Over het restaurant Restaurant Blij

Geniet, proef en ontspan

Een heerlijke plek waar je geniet van creatieve gerechten. De prettige bediening geeft je direct een warm welkom, je voelt je een ware gast. Ingrediënten komen harmonieus samen op je bord, alles klopt. De chef hanteert het sam-sam concept, zodat je lekker veel kunt proeven. Hier kom je heel graag nog een keer terug.

Meer informatie over restaurant Restaurant Blij

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Goede service en erg lekker eten, verrassende combinaties en de optie om twee halve gerechten te bestellen was ook erg leuk. De inrichting was gezellig en er hing een leuke sfeer, één nadeel was dat het wel een beetje gehorig was (het zat wel vol).
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Het eten en het sam-sam concept was goed! De inrichting is prima, maar kan wat warmer/knusser. De medewerker die ons voornamelijk bediende kwam telkens wel erg 'gehaast' over.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Erg leuk restaurant, samsam concept was erg geslaagd! Kom hier zeker nog een keer terug.

Het enige kleine verbeterpuntje wat ik kan noemen is dat het personeel aan het einde van de avond niet erg open meer was. We hebben ongeveer een kwartier zitten wachten tot een van de twee serveersters onze kant uit keek terwijl ze wel al 3 keer langsgelopen was. Niet dat dit heel erg was, we zaten er prima!
Jorne D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk eten, het Sam Sam menu blijft een uitstekend concept. Ondanks de drukte goed en vriendelijk geholpen. Aanrader!
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vooraf kingboleet met zuurkool en eend. Beide gerechten smaakten prima, ook mooi opgemaakt. Hoofdgerechten: zeebaarsfilet en knolselderij krokant met o.a. rode uitjes. Ook deze creaties waren lekker en leuk gepresenteerd. Mijn disgenote had rundsaté met friet gekozen. Dit smaakte ook goed, alleen was het bord een beetje karig. Daar had best nog wat salade bij gekund. De toetjes: de crumble was goed, alleen was de rabarber wat zuur. De cheesecake was echt veel te zwaar. Misschien iets luchtiger maken? Of iets minder cheesecake en iets meer hangop presenteren, zodat het wat meer in balans komt? Het bedienend personeel was als altijd heel vriendelijk en adequaat.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Het eten werd erg mooi geserveerd op prachtige borden. Het smaakte erg goed! Helaas ander half uur moeten wachten op het voorgerecht, ook liet het hoofdgerecht lang op zich wachten. Het dessert volgde gelukkig wel vrij snel, toen was het ook al wat rustiger in het restaurant. De bediening deed erg haar best, maar komt denk ik wat personeel tekort! Erg jammer dat het zo lang duurde voordat je he eten kreeg en je ook zelf tussen alle gangen door om drinken moest vragen. Misschien volgende keer bij aanvang een broodje aanbieden?
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
aardige bediening. Lekker eten. Wel lang wachten op het eten, maar dat kwam door een storing.
Kleine tafels, dicht op elkaar; daardoor wel gezellig, maar ook erg rumoerig.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Geboekt met AH actie, met z'n 2-en gegeten en gedronken voor € 37,-. Waar vind je dit nog?

Zonder AH actie ook schappelijke prijzen: € 24,50 voor 3 gangen menu.

Bijna alles was lekker, sate viel als enige gerecht tegen.

Leuke sfeer, mooie plek. Was lekker vol op een dinsdagavond (kan aan AH actie liggen)..
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wij kwamen op een drukke zondagavond. Wij waren hier eerder en toen was de inrichting nkg anders: nu stonden de tafels erg dicht op elkaar en was lastig met elkaar praten.

Helaas was er een nieuwe kok en moesten wij meer dan een uur wachten op voorgerechten. De service was wel vriendelijk en duidelijk en stond ons zo goed mogelijk van dienst.

Wij hadden helaas niet alle tijd waardoor we binnen 5min ons hoofdgerecht hebben gegeten. Deze kregen we toen we al 2u aanwezig waren. De knolselderij en het varken waren super. De beef wellington was eigenlijk een prei pasteitje die zwom in saus. Vlakke smaak en zeker geen vleessmaak, maar met name saus/room.

Helaas deze keer een wat mindere ervaring.
Ernst H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Goede prijs kwaliteitsverhouding, overtreft hiermee een aantal duurdere restaurants die ik samen met mijn vrouw heb bezocht. Prima service. Restaurant zat vol, maar geen enkele vertraging hierdoor opgemerkt. Wijn assortiment is voldoende, maar verwacht hier geen uitstekende wijnen. Daarentegen zijn ze ook conform de kwaliteit geprijsd. Desserts op de kaart zijn naar mijn smaak niet geweldig. Al met al een goed restaurant wanneer je niet €120+ voor 2 personen wilt betalen.
Alex T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gezellig eten...Goede service.... Zeker niet te snel je eten op tafel.....Gewoon top. Bedienig gezellig. Netjes. En goed advies. Zeker de moeite waard en niet duur.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We gingen bij Blij eten op basis van de AH actie: repertoire vergroting. Je kunt bij het voor- en hoofdgerecht twee kleine - in plaats van een wat groter - gerecht nemen. We aten vegetarisch-, vis en vlees. Alle gerechten zijn bijzonder goed klaargemaakt, smakelijk en worden mooi - met oog voor detail - opgediend. Alleen het grand desert viel wat tegen. De bediening is uiterst vriendelijk en attent.
We hadden een rustig tafeltje gevraagd, maar dat lukte niet. De akoestiek in het restaurant is in mijn ogen vreselijk slecht, de tafeltjes staan dicht op elkaar (we konden het gesprek van onze buren letterlijk volgen) en de bediening loopt net iets te hard op en neer op de houten vloer. Kortom heel goed eten, voor een zeer redelijke prijs voor mensen die tegen lawaai kunnen en niet aan privacy hecht.
Fleur S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Ook als vegetariër. Het eten liet alleen even op zich wachten, waardoor ik begon te denken dat ze het waren vergeten. Wat niet zo was.
BrechtjeR .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Het sam sam menu is echt een uitkomst; er is keus genoeg en de gerechten zijn niet te groot en niet te klein! Een echte aanrader!
ecapeters .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het geeft een beetje het Engelse pubgevoel; hele gezellige drukke sfeer met goed eten erbij!
Als je water besteld betaal je daar een euro voor dat naar een goed doel gaat. Hele elegante oplossing!!
vanzantenj .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
De ontvangst was vriendelijk, de bediening was attent en behulpzaam.
Het eten was weer uitstekend, het hoofdgerecht Livar en Vadouvan aardappels is een echte aanrader.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Top, ondanks dat we met de AH restaurantactiebonnen kwamen werden we als volwaardige klanten verwelkomd en bediend. We konden plaatsnemen waar we wilden en hebben heerlijk gegeten en gedronken voor een wel zeer schappelijke prijs! Voor herhaling vatbaar! 1 minpuntje: de tafeltjes voor twee zijn wel heel klein. Het samsam menu paste er maar net op.
marije1506 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wij werden goed ontvangen, alleen was er helaas nog geen tafel vrij toen wij aankwamen terwijl we wel gereserveerd hadden. Dit werd super goed opgelost, kregen een wijntje en broodje gratis en na 10 minuten kwam onze tafel vrij. Heerlijk gegeten, SamSam gerechten zijn een goed idee om te kiezen. Goede kwaliteit van de gerechten en top service. Dit was onze tweede en zeker niet laatste keer!
tierney .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Eten was opzich prima maar niet heel bijzonder. Vooral het Limburgse varkensvlees was lekker. De grootste tegenvaller was de service. Alles duurde heel lang, ze waren duidelijk onderbezet in de bediening. Ook vond ik het jammer dat, ondanks dat het een maand geleden bij de reservering al aangegeven is, er geen enkel toetje was zonder melk, waar ik allergisch voor ben.
Lotte P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Erg goed eten, gevarieerd (ook voldoende vega), smaakvol en originele recepten. Leuke plek, vriendelijke bediening. Aanrader.