Restaurant Blauw Amsterdam

Amstelveenseweg 158-160 1075 XN Amsterdam Nederland Kaart
31-206755000

Over het restaurant Restaurant Blauw Amsterdam

De Indonesische keuken op zijn best

In een moderne ambiance genieten van de authentiek Indonesische keuken. Bij Blauw Amsterdam ga je natuurlijk voor de befaamde rijsttafel. Ze vullen je hele tafel dan met zalige kleine schaaltjes. Sommige pittig, sommige mild, maar allemaal vol spannende kruiden. Je weet gewooon niet waar je moet beginnen! Een ideale plek om samen met vrienden en familie te genieten. Selamat datang!

Meer informatie over restaurant Restaurant Blauw Amsterdam

Maandag t/m Donderdag 18:00 - 22:30
Vrijdag 18:00 - 23:00
Zaterdag 17:00 - 23:00

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
Ivo O.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Na het lezen van de recensies met hoge verwachtingen naar Blauw gegaan.

Bij binnenkomst keurig ontvangen met een gratis voorgerechtje, leuk! We namen allemaal de rijsttafel vlees en dit zag er allemaal heerlijk uit. De smaken waren goed maar het was minder verfijnd dan ik verwacht had. Daarnaast waren stukjes kip van de saté niet doorbakken en nog gewoon rood.

Ondertussen werd ons drinken twee keer vergeten en duurde het lang voordat iemand überhaupt kwam kijken of het nog aan iets ontbrak.

Toen de rekening kwam werd er wel 1 glas wijn afgehaald voor het rode stukje vlees zonder dat we daar om vroegen.

Al met al prima gegeten maar zou er niet meer terug gaan.
Christophe D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Goed gegeten, uitgebreide menukaart. Witte wijn uitgebreide keus op de kaart maar ook nog een mooie wijn buiten de kaart om. Gewoon goed dus.
Letitia K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ben hier al vaker geweest meestal met vrienden en heb ook al eerder een recensie gegeven, Het eten is nog steeds van een prima kwaliteit, heerlijk...
Christiane B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Zeer attente en capabele staf vanaf binnenkomst tot en met vertrek. Heel ontspannen. Leuke sfeer.
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Prima eten, inrichting vind ik persoonlijk niet zo mooi. Maar over smaak valt te twisten. Over de smaak van de gerechten hoef je niet te twisten, dat smaakt fantastisch.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten als altijd, al jaren een favoriet! Jammer dat de Ikan Pedis van de kaart is maar de sate Kambing was zo mogelijk nog lekkerder dan anders. Ze blijven presteren op hoog niveau, bedankt.
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De bediening was echt als een warm bad. Het eten was heerlijk. Heide uitleg van het menu en de gerechten. Kortom een heerlijke avond. Een echte aanrader!
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heel gezellig restaurant met knusse indeling waardoor het niet massaal is. Het eten is niet culinair hoogstaand, wel gewoon lekker, maar vooral heel leuk met allemaal kleine gerechtjes. De hele tafel staat vol.
Ik had een opmerking geschreven bij de reservering en daar is vergeten rekening mee te houden, helaas.
Adalmaschio D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Weer goed gegeten in deze sfeervolle restaurant
Meijer D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekkere rijsttafel gegeten, was voldoende en gevarieerd en in plaats van babi ketjap nog een rundvlees gerecht genomen. Koffie na en een flesje wijn erbij, prima.
Hiske G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijke smaakjes, beetje prijzig
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het eten en de sfeer was heel erg goed. Helaas kwam de rijsttafel erg snel en was het niet heel erg veel dus stonden wij heel snel weer buiten. De kwaliteit was daarentegen enorm hoog dus dat compenseerde het weer!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben echt voortreffelijk gegeten en de bediening was echt uitstekend. Een echte aanrader als je ook echt goed en gezellig Indonesisch wil eten.
jeroenhellenberg .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Erg goed gegeten met collega's ter afsluiting van het jaar. Wintermenu was verrassend en erg goed van smaak. Ik had kenners aan tafel! Zeker een aanrader!
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wat een mooie zaak met de entresols. Heel bijzonder. Het eten was verrukkelijk met een goede afwisseling van warm en koud, pittig en zacht. Een echte aanrader.
Phia V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Helaas hebben we moeten constateren dat de rijsttafel en we hadden voor 4 personen besteld te veel weinig was.
we zijn een aantal keren eerder geweest en toen was het veel beter. Iedereen moest met honger van tafel. En dat voor 220 euro.
Marie-Claire T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Vriendelijke personeel met oog voor de klant.
Rr D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Blauw was 1 van de favorieten. Maar gaat nu van het lijstje af helaas. De reden is dat het een touristtrap begint te worden. Waarbij met name het binnenharken van omzet prevaleert en ambiance en service het onderspit delven. De inrichting laat te wensen over. Afgeragde sleetse meubels. Kapotte lampen, deuken en het plafond en smoezelig. Als klap op de vuurpijl probeerde de serveerster nog 4 glazen water op de rekening te moffelen a 2.50 per stuk. Schaamteloos en waar zeker menig toerist niets van merkt en niets van zegt. De muziek was niet om te harden een playlist met een zeer beroerde kwaliteit en storend. Niet in lijn met wat je zou verwachten Eten was ok. Niet exceptioneel. Een no-go