Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Parklaan 1 3335 LM Zwijndrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Als sinds 1967 is Het Develpaviljoen in bezit van de familie Van Spronsen. Op 1 april 2017 hebben Arie en Jenny van Spronsen samen met Wim en Leny Versluis het bedrijf overgenomen van Frans en Hanneke van Spronsen. Dit luidde de grootse verbouwing van de hele onderverdieping in. Niet zomaar een likje verf, maar de hele restaurantruimte en de bijbehorende toiletgroepen zijn volledig gestript. Er is een inpandige lift gerealiseerd en de achterliggende magazijnen zijn bij de restaurantruimte getrokken en volledig omgetoverd tot een eigentijds restaurant met warme, lichte kleuren en een industriële uitstraling.

Na de recente grondige verbouwing was het ook tijd voor een nieuwe naam voor het restaurant. Omdat deze ruimte vroeger in gebruik was als botenhuis is de naam ‘Boathouse 078’ ontstaan. De zalen draaien verder onder de vertrouwde naam ‘Partycentrum Develpaviljoen’.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

• : Gratis parkeren vlak voor de deur, plaats voor 200 auto's

Ma: Op aanvraag
Di/Wo/Do: Vanaf 17:00
Vr/Za: Vanaf 12:00
Zo: Vanaf 11:30

Buiten onze openingstijden zijn wij op aanvraag geopend

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Judit V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Goede sfeer, goed eten, ook glutenvrij!
We hadden de actie van AH gedaan en waren toch nog behoorlijk wat geld kwijt omdat we zelf iets anders hadden uitgezocht i.p.v. het standaardverrassingsmenu. Was prima naar ons zin.
Debby T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Alles was goed geregeld, eten was smakelijk.
Wij zaten heerlijk buiten alleen jammer dat de rookpaal dicht bij de tafels staat.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gezellug, goed eten. Eten lekker maar iets te zout.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten en leuke en vriendelijke bediening
Jantine K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Shared dining gedaan. Voor en na gerecht was lekker.
Maar voor het hoofdgerecht zullen wij dit niet meer kiezen.
Maar smaken verschillen.

Service is zoals gewoonlijk een dikke 10
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Vriendelijke bediening en prima lunch.
Lekker aan het water.
We komen zeker terug!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer..Top locatie. Lekker eten en oog voor de kinderen. Een mooi moment om na 12 jaar weer terug te komen
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
we hebben heerlijk gegeten de wachttijd tussen de gerechten vonden wij te lang terwijl het toch niet echt druk was wel een aanrader
Merijn B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Via de ah actie hier gaan eten, stond bij dat het a la card was maar je krijgt eigenlijk €35 korting wanneer je 2 drie gangen menus kiest dus moet je nog wel bij betalen. Behalve wanneer je voor shared dining kiest, dit deden wij. Erg leuk en voor iedereen zit er wel iets bij. Niet alles vonden wij even lekker,maar dat is een kwestie van smaak. Bedienjng is erg goed en vriendelijk en interieur is netjes modern en verzorgd. Hadden toevallig een restaurant cadeaubon, maar die mochten we niet gebruiken. Wist niet dat een cadeaubon een actie was, maar okee. Eten was prima
De tafel van Jan R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Na de grote verbouwing samen met vrienden een dineetje gehapt. Een moderne sfeervolle entourage, ontvangst uiterst vriendelijk. Een kaart met voldoende keuzes en bediening prima benaderbaar. Correct en op tijd uitserveren van de bestelling, smaak van het eten was over het algemeen goed. De saladedressing was niet echt geweldig en de gevulde Quiche had een te indringende tomatensmaak waardoor de smaak van andere ingredienten verloren gingen. Als hier en daar nog wat puntjes op de "i" gezet worden raad ik aan het zelf ook eens te ervaren.
Jan En Ans V.
Heerlijk gegeten en erg gezellig geweest.
Voor herhaling vatbaar.
Cor-Hein S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Develpaviljioen is helemaal met de tijd meegegaan. Gezellig en modern en een uitgekiende kaart met veel keus.
Ook een goede keus voor de wijnliefhebber.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Hebben gekozen voor shared dining met oesters vooraf (top)
Jeannet P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Super goed gegeten .zeer vriendelijk personeel . Lekker op terras buiten kunnen zitten erg gezellig ????
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We hebben de Shared Dining optie gekozen. Het eten was erg lekker en veel. De service was vriendelijk maar wat aan de langzame kant. We zaten bijv al ruim een kwartier voordat ze langs kwamen voor het opnemen van de drankjes en de kaart te brengen. Ook duurde het wat lang voordat de voorgerechten geserveerd werden. We hadden om 19:00 gereserveerd en kregen na 19:45 pas de (koude) voorgerechten.
Sigridvandertor T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het eten shared dining was weer heerlijk, bediening was perfect. Een echte aanrader. We komen zeer zeker weer langs. Mooi restaurant
Valeri V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Leuk zitten aan het water, lekkere gerechten
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Voor herhaling vatbaar, we gaan zeker nog een keer.
O.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk buiten zitten aan het watertje, mooi terras leuke locatie. Eten was weer heerlijk, grote porties. Wel weinig personeel waar door je wel even moet wachten. Zou beter zijn als ze meer mensen in zetten op een warme dag.
André D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Twee uur voor we gingen eten gereserveerd; we konden zo aanschuiven. Zowel de kok als de bediening maakt van het etentje een feest!
Cor. K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten was niet wat we verwacht hadden: Tongschar voor €.25.00 kan beter.
Varkens Ribroast was verre van smakelijk,de saus moest het goed maken!!!