Restaurant Blanc

Boomstraat 37 3311 TC Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Blanc

Vanuit Restaurant Blanc heeft u een prachtig uitzicht over het water; het drierivierenpunt waar de Merwede, de Oude Maas en de Noord samenkomen.

In dit exclusieve restaurant neemt Chef Michael Verboom u mee op een ontdekkingsreis langs heerlijke gerechten. De sommelier laat uw smaakpapillen kennismaken met exclusieve wijnen die natuurlijk passen bij de door u gekozen gerechten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Blanc

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Blanc

Tuula S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Het was de eerste keer...en is goed bevallen! Prima!
connysetz .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Een prachtige gelegenheid om te eten met vriendelijk en enthousiast personeel. Een 3 gangen menu voor € 42,50 werd onze keus. De gerechten werden als kunstwerkjes geserveerd met een enthousiaste uitleg. Helaas vielen de smaken erg tegen. Soms erg flauw en niet herkenbaar. Bij het hoofdgerecht ( Stukje lamsvlees was super ,) waren Pasta Parels toegevoegd. Heel benieuwd hoe dat smaakte. Bij ons thuis heet dat gewoon macaronielleboogje. Ook flauw van smaak zonder enige toevoeging. Dessert was prachtig ! Helaas waren alleen de aardbeitjes erg lekker en het andere konden we niet thuis brengen. Toen we begrepen dat de tafels rondom ons het4 gangen menu van €35 van de Heerlijk-actie kregen wat precies hetzelfde was voelde dat niet fijn. We hebben er over gesproken in het restaurant en we werden zeker serieus genomen. Kleine porties zijn nu eenmaal zoals ze daar werken en het andere neemt de kok zeker mee. Teleurgesteld dus en ook een gemiste kans van de Heerlijk actie. Mogelijk hadden we dan toch met een ander gevoel het restaurant verlaten
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Prijs, kwaliteit en hoeveelheid staan niet in verhouding tot elkaar. Voor €42,50 drie gangen. Voor dit bedrag verwacht ik gezien de hoeveelheid een vijfgangenmaal. Kortom teleurstellend niveau.
Een voorbeeld: gerecht met rabarber betekent twee kleine stukjes rabarber op je bord. In het dessert een aardbeien spiraal,,leuk bedacht maar totaal geen aardbeiensmaak te proeven. Stukje vlees met een dikke rand vet die je eraf snijd zodat er een reepje vlees overblijft. Erbij geserveerd een stukje lamsnek wat wel uitstekend smaakt.
Ambiance prima, niveau bedroevend laag.
keesdenheijer .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
In het kader van de heerlijk 10-daagse erg lekker gegeten en genoten van het bijpassende BOB arrangement wijnen. Een heerlijke avond die het geld meer dan waard was!
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
we kozen voor de optie om ivm het mooie weer beneden buiten aan het water simpel te gaan eten, want een prachtig zonnige dag:
wat een mooie plek!!
ik ga reclame maken
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Wij hebben genoten. Alles werkte mee, het weer, zodat we op het terras van een heerlijk glas bubbels konden genieten en daarna binnen met het mooie uitzicht en goede bediening. Met natuurlijk lekker en mooi uitziende lunch.
L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Wij hebben heel lekker gegeten! Dit is zeker een ster waard.
Prachtige omgeving en heel mooi uitzicht!
Bedankt voor deze prachtige avond.
W G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten, gerechten erg smaakvol en verrassend, hoge kwaliteit. Ontvangst erg gastvrij & vriendelijk, alles verliep precies zoals vooraf gevraagd. Een aanrader!
Koos M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prima locatie; fraai uitzicht over rivierenpunt; ontspannen sfeer; bediening zeer meewerkend. Tafelindeling en plaats kan worden opgegeven.
bernard S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prachtig uitzicht,goede bediening,mooie gelegenheid met lekker eten.
Sandy B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Mooiste plekje in t restaurant, aan t raam, dus prachtig uitzicht over 3 rivierenpunt. Wij deden 8-gangen jubileum menu. Allerlei specialiteiten kwamen langs. Heel culinair, met uitstekende bijpassende wijnen. We hebben echt een topavond gehad!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten. Op een unieke locatie met het mooiste uitzicht van Dordrecht. Uitstekende bediening. Top avondje gehad.
A.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Bediening ging best goed maar bij vertrek geen enkele aandacht. Gewoon maar weggegaan ondanks normale fooi e.d.. Tafel naast ons ging ober mee in de daar aanwezige, op zich niet al te storende, lollige sfeer. Verder prima naar onze zin gehad.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ontvangst was goed, waar we voor kwamen was gelijk duidelijk, omdat de reservering goed was verwerkt.
We zaten ontspannen kijkend op het water. De lunch was verrassend, voortreffelijk en vooral smakelijk! We konden na de lunch nog op ons gemak een koffie nemen.
Lekkereadresjes .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
De High Gin was geweldig. Heerlijke Gin in een Ginpot en Gin kop en schotel geserveerd.
Ook de 6 kleine gerechtjes met een Aziatische smaak waren top.
Goed gastheerschap en keuken gaat hier heel moor samen.
V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het gerecht was voortreffelijk, en het voorafje was ook erg lekker. Hele aardige serveerster.
Menu keuze (vleesgerechten) mag van mij wat ruimer.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Gisteren High Gin het was in een woord fantastisch . DJ , zorgde voor een super sfeer..De gin werd in thee potjes geserveerd .De hapjes waren echt fantastisch .niet te vergetende bediening was echt top .we hebben een geweldige zondag gehad .wij kunnen niet wachten op het volgende thema.Dank jullie allemaal voor deze geweldige dag.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten en heel warm welkom, ook fijn om te horen dat er nieuwe stoelen komen. De achtergrond muziek was echt niet geschikt: gezongen jazz.
Gijs Z.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Wij werden perfect en enthousiast ontvangen en naar onze tafel gedirigeerd.
We hadden gekozen voor een 3 gangen menu op aanwijzing van de medewerker (Remco).
Ik kan Remco typeren als een professionele , enthousiaste medewerker.
Wij hebben de wijn keuze en de keuze van het menu aan hem overgelaten.
Het eten en de wijn was subliem, we gaan zeker nog eens dineren bij dit restaurant.
kees V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk gegeten: a la carte
Vooraf tonijn en tartaar van zeebaars met paling. Hoofdgerechten: ossenhaas en hertenbiefstuk.
De sommelier serveerde bijpassende wijnen.
Correcte en vlotte bediening.