Restaurant Blauw Amsterdam

Amstelveenseweg 158-160 1075 XN Amsterdam Nederland Kaart
31-206755000

Over het restaurant Restaurant Blauw Amsterdam

De Indonesische keuken op zijn best

In een moderne ambiance genieten van de authentiek Indonesische keuken. Bij Blauw Amsterdam ga je natuurlijk voor de befaamde rijsttafel. Ze vullen je hele tafel dan met zalige kleine schaaltjes. Sommige pittig, sommige mild, maar allemaal vol spannende kruiden. Je weet gewooon niet waar je moet beginnen! Een ideale plek om samen met vrienden en familie te genieten. Selamat datang!

Meer informatie over restaurant Restaurant Blauw Amsterdam

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Blauw Amsterdam

menne V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wat mij betreft is de pit er uit bij Blauw in Amsterdam. Ben er nu minstens 4 keer geweest. Maar deze avond weer rijsttafel echt een vlakke smaakbeleving. Mijn Indische disgenoot gaf me gelijk. Niets meer pedis. Het personeel is vriendelijk maar deels onkundig. Ik hoef toch niet om een lepel te vragen. Vast onderdeel van een Indisch bestek toch . De verhouding tussen 1 vegetarisch en 3 in een schaaltje opgediende vleesrijsttafel is scheef. Verdeling van drie satestokjes is ok, maar een wel heel kleine hoeveelheid groentegerecht of ander te delen met drie is soms een fijnproeverig.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Met zijn viertjes een rijsttafel genoten. Minpunt: de porties waren erg klein. Jammer dat we daardoor niet nog een keer zullen komen. Pluspunt: de bediening was geweldig. Zeer attent! De ambiance was sfeervol.
IM M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
+Rijsttafel gegeten en wat een genot,heerlijk en goed verzorgd

+Aardige bediening en alert, meedenkend

+Leuk ingericht en gezellig

- Wat te druk

Overall:
een aanrader. Helemaal voor liefhebbers van goed Indonesisch eten!
Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Leuk ingericht restaurant met een fantastische, uitgebreide en smakelijke rijsttafel. Personeel erg vriendelijk. Ook toen wij als laatste gasten in het restaurant zaten werden wij keurig bediend. Zo hoort het!
Anoniem A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Goede en vriendelijke bediening. We zaten boven en dat was lekker rustig en relaxed. Eten was erg lekker, nasi kon iets droger en de porties waren wat klein (we hadden individuele gerechten besteld).
Ivo O.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Na het lezen van de recensies met hoge verwachtingen naar Blauw gegaan.

Bij binnenkomst keurig ontvangen met een gratis voorgerechtje, leuk! We namen allemaal de rijsttafel vlees en dit zag er allemaal heerlijk uit. De smaken waren goed maar het was minder verfijnd dan ik verwacht had. Daarnaast waren stukjes kip van de saté niet doorbakken en nog gewoon rood.

Ondertussen werd ons drinken twee keer vergeten en duurde het lang voordat iemand überhaupt kwam kijken of het nog aan iets ontbrak.

Toen de rekening kwam werd er wel 1 glas wijn afgehaald voor het rode stukje vlees zonder dat we daar om vroegen.

Al met al prima gegeten maar zou er niet meer terug gaan.
Christophe D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Love it! 3e keer hier, kwaliteit consistent top, erg lekker eten, alles vers en perfecte selectie - zeker een van de beste en zonder twijfel mooiste Indonesisch restaurants in Amsterdam. Super vriendelijk service, Rijsttafel grote porties, dus ook qua prijs kwaliteit geen klachten. Grote aanrader - maar het is wel populair, dus reserveer tenminste een paar dagen van tevoren.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Goed gegeten, uitgebreide menukaart. Witte wijn uitgebreide keus op de kaart maar ook nog een mooie wijn buiten de kaart om. Gewoon goed dus.
Letitia K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ben hier al vaker geweest meestal met vrienden en heb ook al eerder een recensie gegeven, Het eten is nog steeds van een prima kwaliteit, heerlijk...
Blue Sky C.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Zeer attente en capabele staf vanaf binnenkomst tot en met vertrek. Heel ontspannen. Leuke sfeer.
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Prima eten, inrichting vind ik persoonlijk niet zo mooi. Maar over smaak valt te twisten. Over de smaak van de gerechten hoef je niet te twisten, dat smaakt fantastisch.
rob D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten als altijd, al jaren een favoriet! Jammer dat de Ikan Pedis van de kaart is maar de sate Kambing was zo mogelijk nog lekkerder dan anders. Ze blijven presteren op hoog niveau, bedankt.
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De bediening was echt als een warm bad. Het eten was heerlijk. Heide uitleg van het menu en de gerechten. Kortom een heerlijke avond. Een echte aanrader!
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heel gezellig restaurant met knusse indeling waardoor het niet massaal is. Het eten is niet culinair hoogstaand, wel gewoon lekker, maar vooral heel leuk met allemaal kleine gerechtjes. De hele tafel staat vol.
Ik had een opmerking geschreven bij de reservering en daar is vergeten rekening mee te houden, helaas.
Adalmaschio D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Weer goed gegeten in deze sfeervolle restaurant
Meijer D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekkere rijsttafel gegeten, was voldoende en gevarieerd en in plaats van babi ketjap nog een rundvlees gerecht genomen. Koffie na en een flesje wijn erbij, prima.
Hiske G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijke smaakjes, beetje prijzig
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het eten en de sfeer was heel erg goed. Helaas kwam de rijsttafel erg snel en was het niet heel erg veel dus stonden wij heel snel weer buiten. De kwaliteit was daarentegen enorm hoog dus dat compenseerde het weer!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben echt voortreffelijk gegeten en de bediening was echt uitstekend. Een echte aanrader als je ook echt goed en gezellig Indonesisch wil eten.