Restaurant Black Olive

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 23:00
Hicham O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Restaurant met mooie Oosterse inrichting.
Lekkere lamscouscous gegeten met extra saus erbij. Wel een grote portie voor 1 persoon. Ik heb dan ook niet alles op kunnen krijgen.
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Met een kleine groep van 5 gaan eten. We arriveren vroeg en het is nog stil. De hele groep is bekend met de Marokkaanse keuken en verheugd vanwege een nieuw restaurant met deze dit aanbod. Vooraf genoten we allen van iets anders. van Briwat djaaj. Heerlijk met kip en goed warm. Anderen kozen voor een salade met garnalen. Deze oogde indrukwekkend en werd met smaak gegeten. Voor mij persoonlijk zou het te groot zijn als voorafje.
Inmiddels werd het wat drukker binnen, een gemengd publiek uiteenlopend van een groep dames die uit waren tot zakenmensen.
Daarna een El Dorado van de gril gekozen. Deze was lekker maar voor een perfect visje had hij net iets korter mogen garen, dan was de vis nog sappig geweest. Bediening was vriendelijk en charmant. Daar hadden we zeker niets over te klagen.
Dit doen we nog een keer om te zien of dit geen toeval was. Wij komen graag een keer terug.
Samlicious .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Ik heb met een kleine groep gegeten bij Black Olive.
Als voorgerecht had ik de gamba's in aioli, dat was lekker, al vond ik het aantal (kleine) gamba's zeer beperkt in vergelijking met de prijs.
Wij hadden verschillende vleesgerechten van de grill als hoofdgerecht en die waren erg lekker! Ik had ook een portie aardappeltjes bij besteld, maar de hoeveelheid aardappeltjes en de prijs lagen helaas totaal niet in verhouding..
Het dessert was heerlijk!
Verder was de bediening erg vriendelijk, maar wel langzaam, terwijl het niet druk leek in het restaurant.

Het restaurant ziet er overigens zeer mooi uit! Echt een plaatje!
Maudt .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Het eten was heerlijk vooral de harira , alleen de bedient schiet te kort , de meiden in de bediening zijn meer bezig met mooi te zijn ipv service gericht te zijn ,ondanks de service kom ik nog een keertje terug