Restaurant Bleu

Vaartweg 7 1211 JD Hilversum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant Bleu

Welkom bij Restaurant Bleu

Bleu ontleent zijn naam aan een garingstechniek die wij naast de andere met passie toepassen: het dichtschroeien van vlees en handwarm serveren opdat de pure en mooiste smaken van het vlees bewaard blijven.

Bleu werkt met duurzame producten, waar het kan biologisch en verder zo veel mogelijk milieubewust. We betrekken ons vlees bij de ‘Biologische Slagerij’ uit de Bussumerstraat te Hilversum en de vis van visserij die uitsluitend aan duurzame vangst doet.

Onze slager is behalve bevlogen en betrouwbaar, al ruim 30 jaar biologisch werkzaam. Naast de kritische zoektocht ‘met welke boeren werk je samen en werken deze vanuit hun hart?’ wordt de hele keten gecontroleerd door SKAL (Bio certificaat). SKAL maakt het grote onderscheid, omdat het garandeert dat je met echte biologische producten te maken hebt en niet met een marketingtechnisch opgeleukt item. Biologische producten komen van boerderijen die letterlijk vanuit de bodem werken. Deze boeren zorgen allereerst voor hun grond; een rijk bodemleven met daardoor goede vruchtbaarheid. Zo’n bodem geeft gezonde gewassen. Sterk en vol leven, onze boeren werken met de natuur mee. De dieren op deze boerderijen zijn compleet opgenomen binnen dit biologische systeem. Ze worden gehouden naar hun aard, goed gevoed en goed geleefd.
Het mooie is dat je met dit vlees als slager, chef of thuis in de keuken niet anders kan dan er respectvol mee omgaan: mooie pure bereidingen en zorgvuldig koken. Het is een plezierig voorrecht hiermee te mogen werken.

Bleu kiest voor de mooiste producten. Wij willen u verrassen met spannende creaties en deze aanbieden in een ontspannen ambiance waar u kunt genieten van onze zaligheden.
Dat proef je!

Wij van Bleu wensen u een plezierige avond.

Meer informatie over restaurant Restaurant Bleu

J.W.V. L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Het eten was prima. Er was een groep en daarom werd voorgesteld een verassingsmenu te doen zodat de keuken wat meer flexibiliteit had. Dit bleek een compleet standaard menu te zijn voor het geheke restaurant. Niet erg verrassend. Verder moesten we lang wachten tussen elke gang, werden de borden te laat uitgehaald en hebben we vrijwel elke gang om wijn moeten vragen terwijl we een arrangement hadden. Tip: neem geen groepen aan als je het niet aankan en je zaak er te klein voor is. Verder is het interieur gedateerd. De wijn kelder achter is erg leuk, de entree en boven prima maar de rest vonden wij meer op een 2e rangs pizza zaak lijken. Helaas een matige waardering dus.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Tijdje niet geweest maar was weer echt wauw! Alles was perfect! Eten, sfeer, en de vrolijke gastvrije gastheer! Dank jullie wel!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Met de AH actie een heerlijke drie gangen verrassings menu gegeten. Voorafgaand twee amuses. Met de smaak hiervan kon het menu al niet meer stuk. Ik ga niet verklappen wat het menu was, anders is het geen verrassing meer. Aanraden kan ik het zeker. Wat de avond helemaal compleet maakt is de manier waarop de medewerker zijn werk doet. Met passie, gewoon top.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Heerlijk verrast met een vier gangen menu door de chef. De verrassingsmenu's zijn echt een aanrader. Sfeer in Bleu is fijn, sfeervol, niet opgedirkt. Je wordt super bediend, erg vriendelijk en komt met heerlijke suggesties.
Sem R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten en goede service die bijdragen aan een leuke avond!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Geweldig gegeten, gezellige bediening . Een feestje om te eten .
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
we genoten van een afwisselend kennismakingsmenu. Iets meer groente bij het hoofdgerecht hadden we wel passend gevonden
Paulette H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Prettige ontvangst, heerlijk gegeten van het speciale AH menu: 2 amuses en vervolgens een 3 gangen menu met kleine heerlijke porties, waaraan we allemaal voldoende hadden
Voorafje zeebaarsfilet in een taartje met o.a. komkommer en venkel, hoofdgerecht met hertenstoofpotje en hertenbiefstuk met puree en groente, waarbij we extra patat konden bestellen, toetje chocolade taartje met een soort yoghurt mousse
Robert C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Leuke kennismaking met het
restaurant. Wat wel jammer was met het hoofdgerecht dat het rundvlees behoorlijk wat "werkvlees" bevatte. Bij 3 van de 4 borden het geval. Na dit gemeld te hebben geen enkele reactie. Jammer. Bediening was wel enthousiast.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Enthousiaste en persoonlijke bediening. Mooie gerechten die uitgebreid worden toegelicht. Verrassend.
Charlotte J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Dank voor de fijne avond!
Gerrit-Jan W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Een aangenaam verrassend AH menu. Hier is veel zorg aan besteed. Creatief mag je wel zeggen. De amuses waren origineel en smakelijk. Wilde zalm vooraf, erg smakelijk, runderleder was prima. Het bietenijs vonden wij origineel maar niet onze keus. Opvallend is dat het water alleen per fles besteld kan worden. De wijn is met €6.00 per glas aan de dure kant.
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
0voor het eerst hier geweest, priima bediening met steeds leuke uitleg van wat geserveerd werd, zeker een aanrader!
Jetty N.
Leuk en verassend menu
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Mooi wijn arrangement erbij genomen. Goede balans tussen gerecht en wijn. Bietenijs was wel bijzonder. Misschien vaker gaan eten om daar aan te wennen.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Lekker gegeten met de AH actie. Voorafgaand 2 amuses, verrassingsmenu was lekker, behalve rode biet ijs die was niet zo smakelijk. Het is maar wat je lekker vind natuurlijk. En er was rekening gehouden met mijn zwangerschap, erg fijn. Bediening zeer attent en vriendelijk, zie je niet overal.
Maarit W.
Altijd top!
M.S. B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Bleu: begin deze maand ook al maar doordat het menu elke week verandert nu weer heel wat anders gegeten, maar minstens zo lekker! De bediening was weer top, kundig en met humor. Enige minpuntje is de inrichting boven; veel harde materialen waardoor het gepraat van de gasten nogal weerkaatst: wellicht een ideetje om er een aantal vloerkleden in te leggen voor demping?