Restaurant Blij

Dunne Bierkade 1A 2512 BC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Blij

De naam zegt alles

De naam zegt alles

Kwalitatief hoogstaande producten, vakmanschap en persoonlijke service staan er centraal. Gasten kunnen er genieten van een uitgebreid ontbijt, een perfecte koffie, lunch, verse sappen of één van de heerlijke huisgemaakte taarten. Tegen de avond schuif je er aan voor een bijzonder diner. Een gepassioneerd shared dining concept waarin het delen van gerechten, ervaringen en producten van over de hele wereld centraal staat.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Blij

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00
- Ontbijt 10:00 - 13:00

Shelley O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We wisten door de recensies op iens dat het shared dining zou zijn, en dat klopte. We kregen vier gangen waarbij we de gerechten konden delen. De gerechten waren lekker, de een iets bijzonderder dan de ander. Voor mij als vegetariër hadden bij de derde gang iets extra's erbij gedaan. De service was matig. Mevrouw was vriendelijk, maar had niet echt de etiquette die je in een restaurant verwacht. Zo vertelde ze bijvoorbeeld niks over de gerechten, wanneer ze die serveerde. Het kwam meer over alsof we bij haar thuis kwamen eten. .
giz .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Super lekker gegeten en ook de wijn is erg goed. Relaxte, oplettende bediening, waardoor je niet lang hoeft te wachten. De sfeer is ook erg prettig. Ik wordt er erg blij van en ga zeker nog een keer terug.
A.A. L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Fantastisch gegeten. Heel bijzondere gerechten, b.v. de gemarineerde octopus die heerlijk mals was. En de pompoen scones. Of de frietjes van xoete aardappel. Steak was ook boterzacht. Alleen de acoustiek laat te wensen over: zeker als het vol is wordt dit nogal storend. Bediening was vlot en goed. En keuze uit een heleboel bijzondere lekere bieren
Andrea A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
28-12 heerlijk gegeten bij Blij, voor kleine plank met hapjes, Hoofd 3 gerechten gedeeld, zalig. Omdat het kan 2 nagerechten, kaas & hemelse merengue's gegeten.
Een uitstekend ervaring voor herhaling vatbaar
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
De eerste en zeker niet de laatste keer. Wat een bijzonder lekkere gerechtjes van verse producten. We hebben zitten smullen met de AH actie. Ik zou zeggen reserveren nu het nog kan.
Elsbet L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker gegeten met goede wijn. Ze zijn erg servicegericht en het concept van het delen van gerechtjes is fijn voor de wat kleinere eter.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Iets meer sfeer aanbrengen zou het meer veraangenamen, nu lijkt het toch meer op een kantinesfeer. De ontvangst is prima en locatie ook.
ourtwolovelies .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij gingen voor het AH- verrassingsmenu en waren onder de indruk! , Vier gangen, zeer originele gerechtjes en erg lekker. De wijn was wel duur (6,50 voor een glas) maar het eten was het waard. Prettige bediening, vriendelijk personeel...dus...warm aanbevolen!
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat een verrassing! Zeer vriendelijke ontvangst en heerlijk eten. Wij kregen een culinaire rondleiding door het menu in het kader van de AH Restaurantactie. Echt een aanrader.
LotteKaptijn .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Blij...verrast om hier te eten. Het eten vonden we heerlijk. Originele smaken en combinaties. Mooi opgemaakte borden. Leuke inrichting en gemoedelijke sfeer. Vriendelijke, behulpzame bediening. Een aanrader
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Keurige ontvangst, we mochten kiezen of we beneden of boven wilden zitten. We kozen voor boven, via een smalle trap te bereiken. Aanvankelijk zaten we (vier personen) alleen op de bovenverdieping. Prima, want de muziek was al hard genoeg. Toen er enige tijd later een gezelschap van ca. zes mensen plaats nam, was het best erg luidruchtig. Het eten. Ons werd geadviseerd drie gerechten per persoon te bestellen. Dat hebben we niet gedaan, twee per persoon bleek voldoende. Sowieso wordt het begrotelijk om drie gerechten per persoon te bestellen. De formule lijkt leuk, zeker voor kleine eters. Drankjes fors aan de prijs.

Samenvattend: leuk voor een keer. Te krap, te luidruchtig en zoals iemand al eerder opmerkte: lepels bij alle gerechten, graag! Het eten was prima. De bediening was prettig. Maar iets te duur voor wat er geboden werd.
Nynke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was heerlijk en de service was uitstekend! Het is een goed concept dat je je eten deelt zodat je zoveel mogelijk kan proeven. De atmosfeer was gemoedelijk en kalm. De temperatuur had wat hoger kunnen zijn. Maar dat heeft ons bezoek niet beïnvloed. Aanrader!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurantje. Leuk concept met het delen van de kleine gerechtjes die erg lekker zijn! Het heeft ons een hele leuke avond gebracht!!!
ellen_s .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten is prijzig maar lekker. Maar ik kan er niet over uit dat een restaurant in deze tijd nog zonder blikken of blozen paling op je bord legt. Het staat niet op de kaart bij het gerecht. En toen ik er een opmerking over maakte, was de reactie misselijkmakend: ja hoor, we serveren ook gewoon tonijn. Ze liep gewoon weg, zonder er verder enige aandacht aan te besteden.
Het was bij de toch al wat pinnige dame wel tegen het zere been, denk ik, want toen we uitgegeten waren, riep ze van achter de balie: willen jullie nog koffie, want ik ga het apparaat schoonmaken. Hoe gastvrij wil je het hebben? Ik kom hier noooooit meer terug.
Randy F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Blijer konden ze ons gisteren niet maken met het vier-gangen verrassingsmenu. Ook heel fijn dat je na ieder gerecht kon kiezen voor een pauze of het volgende gerecht. We begonnen met ieder een pompoenscone en de venkelsalade, Heerlijk verrassend en smakelijk. Daarna de polenta met een portobello, ook deze gerechten waren tongstrelend. Als hoofdgerecht de entrecote met gewokte groenten en zoete aardappelfrites. Ook deze gerechten waren wederom anders dan je "gewend" bent maar er is goed over nagedacht. Overheerlijk. Ik hou van lekker eten maar hier was ieder gerecht voortreffelijk. Het contact met bediening en kokkin was uiterst relaxed. Al met al een echte aanrader op dit mooie plekje in Den Haag
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Hier voor AH actie met mijn moeder gegeten. Lekker eerlijk eten met verrassende gerechten. We kregen een verrassingsmenu, waar ik mij niet bewust van was bij het maken van de reservering, dus we moesten ter plekke de allergieën van mijn moeder doorgeven. Dit was gelukkig geen probleem en de alternatieve gerechten waren goed.
Suzanne M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het viel erg tegen. De eerste twee gangen waren niet bijzonder en smakeloos. Hoofdgerecht was beter. Nagerecht suiker bo
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
eenvoudige zaak veel vegetarische gerechten , prijs/kwaliteitverhouding erg duur voor gebodene. de gerechtjes
waren klein, wel smaakvol, veel groenten.
was met ah kaarten , ik vond 35. euro voor een persoon wel aan de hoge kant.De wijnen waren redelijk maar ook
te hoge prijs voor wat je kreeg.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker eten, verrassende gerechten. Personeel is inderdaad blij. Bediening/keuken was traag. Boven is sfeer minder dan beneden.
Suzan B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk eten (4 gangen wandeling door de kaart) en zeer vriendelijke service. De timing van de gerechten was perfect en behulpzaam personeel.