Restaurant Blij

Brugstraat 2 3514 BC Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Tarte au chocolat
      Plateau du fromage

Over het restaurant Restaurant Blij

Geniet, proef en ontspan

Een heerlijke plek waar je geniet van creatieve gerechten. De prettige bediening geeft je direct een warm welkom, je voelt je een ware gast. Ingrediënten komen harmonieus samen op je bord, alles klopt. De chef hanteert het sam-sam concept, zodat je lekker veel kunt proeven. Hier kom je heel graag nog een keer terug.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Blij

• : Voor de deur in de straat.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag & Zondag 15:00 - 23:00 (vanaf 15:00 geopend bij mooi weer, anders vanaf 17:00)

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Blij

Koen V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk eten en fijne bediening. Altijd een goede optie om hier een hapje te gaan doen.
A. J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten, leuk concept, gezellig!
AnnemiekevB .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We hebben een heel gezellige avond gehad met lekkere gerechten en goede wijn. Fijne bediening. Om nog eens over te doen!
Dennie G.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Eten was goed, leuke gerechtjes en Samsam principe is leuk. Echter het restaurant was klein, waardoor bij drukte je elkaar bijna niet kan verstaan. Ook was er buiten rookgelegenheid aanwezig, waardoor je dit binnen kon ruiken.
Sylvie V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heel leuk concept waar je meerdere gerechtjes kunt proeven en delen. Zeker een aanrader
Coby En Heinz V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Het eten is van hoge kwaliteit en lekker. De wijze van uitserveren (sam/sam 2 schotels) komt een beetje krampachtig over. Maar alles went. Het was lekker, gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.
Suze J.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Lekker eten op een knus plekje!
Joost G.
Zeer lekker gegeten!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Sam Sam is een goed concept. 2x 1/2 voorgerecht en hoofdgerecht en 1 x dessert. Lekker eten leuke lokaties en vriendelijke bediening.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het ‘rook’ vreemd zondagavond. Daarom zijn we buiten gaan zitten. 2 ok serveersters, deden hun best maar het liep niet. Voorgerechten waren bijna allemaal op. Verschillende verkeerde bonnen aangeslagen. De koks liepen op een gegeven moment de maaltijden uit. Volle tafels met gebruikt servies goed. Oude tafels buiten. Met vreemde ‘nieuwe roze plastic’ stoeltjes. Het eten, leuk geprobeerd maar smaak nog kraak. Kortom niet voor herhaling vatbaar. De locatie is top maar er moet heel veel gedaan worden. Heeeeel jammer want zoveel nieuwe bewoners die graag een leuke plek in de buurt zouden willen hebben. Dus ik zeg; Go for iT
Goedemiddag en dank voor uw recensie, wat spijtig dat uw bezoek niet als fijn is ervaren. Ik weet niet hoe het heeft geroken die avond in het restaurant maar excuses voor de vreemde geur die er klaarblijkelijk hing. Het is in ons restaurant zeker niet de bedoeling dat er gerechten niet meer te bestellen zijn maar alles wordt dagelijks vers gemaakt en dan kan het voorkomen dat er een gerecht niet meer te bestellen is, in uw geval hebben we blijkbaar de drukte van het weekend onderschat. Wij werken als team nauw samen met de keuken en vinden het een pre als zij de bediening meehelpen om onze gasten zo snel mogelijk van hun gerechten te laten genieten vandaar dat de keukenbrigade meehelpt op piekmomenten. Over ons buitenterras, ieder z'n eigen smaak.Ik lees dat u over het eten ook niet te spreken bent en dat vind ik spijtig. Graag nodig ik u uit om op onze kosten met 2 personen te komen dineren zodat wij ons kunnen revancheren en kunnen laten zien dat u met een "Blij" gevoel het restaurant kan verlaten.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Vandaag heerlijk gegeten. De service ook hardstikke goed. Een keer wat laat drankjes gekregen... Die werden dan ook niet op de rekening gezet. Tof hoor. We komen zeker terug. ????
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten op een zondagavond. Toen het wat kouder werd konden we makkelijk van het terras naar binnen in het restaurant verhuizen. De kaart is erg leuk, omdat je twee halve gerechten per gang kunt kiezen. De gerechten smaakten goed, maar waren wel wat simpel evenals de desserts. De gerechten passen wel bij de prijs van het menu. De bediening was erg vriendelijk en attent.
Christian S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Samen met mijn vriendin hier gegeten. Het ligt een beetje verstopt maar is daardoor lekker rustig. We konden buiten zitten langs de Vecht. Onze tafel buiten was een beetje vies, maar dit was het enige wat ik zou kunnen opmerken. Het sam-sam menu waarbij je twee (halve) voor- en hoofdgerechten kunt kiezen is erg leuk en met alle lekkere gerechten die op de kaart staan extra fijn. De kaart komt wel niet overeen met het menu dat online (eigen website en IENS) te vinden is, maar de gerechten zijn nog steeds erg lekker. Bijpassende wijn voor onze mix van gerechten (meer keuze zorgt voor meer diversiteit) werd geadviseerd en deze paste inderdaad prima. We konden toen het kouder werd fijn binnen nog een kop koffie drinken. Na afloop een kraslot gekregen waarmee je iets kon winnen, bijvoorbeeld een gratis drankje, wat een erg leuke bijkomstigheid is. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Paofi T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Een van ons koos als hoofdgerecht voor alleen maar lam. Ze kreeg het op 2 bordjes..... Het bedienend personeel was vriendelijk maar had het waarschijnlijk te druk. We herinnerden de medewerkers aan onze drankjes omdat deze vrij lang op zich lieten wachten.
Elmar D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten, was er al 100x langs gefietst maar nog nooit een keer gegeten. Echt een aanrader als je houdt van eten delen.
AnjaC C.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Superblij bij ‘Blij’.
Stichting ‘ met je hart’ wordt elke keer in de watten gelegd en verwend door Theo en consorten!!
Wat worden wij hier blij van!!
Verrukkelijk eten in een gezellige omgeving.
Lot V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten! Kleine verfijnde hapjes! Blij met ‘Blij’ !
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Sam sam is een leuke formule. Enthousiaste bediening en zeer goed eten.
Nanda J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten, klein sfeervol restaurant buiten het centrum, zat goed vol, leuke bediening, grappig concept met twee halve porties voor en hoofdgerecht zodat je veel kan proeven.Wij komen zeker terug!
De tafel van Theo R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Leuke locatie, door een misverstand in de keuken erg lang wachten, maar werd ruimschoots goed gemaakt op de rekening. Wel heerlijke gerechten en super vriendelijke bediening!
Mieke R.
Wij hebben gisteravond heerlijk bij jullie gegeten, leuke sfeer en vriendelijk personeel.
Wel hebben wel heeeeel lang moeten wachten voordat we ons eten kregen.
Dit is wel weer goed gemaakt doordat jullie ons een drankje aanboden en een mandje brood.
Maar ook daarna hebben we best wel weer lang moeten wachten voor de volgende gerechten.