Restaurant bistro Sharlot

Dorpstraat 58 4851 CN Ulvenhout Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant bistro Sharlot

Leef je uit

De goud verlichte muur vol oude portretten in lijstjes pakt gelijk de aandacht. Sharlot volgt de seizoenen op de voet en gebruikt zoveel mogelijk biologische- en streekproducten. De kaart is prachtig gedurfd; denk aan bloemkoolchutney, truffelbrood en trio van wild. Zelf aan de slag? Neem een kijkje in hun webshop.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant bistro Sharlot

Bus 132

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
T D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gisteren het AH menu gehad en het het was een heerlijke avond. Het eten smaakte lekker, de wijn was vol en fruitig, de service was super. Het is fijn dat er tijd wordt genomen om alles uit te leggen en zelfs in het Engels. Daarnaast is het ook een warme en gezellige omgeving. Wij komen zeker terug!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een eigen AH menukaart met een gestaffelde prijsopbouw werd gepresenteerd. Voor de een is dit een uitkomst omdat precies te kiezen is hoeveel je wilt eten en tegen welke prijs, voor de ander wat teleurstellend omdat er geen zicht gegeven werd wat de normale kaart inhoudt. Het eten was smakelijk, de bediening correct en vriendelijk en de sfeer gemoedelijk.
Simonekuppens6 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gisteravond bij Sharlot gegeten in Ulvenhout.
Het was een prettige sfeer, het eten was heerlijk, we moesten alleen erg lang wachten elke keer....
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ik had hoge verwachtingen gezien de recensies.
Helaas heeft men deze niet waar kunnen maken.
Het eten is niet op smaak, weinig origineel. Ik vond het persoonlijk niet erg lekker.
De carpaccio zag er goed uit en smaakte volgens de eter goed. De tartaar van kabeljauw was erg waterig.
Mijn hoofdgerecht, de risotto smaakte flauw.
Mijn dessert echter was overheerlijk en de anderen hebben mee gesnoept. Het was een voortreffelijk kaasplank.
Al met al vonden wij het een teleurstellende ervaring.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
we hebben heerlijk gegeten met a.h. actie kaarten goed ontvangst leuk en vriendelijk personeel. als was goed . alleen een beetje koud bij het raam ,daar hing ook geen radiator, van daar denken we maar we hebben wel genoten,voor herhaling vatbaar.
J B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Alles was perfect, de speciaal wensen van allergie waren van te voren doorgegeven, daar was goed rekening mee gehouden. Een vlotte en leuke bediening.
Nantonis .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hadden een erg lekker ah menu. Zeer vriendelijk en deskundig personeel. ALLES wat op tafel werd gezet werd benoemd. Sfeervolle inrichting
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Knus eettentje in het centrum van Ulvenhout. Inrichting wat oubollig, maar smaken verschillen. Gegeten volgens het ah menu. Vond jammer dat je zeer beperkt keuze hebt, voor € 34,95. Daarnaast moet je voor de frieten bij betalen, vind dat ook wat onder de maat. Voorgerecht was naar mijn idee zeer klein. Voldoende hoofdgerecht en lekker nagerecht. Dat was prima in orde allemaal.
Whmvanderlinden1 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij waren voor de eerste keer bij Bistrot Sharlot. Een van de leuke dingen van de AH restaurantactie is dat je op nieuwe plaatsen komt die niet direct voor de hand liggen om welke reden dan ook.
Wat een leuk restaurant is dit! Spontane, vriendelijke en deskundige mensen in de bediening, goed georganiseerd, een leuke inrichting en vooral ook lekkere en creatieve gerechten.
Voor ons een blijvertje.
Bredauit .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Op 4 nov restaurant bezocht. Gebruik gemaakt van AH -actie met een speciaal AH-menu. Het menu staat gedeeltelijk ook op de gewone kaart ( op de website) opvallend is dat er bij het AH- menu bij 2 voorgerechten een supplement wordt gevraagd als het compleet wordt besteld. Het was jammer dat de bestelde garnaaltjes ontbraken en op verzoek alsnog werden opgediend. Verder wordt er een bijbetaling gevraagd voor frieten. Wij vonden de hoeveelheid saus bij het hoofdgerecht onvoldoende, voor de gevraagde aanvulling werd ook hier een bijbetaling gevraagd. Voor het nagerecht was er geen keuze. Een leuke plek en een leuke entoerage. Op zich een prima kwaliteit eten maar met een prijssetting die het enthousiasme over het bezoek wat minder maakt.
Ccqwestie .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
In het kader van de AH-actie was dit weer een adresje waar we nog niet eerder waren geweest en wilden uitproberen. Nette inrichting, wel ietwat oudbollig. Maar dat is smaak. Er was een speciaal AH actie menu - dat een seelctie was van gerechten van de normale kaart. 3-gangen menu, uitbreiding mogelijk en per gang 3 opties. Lekkere keuzes. Vlees en vis waren heerlijk. Frieten iets teveel lange aardappelschijfjes. Maar verder allemaal lekker. Ook het choco toetje mocht er wezen. Al met al prima gegeten.
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben gegeten bij restaurant sharlotte via de ah-actie. Het eten was redelijk, we hadden er meer van verwacht.
De de truffelsmaak bij de carpaccio was erg overheersend en de biefstuk bij het hoofdgerecht was niet erg mals.
Helaas werd op onze avond iemand ingewerkt, normaal geen probleem, alleen dit werd nogal luidruchtig gedaan en werd ze gecommandeerd aan de tafel. Dat vonden wij helaas iets minder.
Sharonavdwesten .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gezellige eetgelegenheid met zeer goede gastvrouw en lekkere gerechten! Fijn was dat met deze actie zowel bij het voor- als hoofdgerecht gekozen kon worden voor vis, vlees of vegetarisch.
Indiatravel2001 G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Tafel was gereserveerd omdat dit een van de weinige restaurants buiten het centrum is die op maandag open is. Was ook geen overbodige luxe want het liep vol.
Na het aperitief van een heerlijke 3 gangen maaltijd genoten. Daar bij werd een mandje brood met boter,olie ed geserveerd. Dit alles met een prima wijnarrangement.
Zeer leuk om weer eens in een Bistro te kunnen eten waar niet alles drijft in de roomboter en saus.
Kortom een aanrader
Fijnproever16 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Vandaag zijn ik en mijn vriend wezen eten bij Bistro Sharlot. We werden goed ontvangen en onze jassen werden aangenomen.

Allereerst onze complimenten aan de vriendelijke gastvrouw.

Wij hadden beiden een 3 gangen menu met als voorgerecht rundercarpaccio, als hoofdgerecht runderbiefstuk en als nagerecht de zoetigheden van Bistro Sharlot.

Het was de lekkerste carpaccio die wij tot nu toe gehad hebben! Heerlijk zo met de paddenstoelen/noten tapenade.

De biefstuk was heerlijk gebakken en het dessert was om je vingers nog even af te likken.

Complimenten!
Nina H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een gezellige bistro met chique uitstraling. Ondanks dat wij voor de AH restaurantactie kwamen werden wij met egards ontvangen.
Wij hebben heerlijk gegeten en de tijd tussen de gangen was precies goed. Er werd uitgelegd wat wij aten en dronken. Komen zeker terug, ook zonder een actie.
Nicky B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Goede kwaliteit van eten tegen een redelijke prijs. Personeel gaf goede uitleg en was erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Pietellyrietveld .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Een warm onthaal en zeer vriendelijk en attent personeel. Het eten was uitstekend en geschonken huiswijn was ook prima. Zeker voor herhaling vatbaar ook zonder ah restaurant actie.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten! Uiteraard wel aangepaste kaart i.v.m. albert heijn actie, maar nog steeds voldoende keus. Met zwangerschap werd echt goed rekening gehouden, waardoor we ook uit andere gerechten mochten kiezen. Bij elk gerecht en wijntje werd een uitgebreide uitleg gegeven. We zijn echt positief verrast en gaan zeker nog een keer zonder actie bij Sharlot eten.