Over het restaurant Restaurant Blij

Geniet, proef en ontspan

Een heerlijke plek waar je geniet van creatieve gerechten. De prettige bediening geeft je direct een warm welkom, je voelt je een ware gast. Ingrediënten komen harmonieus samen op je bord, alles klopt. De chef hanteert het sam-sam concept, zodat je lekker veel kunt proeven. Hier kom je heel graag nog een keer terug.

Meer informatie over restaurant Restaurant Blij

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Blij

David S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Op zich prettig restaurant. Ontvangst kan iets beter. Eten gemiddeld. Wel prima prijs, dus dat is gunstig. Wachten op het eerste drankje duurde lang.
Caïne R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Celine V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Dicky C.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Zoals alle keren dat we hier komen, weer heerlijk gegeten. Niets op aan te merken. Deze keer zijn we voor de vis (tongschar) gegaan. Was heerlijk. Vooraf de vissoep.........een aanrader!
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Leuke kaart met bijzondere combinaties, misschien een beetje té bijzonder, voelt alsof de chef iets te hard geprobeerd heeft om van ieder gerecht iets exclusiefs te maken. Het eten is echter wel erg lekker en goed voorbereid. Had wel iets meer groente bij gemogen.
Eugenie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
De eerste keer hier: wat een gezellige sfeer en zeer vriendelijke, attente bediening. Het eten was verrassend afwisselend en lekker van smaak. Goed voor de grote en kleine eter. Een aanrader!
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijke gegeten. 2x Sam Sam menu gekozen. Daardoor konden we 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten proeven. Leuk concept. Gaan we zeker nog een keer heen!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Uitstekende keuken binnen een wat bistro-achtige ambience.
Lies1963 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten en het Sam-Sam concept is een vondst! Op deze manier kan je 4 verschillende gerechten eten. Porties zijn prima in verhouding
Lean O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg lekker gegeten met een leuk sam-sam concept. Ipv 1 voorgerecht kiezen uit 2 voorgerechten in kleinere porties (helft van elk), hetzelfde met het hoofdgerecht. Is dus meer proeven. Porties waren precies goed, erg smakelijk. Vriendelijk personeel en een goede service. Een fijne avond gehad, bedankt!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Het restaurant is relatief best goedkoop. Echter blijft het qua kwaliteit achter bij sommige andere restaurants in Utrecht. Die zijn dan wel duurder, toegegeven. Echter zou ik liever ietsje meer betalen voor een restaurant waarbij het op vrijdag ook iets drukker is.
Jan Willem L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Prima gelegenheid voor een lekker diner met familie of vrienden. De bediening is vriendelijk en de Sam Sam formule is verrassend met veel lekkere gerechtjes. Ruim voldoende.
PJT A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Verrassend! Leuke ongedwongen sfeer met bij mooi weer een heerlijk terras. Eten was simpel, lekker en goed bereid! Wachttijd was lang en service iets vergeetachtig maar ze stond er alleen voor en het was druk.
Lee P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijke, verrassende gerechten met een buitengewoon vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten.
Wij zijn vooral Rotterdams georiënteerd maar Utrecht en dan vooral Blij staat nu ook bij ons op de kaart.
mheideveld .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het eten was goed, ik vond de bediening alleen erg haastig, waardoor we niet erg rustig konden eten. Ook was het niet prettig dat er een stel kinderen apart van de ouders aten... Dat hielp niet voor een rustige sfeer om te eten.
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Ik ga graag naar Blij en kom er dus met enige regelmaat. Dat is met een reden, omdat ik er gewoonlijk heel lekker eet voor een betaalbare prijs, en de aankleding en sfeer erg prettig is. Vanavond was ik echter minder blij: de escargots waren flauw, en de tong was te doorbakken, smakeloos en structuurloos. Achteraf hoorde ik dat het de eerste dag was van de kok. Jammer! Door mijn eerdere goede ervaringen laat ik me niet uit het veld slaan, maar kom ik een keertje terug als de kok zijn draai heeft gevonden!
hartelijk dank voor je recensie en wat jammer dat het deze keer tegenviel, een nieuwe kok moet geen excuus zijn voor slecht eten. Mijn welgemeende excuses. Graag revancheren wij ons op een door u gekozen dag en graag bieden we dan uw diner aan.
Met vriendelijke groeten,

Theo Herweijer
Bedrijfsleider restaurant Blij.
Leen M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ontspannen sfeer, lekker eten, vriendelijke bediening, nemen ook de tijd voor een een gesprekje. Extra pluspunt is de cadeaubon van 10 euro in de brievenbus voor bewoners uit de directe omgeving (goede klantenbinding).
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Lekker gegeten. De kaart biedt goede keuzemogelijkheden.
De foie gras en hertenbiefstuk waren heerlijk! Bediening vriendelijk.
Petrakuiper70 K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
De SamSam formule is leuk. De gerechten waren heerlijk (tip: Tonijn vooraf). Een leuke locatie, de wijn is lekker en het personeel super vriendelijk. Een aanrader en ik kom zeker terug.
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk Sam Sam gegeten, wel steeds vrij lang wachten op de volgende gang, net voor het irritant werd kwam het. Mogelijk een aandachtspunten om ietsjes te verbeteren. Verder top en weer smakelijk gegeten!