Restaurant Bistronome Des Arts

Lijnmarkt 48 3511 KJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Bistronome Des Arts

Dit bijzondere Franse restaurant met dakterras en terras voor de wijnbar is een pareltje in Utrecht. Gelegen aan de Oude Gracht is er meteen een historische en warme sfeer voelbaar. Ben je een echte Francofiel? Dan is een tafeltje reserveren een must. Elke dag worden hier traditionele Franse gerechten geserveerd met heerlijke Franse wijnen. Het is alsof je weer even op een terrasje zit in een Frans ingeslapen stadje waar je zo lekker had gegeten de afgelopen vakantie. Genieten op z’n Frans!

Glas champagne

• Af te huren , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bistronome Des Arts

Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
De bediening was chaotisch, het hoofdgerecht liet erg lang op zich wachten duurde en er waren een aantal ingrediënten sterk afgekoeld of niet gaar. Ook akoestisch niet aangenaam. Ik zou het niet snel aanraden.
Marlies M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wat een heerlijk restaurant(je), met lieve hardwerkende mensen, op een mooie plek in Utrecht. Heel graag weer.
Evangelia D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Wij morsten heel lang wachten om onze gerechten te kriegen, zij gaven foute bestek en hebben niet zo correct gereageerd toen wij iets van zieden.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Neem vooral de tijd, dan beleef je een heerlijk culinaire avond!
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Om 18.00 gereserveerd met een vriendin. Bij het bestellen van het hoofdgerecht om 18.45 doorgegeven dat we uiterlijk om 20.15 weg moesten ivm een voorstelling. Dit was geen probleem. Uiteindelijk om 19.30 nagevraagd aan de gastvrouw of het nog ging lukken, we kregen weer te horen van wel. Om 19.59 zijn we, zonder eten, de drankjes gaan afrekenen omdat het te krap werd nog te eten. We kregen excuses, maar toen ik zei het jammer te vinden aangezien we er al twee uur waren zei de gastvrouw dat we lang hadden zitten kletsen en lam nu eenmaal lang duurt. Aangegeven dat we wat anders hadden besteld als ze ons had gezegd dat dit niet haalbaar zou zijn. Dingen gaan soms mis, maar onduidelijke communicatie en het terugleggen bij ons is klantonvriendelijk. Wij komen niet meer terug.
Anneke A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wij hebben 2 uur moeten wachten op ons eten en als we er in tussentijd niet zelf om hadden gevraagd dan hadden we niet eens een stukje brood gekregen. Bediening was vriendelijk, maar volstrekt inadequaat.. Het eten was beslist niet onsmakelijk, maar het dessert hebben we maar overgeslagen gezien de trage bediening.
D C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaresse Mw Nezha. En als ik het goed schrijf ook door mw Latifa. We hebben een drie gangen menu gekozen. De wijnkaart is uitstekend te noemen. Wij dronken o.a. een heerlijke Cercius Coteaux De Beziers uit 2016. Voortreffelijk ! De gerechten worden met zorg opgediend en zijn van uitstekende kwaliteit. Het restaurant straalt sfeer uit. Ook belangrijk! Wij zaten in de nis (serre) van het prachtige oude pand met uitzicht op de Oude Gracht. Ik kan u dit restaurant van harte aan bevelen.
Micha D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten, prachtige plek, erg aardig personeel
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wederom gegeten op deze heerlijke plek in Utrecht. Prachtig uitzicht op de Dom, sloepen die voorbij varen met fijne gezelschappen..middenin het centrum en toch heerlijk rustig, brengt je gelijk weer terug naar dat Franse vakantiegevoel. Vaak gegeten, altijd donderdagavonden en dus op avonden dat veel tafels bezet zijn. Hier in dit restaurant moet je zonder haast gaan zitten en fijne gesprekken voeren met je tafelgenoot. De gangen komen vanzelf, met liefde gemaakt en smaken voortreffelijk. Niet laten afleiden door bediening die misschien iets langer duurt, een bestek dat even ontbreekt..in het niet perfect zijn zit de charme van deze plek. Oprecht! Hier land je! Ik kijk uit naar de volgende keer.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Aan het eten ligt het niet, maar wat duurt het lang voordat het hoofdgerecht doorkomt, 1,5 uur na het voorgerecht eindelijk het hoofdgerecht, verder geen personeel te bekennen die vraagt of alles naar wens is. Voor mij niet voor herhaling vatbaar. Had er veel van verwacht maar was zeer teleurstellend.
Figaro M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Gerechten bijzonder goed klaargemaakt. Prima ambiance aan de gracht. Vriendelijke bediening, die echter niets begrijpt van het horecavak. Wachttijden per gang gemiddeld meer dan een uur. Een kind van de bediening komt in pyjama in de zaak. Vervolgens is de moeder een uur afwezig, terwijl de zwarte brigade het aantal tafels al van geen kanten aankan. Een chef die ten einde raad de gerechten zelf maar komt brengen, afgeruimde borden die (vuil) bij de entree blijven staan, etc. Etc. Minsten 5 stellen die in onze omgeving klaagden over de wachttijden.
Echt bijzonder jammer want iedereen werkte wel hard en de gerechten waren voortreffelijk. We aten hier eerder en toen was het prima. Misschien een eenmalige offday, maar het was niet goed.
Hinnejan E.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk eten, fijne ruimte, mooie plek. Maar wat ingetogen bediening die het leven nogal serieus opvat. Je mist een ‘patron’ die zijn/haar ziel toont. Maar wel naar toe gaan!
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk gegeten, mooie plek en hele leuke bediening!
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
De bediening is correct, maar weinig hartelijk of persoonlijk. De dames zitten aan de bar en letten niet altijd op de klanten. De ene dame spreekt Frans, wat niet voor iedereen te verstaan zal zijn. Als de hoofdgerechten worden gebracht, moet je zelf om een glas wijn vragen.
Judith J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vanavond voor de tweede keer fantastisch gegeten bij Bistronome des Arts. Echt een aanrader voor iedereen die van de Franse keuken houdt!
Leonie M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten. We waren vooral ook onder de indruk van het pand en de echte Franse sfeer. Het was alsof we even op vakantie waren. Hier komen we zeker terug.
Carien D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk eten leuke franse bediening.
Figaro M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Op een fijne zomeravond heerlijk gegeten. Prima spijzen, een vriendelijke bediening en redelijke prijzen op een toplocatie.
Escargots in Normandische room, zeebaars en een espresso na. Mijn partner had lamspoot als hoofdgerecht. Prima sauzen, heerlijke groenten en alles perfect klaargemaakt.
Fiona G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij waren hier vanwege mijn verjaardag. Heerlijk gegeten, zoals de voorgaande twee keer. Helaas bleek het erg rustig te zijn op 1e Paasdag en waren wij de enige gasten in het restaurant. Het was binnen helaas erg koud, dat lag aan het oude pand volgens de eigenaar. Zeker voor herhaling vatbaar, alleen volgende keer een extra vestje mee en niet op 1 van de rustigste dagen van het jaar!
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijke en oprechte Franse keuken met geweldige en attente bediening