Restaurant Blauw Amsterdam

Amstelveenseweg 158-160 1075 XN Amsterdam Nederland Kaart
31-206755000

Over restaurant Restaurant Blauw Amsterdam

De Indonesische keuken op zijn best

In een moderne ambiance genieten van de authentiek Indonesische keuken. Bij Blauw Amsterdam ga je natuurlijk voor de befaamde rijsttafel. Ze vullen je hele tafel dan met zalige kleine schaaltjes. Sommige pittig, sommige mild, maar allemaal vol spannende kruiden. Je weet gewooon niet waar je moet beginnen! Een ideale plek om samen met vrienden en familie te genieten. Selamat datang!

Meer informatie over restaurant Restaurant Blauw Amsterdam

Maandag t/m Donderdag 18:00 - 22:30
Vrijdag 18:00 - 23:00
Zaterdag 17:00 - 23:00

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
Stijn B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Enorm lekker gegeten. De rijsttafel Selara Blauw is een aanrader, verschillende gerechten (vlees/vegetarisch - pittig/neutraal).
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellige locatie, strak ingericht. Je voelde je meteen welkom en de bediening was vriendelijk en betrokken. Het eten was zoals altijd heerlijk. Kortom prima avond in dit filiaal van Blauw. Tot een andere keer. Peter
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Blauw. Verfijnde smaken.
Parveen T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Eten en drinken was lekker maar zeker niet in verhouding met de prijs>> te duur..
Bediening op het einde van de avond matig..lang wachten tot dessert bestelling opgenomen werd en tot 2 keer aan toe zelf heen en weer moeten lopen om te betalen.
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Voor de eerste keer bij Blauw Amsterdam want we hadden een keer zin in troostrijk Indonesisch eten.
De zaak heeft een beetje een Ikea-sfeer en harmonieert niet met het eten.
De bediening is vriendelijk en attent.
Dan het eten. We bestelden een rijsttafel met vooraf wat streetfood.
Om met dat laatste te beginnen: het zijn wat gefrituurde hapjes en een stokje sate. De smaken waren niet heel boeiend. De rijsttafel zelf was prima verzorgd, maar het eten was iets te lauw qua temperatuur en de smaken zouden iets meer diepgang mogen hebben, alsof ze bang zijn om je te verrassen. Dat is jammer. Al met al geen hoogvlieger maar als je niet verrast wil worden en gewend bent aan de europese Indonesische keuken dan is het niet slecht. Tja, de prijzen zijn voor Amsterdamse begrippen wat je zou verwachten.
Julie D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben heel lekker gegeten en er heerste een gezellige sfeer. Het was een leuke start van een weekendje Amsterdam! Klein minpuntje: een beetje uit het centrum gelegen.
Schweisshelm .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Hadden ruim op tijd gereserveerd, kregen uiteindelijk een 2 persoons tafel voor drie personen. De schalen van de bestelde rijsttafel voor drie personen pasten er bijna niet op. De porties waren erg klein en lauw/koud. De kwaliteit van het eten was opzich goed, de bediening vriendelijk maar rommelig.
Schweisshelm .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Erg kleine porties, hadden rijsttafel voor drie personen waarvan de kwaliteit goed was, maar de bediening en service was erg rommelig en onprofessioneel.
Frederike .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Zoals ook de vorige keer dat we hier waren, hebben we weer overheerlijk Indonesisch gesmikkeld ! Wat een top kok en alles wordt heel leuk gepresenteerd op de tafels. De bediening is super vriendelijk en maakt het de gasten zeer naar hun zin. Altijd volle bak hier dus reserveren is wel nodig. Beste Indonesische restaurant van Amsterdam !
Caroline J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, mooi restaurant. Gezellige achtergrond muziek. Is qua restaurant een echte aanrader vooral de satel kambing.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gewoon weer een mooie avond, beetje rumoerig voro een zakelijk gesprek, maar dat had ik kunnen weten. Blauw altijd druk eb gezellig.
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Lekker eten, en goede bediening wat erg verfrissend is in Amsterdam. De dorade in kokossaus is aan te raden. De wachttijd is superkort, wat ook wel fijn is.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Niet de eerste keer bij Blauw en wederom een heerlijke rijsttafel voor twee gegeten. Ondanks de drukte in het restaurant geen geluidsoverlast van de andere tafels.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Echt heerlijk eten, verfijnd en ook mooi gepresenteerd. Prettige sfeer en dito bediening. Value for money. Aanradar.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
het was verukkelijk, echt tempo doelo en de bediening zeeeer vriendlijk
(en accepteer meer dt ik geen recensie van 120 tekens maak!)
Tinaalvenaar .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
de vegetarische rijsttafel besteld. heerlijke gerechten en er werd tijdig extra rijst aangeboden. we hebben heerlijk gegeten. Ik leverde een kortingsbon in en die was niet verrekend, maar dat kan een ieder gebeuren en werd wel snel gecorrigeerd.
Samanthaakloe .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Eerste keer gegeten bij blauw, rijsttafel genomen en die stelde zeker niet teleur. Veel variatie en we hebben letterlijk van elk gerecht genoten. Ook van het voorgerecht, een aanrader dus!
Tamara L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gisteren hier met mijn moeder gegeten. Ik had het net uitgekomen twijfelindo-boek voor haar meegenomen. Alles was in sync zogezegd. We hebben een rijsttafel vlees genomen en een portie rendang er extra bij, want dat is onze beider favoriet. Het was heel lekker! En wat een aardige meiden in de bediening!
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Afgelopen week weer eens met een vriend bij Blauw Amsterdam gegeten. We hadden niet gereserveerd maar gelukkig was er toch nog plaats voor ons. Normaliter eten we hier beide altijd de rijsttafel Selera Blauw. Voor de verandering nam ik nu eens de Ikan Rasa, de rijsttafel met visgerechten. Wat een fantastische rijsttafel is dat. De visgerechten zijn echt voortreffelijk. Zo bevat de rijsttafel heerlijke pittige garnalen en garnalen in satesaus. Maar ook de vis in de kerry-saus, de kip in de soja saus en de gestoomde kip zijn werkelijk voortreffelijk. Eén klein minpuntje wellicht: de stukjes vis zijn wel erg klein...een grote eter gaat niet met een volle maag weg. Gelukkig hadden wij een voorgerecht genomen: een portie sate kambing, die nergens lekkerder is dan hier!
Tot slot. Op het personeel is niets aan te merken: zeer voorkomend en vriendelijk. Bovendien geven ze een prima uitleg van de gerechten.
Marilva .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het was Super lekker!!! Aardige personeels ze hadden excuus aangeboden van het lang wachten voor mij viel het mee het voorgerecht was er snel dat heeft ons maag even stil gehouden.

Tot de volgende keer