Over het restaurant Restaurant Bleu

Spanning en creativiteit

Laat je verrassen door spannende creaties. Alles wat op je bord ligt klopt, een schot in de roos. Ja hier weten ze wel wat koken is. Bij al dat lekkers hoort natuurlijk een goed glas wijn en daar adviseert het personeel je graag in. Wat een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Bleu

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Uitstekend eten, prima bediening, leuke gelegenheid. Ik kan me voorstellen dat het traplopen voor de bediening een ramp is, maar de gastvrijheid lijdt er zeker niet onder. Komen zeker weer s terug.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De zitruimte in de kelder is wat krapjes als je aan de kant zit waar de bediening steeds langs komt.
Je zit daar vrij dicht op elkaar,, daardoor is de privicy wat minder.
Goede smakelijke vrij prijzige gerechten. Zonder de AH-kortingsbon zouden we waarschijnlijk niet zijn gegaan. Hebben door de actie extra genoten van de avond. Het concept van " 3 gangen zelf kiezen" is een prima idee.
van.ettekoven .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ons jaarlijkse etentje met oud-collega's was zaterdagavond 28 januari een groot succes.
We hebben heerlijk gegeten bij Bleu.
De gerechten worden mooi opgediend met daarbij een duidelijke uitleg.
Ook met knoflookallergie wordt prima rekening gehouden.
Erg leuk dat we enkele wijntjes mochten proeven, voordat we een definitieve keuze maakten.
Het nagerecht werd een Grand dessert met daarbij een heerlijke iets zoete wijn; een traktatie!
Bleu: hartelijk dank, namens de gasten uit Hilversum en Purmerend!
zoutendijk.jannie .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk geheten, mooie bordjes een lust om naar te kijken , zeer verzorgd , aardig personeel , zeker voor herhaling vatbaar!
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten was lekker en exclusief. Echter, ondanks 2 amuses, is 1,5 uur wachten op het voorgerecht wel erg veel. Na het voorgerecht ruim 40 minuten eer het hoofdgerecht kwam. De bediening begon aardig, maar aan het eind van de avond niet meer de gastvrijheid die het zou moeten zijn. Beneden in de kelder is het tevens fris.
Qua eten lekker en exclusief, maar een Merlot/huiswijn hoeft geen 27,50 te kosten in deze ambiance.
Mirre O.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Best leuk restaurant, maar niet erg persoonlijke ontvangst en we moesten enorm lang op onze gerechten wachten. Ondertussen werd wel steeds de wijn bijgevuld waardoor de prijs behoorlijk opliep. We kregen pas na 2,5 uur ons hoofdgerecht. Het dessert hebben we dus maar overgeslagen.
John V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten, na een supervriendelijke ontvangst. Maar liefst 3 amuses als onderdeel van het menu.
Porties groot genoeg. Deskundig en betrokken personeel en uitleg bij iedere gang.
Verrassende gerechten.
We gaan zeker nog een keer terug.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het was fantastisch! Va de amuse tot het nagerecht! Ik heb genoten! Tevens zeer goede wijnen! Alles was op smaak gebracht en elke gerecht was in de juiste balance! Kan niks anders zeggen! Dat het top was! Met vriendelijk groet, Maurice
paulaappalonia .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Mooie gerechten (echt bijzonder), goede service en heerlijke wijn. De ideale combinatie! Eten bij Bleu is zeer zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, mooie en creatieve gerechten. Veel aandacht en uitleg van het personeel en een vlotte doorloop van de gangen. Minpunt: onze tafel. We werden geplaatst aan een nogal krap en duidelijk bijgezet tafeltje vlak bij de ingang. Op ons verzoek om een andere plaats omdat wij toch echt niet de 'last in' konden zijn aangezien we een paar weken geleden al hadden gereserveerd, werd in eerste instantie niet echt handig gereageerd. Voor het dessert werd dit alsnog goedgemaakt met een verplaatsing naar de benedenruimte waar inmiddels een tafel was vrijgekomen.
Barttjeh .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten, redelijk druk voor een woensdagavond. Het restaurant heeft een kaart die elke kaart wisselt, herlijk met allemaal seizoensgerechten. Voor het voorgerecht werden 2 heerlijke amuses geserveerd. Prima 3-gangen menu, dat kan worden uitgebreid naar 4 gangen.

3-gangen kunnen ook worden genuttigd als voor-tussen-hoofd of hoofd-dessert-dessert. Goede bediening met uitleg bij de verschillende gerechten. Doordat er tot 4 verschillende medewerkers onze tafels serveerden was het soms even wachten op drinken. De wachttijd tussen verschillende gerechten was wel uitstekend.

Gezellig tafeltje bij het raam, ruime tafels waardoor er genoeg ruimte is voor gerechten op tafel. Gedurende de avond leken verschillende tafeltjes elkaar te willen overstemmen, waarna dat vervolgens ook weer afzwakte. Geen negatieve invloed op de sfeer.

Lekker gegeten, uitstekend als jubileumetentje!

Met AH-kaart kon er van de reguliere kaart gekozen worden.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede service en fijne bediening.
Goed gereageerd op allergieën.
Lekkere uitdagende gerechten. Erg creatief. Een smaak beleving op en top.
Judith E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Fantastisch eten, leuke aparte proeverijtjes. We zaten boven, daar heb je een soort woonkameridee. Je hebt goed zicht op de andere tafeltjes. Dat moet je wel prettig vinden. We moesten wel erg lang wachten op het hoofdgerecht. Was het wel waard, want eten bereiden kunnen ze prima bij Bleu.
Ewoud S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Uitstekend gegeten. Twee amuses en brood met aioli en olijventapenade vooraf en op verzoek een karaf kraanwater (gratis, zoals het hoort). Vervolgens een heerlijk 3-gangenmenu bestaande uit mooi bereide en fraai opgediende gerechten. Gerookte eendenborst - gerookte botervis - gebakken lentesteak en steak tartaar - bouillon van fazant en croûte - gebakken grietfilet. Een klein schaaltje huisgemaakte frieten zou standaard geserveerd moeten worden. Ditmaal gekozen voor een wijnarrangement. De diverse wijnen bij de verschillende gerechten smaakten allen goed. Voor herhaling vatbaar. Koffie toe. De rekening stond - door gebruik te maken van de AH-retaurantactiekaart - mooi in verhouding tot het gebodene. Zonder deze korting was de rekening 35 euro hoger uitgevallen en daarmee aan de te hoge kant geweest. Zeker een gelegenheid waar we graag weer terugkomen.
EJ eats .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Hier werkt een hele goede chef die ook de eigenaar is. Elke maand een nieuwe kaart en altijd heerlijke amuses vooraf:-)
Een absolute aanrader!!!
Bert J N.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Goed eten. Leuke en vooral lekkere gerechten. Spannende amuses. Kortom vooral dooooooooooooooorgaan op deze weg. Bediening erg betrokken en weten exact wat erop je bord ligt
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het is iedere keer weer een feest om hier te eten.
Ook zonder ah-actie is het betaalbaar.
De presentatie van het eten is fantastisch.
We waarderen de amuses erg.
Maukje D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Fantastische gerechten om te zien. Veel liflafjes. Vorige keer was de visbereiding meer mijn smaak. Nu viel het voor en hoofdgerecht tegen. Nagerecht subliem!
joyce G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Leuke avond gehad met AH actie. Fijn dat je alle gerechten kan kiezen op de kaart ipv een beperkt menu, daarnaast kregen we nog 2 lekkere amuses vooraf. Huiswijn was prijzig en betaalde we 6,- per glas. Enige min punt was dat onze borden al werden weg gehaald terwijl we nog aan het eten waren van onze friet, en tegelijkertijd ook de dessert kaart kregen.

Verder een leuke avond gehad met goede service
Nathanya P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten bij Bleu is iedere keer weer een feestje! Je krijgt prachtige kunstwerkjes op je bord, die telkens weer verrassend en heerlijk smaken. Een avondje dineren bij Bleu is echt een aanrader.