Restaurant Blauw Utrecht

Springweg 64 3511 VT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Blauw Utrecht

De authentieke Indonesische keuken

Het interieur is warm, grote foto's aan de muur, veel rood en de bekende Indonesische sfeer. Een plek om samen te zijn met vrienden en familie. Een plek om samen te genieten van de lekkerste Indonesische hapjes, een goed gesprek en heerlijke drankjes!

Meer informatie over restaurant Restaurant Blauw Utrecht

Maandag t/m Donderdag 18:00 - 22:00
Vrijdag 18:00 - 23:00
Zaterdag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
gerechten met goede Indonesische smaak. Snelle, adequate en aardige bediening. Tafeltjes aan de kleine kant en de tafeltjes staan dicht op elkaar.
Harriet Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Wat is het toch een feest om hier de rijsttafel te nuttigen. Het ziet er fantastisch uit en de vlees en vis gerechten waren heerlijk
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Super heerlijk gegeten. Alsof we weer op Bali waren! We namen, uiteraard, de rijsttafel (vlees), want daar hadden we veel goeds over gehoord. En het klopte ook, allemaal lekkere gerechtjes en alles ging op! Service goed, leuke inrichting. Klein restaurant dus wel reserveren van te voren. Prijzen zijn zeker wel wat hoog maar voor een keer goed eten kan dat wel.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk! Wij maakten gebruik van de winterbeleving en hebben heel lekker gegeten voor de vaste prijs van het arrangement. Geen achteraf bijrekenen van de soep en de tjendol, die eigenlijk extra waren. Wij komen er sowieso graag.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Een aantal malen hier geweest. Immer top gegeten. Wel wat klein en druk gevoel, blik op de keuken is niet zo goed, bediening wat gehaast
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk eten, we moesten alleen helaas een half uur wachten op ons 1e drankje. Ook was het gewenste toetje voor 2 van onze groep niet meer bestelbaar. Heerlijk eten dus, maar ook wat minpuntjes.
Christopher A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Fantastisch ontvangst, lekker gegeten en de sfeer hangt er leuk bij. De porties van het hoofdgerecht zijn heel groot waardoor wij moet onze kleine maagjes er wat moeite mee hadden, maar de prijs/kwaliteit verhouding is in ieder geval heel goed!
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijke gerechten met verfijnde smaak! Aanrader
faroek H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wat een leuk restaurant zeg! Goede en spontane bediening. Goede uiteg bij de gerechten (Rijsttafel) en super lekker gegeten.
Zeker een aanrader als je van Indonesische gerechten houd. In een leuke relaxte sfeer
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Fantastisch gegeten , mijn Italiaanse gasten vonden de rijsttafel heerlijk. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.
Maud H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijke vlees- en vis rijsttafel gegeten. Een 9! Een grote afknapper was het toetje. Het bananentaartje kan je echt niet met goed fatsoen voorschotelen. Erg taai en smakeloos. Een 2 hiervoor. Hadden gewoon na de rijsttafel een koffie (met lekker plakje spekkoek) moeten nemen.
Stefan T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten was heerlijk in een gezellig ingericht restaurant. Bediening was netjes en redelijk snel. Weinig tot niets op aan te merken. Wellicht iets grotere tafels voor al dat eten :)
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima adres om in Utrecht Indonesich te eten. Kom graag weer terug.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het is lang geleden dat ik zo een goede service heb gezien in de horeca in Nederland. Vriendelijk personeel en heerlijk eten in een knus restaurant.
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gisteravond met z'n tweeën hier gegeten. Mijn vriend houdt enorm van Indonesisch en was super enthousiast! Wat heerlijk, alles was lekker. We hadden daging blando, sate gambing en een smoor groentegerecht. De beide vleesgerechten waren zo mals en zacht, echt verrukkelijk! Bediening vriendelijk, er was maar 1 minpuntje: het was er bloedheet! De airco stond niet aan omdat er iemand was die er niet tegen kon, maar het gevolg was dat alle overige gasten steeds roder aanliepen....Als restaurant zijnde zou ik tóch echt die airco aan zetten!
victor D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijke rijsttafel (2 vlees en 1 vis) gegeten en een portie rendang met z'n viertjes. Jammer was dat een bestelde huiswijn wel lekker was maar op 43 euro uitkwam. Al met al voor iets minder dan 50 euro p.p. een aanrader. Drink je wijn erbij, check dan eerst even de prijs.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Geweldig restaurant. Zeer correcte en vriendelijke bediening en héérlijke gerechten (met één kanttekening: mijn vrouw vond het hier en daar wel wat te zout). We komen hier zéker nog terug!
Allard L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Mooie rijst tafel.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
De hele tafel vol met schaaltjes vol met heerlijk eten! We moesten ons echt inhouden om alles niet binnen een kwartier al op te eten! Het was een top avond met heerlijk eten. Wij komen zeker terug!
Fedduh .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk gegeten en lekkere rode wijn. We hebben beide de vlees variant rijsttafel besteld. Goede porties en veel variatie. Bediening Was professioneel en vriendelijk.