Restaurant bistro Sharlot

Dorpstraat 58 4851 CN Ulvenhout Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Gemarineerde rundercarpaccio, huisgemaakte uiencompote, truffelmayonaise, gerookte cranberry's en rauwe ham
      Duo van forel en forelmouse, venkel, saus van zeewier en limoen, salade met parelgort en witte druif
      Carpaccio van in zoutkorst gegaarde knolselderij, boekweit met truffel, witloofcompote, walnoot, grannismit en een strookje van gerookte port
  • Hoofdgerechten
    • Duo van biefstuk en sukade, stamppot met geroosterde groenten, spek, ui, kruidige rode wijnsaus
      Zeebaars, scampi, herfst tabouleh, bataat, shiitake, saus van pastinaak
      Romige limoen risotto, gegrilde pompoen, groene asperges, saus van eekhoorntjesbrood, kastanje en pecorino
  • Nagerecht
    • Etons mess met stoofpeer

Over het restaurant Restaurant bistro Sharlot

Leef je uit

De goud verlichte muur vol oude portretten in lijstjes pakt gelijk de aandacht. Sharlot volgt de seizoenen op de voet en gebruikt zoveel mogelijk biologische- en streekproducten. De kaart is prachtig gedurfd; denk aan bloemkoolchutney, truffelbrood en trio van wild. Zelf aan de slag? Neem een kijkje in hun webshop.

Halve fles mineraalwater

Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant bistro Sharlot

Colinda H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Na een hartelijke ontvangst hebben we hier een gezellige avond gehad. De carpaccio is zeldzaam goed. Ook de zeebaars was bijzonder lekker. De porties zijn royaal, alhoewel ik de bijbestelde frietjes à 4,50 weinig vond voor 4 personen. De eton mess viel mij wat tegen. Dat kan ik zelf beter :-). Toch een adres om terug te keren, wat we zeker van plan zijn.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We waren hier met de AH restaurantactie. Erg lekker gegeten. We konden gewoon kiezen van de kaart. Prima wijnadvies. Vriendelijke bediening.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Gezellige ambiance, heerlijk eten, betrokken mensen! Wij komen terug!
John M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
RL S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Afgelopen zondag gedineerd bij Sharlot, gebruik makend van de AH actie.
Vriendelijke ontvangst en met onze tafelvoorkeur via de reservering is goed rekening gehouden. Het aangeboden 3 gangen keuzemenu was gevarieerd genoeg, al stond het dessert wel vast.
Op zich hebben we gewoon lekker gegeten en gedronken, maar gezien het prijsniveau (à 39,50 voor 3 gangen) had ik er misschien iets meer van verwacht.
De bediening was zeer vriendelijk, met een fijne, losse en toch persoonlijke stijl, al waren er twee vragen met betrekking tot gebruikte ingrediënten uiteindelijk niet opgevolgd. Kleinigheidje. Wachttijden tussen de gangen zijn precies goed.
Het decor is op zich prima, beetje een oud Engelse stijl (waarschijnlijk sfeervol voor de één, oubollig voor de ander), maar ik vond de verlichting wat fel, zeker op het verhoogde gedeelte.
Ik vind het absoluut lovenswaardig dat ze zoveel mogelijk met smaakvolle, biologische & lokale producten werken, maar vind helaas de prijs/kwaliteits-verhouding niet geheel in balans.
AEM D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Erg lange wachttijd voor het eerste gerecht!
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Vandaag met vrienden genioten van het AH driegangen .menu.
Vriendelijk personeel in een leuk authentiek restaurant..
IHM C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Wij kwamen hier voor de eerste keer en waren aangenaam verrast.
De sfeer,akoustiek ,de hartelijke bediening en last but sure not least,de gerechten waren verrassend lekker en mooi opgemaakt.
We komen graag terug.
Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Voorafgaand hadden wij hoge verwachtingen, die vielen bij binnenkomst allemaal weg door het bijzondere interieur. Maar uiteindelijk is er dubbel en dwars voldaan aan onze eerste verwachtingen!!
F. W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten via Ah restaurantactie. Geen enkel verschil in behandeling, zeer vriendelijke bediening! Zijn zeker van plan om eens terug te komen.
Yitschak V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Ondanks het feit dat we eigenlijk te vroeg waren, Werden we heel netjes en beleeft ontvangen.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Een zeer goede keuken , vriendelijke bediening , alles naar wens .
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
prima vers bereide gerechten regelmatig wisselende kaart vriendelijke en correcte bediening wordt zeer veel aandacht besteed aan de kwaliteit.
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
lekkere smaken, zeer mooi gepresenteerd, ook heel mooi servies, heel goede service en zeer vriendelijk, nodigt uit om nog een keer te gaan omdat menu ook regelmatig verandert, zeer tevree!!!
Diede V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
De bediening was erg vriendelijk en de inrichting maakte de sfeer warm en huiselijk. Het eten was heerlijk, super mals en smaakvol. We hebben een fijne avond gehad!
Wilfried G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Zeker voor herhaling vatbaar !
En wat een vriendelijke ontvangst en bediening.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het was ongeveer 13 jaar geleden dat wij hier gegeten hebben en het was toen goed.
Vlgs. berichten zou er een dip geweest m.b.t. de kwaliteit en heb dit ter sprake gebracht, maar werd stellig tegen gesproken door de vrouw van de eigenaar.
Gelukkig was het nu in ieder geval geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.
Jammer van het rumoer.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Werden bijzonder gastvrij ontvangen de service en het eten waren top,
Ilse L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het eten was goed, alleen de zelfingenomenheid van de eigenaar minder.
Bjj binnenkomst werd er al gezegd dat ze slechts op 2 personen hadden gerekend, terwijl de reservering echt voor 4 personen was. Dat werd snel opgelost.
Een kan kraanwater was niet mogelijk omdat we met de AH Iens waren; de eigenaar gaf aan dat dat hem sowieso 50 % eigen geld koste.
Bjj het voorgerecht schoof de saus van het bord, zodat de kleding (blouse, broek, jas en tas) van mjjn vriendin helemaal onder zat.
En bij de rekening waren zelfs 2 flessen bronwater gerekend in plaats van 1..
De huiswijn was prijzig en matig van kwaliteit.
Al met al jammer want het eten was goed, maar ons zien ze nooit meer terug!
Judith Y.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie!
Echt eren aanrader.