben wij gegeten bij Restaurant Boca. Het restaurant is gelegen aan een rustig zijstraatje in Venlo en het pand is heel sfeervol. Omdat het lekker weer was konden we een tafeltje uitkiezen in de schattige binnentuin, heerlijk in het zonnetje!

We hebben als voorgerecht de Couvert voor 2 personen gekozen. Een mix van verschillende aperitiefhapjes, welke allemaal goed in de smaak vielen. Als echte sea-food-lovers was het lastig om een hoofdgerecht uit te kiezen, er staat zo veel lekkers op de kaart! Uiteindelijk hebben we gekozen voor de Gamba's op Portugese wijze en de Gebakken Gamba's met knoflook... Héér-lijk! Vooral de Gamba's op Portugese wijze is een aanrader die je echt eens moet proberen. Die worden namelijk koud geserveerd, waardoor de smaak heel puur blijft. Wij hebben in Venlo nog nergens anders zo lekker gegeten als bij Restaurant Boca.

Verder was de bediening heel vriendelijk en ervaren. We hoefden geen enkele keer te wachten, en de geadviseerde bijpassende Portugese wijn was zeer lekker. Complimenten voor de serveerster en de kok, wij hebben echt genoten en komen snel nog eens terug om andere gerechten op de kaart te proberen!
Ceniiens .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Ontzettend lekker gegeten, o.a. picanha (nooit van gehoord maar erg lekker. Ontzettend aardige bediening. TOP. Waren hier zomaar verzeild geraakt.
Rozjestrazlana .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
14 personen om 18 uur. We waren de eerste tafel. Er was iets commerciële druk van het personeel wat meer te bestellen dan een hoofdgerecht. Voor ons was een gerecht meer dan genoeg. Snelheid kan absoluut beter gezien de drukte rond 18 uur en dat wij met onze groep wat dezelfde hoofdgerechten kozen.Later volle bak!
Maar: wel uitstekend gegeten!! Zeebaars, Sucade, Picanja en andere gerechten, alles even lekker. Groente garnituur mag iets uitgebreider. Goede prijs kwaliteit verhouding en gratis kraanwater! Ik ga hier zeker weer eten bij een bezoek aan Venlo!
Jvs01 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Na veel positieve verhalen gehoord te hebben over dit restaurant zijn wij er met hoge verwachtingen gaan eten, helaas werden deze verwachtingen niet waargemaakt.
Bediening niet erg attent en na lang wachten werd eindelijk de kaart gebracht.

Het bestelde voorgerecht voor 2 personen bleek uiteindelijk te bestaan uit wat simpele tapas met brood, als hoofdgerecht Picanha gegeten, wat een teleurstelling, 3 plat geslagen stukjes vlees van enkele milimeters dik en dus ook nog eens door en door gebakken, de salade was ook inspiratieloos samengesteld.
Het visgerecht van mijn tafelgenote blonk ook niet uit in originaliteit, simpel en klein stukje kabeljauw, flauw van smaak en dat voor €26.50,-

De rekening was uiteindelijk fors en gezien de kwaliteit en beleving veel te hoog, jammer !

Beste jvs01,
Bedankt voor de feedback via deze recensie website. Dat u lang moest wachten op de kaart en het eten te simpel en inspiratieloos vindt vinden we oprecht vervelend. We streven naar een hoge kwaliteit van gerechten en goede service. Het is absoluut onze intentie om de gasten een gezellige en vooral smakelijke avond te bezorgen. We nodigen u graag uit om contact met ons op te nemen en na te gaan wat er precies is mis gegaan.
Groet,
Restaurant Boca
ClubMichelin .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Een uitschieter in het Venloos evenement "Lekker Venlo". Terwijl andere, lokaal toch hoog aangeschreven restaurant's, op dit nu langzaam traditioneel geworden culinair festival, zich er dit keer wat matig van afmaakten met wat laf van smaak zijnde hapjes die veelal koud geworden werden opgediend, was dat zeker anders bij de stand van Boca. De trotse uit Portugal afkomstige chef met zijn charmante vrouw worden niet alleen op handen gedragen door het publiek, maar ook door het eigen personeel. Je ziet dat dat werkt. Het Portugese vis gerechtje, wat speciaal voor deze gelegenheid was samengesteld was heerlijk.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Met 2 personen uitgebreid gegeten. Heerlijk buiten gezeten op hun rustige terras. Het personeel was erg vriendelijk en de service was super. We kregen bv extra brood bij het kaasplankje toen de serveerster zag dat dit bijna op was. Vriendelijke begroeting, zelfs van de kok. Het eten is goed verzorgd en zelfs de frietjes (met schil!) smaken goed. Voor het eerst krab gegeten, een flinke schaal, lekker en leuk om eens gedaan te hebben.
Wij hebben 3 uur gezeten en een heerlijke avond gehad. We komen zeker nog eens terug.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Nadat wij onze bestelling gedaan hadden ( courgettesoep) kwam de serveerster terug met de mededeling dat de courgettes op waren, toen hebben we de vissoep genomen die erg lekker was.
Het hoofdgerecht hadden we met drie personen zeebaars gekozen, ook daar kwam de serveerster voor terug er waren er nog maar twee. Eén keer voor de griet gekozen met knoflooksaus maar er werd een andere saus geserveerd, op de salade ( voorgerecht) ontbraken de walnoten. De wijn was erg lekker, de bediening was erg leuk en gastvrij en de sfeer in het restaurant was prima.
Ze zijn pas vanaf januari geopend dus misschien nog een beetje wennen maar er moeten nog wel wat kinderziektes uit wat betreft het eten.
Liesbeth21181 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Ongelofelijk lekker gegeten met bijpassende Portugese wijnen. Kies zeker voor het concept cheftable waarbij je de keuken kunt zien en de chef je verrast met een menu. Super sfeer, top team! Wij komen zeker terug!
Lauke86 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Voortreffelijk gegeten bij Boca! Naast de heerlijke, typisch Portugese gerechten, bood men ook zeer lekkere en perfect bijpassende Portugese wijnen aan. Het personeel was zeer vriendelijk en zorgde ervoor dat onze hele avond naar wens was.

Wij hebben genoten en daarom ook maar direct een nieuwe reservering gemaakt!

Aanrader!