Restaurant bistro Sharlot

Dorpstraat 58 4851 CN Ulvenhout Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant bistro Sharlot

Leef je uit

De goud verlichte muur vol oude portretten in lijstjes pakt gelijk de aandacht. Sharlot volgt de seizoenen op de voet en gebruikt zoveel mogelijk biologische- en streekproducten. De kaart is prachtig gedurfd; denk aan bloemkoolchutney, truffelbrood en trio van wild. Zelf aan de slag? Neem een kijkje in hun webshop.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant bistro Sharlot

Bus 132

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Franky0161 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
edest .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Anny F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ontvangst was vriendelijk en prijs kwaliteit was goed. We hoefden niet lang te wachten .
Een locatie waar we zeker nog een keer teug naar toe gaan
Sietske M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten. Het waren geen super speciale gerechten, maar we hebben lekker gegeten. Ze legde bij ieder gerecht netjes uit wat je op het bord kreeg en de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
gemmy.gruijthuijsen .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ons voorgerecht, de carpaccio van bief vonden we iets te zout, maar het hoofdgerecht was heerlijk. Daarna koffie met friandises. Ook niets op aan te merken.
Leja G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH-actie. Het eten was erg lekker, de bediening zeer kundig en aardig. Ambiance is heel gezellig, je kunt inderdaad zeggen dat dit de woonkamer van Ulvenhout is. Maar wat zeer vervelend was, waren de wachttijden. Per gang hebben we bijna een uur moeten wachten. Dat is echt veel te lang. De eigenaar gaf als verklaring dat iedereen tegelijk kwam en dat het dan voor hem heel moeilijk plannen is. Dat begrijpen wij, maar laat dan ook niet iedereen op dezelfde tijd komen. Wij waren keurig op de afgesproken tijd aanwezig, dus daar moet hij dan ook rekening mee houden. Sommige gasten die na ons binnen kwamen waren eerder klaar. Dat doe je wel het vermoeden geven dat de AH-gasten langer aan tafel worden gehouden, zodat er meer gedronken wordt. Ik hoop niet dat dat echt de reden was, dat zou erg zonde zijn, omdat het verder een heel goed restaurant is. Dit heb ik hier ook nog niet eerder meegemaakt.
T D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Buitengewoon sfeervol en gezellig etablissement met misschien een wat ouderwetse uitstraling.
Duidelijk is dat het geserveerde eten alle aandacht krijgt die het verdient. Bij het serveren wordt ook bijzondere uitleg gegeven over hetgeen geserveerd wordt. Over de kwaliteit geen klagen. Zeer smaakvol. En ja bijbetalen voor hetgeen extra besteld wordt lijkt mij ook niet meer dan normaal. Kortom een bijzonder geslaagde keuze en avond.
e T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wat hebben we hier eindeloos moeten wachten! Het duurde 2 uur en 10 minuten voordat we ons hoofdgerecht hadden. Maar zelfs voor het mandje brood had men een uur nodig voordat het op onze tafel stond. Wat een ellende. En jammer, want het eten was redelijk en de bediening niet onaardig. Maar hier komen we niet meer terug.
Mariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gisteren het AH menu gehad en het het was een heerlijke avond. Het eten smaakte lekker, de wijn was vol en fruitig, de service was super. Het is fijn dat er tijd wordt genomen om alles uit te leggen en zelfs in het Engels. Daarnaast is het ook een warme en gezellige omgeving. Wij komen zeker terug!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een eigen AH menukaart met een gestaffelde prijsopbouw werd gepresenteerd. Voor de een is dit een uitkomst omdat precies te kiezen is hoeveel je wilt eten en tegen welke prijs, voor de ander wat teleurstellend omdat er geen zicht gegeven werd wat de normale kaart inhoudt. Het eten was smakelijk, de bediening correct en vriendelijk en de sfeer gemoedelijk.
simonekuppens6 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gisteravond bij Sharlot gegeten in Ulvenhout.
Het was een prettige sfeer, het eten was heerlijk, we moesten alleen erg lang wachten elke keer....
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ik had hoge verwachtingen gezien de recensies.
Helaas heeft men deze niet waar kunnen maken.
Het eten is niet op smaak, weinig origineel. Ik vond het persoonlijk niet erg lekker.
De carpaccio zag er goed uit en smaakte volgens de eter goed. De tartaar van kabeljauw was erg waterig.
Mijn hoofdgerecht, de risotto smaakte flauw.
Mijn dessert echter was overheerlijk en de anderen hebben mee gesnoept. Het was een voortreffelijk kaasplank.
Al met al vonden wij het een teleurstellende ervaring.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
we hebben heerlijk gegeten met a.h. actie kaarten goed ontvangst leuk en vriendelijk personeel. als was goed . alleen een beetje koud bij het raam ,daar hing ook geen radiator, van daar denken we maar we hebben wel genoten,voor herhaling vatbaar.
J B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Alles was perfect, de speciaal wensen van allergie waren van te voren doorgegeven, daar was goed rekening mee gehouden. Een vlotte en leuke bediening.
nantonis .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hadden een erg lekker ah menu. Zeer vriendelijk en deskundig personeel. ALLES wat op tafel werd gezet werd benoemd. Sfeervolle inrichting
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Knus eettentje in het centrum van Ulvenhout. Inrichting wat oubollig, maar smaken verschillen. Gegeten volgens het ah menu. Vond jammer dat je zeer beperkt keuze hebt, voor € 34,95. Daarnaast moet je voor de frieten bij betalen, vind dat ook wat onder de maat. Voorgerecht was naar mijn idee zeer klein. Voldoende hoofdgerecht en lekker nagerecht. Dat was prima in orde allemaal.
whmvanderlinden1 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij waren voor de eerste keer bij Bistrot Sharlot. Een van de leuke dingen van de AH restaurantactie is dat je op nieuwe plaatsen komt die niet direct voor de hand liggen om welke reden dan ook.
Wat een leuk restaurant is dit! Spontane, vriendelijke en deskundige mensen in de bediening, goed georganiseerd, een leuke inrichting en vooral ook lekkere en creatieve gerechten.
Voor ons een blijvertje.
bredauit .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Op 4 nov restaurant bezocht. Gebruik gemaakt van AH -actie met een speciaal AH-menu. Het menu staat gedeeltelijk ook op de gewone kaart ( op de website) opvallend is dat er bij het AH- menu bij 2 voorgerechten een supplement wordt gevraagd als het compleet wordt besteld. Het was jammer dat de bestelde garnaaltjes ontbraken en op verzoek alsnog werden opgediend. Verder wordt er een bijbetaling gevraagd voor frieten. Wij vonden de hoeveelheid saus bij het hoofdgerecht onvoldoende, voor de gevraagde aanvulling werd ook hier een bijbetaling gevraagd. Voor het nagerecht was er geen keuze. Een leuke plek en een leuke entoerage. Op zich een prima kwaliteit eten maar met een prijssetting die het enthousiasme over het bezoek wat minder maakt.
ccqwestie .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
In het kader van de AH-actie was dit weer een adresje waar we nog niet eerder waren geweest en wilden uitproberen. Nette inrichting, wel ietwat oudbollig. Maar dat is smaak. Er was een speciaal AH actie menu - dat een seelctie was van gerechten van de normale kaart. 3-gangen menu, uitbreiding mogelijk en per gang 3 opties. Lekkere keuzes. Vlees en vis waren heerlijk. Frieten iets teveel lange aardappelschijfjes. Maar verder allemaal lekker. Ook het choco toetje mocht er wezen. Al met al prima gegeten.
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben gegeten bij restaurant sharlotte via de ah-actie. Het eten was redelijk, we hadden er meer van verwacht.
De de truffelsmaak bij de carpaccio was erg overheersend en de biefstuk bij het hoofdgerecht was niet erg mals.
Helaas werd op onze avond iemand ingewerkt, normaal geen probleem, alleen dit werd nogal luidruchtig gedaan en werd ze gecommandeerd aan de tafel. Dat vonden wij helaas iets minder.