Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Bleu

Spanning en creativiteit

Laat je verrassen door spannende creaties. Alles wat op je bord ligt klopt, een schot in de roos. Ja hier weten ze wel wat koken is. Bij al dat lekkers hoort natuurlijk een goed glas wijn en daar adviseert het personeel je graag in. Wat een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Bleu

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 01:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bleu

Helmert V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten! Er wordt echt aandacht besteed aan het eten met puur en onbewerkte ingrediënten. Wij hadden het 3 gangen verrassingsmenu en hadden een lekker visje, zeebaars
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Smaakvolle, mooi en gezellige gerechten voor een gepaste prijs.
De gerechten van het "verrassing menu" waren goed op elkaar afgestemd, prima!
Lekkere wijnen in het (redelijk prijzige) wijn arrangement.
Bediening was vlot en netjes.
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten nog met de AH-rastaurantactie. Het was een verrassingsmenu. Gekozen voor een extra 4e gang a €9,95 p.p. wat keurig vooraf werd vermeld. De service was goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
wjmvangemert .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Bitterball amuse was te lang gebakken en smaakloos. Tweede amuse van soep was geserveerd in een klein flesje, heet! Niet te drinken. Na 20 min kwam de gastheer langs om te vragen of wij klaar waren. Ja, dus. Dan wachten nog 20 min voor hoofdgerecht- vis. Was goed. En daarna 15 min wachten voor nagerecht. Ook goed, Algemeen: eten was goed, niet super, en service kan een stuk beter. Kritiek/feedback over de amuse werd slecht ontvangen en zette de toon voor de rest van het diner.
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekker gegeten, bediening attent, adequaat en vriendelijk ondanks dat ze alleen liep voor ca. 10 tafels. Gewoon goed, kom wel weer terug
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het eten bij Blue is altijd prima. Ook de twee amuses waren prima. Leuk dat flesje met soep.
Er dit keer met de AH aktie gegeten. Dat houdt in een vast menu, waarbij er rekening wordt gehouden met allergieën etc.
Deze donderdag waren alle 9 tafels boven bezet. Dat houdt in iets langere wachttijden uit de keuken.

Wat wel jammer is, is dat de dame die de bediening doet (heel af en toe bijgestaan door een kok uit de keuken die gerechten uit serveert) heel druk is met bedienen. Als ze alles wat minder hectisch zou doen, is het voor de bezoeker rustiger en voor haar minder gestrest. De bezoeker snapt best dat als er een man bediening is, dat het soms iets langer duurt.
Frederic M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Goede ambiance, gerechten waren erg smakelijk en mooi voorbereid.
Bediening was welwillend en goed, zij het een tikkie onervaren.
Zeker een aanrader!
Philippine H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het eten was weer fantastisch bij Bleu. De bediening is ontspannen en tegelijkertijd professioneel. Ook erg leuk is dat je buiten de gangen van het menu nog verrast wordt met 2 amuses en lekker brood. Al met al een zeer positieve ervaring.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeker voor herhaling vatbaar! We hadden de AH bon en kregen een verrassingsmenu waarbij netjes werd gevraagd of er rekening moest worden gehouden met allergieen etc. Een van ons was in verwachting en hier werd netjes rekening mee gehouden. We kregen nog twee amuses en broodjes vooraf, gerechten zagen er heel mooi uit met een verfijnde smaak en we hebben dan ook heerlijk gegeten.
Hendrik D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Uitstekend met een zeer persoonlijke bediening, die zeer professioneel bleef
Een driegangen diner met twee amuses om nooit meer te vergeten
Mark Edo M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de amuses waren ook heerlijk tussendoor. Echt een aanrader.
Pien V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Wederom prima gegeten. Het menu is heerlijk en meer dan genoeg! Wij aten dit keer met de AH bonnen en dat was werkelijk perfect. Je krijgt een verrassingsmenu, wat uit te breiden is. Alles kan geregeld worden en je krijgt zeer zeker waar voor je geld. Aanrader en we gaan er zeker vaker heen.
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een goed restaurant. Bediening adequaat en vlot. Vooraf 2 heerlijke amuses. Voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk. Er wordt een goede wijn geserveerd. Voor herhaling vatbaar.
landegm .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
In eerste instantie waren we teleurgesteld, omdat je met de AH-restaurantactie alleen een verrassingsmenu kon krijgen. Ik heb dat waarschijnlijk bij het boeken over het hoofd gezien, maar toen wij het verrassingsmenu kregen, waren we toch aangenaam verrast. Het was heel goed en ook de onverwachte amuses tussendoor waren lekker.
Wij vonden het jammer dat men geen eigen parkeergelegenheid heeft. Hierdoor ben je genoodzaakt in een P-garage te parkeren of in een van de zijstraatjes in de buurt van het restaurant. Het zou niet gek zijn als P-kosten geheel of gedeeltelijk zouden worden vergoed.
Wij vonden het jammer dat het nogal rumoerig was. Dit is m.i. enigszins te verhelpen door geluiddempend materiaal aan te brengen.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het AH verrassingsmenu was voortreffelijk! Met tweemaal een amuse, voorgerecht, hoofd- en nagerecht was het een zeer geslaagde avond. Prijs van de witte wijn is aan de hoge kant. (€5,95 per glas.)
Casper B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Altijd een heerlijk en smaakvol menu, met pure smaken. De bediening heel vriendelijk en betrokken. Heerlijk gegeten. Bij AH-drie gangen een extra gang toegevoegd en extra groenten besteld. Flexibel, meedenkend en fijn restaurant met heerlijke smaken.
Renske C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heel lekker gegeten.
Verrassende en originele gerechten en lekkere wijn.
Bediening is erg vriendelijk en vertelt wat over de producten.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het voorbeeld menu van wat je kon verwachten gaf een heel ander idee van wat je geserveerd kreeg. Gevraagd werd of we friet wilde bij het hoofdgerecht, wat we niet wilde. Bleek ons hoofdgerecht tortelinni te zijn en geen vlees of vis. Dat verwacht je dus niet. Glas wijn was lekker maar bleek €6,50 te kosten. Verwacht je ook niet. Wij hadden geen extra gangen toegevoegd bij het 3 gangen AH menu, misschien dat het daarom wat karig was om de kosten te drukken. Het eten was wel lekker.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Nu drie keer bij Bleu gegeten en drie keer uitstekende kwaliteit! Originele gerechten met verfijnde smaakcombinaties. Prettige bediening, goed geinformeerd over de producten. Gezellig en sfeervol restaurant! Wij komen hier zeker terug!!
Foodlovingme .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Verrassend en heerlijk gegeten. Bediening moet je een beetje aan opwarmen of zij aan jou, maar zeer professioneel, kundig en uiteindelijk allemaal even vriendelijk.