Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Parklaan 1 3335 LM Zwijndrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Als sinds 1967 is Het Develpaviljoen in bezit van de familie Van Spronsen. Op 1 april 2017 hebben Arie en Jenny van Spronsen samen met Wim en Leny Versluis het bedrijf overgenomen van Frans en Hanneke van Spronsen. Dit luidde de grootse verbouwing van de hele onderverdieping in. Niet zomaar een likje verf, maar de hele restaurantruimte en de bijbehorende toiletgroepen zijn volledig gestript. Er is een inpandige lift gerealiseerd en de achterliggende magazijnen zijn bij de restaurantruimte getrokken en volledig omgetoverd tot een eigentijds restaurant met warme, lichte kleuren en een industriële uitstraling.

Na de recente grondige verbouwing was het ook tijd voor een nieuwe naam voor het restaurant. Omdat deze ruimte vroeger in gebruik was als botenhuis is de naam ‘Boathouse 078’ ontstaan. De zalen draaien verder onder de vertrouwde naam ‘Partycentrum Develpaviljoen’.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

• : Gratis parkeren vlak voor de deur, plaats voor 200 auto's

Ma: Op aanvraag
Di/Wo/Do: Vanaf 17:30
Vr/Za/Zo: Vanaf 12:00

Buiten onze openingstijden zijn wij op aanvraag geopend

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Chantal P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Gebruik gemaakt van AH menu, dat was in de service niet te merken.
We konden gewoon a la carte eten, prettig ontvangst, gerechten mooi opgemaakt en de smaken waren goed. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Iverna B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Geen
P N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Mooie gerechten en vriendelijk personeel
Marien V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
De afrekening met Ier personen met verschillende gerechten is niet erg duidelijk.
J S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Gezellig, lekker gegeten. Aan te bevelen.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het was wederom een plezierige avond met vrienden. Ontvangst was hartelijk en professioneel. Het eten van hoge kwaliteit en ook de huiswijn was uitstekend van smaak. Mogelijk zou het eten wat minder calorierijk kunnen worden bereid, maar niemand dwingt je je bord leeg te eten.
J.A. V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Opnieuw hier heerlijk gegeten. Shared dinner was een succes.
Lindy N.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Shared dinner genomen. Dit was erg veel, lekker en ook verrassend! Locatie is mooi, alleen doet de inrichting binnen wat opgesloten aan. Alsof je in een soort kelder zit. Ik denk dat het in de zomer leuker is. Wij vonden het wat aan de prijzige kant, maar met de boekjes van AH toch een leuke actie.
Ed A.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
We hadden een verrassing menu. Het was heerlijk.
Bep G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
We werden enthousiast ontvangen. Het was heel rustig. De muziek was heerlijk zacht, bijna onhoorbaar, voor ons prima. Behulpzaam met ivalide echtgenoot.
Aandacht voor onze omstadigheden., moesten tijdig weg en er werd snel na elk gerecht het volgende geserveerd.
Mw. P. V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
met de AH-kaart gekozen voor gerechten van de menukaart, vooraf carpaccio en als hoofdgerecht allebei een tong. Beiden van goede kwaliteit. Als nagerecht voor 1 persoon tiramisu (tiramisu, bol ijs, mangomousse, toef slagroom) en voor de andere tweetal bolletjes ijs met slagroom. We hebben heerlijk gegeten.
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Het verrassingsmenu was inderdaad verrassend met heerlijke gerechten en zeer gevarieerd
Irina T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Goed gegeten met ah bon, was veel eten op de boord, verassing menu is echt rijk. Wij vonden het al leuk!
Lindsey S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Het hoofdgerecht was prima, het voor- en nagerecht was matig. Service is beleefd, maar niet erg professioneel zoals je mag verwachten in deze prijsklasse.
Maria Teresa M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Wij werden zeer verrast. Vanaf het eerst moment werd veel aandacht besteed aan onz bezoek in het restaurant. Op de wijnkaart was zelf mijn naam te vinden. Een mooi detail. Het eten was vanaf het voor gerecht tot het na gerecht met veel aandacht voorbereid, de smaak van iedere gerecht was heerlijk. Wij zijn door het personeel ook heel fijn geholpen.
Voor ons was een aangename ervaring.
Wij komen zeker nog terug.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Wij zijn inmiddels vaste bezoekers van Boathouse en komen er al jaren met veel plezier, dit jaar voor de eerste keer tijdens het kerst diner en dat viel eerlijkheidshalve wat tegen. De kwaliteit van de gerechten was prima dus daar was niets op aan te merken maar de snelheid waarmee alle gerechten op tafel kwamen en het ontbreken van een korte uitleg over de gerechten omdat het duidelijk erg druk was, droeg niet echt bij aan de sfeer van deze, toch voor velen, bijzondere dagen. Volgende keer iets meer aandacht besteden aan de gasten ondanks dat het druk is of kiezen voor minder couverts zodat jullie kwaliteit/kwantiteit overeind blijft.
Moos V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
buffet werd niet in het boathouse geserveerd. zaten eigenlijk in oude muk,, bijna geen muziek te horen en best felle verlichting boven de tafel.
geen bordjes bij de producten, dus wist niet altijd wat wat was. wel een kaartje op tafel met alle producten.
warme borden bij de koude producten, kruidenboter smolt weg op bord en salade werd warm
bloemkoolsoep was om te snijden zo dik, smakeloos zeker met couscous en vind het geen kerstsoepje.
dessert was leuk opgediend en moest dan ook met diegene tegenover je genuttigd worden.
had wel zo fris geweest als er extra opschep couvert bij geleverd zou worden.
nu met eigen bestek wat in je mond had gezeten ook weer aan eten te moeten zitten.
waar een opa van 83 en een jonge dame van 26 dit moesten doen, Zij had al na het eerste dessert geen trek meer in iets anders. Kortom het zou voor ons geen optie meer zijn om dit nog eens te gaan doen.
Elke K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Wij hebben het bij het kerstdiner heerlijk gegeten als hoofdgerecht hadden we de noordzeetong hij was heerlijk mals en het nagerecht was de cheesecake die was wel een beetje machtig maar wel lekker
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Zeker een aanrader perfect heerlijk gegeten niet te lang wachten tussen de gerechten super een dikke 10
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Prima locatie met uiterst vriendelijke bediening. Sfeervol ingericht...