Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Bleu

Spanning en creativiteit

Laat je verrassen door spannende creaties. Alles wat op je bord ligt klopt, een schot in de roos. Ja hier weten ze wel wat koken is. Bij al dat lekkers hoort natuurlijk een goed glas wijn en daar adviseert het personeel je graag in. Wat een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Bleu

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 01:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bleu

Joep A.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Nog nooit bij Bleu gegeten. Hartelijke ontvangst.Mijn partner en ik hadden beide gebakken zeetong besteld. Er werd gevraagd of we de zeetong gefileerd wilden hebben. Attente bediening.
Bord mooi opgemaakt. Groente lekker stevig. Zeetong heerlijk. Daarna nog een dessert. Wij hebben er goed en gezellig gedineerd.We komen er zeker terug.
Lesley M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Bleu! Wat het fijne aan Bleu is, is dat je 2 amuses krijgt en een broodje voor je voorgerecht komt. Daar door geniet je lekker en gunnen ze je alle tijd van de avond! De dame en de heer in de bediening doen het super! Mooie uitleg van de wijnen en ze laten je zelfs proeven. Kortom.. Restaurant Bleu was weer is top! Ik kom weer terug!
Claire_V .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Met een vriendin bij Bleu gegeten. Vooraf kregen we weer heerlijke amuses en een broodje van het huis. Dit vind ik echt een toegevoegde waarde hebben. We kozen vooraf voor de ceviche van harder, welke er prachtig uitzag en goed op smaak. Gevolgd door een bisque van coquilles, ook weer een plaatje en om van te smullen. Vervolgens kozen we beiden de zeetong met hierbij frieten. We sloten af met koffie en deelde een hemelse modder met pistachijs en mousse van champagne. We dronken hierbij een fles chardonnay. Prettige, vriendelijke en kundige bediening. Al met al een sfeervolle en gezellige avond gehad.
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gezellige inrichting.
Leuk dat je vooraf wat amuses krijgt.
Ze laten lekker wat tijd tussen de gangen waardoor je niet na 1,5u alweer buiten staat (positief).
Bediening was beleefd maar aan haar gezicht te zien had ze er duidelijk geen zin in. Dit is wel echt jammer. Past niet bij het restaurant.
Candice H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Dit was heel leuk
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Iets wat kale tafel en verdere aankleding. Doet verder niets af aan de bediening en kookkunsten.
Nikita V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij hadden gekozen voor het 5 gangen wissselende menu, echt een aanrader! Heerlijk eten met veel verschillende en verassende smaken! De service was ook perfect, we hebben echt een geweldige avond gehad!
Nellie S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
afgelopen donderdag weer bij bleu gegeten! als voorgerecht hadden we de bisque en de tournedos als hoofdgerecht. het dessert werd een uitsmijter. dat was echt een verassing! ik verwachtte een gebakken ei maar kreeg de zoete versie ervan. dit dessert zal me altijd bij blijven! de service van bleu is echt super! het is echt de moeite waard om hier te eten!! ik kom zeker weer terug!
charles V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Huiskamergevoel, persoonlijke service, prachtige uitvoering van de gerechten. Veel verschillende smaken in de bijgerechten, die allemaal goed tot zijn recht komen. Ontspannen sfeer. Echt verwend worden: Ga naar Bleu!
Lara H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij Bleu. Ondanks dat het helemaal vol zat waren de service en gerechten top. We hadden een 3 gangen verrassingsmenu met de AH bon en kregen vooraf zelfs 2 amuses en daarna nog een lekker broodje. Dit was fijn omdat we vanwege de drukte even moesten wachten op het voorgerecht.
Het voorgerecht, heilbot tartaar, was echt subliem. Ik heb zelden zoveel en bij elkaar passende smaken geproefd in een gerecht. Wat wij minder goed vonden passen, en zelf niet zo van houden, waren de churro's als nagerecht. Het deed voor ons een beetje af aan de gebalanceerde en mooi opgediende voor- en hoofdgerechten.
Al met al heerlijk gegeten, lekker lang kunnen tafelen en fijne deskundige bediening. Voor herhaling vatbaar!
kitty W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten lag aantrekkelijk op de borden en smaakte prima. Ze letten erg op kleine details waardoor eten een ontdekkingstocht werd. Het was niet goedkoop maar het eten was wel van zo'n kwaliteit dat het het geld waard was.
dirkvandijk .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede ontvangst en uitstekend gegeten. Goede bediening. Zeker een volgend bezoek waard. Wij hebben met onze vrienden een gezellige avond beleefd. Een aanrader
Nicoline R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gerechten met aandacht en liefde, wijnarrangement is een aanrader bij het verrassingsmenu anders is het geen verrassing meer of je hebt niet de optimale combi.
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
WOW in 1 woord, dat beschrijft alles. Gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Met de AH restaurantbon krijg je niet (zoals soms) een heel ander (kleiner) menu, maar de 2 amuses werden ook uitgeserveerd evenals de 3 gangen.
Alles was even lekker, zeer verfijnde smaken en prachtige opmaak want het oog wil ook wat.
We gaan over een weekje weer, want dit is te goed om niet te gaan. Om de hoek bij de parkeergarage, dus ook dat is gunstig. Kortom een regelrechte aanrader.
Een sterwaardig restaurant, need I say more??
Bert J N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Perfect eten. Uitermate vriendelijke bediening. Wachttijden tussen voor/hoofd en nagerecht voor mijn gevoel redelijk lang. Na 3/4 a 1 uur pas het voorgerecht
H S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed ingespeeld team. Hartelijke ontvangst, heerlijk 3 gangen menu met amuse. De eend was uitstekend. Goede wijnen. Een aanrader.
Minpunt: teveel tafels op elkaar. Meer ruimte geeft meer privacy.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk verrassingsmenu gegeten, geweldige gastheer. Er werd goed rekening gehouden met dieetwensen. Als zwangere vrouw mag ik niet alles eten. Topavond
Dimphy A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hier terecht gekomen na wat zoekwerk op Iens. De goede recensies en de menukaart spraken ons aan. En we zijn niet teleurgesteld. Wat een top restaurant. Bijzonder prettige en ongedwongen sfeer. Fijne bediening. Kraanwater gelukkig gewoon op tafel. Verrast met twee heerlijke amuses en versgebakken brood met twee tapenades als extraatje. Het driegangenmenu heeft ons verrast. Originele gerechten, mooie combinaties, kleine details, wat lekker allemaal. De bijpassende wijnen in gulle porties, niet van dat afgepaste gedoe. Wat een heerlijke sfeervolle avond!
94sas94 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was lekker, maar de porties zijn aan de kleine kant. Ik ben nu het meest gevuld geraakt door de patat bij het hoofdgerecht, wat naar mijn mening prima zou zijn als je in een goedkoper eetcafé eet, maar hier vind ik het niet passend. Verder wel erg gezellig ingericht, we hebben een paar uur heerlijk gezeten hier.
Rodepet .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Dit was niet de eerst keer dat wij bij Bleu aten. We hebben Bleu hoog in het vaandel staan. Echter deze keer waren er enige tekortkomingen. Zo vonden we de bediening erg koel en kwam ongeinteresseerd bij een deel van de bediening over. Het eten was goed maar ook niet meer dan dat. ja, we waren er via de AH actie. En dat gevoel hadden we dan ook. Net iets minder. Bovendien als je om een tapbier vraagt voor de tweede keer en het blijkt anders te zijn omdat het vat leeg was en je meldt het pas als er een opmerking wordt geplaatst, maar zonder excuses, dat is erg slordig. Ze zijn voor ons gezakt op de ranglijst, uit de top-3. Jammer.....