Restaurant Bla Bla

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bla Bla

Febe D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Waanzinnig lekker eten en een bijzondere goede sfeer. Ieder gerecht is erg smakelijk en de keuze is reuze. Ook de niet vegetariërs in ons gezelschap waren tot twee keer toe lyrisch over het eten.
Melv V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk. En de tent is sfeervol ingericht. Voor herhaling vatbaar.
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Om maar te beginnen met het eten: dat was erg lekker! Ik heb genoten van de vele verschillende gerechten. Als voorgerecht hadden we de antipasti, als hoofdgerecht de flensjes (en de rest die daarbij hoort). Dat was ook echt meer dan genoeg, en ik ben een grote eter. De prijs-kwaliteitsverhouding is goed.
De service was redelijk, maar misschien een beetje aan de karige kant. We kregen bijvoorbeeld niet eens te horen wat de verschillende dingen op ons bord waren. Dat hoort er toch wel een beetje bij vind ik.
Het decor was gewoon gezellig, wel prima.
Al met al hebben we een leuke avond gehad en zou ik er denk ik nog wel eens een keer teruggaan.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Twee keer hier gegeten, eerste keer de Mezze, tweede keer een Indiaas gerecht. Mijn complimenten voor beide gerechten. Heerlijk, goed uitgekiend en complete gerechten, i.p.v. een gerecht met garnituur wat ik te vaak zie in andere restaurants.
stef S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was erg lekker!!!! De mezze een aanrader.
Leuke sfeer. Relaxte, vriendelijke gastheer.
Reserveren erg handig,
J H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten was goed. Wel de tip om gasten die gereserveerd hebben en precies op tijd arriveren niet naar buiten te sturen voor een wandeling, ook al is er op dat moment even geen tafel beschikbaar. Een idee om een plek te creëren waar de gasten even kunnen wachten, hun een excuus en een drankje van het huis aan te bieden? Jammer dat de negatieve start de hele avond tussen ons en de bediening is blijven hangen, we hebben ons niet erg welkom gevoeld.
Beste J. Heide, er is een inschattingsfoutje gemaakt, nogmaals excuus hiervoor, gebeurt gelukkig niet vaak, extra ruimte om gasten op te vangen hebben we helaas niet, dit lost zich bijna altijd soepel op, meestal door wat water bij de wijn van een of andere zijde. Mijn suggestie voor een blokje om viel helaas niet in goede aarde maar dat betekent niet dat jullie niet van harte welkom waren.
Rinco E.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Hier maar weer eens neergestreken, het was er druk (vrijdagavond) wat volgens de 'gastheer' normaal is de afgelopen tijd. 'Gastheer' tussen haakjes omdat hij meer een bezorger van eten is dan een gastheer, veel respons moet je niet verwachten. We kregen een maaltijd die we niet hadden besteld (kwamen we niet meteen achter omdat alles uit meerdere gerechten bestaat) maar wilden er niet over zeuren, het bleek achteraf voor een ander stel bedoeld te zijn geweest, mensen die blijkbaar ook niet moeilijk deden en zo hebben we heerlijk elkaars maaltijd verorberd. (Werd ons wel keurig aangeboden een nieuwe te maken, maar dat vonden we niet nodig). Heerlijk gesmuld desondanks en voor het gerecht dat we eigenlijk wilden komen we zeker nog eens terug.
Sorry Swoester, dat ik mede door de drukte niet de tijd had om wat meer de gastheer te zijn, die ik wel graag ben en heel sportief hoe jullie reageerden op de verkeerde 'bezorging', gelukkig hebben jullie desondanks lekker gegeten. Ik hoop dan ook van harte dat jullie binnenkort voor het eigenlijk bestelde Sformato-menu terug willen komen.
ASteRWK .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Per ongeluk kwamen we hier terecht en waren bijzonder aangenaam verrast bij zo'n goed vegetarisch restaurant terecht gekomen te zijn. Misschien een ietwat beperkte menukaart, maar uiterst smakelijk en goed verzorgd. Een zeer gevarieerde maaltijd!
Ook een bijzonder vriendelijke en vlotte bediening.
Het decor is alternatief te noemen maar best gezellig en vooral schoon.
Een plek om terug te komen.
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Heerlijk gegeten...je proeft dat de verschillende hapjes (wij hadden de mezze besteld ) met zorg zijn bereid. Er worden veel verschillende kruiden gebruikt...heerlijk. Decor vond ik iets minder en er hing een wat muffe lucht ( maar ik kan heel goed ruiken en dat is soms wat vervelend). Prima bediening.
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Blabla besteedt heel veel zorg aan fantasierijke en gevarieerde groente. Eigenlijk gek dat niet-vegetarische restaurants zich er vaak zo makkelijk van af maken qua groente. Wij aten de mezze, is erg leuk, een soort vegetarische tapas. Mooie mengeling van oosterse en mediterrane gerechten. Het zat er bomvol, dus reserveren is handig.
TableauVivant .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wederom heerlijk gegeten in dit laagdrempelige restaurant met kwaliteitsgerechten. We hebben genoten van de Mezze, echt een aanrader. De verschillende kleine schotels vormen een palet van oosterse en mediterrane smaken. Ook prettig dat zout en peper niet de boventoon voeren, de verfijnde accenten van koriander en kurkuma komen echt tot hun recht. De turkse yoghurt met dadels bood een verrassende contrastrijke afsluiter. En ook de "gewone" koffie met cacaoblokje viel goed. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Heerlijk gegeten in een ontspannend sfeertje. Bediening heel relaxed maar toch attent. Er is ook tijd voor een leuk gesprekje tussendoor die niet overkomt als een verplicht praatje. Het eten was goed verzorgt en heerlijk. Vooral de frituurde notenballetjes waren heerlijk. Ruim voldoende dus een nagerecht zat er voor ons helaas niet meer in. De koffie i.p.v. nagerecht was ook goed van smaak. Ik was hier met mijn zus en mijn dochter, we waren alle drie heel postitief en komen nog eens terug.
Dankjewel Idee64, hier worden we blij van.
Smulpaap71 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Afgelopen vrijdag wederom lekker gegeten in de leuke ambiance van Bla Bla. In Bla Bla voert de smaak de boventoon, aan elk gerecht is aandacht besteedt en dat proef je. Het maakt dat je 'vlees noch vis' totaal niet mist.
De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam, en wanneer er bijzondere wensen zijn zoals veganistisch eten, men is volledig op de hoogte van de ingrediënten van hun gerechten.

Wel even reserveren als je een rustig plekje wilt want het aantal plaatsen is beperkt, en het is een hip tentje. Lekker vlotte bediening en bovendien assertief met een prettige Rotterdamse touch en dat is zeer welkom in het Noorden!
Dankjewel Smulpaap71, we zien jullie graag binnenkort weer.
Cindy P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Bla Bla. De papadums als voorgerecht zijn altijd goed en de paddestoelenloempia's zijn heerlijk (alleen wat aan de prijs). Als hoofdgerecht de geitenkaasquiche genomen, ook verrukkelijk en zo ook de notengehaktballetjes. Veel groente erbij, voor onze smaak wat teveel sla in wat te grote stukken. We gaan altijd voor hetzelfde dessert: turkse yoghurt met nootjes en honing. Smakelijke afsluiter van een geslaagd etentje. Knus klein restaurant. Alleen zijn de tafels met een poot in het midden niet zo comfortabel voor lange benen. En de plastic kuipstoelen doen wat goedkoop aan, maar zitten prima met een kussen erin. Daarom slechts een 7 voor decor.
Dankjewel Pitty284 voor je mooie woorden en we leren van je ideeën.
Fleur T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Eindelijk weer eens uiteten geweest, zonder buikpijn, zonder stress of het goed gaat en of de keuken wel genoeg weet over mijn glutenallergie.
Heerlijk gegeten, en dat glutenvrij! Dank jullie wel!
Dankjewel Fleur66,
We doen inderdaad erg ons best om ook gasten met allergieën en diëten een zorgeloos diner te serveren. Fijn dat dat ook zo gewaardeerd wordt.
uijltje .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Goede keuze, lekkere gerechten, goede porties, hele mooie smaken, maar: niet echt goedkoop... Gerechten zijn slim, er kan m.i. al veel van te voren bereid worden. Voordeel: alles staat vrij snel op tafel. En als je trek hebt, is dat best fijn. Wat aten wij? Papadam (lekker!), mezze (niet alle gerechtjes top, maar als geheel helemaal in orde) en als toetje het chocoladecakeje.
Margreeteet .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij BlaBla.
Al jaren eet ik zonder vlees noch vis. Maar dat betekent niet dat ik iedere keer dat ik ga eten quiche, een bonentortilla of linzensoep wil eten
En als toetje rechtsdraaiende, drie keer geschudde en door een oude vrouw in volle maanlicht gestampte yoghurt.
Daarom was ik zo blij bij jullie. Geen flauwe hapjes die smaken naar macro chaotisch, maar lekker spicey, mild, zoet, scherp. En mooi heel geserveerd.
Het zag er niet uit als de gemiddelde vegetarische restaurants, waar ik vaak het gevoel heb dat ik terug ben in de jaren 8o. Maar mooi. Goeie inrichting ook.
De toetjes waren ook heerlijk, niks geen yoghurt met maanzaad, maar ijs, en chocolade cake.
Dank je wel. En de witte droge wijn helemaal prima.
En nog 1 dingetje, niks geen eikeltjeskoffie of kruidenthee, maar een goeie espresso :-)
De bediening maakte het een perfecte avond.
Als mijn ex mij nog een keer uitnodigt, dan wordt het absoluut weer Blabla.
Margreet
Dankjewel Margreet, daar doen we het voor!
Heleen P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Gisteren samen met mijn vriend heerlijk gegeten bij Bla Bla. Het was voor ons de eerste keer dat we er heen gingen. Het restaurant heeft een prettige, huiselijke en intieme sfeer. Vriendelijk personeel. De menukaart had een aantal voorgerechten en je kon kiezen uit drie verschillende hoofdgerechten. Ook stonden er een aantal nagerechten op. Het zag er mooi overzichtelijk uit. Mijn vriend koos als voorgerecht de paddestoelenloempia's en ik de falafel. Beide namen we een verschillend hoofdgerecht: de quiche met geitenkaas en het spinaziepasteitje met feta. Op de menukaart stond ook vermeld wat je er allemaal bij kreeg. De gerechten zagen er heel mooi uit! Verse producten, veel kleur en netjes opgediend. Het smaakte voortreffelijk en het was ruim voldoende. We sloten af met thee, met een door het huis aangeboden zelfgemaakte fudge. Het was op alle fronten zeer geslaagd en we komen gauw weer!
Rinco E.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Twee keer uit eten in één week, hoe fijn is dat. Zeker als we dan nog eens naar BlaBla gaan, waar je zeker weet dat je eten vlees nog vis bevat. Een Walhalla voor vegetariërs. Voorgerecht voor twee personen, antipasti mooi op een groot bord en voortreffelijk bij elkaar passend. Spinaziepastei met feta, dille en rode peper als hoofdgerecht en gesmuld hebben we! Goede porties, je komt niets tekort. Aanrader.
Rik J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
BlaBla is een goed restaurant. Ik kom er vaker en heb er wederom heerlijk gegeten met mijn familie. Had gekozen voor een vegetarisch/veganistisch restaurant omdat ik dan zeker weet dat er geen vlees in mijn eten zit. Dit klinkt logisch maar heb ook wel eens meegemaakt dat ik in een ander restaurant iets te eten kreeg waar ze in de keuken toch kleine stukjes vlees uit het eten hadden gevist om het aan mij te kunnen verkopen als 'vegetarisch. Kortom de keuken van BlaBla kun je blind vertrouwen. Het smaakte voortreffelijk, ben vergeten hoe het gerecht heette, maar had gekozen voor diverse hapjes omdat ik van afwisseling hou. Tot slot was er een vriendelijke bediening en we hebben gezellig buiten gezeten aan een tafeltje op de stoep in de avond-zon. Ze krijgen een dikke tien van mij op alle vlakken.