Over het restaurant Restaurant Blij

Geniet, proef en ontspan

Een heerlijke plek waar je geniet van creatieve gerechten. De prettige bediening geeft je direct een warm welkom, je voelt je een ware gast. Ingrediënten komen harmonieus samen op je bord, alles klopt. De chef hanteert het sam-sam concept, zodat je lekker veel kunt proeven. Hier kom je heel graag nog een keer terug.

Meer informatie over restaurant Restaurant Blij

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Marian V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten, aangename prijs en vriendelijke bediening.
Emily02 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Els S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Anje K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Het was echt heel erg leuk en gezellig + het eten was fantastisch lekker! De bediening was verder snel, vriendelijk en wisten in te spelen op de kleine extra's! Echt een aanrader!!
Tjeerd K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Super goede service door de vriendelijke bediening. Goed advies over passende wijnen bij de diverse "sam-sam" gerechten en we mochten vooraf proeven. Absolute aanrader voor iedereen die voor een meer dan. schappelijke prijs wil genieten van kwalitatief eten, drinken en service!
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Gisteren hier gegeten. We mochten helaas niet buiten eten want buiten eten beïnvloed de smaak, aldus de medewerker van Blij.
Binnen was het wel een beetje donker, dat is wel jammer. Blij heeft, vonden wij, een mooi initiatief met het water. Je kunt het gratis krijgen of voor € 1,-. deze bijdragen gaat in z'n geheel naar het goede doel. Dat wilde wij wel. dat het water onze tafel nooit bereikte was wel verbaasde ons wel. Het eten was oké niet verrassend. Alleen het voorgerecht was iets bijzonders. Mijn tafelgenoot had hertenbiefstuk maar die was tot 2 x toe te taai om te eten. Dit vond de medewerker van Blij zo erg dat de rekening van de drankjes direct op € 0,0 werd gezet. Dat soort services kom je maar weinig tegen.

Tip voor Blij denk niet alleen bij het voorgerecht aan de vegetarische gasten maar ook bij het hoofdgerecht. dat is het helemaal TOP.
Sanna V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk Sam Sam gegeten in een fijne ambiance met prettige sfeer en bediening: een BLIJvertje wat mij betreft.
Dint112 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Kom al aantal jaren bij Blij en elke keer is het weer een fijne ervaring.
Deze keer was het eten erg lekker, had Sam-Sam menu en met voor- en hoofdgerecht kon ik genieten van 2 smakelijke hapjes.
De bediening was zeer vriendelijk, soepel en snel.
We hadden een hele gezellige en lekkere avond!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Blij verrast!! Wij hebben sam-sam gerechtjes gekozen en ieder bord is een streling voor het oog maar vooral voor de tong! Heel smaakvol, porties precies goed. Hele ongedwongen sfeer met dito bediening mét contact.
Het is wel rumoerig als jet druk is, maar dat maakt het wel heel gezellig.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Goede service en erg lekker eten, verrassende combinaties en de optie om twee halve gerechten te bestellen was ook erg leuk. De inrichting was gezellig en er hing een leuke sfeer, één nadeel was dat het wel een beetje gehorig was (het zat wel vol).
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Het eten en het sam-sam concept was goed! De inrichting is prima, maar kan wat warmer/knusser. De medewerker die ons voornamelijk bediende kwam telkens wel erg 'gehaast' over.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Erg leuk restaurant, samsam concept was erg geslaagd! Kom hier zeker nog een keer terug.

Het enige kleine verbeterpuntje wat ik kan noemen is dat het personeel aan het einde van de avond niet erg open meer was. We hebben ongeveer een kwartier zitten wachten tot een van de twee serveersters onze kant uit keek terwijl ze wel al 3 keer langsgelopen was. Niet dat dit heel erg was, we zaten er prima!
Jorne D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk eten, het Sam Sam menu blijft een uitstekend concept. Ondanks de drukte goed en vriendelijk geholpen. Aanrader!
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vooraf kingboleet met zuurkool en eend. Beide gerechten smaakten prima, ook mooi opgemaakt. Hoofdgerechten: zeebaarsfilet en knolselderij krokant met o.a. rode uitjes. Ook deze creaties waren lekker en leuk gepresenteerd. Mijn disgenote had rundsaté met friet gekozen. Dit smaakte ook goed, alleen was het bord een beetje karig. Daar had best nog wat salade bij gekund. De toetjes: de crumble was goed, alleen was de rabarber wat zuur. De cheesecake was echt veel te zwaar. Misschien iets luchtiger maken? Of iets minder cheesecake en iets meer hangop presenteren, zodat het wat meer in balans komt? Het bedienend personeel was als altijd heel vriendelijk en adequaat.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Het eten werd erg mooi geserveerd op prachtige borden. Het smaakte erg goed! Helaas ander half uur moeten wachten op het voorgerecht, ook liet het hoofdgerecht lang op zich wachten. Het dessert volgde gelukkig wel vrij snel, toen was het ook al wat rustiger in het restaurant. De bediening deed erg haar best, maar komt denk ik wat personeel tekort! Erg jammer dat het zo lang duurde voordat je he eten kreeg en je ook zelf tussen alle gangen door om drinken moest vragen. Misschien volgende keer bij aanvang een broodje aanbieden?
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
aardige bediening. Lekker eten. Wel lang wachten op het eten, maar dat kwam door een storing.
Kleine tafels, dicht op elkaar; daardoor wel gezellig, maar ook erg rumoerig.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Geboekt met AH actie, met z'n 2-en gegeten en gedronken voor € 37,-. Waar vind je dit nog?

Zonder AH actie ook schappelijke prijzen: € 24,50 voor 3 gangen menu.

Bijna alles was lekker, sate viel als enige gerecht tegen.

Leuke sfeer, mooie plek. Was lekker vol op een dinsdagavond (kan aan AH actie liggen)..
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wij kwamen op een drukke zondagavond. Wij waren hier eerder en toen was de inrichting nkg anders: nu stonden de tafels erg dicht op elkaar en was lastig met elkaar praten.

Helaas was er een nieuwe kok en moesten wij meer dan een uur wachten op voorgerechten. De service was wel vriendelijk en duidelijk en stond ons zo goed mogelijk van dienst.

Wij hadden helaas niet alle tijd waardoor we binnen 5min ons hoofdgerecht hebben gegeten. Deze kregen we toen we al 2u aanwezig waren. De knolselderij en het varken waren super. De beef wellington was eigenlijk een prei pasteitje die zwom in saus. Vlakke smaak en zeker geen vleessmaak, maar met name saus/room.

Helaas deze keer een wat mindere ervaring.
Ernst H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Goede prijs kwaliteitsverhouding, overtreft hiermee een aantal duurdere restaurants die ik samen met mijn vrouw heb bezocht. Prima service. Restaurant zat vol, maar geen enkele vertraging hierdoor opgemerkt. Wijn assortiment is voldoende, maar verwacht hier geen uitstekende wijnen. Daarentegen zijn ze ook conform de kwaliteit geprijsd. Desserts op de kaart zijn naar mijn smaak niet geweldig. Al met al een goed restaurant wanneer je niet €120+ voor 2 personen wilt betalen.
Alex T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gezellig eten...Goede service.... Zeker niet te snel je eten op tafel.....Gewoon top. Bedienig gezellig. Netjes. En goed advies. Zeker de moeite waard en niet duur.