Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Parklaan 1 3335 LM Zwijndrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Als sinds 1967 is Het Develpaviljoen in bezit van de familie Van Spronsen. Op 1 april 2017 hebben Arie en Jenny van Spronsen samen met Wim en Leny Versluis het bedrijf overgenomen van Frans en Hanneke van Spronsen. Dit luidde de grootse verbouwing van de hele onderverdieping in. Niet zomaar een likje verf, maar de hele restaurantruimte en de bijbehorende toiletgroepen zijn volledig gestript. Er is een inpandige lift gerealiseerd en de achterliggende magazijnen zijn bij de restaurantruimte getrokken en volledig omgetoverd tot een eigentijds restaurant met warme, lichte kleuren en een industriële uitstraling.

Na de recente grondige verbouwing was het ook tijd voor een nieuwe naam voor het restaurant. Omdat deze ruimte vroeger in gebruik was als botenhuis is de naam ‘Boathouse 078’ ontstaan. De zalen draaien verder onder de vertrouwde naam ‘Partycentrum Develpaviljoen’.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

• : Gratis parkeren vlak voor de deur, plaats voor 200 auto's

Ma: Op aanvraag
Di/Wo/Do/Vr: Vanaf 17:00
Za/Zo: Vanaf 12:00

Buiten onze openingstijden zijn wij op aanvraag geopend

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Ria V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk eten met het sharing diner
Leuke opzet omdat je het hoofdgerecht apart kiest
Mooie omgeving met uitzicht op de vijver
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk rustig en een leuk arrangement voor twee.
Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Goed eten voor een redelijke prijs en uitstekende bediening.
B. G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Op 31 maart hebben wij bij Boathous 78, in Zwijndrecht in de vijverzaal ons 40 jarig huwelijksfeest gevierd met 55 personen.
EEN AANRADER!!!!!!!
Zeer goed verzorg, lekkere hapjes en bij binnen komst een heerlijke cocktail. zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
van ons krijgen ze een 9.5!!!!.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima restaurant, weinig pretentieus, lekker makkelijk en normaal. We genoten er een samengesteld menu, met een uitstekende en heerlijke plank met lekkers vooraf, en redelijk gewoontjes hoofdgerecht, en een uitstekende etagère van diverse desserts, al met al prima, aanrader!
M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Dit was de eerste keer dat we hier aten maar zeker niet de laatste keer. Heel goed eten en een heel aardige bediening en dan nog 50 % korting om het feest compleet te maken. Bedankt voor de fijne en heerlijke avond.
M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste. Heerlijk gegeten en heel fijne fijne bediening en dan nog op het einde van het feestje, 50% korting. Fantastisch. Bedankt voor een heerlijke en gezellige avond.
keesenmargreet D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en gaan in april de nieuwe menu kaart zeker uitproberen.
B. G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wij hebben er vaak gegeten en gisteravond met mijn schoonzus en zwager. Zij waren heel erg lang geleden daar geweest. Ze wisten niet wat ze zagen zo'n gezellige sfeer. Ze hebben letterlijk en figuurlijk zitten zitten smullen. Ze gaan zekert nog een keer terug. Prijs en kwaliteit is echt supet goed.
Joke N.
SimoneE E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke bediening. We hadden het shared dinning menu. Zeker voor herhaling vatbaar.
Christa S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, verrassend menu. Ruim voldoende, heerlijke wijn erbij, kan niet beter.
De bediening was erg aardig en gezellig. Niet onbelangrijk. Geeft je het gevoel dat je geen nummer bent!
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen, goede uitleg over de mogelijkheden qua eten.
Het eten was erg lekker en de bediening was perfect, kortom een zeer geslaagde avond.
Ecy D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Was druk. Wachttijd erg lang. Meer dan half uur tussen weghalen spullen en nieuwe gang.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vanavond heerlijk gegeten , alles klopte naar verwachtingen !
Ambiance is gezellig ( hou zelf van een rustige inrichting) .

Aanraders zijn van ons gezelschap vooraf de gamba’s de gerookte rib eye & surf en turf . Hoofdgerecht sprong de shortrib er bovenuit , heerlijk gegaard vlees wat super mals is .
Bijgerechten kwamen we bijna niet aan toe zo was alles al voldoende op de borden .!
Vriendelijke en correcte bediening die netjes is maar niet te stijf . Wij komen zeker terug !

Een dikke 10 voor de gehele brigade !
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Eendenborst was lekker sappig vooraf Goede tomatensoep. Me vriendin had tomatensoep en brocolli/salade ook heerlijk Goed restaurant met prachtig uitzicht. Een aanrader!!
John D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Gezellige restaurant, met goede en behulpzame bediening en het eten, is goed en voldoende en er is genoeg keus van de kaart, dus een aanrader.
De tafel van Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
vriendelijke bediening. Vanwege de drukte werden we even vergeten. Eten was erg goed. De ruimte is wel gehorig.
De toegang, alleen mogelijk met de lift , is minder uitnodigend voor toevallige passanten.
J. V.
Lawaaierig door een grote ploeg gasten. Geluidsisolatie (aan de wand en plafond) zou een goede optie zijn. Jammer dat door de drukte ons brood vooraf vergeten was. Lekker gegeten. Het eten was niet alleen lekker maar zag er ook goed uit. Bediening is vriendelijk en behulpzaam.
annie H.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Hele fijne avond gehad en in de watten gelegd
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, mooie gerechten tegen redelijke prijzen. Vriendelijke ontvangst en ook aan tafel vriendelijk en vlot, kortom voor herhaling vatbaar!