Over het restaurant Restaurant Blij

Geniet, proef en ontspan

Een heerlijke plek waar je geniet van creatieve gerechten. De prettige bediening geeft je direct een warm welkom, je voelt je een ware gast. Ingrediënten komen harmonieus samen op je bord, alles klopt. De chef hanteert het sam-sam concept, zodat je lekker veel kunt proeven. Hier kom je heel graag nog een keer terug.

Meer informatie over restaurant Restaurant Blij

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

bas W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
S K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Johanna M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Echt heerlijk gegeten en via 'sam sam' verschillende gerechtjes geprobeert. Alles was even lekker! Heel vriendelijk en onderhoudend personeel. Een aanrader! ????????
Tara Bo S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gezellig aan het water gezeten en heerlijk gegeten! Jammer dat de toetjes niet als SamSam besteld konden worden, maar dat hebben we onderling goed weten op te lossen ;)
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Lekkere gerechtjes, mooi opgediend. Vriendelijke bediening, maar 't duurde allemaal wel vrij lang. En de door ons bestelde frietjes werden ook na navraag nooit geserveerd.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Moesten wel erg lang wachten op het voorgerecht, maar was een drukke avond. Ontvangst was heel vriendelijk en bediening attent.
jolien Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het eten was erg lekker, vooral de voorgerechten! Maar, we hebben te lang op ons eten moeten wachten. Na een uur kregen we pas een gerechten, nadat we twee keer hadden gevraagd om een broodmandje.
Britt W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Ze hebben een vaak wisselend menu met verrassende gerechtjes, ook voor vegetariërs zeer geschikt! Spontane en leuke bediening.
Wietske V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Er is bij blij de keuze om een hele of halve portie van een gerecht te bestellen. We kozen voor een hele. De grootte hiervan was echt heel erg klein. Ik kreeg een half visfiletje met 2 rijstrolletjes ter grootte van een stukje sushi. Daarvoor moest ik 14 euro betalen. Groente of frites zat er nog niet bij; dit moest los besteld worden.
Dit gemeld bij de bediening en toen werd het wel gecompenseerd wat heel netjes was.
Bouwe K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Leuke informele plek aan het water waar het bij mooi weer goed toeven is. De kwaliteit van de gerechten is in overeenstemming met de prijs. De sfeer is informeel maar correct. Een aanrader om een hapje te eten.
Sterk punt is de mogelijkheid om halve porties te nemen; of om zo 2 verschillende gerechten te nemen of gewoon om minder te eten. Leuk!
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Lekker eten gegeten. Samen 4 halve voorgerechtjes en 4 halve hoofdgerechten gedeeld (zgn. samsam menu). Alle 8 goed! Ook een gedeeld nagerecht, ook goed. En lekkere rosé. En dat allemaal heerlijk op het terras aan het water. Prima spontaan avondje buiten de deur.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Voor het eerst gegeten in dit leuke restaurant en wat een verassing! We waren met een groep en konden kiezen uit een beperkte kaart. Alles: voor- hoofd- en nagerecht was heerlijk!! Ik kom hier zeker terug!
Lot V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Super verfijnd heerlijk eten! Verwacht geen bord vol, besef dat je echt kleine porties krijgt, maar echt een engeltje op je tong!
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het is een gezellig restaurant met leuke plek ook aan de Vecht. Door het mooie weer zat iedereen buiten.
Het bedienend personeel is erg vriendelijk en alles gaat in een goed tempo door.
We waren erg tevreden over de maaltijden. Smaakte prima
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Verrassend ontdekking, toplocatie!

Via tripadvisor gevonden. Een beetje buiten het centrum,. Op een van de eerste warme dagen veel mogelijkheden om aan het water te zitten.
Lekker eten en zeer aardige bediening! Leuke mogelijkheid is om kleine gerechtjes te bestellen zodat je overal van kan proeven.
Mauddd .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten, zoals altijd. Als vegetariër kan je hier altijd goed terecht. Lekker buiten gezeten aan het water. Vriendelijk personeel.
Sanne L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De derde keer dat we hier gegeten hebben, en zoals altijd een hele prettige ervaring! Leuke en interessante gerechten op de kaart, een fijne sfeer en echt een goede prijs voor het eten. We komen zeker een vierde keer!
vera V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het eten is echt geweldig, vooral de voorgerechten. Alleen jammer dat om kwart voor 10, toen we nog een halve fles wijn hadden, de koffie al werd gevraagd. Toen we zeiden dat we 'misschien' nog wel zin hadden in een cappuccino en espresso, werden deze 10 minuten later naar buiten gebracht (zonder de vraag of we het überhaupt nog wilden). Ik werk zelf ook in de horeca dus snap de 'late gasten wel' maar het brengen van de koffie en onze tafel weer helemaal opgedekt terug vinden toen we van buiten kwamen terwijl er nog dingen op lagen was tamelijk onbeschoft...
Lily H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Uitstekend gegeten; vooral het sam-sam menu was heel prettig; voor ons als senioren die 's avonds maar matig eten!
Tosca S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Op 4 mei - na een gepast moment stilte met z'n allen - heerlijk gegeten. Veel kunnen proeven door de sam-sam optie. Alles was lekker. De tonijn is een absolute aanrader!