Restaurant Blij

Brugstraat 2 3514 BC Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Blij

Geniet, proef en ontspan

Een heerlijke plek waar je geniet van creatieve gerechten. De prettige bediening geeft je direct een warm welkom, je voelt je een ware gast. Ingrediënten komen harmonieus samen op je bord, alles klopt. De chef hanteert het sam-sam concept, zodat je lekker veel kunt proeven. Hier kom je heel graag nog een keer terug.

Meer informatie over restaurant Restaurant Blij

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Blij

betty V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
45 min na de bestelling kregen wij de mededeling dat er een fout was gemaakt in het systeem en dat er veel tafels tegelijk binnen kwamen (minder dan de helft van de tafels was bezet). Het voorgerecht kwam uiteindelijk pas na een uur. Ook na het voorgerecht hebben wij 60 min op het hoofdgerecht moeten wachten. Het eten was goed, maar door het lange wachten komen wij hier niet meer terug.
Geachte Dame,Heer,
Dank voor uw reactie en wat spijtig dat er van alles is misgegaan tijdens uw bezoek bij ons, mijn welgemeende excuses hiervoor. Graag nodig ik u uit om op onze kosten te komen dineren op een door u gekozen datum en tijd om te laten zien dat dit bij ons zeer zeker niet de normale gang van zaken is. Ik hoop snel van u te vernemen zodat wij ons kunnen revancheren en u met een "Blij"gevoel de zaak mogen laten verlaten.

Met vriendelijke groet,

Theo Herweijer
Bedrijfsleider restaurant Blij.
Maartje T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijke kleine hapjes (sam-sam) en vooral het dessert (sweet for 2) erg lekker! Leuke bediening.
Carolien K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker gegeten! Sam sam principe geeft gelegenheid om te veel proeven. Leuke vlotte bediening. Wij hebben een super gezellige avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
hettie V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Leuk en goed concept, dat sam-sam eten! Heerlijk om kleine gerechtjes te proeven. Vooral de viskaart is geslaagd. Gezellige sfeer en vlotte bediening. kom er graag weer terug, aanrader.
pa H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Voor de derde keer in een jaar hier gegeten. Gezellig, lekker en goede kwaliteit. Wellicht ietsje meer vleesvariatie op de kaart zou fijn zijn (gevogelte, en in het najaar ook wild?).
Ga verder vooral zo door...
Marta M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Sam Sam concept is ideaal, van alles proeven. Lekkere gerechtjes, mooi opgediend, vol van smaak. De tafeltjes in het restaurant zijn wat aan de kleine kant, verder leuke sfeer en inrichting.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben gezellig en knus gegeten. Bediening was goed, alleen duurde het lang voordat het brood kwam.
Het eten was goed en lekker.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten, door de sam-sam mogelijkheid kan je meer gerechten uitproberen of kleine porties eten.
Wijnen zijn goed en heel betaalbaar.
Toos K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten , maar ook bij Blij wordt er weinig tot geen groente op je bord gelegd.{kwamen dit ook tegen bij andere eetgelegenheden.]Bestelden ekstra groetepotje erbij dat ook niets voorstelde.[stukjes wortel en stukjes koolraap te duur voor wat het inhoudelijk was.]
Personeel vriendelijk en gedienstig.
karinburger9 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prettige ontvangst, vriendelijke bediening en lekker gegeten. Wel wat rumoerig.
We moesten soms wat langer wachten, maar vonden het oké. Men noemde het zelf ook bij vertrek. Bleek door omstandigheden.
Eugenie R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Dit was een restaurant waar ik zeker nog een keer naar toe zal gaan. Vriendelijke bediening, goed eten en een gezellige sfeer: al maak je die zelf natuurlijk ook!!!
Dit was weer een keer een restaurant zoals de AH kaarten bedoeld zijn. Kennismaken met korting om de sfeer te proeven en dan een keer terug te komen. Ik heb het helaas wel eens anders meegemaakt.
Een aanrader.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Her eten is echt heerlijk! De bediening is matig, ze kijken niet en tussendoor nog drankje bestellen is uitdaging. Let op de rekening, ze vergeten toevallig iedere keer de korting te verrekenen...
m.j.huisman1119 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het is iedere keer weer fijn! Heerlijk eten, verrassende gerechten en leuke en zorgzame bediening! Wij gaan hier zeker nog vaker eten.
Lisanne K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Leuke sfeer, ook tof dat ze 'goede doelen water' hebben. Heel fijn dat je ook samsam kunt bestellen en dus de kans krijgt om veel verschillende dingen te proeven. De ravioli was een beetje flauw, maar de andere gerechten allemaal heerlijk! Vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten; prettige en vlotte bediening. Is zeker voor herhaling vatbaar. Kortom een prima adres voor de IENS actie!
hanny24 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Met 8 personen AH-actie. Zeer voordelig; veel waar voor je geld. Heel leuk Sam-Sam concept! Lekker gegeten en lekkere wijn gedronken! We hadden het allemaal erg naar onze zin. Op de drukste tijd; zo tussen 19:00 en 20:00 u was het wel erg rumoerig; erg werd zeer geanimeerd gediscussieerd aan de diverse tafels, maar daarna werd het wel weer rustig. Informeel restaurant met jeugdige sfeer.
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Erg lekker gegeten :) Tempo tussen de gerechten lag niet heel hoog, maar dat vond ik zelf wel prettig. Het was aangenaam druk, maar ik denk dat als het vol zit het krap wordt, de tafeltjes staat erg dicht bij elkaar.
Stella J.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten aan het water, op misschien wel de mooiste zomerse avond van het jaar. Bediening was vriendelijk en attent. De gerechtjes origineel en met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het sam-samconcept beviel uitstekend. We komen zeker terug!
Jarka J.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Ik ben gisteren voor de derde keer bij restaurant Blij geweest en ik ging altijd met veel plezier, maar dit was misschien mijn laatste keer. Ik ben zeer teleurgesteld over de bediening. Het duurde in eerste instantie al lang voordat we een menukaart kregen en het eerste rondje drinken werd opgenomen. Na het voorgerecht hebben we minstens 20 minuten zitten wachten met lege borden voor onze neus. Toen de tafel werd afgeruimd, duurde het nog ruim een half uur tot we ons hoofdgerecht kregen. We moesten tussendoor erg ons best doen om de aandacht van het personeel te krijgen om iets te drinken te bestellen. Als het restaurant helemaal vol had gezeten, had ik nog begrip hiervoor gehad, maar er zaten slechts 12 tafels en er liepen 4 mensen in de bediening. Daarbij was ook nog niet tevreden met bepaalde gerechten. Erg jammer.
Goedenmiddag, ik heb uw recensie gelezen en vind het spijtig om te lezen dat u deze keer een slechte ervaring bij ons heeft gehad. Ik heb bij mijn collega's nagevraagd hoe de avond is verlopen en u bent de dupe geweest van een vol terras buiten en daardoor minder aandacht en gastvrijheid van ons terwijl u binnen in ons restaurant zat, mijn welgemeende excuses hiervoor. Graag nodig ik u uit om met twee personen op onze rekening te komen eten zodat wij ons kunnen revancheren en kunnen laten zien dat u van goed gastheer/vrouwmanschap kunt genieten bij ons. Ik hoop graag van u te horen wanneer het u uitkomt om ons nog een kans te geven.

Met vriendelijke groet,

Theo Herweijer