Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Bleu

Spanning en creativiteit

Laat je verrassen door spannende creaties. Alles wat op je bord ligt klopt, een schot in de roos. Ja hier weten ze wel wat koken is. Bij al dat lekkers hoort natuurlijk een goed glas wijn en daar adviseert het personeel je graag in. Wat een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Bleu

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 01:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zondag 6 augustus voor de 2e keer met AH-actie bij Bleu gereserveerd. Het menu bestond uit een 3-gangen verrassingsmenu, tegen een alleszins schappelijke meerprijs naar wens uit te breiden tot 4 of 5 gangen. Wij kozen ervoor om ons 5 keer te laten verrassen, en dat was ook deze keer zeker geen verkeerde keus. We hebben genoten van de amuses tot en met het dessert. Een bijpassend wijnarrangement kan met een gerust hart worden besteld, want er worden verrassende, lekkere en goede wijnen geschonken (ook in BOB-hoeveelheid) die de gerechten eer aan doen.
Alles bij elkaar weer een aangename en zeer smakelijke avond.
Wordt absoluut herhaald!!
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
De twee amuses vooraf en het voorgerecht en het dessert waren zeer goed. Jammer dat de totale waardering verpest werd door het slechte hoofdgerecht van vis met een traansmaak.
Chantal_k .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk bij Bleu gegeten. Het was mijn eerste bezoek aan Bleu en vind het jammer dat ik jullie niet eerder heb bezocht!! Meer bezoeken gaan volgen!
Wat een geweldig lekkere gerechten op de kaart (voor ieder mond wat) en een top selectie van wijnen.
Vooraf twee lekkere amuses en een broodje, je wordt echt verwend en de gerechten zijn op top niveau.
De sfeer is gemoedelijk en de inrichting gezellig. Perfecte balans dus.
Harma D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij hebben voor het eerst gisteren bij restaurant Bleu gegeten wij werden keurig ontvangen. Wij mochten zelf een tafel uitzoeken. Boven of beneden. De bediening was prettig en de sfeer en de ambiance is leuk.
Wij komen beslist nog een keer terug.
Harma
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de ah kaart en kregen het verrassings menu. Enige minpuntje was dat ik vooraf aangegeven had liever vlees ipv vis als hoofdgerecht te krijgen Ze zouden dat regelen. Bij het serveren kreeg ik toch de vis. Ik heb er doordat het nogal druk was, niks van gezegd. Gelukkig was de vis een lekker stukje tonijn. Dus ik heb toch erg lekker gegeten.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ongelooflijk lekker gegeten! We kwamen met de AH actie en dat hield een verrassingsmenu in,en dat hele menu was heerlijk!
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was goed, op een enkel dingetje na, de bediening gezellig, het enige nadeel is dat de akoestiek slecht is. Wij moesten ons naar elkaar toe buigen om elkaar goed te verstaan.
frank D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Twee maal bij Bleu gegeten. Beide keren onder de maat, waarbij de laatste keer de kroon spande. Kwaliteit van het eten is op zich prima, hoewel je van een restaurant in deze prijsklasse eigenlijk nog wel iets meer mag verwachten. Grootste struikelpunt is de bediening, die ver onder de maat is. Lege glazen die de hele avond op tafel blijven staan (vier stuks per persoon aan het eind), weinig tot geen uitleg bij de wijnkeuze, bij twee van de drie gangen het wijnarrangement in het geheel vergeten te serveren, onbeholpen gedrag en een rekening die in beide gevallen niet bleek te kloppen. Voor ons een reden om dit geen derde kans meer te geven.
Susanne R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Bleu is één van de beste restaurants in het gehele Gooi. De prijs-kwaliteitsverhouding is onvoorstelbaar. Ik heb hier namelijk al meerdere malen gegeten en het blijft elke keer subliem. Ze hebben sinds kort een nieuw concept, het Chef's menu. We hadden een 5-gangen menu genomen en natuurlijk een voortreffelijk wijnarrangement. Elk gerecht ziet er ook uit als een schilderijtje, er is over elk deel van het bord zorgvuldig nagedacht en je voelt je dan bijna schuldig om het op te eten. Bovendien pasten de wijnen iedere keer weer uitstekend bij het gerecht. Niet alleen het eten is geweldig maar de bediening is zeer correct en ontzettend vriendelijk. Ik raad Bleu zeker aan en kom zo snel mogelijk weer terug!
Els K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
we waren met de ah bon. Uiteindelijk ben je veel geld kwijt en dan heb je geeneens een eigen menuutje kunnen uitkiezen. we doen dit nooit meer.De frieten moesten we zelf betalen, het toetje was vreselijk. water was erg duur. jammer.
Lesley M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gisteren avond wezen eten bij Bleu. Ik had al hoge verwachtingen maar het was echt super! De smaken van de Noordzeekrab en de Tournedo waren echt prachtig! En het dessert de Frangipan was echt 1 woord wauw! De service was echt top. Mooie bijpassende wijnen, goeie uitleg van de gerechten, en de prijs kwaliteit valt echt reuze mee voor wat je krijgt! Bleu is echt een aanrader!! Het is je geld echt waard om een avondje hier naar toe te gaan!
K. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hadden gereserveerd via Iens met een kortingsactie. Het was gezellig druk in het restaurant, maar met minimale bezetting aan personeel. Daardoor waren de wachttijden voor de gerechten extreem lang. In het begin waren er drie amuses waardoor het lange wachten op het voorgerecht ingevuld werden, maar tussen voorgerecht en hoofdgerecht was de wachttijd erg lang. Daardoor was de service van de bediening gehaast en minder accuraat. Ook viel het hoofdgerecht tegen. Het was te lang warm gehouden voordat het uitgeserveerd werd.
Bij betalen was de korting niet doorberekend en toen daar een opmerking over werd gemaakt, kwam er te snel en zonder controle een rectificatie. Voelde niet correct. Jammer.
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
er werd ons patat aan geboden er werd alleen niet
bij vertelt dat je dat apart moest betalen
toen we de bon kregen was dat wel raar dat het niet van te voren ge zegt
is dat het apart betaald moest worden
en op internet staan menu s waar je uit kan kiezen dat klopt ook niet
Liliane V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten, prachtig opgemaakte borden, voorzien van zeer kundige uitleg van de gerechten van het verrassingsmenu.
Mattijs T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Je zit ruim in een gezellige setting. Onze bediening was wat hyper en het verrassingsmenu was, met de a la carte gerechten in het achterhoofd, ietsje minder ruim en spannend dan we gehoopt hadden.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Bleu is een restaurant waar je je meteen thuis voelt,leuke vlotte bediening en goed eten .
Echt een gezellig en lekker avondje uit?Prijs- kwaliteit dik in orde.
inekekm .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Rwe vonden het eten heel bijzonder! 2 x amuses tussendoor, prachtig oogrmaakte borden; bijna jammer om het op te eten! Het was echt een verrassing!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten,we hadden een verrassings menu .het was ook echt verrassend lekker.
Personeel erg vriendelijk.
Later op de avond werd het wat rumoerig . Lawaai komt door kale vloeren en muren.
Chantal_k .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk eten, gastvrije bediening, gezellige ambiance.
Afgelopen zaterdag hier gegeten en het was weer een feestje. Vooraf had ik de Cannelloni van kabeljauw en mijn vriendin de kalfszwezerik. Vervolgens namen we als tussengerecht beiden de kwartel. Daarna het damhert en de eendenborst en we sloten af met de bijzondere biet en chocolade. Wederom waren alle gerechten top op smaak en een lust voor het oog. Hierbij dronken we een 4 gangen wijnarrangement. De wijnen sloten perfect aan bij de gerechten, onze complimenten Chef!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten, elk gerecht weer een verrassing en feestje. De bijzondere kleur- en smaakcombinaties, opmaak en bediening met kennis maakte het compleet. Voor herhaling vatbaar!