Over het restaurant Restaurant Bleu

Spanning en creativiteit

Laat je verrassen door spannende creaties. Alles wat op je bord ligt klopt, een schot in de roos. Ja hier weten ze wel wat koken is. Bij al dat lekkers hoort natuurlijk een goed glas wijn en daar adviseert het personeel je graag in. Wat een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Bleu

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
paulaappalonia .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Mooie gerechten (echt bijzonder), goede service en heerlijke wijn. De ideale combinatie! Eten bij Bleu is zeer zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, mooie en creatieve gerechten. Veel aandacht en uitleg van het personeel en een vlotte doorloop van de gangen. Minpunt: onze tafel. We werden geplaatst aan een nogal krap en duidelijk bijgezet tafeltje vlak bij de ingang. Op ons verzoek om een andere plaats omdat wij toch echt niet de 'last in' konden zijn aangezien we een paar weken geleden al hadden gereserveerd, werd in eerste instantie niet echt handig gereageerd. Voor het dessert werd dit alsnog goedgemaakt met een verplaatsing naar de benedenruimte waar inmiddels een tafel was vrijgekomen.
Barttjeh .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten, redelijk druk voor een woensdagavond. Het restaurant heeft een kaart die elke kaart wisselt, herlijk met allemaal seizoensgerechten. Voor het voorgerecht werden 2 heerlijke amuses geserveerd. Prima 3-gangen menu, dat kan worden uitgebreid naar 4 gangen.

3-gangen kunnen ook worden genuttigd als voor-tussen-hoofd of hoofd-dessert-dessert. Goede bediening met uitleg bij de verschillende gerechten. Doordat er tot 4 verschillende medewerkers onze tafels serveerden was het soms even wachten op drinken. De wachttijd tussen verschillende gerechten was wel uitstekend.

Gezellig tafeltje bij het raam, ruime tafels waardoor er genoeg ruimte is voor gerechten op tafel. Gedurende de avond leken verschillende tafeltjes elkaar te willen overstemmen, waarna dat vervolgens ook weer afzwakte. Geen negatieve invloed op de sfeer.

Lekker gegeten, uitstekend als jubileumetentje!

Met AH-kaart kon er van de reguliere kaart gekozen worden.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede service en fijne bediening.
Goed gereageerd op allergieën.
Lekkere uitdagende gerechten. Erg creatief. Een smaak beleving op en top.
Judith E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Fantastisch eten, leuke aparte proeverijtjes. We zaten boven, daar heb je een soort woonkameridee. Je hebt goed zicht op de andere tafeltjes. Dat moet je wel prettig vinden. We moesten wel erg lang wachten op het hoofdgerecht. Was het wel waard, want eten bereiden kunnen ze prima bij Bleu.
Ewoud S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Uitstekend gegeten. Twee amuses en brood met aioli en olijventapenade vooraf en op verzoek een karaf kraanwater (gratis, zoals het hoort). Vervolgens een heerlijk 3-gangenmenu bestaande uit mooi bereide en fraai opgediende gerechten. Gerookte eendenborst - gerookte botervis - gebakken lentesteak en steak tartaar - bouillon van fazant en croûte - gebakken grietfilet. Een klein schaaltje huisgemaakte frieten zou standaard geserveerd moeten worden. Ditmaal gekozen voor een wijnarrangement. De diverse wijnen bij de verschillende gerechten smaakten allen goed. Voor herhaling vatbaar. Koffie toe. De rekening stond - door gebruik te maken van de AH-retaurantactiekaart - mooi in verhouding tot het gebodene. Zonder deze korting was de rekening 35 euro hoger uitgevallen en daarmee aan de te hoge kant geweest. Zeker een gelegenheid waar we graag weer terugkomen.
EJ eats .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Hier werkt een hele goede chef die ook de eigenaar is. Elke maand een nieuwe kaart en altijd heerlijke amuses vooraf:-)
Een absolute aanrader!!!
bjnieland .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Goed eten. Leuke en vooral lekkere gerechten. Spannende amuses. Kortom vooral dooooooooooooooorgaan op deze weg. Bediening erg betrokken en weten exact wat erop je bord ligt
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het is iedere keer weer een feest om hier te eten.
Ook zonder ah-actie is het betaalbaar.
De presentatie van het eten is fantastisch.
We waarderen de amuses erg.
Maukje D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Fantastische gerechten om te zien. Veel liflafjes. Vorige keer was de visbereiding meer mijn smaak. Nu viel het voor en hoofdgerecht tegen. Nagerecht subliem!
joyce G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Leuke avond gehad met AH actie. Fijn dat je alle gerechten kan kiezen op de kaart ipv een beperkt menu, daarnaast kregen we nog 2 lekkere amuses vooraf. Huiswijn was prijzig en betaalde we 6,- per glas. Enige min punt was dat onze borden al werden weg gehaald terwijl we nog aan het eten waren van onze friet, en tegelijkertijd ook de dessert kaart kregen.

Verder een leuke avond gehad met goede service
Nathanya P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten bij Bleu is iedere keer weer een feestje! Je krijgt prachtige kunstwerkjes op je bord, die telkens weer verrassend en heerlijk smaken. Een avondje dineren bij Bleu is echt een aanrader.
jvs1273 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gegeten met AH bon. Gerechten waren erg smaakvol. De informatie over de gerechten hebben wij als positief ervaren. Leuke enthousiaste en keurige bediening. Zeker een aanrader ook zonder bon. Hoeveelheid was prima.
Prijs/kwaliteit vonden wij in evenwicht
sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Fantastische gerechten lust voor het oog, streling voor smaakpapillen .
Er werd uitstekend rekening gehouden met dieet wensen.
We komen terug!
joostguijt .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Bleu speelt echt met de smaken in het eten met verrassende en meestal heerlijke resultaten. Vriendelijke mensen die genieten van wat ze je opdienen. Daarbij nadrukkelijke keuze voor duurzame producten maakt het een favoriete restaurant voor ons.
vineyards .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een hele fijne en lekkere avond gehad, ontvangst heel netjes, bediening allemaal keurig en beleeft en denken goed met je mee. Heerlijke voorgerechten en een lust voor het oog, 1 klein minpuntje was het mesje bij de rundermuis, die was niet scherp genoeg waardoor het moeilijk tot niet te snijden was. Ik kon het tussengerecht van zwezerik als hoofdgerecht krijgen, wat bijzonder lekker was. Heerlijk dessert en heerlijke wijn. Kortom een aanwinst voor Hilversum.
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de ah actie. Gezellige, knusse sfeer met zeer attente bediening. Gerechten werden mooi opgemaakt en toegelicht. We kregen vooraf 2 amuses die tongstrelend waren en met name de hoofdgerechten ( fazant en rumpsteak ) waren van erg hoge kwaliteit. Tussengerechten en voorgerechten goed van smaak en opmaak...alleen t toetje van sponge cake was wat saai van smaak...Bleu is zeker n aanrader!!
Floortje W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Als je jezelf culinair wilt verwennen...ga naar Bleu! Een lust voor het oog en de smaakpapillen. Fijne sfeer en kundig personeel ook.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Oog en tong strelende gerechten, voor iedereen die in Hilversum in een boven gemiddeld restaurant wil eten is Bleu een topper!
Albert C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij waren op tijd en werden heel vriendelijk ontvangen en kregen diverse amuses aangeboden en een lekker broodje en bijna gelijk de Steak tartaar van kalf met gehakte oester, waarvan ik de oester wel overheersend vond. als tussengerecht namen wij het ZACHT GEGAARD BUIKSPEK en de HANDGEDOKEN COQUILLES waar toch duidelijk een s achter staat maar het was er maar 1 Coquille (beetje jammer) buikspek was verder prima
De hoofdgerechten Hertenbiefstuk en de Doradefilet waren voortreffelijk.
al met al een gezellige avond en wij komen hier zeker terug.