Restaurant Blij

Brugstraat 2 3514 BC Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Blij

Geniet, proef en ontspan

Een heerlijke plek waar je geniet van creatieve gerechten. De prettige bediening geeft je direct een warm welkom, je voelt je een ware gast. Ingrediënten komen harmonieus samen op je bord, alles klopt. De chef hanteert het sam-sam concept, zodat je lekker veel kunt proeven. Hier kom je heel graag nog een keer terug.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Blij

• : Voor de deur in de straat.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag & Zondag 15:00 - 23:00 (vanaf 15:00 geopend bij mooi weer, anders vanaf 17:00)

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Blij

Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Heerlijk gegeten bij restaurant Blij en wederom als een koning bediend! We zijn snel weer terug, bedankt weer voor een heerlijke avond!
Jhkleve K.
Mahewilkens W.
Albert G.
Alice F.
Hettie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Erg prettige bediening, leuke kaart en de sam-sam contructie ( optie voor halve gerechtjes, zodat je kunt proeven van meerdere gerechten) is een goede vondst. Prima om karaf water aan te bieden voor 1 € ( bijdrage voor een goed doel) wij zijn en blijven zeer gecharmeerd van dit restaurantje.
Doreen K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Leuk concept, eten lekker. Gerecht met gebakken paddestoelen kwam niet overeen met wat er op de kaart stond. Vriendelijke bediening, wel wat gehaast.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten, top bediening, kortom precies wat je verwacht van een etentje met vrienden op de zaterdagavond.
Alexander I.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Erg lekker eten, goede prijs en mooie locatie! Persoonlijk welkom door eigenaar was ook erg prettig. Wel even lopen vanaf het station, maar is die wandeling absoluut waard! Ik ga hier zeker vaker naartoe.
Freek J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Marjanels E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heerlijk gegeten.
Xlienn .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Als eerst bij binnenkomst vondt ik het al niet zo leuk. Geen sfeer en krappe inrichting. Sommige tafels hadden linnen en sommige niet..
Doe of allebei of hellemaal niet.
De tafel die wij kregen zat in het midden van het restaurant ..
Alsof die er niet hoorde en zo bij was gezet. Je gaat er van uit als je gereserveerd hebt een leuk tafeltje krijgt... deze tafel kun je beter weglaten.
Als amuse kregen wij een gefrituurde mossel... met een soort mayo.
Je kan het beter weg laten want het is niks bijzonders alles wat gefrituurd is lekker gewoon beter van niet . Niet iedereen houdt van mosselen.
Het eten was oke ook niets bijzonders.
En het eten stond altijd binnen voor mijn gevoel 5 min op tafel kon niks laten zakken.
Bediening was wel oke zover ik die
gezien heb.
Ik was niet blij.
We komen zeker niet meer terug erg jammer
Ilona H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Lekker eten, maar wel kleine porties. Vriendelijke bediening en goed rekening gehouden met dieetwensen. De inrichting van het restaurant is wel wat krap.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Leuk dat je sam-sam gerechten hebt. Nu kun meer gerechten van de kaart proeven. De porties waren precies groot genoeg. Prima bediening ook. Ik vond de inrichting van het restaurant een beetje kil. Maar dat maakt verder niet uit voor het eten. We hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten.
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Supertevreden! Er is veel zorg besteed aan de gerechten, de gastheer was ontzettend gastvrij, vriendelijk en professioneel (geen goede wijn, kregen meteen nieuwe). Wat mij betreft een unieke plek in Utrecht waar je echt uitstekend kan eten voor een hele goede prijs en áltijd vriendelijk geholpen wordt!!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heerlijk eten met een leuk concept: halve gangen.
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Het restaurant Blij heeft een erg gezellige en leuke bediening, de service is dan ook uitstekend. De gerechten zijn conform prijs/kwaliteit.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het eten was minder lekker dan vorige keren. Een serveerster die steeds vergat ons de kaart te brengen en erg druk leek. Wiebelende tafel.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten was ok maar ik heb er slecht van kunnen genieten doordat het ontzettend rumoerig was. De tafeltjes staan dicht op elkaar en er zijn geen gordijnen, vloerbedekking of schilderijen om het geluid te dempen. Jammer.
Charlotte C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Zeer vriendelijke bediening (extra pluspunt: begreep ons Belgisch dialect ;)), heel lekker eten en leuk sam-sam-concept. Het restaurant was volzet op het moment waarop wij gingen, dus er waren veel gesprekken en daarmee wat lawaai maar we konden elkaar zeker wel nog horen aan tafel. Zeker een aanrader in Utrecht!