Restaurant Boaz

Engelse Kade 6 4301 NA Zierikzee Nederland Kaart
31-111420400

Over het restaurant Restaurant Boaz

Ben je dol op lang en gezellig tafelen? Houd je van eten en drinken in een sfeervolle ambiance? Check! Dan is dit de foodbar waar jij op je plek bent! De bar is gelegen aan de haven van Zierikzee en is de ideale plek om te onthaasten en even helemaal los te komen van de dagelijkse routine. Het bier en de cocktails zijn fantasisch en het eten kun je alleen maar classificeren als ‘ongekend lekker’! Genieten met een hoofdletter G en zo lang je maar wilt!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Boaz

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Boaz

Dave E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Top gegeten . Verrassende gerechten ????????????????
J. D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Nog nooit zulke lekkere zwezerik gegeten.
Erika D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zeer de moeite waard.
Els E.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeren bij boaz. Gezellig restaurant. Vriendelijke bediening.
pjmrbakker B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Leuke locatie,perfect eten en zeer charmante bediening met professionele service
Leslie D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Goed restaurant. Alle gerechten zijn perfect bereid en zeer mooi gepresenteerd. Een aanrader.
coby S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Zaterdagmiddag lunchten wij bij Restaurant Boaz tijdens de Zierikzeese
Havendagen. Ondanks de drukte was de bediening door een aardige dame uitstekend. Mijn partner koos een pan mosselen en ik had als hoofdgerecht krokant gebakken zeebaars filet met risotto en gewokte wilde spinazie. Mijn gerecht was mooi opgemaakt en smaakte perfect. Ook de mosselen waren prima en van een aardig formaat!
Ikuiteten D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk eten! Fruits de mer op, prachtige schaal met heerlijke schelpdieren. De wijn erbij was ook top en de desserts verrukkelijk! Bij boaz wel even reserveren, zeker in het weekend want het zit vaak vol.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Hier op 24-06-2016 gegeten. Eerste keer weer dit jaar bij dit restaurant. Hondje altijd welkom. Allerhartelijkst ontvangst. Leuk tafeltje en in de avond op het zonnigste terras van Zierikzee. Leuke bediening en altijd buiten de kaart om heerlijke betaalbare aanbiedingen. Dit keer beiden de zeetong ( 2 grote pp) genomen. ( 27,50) Deze waren heerlijk gebakken en mooi gepresenteerd met lamsoor en frites. Heerlijk ijscoupe na ( 6,00) en betaalbare rose en witte wijn a 3,75. Koffie a 2,00 leuk gepresenteerd en heerlijk smakend. Wij gaan hier deze zomer tig keren terug komen.
VeroniqueJCR .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Naar aanleiding ve 4-daags verblijf in het mooie Zierikzee op 02-06-16 heerlijk gegeten in dit gezellige ingerichte restaurant. Menu kaart was heel volledig qua uitleg ingrediënten zoals bvb vr de cocktails; de bediening was heel vriendelijk en deskundig (advies aangepaste wijnen). Alles was voortreffelijk bereid, leuke variatie van smaken zoals bvb bij de Coquilles met Buikspek zalige Bisque d'Homard, voortreffelijk en grote Zeetong..... We zijn de dag erna nogmaals geweest vr een voorgerecht en hoofdschotel; hoewel het restaurant druk bezet was kregen we dezelfde aangename verwelkoming! Zeker aan te raden!!!
Gerben R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Verrassend goede kennismaking met Boaz. Prima lunch op het terras. Oesters, verschillende visgerechten, prima portionering en alles even goed op smaak. Leuke opmaak. En dat alles met een professionele en zeer vriendelijke jongedame in de bediening. Diverse prima wijnen per glas te bestellen. Net buiten de autodrukte maar het terras wel aan de haven. Een volgend bezoek zeker waard.
JannekeM .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Vrijdag met 4 vriendinnen gegeten bij Boaz.
We besloten voor de "foodbar by Boaz" te gaan en dat bleek een heel goede keus te zijn! Het was in één woord geweldig!
Ieder gerecht was met zorg bereid.(Vooral over het gerechtje coquille/ buikspek waren m'n vriendinnen erg enthousiast).
We komen hier zeker nog es terug!
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gisteravond met 4 personen de rit naar Boaz gemaakt. Een zaak waar je in de zomer vanaf het kleine terras kunt genieten van een geweldig uitzicht op de haven van Zierikzee. In de winter werken ze met een "food-lab". Kleine verfijnde gerechten voor €5,- per stuk. We waren verbaasd over de aandacht die aan elk gerechtje werd geschonken. Het ene gerecht nog mooier dan het andere. De opmaak was geweldig. Ook van de smaken waren we erg onder de indruk. Deze kok verstaat zijn vak, écht geweldig. De bediening is onopvallend aanwezig en doet zijn werk uitstekend. Als afsluiting nog een blik op het prachtig verlichte vestingstadje! We kunnen niet wachten om terug te gaan.
Proevertje83 8.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
HIer op een winterse zondagmiddag "geluncht". Mooie en smaakvolle gerechten van de a la carte kaart maar dan in kleine variant voor 5 euro per gerecht. De bijpassende wijnen maakten het zeker af. Gezellig en knus restaurant aan de mooie haven van Zierikzee.
thomasny .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
We kozen voor het speciale tapas menu met leuke gerechtjes.
ondanks de kleine prijs toch best grote porties.
Leuk restaurant aan de haven
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Wat was het heerlijk. !!!
Er zijn gerechten bij die michelin sterwaardig zijn.Leuke sfeer. Aardige mensen.
Binnenkort gaan we weer!
Jsn640 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Goede oesters, de risotto met coquilles en porc belly is ook zeer aan te raden. De smaken van verschillende gerechten zijn goed op elkaar afgestemd.
Zeer vriendelijke bediening met duidelijk goede kennis over de geserveerde gerechten. een aanrader!
Wanda S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Op voorspraak bezochten wij Boaz. Moeilijk om dichtbij te parkeren, temeer daar er geen bordje staat, dat je achterlangs kunt rijden om daar je (parkeer) geluk te beproeven. De eerste tegenvaller was, dat onze telefonische (het bewijs kon ik tonen op mijn telefoon) reservering niet in het grote boek stond. We kregen wel een tafeltje, maar enige vorm van excuus was niet aan de orde. De tweede tegenvaller was, dat het Schouwse lam waar wij voor kwamen, er niet meer was. Dat kan gebeuren maar a. Mag ook daar een excuus bij en b. Wis het dan van het schoolbord! We gingen derhalve voor het menu. De gerechten waren uitstekend. De bediening vonden wij uiterst koel en zakelijk, dus niet echt gezellig. De sfeer vonden wij, alles samenvattend, dus niet echt gezellig en zelfs een beetje hautain. Jammer, want -nogmaals- de gerechten waren uitstekend!
MaxWK .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Op een warme zomeravond met vier man / vrouw gegeten bij Boaz in Zierikzee. We konden kiezen: binnen of buiten eten, vanaf het terras is er een prachtig uitzicht op de haven en de stad. Je eet dan in een prachtig decor! De ontvangst en bediening was vlot, vriendelijk en zeer charmant. De chef kwam even een toelichting geven en we kregen van hem een treffend wijnadvies. De coquilles met buikspek (voorgerecht) van de kaart en de drie bereidingen van Schouws lam waren prima klaargemaakt en erg mooi opgemaakt op het bord. Ook de gerecht van de disgenoten ( tonijn, zeebaars, zeetong) waren mooi op smaak en prachtig op het bord. De olijfjes bij het aperitief waren heerlijk en feestelijk. Een mooi adresje in een prachtige stad !
Max
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Spontaan gaan eten bij Boaz. Het menu van 3 gangen uitgekozen en gevraagd om een kleiner voorgerecht en kleinere portie mosselen. Daar werd perfect op ingespeeld. Prima. Eten zoals verwacht: prima. Een adres om vaker te bezoeken.