Restaurant Bistronomie 't Parkje

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Bistronomie 't Parkje

bus
  • : diverse parkeergelegenheden, vanaf 19:00 uur vrij parkeren

Dinsdag t/m vrijdag geopend vanaf 12:00 uur. Zaterdag en Zondag geopend vanaf 11:00 uur. Voor lunch en diner

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bistronomie 't Parkje

Theo G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Vieze menu kaarten En voor de bediening lastig als de kopjes en schotels niet op elkander passen
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten, leuk dat je in de keuken kunt kijken en ziet hoe je eten wordt bereid. Verser kan het niet. Kom zeker nog vaak terug. Prijs kwaliteit is het zeker waard. En vergeet de leuke/mooie inrichting niet
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hadden het verassingsmenu, voorgerecht was heerlijk en verassend, hoofdgerecht was wat teveel, salade was wel erg sober met grote stukken sla en nauwelijks extra's. Zou de salade wat meer uitbreiden en de boontjes en aardappeltaartje weg laten. Nagerecht was lekker maar voor deze prijs kwaliteit wel wat makkelijk.
M W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Ondanks de verleidelijke menukaart hebben we ons laten verassen. Gekozen voor het surprise menu, 4 gangen.
Lekker gegeten, ook de wijnen (wijnarrangement) paste goed bij de gerechten.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Gegrilde courgette als vegetarisch hoofdgerecht bleek een bord groenten zonder courgette. We kregen alsnog een schoteltje met courgette die we ertussen mochten leggen. De wijn die als huiswijn gepresenteerd werd bleek 44€ per fles. De bediening bestond enkel uit tieners die nergens antwoord op hadden en de klachten niet adequaat oplosten. De porties waren veel te klein, nog trek na het eten. De rekening klopte helemaal niet. De eigenaresse deelde ons mede dat personeel was weggebleven en was later zelf ook verdwenen. Torenhoge rekening voor zeer matig eten en slechte service.
M W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Lekker gegeten, ook de wijnen (wijnarrangement) paste goed bij de gerechten.
Madame G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Via aanbeveling in Bergen (NH) terechtgekomen wat een verrassing.
We hebben zo genoten en wat een keuken !!
In een woord FANTASTISCH !!!
We komen zeker terug.
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk gegeten met 6 familieleden in bistronomie ‘t Parkje. Mooie wijnen, heerlijke gerechten en aardige bediening. We komen zeker terug.
Ward V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Geweldig. Heerlijk gerechten. Uitgebreide kaart met lekkere gerechten. Ook was de interior gezellig. Ik kijk uit naar de golgende keer
Louis A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
De prijs-kwaliteitsverhouding is hier niet goed. Piepkleine porties met redelijk goedkope ingrediënten, maar toch een forse prijs. De steak tartaar was bedolven onder een onbestendig wit mengsel en het ganzenlever gerecht bestond meer uit brioche dan uit ganzenlever. Uiterst rumoerig met een onprettige 'ons kent ons' sfeer. Het enige lichtpuntje van de avond was onze gastvrouw die professioneel en vriendelijk was. Hier komen we echter voorlopig niet meer terug.
Huub W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We kwamen wat later op de avond. Personeel was correct maar de bediening was eerst afwachtend. We wilden niet uitgebreid eten maar kregen na onze bestelling wel een amuse van het huis. Voor beide een ham met dressing van het huis, terwijl mijn partner eerder een vegetarisch gerecht had besteld. De amuse was lekker, zout had minder gekund. We hebben uiteindelijk gekozen voor de safraan risotto en de kreeftenbisque. Hoewel de menukaart qua prijs aanvankelijk aantrekkelijk oogde, was prijs/kwaliteit-verhouding van onze gerechten minder. Beide gerechten waren vettig van smaak. De risotto ‘dreef’ in de boter en ook aan de bisque leek (extra) boter te zijn toegevoegd. Daarbij waren de gerechten erg klein. De risotto telde welgeteld drie lepels; voor 10,50 ons inziens erg aan de prijs. De bisque was met bijna 13 euro ook niet goedkoop. Wellicht was het fijner geweest als de bediening ons over de kaart en de gerechten had verteld.
sebas586 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Kwamen hier erg vaak en altijd goede kwaliteit. Onlangs een nare verassing bij de rekening. Omdat we (2 personen) dit keer geen wijntje namen werd er 10 euro extra aan kraanwater in rekening gebracht. Schandalig als je het mij vraagt, zo ga je niet met (vaste) gasten om.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk lunch. Zeer vriendelijk en ontspannen ontvangst. Tafel bij de keuken, heerlijk op de bank. Amuse tomatenbouillon heel bijzonder en hoog op smaak, net als de rest van de gerechten, de kreeftensoep (veel en rijk gevuld!) en de rauwe tartaar. Al glurend in de keuken zie je dat er veel aandacht wordt gegeven aan de gerechten, ontspannen en gepassioneerd met verse producten. Ik kan niet wachten tot de volgende keer!