Over het restaurant Restaurant Blij

Geniet, proef en ontspan

Een heerlijke plek waar je geniet van creatieve gerechten. De prettige bediening geeft je direct een warm welkom, je voelt je een ware gast. Ingrediënten komen harmonieus samen op je bord, alles klopt. De chef hanteert het sam-sam concept, zodat je lekker veel kunt proeven. Hier kom je heel graag nog een keer terug.

Meer informatie over restaurant Restaurant Blij

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Fleur S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Ook als vegetariër. Het eten liet alleen even op zich wachten, waardoor ik begon te denken dat ze het waren vergeten. Wat niet zo was.
BrechtjeR .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Het sam sam menu is echt een uitkomst; er is keus genoeg en de gerechten zijn niet te groot en niet te klein! Een echte aanrader!
ecapeters .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het geeft een beetje het Engelse pubgevoel; hele gezellige drukke sfeer met goed eten erbij!
Als je water besteld betaal je daar een euro voor dat naar een goed doel gaat. Hele elegante oplossing!!
vanzantenj .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
De ontvangst was vriendelijk, de bediening was attent en behulpzaam.
Het eten was weer uitstekend, het hoofdgerecht Livar en Vadouvan aardappels is een echte aanrader.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Top, ondanks dat we met de AH restaurantactiebonnen kwamen werden we als volwaardige klanten verwelkomd en bediend. We konden plaatsnemen waar we wilden en hebben heerlijk gegeten en gedronken voor een wel zeer schappelijke prijs! Voor herhaling vatbaar! 1 minpuntje: de tafeltjes voor twee zijn wel heel klein. Het samsam menu paste er maar net op.
marije1506 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wij werden goed ontvangen, alleen was er helaas nog geen tafel vrij toen wij aankwamen terwijl we wel gereserveerd hadden. Dit werd super goed opgelost, kregen een wijntje en broodje gratis en na 10 minuten kwam onze tafel vrij. Heerlijk gegeten, SamSam gerechten zijn een goed idee om te kiezen. Goede kwaliteit van de gerechten en top service. Dit was onze tweede en zeker niet laatste keer!
tierney .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Eten was opzich prima maar niet heel bijzonder. Vooral het Limburgse varkensvlees was lekker. De grootste tegenvaller was de service. Alles duurde heel lang, ze waren duidelijk onderbezet in de bediening. Ook vond ik het jammer dat, ondanks dat het een maand geleden bij de reservering al aangegeven is, er geen enkel toetje was zonder melk, waar ik allergisch voor ben.
Lotte P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Erg goed eten, gevarieerd (ook voldoende vega), smaakvol en originele recepten. Leuke plek, vriendelijke bediening. Aanrader.
Marco G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Inrichting van de zaak is wat krap en het duurde even voordat de gerechtjes kwamen. Eten was, zeker voor de prijs, meer dan prima. Sam sam concept os erg leuk. Service was oké. Ik ga er vast nog eens een keertje eten.
Charlotte A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ontzettend goed gegeten! Bijzondere combinatie van smaak. Lekker veel verschillende dingen kunnen proeven door het samsam menu. Een vol, maar knus restaurant. Zeker een aanrader!
Lau R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vriendelijke en vlotte bediening, heerlijk eten met verassende smaken die prachtig bij elkaar passen. En dat alles is een sfeervolle omgeving. Top!!
Gerrit Jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, samsam is erg leuk als je eigenlijk niet kunt kiezen! Het duurde even voordat onze bestelling opgenomen werd, maar de bediening was wel erg vriendelijk.
Anniek E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, goede sfeer, fantastische avond. Ligt niet echt in de binnenstad, dus was voor mij nog onbekend. Kom hier graag binnenkort weer eens terug!
Mathijs D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk en goedkoop gegeten met de appie actie! Vriendelijke service, gezellig ingerichte locatie met meer dan genoeg ruimte om te zitten.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Superlekker gegeten!!bediening/kok heel flexibel met gezelschap dat erg lastig was met eten bestellen.. ik zou alleen wat meer duurzaamheid op de kaart waarderen (duurzame vis/biologisch vlees/meer vega opties).
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ondanks dat onze reservering niet goed was doorgekomen werd er toch snel een tafel geregeld ( vrijwel vol restaurant) prettige vriendelijke bediening. 'samsam menu' mogelijkheid zodat je verschillende gerechten kan uit proberen. Alle gerechten zeer creatief qua uiterlijk en smaak. Aanrader.
Ingeborg P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten en een leuk Sam Sam concept! Gezellige inrichting. We komen er vast nog een keer terug.
De eendenborst is een aanrader.
Ariejan K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Er was iets misgegaan, erg lang op het eten moeten wachten. Dit nadat het ook al vrij lang duurde voordat we konden bestellen, jammer. Het eten smaakt zo lekker. De formule Sam-Sam is wel erg leuk!
Sophie B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten, de hertenbiefstuk was erg mals, ook erg lekker met vijgen (als ik het me goed herinner). De bediening was wat rommelig, maar erg vriendelijk. Het was uiteindelijk voor de avond niet storend. Ik kom zeker nog eens.
Marloes W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten met onze familie. Ruime keuze en super dat je door het samsam systeem meerdere kleine gerechten kunt kiezen. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer op een originele locatie in Utrecht!