Over het restaurant Restaurant Blanc

Vanuit Restaurant Blanc heeft u een prachtig uitzicht over het water; het drierivierenpunt waar de Merwede, de Oude Maas en de Noord samenkomen.

In dit exclusieve restaurant neemt Chef Michael Verboom u mee op een ontdekkingsreis langs heerlijke gerechten. De sommelier laat uw smaakpapillen kennismaken met exclusieve wijnen die natuurlijk passen bij de door u gekozen gerechten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Blanc

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Blanc

roy K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
na een hartelijke ontvangst werden wij heerlijk verwend met lekkere gerechtjes en bijpassende wijntjes. Enkele gerechtjes met verrassende smaak combinaties. Amuses leken in een enkel geval wat minder vers (droog koekje in het begin). Mooi opgemaakte borden van Michelin niveau, enkele gerechten en smaken van top niveau, enkele waren niet van Michelin niveau: bijv. de lam in gang 3: niet gekruid, taai en moeijlijk te verwerken omdat het mes niet geschikt (bot geen steakmes) was voor dit stukje vlees. Overall: het was voor 90% prima voor elkaar. Prijs-kwaliteit en vriendelijkheid personneel en wijnkeuze van het arrangement waren prima in orde!
Megan B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben hier een 4 gangen menu op met begeleidende wijnen en hebben een heerlijke avond gehad. Het restaurant is netjes, stijlvol en de bediening is erg goed. Het eten is fantastisch evenals de begeleidende wijnen. Enige minpuntje bij het eten is dat er soms heel veel op het bord gebeurd, zonder echt toegevoegde waarde (bijvoorbeeld de gekookte en gedroogde zwarte rijst bij de tonijn). Voor de rest zijn de smaken en texturen mooi op elkaar afgestemd.
Ook de kaasplank is een aanrader.

Hier komen wij zeker nog een keer terug.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Voor 3 juli jl. hadden wij een reservering gedaan bij restaurant Blanc. De keuze van de restaurant was gebaseerd op de ambiance en de gevarieerde menukaart. Bij aankomst is aangegeven dat als we in het restaurant Blanc gaan zitten wij daar wellicht als enige gasten zouden zijn en werd ons de mogelijkheid geboden voor de brasserie Steaks & Chardonnay. Wij hebben toen gekozen voor de brasserie, dit was de eerste teleurstelling. De kaart bleek veel beperkter dan van restaurant Blanc, dat was de tweede teleurstelling. Vervolgens was de bediening zeer slecht, dat was de derde teleurstelling. De bediening had te weinig aandacht voor de gast, opnemen van drankjes duurde te lang zowel vooraf als tussen door, serveren van de voor- en hoofdgerecht duurde te lang, verkeerde rode wijn. Ik heb de bedrijfsleider daarop aangesproken die vervolgens in de verdediging ging in plaats van zorgen dat de gasten op een goede manier werden geholpen.

Op basis van deze ervaringen zullen wij terughoudend zijn in het reserveren of het doen van aanbevelingen bij anderen.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Mooi Hotel met goede ontvangst.
Restaurant is gezellig en het eten is van hoog niveau.
Alles samen is een weekendje in dit hotel de moeite waard.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wij willen de kok en het personeel enorm bedanken voor de fantastische avond die wij hebben gehad.we hebben het heerlijk gehad super eten fantastische bediening heel erg bedank en tot de volgende keer????
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Fijne locatie,verdient meer bezoek op de zaterdag lunch.Prachtig uitzicht over t water

Onzin om pas de recensie te kunnen verzenden na meer dan 120 tekens
AK J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Klantonvriendelijk. Niet in staat om creatief mee te denken. Alles wordt weersproken met wat de baas zegt......!
Bediening kan hier niets aan doen. Het is maar hoe je mensen op wil leiden.
Niet echt voor herhaling vatbaar. Aan de lokatie kan het niet liggen.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heerlijk gegeten met bijpassende zeer smaakvolle wijnen.
We hebben genoten.
De bediening is zeer correct en heeft de nodige kennis.
Een heerlijk avondje uit.
Jammer dat het niet wat drukker was.
T.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Blijkbaar waren we 10 min te vroeg en daar had de gastheer niet op gerekend. Ontvangst had veel vriendelijker en professioneler gekund. Het eten was goed, maar de hoeveelheid, 1 asperge en 10 doperwten met een klein schaaltje sla, viel erg tegen. Dit had ik ook in een ander restaurant kunnen bestellen tegen een andere prijs.
Omdat er voor 4 personen een klein schaaltjes patat geserveerd werd, hebben we extra patat besteld. Dit kwam in een nog veel kleiner schaaltje tegen de prijs van € 5.50. Vier kopje koffie met een aantal koekjes kostte € 30.00.
Het gaat ons niet om de prijs, je weet dat je in een culinair restaurant een reservering hebt gemaakt, maar ook wat je krijgt voor die prijs.
Al met al niet voor herhaling vatbaar
Janette K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Het uitzicht is prachtig, wat een super lokatie!
Blij met het mooie tafeltje aan het raam maken we de keuze 3 gangen menu €43.50
Bij elke gang denken we dat er nog wat meer op tafel komt.
Smaken zijn vlak en neutraal.
Lam heerlijk helaas kleine portie.
We kunnen een portie friet bijbestellen €5.50!
Onze buren eten het Heerlijk menu 4 gangen €35,-
Jammer dat ons dit niet is aangeboden, was netjes geweest.
Nu voelt het als een gemiste kans.
Komt voor mij niet voor herhaling in aanmerking.
Jammer.....
Tuula S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Het was de eerste keer...en is goed bevallen! Prima!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Prijs, kwaliteit en hoeveelheid staan niet in verhouding tot elkaar. Voor €42,50 drie gangen. Voor dit bedrag verwacht ik gezien de hoeveelheid een vijfgangenmaal. Kortom teleurstellend niveau.
Een voorbeeld: gerecht met rabarber betekent twee kleine stukjes rabarber op je bord. In het dessert een aardbeien spiraal,,leuk bedacht maar totaal geen aardbeiensmaak te proeven. Stukje vlees met een dikke rand vet die je eraf snijd zodat er een reepje vlees overblijft. Erbij geserveerd een stukje lamsnek wat wel uitstekend smaakt.
Ambiance prima, niveau bedroevend laag.
keesdenheijer .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
In het kader van de heerlijk 10-daagse erg lekker gegeten en genoten van het bijpassende BOB arrangement wijnen. Een heerlijke avond die het geld meer dan waard was!
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
we kozen voor de optie om ivm het mooie weer beneden buiten aan het water simpel te gaan eten, want een prachtig zonnige dag:
wat een mooie plek!!
ik ga reclame maken
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Wij hebben genoten. Alles werkte mee, het weer, zodat we op het terras van een heerlijk glas bubbels konden genieten en daarna binnen met het mooie uitzicht en goede bediening. Met natuurlijk lekker en mooi uitziende lunch.
L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Wij hebben heel lekker gegeten! Dit is zeker een ster waard.
Prachtige omgeving en heel mooi uitzicht!
Bedankt voor deze prachtige avond.
W G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten, gerechten erg smaakvol en verrassend, hoge kwaliteit. Ontvangst erg gastvrij & vriendelijk, alles verliep precies zoals vooraf gevraagd. Een aanrader!
Koos M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prima locatie; fraai uitzicht over rivierenpunt; ontspannen sfeer; bediening zeer meewerkend. Tafelindeling en plaats kan worden opgegeven.
bernard S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prachtig uitzicht,goede bediening,mooie gelegenheid met lekker eten.
Sandy B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Mooiste plekje in t restaurant, aan t raam, dus prachtig uitzicht over 3 rivierenpunt. Wij deden 8-gangen jubileum menu. Allerlei specialiteiten kwamen langs. Heel culinair, met uitstekende bijpassende wijnen. We hebben echt een topavond gehad!