Over het restaurant Restaurant Bleu

Bleu heeft zijn naam te danken aan een garings techniek die wij naast de andere met passie willen toepassen: het dichtschroeien van vlees en handwarm serveren opdat de pure en mooiste smaken van het vlees bewaard blijven.
Bleu wil staan voor het werken met duurzame producten, waar het kan biologisch en verder zo veel mogelijk milieubewust. Zo is het vlees veelal van biologische oorsprong en komt de vis van visserij die uitsluitend aan duurzame vangst doet. De groenten worden vooral verbouwd door kleinschalig werkende boeren, o.a. uit de Beemster.

Meer informatie over restaurant Restaurant Bleu

• Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk eten, leuke bediening
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Erg genoten van de avond, gezellige bediening! en goed eten.
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gastvrije en enthousiaste ontvangst, een bijpassend wijnarrangement bij de gerechten gekozen, de smaken kwamen erg goed terug in de wijnen en in het eten. Het was weer een plaatje om de gerechten weer zo passievol op het bord terug te zien. Ook weer de bediening weer erg goed en gezellig. Aanrader !
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Zoals belooft weer terug geweest. Ook dit keer weer enorm genoten van het chefsmenu. Daarbij passende wijnen gedronken. Al met al was het weer zoals het hoorde te zijn. Prima bediening, heerlijke gerechten.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker een avondje uit onder het genot van goede, maar niet excellente gerechten. Over een passende wijn bij de eendenlever moest even worden over nagedacht. Goed opgelost trouwens...
De wijn in dit huis an sich is prima trouwens.
Attente bediening,
Githa S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Van de hartelijke ontvangst, via de prettige bediening, die met ons meedacht, tot het heerlijke eten: het was perfect.
Aparte gerechten, die duidelijk met veel zorg en passie gemaakt werden. De enige ober had er veel plezier in om het iedereen naar de zin te maken. Dat was te goed te merken, We voelden ons écht welkom en verwend.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten. 4-gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. 2 amuses vooraf om de smaakpapillen op te warmen, gevolgd door een heerlijke smaakmaker als voorgerecht. Combinatie van zoet (mango), zilt (krab) en zuur en een krokantje: het hoogtepunt van de avond wat mij betreft. Tussengerecht, hoofdgerecht en nagerecht ook heerlijk. Wijnen prima. Bediening top, maakt de avond compleet. Kortom: geslaagde avond!!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk genoten van 4 gangen diner, uitstekend rekening gehouden met vegetarische en glutenvrije dieetwensen. Prima ambiance, een aanrader!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
We aten een vegetarisch verrassing menu door de chef, t was werkelijk heerlijk.
Leunenserik L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Lekker gegeten met een vriendelijke bediening. We vonden het attent dat men een alcoholvrij aperitief maakte. Tip: zet zoiets op de kaart.
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijk gegeten, verrassingsmenu genomen. Was mooi in verhouding, niet te veel. Zeer aardige en kundige bediening. Dus een aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, gerechten verzorgd en bediening prettig. De wachttijd tussen de gerechten ook precies goed, ontspannen ondanks dat het best druk was in het restaurant.
De tafel van Theo B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, smaken super goed op elkaar afgestemd en een hele fijne enthousiaste bediening. Een aanrader, wij komen zeker weer eens eten
Celine B.
Fantastisch gegeten, uitgebalanceerd en rijk van smaak. Wij komen zeker terug!!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijke recepten en mooi opgemaakt
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Overheerlijk gegeten. Zeer kundig en attent personeel. Gekozen voor het chefsmenu en ons laten verrassen. Zeer goed afgepaste porties met heel verrassende ingrediënten. Zeer aan te raden !
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Nog steeds mijn favoriete restaurant van het Gooi. Het eten is echt voortreffelijk en de bediening is zeer gastvrij en persoonlijk en je voelt je dan ook zeer welkom. De gastheer en de Chef (ook de eigenaar) weten van wanten. We worden ieder bezoek weer verrast met overtreffelijke gerechten, amuses en wijnen. Mijn man en ik kozen voor het 5 gangen menu en bijpassend wijnarrangement. Ieder gerecht is een feestje in je mond en de wijnen maken het geheel af. De prijs kwaliteitsverhouding is wat ons betreft dan ook erg goed. Ik denk dat Bleu voor veel mensen nog een niet ontdekt pareltje is waar je zeker eens gegeten moet hebben. Ga zo door mannen!!
T. V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Bediening echt top! Wat een enthousiaste mensen werk er. Met hart voor de zaak en zich inzetten om een jou een fijne avond te bezorgen.
Eten is prima.
Aanrader voor een heerlijk avondje uit!
Els N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Een zeer mooi menu wasrdoor keuze maken moeilijk was. Maar uiteindelijk lekker gegeten. Enige min puntje vond ik devamuse soep die in een beugel flesje werd geserveerd.....waarom??? Onpractisch en duurt erg lang tot afgekoelt is. Heb mijn tong verbrand.
Maar verder was het ok.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Leuke amuses om mee te beginnen. Een gezellige sfeer en lekkere gerechten.
Harm W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Ietwat basic meubilair, vis te machtig (misschien bereid in boter?) en waarom apart betalen voor frites? Groenten en wijn waren overigens prima, evenals de bediening.