Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Parklaan 1 3335 LM Zwijndrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Als sinds 1967 is Het Develpaviljoen in bezit van de familie Van Spronsen. Op 1 april 2017 hebben Arie en Jenny van Spronsen samen met Wim en Leny Versluis het bedrijf overgenomen van Frans en Hanneke van Spronsen. Dit luidde de grootse verbouwing van de hele onderverdieping in. Niet zomaar een likje verf, maar de hele restaurantruimte en de bijbehorende toiletgroepen zijn volledig gestript. Er is een inpandige lift gerealiseerd en de achterliggende magazijnen zijn bij de restaurantruimte getrokken en volledig omgetoverd tot een eigentijds restaurant met warme, lichte kleuren en een industriële uitstraling.

Na de recente grondige verbouwing was het ook tijd voor een nieuwe naam voor het restaurant. Omdat deze ruimte vroeger in gebruik was als botenhuis is de naam ‘Boathouse 078’ ontstaan. De zalen draaien verder onder de vertrouwde naam ‘Partycentrum Develpaviljoen’.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

• : Gratis parkeren vlak voor de deur, plaats voor 200 auto's

Ma/Di : Op aanvraag
Wo/Do/Vr : Vanaf 17:00
Za/Zo : Vanaf 12:00

Buiten onze openingstijden zijn wij op aanvraag geopend

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
de prijs-kwaliteitsverhouding is erg gunstig voor wie een groupon hebben gekocht. wij zijn onder de indruk van de exclusiviteit van de gerechten.
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Zeer vriendelijke bediening! Ik had een heerlijke tournedos en mijn vriend speenvarken racks. De rack had voor hem liever niet gepaneerd te hoeven zijn, maar het eten was sowieso goed. Ambiance ook mooi. Bij aankomst in avond zag je al dat het hele restaurant romantisch was verlicht, supermooi zo aan het water en de groene omgeving. Ik zag dat veel mensen voor de shared dining kozen (hebben wij ook eerder daar gedaan) en ik moet zeggen dat dit toch ook wel hun signature gerecht is. Logisch, want alles is lekker en ook mooi opgemaakt op 1 grote plank. Je kan in een x allerlei kleine gerechten vd kaart proeven en je hebt gelijk een goede impressie van wat de keuken in zijn mars heeft. Ik zal dit ook zeer zeker aanraden.
petra H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
We hebben een brunch gehouden voor de 75e verjaardag van (o)ma, verzorging was uitstekend en eten erg goed. Wij hebben met de gasten erg genoten. Mooie locatie met uitzicht op waterpartij. Voor herhaling vatbaar!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Met 32 man/vrouw sterk de verjaardag gevierd van mijn moeder met een goed verzorgd diner. We hebben een heerlijke avond gehad mede door gastvrouw Marian die de sfeer er lekker in bracht en hield en ons de gehele avond perfect verzorgd heeft.
Käthe N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Op deze koude dag heerlijk comfortabel binnen met uitzicht op water. Bediening was vriendelijk. Goede suggesties en kwam op de juiste tijden uit zichzelf langs. Gerechten (lunch) van prima kwaliteit. Voldoende parkeerplaats en ideaal om aan te rijden vanaf de snelweg.
Winfred R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Ontvangen door een gezellige gastvrouw, die weet wat ze doet en zeer ervaren is. Vond het restaurant wel een beetje koud. Eten was zeker goed. Vooraf tonijn en als hoofdgerecht wildpotje (in een eetbaar bakje, leuk!). Was erg lekker. Ik ga hier zeker nog een keertje terug om te eten. Ook op het terras in de zomer.
Hendrikus P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Leuke persoonlijke service, gepaste benadering.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening.
Leuke inrichting.
Gaan hier zeker vaker naartoe.
Lekker op loopafstand dus geen bob nodig.
nsmits .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Niet lang hoeven te wachten en een superbediening! Zeker een aanrader voor iedereen! Gaan we zeker nog eens naar toe.
Papoutsakia .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten. Op woensdagavond lekker rustig. Bijzonder geslaagd etentje.
Bij de ingang hing wel een penetrante putlucht maar daar kan Develpaviljoen waarschijnlijk niets aan doen.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben in een gezellige sfeer met vriendelijk en attente bediening, heerlijk gegeten. Voor ons zeker een, wordt vervolgt.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben het reuze naar ons zin gehad. Het personeel was gehaast, het was druk. Het eten was goed. Het is heel rumoerig in de ruimte. We moesten lang wachten en toen we weg gingen hebben we ons geld maar in het kistje op de tafel achtergelaten. Ik hoop dat ze het hebben ontvangen.
Met wat extra aandacht en een gezelligere inrichting zou dit een topper kunnen worden.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Waren er eerder dan de afgesproken tijd en dit was geen probleem.
Gebruik gemaakt van het sharing dinner voor 2. Dit is echt een aanrader. We vonden het een feestje om hier uit eten te gaan en hebben gesmuld van gerechten waarvan we sommige nog nooit gegeten hadden!
Sigridvandertor T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten eten was super lekker, en de service was weer uitstekend zoals altijd . We komen gauw weer.
Met vriendelijke groet
jdeb .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijke lunch verse producten. Wel poosje moeten wachten op het eten kwamen om 12.30 en om 15.30 klaar is best lang voor een lunch. Maar kortom het was gezellig en zeer goed eten. En zaten op ons gemak. Bediening was erg vriendelijk.
D.C. D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We werden goed geinformeerd naar aanleiding van de ah voordeelkaart. De bediening was ook goed en snel,
ondanks het feit dat er twee obers waren. We konden rustig met elkaar praten(geen hinderlijke harde muziek.)
johanvanderklooster .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke en vlotte bediening.
Goed en prima eten.
Gezien de drukte ietwat rumoerig maar daar ging men aan werken
Zeker een restaurant om nog eens te gaan eten
w S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik vond de lokatie minder vorig jaar zaten we op de begane grond dat vond ik gezelliger.
En er was heel veel rumoer.
Het eten was goed en de bediening ook.
GH V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ook vonden we de verbouwing heel goed gelukt. Prettige, frisse ruimte met fijne stoelen.
We hebben de AH-actie gebruikt, dus prijs was ook zeer gunstig. Snelle vriendelijke bediening.
We hebben het share diner gegeten. Heerlijk!
Komen zeker terug
C V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben gezellig en heerlijk gegeten,de gerechten waren heel mooi opgediend en smaakten voortreffelijk.
Komen zeker weer terug.