Over het restaurant Restaurant bistro Sharlot

Leef je uit

De goud verlichte muur vol oude portretten in lijstjes pakt gelijk de aandacht. Sharlot volgt de seizoenen op de voet en gebruikt zoveel mogelijk biologische- en streekproducten. De kaart is prachtig gedurfd; denk aan bloemkoolchutney, truffelbrood en trio van wild. Zelf aan de slag? Neem een kijkje in hun webshop.

Halve fles mineraalwater

Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

hma.duijvelaar .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
jammer dat ik deze eetgelegenheid niet eerder ontdekt heb
het eten was erg lekker , met zorg klaargemaakt en vriendelijke bediening
hier kom ik zeker nog eens terug
henk M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het was de eerste keer super gegeten deze mensen weten wat het is om gastvrijheid service en vakmanschap te bieden Weten waar ze mee bezig zijn. Daardoor is het niet alleen eten maar optimaal genieten.
Zeker gaan wij weer in deze bistro uit eten.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben met AH restaurantactie bij dit restaurant gereserveerd. Ook omdat het in de Lekker staat.
We werden hartelijk ontvangen en kregen vlot onze eerste drankjes, waarbij we benadrukten dat we van de actie gebruik wilden maken.
Het duurde even voor we de kaart kregen. Het AH menu liet ons uit drie voor- en hoofdgerechten kiezen. Telkens een vlees, vis of vegetarisch gerecht.
We hadden de keuze om twee tussengerechten toe te voegen. Het toetje stond vast.
Het restaurant heeft normaal een 5 gangen verrassingsmenu voor 45,95 en voor 54,95 incl. wijnarrangement.
Het AH 3 gangenmenu kost 39,95. Dus we hadden hoge verwachtingen.
De amuse was uitstekend.
We hadden als voorgerecht, nieuwe haring (10,50), runder carpaccio (12,00) en een zomerse salade (10,50). Deze waren prima, maar minder dan de prijs en amuse deed verwachten. Tussen haakjes de prijs volgens de kaart.
We namen als hoofdgerecht de Ierse runderbiefstuk (22,50) en scholfilet (19,50). De opmaak van de eerste was redelijk, van de vis minimaal. De biefstuk was prima. De vis redelijk. Beide vielen tegen gezien onze verwachtingen en de prijs.
Het toetje Sharlots klassieker (7,50) was uitstekend.
Conclusie:
We hebben gezellig gegeten met goede bediening. De smaak was redelijk.
Jammer dat de AH 3 gangen prijs bijna de à la carte prijs is.
M.H. W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben hier met een gezelschap van drie personen heerlijk gegeten, rustige ambiance en attent personeel. Een restaurant om vaker te gaan eten een echte aanrader.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Mooi opgemaakte gerechten, die ook nog eens heerlijk smaakten. De bediening was vriendelijk en vlot. Zeker een aanrader!
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Na jaren niet bij Charlotte te zijn geweest, was deze hernieuwde kennismaking zeer positief.
De voorgerechten waren zeer verfijnd. Het visgerecht was zeer goed, het vleesgerecht alhoewel medium was zeker niet mals te noemen.
Ontvangst en bediening zeer vriendelijk en correct
mike.d .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Bij Sharlot kun je rustig en gezellig eten. Vriendelijke mensen. Lekker eten. Lekker voorgerecht. Ons hoofdgerecht was vis met lekkere frietjes en mayonaise. De groeten erbij was ook erg lekker.
kieboom.mul .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Ik vond de biefstuk te stug. Zelf zou ik die kwaliteit nooit kopen. De smaken waren oké. Voorgerecht en nagerecht prima.
C B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De kwaliteit van het eten viel ons tegen na eerdere ervaring. Het nagerecht was de uitschieter in positieve zin en origineel opgediend in een bierfluitje. De rode wijn was veel en veel te warm, teruggestuurd om te koelen.
ine.horions .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Sharlot ligt in het centrum van Ulvenhout. Het buiten terras ligt aan de voorkant, persoonlijk vind ik dat te rumoerig. Binnen is het een Gemoedelijke omgeving, met goed eten!
Ro V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Niet geweldig. Gerechten op zichzelf prima, maar lang wachten, bediening weinig klantgericht, warenkennis beperkt. Niet in staat om in te spelen op onverwachte situaties. Eenmalig bezoek wat ons gezelschap betreft.
jack544 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten van een voortreffelijk samengesteld 4 gangen AHmenu, in een gezellige ambiance. Top kok welke eerlijke gerechten bereidt . een absolute aanrader.
lafochris.65 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het is en blijft mijn lievelingsrestaurant! Je voelt je altijd verwend als je hier vandaan komt..En we zaten aan een ronde tafel met ons zessen, heel gezellig.
haskerdrabbe .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een zeer prettige ambiance .
De sauzen waren heerlijk en de gerechten kwamen goed warm op Tafel.
De bediening was erg vriendelijk en ook persoonlijk.
De prijzen van het water en bier vonden we aan de hoge Kant .
We hebben genoten.
De tafel van Lidewijn K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten.Super vriendelijk personeel.
Gerechten mooi opgemaakt.
Er was een vegetariër onder ons.Als voorgerecht was er weinig keus voor haar.Alleen de asperges, die ze ook als hoofdgerecht wilde nemen.Daarom besloot ze geen voorgerecht te nemen.
Maar er werd speciaal voor haar een vegetarische amuse geserveerd....
Dat zegt iets over de gastvrijheid en vriendelijkheid van de kok en bediening.
Aanrader dus.....
Gabrielle K.
Heerlijk eten, meer dan prettige bediening, gezellig, voor een redelijke prijs.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Goede reviews gelezen maar helaas. Biefstuk als hoofd kreeg ik in 2 cuissons op bord, medium besteld maar kwam eruit als 1 stuk done en 1 stuk rare. Bord werd teruggestuurd en kreeg een nieuw stuk als medium rare terug. Beetje jammer dat de kwaliteit achter bleef. Taaie hap. Dit ook aangegeven bij bediening waarna ik uit de keuken hoorde: taai? WIE ZEI DAT.
Teleurstelling.
Slechte prijs/kwaliteit.
Dit was het AH menu a €40,- pp.
Als je zoiets aanbiedt, zorg dan dat de kwaliteit top is. Deze hap was voor €17,50 beter geweest in een doorsnee eetcafé.
Overigens geen compensatie op de rekening.
Wij komen hier dus niet meer terug!
Gonny W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Super lekker gegeten. Heerlijke wijn en gezellig sfeertje.
Bediening erg vriendelijk. We komen zeker een keer terug en raden het iedereen aan om hier een hapje te gaan eten
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
vijfgangen Verrassingsmenu
voor het gebodene inclusief wijn op zich een prima en zekere keuze. gerechten waren in balans en de wijnen prima. Jammer dat ik het halve glazen arrangement had????. Helaas zaten we aan een. iets te.krappe tafel.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Toch wel minimaal een jaar gelden dat ik hier was. Nu weer terug thuis en toch even laten weten wat ik ervan vond: Het was ook nu weer geweldig! Het 5-gangenmenu van de chef was top en mooi uitgebalanceerd. Naast bijzondere smaken, erg lekkere wijnen gedronken en als afsluiting een goeie Irish coffee. Menu erg redelijk geprijsd overigens alles bij elkaar voor 50 euro en een beetje.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Ik at hier voor de tweede keer. De eerste keer, twee jaar geleden, was ik verrast door de kwaliteit. Helaas was het nu veel minder. Het eten was oké, maar niks bijzonders. Het zag er ook niet aantrekkelijk uit. Dat kan veel beter, zeker voor de prijs!