Restaurant Blanc

Boomstraat 37 3311 TC Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Blanc

Vanuit Restaurant Blanc heeft u een prachtig uitzicht over het water; het drierivierenpunt waar de Merwede, de Oude Maas en de Noord samenkomen.

In dit exclusieve restaurant neemt Chef Michael Verboom u mee op een ontdekkingsreis langs heerlijke gerechten. De sommelier laat uw smaakpapillen kennismaken met exclusieve wijnen die natuurlijk passen bij de door u gekozen gerechten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Blanc

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Blanc

• Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk gegeten: a la carte
Vooraf tonijn en tartaar van zeebaars met paling. Hoofdgerechten: ossenhaas en hertenbiefstuk.
De sommelier serveerde bijpassende wijnen.
Correcte en vlotte bediening.
B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Complimenten aan de kok en bediening we hebben er van genoten. ( zeer goed en een fantastische locatie )
Met vriendelijke groet Gerrie en Martien
Alfred D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Uitstekend restaurant, lekker gegeten, vooral versheid van garnituur sprong eruit. Bovendien een fantastisch uitzicht over het water.
M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Op zaterdagavond met 4 personen het 4-gangen verrassingsmenu gebruikt. Het eten is van goed niveau en de bediening is attent. Leuk element: na het gebruik van het dessert wordt je gevraagd om je schotel om te draaien. In de holte van de schotel is nog een crème brulee gemaakt. Origineel !
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een heerlijk relaxte zaterdagmiddag lunch gehad bij Blanc. Tafel aan het raam, waardoor je een prachtig uitzicht hebt over het water en de passerende boten. Bij binnenkomst een goed glas cava gekregen met daarbij drie overheerlijke bites, zowel voor-, hoofd- als nagerecht zijn opgemaakt als ware schilderijen. Bijna zonde om op te eten. Maar als je dat dan toch doet, dan smaakt het zoals het eruit ziet: overheerlijk! Ook het erbij geadviseerde glas wijn voldeed helemaal aan de verwachtingen. Kortom: een aanrader! Dank voor de geslaagde middag, mede door de aardige en attente bediening.
Babette D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Goede service, heerlijk gegeten!
Terry Y.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekker gegeten en 'mooie' gerechten. Prettige en vriendelijke bediening. Sfeer was relax en mooi uitzicht. Komt zeker terug.
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk eten op een mooie locatie voor een redelijke prijs. Echte aandacht van de bediening voor de klant zou het plaatje compleet maken.
Tweetje .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Genoten van een heerlijke aangeklede lunch met een prachtig uitzicht op het water. Zeker een aanrader om een keertje te doen. De bediening is correct, vriendelijk en accuraat.
De gerechten zijn mooi samengesteld en worden op een prettige wijze geserveerd.
Katja L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wat een top bediening.
Zij hebben veel verstand van zaken.
Heerlijke gerechten met bijpassende wijnen.
Je krijgt hier echt waar voor je geld.
Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Prima eten, prachtig uitzicht, enigszins oubollig ingericht. Eten is klasse maar wel prijzig en het was te rustig voor een vrijdagavond, erg weinig gasten.
S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Echt enorm genoten van een 4-gangen diner met bijpassende wijnen, mooi op elkaar afgestemd! Fijne sfeer en bediening! Echt een aanrader op een mooie locatie!
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Mooi 4 gangen Actie-Menu met "Heerlijk". Mooi menu met passend wijnarrangement . Vriendelijke bediening met goed uitleg op een prachtlocatie.
Reindert V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Enorm genoten van de zes heerlijke gerechtjes op oudejaarsavond. Complimenten aan de keukenbrigade en de bediening was ook perfect!
joost V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
In één woord uitstekend. De enige min die wij konden bedenken was het zitcomfort van de stoelen. De leuning wat ver achterover zodat je aan tafel zittend vrijwel geen ruggesteun hebt. Stoelen kunnen beter.
MissJJ .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Tot mijn verrassing waren wij, een groep van 6, de enige gasten tijdens de kerstlunch op tweede Kerstdag.
Dan zou je verwachten dat dat een beetje kaal aanvoelt qua sfeer, maar dat was helemaal niet het geval.
We hadden een tafel met prachtig uitzicht op de rivieren, de jongeman in de bediening was zeer voorkomend, het eten was werkelijk verrukkelijk (nog nooit zo'n malse reerug gegeten) en de sfeer heel gezellig.
Iedereen heeft genoten en we komen hier graag nog eens terug.
Tejo71 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Goede prijs verhouding, vlotte snelle bediening, en kwalitatief goed eten. In zeer prettige ambiance. Sfeer volle gelegenheid, met een prima uitzicht op de rivier.
Y.L.I V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
we hebben genoten van een perfect 4 gangen diner ,begeleid door heerlijke wijnen.
elke gang was een gedichtje ,ook voor de enige niet vis eter in ons gezelschap!!
onze gasten waren onder de indruk.
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Hier een zaterdag met familie heerlijk en gezellig gegeten.Het eten was verrukkelijk.De bediening was gezellig.We hadden een mooi uitzicht op het water met voorbij varende schepen.Het restaurant ziet er zelf fantastisch en chic uit.
fijnproever P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
weer voortreffelijk gegeten! de kaart is duurder geworden, maar ik geef ze geen ongelijk! we zijn geamuseerd door de bediening en de 4 gangen menu du chef hebben ons weer positief verrast! ons zien ze weer met kerst! bedankt!