Restaurant bistro Sharlot

Dorpstraat 58 4851 CN Ulvenhout Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant bistro Sharlot

Leef je uit

De goud verlichte muur vol oude portretten in lijstjes pakt gelijk de aandacht. Sharlot volgt de seizoenen op de voet en gebruikt zoveel mogelijk biologische- en streekproducten. De kaart is prachtig gedurfd; denk aan bloemkoolchutney, truffelbrood en trio van wild. Zelf aan de slag? Neem een kijkje in hun webshop.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant bistro Sharlot

Bus 132

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
vijfgangen Verrassingsmenu
voor het gebodene inclusief wijn op zich een prima en zekere keuze. gerechten waren in balans en de wijnen prima. Jammer dat ik het halve glazen arrangement had????. Helaas zaten we aan een. iets te.krappe tafel.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Toch wel minimaal een jaar gelden dat ik hier was. Nu weer terug thuis en toch even laten weten wat ik ervan vond: Het was ook nu weer geweldig! Het 5-gangenmenu van de chef was top en mooi uitgebalanceerd. Naast bijzondere smaken, erg lekkere wijnen gedronken en als afsluiting een goeie Irish coffee. Menu erg redelijk geprijsd overigens alles bij elkaar voor 50 euro en een beetje.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Ik at hier voor de tweede keer. De eerste keer, twee jaar geleden, was ik verrast door de kwaliteit. Helaas was het nu veel minder. Het eten was oké, maar niks bijzonders. Het zag er ook niet aantrekkelijk uit. Dat kan veel beter, zeker voor de prijs!
fieke F.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prijs/ kwaliteit fantastisch
m.simjouw .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij maakten voor de tweede keer gebruik van de AH-actie. De wachttijd was deze keer aan de lange kant ook al was het niet superdruk. Het duurde vrij lang voordat de kaart kwam. Voorgerecht een uur na binnenkomst en tussen voor- en hoofdgerecht zat 70 minuten. Terwijl de borden al weggehaald werden als je bij wijze van spreken net je laatste hap had genomen. Verder was de bediening vriendelijk en kundig, net als altijd en de gerechten erg lekker. Absoluut een aanrader.
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gisteren met AH-spaarkaart gegeten bij Sharlot. Een vriendelijke ontvangst door de chef, die de hele avond zeer alert, maar ook attent aanwezig was. Wel een advies: laarzen met forse hakken op een houten vloer worden door het noodgedwongen op en neer lopen geleidelijk storend. Hoewel het restaurant een warme uitstraling heeft (oud Engels met veel koper en rode bekleding) was het er te kil. Gasten aan het raam vroegen dan ook om een andere tafel. Pas op het eind van ons bezoek werd het enigszins behaaglijk. Het AH-kaartje was leuk, maar de prijs van 35 euro was gezien het gebodene te mager. Ik koos voor kabeljauw-tartaartje met, als optie Hollandse garnaaltjes extra. Blijkt er voor ongeveer 10 garnaaltjes een surplus van 2,50 gerekend te worden. Vind ik gewoon wat overdreven. De rest van het menu was voldoende en smakelijk: Ierse biefstuk met rode kool. Het wijn arrangement was ook wat aan de magere kant. De rode wijn werd te koud geserveerd en de Finse dessertwijn (??) smaakte wel, doch was geen hoogvlieger. Heeft Finland wel wijnen of was het meer een kruidenlikeur....? Enkele punten ter aanbeveling: #vervang de kleine vierkante tafeltjes. Hieraan kun je echt niet wat uitgebreider tafelen. Je blijft de hele avond passen en meten met je attributen. #Een karaf kraanwater voor 2 euro op de rekening zetten vind ik storend. #enkele stukjes brood met niet te smeren boter en olijfolie die niet over het brood te schenken is (je moet dopen) voor 3 euro is te veel. Dit mandje dien je gewoon gratis weg te zetten. Kortom, best aardig gegeten, menig verbeterpunt, het restaurant is het niet gelukt op mijn favorietenlijstje te komen.
Franky0161 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten.
Bij elk gerecht een korte uitleg van de gepassioneerde eigenaar.
Aanrader !!
Enig puntje, 2 persoons tafeltjes zijn wel erg klein.
edest .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten van het AH restaurantactie-menu. We hadden vooraf brood met smeersels erbij besteld en ook een tussengerecht. De ene persoon had vis en de ander vlees. Alles smaakte even lekker. De ambiance doet ook veel recht aan het eten; gezellig ingericht, sfeervol verlicht en fijne muziek op de achtergrond. De bediening is erg vriendelijk en vertelt je alles wat je wil weten over wat je eet. Aanrader!!
Anny F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ontvangst was vriendelijk en prijs kwaliteit was goed. We hoefden niet lang te wachten .
Een locatie waar we zeker nog een keer teug naar toe gaan
Sietske M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten. Het waren geen super speciale gerechten, maar we hebben lekker gegeten. Ze legde bij ieder gerecht netjes uit wat je op het bord kreeg en de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
gemmy.gruijthuijsen .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ons voorgerecht, de carpaccio van bief vonden we iets te zout, maar het hoofdgerecht was heerlijk. Daarna koffie met friandises. Ook niets op aan te merken.
Leja G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH-actie. Het eten was erg lekker, de bediening zeer kundig en aardig. Ambiance is heel gezellig, je kunt inderdaad zeggen dat dit de woonkamer van Ulvenhout is. Maar wat zeer vervelend was, waren de wachttijden. Per gang hebben we bijna een uur moeten wachten. Dat is echt veel te lang. De eigenaar gaf als verklaring dat iedereen tegelijk kwam en dat het dan voor hem heel moeilijk plannen is. Dat begrijpen wij, maar laat dan ook niet iedereen op dezelfde tijd komen. Wij waren keurig op de afgesproken tijd aanwezig, dus daar moet hij dan ook rekening mee houden. Sommige gasten die na ons binnen kwamen waren eerder klaar. Dat doe je wel het vermoeden geven dat de AH-gasten langer aan tafel worden gehouden, zodat er meer gedronken wordt. Ik hoop niet dat dat echt de reden was, dat zou erg zonde zijn, omdat het verder een heel goed restaurant is. Dit heb ik hier ook nog niet eerder meegemaakt.
T D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Buitengewoon sfeervol en gezellig etablissement met misschien een wat ouderwetse uitstraling.
Duidelijk is dat het geserveerde eten alle aandacht krijgt die het verdient. Bij het serveren wordt ook bijzondere uitleg gegeven over hetgeen geserveerd wordt. Over de kwaliteit geen klagen. Zeer smaakvol. En ja bijbetalen voor hetgeen extra besteld wordt lijkt mij ook niet meer dan normaal. Kortom een bijzonder geslaagde keuze en avond.
e T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wat hebben we hier eindeloos moeten wachten! Het duurde 2 uur en 10 minuten voordat we ons hoofdgerecht hadden. Maar zelfs voor het mandje brood had men een uur nodig voordat het op onze tafel stond. Wat een ellende. En jammer, want het eten was redelijk en de bediening niet onaardig. Maar hier komen we niet meer terug.
Mariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gisteren het AH menu gehad en het het was een heerlijke avond. Het eten smaakte lekker, de wijn was vol en fruitig, de service was super. Het is fijn dat er tijd wordt genomen om alles uit te leggen en zelfs in het Engels. Daarnaast is het ook een warme en gezellige omgeving. Wij komen zeker terug!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een eigen AH menukaart met een gestaffelde prijsopbouw werd gepresenteerd. Voor de een is dit een uitkomst omdat precies te kiezen is hoeveel je wilt eten en tegen welke prijs, voor de ander wat teleurstellend omdat er geen zicht gegeven werd wat de normale kaart inhoudt. Het eten was smakelijk, de bediening correct en vriendelijk en de sfeer gemoedelijk.
simonekuppens6 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gisteravond bij Sharlot gegeten in Ulvenhout.
Het was een prettige sfeer, het eten was heerlijk, we moesten alleen erg lang wachten elke keer....
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ik had hoge verwachtingen gezien de recensies.
Helaas heeft men deze niet waar kunnen maken.
Het eten is niet op smaak, weinig origineel. Ik vond het persoonlijk niet erg lekker.
De carpaccio zag er goed uit en smaakte volgens de eter goed. De tartaar van kabeljauw was erg waterig.
Mijn hoofdgerecht, de risotto smaakte flauw.
Mijn dessert echter was overheerlijk en de anderen hebben mee gesnoept. Het was een voortreffelijk kaasplank.
Al met al vonden wij het een teleurstellende ervaring.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
we hebben heerlijk gegeten met a.h. actie kaarten goed ontvangst leuk en vriendelijk personeel. als was goed . alleen een beetje koud bij het raam ,daar hing ook geen radiator, van daar denken we maar we hebben wel genoten,voor herhaling vatbaar.
J B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Alles was perfect, de speciaal wensen van allergie waren van te voren doorgegeven, daar was goed rekening mee gehouden. Een vlotte en leuke bediening.