Over restaurant Restaurant Bleu

Spanning en creativiteit

Laat je verrassen door spannende creaties. Alles wat op je bord ligt klopt, een schot in de roos. Ja hier weten ze wel wat koken is. Bij al dat lekkers hoort natuurlijk een goed glas wijn en daar adviseert het personeel je graag in. Wat een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Bleu

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
vineyards .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de ah actie. Gezellige, knusse sfeer met zeer attente bediening. Gerechten werden mooi opgemaakt en toegelicht. We kregen vooraf 2 amuses die tongstrelend waren en met name de hoofdgerechten ( fazant en rumpsteak ) waren van erg hoge kwaliteit. Tussengerechten en voorgerechten goed van smaak en opmaak...alleen t toetje van sponge cake was wat saai van smaak...Bleu is zeker n aanrader!!
Floortje W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Oog en tong strelende gerechten, voor iedereen die in Hilversum in een boven gemiddeld restaurant wil eten is Bleu een topper!
Albert C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij waren op tijd en werden heel vriendelijk ontvangen en kregen diverse amuses aangeboden en een lekker broodje en bijna gelijk de Steak tartaar van kalf met gehakte oester, waarvan ik de oester wel overheersend vond. als tussengerecht namen wij het ZACHT GEGAARD BUIKSPEK en de HANDGEDOKEN COQUILLES waar toch duidelijk een s achter staat maar het was er maar 1 Coquille (beetje jammer) buikspek was verder prima
De hoofdgerechten Hertenbiefstuk en de Doradefilet waren voortreffelijk.
al met al een gezellige avond en wij komen hier zeker terug.
Engelbert T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een kleine maar zeer gevarieerde menukaart. Enkele amuses vooraf. Heerlijk klaargemaakte gerechten met mooie prorducten en een kleurig palet van verschillende groenten die perfect gegaard zijn (niet zo zacht).
Het mandarijn-anijs ijs was een heerlijke verrassing. Prettige bediening met goed advies voor bijpassende wijnen.
Wij komen zeker terug.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We hebben lekker gegeten bij Bleu, De bediening was aardig en het eten kwam mooi op tijd. Ook hebben we goed bij kunnen kletsen al was het soms wat rumoerig.
Michella V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gisteren heerlijk gegeten, leuk restaurant en het personeel is ook erg vriendelijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
SmakelijkEtenFan .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima gegeten bij Blue! Verrast met spannende amuses. Snelle en vriendelijke bediening; top! Wat betreft het eten: de ene gang was lekkerder dan de andere. Het voorgerecht met bospaddestoelen en hert was super! Heerlijke en spannende combinaties van smaken! Het vegetarische gerecht zag er prachtig uit maar vond ik minder spannend qua smaak. Alles wordt met veel aandacht en prachtig op je
bord gepresenteerd!
Lindaebbers .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Iedere keer is het eten hier heerlijk! We genieten van alle gerechten die steeds op een bijzondere manier zijn opgemaakt.
Ninci2000 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Top restaurant, zeer goede kwaliteit van eten. Had een paar iniminie stukjes vet van mijn vlees gesneden, dit was meteen opgemerkt door de eigenaar, welke ook meehielp in de bediening. Nadat mijn bord leeg was werd mij nog een stukje vlees aangeboden vanwege de vetjes. Bordje met stukje vlees werd weer voorzien van mooie aardappel en groente gerechten. We wonen iets om de hoek maar het ritje was het meer dan waard, we zullen hier zeker vaker een hapje gaan eten
B G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Voor de tweede keer daar gegeten. De beleving en sfeer was hetzelfde als de eerste keer. Restaurant zat goed vol, maar de service was goed. Ook de uitleg van de kok. Gerechten zijn een feest op je bord! Aanrader hoor!
Sannevantveer .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijke bediening. Elk gerecht werd er de tijd genomen om uit te leggen wat het was en ook kregen we twee amuses vooraf (extra). We hebben genoten van de avond!
Wethm011 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Graag gaan we terug naar Bleu. Heerlijk eten, leuke ambiance, goede wijn. Borden mooi opgemaakt. Zeker qua prijzen aan te bevelen.
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wat een fijne sfeer en dito bediening. Gepassioneerd personeel, of was het de eigenaar? Wij hebben heerlijk gegeten en kregen daarbij ook een goed wijnadvies. Wij zullen hier vaker komen.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Wat een heerlijk eten! De smaken van alle gerechten zijn zo puur! het eten wordt ook nog eens supermooi opgediend. Je proeft de zorg die eraan besteed is. We gaan hier zeker terugkomen als we in de buurt zijn.
R.degraeve .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Uitstekend van kwaliteit. Leuk dat er aan tafel werd uitgelegd wat er op het bord aanwezig was. Vriendelijke bediening. Kwantitatief zou het iets meer mogen zijn. Vooralsnog een aanrader.
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Was lekker eten. Twee amuses waarna voor, hoofd en nagerecht smaakvol voorbij kwamen. Staf soms wat rommelig. Zelf meerdere keren vragen om drank is jammer. Zijn wel zeer vriendelijk! Waren er met AH actie. Fijn dat er gewoon vd kaart gekozen kan worden
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wíj hebben heerlijk gegeten. Alles wat we gegeten hebben was echt uit eten. Alle gerechten waren bijzonder lekker en heel mooi opgediend.

Ook de prijs voor een 5 gangen menu, 55 euro voor 2 personen is dank zij ah en iens zeer betaalbaar. Ook als je geen ahzegels zou hebben dan is de prijs zeer betaalbaar.

Voor herhaling vatbaar.
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gisteren met mijn vriendin gegeten bij Blue .prima ontvangst en verrassende gerechten. Ook goede wijn met prima advies. Het was echt heerlijk echt uit eten en we gaan zeker opnieuw weer naar Bleu. Kortom een restaurant die ik van harte aanbeveel. Liesbeth