Over het restaurant Restaurant Blij

Geniet, proef en ontspan

Een heerlijke plek waar je geniet van creatieve gerechten. De prettige bediening geeft je direct een warm welkom, je voelt je een ware gast. Ingrediënten komen harmonieus samen op je bord, alles klopt. De chef hanteert het sam-sam concept, zodat je lekker veel kunt proeven. Hier kom je heel graag nog een keer terug.

Meer informatie over restaurant Restaurant Blij

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
leuk restaurant met samsam maaltijden. 2x voor- en 2x hoofdgerecht ( wel halve porties hoor)
en een toetje. de hele tafel koos hiervoor en zo te zien het merendeel van het restaurant. van de kaart bestellen kan ook. we betaalden totaal incl drank en koffie € 150. water en brood niet gezien op tafel, dikke friet extra bestellen. prima avond, lekker gegeten
Warner P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Goeie kaart, goeie chef. Helaas was er op onze avond te weining keukenpersoneel waardoor we lang hebben moeten wachten. Dit is overigens meer dan goedgemaakt door het bedienend personeel.
Reserveer een plek in de namiddagzon aan het water en je hebt geen spijt.
Uitgebreide wijnkaart, teleurstellende bierkaart
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk ontspannen buiten op het terras gezeten.De bediening was zeer vriendelijk. Wij zijn erg fan van het samsam concept, zeker nu je ook van alle toetjes kunt proeven ; )
Wij zijn al vaker geweest en zullen dit blijven doen. Zeker zolang het Limburgse varken op het menu staat ; )
joepie2 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten, verassend lekker :) ook de vega gerechten! De bediening was helemaal top! Hét gebouwtje is leuk en sfeervol. Wij komen terug.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, geluid was wat minder o.a. Door grote groep naast ons. Al met al komen we zeker terug.
Stijn C.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Het eten bij Blij is gevarieerd en verrassend, veel vegetarische opties. De kwaliteit is goed tot zeer goed, wat voor een restaurant met vrij lage prijzen een uitstekende score is. Je kunt door halve gerechten te bestellen veel dingen uitproberen, dat is ook een leuke formule. Enige nadeel was dat het vrij heet was binnen, de verwarming had een tandje lager gekund.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten, aangename prijs en vriendelijke bediening.
Emily02 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk eten met exclusieve gerechten zoals fazant. De kabeljauw was verrukkelijk ! Mooi versierd opgediend.
Interieur was eenvoudig. Wachttijd tussen hoofdgerecht en dessert was te lang, zodat ik zelf naar de balie liep voor de bestelling. Bij drukte is het rumoerig. Helaas geen eigen parkeerplaats. Moeilijk te bereiken in smalle straat met eenrichtingsverkeer met duur betaald parkeren.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Lekker gegeten, maar door het vreselijke lawaai, met veel mensen in een te klein ruimte ergens anders gaan natafelen. In de zomer nog eens proberen met een plekje op het terras.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Wat een mooie gerechten op maat en wat een goede service!
Anje K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Het was echt heel erg leuk en gezellig + het eten was fantastisch lekker! De bediening was verder snel, vriendelijk en wisten in te spelen op de kleine extra's! Echt een aanrader!!
Tjeerd K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Super goede service door de vriendelijke bediening. Goed advies over passende wijnen bij de diverse "sam-sam" gerechten en we mochten vooraf proeven. Absolute aanrader voor iedereen die voor een meer dan. schappelijke prijs wil genieten van kwalitatief eten, drinken en service!
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Gisteren hier gegeten. We mochten helaas niet buiten eten want buiten eten beïnvloed de smaak, aldus de medewerker van Blij.
Binnen was het wel een beetje donker, dat is wel jammer. Blij heeft, vonden wij, een mooi initiatief met het water. Je kunt het gratis krijgen of voor € 1,-. deze bijdragen gaat in z'n geheel naar het goede doel. Dat wilde wij wel. dat het water onze tafel nooit bereikte was wel verbaasde ons wel. Het eten was oké niet verrassend. Alleen het voorgerecht was iets bijzonders. Mijn tafelgenoot had hertenbiefstuk maar die was tot 2 x toe te taai om te eten. Dit vond de medewerker van Blij zo erg dat de rekening van de drankjes direct op € 0,0 werd gezet. Dat soort services kom je maar weinig tegen.

Tip voor Blij denk niet alleen bij het voorgerecht aan de vegetarische gasten maar ook bij het hoofdgerecht. dat is het helemaal TOP.
Sanna V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk Sam Sam gegeten in een fijne ambiance met prettige sfeer en bediening: een BLIJvertje wat mij betreft.
Dint112 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Kom al aantal jaren bij Blij en elke keer is het weer een fijne ervaring.
Deze keer was het eten erg lekker, had Sam-Sam menu en met voor- en hoofdgerecht kon ik genieten van 2 smakelijke hapjes.
De bediening was zeer vriendelijk, soepel en snel.
We hadden een hele gezellige en lekkere avond!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Blij verrast!! Wij hebben sam-sam gerechtjes gekozen en ieder bord is een streling voor het oog maar vooral voor de tong! Heel smaakvol, porties precies goed. Hele ongedwongen sfeer met dito bediening mét contact.
Het is wel rumoerig als jet druk is, maar dat maakt het wel heel gezellig.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Goede service en erg lekker eten, verrassende combinaties en de optie om twee halve gerechten te bestellen was ook erg leuk. De inrichting was gezellig en er hing een leuke sfeer, één nadeel was dat het wel een beetje gehorig was (het zat wel vol).
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Het eten en het sam-sam concept was goed! De inrichting is prima, maar kan wat warmer/knusser. De medewerker die ons voornamelijk bediende kwam telkens wel erg 'gehaast' over.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Erg leuk restaurant, samsam concept was erg geslaagd! Kom hier zeker nog een keer terug.

Het enige kleine verbeterpuntje wat ik kan noemen is dat het personeel aan het einde van de avond niet erg open meer was. We hebben ongeveer een kwartier zitten wachten tot een van de twee serveersters onze kant uit keek terwijl ze wel al 3 keer langsgelopen was. Niet dat dit heel erg was, we zaten er prima!