Restaurant Blij

Brugstraat 2 3514 BC Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Blij

Geniet, proef en ontspan

Een heerlijke plek waar je geniet van creatieve gerechten. De prettige bediening geeft je direct een warm welkom, je voelt je een ware gast. Ingrediënten komen harmonieus samen op je bord, alles klopt. De chef hanteert het sam-sam concept, zodat je lekker veel kunt proeven. Hier kom je heel graag nog een keer terug.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Blij

• : Voor de deur in de straat.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag & Zondag 15:00 - 23:00 (vanaf 15:00 geopend bij mooi weer, anders vanaf 17:00)

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Blij

Jelmer S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Heerlijk gegeten! Top prijs kwaliteit verhouding en bediening die nieuwsgierig is naar wat er beter kan of naar wat goed is. Wij komen weer terug bij een nieuwe kaart! :)
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heerlijk gegeten..prima kwaliteit, aparte gerechten en uiterst vriendelijke bediening.
Komen zeker terug...
Birgitte L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heel leuk concept. 2 voorgerechte, 2 hoofdgerechten en 1 nagerecht. Porties ruim voldoende en zeer smakelijk. Een aanrader!
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Heerlijk gegeten!
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Verrassend lekkere sam-sam gerechten. Enorm genoten van de Tonijn Tataki en van de Ravioli met kreeft. Ook de special, de Dorade voor 2 personen viel goed in de smaak. Wel weinig echte 'kinder'gerechten
An K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
We waren op de dinsdagavond en het was niet zo druk. Heerlijk maar wij zijn dan ook boven de 70!
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Lekker gegeten op een zondag en toch gezellig druk. Smakelijke Sam Sam voor en hoofdgerechten. Ik had de bietloempia en carpaccio vooraf en risotto en eend als hoofdgerecht. We hadden er nog friet en courgette bij maar achteraf was dit niet nodig. Als dessert de dame blanche variant van Blij. Al met al lekker en jammer dat het niet dichter in het centrum zit!
Marie-cecile V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heel lekker gegeten! Zeker handig voor als je niet kunt kiezen, je mag namelijk van alles twee kleine gerechtjes nemen!
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Weer ontzettend lekker gegeten! Ook wordt er erg goed rekening gehouden met een glutenallergie. Tot de volgende keer weer.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Prijs kwaliteit verhouding was prima. Goede sfeer. Gerechten ok. Zat wel een grote zeen in de bavette, de eend was ok. De borden worden opgemaakt op zo'n wijze dat je verwachtingen heel hoog worden en dat wordt naar onze mening niet helemaal waargemaakt. Maar we hebben het super gezellig gehad, origineel idee van de menu's. Maar als tip zou ik zeggen maak de desserts wat groter nu hadden we na wat langer tafelen toch nog wat trek.

We hadden 1 persoon met gluten allergie, heb ik ook aangegeven bij het reserveren, als je dan als amuse gefrituurde mosselen neerzet, zeg er dan bij dat daar gluten in zitten en maak een kleine amuse die de persoon met glutenallergie ook kan eten. Net iets meer aandacht.
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Ik kom hier altijd weer terug! Heerlijk!
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Verassend lekker eten, leuk concept en vriendelijk personeel. Vooral de kreeftenravioli is een echte aanrader! Aan de inrichting en decoratie zou meer aandacht besteed moeten worden. Tafeltjes staan dicht op elkaar, voor ons was dit niet storend.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Blij met Blij. Heerlijk gegeten.
Maaike M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Veel heerlijke, verschillende gerechten kunnen proeven ivm het Sam-samprincipe. Gezellige avond gehad!
Mirian V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Gezellig restaurant, leuke formule met halve voor- en hoofdgerechten, dit biedt de mogelijkheid verschillende gerechtjes te proeven. 1 Voorgerechtje en glas rode wijn werden wel te koud geserveerd, wat de smaak niet ten goede kwam, jammer. We komen nog eens terug bij mooi weer, op het terras smaakt alles vast nog beter !
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Bediening was erg traag. Omdat er een gerecht op de kaart staat waar expliciet vegan bij staat, ging ik er vanuit dat vegans hier makkelijk terrecht konden, maar toen ik dit aangaf bleek het toch wat lastig en beperkte opties. Maar mijn hoofgerecht was ontzettend lekker! Uiteindelijk wel veel geld kwijt geweest met z'n tweeen.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Heel vriendelijke en snelle bediening. Heerlijk eten, waarbij wij ipv blauwe kaas in de saus waar mijn partner niet tegen kan, een heerlijke rozemarijnsaus kregen. Wat ook erg leuk is is het sam sam menu waar je 2 halve porties van hoofd-en voorgerecht kunt bestellen zoadat alles kunt proeven. Hele goede wijn. Kortom een top avond!! En een aanrader!
Marije M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten.
Veddah V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening!
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Lekker gegeten, leuk concept Sam/Sam. Verbeterpunt: speciaal bier kaart & ontbreken ciders