Restaurant Blanc

Boomstraat 37 3311 TC Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Blanc

Vanuit Restaurant Blanc heeft u een prachtig uitzicht over het water; het drierivierenpunt waar de Merwede, de Oude Maas en de Noord samenkomen.

In dit exclusieve restaurant neemt Chef Jac Cok u mee op een ontdekkingsreis langs heerlijke gerechten. De sommelier laat uw smaakpapillen kennismaken met exclusieve wijnen die natuurlijk passen bij de door u gekozen gerechten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Blanc

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Blanc

Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Wij hebben een verrukkelijke avond gehad. Het eten was verrassend en prachtig samengesteld en gepresenteerd. De wijnen pasten daar goed bij. De tijd tussen de gerechten was perfect. Na het diner overnachtten wij in een prachtige kamer, ook weer met uitzicht op het water en de voorbij varende boten. Een aanrader!
Maris G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
We komen graag terug!
Het blijkt dat een recensie minstens 120 tekens moet bevatten en dat vind ik onzinnig.
Bij deze dan nog maar een keer dat wij zeer tevreden waren,
gjm.kok .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ik heb hier samen met mijn partner een zeer gezellige avond gehad. Het eten was voortreffelijk, de locatie aan de rivier was fantastisch en het personeel uitermate vriendelijk en attent.
Arjan A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Fijne amuse, zalig vijf gangen diner met prima bijpassende wijnen. Bediening is vriendelijk, gastvrij, professioneel en authentiek. Een aanrader.
D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het eten was goed,locatie geweldig.
Jammer dat die man in die geblokte broek niet op normale manier gasten kan of wil bedienen.
Het andere personeel was wel enthousiast
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Geserveerd all-in 4-gangen menu was uitstekend samengesteld. Goede mix van vis en vlees gerechten, waarbij de bijbehorende wijnen het geheel 'afmaakten'. Service en vriendelijkheid van het personeel was prima, met daarbij ook aandacht voor de persoonlijke touch en gesprek. Locatie uitstekend, ambiance van het restaurant prima goed gedekte tafels met prachtig linnen en bijzondere versiering op tafel. Bij alles merk je dat er met aandacht en met oog voor details het geheel wordt verzorgd. Aanrader, en zeker ook reden om terug te komen.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Zeer correcte bediening. Tempo is precies goed.
Entourage zeer prettig.
Het eten is dik in orde. Hier en daar mag het ‘spannender’, met name wat de bijgeleverde salade betreft. Maar over het algemeen heerlijk gegeten en niks te klagen.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Prima gegeten, het menu, helemaal goed, lekker buiten
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
De locatie is schitterend. Het eten was goed, qua inrichting en service is er nog veel te verbeteren.
Fokko K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Het was absoluut top! Locatie, inrichting, bediening en vooral natuurlijk het eten en de wijnen waren voortreffelijk! Michelinsterniveau.
roy K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
na een hartelijke ontvangst werden wij heerlijk verwend met lekkere gerechtjes en bijpassende wijntjes. Enkele gerechtjes met verrassende smaak combinaties. Amuses leken in een enkel geval wat minder vers (droog koekje in het begin). Mooi opgemaakte borden van Michelin niveau, enkele gerechten en smaken van top niveau, enkele waren niet van Michelin niveau: bijv. de lam in gang 3: niet gekruid, taai en moeijlijk te verwerken omdat het mes niet geschikt (bot geen steakmes) was voor dit stukje vlees. Overall: het was voor 90% prima voor elkaar. Prijs-kwaliteit en vriendelijkheid personneel en wijnkeuze van het arrangement waren prima in orde!
Megan B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben hier een 4 gangen menu op met begeleidende wijnen en hebben een heerlijke avond gehad. Het restaurant is netjes, stijlvol en de bediening is erg goed. Het eten is fantastisch evenals de begeleidende wijnen. Enige minpuntje bij het eten is dat er soms heel veel op het bord gebeurd, zonder echt toegevoegde waarde (bijvoorbeeld de gekookte en gedroogde zwarte rijst bij de tonijn). Voor de rest zijn de smaken en texturen mooi op elkaar afgestemd.
Ook de kaasplank is een aanrader.

Hier komen wij zeker nog een keer terug.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Voor 3 juli jl. hadden wij een reservering gedaan bij restaurant Blanc. De keuze van de restaurant was gebaseerd op de ambiance en de gevarieerde menukaart. Bij aankomst is aangegeven dat als we in het restaurant Blanc gaan zitten wij daar wellicht als enige gasten zouden zijn en werd ons de mogelijkheid geboden voor de brasserie Steaks & Chardonnay. Wij hebben toen gekozen voor de brasserie, dit was de eerste teleurstelling. De kaart bleek veel beperkter dan van restaurant Blanc, dat was de tweede teleurstelling. Vervolgens was de bediening zeer slecht, dat was de derde teleurstelling. De bediening had te weinig aandacht voor de gast, opnemen van drankjes duurde te lang zowel vooraf als tussen door, serveren van de voor- en hoofdgerecht duurde te lang, verkeerde rode wijn. Ik heb de bedrijfsleider daarop aangesproken die vervolgens in de verdediging ging in plaats van zorgen dat de gasten op een goede manier werden geholpen.

Op basis van deze ervaringen zullen wij terughoudend zijn in het reserveren of het doen van aanbevelingen bij anderen.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Mooi Hotel met goede ontvangst.
Restaurant is gezellig en het eten is van hoog niveau.
Alles samen is een weekendje in dit hotel de moeite waard.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wij willen de kok en het personeel enorm bedanken voor de fantastische avond die wij hebben gehad.we hebben het heerlijk gehad super eten fantastische bediening heel erg bedank en tot de volgende keer????
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Fijne locatie,verdient meer bezoek op de zaterdag lunch.Prachtig uitzicht over t water

Onzin om pas de recensie te kunnen verzenden na meer dan 120 tekens
AC J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Klantonvriendelijk. Niet in staat om creatief mee te denken. Alles wordt weersproken met wat de baas zegt......!
Bediening kan hier niets aan doen. Het is maar hoe je mensen op wil leiden.
Niet echt voor herhaling vatbaar. Aan de lokatie kan het niet liggen.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heerlijk gegeten met bijpassende zeer smaakvolle wijnen.
We hebben genoten.
De bediening is zeer correct en heeft de nodige kennis.
Een heerlijk avondje uit.
Jammer dat het niet wat drukker was.
T.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Blijkbaar waren we 10 min te vroeg en daar had de gastheer niet op gerekend. Ontvangst had veel vriendelijker en professioneler gekund. Het eten was goed, maar de hoeveelheid, 1 asperge en 10 doperwten met een klein schaaltje sla, viel erg tegen. Dit had ik ook in een ander restaurant kunnen bestellen tegen een andere prijs.
Omdat er voor 4 personen een klein schaaltjes patat geserveerd werd, hebben we extra patat besteld. Dit kwam in een nog veel kleiner schaaltje tegen de prijs van € 5.50. Vier kopje koffie met een aantal koekjes kostte € 30.00.
Het gaat ons niet om de prijs, je weet dat je in een culinair restaurant een reservering hebt gemaakt, maar ook wat je krijgt voor die prijs.
Al met al niet voor herhaling vatbaar
Janette K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Het uitzicht is prachtig, wat een super lokatie!
Blij met het mooie tafeltje aan het raam maken we de keuze 3 gangen menu €43.50
Bij elke gang denken we dat er nog wat meer op tafel komt.
Smaken zijn vlak en neutraal.
Lam heerlijk helaas kleine portie.
We kunnen een portie friet bijbestellen €5.50!
Onze buren eten het Heerlijk menu 4 gangen €35,-
Jammer dat ons dit niet is aangeboden, was netjes geweest.
Nu voelt het als een gemiste kans.
Komt voor mij niet voor herhaling in aanmerking.
Jammer.....