Restaurant Boaz

Engelse Kade 6 4301 NA Zierikzee Nederland Kaart
31-111420400

Meer informatie over restaurant Restaurant Boaz

Maandag t/m Zondag

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Zaterdagmiddag lunchten wij bij Restaurant Boaz tijdens de Zierikzeese
Havendagen. Ondanks de drukte was de bediening door een aardige dame uitstekend. Mijn partner koos een pan mosselen en ik had als hoofdgerecht krokant gebakken zeebaars filet met risotto en gewokte wilde spinazie. Mijn gerecht was mooi opgemaakt en smaakte perfect. Ook de mosselen waren prima en van een aardig formaat!
Ikuiteten .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk eten! Fruits de mer op, prachtige schaal met heerlijke schelpdieren. De wijn erbij was ook top en de desserts verrukkelijk! Bij boaz wel even reserveren, zeker in het weekend want het zit vaak vol.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Hier op 24-06-2016 gegeten. Eerste keer weer dit jaar bij dit restaurant. Hondje altijd welkom. Allerhartelijkst ontvangst. Leuk tafeltje en in de avond op het zonnigste terras van Zierikzee. Leuke bediening en altijd buiten de kaart om heerlijke betaalbare aanbiedingen. Dit keer beiden de zeetong ( 2 grote pp) genomen. ( 27,50) Deze waren heerlijk gebakken en mooi gepresenteerd met lamsoor en frites. Heerlijk ijscoupe na ( 6,00) en betaalbare rose en witte wijn a 3,75. Koffie a 2,00 leuk gepresenteerd en heerlijk smakend. Wij gaan hier deze zomer tig keren terug komen.
VeroniqueJCR .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Naar aanleiding ve 4-daags verblijf in het mooie Zierikzee op 02-06-16 heerlijk gegeten in dit gezellige ingerichte restaurant. Menu kaart was heel volledig qua uitleg ingrediënten zoals bvb vr de cocktails; de bediening was heel vriendelijk en deskundig (advies aangepaste wijnen). Alles was voortreffelijk bereid, leuke variatie van smaken zoals bvb bij de Coquilles met Buikspek zalige Bisque d'Homard, voortreffelijk en grote Zeetong..... We zijn de dag erna nogmaals geweest vr een voorgerecht en hoofdschotel; hoewel het restaurant druk bezet was kregen we dezelfde aangename verwelkoming! Zeker aan te raden!!!
Gerben R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Verrassend goede kennismaking met Boaz. Prima lunch op het terras. Oesters, verschillende visgerechten, prima portionering en alles even goed op smaak. Leuke opmaak. En dat alles met een professionele en zeer vriendelijke jongedame in de bediening. Diverse prima wijnen per glas te bestellen. Net buiten de autodrukte maar het terras wel aan de haven. Een volgend bezoek zeker waard.
JannekeM .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Vrijdag met 4 vriendinnen gegeten bij Boaz.
We besloten voor de "foodbar by Boaz" te gaan en dat bleek een heel goede keus te zijn! Het was in één woord geweldig!
Ieder gerecht was met zorg bereid.(Vooral over het gerechtje coquille/ buikspek waren m'n vriendinnen erg enthousiast).
We komen hier zeker nog es terug!
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gisteravond met 4 personen de rit naar Boaz gemaakt. Een zaak waar je in de zomer vanaf het kleine terras kunt genieten van een geweldig uitzicht op de haven van Zierikzee. In de winter werken ze met een "food-lab". Kleine verfijnde gerechten voor €5,- per stuk. We waren verbaasd over de aandacht die aan elk gerechtje werd geschonken. Het ene gerecht nog mooier dan het andere. De opmaak was geweldig. Ook van de smaken waren we erg onder de indruk. Deze kok verstaat zijn vak, écht geweldig. De bediening is onopvallend aanwezig en doet zijn werk uitstekend. Als afsluiting nog een blik op het prachtig verlichte vestingstadje! We kunnen niet wachten om terug te gaan.
Proevertje83 8.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
HIer op een winterse zondagmiddag "geluncht". Mooie en smaakvolle gerechten van de a la carte kaart maar dan in kleine variant voor 5 euro per gerecht. De bijpassende wijnen maakten het zeker af. Gezellig en knus restaurant aan de mooie haven van Zierikzee.
Thomasny .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
We kozen voor het speciale tapas menu met leuke gerechtjes.
ondanks de kleine prijs toch best grote porties.
Leuk restaurant aan de haven
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Wat was het heerlijk. !!!
Er zijn gerechten bij die michelin sterwaardig zijn.Leuke sfeer. Aardige mensen.
Binnenkort gaan we weer!
Jsn640 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Goede oesters, de risotto met coquilles en porc belly is ook zeer aan te raden. De smaken van verschillende gerechten zijn goed op elkaar afgestemd.
Zeer vriendelijke bediening met duidelijk goede kennis over de geserveerde gerechten. een aanrader!
Wanda S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Op voorspraak bezochten wij Boaz. Moeilijk om dichtbij te parkeren, temeer daar er geen bordje staat, dat je achterlangs kunt rijden om daar je (parkeer) geluk te beproeven. De eerste tegenvaller was, dat onze telefonische (het bewijs kon ik tonen op mijn telefoon) reservering niet in het grote boek stond. We kregen wel een tafeltje, maar enige vorm van excuus was niet aan de orde. De tweede tegenvaller was, dat het Schouwse lam waar wij voor kwamen, er niet meer was. Dat kan gebeuren maar a. Mag ook daar een excuus bij en b. Wis het dan van het schoolbord! We gingen derhalve voor het menu. De gerechten waren uitstekend. De bediening vonden wij uiterst koel en zakelijk, dus niet echt gezellig. De sfeer vonden wij, alles samenvattend, dus niet echt gezellig en zelfs een beetje hautain. Jammer, want -nogmaals- de gerechten waren uitstekend!
MaxWK .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Op een warme zomeravond met vier man / vrouw gegeten bij Boaz in Zierikzee. We konden kiezen: binnen of buiten eten, vanaf het terras is er een prachtig uitzicht op de haven en de stad. Je eet dan in een prachtig decor! De ontvangst en bediening was vlot, vriendelijk en zeer charmant. De chef kwam even een toelichting geven en we kregen van hem een treffend wijnadvies. De coquilles met buikspek (voorgerecht) van de kaart en de drie bereidingen van Schouws lam waren prima klaargemaakt en erg mooi opgemaakt op het bord. Ook de gerecht van de disgenoten ( tonijn, zeebaars, zeetong) waren mooi op smaak en prachtig op het bord. De olijfjes bij het aperitief waren heerlijk en feestelijk. Een mooi adresje in een prachtige stad !
Max
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Spontaan gaan eten bij Boaz. Het menu van 3 gangen uitgekozen en gevraagd om een kleiner voorgerecht en kleinere portie mosselen. Daar werd perfect op ingespeeld. Prima. Eten zoals verwacht: prima. Een adres om vaker te bezoeken.
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Heerlijk verrassingsbezoek gegeten. Geen verrassende gerechten maar wel goede verse kwaliteit, goed geprepareerd. In verrassingsmenu zou ik echt verrassen met bijv. Kokkels of scheermessen als ze op kaart staan. Carpaccio vooraf ok maar parmezaan of ? Pomodori soep mooi puur. Pittige gamba's heerlijk, al dente. Kabeljauw mooi lobbig, niet overcooked. Geheel zeer verzorgd. Jong team met enthousiaste uitstraling. Nog wat bijscholen voor het seizoen, dan kun je volle bak aan. De heer voor weet van wanten op een relaxte wijze. Goed adresje succes
Alice S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Omdat wij alles eten en graag onze smaakpapillen willen verrassen, kozen wij voor een surprise menu (5 gangen), waarbij mijn man koos voor een gecombineerd menu en ik helemaal ging voor vis. De eerste gang was voor beiden vis : een wilde, gerookte zalm, heerlijk van smaak en mooi 'aangekleed'; als tweede gerecht kreeg mijn lief een mooie verse tomatensoep en ik werd gelukkig gemaakt met een heerlijke vissoep; samen genoten van gamba's met een pittig garnituur in een mooi olie; nr. 4 was voor mij een mooie moot gestoofde kabeljauw met een milde tomatensalsa. Mijn partner werd blij van een mooie kalfsvlees, erg smakelijk en mooi gegarneerd. De afsluiter was een ijs-nougatine met chocoladesaus en een mokka ijs met mini marsh-mellows . Hiervoor komen we graag terug en rijden graag een eind om
Wirifari04 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Gisterenavond met zusjes en onze dochters hier gegeten, de gerechten van het 5 gangen diner, verrassend, verrukkelijke smaken echt een aanrader, dit moet je proberen, bediening is hartelijk en bijzonder gemotiveerd om ons gasten te verwennen, hier komen wij zeker terug, locatie schitterend, prachtig uitzicht over de haven van Zierikzee.
Steranijs .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Een eerste kennismaking met Boaz is ons zeer goed bevallen. Ook wij kozen, net als de vorige schrijver, voor de aanbieding van 5 keuze gerechtjes voor €25,-. Alle gerechten zijn met liefde voor het vak gemaakt en dat proef je. Heerlijk! De opmaak van de borden zijn ware schilderijtjes, erg mooi, een lust voor het oog. Opmerkingen: 1) gastvrouw moet even aangeven welke aperitieven mogelijk zijn. Zij stelde ons witte wijn voor of een cava. Toen we aan de cava zaten zagen we pas dat er meerdere, misschien wel lekkerder, aperitieven op de kaart staan. 2) dezelfde mevrouw kan beter vooraf melden dat er iets niet meer voorradig is zoals dat het geval was bij het tonijn/kalf-gerecht. De tonijn (kalf ontbrak) was iets te lang gebakken waardoor droog. Verder niets dan lof! Aanrader.
PS 9 en 10 punten geef ik alleen als het nodig is aan sterrenrestaurants.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Een leuke avond beleeft bij Boaz, heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Wij hebben gebruik gemaakt van het aanbiedingsmenu, 5 gangen 25 euro. Voldoende keuze binnen dit menu. Het waren heerlijke gerechtjes, alleen de pommedori soep was wat vlak van smaak. Dit werd ruimschoots goed gemaakt door de andere gerechten.
Wat meer keuze uit verschillende getapte biertjes zoals een trappist etc. zou het nog aantrekkelijker maken. Conclusie: Aanrader.
Valentino_VH .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Zondagavond 10 augustus met z'n drieën bij Boaz in Zierikzee gegeten. Goede service, heerlijk eten en een geslaagde avond. Vooral de bediening (de 'kale' ober') was zeer capabel en professioneel. Eten: creatieve gerechten (veel vis). De steak was prima, varkenshaas en lende erg lekker. Duidelijk dat hier een chef met ervaring werkt. Wel jammer dat onze tafel zich helemaal in de hoek bevond en we niet konden genieten van het prachtige uitzicht. Wij zijn positief verrast en gaan hier bij een volgend bezoek aan Zierikzee zeker terugkomen. De prijs was ook alleszins redelijk: € 165 voor 3- gangen menu met 3 personen inclusief drank. In alle opzichten dus een zeer geslaagde avond: aanrader!