Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Parklaan 1 3335 LM Zwijndrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

Als sinds 1967 is Het Develpaviljoen in bezit van de familie Van Spronsen. Op 1 april 2017 hebben Arie en Jenny van Spronsen samen met Wim en Leny Versluis het bedrijf overgenomen van Frans en Hanneke van Spronsen. Dit luidde de grootse verbouwing van de hele onderverdieping in. Niet zomaar een likje verf, maar de hele restaurantruimte en de bijbehorende toiletgroepen zijn volledig gestript. Er is een inpandige lift gerealiseerd en de achterliggende magazijnen zijn bij de restaurantruimte getrokken en volledig omgetoverd tot een eigentijds restaurant met warme, lichte kleuren en een industriële uitstraling.

Na de recente grondige verbouwing was het ook tijd voor een nieuwe naam voor het restaurant. Omdat deze ruimte vroeger in gebruik was als botenhuis is de naam ‘Boathouse 078’ ontstaan. De zalen draaien verder onder de vertrouwde naam ‘Partycentrum Develpaviljoen’.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Boathouse 078 & Partycentrum Develpaviljoen

• : Gratis parkeren vlak voor de deur, plaats voor 200 auto's

Ma/Di : Op aanvraag
Wo/Do/Vr : Vanaf 17:00
Za/Zo : Vanaf 12:00

Buiten onze openingstijden zijn wij op aanvraag geopend

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
priscillarekers .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
27 mei 2017 in Boathouse 078 gegeten. Zoals gewoonlijk was het eten erg goed. Heerlijk binnen gezeten, het terras was net iets te warm. Super vriendelijke bediening. Het sharing concept is erg leuk en goed van kwaliteit. Het dessert heerlijk op het terras gegeten. Je waande je in Mediterraanse sferen...wat een plek! Natuurlijk komen we hier snel weer.
MF V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Naar aanleiding van de goede recensies op (oa) deze website hier gaan eten. Wat een teleurstelling! Wij zijn echt niet de moeilijkste eters maar dit was, zeker gezien de prijs, zwaar onder de maat. Verlepte sla en groenten, kwalitatief slechte producten en duidelijk pakjes- en zakjeswerk. De locatie is leuk en onze serveerster heel aardig maar dat maakt het broddelwerk van de keuken helaas niet goed...
debbie_panos .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
24 mei wezen eten bij het develpaviljoen. Het restaurant beneden is geheel verbouwd. Het ziet er fris en modern uit. Uiteraard was het eten weer top. Op de menukaart staan ook verschillende nieuwe gerechten. we waren met een groot gezelschap en iedereen heeft heerlijk gegeten. voorgerecht,hoofdgerecht en nagerecht /koffie. Heel verassend lekker was de koude pasta salade die we met de friet bij het hoofdgerecht geserveerd kregen. Iedere keer als we er gaan eten zijn er weer nieuwe gerechten. De gastvrijheid is enorm en de bediening is heel vriendelijk en niets is te veel gevraagd. Kortom weer heerlijk gegeten in het verbouwde en vernieuwde develpaviljoen!!!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten en leuke bediening en wat is het mooi geworden. Wij komen zeker gauw een keertje terug. Echt een aanrader en op het terras is het ook heerlijk borrelen met een mooi uitzicht. Top????
cor R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Na de verbouwing hier weer eens gaan eten,het restaurant is er zeker op vooruit gegaan.
al lijkt het of ze een stukje nog moeten verbouwen!
Het is wel behoorlijk warm in het restaurant,geen airco!
Het eten was goed,wel behoorlijk aan de prijs, vooral een fles water en de wijn.
Remko G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gemaakt vriendelijke bediening, tournedos was zeker geen ossehaas, we mochten geen koffie en thee na we moesten ijs of dessert nemen. Kortom 1 keer en nooit meer.
Ann L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Prima getafeld aan een zeer democratische prijs mede dankzij de AH restaurantactie, 3 hele lekkere gangen, van begin tot einde gesmuld en zonder enig probleem 1 lactosevrije maaltijd gekregen. Gezellige sfeer, net vernieuwd mooi interieur, zeer nette en fijne plek om te tafelen en gezellige bediening. Een aanrader!
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Echt heerlijk gegeten en goede service. Ligging is ook mooi. Duidelijke uitleg en fraai pand. Door de lift is het rolstoelvriendelijk .
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hoorden dat bij het Develpaviljoen flink was geklust, inderdaad alles zag er fris wit uit. Personeel heel vriendelijk en de chef had super lekker gekookt. Een shared diner en een verrassings voor- en nagerecht is zeker aan te bevelen. Ik ga het niet verklappen, dat moet je zelf maar gaan proeven.
Sandra5838 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Super lekker gegeten bij de nieuwe Boathouse 078. Mooie nieuwe uitstraling, goede bediening en heerlijk eten ( GAMBA'S). Zeker een aanrader!
KeesHamel .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Vorige week heerlijk gegeten met collega's, een erg smakelijke short-rib gegeten, en genoten van de nieuwe, en erg gezellige inrichting.

Zeker voor herhaling vatbaar!
U.C.C. V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Moederdag lunch met de AH restaurant actie. Keuze uit de hele kaart, ronduit top! Uitstekend rekening gehouden met rollator/rolstoel plaats en dus ook voor mindervaliden heel goed te doen. Laat je niet van de wijs brengen door een eerdere recensie over het oubollig interieur want zo'n twee weken geleden heeft het een complete metamorfose gekregen. Erg mooi geworden. Eten was erg goed. De Scampi salade is echt een aanrader. De (hete) kippendijen is voor hollandse maatstaven misschien pittig, voor ons eerder zoet maar wel goed mals. Van champignon omelet/ pannenkoek/ italiaanse bol brie/ varkenshaassaté tot mosselen, allemaal verrukkelijk. Alleen de pittige currysoep was te koud maar werd ook weer snel opgelost. Vriendelijk en vrolijk personeel, komt ook niet teveel en niet te weinig aan de tafel voor drankjes of om te vragen of alles naar wens is. Al met al voor ons een plekje om zeker nog een keer te bezoeken!
debbie_panos .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
zondag 30 april was de opening van het vernieuwde boothuis.. nu boathouse 078.
jeetje wat een verandering. wat ziet het er binnen schitterend uit. compleet nieuwe stijl!! heel modern en heel erg van nu. top gedaan! eerst was er een recptie vooraf waar we konden genieten van een hapje en een drankje. tegen een kleine bijdrage kon je het nieuwe menu uitproberen, een zogeheten try out menu. als voorgerecht kregen we allerlei gerechten die op de kaart stonden zoals tonijnblokjes,zwaardvis,buikspek en ham. keurig opgediend. als hoofgerecht had je een keuxe uit een aantal gerechten.wij kozen voor de mediteraanse rib. overheerlijk en zeer zacht rundvlees. tussendoor een heerlijke limoncello. lekker fris. de nagerechten werden net als de voorgerechten geserveers uit een keuze van de menukaart. we kregen heerlijke cheescake, creme brulee,ijs en nog een aantal nagerechtjes. het zag er allemaal heel lekker uit en het was zeer goed verzorgd. de service ontbreekt het nooit aan! onze complimenten voor de zeer geslaagde middag en avond.
aveldsink .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten met ons gezin en vinden dit restaurant echt aan te bevelen.
We moesten wel even wennen aan de verandering/verbouwing/modernisering en ook aan de veel moderne en minder uitgebreide kaart.
Kwaliteit van de gerechten is uitstekend!
Stefanie K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Een super gezellig, lekker eetentje????Een bijzonder vriendelijke gastvrouw aan tafel. We zaten aan het raam en hadden uitzicht over het water. We kwamen met een AHrestaurantbon eten. We mochten van de hele menukaart kiezen. De gerechten waren verrassend lekker en mooi opgemaakt. We hoefden ook niet lang te wachten tussen de gangen door. Perfecte service. We komen zeker nog eens terug????
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het restaurant is net gerenoveerd en heeft een moderne en gezellige uitstraling. Verrassende gerechten die smaakvol worden gepresenteerd. Het heeft ons dan ook prima gesmaakt. Vooral de buikspek was heel erg lekker. We komen vast nog eens terug!
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
De wachttijd tussen de gangen was naar ons idee te lang. En zeker tussen en hoofd en het nagerecht gewoon veel te lang! Dat was jammer. We nemen zomaar aan dat dit te wijten was aan de nasleep van de verbouwing. 't Blijft jammer. Doet teniet aan de vriendelijke service, de mooie ambiance en het fraaie "eten".
E. D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Duurde lang (45min)voor we het koude voorgerecht kregen. €12 voor 9 plakjes carpaccio. Trage service. Hoofdgerecht was lekker maar te simpel. Ik ben beter gewend toen het nog de oude eigenaren had. Die hadden ook persoonlijke aandacht aan de tafel.
Elke K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
gisteren naar de heropening geweest van het boathouse078 is erg mooi geworden en was heel erg lekker allemaal het was erg gezellig