Over het restaurant Restaurant Blanc

Vanuit Restaurant Blanc heeft u een prachtig uitzicht over het water; het drierivierenpunt waar de Merwede, de Oude Maas en de Noord samenkomen.

In dit exclusieve restaurant neemt Chef Jac Cok u mee op een ontdekkingsreis langs heerlijke gerechten. De sommelier laat uw smaakpapillen kennismaken met exclusieve wijnen die natuurlijk passen bij de door u gekozen gerechten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Blanc

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Blanc

Etienne C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Uitstekend
Van der Stee B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Bezoekje aan Dordrecht afgesloten op het 3 rivieren punt. Ondanks het donker prima uitzicht. Lekker eten, goede service. Begin januari is altijd stil maar het enthousiasme van keuken en bediening leed daar niet onder.
Dvgerwen .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Wij hadden geboekt via heerlijk.nl, een all in 4 gangen menu. Heerlijke gerechtjes, mooi opgemaakt, heel goed bijpassende wijnen. De bediening was perfect, de ober legde prima uit over de gerechten en ook over de wijnen.
Een aanrader voor iedereen die van een culinair avondje uit eten houd.
Btw: mooie rustige ambiance, open keuken en fantastisch uitzicht over het water!
Linne R.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Een zeer mooie plaats maar teleurstellend door een matig, persoonlijke service niet zo professioneel als het met betrekking tot we konden verwachten van een instelling voor deze categorie.
fhdewolff .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Wat een ambiance. Geweldig. Een ronde tafel met uitzicht op de rivier (precies waar we om gevraagd hadden), verrukkelijk eten, geweldige bediening. Het kon niet beter. En wat een wijnarrangement. Goed passend bij de gerechten en met uitleg. We hebben genoten.
Mariska L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Ontzettende goede kwaliteit van eten, het geld absoluut waard. Vond wel met het kerst arrangement dat de gerechten in een te rap tempo werd afgehaald en elkaar opvolgden. Dat gaf een beetje het gevoel alsof je vast zat aan een tijd schema, echter de kwaliteit en service waren verder absoluut uitstekend!
Lex W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
mooi kerstdiner tegen een zeer acceptabele prijs.
bediening echt goed in orde.
parkeren was ook in orde maar in de binnenstad moet je wel een beetje geluk hebben
Nikki D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten, mooie, uitgebalanceerde gerechten en bijpassende wijnen. Uitstekende service. Online gereserveerd en konden dezelfde avond nog terecht. Ook werd er keurig omgegaan met de coeliakie van mijn echtgenoot.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Je verwacht van een restaurant als Blanc dat zaken goed geregeld zijn. Meteen bij ontvangt viel op dat we lang moesten wachten omdat de gastheer aan de telefoon zat. Het zou handig zijn als dan iemand anders de ontvangst doet. Dat gaf geen welkom gevoel. Vervolgens bleek dat de reservering voor het speciale zaaltje kennelijk niet goed was doorgekomen (wel in de bevesstigingsmail die ik had ontvangen) en we alsnog in het restaurant moesten plaatsnemen. Uiteindelijk bleek dat ook een prima plek te zijn overigens, maar ik vond het niet netjes. De kwaliteit van het eten was redelijk, maar niet opzienbarend. Tussen de gangen door was het lang wachten. Bij het hoofdgerecht kregen we voor 8 personen 1 schaaltje frietjes en dat was veel te weinig. We bestelden direct bij maar moesten vervolgens een kwartier wachten dus het hoofdgerecht was al op. En toen bleek dat ik ook nog niet via een factuur kon betalen, was ik er wel klaar mee. Mooi restaurant, maar de kwaliteit van eten en bediening is ronduit teleurstellend.
Inger K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Uitstekende service en een prachtige presentatie van de gerechten.
Bijzondere- en ter zaken kundige bediening.
Een aanrader voor een ieder die culinair verwend wil worden.
Hier kom je graag terug.
V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Prima kwaliteit, mooi opgemaakt borden, voortreffelijke gastheer Remco, leuke ambiance, goede sfeer (sterwaardig met een beetje goede wil).
Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Wij hebben een verrukkelijke avond gehad. Het eten was verrassend en prachtig samengesteld en gepresenteerd. De wijnen pasten daar goed bij. De tijd tussen de gerechten was perfect. Na het diner overnachtten wij in een prachtige kamer, ook weer met uitzicht op het water en de voorbij varende boten. Een aanrader!
Ris G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
We komen graag terug!
Het blijkt dat een recensie minstens 120 tekens moet bevatten en dat vind ik onzinnig.
Bij deze dan nog maar een keer dat wij zeer tevreden waren,
gjm.kok .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ik heb hier samen met mijn partner een zeer gezellige avond gehad. Het eten was voortreffelijk, de locatie aan de rivier was fantastisch en het personeel uitermate vriendelijk en attent.
Arjan A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Fijne amuse, zalig vijf gangen diner met prima bijpassende wijnen. Bediening is vriendelijk, gastvrij, professioneel en authentiek. Een aanrader.
D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het eten was goed,locatie geweldig.
Jammer dat die man in die geblokte broek niet op normale manier gasten kan of wil bedienen.
Het andere personeel was wel enthousiast
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Geserveerd all-in 4-gangen menu was uitstekend samengesteld. Goede mix van vis en vlees gerechten, waarbij de bijbehorende wijnen het geheel 'afmaakten'. Service en vriendelijkheid van het personeel was prima, met daarbij ook aandacht voor de persoonlijke touch en gesprek. Locatie uitstekend, ambiance van het restaurant prima goed gedekte tafels met prachtig linnen en bijzondere versiering op tafel. Bij alles merk je dat er met aandacht en met oog voor details het geheel wordt verzorgd. Aanrader, en zeker ook reden om terug te komen.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Zeer correcte bediening. Tempo is precies goed.
Entourage zeer prettig.
Het eten is dik in orde. Hier en daar mag het ‘spannender’, met name wat de bijgeleverde salade betreft. Maar over het algemeen heerlijk gegeten en niks te klagen.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Prima gegeten, het menu, helemaal goed, lekker buiten
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
De locatie is schitterend. Het eten was goed, qua inrichting en service is er nog veel te verbeteren.