Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Parklaan 1 3335 LM Zwijndrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Als sinds 1967 is Het Develpaviljoen in bezit van de familie Van Spronsen. Op 1 april 2017 hebben Arie en Jenny van Spronsen samen met Wim en Leny Versluis het bedrijf overgenomen van Frans en Hanneke van Spronsen. Dit luidde de grootse verbouwing van de hele onderverdieping in. Niet zomaar een likje verf, maar de hele restaurantruimte en de bijbehorende toiletgroepen zijn volledig gestript. Er is een inpandige lift gerealiseerd en de achterliggende magazijnen zijn bij de restaurantruimte getrokken en volledig omgetoverd tot een eigentijds restaurant met warme, lichte kleuren en een industriële uitstraling.

Na de recente grondige verbouwing was het ook tijd voor een nieuwe naam voor het restaurant. Omdat deze ruimte vroeger in gebruik was als botenhuis is de naam ‘Boathouse 078’ ontstaan. De zalen draaien verder onder de vertrouwde naam ‘Partycentrum Develpaviljoen’.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

• : Gratis parkeren vlak voor de deur, plaats voor 200 auto's

Ma: Op aanvraag
Di/Wo/Do: Vanaf 17:00
Vr/Za: Vanaf 12:00
Zo: Vanaf 11:30

Buiten onze openingstijden zijn wij op aanvraag geopend

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Top
Cathrien V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hadden gekozen voor een ‘shared diner’ met z’n vieren, maar het was koud, weinig en niet lekker. Diverse keren aangegeven dat we niet tevreden waren. We gaan regelmatig uit eten en zijn echt niet moeilijk wat eten betreft, maar dit was ver onder de maat. Er kon zelfs geen drankje van de zaak af om het een beetje te compenseren.
D.C. W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Fijn restaurant, aardige bediening, goede kwliteit
Mw. P. V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
we lieten ons verrassen met een proeverij van voor-, hoofd- en nagerechten. Voorgerecht en nagerecht was echt een verrassing, heerlijk !! Hoofdgerecht was lekker, maar niet spectaculair. Conclusie : we hebben lekker gegeten en het is een gezellige ambiance.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Mooi, gezellig restaurant. Zeer vriendelijke bediening. Eten was over het algemeen erg lekker. Alleen de quiche van spinazie viel een beetje tegen. Echt een top avondje gehad.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk gegeten en ruim voldoende. Met het dessert ging iets mis, maar dat werd direct opgelost.
W B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het was gezellig. Eten en bediening was super.
We gaan zeker nog een keer.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten.Goede bediening.Geen minpunten!
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Lekker gegeten!! Aardig personeel, prima!
Franca B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Onlangs voor mijn man een verrassingsbrunch georganiseerd. Hebben een heerlijke middag gehad. Alles klopte: heerlijk eten, prachtige locatie, fantastisch personeel. Ook onze gasten, familie en vrienden, waren zeer enthousiast. Dus niets dan lof. Zeker een aanrader.
Willem N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Op en top restaurant, alles tot in de puntjes geregeld. Top kwaliteit gerechten, alles ruim voldoende, zou het restaurant bij wijze van spreken wel willen voordragen voor n 1e Michelin ster
Ed A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Was gezellig en goed
Paulina V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Eten was heerlijk. Wachttijden erg lang. Wij gingen met de AH restaurantactie. Het tweede 3 gangendiner is niet gratis, maar je krijgt € 35,- korting.
Wenny L.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Jammer tot 2x toe klopte de rekening niet en dat ging om een behoorlijk bedrag.
wel netjes excuses en opgelost. Anders was onze avond top geweest.
31simo .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Weer een keer bij Boathouse 078 gegeten en zoals altijd was 't weer uitstekend. Dat begint al bij de ontvangst en de prettige plaats aan het raam met mooi uitzicht op water en groen.De menu's waren weer prima, aantrekkelijk geserveerd en zeer goed van kwaliteit.Kortom: ons bezoek was een succes.. Tot spoedig ziens. Familie Simons Zwijndrecht
Polwout P.
Goed restaurant
Hebben heerlijk gegeten en is een fijne avond geweest.
We gaan nog eens terug
Leen V.
Klasse genoten
Adriana S.
Een fijne ervaring
H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Gewoon goed,mooie zaak,fijne sfeer en goed eten.
Marinus O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Eten was lekker , het was gezellig vol , service was bijzonder aardig alleen was er volgens ons gevoel te weinig bedienend personeel.