Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Parklaan 1 3335 LM Zwijndrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Als sinds 1967 is Het Develpaviljoen in bezit van de familie Van Spronsen. Op 1 april 2017 hebben Arie en Jenny van Spronsen samen met Wim en Leny Versluis het bedrijf overgenomen van Frans en Hanneke van Spronsen. Dit luidde de grootse verbouwing van de hele onderverdieping in. Niet zomaar een likje verf, maar de hele restaurantruimte en de bijbehorende toiletgroepen zijn volledig gestript. Er is een inpandige lift gerealiseerd en de achterliggende magazijnen zijn bij de restaurantruimte getrokken en volledig omgetoverd tot een eigentijds restaurant met warme, lichte kleuren en een industriële uitstraling.

Na de recente grondige verbouwing was het ook tijd voor een nieuwe naam voor het restaurant. Omdat deze ruimte vroeger in gebruik was als botenhuis is de naam ‘Boathouse 078’ ontstaan. De zalen draaien verder onder de vertrouwde naam ‘Partycentrum Develpaviljoen’.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

• : Gratis parkeren vlak voor de deur, plaats voor 200 auto's

Ma/Di : Op aanvraag
Wo/Do/Vr : Vanaf 17:00
Za/Zo : Vanaf 12:00

Buiten onze openingstijden zijn wij op aanvraag geopend

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

jan K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Netjes en zeer goed en goedkoop eten telkens voor herhaling vatbaar en alles kan je vragen'
Is het mogenlijk kan het ook.
Cilesta L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Sharing diner gekozen. Verschillende voorgerechten, een keuze menu van het hoofdgerecht en een etagere met verschillende desserts. Voor herhaling vatbaar!
l. W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
heerlijk gegeten, het was erg druk. lang moeten wachten na hoofdgerecht. alles voor de rest prima in orde, prima om lekker en gezellig te gaan eten, een aanrader.
A S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Hier klopt alles, lekker eten, bediening goed .,prijs kwaliteit goed.
Toiletten perfect prachtig terras. dus aanrader. Ook voorbruiloften partijen etc.
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Hele diverse kaart en stuk voor stuk lekker! We hebben een driegangen lunch gedaan. Met soep vooraf, diverse 'hoofdgerechten' als mosselen, salade met gamba's en zalm en een wrap met carpaccio. Toe cheesecake, crème brûlée en een smoothie. Viel bij iedereen in de smaak! Enig kritiekpuntje is misschien de wachttijd, had soms iets korter gemogen.
Helmut H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten is goed en restaurant ligt in een mooie omgeving. ia voor herhaling vatbaar.
Dat de recensie meer dan 120 tekens moet zijn vind ik overdreven en zal ik dus niet meer aan mee doen.
B. G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
heerlijk eten, goede sfeer, zeer vriendelijk personeen. De kok kwam ook nog naar je tafel om te vragen of alles goed was.
Volgende week zondag gaan we er weer naar toe.
d.stuut .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vind het motor geluid(gebrom) op de achter grond super irritant
Heerlijk gegeten , vriendelijke bediening maar door het gebrom op de achtergrond ga ik hier niet meer eten
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goed eten, beleefde bediening en nette entourage voor een redelijke prijs in een levendige atmosfeer met uitgebreide parkeervoorzieningen op korte afstand van het restaurant.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Waren er verleden jaar ook toen was het veel beter zowel de kwaliteit van het eten als de omgeving waar we moesten eten.
Het was eigenlijk te vol in het restaurant te veel mensen in een te kleine ruimte met daardoor veel stem geluiden
waardoor we elkaar aan tafel bijna niet konden verstaan.
De andere keer gaan we niet op een vrijdag of in het weekend.
a.van.hengel5 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
prima gegeten en op me gemaakt gezeten voldoende voor en driegangen menu
mooie lokatie beneden in het Boathouse het was rustig
31simo .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zondag 8 oktober 2017 waren we te gast bij het Develpaviljoen/Boathouse 078 om kennis te maken met de Brunch Every Sunday. Na de gebruikelijke vriendelijke ontvangst werd ons een feestelijk glas "bubbels"gepresenteerd. De volgende ronde bestond uit een kop soep naar keuze. Intussen werd het koud/warm buffet klaargezet.Een keur aan gerechten werd gepresenteerd. Alles zag er zeer uitnodigend en smakelijk uit. Daarna volgde nog een dessert-buffet, dat er al even fraai uitzag. Alles was van de bekende Develpaviljoen-kwaliteit. We hebben van alles genoten. Onze complimenten voor presentatie en kwaliteit. Het kan niet anders of dit wordt een succes. We hopen nog vaak bij jullie te komen. Tot de volgende keer. G.F.A. Simons en A.C. Simons-de Bondt
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Je kan gewoon alles van de kaart kiezen, maar het speciale AH-aanbod is een uitstekende keus. Het standaard voorgerecht is super goed en verre van standaard; dat geldt ook voor het nagerecht. Bij het hoofdgerecht kun je kiezen uit 4 gerechten. We probeerden er 3 van en deze waren alle 3 uitstekend van smaak en hoe het opgediend werd.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een heerlijk avondje uit naar een top restaurant met topgerechten. Leuke ontvangst en duidelijke uitleg erbij. De gerechten waren van top kwaliteit en mooi opgemaakt! Het voelde net of wij zeer belangrijke gasten waren.
Een echte aanrader en we komen zeker snel terug !
fww.lakemeier .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Onze keuze was shared dining. waar wij absoluut geen spijt van hebben. Een echte aanrader. Het is ook leuk om met je tafelgenoten over de verschillende smaken te praten
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Voor het eerst daar wezen eten. Erg lekker. En om dat het oog wat wilt, het werd mooi gepresenteerd. Vriendelijke bediening. Kom er zeker nog eens terug.
debbie_panos .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Vorige week weer heerlijk wezen eten bij het develpaviljoen oftewel boathoase 078. Wat is het daar toch altijd heerlijk en hele hardwerkende mensen. Eigenlijk eten we altijd vlees maar deze keer hadden we voor de vis gekozen. Heerlijke zalm en mijn partner de kabeljauw. De vis was ontzettend lekker. Als afsluiter hadden we de creme brulee. Altijd lekker. Met weg gaan zagen we dat je nu ook kan brunchen op zondag. Dat lijkt ons ook zeker wel wat. Dus tot gauw!
Teuni W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuk restaurant, prettige vlotte bediening. Gegeten volgens Albert Heijn actie. Shared dining concept voor het voor- en nagerecht. Super lekkere gerechtjes en genoeg keuze voor het uitstekende hoofdgerecht. Alle gerechten mooi opgemaakt geserveerd. Qua geluid inderdaad rumoerig, maar geeft ook levendigheid. Voor goede gesprekken dus minder geschikt. Kortom een leuk restaurant, prima gegeten !
mkesteren1 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
AH diner is waarde 35 euro, maar is duurder, er wordt voor het tweede menu maar 35 euro afgetrokken, terwijl je er meer voor hebt betaald, om precies aan de 35 euro te komen is niet mogelijk. Verder was het eten goed, alleen is het fijn als je weet dat je meer als 35 euro kwijt bent