Restaurant Blij

Brugstraat 2 3514 BC Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Tarte au chocolat
      Plateau du fromage

Over het restaurant Restaurant Blij

Geniet, proef en ontspan

Een heerlijke plek waar je geniet van creatieve gerechten. De prettige bediening geeft je direct een warm welkom, je voelt je een ware gast. Ingrediënten komen harmonieus samen op je bord, alles klopt. De chef hanteert het sam-sam concept, zodat je lekker veel kunt proeven. Hier kom je heel graag nog een keer terug.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Blij

• : Voor de deur in de straat.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag & Zondag 15:00 - 23:00 (vanaf 15:00 geopend bij mooi weer, anders vanaf 17:00)

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Blij

Manon D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten voor een zeer goede prijs. De service was erg vriendelijk en ongedwongen. Daarnaast zaten wij buiten bij de bloemenrand en dat vonden wij een hele leuke sfeer geven.
jannamiddag .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Leuk concept! Door deze opzet proef je veel verschillende gerechtjes, porties ook meer dan voldoende. Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk en origineel eten , goede , niet te grote , porties en op een prachtig plekje in Utrecht
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zeer vriendelijk en attent personeel, ook goed reagerend op " anders dan andere' gasten.
Björn V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Verassende en lekkere hoofdgerechten, de voorgerechten daarentegen stelde een beetje teleur. De locatie is prachtig en het sam/sam model is een leuk alternatief.
Michiel Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Tot ziens!
WIlfried V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijke gerechten, mooi samsam menu
Hilda T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk eten mooie keuze op de kaart en prachtige rustige ambiance. Wij hebben genoten. En dat voor een hele goede prijs. Niet duur kwaliteit top
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Super terras aan het water! Lekker gegeten aardige bediening. Leuke gevarieerde kaart.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
zeer vriendelijk personeel. ze hebben echt moeten rennen de hele avond,maar alles was prima geregeld. het samsamconcept blijft leuk en is ook de reden dat we hier graag komen.
Ramon R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Concept van kleinere gerechten werkt ook uitstekend met kinderen. Zeer behulpzame bediening en een snelle keuken ondanks dat het behoorlijk vol zat.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hebben uitstekend gegeten: zowel de voorgerechtjes als het hoofdgerecht waren heerlijk. We konden lekker buiten eten en de bediening was snel en vriendelijk!
Wever .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Keuze voor steeds 2 gerechtjes is innoverend, maar als je 2x hetzelfde gerechtje kiest dit graag op één bord serveren. Gezellige sfeer en leuk terras.
Germa B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Lekker eten, geweldige plek aan het water. Alleen door de drukte iets langer wachten op de gerechten. Was niet erg, mooie avond...
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Top ervaring gehad met leuke bediening en een goede uitbreiding van het menu met cote de boueff! En heerlijk aan het water :)
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prima om hapje te eten, redelijke prijs. Niet direct een restaurant waar ik nog een keer snel naar toe zou gaan
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Lekker eten en drinken. Goede bediening. Het restaurant zou wat kunnen doen aan de akoestiek.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Ik heb er samen met mijn vrouw en dochter op vrijdag 22 juni gegeten. We werden er helemaal blij van. Het was super gezellig; de bediening was vlot en deskundig. Het concept van de halve voor- en hoofdgerechten vind ik heel leuk: zelf je gevarieerde complete gerechten samenstellen door het samenvoegen van twee verschillende halve, geweldig. Het werd smaakvol opgediend en we hebben het ons uitstekend laten smaken. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Met 2 vriendinnen lekker gegeten. De samsam gerechten zijn altijd leuk. Veel verschillende gerechtjes om te proeven. Heel lekker en leuk. Gezellige atmosfeer. Goede bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom: we komen zeker terug.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Plezierig en gastvrij, lekkere gerechten. verrassende wendingen zoals mierikswortel sorbet.