Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Bleu

Spanning en creativiteit

Laat je verrassen door spannende creaties. Alles wat op je bord ligt klopt, een schot in de roos. Ja hier weten ze wel wat koken is. Bij al dat lekkers hoort natuurlijk een goed glas wijn en daar adviseert het personeel je graag in. Wat een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Bleu

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 01:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Werkelijk TOP gegeten. Heel leuk verrassing-menu met heerlijk wijnarrangement. Bediening was heel erg vriendelijk en professioneel ! Wij komen zeker nog een keer terug. Een echte aanrader.
S. L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We kennen Bleu nu al weer een jaar en zijn iedere keer weer erg blij als we er gegeten hebben. Onbegrijpelijk dat de zaak niet dagelijks stampvol zit. Bleu blijft een aanrader!
Wendyvwa .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Verrassend groot binnen. Bediening was vriendelijk en zeer professioneel. Eten was erg lekker en mooi opgemaakt. Zeker een aanrader.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Bijzondere gerechten. Zeer smaakvol. Bediening heeft duidelijk liefde voor het vak. Goede bijpassende wijnen. Absolute aanrader!!
E V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De presentatie van de gerechten op de borden is een creatief hoogstandje! Schitterend, verrassend en origineel!
Bediening is attent en niet overheersend. We hebben een erg fijne avond gehad.

Parkeren is niet zo gunstig. Wellicht een idee om een uitrij-voucher te geven als de klant in de parkeergarage staat? Ook voor het stallen van fietsen is niet echt gelegenheid. Vermeld het anders eens op de website!
Jorica V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Alles top! Fijne bediening, gezellig restaurant en het eten was een verrassing. Alle gerechten zagen er even mooi en vrolijk uit en smaakten heerlijk.. Wijn was goed en het kaasplankje viel in de smaak.
Wat betreft de prijs: hier staat 22 euro, maar daar heb je alleen een hoofdgerecht voor.
Royston D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Alle gerechten waren zeer smaakvol. Personeel is zeer charmant en deskundig. Het hoofdgerecht was erg ludiek samengesteld maar oogte een beetje druk op je bord.
Chantalle B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Voor de tweede keer gegeten met de restaurant actie. Dit jaar met een verassingsmenu, en wat een verassing was het! Heerlijk gegeten, elke hap is een sensatie! Goede bediening die alles verteld wat je wilt weten over je eten. Echt een aanrader!
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We kregen geen wijnkaart aangeboden zodat wij niet op de hoogte waren van de prijzen. We vonden de kwaliteit van het eten in vergelijking met vorig jaar, wat minder. Service was oké door aardige jonge stagiaire, hij deed erg zijn best en dat was leuk om te zien (school Amersfoort)
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten, verassende smaken, snelle en vriendelijke service. Wij hadden gereserveerd met de AH actie en hebben een erg lekker verassingsmenu gekregen.
Wij komen zeker terug!
wethm010 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Zoals altijd(!) werden wij weer niet teleurgesteld!
Eten was top en de bediening vlot en met veel humor.
Bleu is in het Gooi voor ons een "vast" adres geworden en hopelijk houden zij hun kwaliteit en servicegraad vast.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prijs-kwaliteitsverhouding heb ik ingevuld als erg gunstig, maar we aten wel met de AH-actie, dus normaal gesproken zal deze verhouding iets minder gunstig zijn..
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijke avond gehad. Samen met mijn partner genoten van het verrassingsmenu. De gerechten waren goed op smaak en de wijn adviezen waren een schot in de roos.
Rodepet .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een mooi en heerlijk verrassingsmenu (een minpuntje was de soep in een heel klein flesje dat bloedheet was zowel fles als inhoud), goede bediening, prima uitleg van de gerechten en wijnen. Voor herhaling vatbaar!!
Helga B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten, met een zeer aangename bediening!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Verrassend lekker en goed gegeten in een uitstekende sfeer. Absolute aanrader.
Jantien M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Met de AH restaurantactie hier gegeten. Het was weer erg lekker allemaal, en de borden werden mooi opgediend! Er werd goed rekening gehouden met dieetwensen.
PATRS .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gezien de score van boven de 8 hadden we er meer van verwacht. Het is redelijk maar niet speciaal. Om heel eerlijk te zijn...... Waren de frites nog het lekkerst. Ook zou een cursus wijn/spijs helpen in wijn advies en combinatie gerecht versus wijn keuze.
Nikita V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Met moederdag wezen eten; Heerlijk gegeten, ontzettende vriendelijke en goede bediening, rekening gehouden met dieet wensen, in één woord geweldig! Wij komen zeker terug!