Restaurant Bleu

Vaartweg 7 1211 JD Hilversum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant Bleu

Bleu heeft zijn naam te danken aan een garings techniek die wij naast de andere met passie willen toepassen: het dichtschroeien van vlees en handwarm serveren opdat de pure en mooiste smaken van het vlees bewaard blijven.
Bleu wil staan voor het werken met duurzame producten, waar het kan biologisch en verder zo veel mogelijk milieubewust. Zo is het vlees veelal van biologische oorsprong en komt de vis van visserij die uitsluitend aan duurzame vangst doet. De groenten worden vooral verbouwd door kleinschalig werkende boeren, o.a. uit de Beemster.

Meer informatie over restaurant Restaurant Bleu

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bleu

Monique S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijke gerechten gegeten, enthousiaste bediening, vlot, wel beetje gehorig, maar komt door kleine ruimte.
Wij wilden bij AH menu liever geen vlees en dat werd keurig opgelost, complimenten!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten met uitermate vriendelijke bediening.
Dhr S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Lekkere en verassende recepten. De kok heeft kennis en plezier van zijn vak. Kundig en plezierig personeel.Hier kom ik zeker nog eens terug. Een terras had het perfect gemaakt.
Florian P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijke en gevarieerde gerechten met een prachtige aankleding. De sfeer is geweldig met rustige muziek en een ober die ook echt geniet van zijn werk. Het restaurant zelf is heel knus en gezellig, zeker goed om een gedenkwaardige avond te maken
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.
Wibongers B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Verrassend hoe de smaken op elkaar afgestemd zijn.
Heerlijk gegeten.
Men was vriendelijk en gastvrij.
Annemarieke B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het enthousiasme en de bevlogenheid spatte ervan af. Dit was niet alleen voelbaar maar je kon het ook proeven in de gerechten.
De tafel van Elise V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gezellige, vriendelijke bediening en ontvangst. Goede kwaliteit voedingsmiddelen, heerlijke smaaksensaties.
Rustige omgeving.
Ruud B.
Bijzonder lekker gegeten in een fijne sfeer en uitstekende bediening.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Prima restaurant in het centrum van Hilversum waar je in ongedwongen en persoonlijke sfeer prima kunt eten voor een heel schappelijke prijs
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De gastheer had goede wijn suggesties.
Es M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
We hebben een heerrlijk verrassingsmenu gekregen via de alber heijn actie.Erg fijn om op deze manier kennis te maken met restaurants. Verfijnd eten,een smaakpalet. De bediening was prima maar teveel voor 1 persoon om het hele restaurant te bedienen.
Hannah B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Erg gezellig en kwalitatief goed restaurant. Klein maar fijn. De bediening was uitstekend en het eten lekker, verassend en gevarieerd.
Penny C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Met de AH restaurantactie hebben we heerlijk bij Blue gegeten. We hadden een verrassingsmenu en ik heb begrepen dat wekelijks het menu wisselt. we kregen 2 amuses (1 vis en een soep), een heerlijk visgerecht en ook een lekker nagerecht. Omdat het een verrassingsmenu is en de week nog niet voorbij, ben ik bewust wat vaag hierover. Ik kan je verzekeren dat de prijs /kwaliteit verhouding absoluut in orde is en het eten ontzettend lekker. De bediening is snel, vriendelijk en uiterst professioneel.
Aanrader en waarschijnlijk komen we terug voor een volgend verrassingsmenu!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Vele keren in Hilversum verbleven, nu voor de eerste keer bij Bleu gegeten.
Hadden een hele gezellige avond, prima 4-gangen diner van de chef, en de mazzel dat Bleu meedoet aan de AH-restaurantactie.Niet eerder via deze actie zo leuk ontvangen en lekker gegeten. Top gastheer!
Volgende keer eten we zeker weer bij Bleu!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Met AH actie krijg je een verrassingsmenu. Drie gangen + twee amuses. Wij kregen allemaal originele gerechten, smaakte goed. Beneden zat je leuk, lekker koel. Wat ik beetje gek vond is dat voor een kommetje patat vier euro in rekening werd gebracht.
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Verrassingsmenu. Was erg lekker.
Gastheer erg aardig.
Sfeer aangenaam.
Haske W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Ontzettend leuke, vriendelijke bediening. Goede uitleg over gerechten en drank. Nog nooit hier geweest maar zeker voor herhaling vatbaar! Complimenten!
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Zeer plezierig en erg lekker.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Uitstekend gegeten, vriendelijke ontvangst en liet ook meteen merken dat hij wist dat we nog naar de film wilden gaan. Lekker genieten dus, verrast met 2 heerlijke amuses en met het AH-arrangement viel de rekening ook heel erg mee. Zelfs speciale persoonlijke drankjes waren keurig geprijsd, super. We komen zeker terug!
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Een zeer geslaagde avond. Huiselijke sfeer, kunstwerkjes op je bord, mooie smaken en zeer vriendelijke bediening die actief meedenkt in mogelijkheden wat betreft dieet en opties aanbiedt. Wij gaan zeker nog eens terug!