Over het restaurant Restaurant Blij

Geniet, proef en ontspan

Een heerlijke plek waar je geniet van creatieve gerechten. De prettige bediening geeft je direct een warm welkom, je voelt je een ware gast. Ingrediënten komen harmonieus samen op je bord, alles klopt. De chef hanteert het sam-sam concept, zodat je lekker veel kunt proeven. Hier kom je heel graag nog een keer terug.

Meer informatie over restaurant Restaurant Blij

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Esther L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Hieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker en soms verrassend eten met een hele goeie prijs/kwaliteit verhouding. Leuk plekje aan het water, ongedwongen sfeer en leuke bediening .
Martin B.
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker gegeten ,leuk die kleine hapjes,gezellig druk wij gaan zeker een keer terug samen met vrienden een min punt moeilijk je fiets kwijt kan,daar moeten ze een voorziening. Voor vinden
Els B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het eten was verrassend lekker. We hadden een Sam-Sam-menu. Vooral de ravioli van de chef was heerlijk. Alleen de frietjes vielen tegen. Ze zagen er van buiten heerlijk uit, maR waren niet knapperig. Verder was de sfeer prima en het verblijf daar aangenaam.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hadden een driegangendiner besteld en extra broodjes met aioli vooraf. Het voorgerecht kwam eerder dan de broodjes... De broodjes daarom maar geannuleerd.
Het driegangendiner was erg lekker, gerechten die je elders niet snel op de kaart vindt. Bijzondere smaken en ingrediënten, echt iets voor fijnproevers. Het was echter qua hoeveelheid net voldoende. De wijn was ook erg lekker.
Het interieur past totaal niet bij (de kwaliteit van) het eten. Je kunt wel lekker buiten zitten aan het water.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten! De gerechten waren verassend en vooral erg lekker. De bediening en service waren top, erg aardige mensen. We zaten buiten onder het afdakje, wat een gezellige sfeer gaf. Zeker aan te raden!
Julie D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Erg gezellig en knus restaurant. De gerechten waren echt heerlijk! Zelf kan ik nooit kiezen dus sam-sam is perfect en dan nog bij mijn vriend meesnoepen met zijn sam-samgerechten. Vooral de coquilles (voor) en de verse vegetarische pasta (hoofd) zijn een aanrader!
Bediening is erg vriendelijk, wel vond ik dat het redelijk lang duurde voor het voorgerecht kwam. Daarna ging het allemaal perfect.
Ik kom in ieder geval graag weer terug.
quint016 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het eten was heel lekker, bediening vriendelijk en alert. Door de wat gecompliceerde berekening van de op zich zeer interessante samsam formule achteraf gevoel toch veel betaald te hebben; bij narekening blijken de bedragen wel te kloppen.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Restaurant Blij. Jammer genoeg vaak de serveerder/serveerster moeten seinen om geholpen te worden. Gemiste kans! Anders hadden we nog wel wat meer willen bestellen. Eten maakt dan wel weer een hoop goed!
Wism .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het eten smaakte goed, leuk opgemaakte borden. Met Sam sam concept kan je lekker proeven.
Top locatie aan t water, goede laagdremepelige sfeer.
Inrichting, begreep ik niet helemaal grove houten tafels met witte/paarse galaxy achtige stoelen. Zaten we lekker :)
Bediening was echt top! Aardig, vriendelijk, met een lach! Actief en bij vragen had hij de antwoorden.
Toetje was shared sweets, stond dat je een bord met alle toetjes van de kaart kreeg om te delen. Maar dat klopte niet, de apple crumble was rood fruit met crumble. Werd er niet bijgezegd dat de appel op was...
dat was een heel klein puntje want alles was top!
j L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Er was iets te weinig capaciteit in de bediening waardoor sommige zaken lang duurden of vergeten werden. Het meubilair en de lambrisering pasten totaal niet bij de belevenis van het eten dat geweldig was. De concepten van biologisch, verantwoord, lokaal zijn super. De sam-sam is goud waard. En dubbele duimen voor de kok die veel liefde en belevenis in de gerechten stopt.
Meie P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Ik heb nog nooit zulke lekkere ravioli gegeten! Ook erg leuk dat je sam-sam kan eten, waardoor je allerlei gerechtjes van de kaart kan proeven. Bediening was ook vriendelijk. Super leuke avond gehad hier!
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Super leuke bediening en heerlijk eten!
P C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Diverse keren bij Blij gegeten met en zonder AH actie. Blij stelt nooit teleur. Het menu is veelzijdig, bijzondere ingrediënten, gerechten zijn smakelijk bereid en mooi opgemaakte bordjes. Bediening is vriendelijk.
Elma L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Sam Sam concept erg leuk en we konden uit de hele kaart kiezen. Zeer smakelijke, originele gerechten. De bediening is vlot en vriendelijk.
Goede, betaalbare wijn gedronken, een fles Primitivo voor slechts € 21,- De wijn werd enigszins gekoeld op tafel gezet; absoluut een pluspunt dat hierover wordt nagedacht! Er kwam daarnaast ook nog gratis water uit de kraan, helemaal top!
Echt een aanrader!
Eliza W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Bij Blij heerst een leuke sfeer en ze hebben speciale gerechten en een samsam formule wat prettig is! Bijzondere plek aan het water!
Christine B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
leuke plek, meubelen buiten zijn aan vernieuwing toe.
Lekker gegeten, goede bediening. Hekje bij de rivier wenselijk.
Ik zou bij het vlees wel een ander mes wensen.
karin S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
gerechten waar klein, niet met zorg opgemaakt. Sate: bord was gevuld met patat en weinig saté.
groente moest je er apart bij bestellen en was ook matig.

Jammer: restaurant Blij is niet meer wat het was.