Over het restaurant Restaurant bistro Sharlot

Leef je uit

De goud verlichte muur vol oude portretten in lijstjes pakt gelijk de aandacht. Sharlot volgt de seizoenen op de voet en gebruikt zoveel mogelijk biologische- en streekproducten. De kaart is prachtig gedurfd; denk aan bloemkoolchutney, truffelbrood en trio van wild. Zelf aan de slag? Neem een kijkje in hun webshop.

Halve fles mineraalwater

Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant bistro Sharlot

Lizzy B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Geen aangenaam restaurant om te eten. Beetje donkerbruine kroeg gevoel bij binnenkomen. Ook het eten viel fel tegen, veel te duur en niet verfijnd. Voor mij geen aanrader.
F B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De geserveerde maaltijd was veel te droog en niet erg smakelijk. Ben hier een aantal malen geweest en kan alleen maar adviseren dat het veel beter moet.
M-Smits .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prachtige ambiance met een hartelijk ontvangst. Uiterst vriendelijk personeel. Heerlijke gerechten met een zeer aangename huiswijn waar ik nog ter plekke een fles heb aangeschaft voor thuis. Veel gegeten via AH maar dit is toch wel de topper.
Anne Elise S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Toch nog wat opmerkingen : de puree was niet smakelijk , voor de patatjes extra betalen, hè nagerecht was veel te compact ( te veel gelatine?) daardoor ging heel veel van de fijne smaak verloren .
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De amuse was lekker, het zelfgebakken brood met olie etc. was goed. Mijn salade / met bouillon als voorgerecht was verrassend , mijn partner haar carpaccio was ook lekker. We namen als tussengerecht de bitterballetjes met bloedworst. Lekker maar wel veel. Gelukkig blijkt achteraf want de hoofdgerechten vielen bij ons beide tegen. Beide waren niet echt warm. Het kan aan het licht in het restaurant liggen maar ik vond de kleur van mijn biefstuk niet aantrekkelijk. Of komt het doordat ze onder een warmtelamp op temperatuur zijn gebracht. Ik heb ze zo zien liggen in de keuken. Als ik een biefstuk eet wil ik hem lekker bruin gebakken en met een sausje enr onder. De aardappel met witlof was helaas te koud om er een oordeel over te geven. Gelukkig konden de frietjes veel goed maken. De risotto van mijn partner was ook niet warm en niet speciaal. Het zag er ook uit alsof er uit een pan 2 scheppen op een bord waren gelegd en een beetje aangekleed. Niet vers gemaakt in ieder geval. De klassieker als toetje was matig . Het personeel was vriendelijk de inrichting oubollig. Al met al een zaak waar wij niet terug komen. Zeker niet als wij in plaats van de €133 die wij nu hebben betaald er €170 voor moeten betalen. En dan nog €1 durven te vragen voor kraanwater....
adam B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We werden hartelijk ontvangen. Een aangenaam restaurant en een rustige sfeer.
We hebben heerlijk gegeten; Voor herhaling vatbaar.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Op zaterdag 30 september waren we te gast bij Bistro Sharlot. Bij binnenkomst werden we vriendelijk te woord gestaan door Charlotte die naar onze plaats bracht. Vrijwel meteen werd dinerkaart onder onze aandacht gebracht. Het voorgerecht, het biologisch zuurdesembrood, was zacht, smaakvol en zeer vers. De bijbehorende smaakverrijkers maakten het tot een aangenaam hapje. Als amuse kregen we een klein stukje kabeljauw in een mooi glas verrijkt met een aangenaam sausje. Zowel het voorgerecht van mijn vrouw ( zacht geaarde kabeljauw ) ) als dat van mij ( salade van herfstknolletjes ) waren erg goed van kwaliteit en zeer smaakvol. Het hoofdgerecht, de Ierse runderbiefstuk, was prima bereid. Niet overdadig maar wel zeer smaakvol en mals. Het nagerecht Sharlots klassieker met mokka en hazelnoot maakten ons diner compleet. De wachttijd tussen de verschillende gangen was prima. Kortom een bistro waar de woorden kwaliteit en smaakvol nog echt betekenis hebben. Absoluut waar voor je geld.
Morgan1950 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
vriendelijke ontvangst en verzorgde gerechten alles klopt. Alhoewel we rijkelijk te laat binnenkwamen werd de tafel toch voor ons vrijgehouden. Klasse
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het diner wat wij uitgekozen viel tegen, de smaak beviel ons niet goed. Wij hadden wel beter verwacht voor deze gelegenheid. De sfeer was wel goed.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
In een gezellige ambiance word je viendelijk en behulpzaam ontvangen. De uitleg over dde producten is net zo goed als het eten zelf. De carpaccio is een aanrader!
Ila87 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Op donderdagavond aten we met z’n tweetjes bij Sharlot. We werden meteen heel vriendelijk ontvangen en mochten een tafeltje uitzoeken. Het restaurant heeft een geheel eigen stijl, die gezellig aandoet.

We begonnen met het brood, wat een aanrader is. Heerlijk zuurdesembrood met boter en olijfolie. Daarna een amuse: tomatenbouillon en parmaham.
Voor koos ik voor vegetarisch: couscous met courgette, cantharellen, gerookte geitenkaas en abrikozendressing. Echt een heerlijk gerecht, goede portie en bijzonder smaakvol. Ook erg lekker bij de Spaanse, witte huiswijn. Mijn man had de haring gekozen, met appel, ingelegde komkommer en gerookte aardappeltjes. Ook erg lekker.
Voor het hoofdgerecht kozen we beiden de Ierse runderbiefstuk met posteleinstamppot, huisgemaakte bitterbal en verrukkelijke saus. Het vlees was perfect gebakken en de stamppot was heerlijk zacht en vooral niet te droog. Wederom een heerlijk bordje.
Het dessert van amandel- en bosbessen was ook lekker, maar de twee voorgaande gangen sprongen er voor mij wel uit.

Sharlot is een aanrader voor wie van goede producten en mooie smaakcombinatie houdt en dat in een heel prettige ambiance. Er is genoeg keus op de menukaart om hier vaker te komen en dat zullen we ook zeker doen!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Bistro Sharlot is een uitstekend restaurant met een goede keuken en zeer attente bediening. Wij hebben er heerlijk en ontspannen gegeten. Het was zeer de moeite waard. Ik kan het iedereen aanbevelen.
hma.duijvelaar .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
jammer dat ik deze eetgelegenheid niet eerder ontdekt heb
het eten was erg lekker , met zorg klaargemaakt en vriendelijke bediening
hier kom ik zeker nog eens terug
henk M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het was de eerste keer super gegeten deze mensen weten wat het is om gastvrijheid service en vakmanschap te bieden Weten waar ze mee bezig zijn. Daardoor is het niet alleen eten maar optimaal genieten.
Zeker gaan wij weer in deze bistro uit eten.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben met AH restaurantactie bij dit restaurant gereserveerd. Ook omdat het in de Lekker staat.
We werden hartelijk ontvangen en kregen vlot onze eerste drankjes, waarbij we benadrukten dat we van de actie gebruik wilden maken.
Het duurde even voor we de kaart kregen. Het AH menu liet ons uit drie voor- en hoofdgerechten kiezen. Telkens een vlees, vis of vegetarisch gerecht.
We hadden de keuze om twee tussengerechten toe te voegen. Het toetje stond vast.
Het restaurant heeft normaal een 5 gangen verrassingsmenu voor 45,95 en voor 54,95 incl. wijnarrangement.
Het AH 3 gangenmenu kost 39,95. Dus we hadden hoge verwachtingen.
De amuse was uitstekend.
We hadden als voorgerecht, nieuwe haring (10,50), runder carpaccio (12,00) en een zomerse salade (10,50). Deze waren prima, maar minder dan de prijs en amuse deed verwachten. Tussen haakjes de prijs volgens de kaart.
We namen als hoofdgerecht de Ierse runderbiefstuk (22,50) en scholfilet (19,50). De opmaak van de eerste was redelijk, van de vis minimaal. De biefstuk was prima. De vis redelijk. Beide vielen tegen gezien onze verwachtingen en de prijs.
Het toetje Sharlots klassieker (7,50) was uitstekend.
Conclusie:
We hebben gezellig gegeten met goede bediening. De smaak was redelijk.
Jammer dat de AH 3 gangen prijs bijna de à la carte prijs is.
M.H. W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben hier met een gezelschap van drie personen heerlijk gegeten, rustige ambiance en attent personeel. Een restaurant om vaker te gaan eten een echte aanrader.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Mooi opgemaakte gerechten, die ook nog eens heerlijk smaakten. De bediening was vriendelijk en vlot. Zeker een aanrader!
mike.d .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Bij Sharlot kun je rustig en gezellig eten. Vriendelijke mensen. Lekker eten. Lekker voorgerecht. Ons hoofdgerecht was vis met lekkere frietjes en mayonaise. De groeten erbij was ook erg lekker.
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Na jaren niet bij Charlotte te zijn geweest, was deze hernieuwde kennismaking zeer positief.
De voorgerechten waren zeer verfijnd. Het visgerecht was zeer goed, het vleesgerecht alhoewel medium was zeker niet mals te noemen.
Ontvangst en bediening zeer vriendelijk en correct
kieboom.mul .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Ik vond de biefstuk te stug. Zelf zou ik die kwaliteit nooit kopen. De smaken waren oké. Voorgerecht en nagerecht prima.