Restaurant Blij

Dunne Bierkade 1A 2512 BC Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Blij

De naam zegt alles

De naam zegt alles

Kwalitatief hoogstaande producten, vakmanschap en persoonlijke service staan er centraal. Gasten kunnen er genieten van een uitgebreid ontbijt, een perfecte koffie, lunch, verse sappen of één van de heerlijke huisgemaakte taarten. Tegen de avond schuif je er aan voor een bijzonder diner. Een gepassioneerd shared dining concept waarin het delen van gerechten, ervaringen en producten van over de hele wereld centraal staat.

Halve fles mineraalwater

LotteKaptijn .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Keurige ontvangst, we mochten kiezen of we beneden of boven wilden zitten. We kozen voor boven, via een smalle trap te bereiken. Aanvankelijk zaten we (vier personen) alleen op de bovenverdieping. Prima, want de muziek was al hard genoeg. Toen er enige tijd later een gezelschap van ca. zes mensen plaats nam, was het best erg luidruchtig. Het eten. Ons werd geadviseerd drie gerechten per persoon te bestellen. Dat hebben we niet gedaan, twee per persoon bleek voldoende. Sowieso wordt het begrotelijk om drie gerechten per persoon te bestellen. De formule lijkt leuk, zeker voor kleine eters. Drankjes fors aan de prijs.

Samenvattend: leuk voor een keer. Te krap, te luidruchtig en zoals iemand al eerder opmerkte: lepels bij alle gerechten, graag! Het eten was prima. De bediening was prettig. Maar iets te duur voor wat er geboden werd.
Nynke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was heerlijk en de service was uitstekend! Het is een goed concept dat je je eten deelt zodat je zoveel mogelijk kan proeven. De atmosfeer was gemoedelijk en kalm. De temperatuur had wat hoger kunnen zijn. Maar dat heeft ons bezoek niet beïnvloed. Aanrader!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurantje. Leuk concept met het delen van de kleine gerechtjes die erg lekker zijn! Het heeft ons een hele leuke avond gebracht!!!
Ellen_s .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten is prijzig maar lekker. Maar ik kan er niet over uit dat een restaurant in deze tijd nog zonder blikken of blozen paling op je bord legt. Het staat niet op de kaart bij het gerecht. En toen ik er een opmerking over maakte, was de reactie misselijkmakend: ja hoor, we serveren ook gewoon tonijn. Ze liep gewoon weg, zonder er verder enige aandacht aan te besteden.
Het was bij de toch al wat pinnige dame wel tegen het zere been, denk ik, want toen we uitgegeten waren, riep ze van achter de balie: willen jullie nog koffie, want ik ga het apparaat schoonmaken. Hoe gastvrij wil je het hebben? Ik kom hier noooooit meer terug.
Randy F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Blijer konden ze ons gisteren niet maken met het vier-gangen verrassingsmenu. Ook heel fijn dat je na ieder gerecht kon kiezen voor een pauze of het volgende gerecht. We begonnen met ieder een pompoenscone en de venkelsalade, Heerlijk verrassend en smakelijk. Daarna de polenta met een portobello, ook deze gerechten waren tongstrelend. Als hoofdgerecht de entrecote met gewokte groenten en zoete aardappelfrites. Ook deze gerechten waren wederom anders dan je "gewend" bent maar er is goed over nagedacht. Overheerlijk. Ik hou van lekker eten maar hier was ieder gerecht voortreffelijk. Het contact met bediening en kokkin was uiterst relaxed. Al met al een echte aanrader op dit mooie plekje in Den Haag
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Hier voor AH actie met mijn moeder gegeten. Lekker eerlijk eten met verrassende gerechten. We kregen een verrassingsmenu, waar ik mij niet bewust van was bij het maken van de reservering, dus we moesten ter plekke de allergieën van mijn moeder doorgeven. Dit was gelukkig geen probleem en de alternatieve gerechten waren goed.
Suzanne M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het viel erg tegen. De eerste twee gangen waren niet bijzonder en smakeloos. Hoofdgerecht was beter. Nagerecht suiker bo
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
eenvoudige zaak veel vegetarische gerechten , prijs/kwaliteitverhouding erg duur voor gebodene. de gerechtjes
waren klein, wel smaakvol, veel groenten.
was met ah kaarten , ik vond 35. euro voor een persoon wel aan de hoge kant.De wijnen waren redelijk maar ook
te hoge prijs voor wat je kreeg.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker eten, verrassende gerechten. Personeel is inderdaad blij. Bediening/keuken was traag. Boven is sfeer minder dan beneden.
Suzan B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk eten (4 gangen wandeling door de kaart) en zeer vriendelijke service. De timing van de gerechten was perfect en behulpzaam personeel.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Leuk concept; kleine gerechten samen delen. Lekker eten, originele gerechten, vriendelijke, vrolijke bediening. Sfeervol; zowel binnen als buiten.
Friso D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gedineerd bij Blij met de AH restaurant actie! Het was een verassingsmenu met originele en zeer smakelijke gerechten. Van tevoren werd er gevraagd of we allergieën hebben of bepaalde dingen niet lusten. Hier werd goed rekening mee gehouden. De bediening is vriendelijk en behulpzaam en de sfeer is ongedwongen en rustig. Dit restaurant kan ik iedereen aanbevelen en ik zou er zeker nog een keer heen gaan als ik ooit nog in Den Haag kom.
Uitetenenzo .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Blij is een gezellig restaurantje met een leuk 'shared dining' concept. De gerechtjes zijn verrassend en lekker. Vriendelijke bediening die regelmatig checked of alles naar wens is. Wel vonden we het, met onze AH kortingsbonnen, nog best wat prijzig uitvallen.
Adwin K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben via de AH actie daar een tafel gereserveerd en de gok genomen, omdat we normaal niet voor zo'n restaurant zouden kiezen. Maar bij aankomst werden we al "blij" verrast door zeer gastvrij onthaal en evenzo vriendelijke bediening. Top!
Verder zijn we ook verrast door het eten. We wisten niet wat we kregen maar het shared dining was voortreffelijk en zeer smaakvol. Voor ons zeker nog een plekje waar we nog een keer naar terug gaan.
NynkeK .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vergeleken met gemiddelde restaurants in dezelfde prijsklasse springt Blij er positief uit qua originaliteit en smaak van de gerechten. Verrassende combinaties, goed bereid (oftewel mals vlees, verse groente, niets te lang gegaard en niets te zout). Klein keukentje en slechts één vrouw in de bediening maakte de wachttijd naar onze smaak iets te lang, maar vriendelijkheid van bediening en met name kwaliteit van gerechten maakten dat zeker goed.
Info91 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We waren met vier personen en hebben gegeten met de AH kortingsactie.
Het 4 gangen verrassingsmenu was heerlijk en inderdaad verrassend.
De sfeer en bediening uitstekend.
Van harte aanbevolen!
Monica T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Lekker op terras gezeten, alleen stoelen stonden ERG scheef.
Verder niets dan goeds, heerlijk eten, aardige bediening, goeie prijs-kwaliteitverhouding
Gerhard B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Bij Blij blij gegeten met de AH-restaurantactie. Voor deze actie kregen we de 'shared dining' experience, met drie keer een ronde met verschillende gerechtjes plus een nagerecht. Wij kozen voor de pescotarische (geen vlees, wel vis) optie en de gerechten waren erg goed! Vooral de pompoenscones, de chevise van zeebaars, en de gewokte seizoensgroenten waren heerlijk, en de frietjes van zoete aardappel mochten er ook wezen. Goede, no-nonsense bediening, gezellige sfeer, goede porties, schappelijke prijzen, wij komen nog een keer terug!