Restaurant Bleu

Vaartweg 7 1211 JD Hilversum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant Bleu

Welkom bij Restaurant Bleu

Bleu ontleent zijn naam aan een garingstechniek die wij naast de andere met passie toepassen: het dichtschroeien van vlees en handwarm serveren opdat de pure en mooiste smaken van het vlees bewaard blijven.

Bleu werkt met duurzame producten, waar het kan biologisch en verder zo veel mogelijk milieubewust. We betrekken ons vlees bij de ‘Biologische Slagerij’ uit de Bussumerstraat te Hilversum en de vis van visserij die uitsluitend aan duurzame vangst doet.

Onze slager is behalve bevlogen en betrouwbaar, al ruim 30 jaar biologisch werkzaam. Naast de kritische zoektocht ‘met welke boeren werk je samen en werken deze vanuit hun hart?’ wordt de hele keten gecontroleerd door SKAL (Bio certificaat). SKAL maakt het grote onderscheid, omdat het garandeert dat je met echte biologische producten te maken hebt en niet met een marketingtechnisch opgeleukt item. Biologische producten komen van boerderijen die letterlijk vanuit de bodem werken. Deze boeren zorgen allereerst voor hun grond; een rijk bodemleven met daardoor goede vruchtbaarheid. Zo’n bodem geeft gezonde gewassen. Sterk en vol leven, onze boeren werken met de natuur mee. De dieren op deze boerderijen zijn compleet opgenomen binnen dit biologische systeem. Ze worden gehouden naar hun aard, goed gevoed en goed geleefd.
Het mooie is dat je met dit vlees als slager, chef of thuis in de keuken niet anders kan dan er respectvol mee omgaan: mooie pure bereidingen en zorgvuldig koken. Het is een plezierig voorrecht hiermee te mogen werken.

Bleu kiest voor de mooiste producten. Wij willen u verrassen met spannende creaties en deze aanbieden in een ontspannen ambiance waar u kunt genieten van onze zaligheden.
Dat proef je!

Wij van Bleu wensen u een plezierige avond.

Meer informatie over restaurant Restaurant Bleu

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bleu

Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Ik schrijf nooit reviews, maar we hebben zo heerlijk gegeten bij Bleu dat ik een uitzondering maak. Wij zijn met 4 personen met AH bonnen wezen eten bij Bleu. Zij boden een 3-gangen verrassingsmenu en daar kregen we ook nog 2 amuses en een broodplankje bij. Bleu spreidt de gasten heel bewust over de avond. Daardoor kunnen ze echt tijd aan de gasten en het eten besteden. Wij waren echt heel blij met de bediening en alle gerechten. Van het soepje vooraf tot het smeersel voor de broodjes en het vlees. We hebben echt genoten. Zo hoort uit eten te zijn. We voelden ons bijna schuldig dat we zoveel korting kregen, dus we hebben ze maar wat extra geld toegestopt. Dankjewel voor een heerlijke avond!
Anya V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Als ik uit eten ga wil ik verrast worden met bijzondere, uiteraard heerlijke gerechten en mij erg welkom voelen. Dit alles is bij Blue 100 procent het geval! Kortom uitstekend restaurant en zeer aanbevolen!
Mac L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Mooie gerechten en bijzondere smaken met veelal biologische ingrediënten. Met recht een verrassingsmenu.
Duidelijk met veel zorg en aandacht bereid en mooi geserveerd. Enthousiast en attent personeel met hart voor de zaak. Complimenten aan de kok en de bediening :)
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We werden op een vriendelijke wijze onthaalt en kregen een gezellige tafel toegewezen. De gerechten die werden aangeboden waren uiterst zorgvuldig bereid en we keerden voldaan huiswaarts. Restaurant Blue een bezoekje waard, zeker als je iets speciaals zoekt.
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Een enorm leuk restaurant met 20 plaatsen boven en nog een ruimte beneden. Ondanks dat het vol zat was de service super. Snel, met een glimlach, een grap en super goed eten.
Een echte aanrader. Gezellig en goed, wat wil je nog meer?
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Prachtige Frans brocante sfeer op een leuke locatie, vriendelijke bediening en een heerlijk verrassingsmenu.
F.boske B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We hebben gezellig gezeten met vrienden en heerlijk gegeten. Ruime keuze aan huiswijnen. Bediening vlot en gezellig.
Jeannette G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Persoonlijke benadering, er wordt met grote inzet gewerkt om je een welkom en verwende-gast-gevoel te geven. De gerechten zijn prima verzorgd en erg smakelijk.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
In de keuken wordt door de chef altijd erg z'n best gedaan. Er wordt gewerkt aan smaakbeleving maar het is ook nog eens een lust voor het oog. Het personeel op de vloer besteedt veel aandacht aan de klanten. Keer op keer ben ik er een tevreden klant en kom ik ook graag terug omdat de gerechten elke keer weer een beetje anders zijn.
Joan P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten, AH restaurant actie. Geweldige amuses, lekker voorgerecht en een heerlijk hoofgerecht. Verse fietjes erbij, echt lekker. Het nagerecht was ons zelfs teveel! Porties buitengewoon. Vriendelijke bediening, erg sfeervol.
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Leuk, gezellig restaurant. Vlotte bediening en zeer goed eten.
Aanrader !!
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Mooie gerechten, heerlijk gegeten.
Rudie S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Op basis van het cijfer op Iens hoge verwachtingen. Die werden niet waargemaakt. Het eten was best ok; 2 maal lamsham vooraf die erg goed in de smaak viel, de 2 x vitello was niet zo bijzonder. Hoofdgerechten waren prima (ribeye, eendenborst en schol). Nagerecht (baba au rum) viel tegen, erg taai.

Wij hadden niet de juiste klik met de bediening, te lang wachten voor de eerste aandacht, bestelde drank kwam of na een reminder of pas middenin het hoofdgerecht. Met een lagere verwachting was dit misschien anders geweest, maar wij waren voorbereid op top eten en top bediening, dat was het voor ons gewoon niet.
De tafel van Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Top heerlijk gegeten zeer enthousiaste bediening
Joke V.
In een woord geweldig. Goed eten
Personeel geweldig groot gevoel voor humor en plezier in het werk.
Lidavanpraag V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Een heel gezellig restaurant
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Goed eten. Qua service nog wel wat te verbeteren, lege drankjes en zelf jassen opzoeken nadat deze wel zijn aangenomen.
Margot E.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Je wordt echt culinair verwend en verrast met diner en bijpassende wijnen. Echt een aanrader voor wie rustig wil tafelen en van lekker eten houdt.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie. Twee amuses, prima voorgerecht, heerlijk hoofdgerecht, lekker broodje erbij en daarna nog een zalig toetje: cheesecake van witte chocola met een bodem van bastognekoek, echt zalig.
De hele avond ging alles mooi op tijd, alleen werd het zo druk voor de geweldige ober, dat het dessert erg lang op zich liet wachten en we daarom ook besloten geen koffie te nemen. Mooie avond gehad.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goed rekening gehouden met allergie.
Heerlijk gegeten!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We werden vriendelijk ontvangen, en dat was de trend voor de hele avond ! Zeer vriendelijke bediening lekker vlot en gastvrij, zoals je mag verwachten. Het is een gezellige locatie , wij zaten in het kelder gedeelte en deden mee met de AH actie. Erg fijn gegeten en een verrassingmenu is een goede aanrader .

Erg fijne avond gehad, je staat ook niet binnen een uurtje weer buiten maar er wordt tijd genomen om de gast te pleasen.

Kortom TOP!